Beoordelingen over Grand Hotel Central 3-sterren

5,9

5,2

5,1

5,5

De badkamer was te klein en doeskop loop uit en eerst dag...

De badkamer was te klein en doeskop loop uit en eerst dag kost we niet binnen in ons kamer de kaar gaat niet en de twee dag was weer van dat en geen tv bankje op kamer en WiFi was niet goed alles je met auto was moet wel veel betaal voor parking 30 euro voor een dagen de stad was geel goed wij kom niet meer dat is jammer

Personeel bij receptie mag klantvriendelijker en onderhoud kamers beter !

De dienstverlening van het personeel, kon veel beter.Bij aankomst was onze kamer nog niet schoon.Hebben meer als half uur moeten wachten( we zijn zelf 2x naar de balie gelopen en aangegeven, dat we echt niet langer wilden wachten, we wilden graag naar het North Sea Jazz Festival..personeel kwam onverschillig en onprofessioneel over.Jammer, op zich mooi hotel met mooie details.Maar kamer mocht nodig bijgewerkt worden ,verf van de muren, plinten half los, slordig en onverzorgd, jammer kan ook anders

Het ontbijt was goed, de hygiëne was goed !Het personeel betrokken bij het ontbijt was gastvrij en vriendelijk.

Locatie was top, overal dichtbij, tram en metro om de hoek...

Het hele hotel ruimt muf tegen het penetrante aan. Het is oud en achterstallig. Kamer lijkt in de verste verte niet op de foto’s. Douche/badkamer was schoon maar erg muf, douchen in een geschilderde badkuip. Geen airco en erg benauwd op de kamer. Het hele hotel heeft een grondige opknapbeurt nodig.

Locatie was top, overal dichtbij, tram en metro om de hoek en vlakbij Rotterdam centraal. Ontbijt was goed en uitgebreid, personeel erg vriendelijk, ontbijtruimte was het enige nette aan dit hotel. Bedden wat zacht maar oké voor 1 nacht.

kon veel beter; personeel was aardig

Accommodatie

basic ontbijtbuffet - er werd eerst niet ingegaan op onze vraag naar glutenvrij ontbijt voor één persoon (was vooraf aangevraagd). Accommodatie verouderd. Hotel is dringend aan een grondige renovatie toe!

Hotel is in zeer slechte staat

Hotel is in zeer slechte staat Gaten in de muur ect Zeer gehorig, m'n lawaai van buiten Is het geld niet waard Booming zou het van de site moeten halen Is eerder geschikt voor gratis daklozen opvang

Ik zou er geen week gaan zitten, maar voor een of 2 nachten heel goed te doen.

De Wifi, deed het niet in de kamer, het ontbijt matigjes, kamer schoon alleen 1 persoon in een kamer met vier bedden. Ik heb ze niet allemaal uitgeprobeerd, een was voldoende.

Vlakbij het CS. Vanuit Rotterdam Airport goed te doen.

Accomadatie zit in het centrum, helaas is de hygiëne minder

Zie hierboven. Zeer slechte ervaring, tot 04:30 trillend in ons bed gelegen.

Accomadatie zit in het centrum, helaas is de hygiëne minder Positief en was er een feest in het hotel tot 04:30 waardoor onze hoteldeuren bijna uit de kozijnen trilde. Na herhaaldelijk een klacht ingediend te hebben nog nooit een reactie ontvangen.

Hotelletje voor kort verblijf midden het centrum

Het is er proper maar mss wel eens dringend aan vernieuwing toe... vooral de badkamer is gevaarlijk voor oudere mensen... om een douche te nemen moet je in een glad bad stappen ;-( - nieuw hedendaags sanitair is aan te raden !

De ligging en de parking er net voor

voor het verblijf van 1 nacht hebben we niet te klagen

het hotel is verouderd , dus er is veel werk aan , vooral aan de badkamer

het ontbijt was lekker , maar er mocht wat meer uitleg zijn vanwege het personeel

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

goede ligging maar sterk verouderd, moderne sfeer van rotterdam gaat daar teniet

Hotel is sterk verouderd met een antieke lift, ook in gangen waren er hier en daar beschadigingen aan deuren en muren

redelijk ontbijt, prijs/kwaliteit volgens verwachting, bed was netjes alsook handdoeken en lakengoed

perfecte lokatie in centrum rotterdam, daarentegen dus ook...

kamer kan veel beter; geen fohn, deurklik viel eruit, TV deed het niet, slecht matras op 1 vd bedden, slechte kussens.

perfecte lokatie in centrum rotterdam, daarentegen dus ook geluidoverlast

Matig tot prima

Prijs vond ik te hoog voor de verpieterde gang, het was erg gehorig, vooral alles op de gang is storend, kamer was prima, badkamer matig: gaten in de muur, pijpen die uitsteken, allemaal net niet. Voor een lagere prijs zou dat prima zijn, t gaf n soort hostel indruk.

