Beoordelingen over Hotel Grand Canal 3-sterren

Breestraat 1, 2611 CB Delft, Nederland

#26 van de 34 hotels in Delft

De locatie van het hotel is erg goed, midden in het centrum...
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

De kamer was erg warm en de ventilator die aanwezig was, maakte erg veel lawaai. Verder vond ik het jammer dat er geen lakens beschikbaar waren om onder te slapen, nu lag er alleen een dikke deken op het bed.

De locatie van het hotel is erg goed, midden in het centrum op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

Prima hotel op een mooie plek waar we zeker nog eens terugkomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Eigenlijk meer een tip: een gast bij het uitchecken kon zich met zijn Duitse taal niet verstaanbaar maken. Ik heb even als "tolk" meegeholpen. Misschien basiskennis een beetje eigen maken.

We zijn maar kort gebleven maar het was allemaal prima. Mooie ruime en nette kamer, prima ligging ten opzichte van treinstation en centrum. Hartelijk ontvangst, fijn personeel.

Fijn voor een kort bezoek aan Delft
    • Luxe Kamer met Bad

Parkeren alleen betaald en vrij prijzig, maar op een half uurtje lopen kun je gratis parkeren

Ruime kamer met fijn zitgedeelte. Vriendelijk personeel en prima locatie.

het was schoon en goed en voor een nachtje goed te doen,maar zou niet een week daar verblijfen
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Met ontbijt kleine kuipjes voor je eigen gebruik en niet voor iedereen bv jam abrikozen pasta

De kamer was klein,de douche kon ook wat groter en t bed was voor personen van 1.90 een beetje te klein,maar voor een nachtje goed te doen,het ontbijt was een beetje te karig,had meer varianten in beleg gehad

prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De verlichting kon alleen met hoofdschakelaar uit en dan kon de verlichting van de badkamer niet meer aan. S' nachts dus alles verlicht bij een toiletgang.

Aardige receptioniste

Ontbijt was heerlijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De verwarming kon niet uit. Het was veel te warm in de kamer 's nachts.

Ontbijt was heerlijk. Kamer lekker ruim en goed gelegen ten opzichte van het centrum en treinstation.

Heel prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

2 cupjes nespresso is een beetje mager, 4 zou wat guller zijn! Kamers zijn wel een beetje gehorig, maar als je rustige buren hebt dan heb je daar nauwelijks last van.

Nespresso, thee en een koelkastje om je eigen drank koel te houden op de kamer! Heerlijk ontbijt. Fijne bedden.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ondanks bovenstaand wel goed.
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Het ontbijt. Was in een zeer koude ruimte. Omelet en andere dingen die zg.warm werden gehouden waren gewoon koud. Samen in die kille ruimte was dat een misser.

Heerlijk bijkomen in mooi hotel op centrale lokatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Ontbijten is niet erg aan mij besteed en dit vond ik achteraf niet de moeite waard. De geluidsoverlast op straat is wel eens hinderlijk op uitgaansavonden.

Ik heb hier eerder overnacht en het is iedere keer weer een verwenning om in de mooie kamers te vertoeven. De locatie is heel centraal, de kamers zijn goed verwarmd, en met een werkende televisie, waterkoker en douche ben ik voor deze prijs al heel blij.

heerlijk verblijf in hartje Delft in goed voorziene basic accomodatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

De nachttemperatuur buiten was erg laag. de verwarming moest 's nachts hoog, omdat het dekbed te dun was. In de douche/w.c. stonk het naar rook (wiet?) . Die lucht kwam uit de "luchtverversing". Na 1 1/2 dag was het minder (misschien was de gebruiker vertrokken?)

de locatie: op 3 minuten lopen van het station, 5 minuten van de schouwburg/bioscoop en in het centrum. mooi pand. leuk om vanuit het raam de Oude Delft te zien. koffie- en theevoorzieningen op e kamer en bestek voor een zelfgeorganiseerd ontbijtje op de kamer.

