Beoordelingen over Hotel Grand café Heeren van Noortwyck 3-sterren

Quarles van Uffordstraat 103, 2202 NE Noordwijk aan Zee, Nederland

#13 van de 25 hotels in Noordwijk aan Zee

Prima jammer van de geluidsoverlast
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer boven parkeerplaats, last s,avonds s,nachts en op maandagmorgen van zeer luidruchtige oostblokkers. Ook boven ons, dus m.n .2 e nacht slecht geslapen

Ligging, vriendelijk personeel Kamer klein maar netjes

Was leuk gezellig. Hebben genoten. Maar nemen geen standaard kamer weer!!!!
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer!! Hij was wel super klein voor een standaard kamer. Je kon bijna niet om het bed heen lopen.badkamer net opgeknapt denk ik was prima!! Wel wat gehorig!!!

Personeel prima. Ingang en restaurant ook goed.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Het was gewoon goed ontbijt goed !personeel top en vriendelijk !diner top!
    • Budget Tweepersoonskamer

De locatie je bent zo aan het strand en bij de strandtentjes ,voor een heerlijke wandeling of op de fiets dan ben je zo in de duinen gewoon een pracht locatie !!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Uitstekend! Voor herhaling vatbaar!
    • Budget Tweepersoonskamer

Moet ik over na denken, wij waren tevreden! Nogmaals, het enige kleine minpunt was de kamer, die een beetje klein was, daar er nauwelijks een terras was.

Het ontbijt was uitstekend! Alles was aanwezig! Niets op aan te merken!!! De kamer was naar de kleine kant maar alles was er en tip top ok! Komen zeker nog is terug!!!!!

Super hotel!

Helemaal niets aan te merken op het hotel.

Mooi hotel, alles netjes schoon en heel vriendelijk personeel. De ligging is ook helemaal top! We hebben een super weekend gehad en komen hier zeker nog eens terug.

Een hotel met een prima kamer op een fijne locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het service wat betreft parkeren. Je moet uitchecken voor 11 uur en dat betekent dat je ook je auto weg moet zetten, terwijl je misschien nog wel de hele dag wil genieten van Noordwijk

Wij hadden een luxere kamer gekozen met een pas gerenoveerde badkamer, die ontzettend mooi was. Ook het bed was heerlijk!

Afstand strand perfect
    • Budget Tweepersoonskamer

Oud maar wel schoon Kleine gehorige kamers Klein douche niet bewegen Te duur voor wat je krijgt je had ook geen uitzicht. Als je de balkondeur openzette als enigste ventilatie bewogen de plafondplaten Gewoon eng dat er misschien een naar beneden kwam Dus de deur werdt alleen opengezet als we weggingen Ontbijt was iedere morgen hetzelfde minimaal en weinig keus 😳

Afstand strand perfect Beneden in het hotel zag het er perfect uit.

matig gelukkig mooi weer
    • Budget Tweepersoonskamer

de kamer was erg klein geen plek voor kleding of de koffers. de douche krap wc kan je allen dwars op zitten . kamer erg gehorig ruikt naar honden, op kamer naast ons hadden mensen 3 honden !! kan echt niet TV stuk

de locatie en het personeel was super ! .

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goede ligging dicht bij strand.

Geen lift aanwezig.

Goede ligging dicht bij strand. Prettig en vriendelijke medewerkers. Parkeren makkelijk op het eigen parkeerterrein. Prima familiekamer, goed te doen met hele kleine kinderen. Lekker gegeten in het grand café.

Prima verblijf en vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het verblijf met mijn zoon was vanwege een bezoek aan Soldaat van Oranje. We zijn zeer tevreden over de accommodatie, het eten in het restaurant, de vriendelijkheid van het personeel en de ligging van het hotel. Helaas regende het, zodat we niet echt van het strand hebben kunnen genieten. Wel een drankje gedaan bij het strandpaviljoen. Alles mooi op loopafstand.

Mooi kamer was net gerenoveerd .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

140 euro(7,50 parkeergeld) voor een nacht , vind dit wel duur . Vind het raar 7.50.parkeergeld betalen hoort dit niet bij de service van het hotel. Verder prima

Mooi kamer was net gerenoveerd . Super aardig ontvangen bij de receptie en zeer behulpzaam.