Ontbijt was top! Personeel was vriendelijk en heel relaxed/ makkelijk

Ontvangst aan de receptie was perfect. Vriendelijk personeel. De kamer was inprincipe prima.. Beetje vervallen ziet het er uit, het is niet luxe zegmaar.. Maar de bedden liggen heerlijk en daar gaat het om. Misschien wel een tip voor ze om gordijnen op te hangen die passen, en dat er geen licht doorheen komt. Het ontbijt was ook prima. Heerlijk om daarmee wakker te worden.

Vriendelijk onthaal , zeer behulpzaam.

De kamer was klein. Badkamer was aan de ouderwetse kant, maar proper. Het hotel heeft iets van vergane glorie, maar ze hebben zo te zien de middelen niet om het in ere te herstellen. De bar was wel in orde, maar de kamers en zeker de gangen naar de kamers zijn aan een opfrissing toe . Geen prijs kwaliteit.

Vriendelijk onthaal , zeer behulpzaam. Lekker ontbijt. De kamer was proper.

Het hotel is goed gelegen in het centrum, maar er is 's nachts veel te veel lawaai!

Het hotel ligt in een uitgaansbuurt. Er is 's nachts zeer veel lawaai op straat. Wie houdt van uitgaan, kan het hotel boeken. Wie met een gezin naar Rotterdam wil gaan of rustig wil slapen, boekt dit hotel beter niet. Men ligt 's nachts wakker van het lawaai. Bovendien verhuurt het hotel zelf het op de benedenverdieping gelegen restaurant voor feesten, wat eveneens voor veel overlast zorgt. Daarnaast verhuurt het hotel grotere kamers voor groepen. Ook deze groepen maken 's nachts op de gangen vaak lawaai! Kortom slapeloze nachten horen bij dit hotel.

De ligging in het centrum is een pluspunt.

ik zou niet zo snel weer voor een verblijf hier kiezen.

verouderde kamer. een lik verf doet wonderen. wij waren met kinderen daar en tot 5.00 uur in de morgen was er harde muziek waardoor wij niet hebben kunnen slapen. was de muziek gestopt toen werden de boven buren actief met schreeuwen en stampen. ze hadden het waarschijnlijk wel heel gezellig. dit was voor ons als gezin met kinderen wel een echte domper. vond ik ook erg jammer nadat wij heel hartelijk ontvangen waren. je kan wel zien dat de beneden er al wel netter uitziet.

heerlijk ontbijt. verouderde kamers. een lik verf doet wonderen zag er uitgeleefd uit. een waterkoker was welkom. weinig luxe.

De bedden waren goed.

Het hotel heeft een club op de begane grond. Dat hebben wij niet gelezen met boeken. Er is dus sprake van geluidsoverlast als je wilt gaan slapen. Midden in de nacht stond er een man keihard te schreeuwen en op een kamerdeur te bonzen. Daar kwam niemand op af.

De bedden waren goed. Er was tv aanwezig met alle kanalen. Het hotel ligt midden in het shopgebied. Het ontbijt was prima. Genoeg keus.

Niet voor herhaling vatbaar

De gehorigheid, wij sliepen op kamer 316 en de kamer naast ons zorgde voor flink wat overlast. Gelach in de nacht seks geluiden.. wij waren midden in de nacht naar de receptie gegaan omdat er stond 24uur receptie. . Maar we gingen daarheen om de overlast te melden. Maar er stond niemand. Toen heeft mijn vriend uiteindelijk op de muur geslagen van hun/onze kamer zodat ze stil zijn eerst lachtte ze ons uit maar deden daarna Stiller. Kortom de receptie was er niet om hun gasten te helpen. En bij aankomst waren ze ook niet vriendelijk. Ook was de douche in de badkamer nat en de grond ook een beetje. Vrijwel alleen het ontbijt was goed.

Alleen het ontbijt

Slecht en NIET aan te raden.