Dat er extra kosten boven op kwamen, toeristenbelasting,...
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Dat er extra kosten boven op kwamen, toeristenbelasting, duidelijker vermelden. Dan nog 32 euro voor parkeren in parkeergarage voor een weekend. Gewoon prettig als deze kosten vooraf bekend zijn.

• Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Voor een langer verblijf is een grotere kamer aan te bevelen

De kamer was prima, maar de badkamer was erg klein. Voor ons niet zo erg omdat wij er maar kort verbleven en midden in de nacht al weg moesten. Daarom hebben wij ook geen ontbijt genomen en kunnen dat dus niet beoordelen.

Ruim vold. Indien geluidsoverlast verdwijnt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Zeer gehorig!!!!! Eetkamer was zeer koud! ( winter) 16 graden en tochtig.

Ontbijt Aardig, vriendelijk en behulpzaam personeel Bedden en kamer oké maar zeer gehorig.

Heerlijk, comfortabel en rustig verblijf in een mooi, heel fijn hotel op een prachtige plek.
    • Luxe Kamer met Bad

Prachtige, ruime en rustige kamer waar we ons al snel thuis voelden en het heel fijn toeven was. Heerlijk comfortabel bed en fijne, ruime badkamer met fijn bad. Uitgebreid en heel lekker ontbijt. Heel vriendelijk personeel dat ons een warm welkom en alle rust en ruimte bood. Het hotel ligt dichtbij het hart van het centrum, dus alles op loopafstand, toplocatie. Dankzij dit alles hebben we genoten van twee fantastische, onvergetelijke dagen samen.

Matige accommodatie voor een te dure prijs.
    • Luxe Kamer met Bad

Prijs is veel te duur voor hetgeen er geboden wordt.

Oud hotel en sobere inrichting. Met name vloerbedekking in hal en kamers; goedkope uitstraling en op sommige plekken kaal/kapot. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.

• Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De Douche,en koud in de ontbijtllamer.

Veel bezienswaardigheden in en om de stad. Heerlijk ontbijt. ‘s middags verse koffie thee fris met versnaperingen gratis. Gezellige zithoeken op vide.

Heel goed verblijf voor een mooie trip ! Prijs kwaliteit zeker meer dan ok ! Heerlijk ontbijt !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Het was best heel erg koud op de slaapkamer. Het inchecken kon ook best wat vriendelijker, ik had het geapprecieerd mocht iemand geholpen hebben met valiezen 2 etages hoog te dragen.

Het ontbijt was top ! De lounge op de eerste verdieping ook heel gezellig... de locatie van de ontbijtruimte, met zicht op de kanalen heel erg mooi.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Kort nachtje in ruime kamer zonder goede wifi
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Slechte WIFI in kamer 1 en de tv stekker is prut waardoor er rommelig beeld is . Toilet zit wat ongelukkig in de hoek

Ruime lichte kamer, rustig en aan het water.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Klein maar fijn
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Deze kamer is zeer aan te bevelen voor iemand die alleen reist, maar als je met z'n tweeën bent (of als je op de kamer wilt kunnen werken) zou ik een maatje groter kiezen.

Ik had een kleine tweepersoonskamer, die voor één persoon toereikend is. Er stond een goede koffiezetmachine en een waterkoker voor thee. Prettig was vooral ook de koelkast. Als je voor het raam ging staan, zag je een deel van de Oude Delft, een van de mooiste grachten van Delft. Het hotel ligt dus zeer centraal, station en tramhalte zijn slechts enkele minuten lopen.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Vriendelijk personeel. De locatie is perfect. Je loopt in ongeveer 10 minuten naar het centrum. Parkeren is in de buurt en niet duur. 6euro voor 24 uur.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

niet kunnen slapen door het lawaai in de naastgelegen kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Kamer is zeer gehorig en ik heb daardoor bijna niet kunnen slapen. Ook werd het noodnummer niet beantwoord (de receptie is niet open tussen 22:00 en 07:00). Heel jammer, want voor het overige was ik zeer tevreden.

kamer met name badkamer gedeelte zeer schoon en voorzien van alle benodigdheden

Aan te bevelen, in alle opzichten!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Als het echt koud wordt, is een extra dekbed/deken wenselijk.