Ideale uitvalsplek voor iedere strandliefhebber
    • Kleine familiekamer met eenpersoonsbedden

Het was een warme dag, doordat we onder het dak sliepen was onze kamer ook erg warm. De parkeerplekken waren erg krap, dat is natuurlijk ook afhankelijk van de parkeerkwaliteiten van de andere gasten.

Familiekamer met een deur tussen kinderen en onszelf. Vonden ze geweldig, een "eigen" kamer. Ook heel schoon. Vriendelijke medewerkers en een toplocatie vlakbij boulevard, strand en zee.

Prima hotel. Strand om de hoek. Geweldige wandelingen en zeer mooie omgeving.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was klein. Budget kamer, we hadden dus ook niet meer verwacht en was dus goed. Wel mooi schoon. Dus viel eigenlijk niet tegen.

Prima Hotel voor 1 nacht. Kamer aan de kleine kant maar netjes en schoon. zeer goed ontbijt. Prachtig gebied en het strand om de hoek.

ligging van hotel was goed

Ik begrijp niet dat je kamers verhuurt in een hotel waar beneden een trouwfeest plaatsvind... weinig of niet geslapen door het vele lawaai !! Deuren en gang kraken bij iedereen die je kamer voorbijkomt... En het was ook het eerste hotel in mijn leven waarbij mijn wagen niet enkele uurtjes meer op de parking mocht blijven staan.. Zeer klantonvriendelijk !!!

ligging van hotel was goed

Oké

Het personeel, de onduidelijkheden wat betreft de parkeerplaats waar te weinig ruimte was wat betreft de drukte. Parkeerkosten moeten betalen terwijl op de site staat dat dit gratis is.

De ligging van de hotelkamer en de hygiene van de hotelkamer.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prima ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

Prima ontbijt. De kamer en badkamer (budget) waren klein, maar zeer vernuftig ingedeeld, waardoor we er geen last van hadden. Alles was voorhanden en het was superschoon. Niets dan lof.

Geweldig.
    • Kleine familiekamer met eenpersoonsbedden

Badkamer erg klein, maar dat wisten we tevoren.

Ontbijt was prima, ligging dicht bij het strand. Eigen parkeerplaatsen. Vriendelijk personeel. De kamers zijn eenvoudig, maar dat is bekend.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

De kamer was klein ten opzichte van het bedrag dat we...
    • Budget Tweepersoonskamer

iets meer ruimte, maar ik denk dat de (voor ons) hoge kamerprijs ook te maken heeft met de locatie.

De kamer was klein ten opzichte van het bedrag dat we moesten betalen, maar de kamer was dan wel weer heel mooi ingericht. Heel rustig met een geweldig bed.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Het ontbijt is goed, gevarieerd, lekker brood en genoeg keus.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer een beetje klein en wij hadden de pech dat de badkamer stonk naar riool. Als wij het eerder aan hadden gegeven was er meteen wat aan gedaan. Dus er was zeker begrip voor de situatie.

Het ontbijt is goed, gevarieerd, lekker brood en genoeg keus. Personeel zeer vriendelijk!

Wij komen zeker weer terug
    • Budget Tweepersoonskamer

De matrassen vonden wij te zacht

Het ontvangst was zeer klant gericht, met recht een warm ontvangst en ze was echt geïnteresseerd in de gasten van t hotel. Ook het ontbijt was rijkelijk en overheerlijk! Groot compliment

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

ontspannen!
    • Budget Tweepersoonskamer

de rookruimte; deze kan beter worden gelucht of voorzien van luchtverfrissers.

na upgrade - geboekte kamer was echt te klein voor 2 personen en hond - prettige kamer. uiterst vriendelijke in- en uitcheck ook echt een hotel waar de hond welkom is

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

GEWELDIG GENOTEN
    • Budget Tweepersoonskamer

Kleine,smalle,gevaarlijke trap.Zeker met koffers erbij !

Beide avonden in het hotel gegeten..Heerlijk ,complimenten aan de kok !Gedateerd hotel,geen lift,kleine kamers [BUDGET].Enorm gastvrij ,erg vriendelijk personeel .Zeker voor herhaling vatbaar

Goed hotel...alle
    • Budget Tweepersoonskamer

Wij vonden de kamers aan de krappe kant en wij hadden last van de buren die een blaffende hond bij zich hadden. Wij waren hier om lekker tot rust te komen , dus van uitslapen waar we zo naar verlangden liep op niets uit..jammer. Verder hebben we erg genoten en hebben we er een mooie dag van gemaakt.