Om 23.45 werd onze kamer opeens door vreemden geopend met hun pas. Bleek dat de receptioniste hen op onze kamer had ingeboekt. Uiteraard direct (mobiel) gebeld en geklaagd hierover. Bij uitchecken 30% restitutie gekregen om de pijn van onze privacy aantasting te verzachten. Algehele onderhoud: Ducktape, losgelaten verf, uitstekende leidingen waar je over valt in de douche, bed was nog slechter dan een kringloopbed, geen airco, geen luchtverversing, schoonmaakmiddelen stonden in het bad, vieze ramen, lichten die het niet deden. Kortom een schande voor de Nederlandse hotelindustrie

Locatie van ontbijt was prima, zeker gezien de algehele slechte onderhoudstoestand van het hotel. Receptie was aardig en behulpzaam.

voor 1 nacht voor ons goed maar zou het niet 2e keer boeken

gedateerd hotel- hier en daar gat in de muur of plint eraf, trappen en de hal lijkt nooit gepoetst, glazen voordeur vol met vette vingerafdrukingen. water liep moeilijk af van de douchebak. in het echt is het hotel niet zo aantrekkelijk als op de foto's - misleidend.

locatie is perfect, hartje Rotterdam

Voor de prijs die we hebben betaald hadden we ons een beter hotel voorgesteld. Erg teleurstellend.

Het hotel is erg gedateerd en gehorig. Vaak als je terugkwam in het hotel zat er geen personeel achter de balie. Iedereen kan er zo naar binnenlopen ook iemand die er niets heeft te zoeken. Na de eerste nacht was de kamer niet schoongemaakt, daar moesten we om vragen. Het bed was klein en niet stevig, het onderlaken was te klein. De televisie was ten opzichte van de kamer heel groot daar was niets mis mee.

Het ontbijt was goed. De ligging van het hotel is prima.

We hadden de familiekamer geboekt voor € 135,-, die er op de...

We hadden de familiekamer geboekt voor € 135,-, die er op de Booking.com website goed uitzag. Bij aankomst bleek ondanks dat we goed op tijd waren voor de check-in de kamer nog niet klaar te zijn. We zijn even een uurtje de stad in gegaan en bij terugkomst bleek onze kamer nog steeds niet klaar te zijn en kregen we een andere kamer toegewezen. Het was er ontzettend koud en de radiator maakte een enorm kabaal en deed het dus niet. We kregen nadat we voor de tweede keer hier hulp bij vroegen extra dekens, maar dat kon de kou helaas niet drukken. Onze kinderen en wijzelf zijn de hele nacht wakker geweest door de kou en uiteindelijk hebben we alle vier dus niet goed geslapen. Toen we ‘s morgens dit aangaven bij het personeel werd er passief verwezen naar een e-mailadres waar we onze klacht naartoe konden sturen. Bij uitchecken bleek de heer van de klachten aanwezig te zijn die zeer passief reageerde en in zijn stoel achter de balie bleef hangen. Een cursus hotelmanagement en klantvriendelijkheis is geen overbodige luxe. Ik heb het echt te doen met het overige personeel die zijn best deed, maar verder niets mag doen met klachten en dus machteloos zijn. Een leuk dagje naar Rotterdam resulteerde in huilende kinderen en doodop gezin. Het hotel zelf is echt aan renovatie toe. Er is een likkie verf over de oude verf gegaan en de laminaatvloer is letterlijk over het oude tapijt geplaatst. Op het eerste oog (of op een foto) ziet het er goed uit, maar het is echt oude rommel. Onze wc pot zat ook los, de ramen lekte, de gordijnen waren te kort waardoor het licht van buiten binnenkwam, de deur klemde, de verlichting was kapot en de radiator was dus kapot. Noooit meer en echt zonde van mijn zuurverdiende geld.

We hebben genoten!

Eigenlijk niets. Alles was aanwezig en het personeel was vriendelijk. ‘s Ochtends heeft iedereen lekker ontbeten.

De locatie. Echter, er was ‘s nachts ontzettend veel lawaai op straat en het lukte niet één van de ramen te sluiten. Maar het lawaai is ook wel weer logisch als je in het centrum van een grote stad zit.

Familiekamer straatzijde van het hotel

Pand is zwaar verouderd. Ramen tochten en buitengeluiden van horeca bezoekers tot diep in de nacht letterlijk verstaanbaar.

De gewone bedden waren goed. Het stapelbed op de familie kamer van metaal piept bij elke beweging.