Knusse en comfortabele kleine hotelkamer, met alles erop en eraan! Bijzonder aardig personeel, heerlijk ontbijt, fantastische locatie!

Het gevarieerde ontbijt, de sfeer en locatie waren buiten...
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

De zeer kleine slaapkamer i.c.m. kleine badkamer (douche). Het linnen- en beddengoed was sterk geparfumeerde (door de merk wasverzachters). Bij mensen die een parfum allergie hebben, leidt het tot onrustige nachten door jeuk.

Het gevarieerde ontbijt, de sfeer en locatie waren buiten gewoon goed. De netheid en hygiëne was ook goed

Prima locatie, schone kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Het ontbijt was maar tot half 10, das tijdens je vakantie erg vroeg. Dus om 9.15 puilde de eetkamer uit. Vraag gewoon hoelaat mensen verwachten te ontbijten en pas daar je tijden op aan.

Prima locatie, schone kamer

Uitstekende locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Gehorig (maar logisch in zo'n karakteristiek oud pand). Oordopjes bieden uitkomst.

Perfecte locatie. Ruime kamer (kregen zelfs ongevraagd upgrade, grotere kamer). Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Helaas waren de kamers erg gehorig. Zou een voordeel zijn met andere kamersleutels. De huidige sleutels zijn moeilijk in t slot te krijgen en geven daardoor onnodig extra “lawaai”. Zeker ‘s nachts

Vriendelijk personeel. Korte afstand van t treinstation en het centrum op loop afstand. Fijn dat er een klein koelkastje was en de mogelijkheid om koffie en thee te maken op de kamer.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Erg fijn

Geen verdere feedbacker

Hadden een kleine kamer, op zich prima maar hele kleine badkamer erg gehorig maar dat wisten we al gelezen bij recensies goed ontbijt

• Beoordeeld op: 15 december 2017

We hebben het enorm naar ons zin gehad in Delft, helaas niet lekker geslapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

1 dekbed, 2 enkele dekbedden was fijner geweest. De gehorigheid, ik heb de halve nacht wakker gelegen door mijn stampende bovenbuurman, die om 6.30 weer vrolijk verder ging met stampen. Dit zouden jullie wel in de omschrijving mogen zetten want het is echt bizar gehorig, zou echt niet mogen in een hotel.

Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Leuk uitzicht op de gracht. Snoepjes op de bar bij de receptie, gezellige sfeer.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Lekker bed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

On-ge-loof-lijk gehorig. De persoon boven mij liep volgens mij gewoon normaal maar klonk als een kudde olifanten. Van het verliefde stelletje naast mij kon ik elke ademtocht en meer heel goed horen. Het drong zelfs door mijn oordoppen heen.

Lekker bed! Keuze uit harde of zachte kussens. Ontzettend goede locatie, je loopt zo het centrum in. Jammer dat ik alleen maar tijd had om wat te eten, maar da's mijn probleem

prima. kamer was goed, lekker geslapen. goed bed, en rustig (met raan open)
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

geen douchethermostaat. dat is niet meer van deze tijd!! hadden handdoeken opgehangen als teken dat ze niet gewisseld hoefden te worden. des ondanks zijn ze toch gewisseld. niet nodig, jullie vragen er zelf om!

kamers prima. bed heel goed. rustig geslapen met raam open. ontbijt goed, ruim voldoende. alleen bij veel gasten is de ruimte wat krap. veel geloop en dan is het onrustig.

Gezellig.

Zie hier boven.

Gezellig. Maar in de kamer en vooral badkamer was de ruimte erg beperkt. Je kon je koffer niet kwijt, handdoeken en toilartikelen, je wist niet waar je er mee heen moest. Geen haakjes waar je iets aan kon ophangen.