Ontbijt was goed , de ligging van hotel perfect, personeel aardig en behulpzaam

Voor 1 of 2 nachten naar de kust perfect om te logeren
    • Budget Tweepersoonskamer

Kleinigheidje....geen goede douche, te kleine en geen kracht waterstraal om onder te kunnen staan

Lekker dicht bij t strand. Mooi hotel. Gezellig en goed restaurant.

Gezellig met een vriendin ,jammer dat er op vrijdag avond niets te doen was in de gezellige bar.
    • Budget Tweepersoonskamer

We hadden een budgetkamer, dan moet en kan je ook niet veel eisen toch? Dus niets viel tegen

Ontbijt was heel goed.diner weet ik niet, hebben buiten het hotel gegeten Hotel was gezellig ingericht, er was zelfs gedacht aan de rokers. Overdekte gelegenheid . Personeel was ontzettend vriendelijk en hulpvaardig 👍

De kamer voor dit geld meer dan erg.

De prijs vd kamer, zeer achterhaald. Het rook vies en muf alsof het jaren niet gelucht was en de vloerbedekking met vlekken. Ik vind vloerbedekking in hotel kamer niet kunnen.

Dat het dicht bij de boulevard was.

Wij hadden beter verwacht.
    • Budget Tweepersoonskamer

Badkamer veel te klein. Honden in ontbijtzaal en restaurant, geur en blaffen op afdelingen. Bedienend personeel ontbijt aaide de honden. Dit kan gewoonweg niet. Jammer dat er geen lift is.

ligging en vriendelijk personeel.

Maar even goed ondanks de werkzaamheden een prettig verblijf gehad .
    • Budget Tweepersoonskamer

Ons verblijf was buiten het hoogseizoen dus werd het hotel in orde gebracht voor de komende zomer dus was met druk in de weer met verbouwen etc. dit zorgde toch wel voor enige overlast .

Goed hotel op een prima locatie dus alles bij elkaar dikke voldoende .

Prima - hotel heeft aan verwachtingen voldaan !
    • Budget Tweepersoonskamer

kamer is erg gehorig, maar mede afhankelijk van andere bewoners / matrassen waren aan de zachte kant ( maar dat is persoonlijk )

zeer vriendelijk personeel, prima keuken !

De locatie is perfect.
    • Budget Tweepersoonskamer

Blijven parkeren na uitchecken. Als je nog een dag Noordwijk in wil dan moet je ergens anders betaald parkeren terwijl je goed betaald voor de kamer van 18:00-11:00.

De locatie is perfect.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prima geslapen in een prima hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer kon op sommige plekken wat opgeknapt worden, maar voldeed om te douchen

Heerlijk geslapen in goede bedden, niet van die doorgezakte bedden. Personeel was aardig. Het eten in het hotel was voortreffelijk en ontbijt was voldoende. Zou de volgende weer boeken!!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Goed ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het is gehorig in de kamers. Buren met kleine baby. Bedden voor mij te slap maar dat is zeer persoonlijk. Roken op de brandtrap. Rookgeur in kamer.

Goed ontbijt. Jammer vind ik vruchten uit blik. Erg leuk personeel , lekker gegeten en goede locatie

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Vanaf zaterdagmiddag tot zondagmiddag geweest en het was een gezellig verblijf

De badkamer en de koffie in poedervorm en maar 1 soort thee.

Het personeel was uiterst vriendelijk, de kamer redelijk, maar de badkamer was erg klein en pover. Het restaurant was ook uitstekend, het ontbijt mag iets uitgebreider met name de vleeswaren. Een aanrader voor de hoteleigenaar: zet een nespresso apparaatje op de comfort kamers, die zakjes met poederkoffie zijn te simpel.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Heel positief en gastvrij!

Het viel mij tegen dat één bediende heel het ontbijt alleen moest verzorgen en de gasten moest bedienen. Ze werkte keihard. Daar had best iemand als hulp bij gekund.

Het grote geduld waarmee ik behandeld werd door de secretaresse. Ik kon er niet over uit dat we apart moesten betalen voor het parkeren. Samen goed opgelost!

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

prima kamer in het bijgebouw op een goede locatie met eigen parkeergelegenheid ( betaald)
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De schoonmaak na de eerste dag. Maar binnen 5 minuten kwam de chef zelf onze kamer nogmaals schoonmaken

goede kamer en erg aardig personeel, hond was erg welkom, vlak bij het strand

Gezellig hotel, prijs kwaliteit niet op orde
    • Budget Tweepersoonskamer

Verouderde kamers Verwarming kapot Geen verwarming in de badkamer. Dat betekent een ijskoude kamer in januari. Prijzen nagenoeg hetzelfde als in de luxere hotels.

Personeel zeer vriendelijk. Goede bedden Gezellig grand café Parkeren achter het hotel voor 7,50

De ligging ten opzichte van de boulevard en het strand.
    • Budget Tweepersoonskamer

Slechte kwaliteit van de bedden.

De ligging ten opzichte van de boulevard en het strand. De ontvangst. De sfeer en inrichting in het hele hotel, Bar, ontbijtruimte etc.

Leuke familie uitstap met de hondjes.

De familiekamer was voor ons aan de kleine kant ( 4 personen en 2 hondjes ) geen ijskast of koffie/thee op de kamer . De badkamer daar paste net één persoon in , toen de kleindochter (5j.) naar het toilet moest en de deur van de badkamer opendeed barstte ze in lachen uit en riep .. mama kom eens kijken het toilet staat bijna in de douche . De badkamer was ook niet verwarmd . Weinig keuze op de kaart in het restaurant en je kan niet in de bar terecht voor een drankje tot 17 uur.

Heel vriendelijke mensen ... Een heerlijk ontbijtbuffet ... Ontzettend lekker eten in het restaurant , het enige minpuntje , niet veel keuze op de kaart . Heel hondvriendelijk , de hondjes mochten mee naar het restaurant .

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Heerlijk ontspannend gezellig ondanks het super slechte weer hele fijnde dagen gehad
    • Budget Tweepersoonskamer

iets grotere kamer maar zoals gezegd voor een paar nachtjes geen probleem

uitstekend ontbijt, zeer schoon, super vriendelijk personeel de kamer was wat aan de kleine kant maar wel weer perfecte douche en voor 2 nachten heel erg goed te doen

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Geweldig vriendelijk personeel, lekker gegeten, zowel ‘s...
    • Budget Tweepersoonskamer

Door slecht weer rioollucht in de badkamer. Wij kregen per direct een andere kamer.

Geweldig vriendelijk personeel, lekker gegeten, zowel ‘s avonds als het ontbijt.

Verblijf wat uitstekend met vriendelijk personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer

De extra kosten van parkeren

Prima kamers, wel wat klein, jammer dat je in het najaar ook voor parkeren 7,50 euro moet betalen, op de openbare weg zijn voldoende parkeerplaatsen. Mooi hotel met een uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

De bedden zijn smal en de douche is klein.
    • Budget Tweepersoonskamer

De bedden zijn smal en de douche is klein. Maar voor deze prijs was de budgetkamer redelijk. Parkeren (eigen terrein hotel) kost €7,50 per dag. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Lekker uitwaaien

Kamer was erg gehorig(trap,gang, zeker kamers boven). We verbleven 2 nachten maar bij check-in was voor beide avonden al geen plek meer in het restaurant te reserveren. (Gelukkig voldoende aanbod in de omgeving) WC/bad met een saloondeurtje afgeschermd van de kamer

Locatie dicht bij strand, behulpzaam personeel, parkeren bij de accomodatie en een prima ontbijt.

Heerlijke plek voor een weekendje weg aan zee.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Met onze vrienden hadden we twee kamers naast elkaar. Heerlijk verzorgde kamers met heerlijke bedden. Mooie douche en mooi ingerichte kamer. Ontbijt was prima geregeld en personeel erg aardig en hulpvaardig ! Komen zeker terug !

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Mooie combi met Soldaat van Oranje. 15 minuten reisafstand met de auto
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamers erg, heel erg klein. Zachte bedden. Parkeren op eigen terrein bleek € 7,50 te kosten. Hierover waren we vooraf niet geïnformeerd bij het inchecken,

Ligging van het hotel, zeer dicht bij strand en boulevard

Aanrader! Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Kamer is schoon en netjes. Prima bed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het douche water liep niet goed weg.

Zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer was keurig schoon, bed was prima. Ik heb een uitstekend verblijf gehad. Is aan te raden!