Top lokatie, aardig hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Prijs/kwaliteit. Inclusief ontbijt had het goed geweest maar dat was niet inclusief. Tevens draaide de wasmachine de hele nacht/ochtend wat overlast veroorzaakt bij hard centrifugeren.

Vriendelijk aan de receptie. Lokatie beviel het meest Delft is geweldige stad

Prima hotel voor deze prijs op een prima plek.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Badkamer was klein en de deur ging toch naar binnen open waardoor het bereiken van het toilet niet echt makkelijk was. Indien de deur naar buiten toe open ging was dat veel praktischer geweest.

Kamers waren lekker groot en het ontbijt was prima (zeker voor die prijs). Comfortabele bedden en kussens. Voldoende thee en koffie op de kamer.

De kamer was schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Het is gehorig. De informatiemap zat vol met grammaticale fouten. Pinbetaling was niet mogelijk. Basaal ontbijt.

De kamer was schoon. Hotel ligt mooi aan de gracht.

Kamer mooi en net.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Kamer aan het eind van de gang. Hierdoor werd de kamer niet warm bij het opendraaien van de verwarming. Kamers zijn hardhorig ( door enkel glas en dunne wanden tussen de kamers.) Ook veel lawaai buiten 's nachts.

Kamer mooi en net. Badkamer zeer netjes. Ontbijt goed. Ligging vlak in het centrum was ideaal. Koffie en thee te maken op de kamer.

Authentieke locatie
    • Luxe Kamer met Bad

Prachtige kamer, vriendelijke ontvangst, dichtbij station, geen gebruik gemaakt van het ontbijt, gratis parkeren op ca 5 min lopen. kooffie en thee faciliteiten op de kamer, 's avonds gratis koffie en thee

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Geen op of aanmerkingen

De lokatie van het hotel, midden in het centrum. Prima hotel voor enkele overnachtingen. Geen hoge verwachtingen daarom geheel niet tegen gevallen.

Kleine, zeer benauwde kamer, waardeloos!!
    • Luxe Kamer met Bad

De Luxe-kamer geboekt (30 m2); bij aankomst bleek dat er alleen nog een gewone 2-persoons kamer (16 m2) beschikbaar was. Er was geen management aanwezig (vakantie); niemand nam de verantwoording. We hebben wel voor een comfort kamer betaald (verschil in prijs ca 25,00 per nacht). Volkomen idioot!

Kamer was goed, welkom door de staf was goed geregeld,...
    • Luxe Kamer met Bad

Het bed was veel en veel te zacht. We konden er niet goed op slapen. Ook was de kamer erg warm, ventilator was niet afdoende.

Kamer was goed, welkom door de staf was goed geregeld, informatievoorziening niks op aan te merken. Midden in de binnenstad van Delft met parkeergelegenheid op loopafstand.

Ligging bijna in het centrum.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

In de nacht van zaterdag op zondag heb je veel last van jongeren die terug komen uit de stad. Is erg luidruchtig e

Ligging bijna in het centrum. Alles mooi en netjes. Mooie 1e etage met zitgelegenheid. Kamer was niet ruim maar wel netjes en lekker licht.

• Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De kamer was vrij warm . Denk ligging op het zuidoosten. Gelukkig konden de ramen open .

Ligging aan de rand van het centrum. Buiten de drukte. Kamer erg netjes. Gastvrij

Op prima afstand van het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Eenvoudig ontbijt tov prijs en de mogelijkheden om in de buurt te ontbijten. Krappe badkamer, wc bijna onder de wastafel. Jammer genoeg erg gehorig!

Op prima afstand van het centrum. Goede bedden en ruime kamer.

• Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Badkamer (douche/toilet) is goed maar niet ruim voor personen die lang zijn. Klein aandachtspuntje handdoeken kunnen nergens hangen.

Ligging. Dicht bij centrum en station. Aardige mensen.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heerlijk genoten, mooie locatie.

De anderen personen hadden de 2pers. kamer en daar viel de badkamer wat tegen.

Wij hadden een kamer voor 3/4 personen en die was super! En een goed verzorgt ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Er was veel lawaai op straat van de studenten tot in de vroege uurtjes,enkel glas in de ramen waardoor het lawaai moeilijk werd buiten gehouden.Ook de kamers zijn slecht geisoleerd zodat je alle geluid hoort van de kamers boven en naast.

Ontbijt was voldoende,enkel de keuze van het brood kon beter.

Prima kamers, slecht personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Toen we 's avonds terug kwamen om te gaan slapen was de kamer van het slot gehaald en stond het licht aan. Het personeel is onze kamer in gegaan, omdat ze, zonder enige indicatie, dachten dat we de sleutel waren vergeten. Dat is in ieder geval wat ze de volgende ochtend tegen ons vertelden. Wij hebben nog steeds geen flauw idee waarom ze in onze kamer zijn geweest toen wij er niet waren. Onze deur heeft dus de gehele dag open gestaan terwijl er waardevolle spullen op de kamer lagen. De volgende ochtend werden wij 2 uur voor onze wekker wakker doordat de schoonmakers onze deur van het slot haalde en probeerde binnen te komen terwijl de uitchecktijd pas 3 uur later was. Daarna hoorde we ze in de kamers naast ons constant met elkaar kletsen (schreeuwen) en lachen.

Kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Bijna te mooi om waar te zijn.
    • Luxe Kamer met Bad

Alles was top. Als ik al iets moet schrijven: de kachel stond uit waardoor ik het koud had.

Fantastische kamer met prachtig uitzicht. Hotel zit naast het winkelcentrum en het station. Super locatie.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

een rustige kamer met een goed bed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

ik kom op de fiets. Die kan ik daar heel slecht kwijt.

een rustige kamer met een goed bed. Een prima ontbijt en lekker binnen in het centrum. Het is altijd een vriendelijke ontvangst. Ze kennen mijn naam zelfs zonder op de papieren te kijken, zowel bij het ontbijt als bij de receptie. Complimenten bij dergelijke betrokkenheid.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Een heerlijk bed en een top ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De kamer was wat muf, moeilijk te luchten. Al is het raam alleen via het water te bereiken, maar dan kan je er wel zo inklimmen.

Zeer centraal gelegen in Delft, vriendelijk personeel, fijne bedden, uitgebreid ontbijt te veel keus.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

gastvrijheid middels snoepjes chocolade en zoutjes bij receptie en in lounge
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De proffesionaliteit en service gerichtheid van personeel. Zie zijn absoluut erg aardig en behulpzaam maar een paar kleine zaken ouden beter anders kunnen verlopen. Afval container nabij entree en fietsen personeel. Personeel dat boodschappen bij plaatselijke super gaat doen op een van deze fietsen. Nhet niet aanvullen van t ontbijt terwijl er nig 6 gasten moeten ontbijten ( roerei) terwijl ontbijt toch €12,50 kost. Er werd wel een eitje grkookt maar daar moest men wel zelf om vragen. Jammer dat ze dit niet gelijk aanboden.

Grootte kamer. Centrale ligging. Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Rustig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De badkamer was wat klein maar we konden ons redden.was beter geweest als de deur van de badkamer naarbuiten open kon ipv naar binnen kamer nummer 2

Kamer was heerlijk aan de gracht.lekker rustig

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Tegenvaller!
    • Luxe Kamer met Bad

Erg gehorig intern. Ook veel geluiden van buiten. Heb met oordoppen moeten slapen. Ontbijt minimaal, maar OK. Douche is open zodat bijna de hele badkamer nat is na gebruik.

Locatie is prima, kamer is goed en comfortabel, internet is uitstekend.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Fantastisch centraal gelegen hotel. Alles op loopafstand
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Eigenlijk niets!! Wij hadden beetje pech dat ze bezig waren met reparatie van de brug voor het hotel. Overmacht. Maar mocht de pret niet drukken.