Locatie van het hotel, vlak bij het strand, is prima.
    • Budget Tweepersoonskamer

De prijs-kwaliteit verhouding valt wat tegen. Kamer is écht klein, balkondeur kan niet op slot, geen ruimte in badkamer om zelfs maar een toilettas weg te zetten, water van de douche loopt niet door.

Locatie van het hotel, vlak bij het strand, is prima. Je kunt bij het hotel parkeren, uiteraard tegen vergoeding ;-) Personeel super aardig, zowel bij ontvangst als bij het ontbijt.

Mooie locatie goed hotel vlak bij strand

Het voorgerecht tijdens ons diner wij hadden carpaccio besteld naar onze smaak teveel dressing rucola en parmezaanse kaas er overheen zodat je de carpaccio niet echt meer proefde. Verder heerlijk gegeten

Comfortkamer 181 heerlijk ruim met groot balkon ontbijt goed verzorgd met 1 woord fantastisch! gezellige bar, goed restaurant

Het ontbijt was prima.
    • Budget Tweepersoonskamer

Niets. Ga daar graag nog een keer naar toe.

Het ontbijt was prima. Diner was heel goed. Personeel uiterst vriendelijk. Kamer en badkamer erg schoon. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Helemaal niets op aan te merken.

prima verblijf voor deze 2-3 dagen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen waterkoker oid op de kamer. Balkondeur was door verzorgster opengezet tijdens onze afwezigheid, terwijl balkon gedeeld wordt. Iedereen kon zo binnenlopen :(

Keurige kamer, klein maar handig ingedeeld. Netjes. Prima ontbijt.

prima verblijf met goede prijs/kwaliteit verhouding en lekker dichtbij het strand
    • Budget Tweepersoonskamer

We hadden graag gratig geparkeerd, we wisten dit niet van te voren

Het ontbijt was gewoon goed en netjes Kamers klein maar netjes en schoon, bed was ook goed.

Aangenaam, zekere ook vanwege het strand en de zon

De kamer (2 bedden, 2 stoelen, kapstok, tafelblad van 30 cm bij 200 cm, badkamer, ladenkasten) maakt een te volle indruk. Er is gewoekerd met de ruimte die er niet is!

Rustig hotel ondanks dat alle kamers bezet waren. Een klacht over afvoer in de badkamer werd direct verholpen. Fout op de factuur werd hersteld. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima hotel voor 1 nachtje.
    • Budget Tweepersoonskamer

Waterkoker met koffie en thee was er niet. Is ook niet echt nodig, maar wel een leuke aanvulling.

De kamer die wij hadden was klein en eenvoudig(budgetkamer). Maar schoon en netjes. De badkamer is wat verouderd, maar functioneel. Prima bedden. Voor 1 nacht was het prima.

Locatie op loopafstand van het strand.
    • Budget Tweepersoonskamer

Eigen parkeerplaats, maar moet wel extra voor betalen. Ontbijt ruim voldoende, wel veel voorverpakt. Sap uit een automaat.

Locatie op loopafstand van het strand. Kamers klein, maar ruim voldoende voor een overnachting. Schoon, modern.

Heerlijk even een dagje en nachtje er tussenuit, zonder verdere verplichtingen!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het weer. maar daar kon de accommodatie natuurlijk niets aan doen :)

De kamer was superschoon, zag er allemaal goed uit, was ook nog nieuw. Het ontbijt smaakte voortreffelijk.

Redelijk tot goed. Alleen vond de prijs tehoog voor zo ouwe kamer.

Ik kreeg niet de zelfde kamer zoals bij jullie tezien was. Ik hadden nog 1 oude kamer en ook niet gezellig ingedeeld. Daar kunnen ze nog veel extra bonuspunten mee scoren.

Ontbijt was goed geregeld, erg vriendelijk personeel .en hartelijk ontvangst

Geweldige lokatie voor dit knus hotel

Het ontbijt viel ons wat tegen, niets bijzonders en op zondag waren de broodjes/croissants zelfs wat taai.