Net ontbijt. Kan ietsjes uitgebreider. Mooie kamer met mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

N.V.T

Het ontbijt viel een beetje tegen. Super mooie grote kamer en heel erg schoon. Fijne bedden. Tegen de avond /tevens de hele avond kon je gratis koffie/thee met iets lekkers erbij pakken. vriendelijke mensen zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

De kamers waren schoon, bedden waren prima, ontbijt was ruim...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Wij zijn heel tevreden over alles en komen graag nog een keer terug

De kamers waren schoon, bedden waren prima, ontbijt was ruim voldoende, personeel heel vriendelijk en attent

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Top! Heerlijk genoten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Ik ven veganist en er waren wat minder opties daardoor: geen plantaardige boter, yoghurt ofzoeits. Ook was de pure chocolade hagelslag beetje over de datum: de nageltjes waren grijs

Bed en kamer waren top

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Niet te duur op een prima plek!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Ik was met de OV fiets. Een fietsenstalling zou handig zijn. Nu stond er alleen een bordje "fietsen worden verwijderd". Niet echt behulzaam.....

Loctie en prijs kwaliteit verhouding zijn prima

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

goede locatie, badkamer boven verwachting (Was netjes en...

geen roomservice

goede locatie, badkamer boven verwachting (Was netjes en schoon) medewerking van het personeel was fijn mbt het late inchecken. helaas geen roomservice.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Prachtige locatie en alles was naar wens.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De douchecel is vrij klein, maar schoon

prachtige locatie en dichtbij het station en busstation. Ook in het centrum om musea, kerken te bezoeken. mooi monumentaal gebouw

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Hotel met potentieel en gunstige ligging
    • Luxe Kamer met Bad

* Geen gebruik kunnen maken van Maestrocard of andere kaart. Defect toestel. Contant moeten betalen. * 1 kamer werd niet gebruikt omdat 1 koppel door een noodsituatie niet meekon. Het volledige bedrag moest betaald worden + 3 euro servicekosten!??? Als deze mensen geen ontbijt hebben gehad, zou men dit toch tenminste niet in rekening moeten brengen. * De broodjes bij het ontbijt kwamen rechtstreeks uit de plastic zak. Op het verse roerei hebben we even moeten wachten omdat het nog bereid werd toen de gasten al aan tafel zaten. * De vloerbekleding op de trappen leek ons niet hygiënisch. * Bij aankomst wilden we een tas koffie met gebak - zoals aangeprezen werd op het bord in de hal. Voor 6 personen waren er maar 2 stukken taart.

Kamers oké. Comfortabel bed. Toilet staat te dicht tegen de wastafel.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Eenvoudig maar goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Waar de kamer lekker ruim zijn is bezuinigd op de ruimte in de badkamer. De wasbak en het toilet staan zeer dicht op elkaar. Warm water uit de douche is afhankelijk van hoeveel anderen er aan het douchen zijn. Het is er een klein beetje gehorig.

Ruime schone kamer met waterkoker als extra voorziening. Op de gang is het mogelijk om 's avonds een limonade, thee of koffie te nuttigen, een leuk extraatje. Het hotel is een ideale uitvalsbasis voor een leuke ontdekkingstocht in Delft.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Oordoppen meer dan aanbevolen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De geluidsisolatie is onbestaande. We konden de gesprekken van de bovenburen mee volgen en slapen was onmogelijk totdat de televisie van de andere buren uitgeschakeld was. Doordat ook het raam niet goed afsloot naar buiten was er ook nog behoorlijk wat lawaai van buiten.

Aangename kamer, voldoende groot, mooi uitzicht en ruime badkamer. Prima ligging.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Prima locatie, matig onderhouden hotel
    • Luxe Kamer met Bad

Sanitair: de WC bleef doorlopen, de stroom viel uit tijdens het föhnen. Het ontbijt was matig. De kamer had enkel glas, temperatuur was slecht te regelen.

Gunstige locatie, goede bedden

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Prima centraal gelegen hotel in oude delftse stijl

Soms hoor je wat geluid van de straat als je op kamer was

De centrale ligging van het hotel in het prachtige oude centrum van delft en slechts 150 meter van centraal station

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Matig verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Wij hadden met ontbijt geboekt. Ontbijt was tot 11 uur. Toen wij iets voor 10 uur in de ontbijt zaal aankwamen waren al geen broodjes meer. Er lag nog een half supermarkt brood en 2 oude krentenbollen. Toen we naar verse broodjes vroegen was simpel het antwoord, "tja de ene keer wordt er meer gegeten dan de andere keer"

Mooie locatie

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Leuk om in een karakteristiek pand te verblijven
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Slaapbank was hard om op te slapen. Er lag medicatie(+ doordrukstrip) + broodkruimels naast het grote 2 persoons- bed op de vloer, bij nachtkastje. Veel geluid van buiten, jonge mensen die hard geluid maakten bij het feestvieren.

Ontbijt was goed, mooi uitzicht bij ontbijt. Kamer ruim en comfortabel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Heel fijn verblijf
    • Luxe Kamer met Bad

Het enige minpuntje vond ik dat er niet echt faciliteiten waren en dat het in een straat lag met veel studentenhuizen dus dat er tot diep in de nacht geschreeuw op straat was.

Hele mooie kamers die ik nog nooit eerder gezien had. Prachtige badkamer, supercomfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Wij vonden dit een heel geschikt hotel voor een weekendje Delft.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Enigszins rumoer van de bovenvloer. Kan eigenlijk ook niet anders met zo'n mooi oud pand.

Leuke locatie gelegen aan een gracht. Goede ligging t.o.v. het centrum / winkels. Heel vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit zeer goed.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Geweldig verblijf gehad in dit hotel, ligging gunstig ten...
    • Luxe Kamer met Bad

Geweldig verblijf gehad in dit hotel, ligging gunstig ten opzichte van de kust, we hebben veel in de omgeving gefietst. Nogmaals bedankt dat mijn fiets 's-nachts binnen mocht staan! Delft is een gezellige stad, leuke winkels, voldoende keuze uit restaurants.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Geweldig.

Bestelde taxi kwam niet op afgesproken tijd. Wat uiteraard personeel van hotel niks aan kan doen. Persoonlijk zou ik gelijk van taxicentrale veranderen. Chauffeuse was niet echt vriendelijk en/ of dienstverlenend.

Locatie voor onze reisdoel lag perfect. Hotel is mooi gelegen. Ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

mooi gelegen hotel van matige kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

muffe lucht in de kamer, geen airco terwijl dat echt geen overbodige luxe is met deze warme septembermaand. Matras erg zacht

mooi oud pand, centrum en treinstation op loopadstand

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Te warm en benauwd binnen. Verder goede kamer. Aardig personeel. Prima ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Het was buiten zeer warm, binnen dus ook giga warm Begrijp dat dit niet zo vaak voorkomt in Nederland maar een ventilator is dan wel fijn om op de kamer te hebben. Kleine moeite toch?

Goede kamer. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

De ligging, ook dcht tegen een parking.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Het personeel was niet goed op de hoogte van activiteiten in Delft

De ligging, ook dcht tegen een parking. Gratis koffie of thee of fruitsap van 18 tot 22u

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

aangenaam zonder extra's
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

de badkamer was proper maar echt te klein - de kast voor kledij was veel te klein (als je meer dan 1 nacht blijft )

centrale ligging - parking ondergronds op 8 min. (15€/24u) - ontbijt was goed , niet extra uitgebreid maar ruim voldoende - kamers groot maar warm - huisdier geen probleem (5€/nacht) - goed hotel zonder luxe - Delft is echt gezellig en leuk . - ideaal gelegen tussen Den Haag en Rotterdam - dichtbij de kust

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Geen goede hygiëne
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Vieze wc bij aankomst Was geen 2 persoonsbed er zat een gat in het midden. Bedden lagen niet goed.Er kwam niet eens een excuses toen we dit hadden gemeld.

Je kan gebruik maken van een kopje thee en koffie en daarbij loungen. Dat is service.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Grand Canal