Ontzettend prettig dat er een parkeerterrein naast het hotel was dat ook nog eens redelijk goedkoop was in tegenstelling tot alle andere alternatieven. Prima afstand tot het heerlijk strand en super vriendelijk personeel.

gezellige dagen gehad en erg genoten
    • Budget Tweepersoonskamer

Bedden waren heel slecht en het sanitair was matig, verwarming geroest en toilet kon schoner, waarschijnlijk kalk

Ontbijt en 1xdiner waren goed, kamers schoon, personeel was heel vriendelijk,locatie was heel goed,hebben er leuke dagen gehad

Een echte aanrader met top personeel
    • Budget Tweepersoonskamer

Hadden een waterkoker op de kamer op prijs gesteld om koffie te kunnen maken en missjien iets vaker de handdoeken verwisselen

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Voelde ons echt welkom.Goed uitgebreid ontbijt

• Budget Tweepersoonskamer

De schoonmaak van de kamer kan wat beter. Nu was het voor de snelle kijker oké, maar eigenlijk niet echt schoon. Verder vindt ik het wel prettig als er een lekker zeepje of douchedingetje wordt aangevuld. Nu was er voor 2 personen, 3 nachten 1 zeepje klaar gelegd....

De accommodatie lag lekker dicht bij het strand.

fijn, gastvrij en voor herhaling vatbaar
    • Kleine familiekamer met eenpersoonsbedden

de muziekkeuze tijdens het ontbijt en het diner. Zoveel tranentrekkers achter elkaar is wel heel veel van het goede. Ietsje meer pit kan geen kwaad...

Gastvrij ontvangen in dit fijne hotel. Prima kamer, schoon!! Alleen de bedden iets te zacht, maar dat is maar net wat je gewend bent. Ontbijt meer dan voldoende, lekker vers brood! Jammer van de aangelengde sapjes.. De woensdag diner actie 2 voor 1 is gewoonweg een topper.

Een hotel op een goede locatie maar de kamers aan de kleine kant.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamers en badkamer zijn vrij klein. Helaas hadden wij een rioollucht in onze badkamer wat niet op te lossen was.

Ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. En personeel was vriendelijk en correct.

het was een prima verblijf vriendelijk personeel. kamers werden dagelijks goed geveegd en verzorgd.
    • Budget Tweepersoonskamer

alles was verder naar wens de grote kamers moet men genoegen mee nemen was op het moment van aanwezigheid niet te veranderen natuurlijk. kamers klein en gehorig. Vond het niet zo prettig dat er honden op de kamers mogen er waren er veel aanwezig.

het ontbijt was heerlijk uitgebreid en voldoende. prima!!!! personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Goede locatie, goed ontbijt, ruime ontbijtzaal, leuke...
    • Budget Tweepersoonskamer

Er waren veel honden in het hotel, vonden wij niet erg fris. Onze kamer was erg klein en benauwd.

Goede locatie, goed ontbijt, ruime ontbijtzaal, leuke ontvangst!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Kort maar prettig verblijf
    • Kleine familiekamer met eenpersoonsbedden

De badkamer was aan de kleine kant, maar wel schoon!

We hadden een knusse familiekamer en het voordeel was dat de kinderen een eigen tv hadden.Verder was het een prima kamer voor een goede prijs. Ook het ontbijt was dik in orde!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Strandvakantie ouder met kind (5 jaar)
    • Budget Tweepersoonskamer

Parkeergeld erg duur. 3 euro per uur. Bij het hotel kan je per dag parkeren voor 7,50 euro. Dit zou voor de hotelgasten naar mijn mening gratis moeten zijn. Gratis parkeren was een mogelijkheid. Ongeveer 600 meter van het hotel vandaan.

Ik was samen met mijn zoontje van 5 jaar een week op vakantie. De budgetkamer (kamer 215) die wij hadden was prima! Niet groot maar groot genoeg voor ons tweeen. Al stond je een half uur onder de douche, het water werd niet koud. Bedden sliepen goed. Goed matras. Het ontbijt was prima. Ruime keuze aan soorten brood of muesli/yoghurt. Vers fruit. Zoet beleg maar ook ruime keuze uit kaas en vleesbeleg. Gekookte en gebakken eieren aanwezig. Koffie was lekker. Prima afscheiding tussen rokers en niet rokers. Restaurant was netjes en geordend. Receptionisten waren heel vriendelijk! Locatie t.o.v. het strand was inderdaad iets van 200 meter. Locatie t.o.v. de boulevard iets van 100 meter. Op de boulevard kan je vervolgens een paar honderd meter lopen langs allerlei verschillende eetgelegenheden. Speelhal KidsZoo is 13 min met de auto. Het zwembad 3 min. Mac Donalds 10 min. Space Expo 5 min. Het strand zelf was schoon. Zeewater ook! Geen smerig zeewier in de zee waar je eerst doorheen moet manouvreren. Bij eb een leuk waterplasje voor kinderen om in te spelen, visjes vangen en zandkastelen te bouwen. Geen overlast ervaren van strandbezoekers (harde muziek/uitbundige jongeren met drank e.d.) Voldoende controle door politie, strandwachters, stadstoezichters en reddingsbrigade. Bij strandtent de Zeemeeuw staat een leuke houten speelboot (gratis) voor kinderen.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Zalige minivakantie gehad in dit fantastische hotel

Eigenlijk niets. Kamers worden helemaal opgeknapt, die van ons was dat al met nieuwe bedden matrassen etc. Badkamer wordt nog gedaan maar was ook mooi. Alleen de instap in het bad is erg hoog maar dit wordt nog vernieuwd.

Hebben 3 fantastische dagen doorgebracht in dit hotel . Heel mooi hotel, supervriendelijke mensen en fantastisch ontbijt en zalig diner. Heel gunstig gelegen en goede service. Wilde de dag van vertrek nog naar Zandvoort fietsen. Kregen van de eigenaars een gratis parkeerkaart. Super. Ook goede voorlichting gehad over een leuke accommodatie op het strand om te lunchen. Witsand: ook geweldig. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.Met dank aan de "eigenaars".

heerlijk!

Enige ondervonden nadeel tijdens ons verblijf is dat sanitair badkamer aan vervanging toe is.

ontbijt was super locatie is geweldig kamer gezellig met 4 volwassenen

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

al met al gezellige en ontspannen dagen in een vriendelijk en gastvrij hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

dat de tweede dag de bedden niet opgemaakt waren dat wilde ze smiddags toen we weer op onze kamer waren nog wel doen maar dat vonden we te laat

het ontbijt was super en het diner ook

Prima hotel , niet het luxte maar waar voor je geld. Kom zeker eens terug.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer met douche was gedateerd en gehorig, maar prima bed en schoon. Het putje in de douche stonk naar riool vooral als je hoorde dat de " buren" aan het douchen waren.

Het ontbijt was heel goed en uitgebreid , het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam En prijs kwalitijd is prima.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Fijn dat dit hotel de mogelijkheid heeft om je auto veilig...
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer die we hadden was erg klein, de douche en bedden niet erg comfortabel. Ontbijt had weinig warme keuzes.

Fijn dat dit hotel de mogelijkheid heeft om je auto veilig op het terrein te plaatsen.

Leuk voor 1 nacht als je van drukte houdt, maar wil je rust zoek dan een ander hotel

Supergehorig dus weinig privacy en rust van overige gasten savonds en sochtends en overdag van schoonmaakpersoneel en onze kamer had een erg open badkamer (geen deur maar kleine klapdeurtjes) Ik had een fout gemaakt in de boeking en dat werd ons verteld op de ochtend dat wij naar het strand gingen om te gaan trouwen i.p.v. in de 5x dat we eerder telefonisch, per email en zelfs langs waren geweest in het hotel... jammer want daar wil je een uur voor je gaat trouwen niet mee bezig zijn. Dus slechte communicatie maar na veel heen en weer gepraat na uitchecken goed opgelost door receptie.

Afstand tot strand erg fijn, goeie parkeermogelijkheid op terrein (tegen betaling) en aardig personeel die de kamer eerder gereed had voor mij om om te kleden voor de bruiloft.

Ontbijt was geweldig het personeel behulpzaam en vriendelijk

Opletten dat de bedde schoon zijn en niet bloedvlekken van de vorige bewoners nog in het beddengoed zit vies idee en dit was wel een domper op het eerste gezicht

Ontbijt was geweldig het personeel behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Verblijf was goed, kamers wel oudbollig.

Ontbijt was goed maar basic, de tafels waren niet gedekt dus geen kleedje of placemet , zelf tafeltje zoeken en op een kale tafel gaan zitten. Koffie uit automaat niet lekker.

Alles netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Ruime kamer en goede badkamer.

Te zachte bedden en geen mogelijkheid een raampje open te zetten. Kamer was vreselijk warm zonder dat de verwarming aanstond.

Ruime kamer en goede badkamer. Prima ontbijt.