Uitstekend hotel volgend jaar weer

Wij hebben geen minpunten

Hotel ligt centraal alles op loopafstand personeel uiterst vriendelijk ontbijt was prima verzorgd Kortom alles wat je wenst heeft dit hotel wij komen volgend jaar zeker terug bedankt voor de topservice 👌

Geen aanrader

Vieze smerige lakens en bedden en sanitair. Erg oud en sober. Toe aan een grondige renovatie. Erg gehorig aan de straatkant ivm uitgaansgelegenheden.

Goede ligging

Erg goedkoop verblijf voor €57 pp, 2 nachten 2x ontbijt. Is goed genoeg voor dit hotel

Mijn zwangere vriendin wou een kussen en er werd verteld dat alle kamers vol waren en er dus geen andere kussens waren. Heb hier geen genoegen mee genomen en een half uur later bij een ander personeelslid kon er ineens wel een kussen geregeld worden. Badkamer was erg slecht, toiletpot zat los van de vloer, spochtvlekken in het plafond, waarschijnlijk ban de kamer er boven, putje zat verstopt van de douche, wasbak was lek. Al met al, tijd voor een renovatie in de badkamer

Ontbijt was super, veel variatie en keuzes

Prima voor get-in-get out, do not ask 2 many questions.

Heel oud, heeeeel oud. Kamerdeur en balkondeuren gemakkelijk van buiten te openen (ivm spullen opbergen) Sigaretten, etensresten en veel vogelpoep op ingesloten balkon. Geen gordijnen in badkamer.

Afmetingen kamer en badkamer. Bed geen klachten. Douche schoon, basic, doch oud. Functioneerde prima voor doel. Ontbijt zeer basic (weinig keuze), maar prima voor doel.

Niet ervan kunnen genieten

Dat het inchecken 1,5 uur heeft geduurd en 1 persoon had geen water met het douchen. Is niet voor herhaling vatbaar. Bij 1 persoon als hij 's-nachts zich omdraaide dan sprong de lamp aan!

Alleen het ontbijt

• Beoordeeld op: 20 april 2018

We hadden een slaapplek.. en daar is alles mee gezegd

Rommelige check in, vieze kamer, ranzig uitzicht over een oud vies dak terras, muffe gangen,

De kroeg aan de overkant, en dat we weer naar huis mochten!

Erg tevreden mooie locatie.

Het was niet zo schoon en op de begane grond was een feest wat we op de 4e verdieping konden horen in de nacht.

Dat er plotseling een bad in de kamer was en er ontbijt bij zat zonder dat het op de site stond.

Eens maar nooit weer

Kapotte lampen, haren in de badkamer en op de badlakens. Herrie op straat werd niet gedempt door de enkele beglazing en de kieren in de ramen.

Bedden waren ok maar rest van de kamer was aan een flinke renovatie en poetsbeurt toe. Prijs is te hoog voor wat je krijgt.

Bed lag goed en ontbijt was prima

Jammer van de smerige vlekken op de muur en de lekkende wc. Veel geluidsoverlast van omliggende uitgaansgelegenheden.

Bed lag goed en ontbijt was prima

De verwarming stond de hele nacht aan en kon niet uit. Het personaal was niet klantvriendelijk. 'S avonds was het licht in de gang uit. De douche lekte ontzettend.

Het ontbijt was prima. Het bed was schoon.

Het is fijn ergens een plek te hebben waar je kunt slapen maar zou er zeker niet weer boeken.

Het hotel ziet er uit alsof het aan een grote renovatie toe is. Ons uitzicht was op de achterzijde van een gebouw met allemaal buizen en airco geluiden. We hebben een Veel te hoge prijs betaald voor de kwaliteit van het hotel en de kamer.

Zeer slecht!!

Een familie kamer geboekt 6 personen. Kwamen op een 2 personskamer met een stapelbed. Bij het inchecken is er niet over gesproken! Zeer oud hotel, prijs niet waard!!

Een echte nachtmerrie

Niets in orde,inkom,receptie en kamer heel vuil, lakens vuil, WC loop door,raam niet toe te krijgen,veel lawaai s'nachts buiten, Drankautomaat volledig leeg .... TV kapot,na 3 uur pas in orde. Bad kraan lekte. Lift blokkeerde af en toe. Parking bij ander hotel op 15 min stappen. Schandalig duur voor 1 nacht,voor zo een hotel 399,62 € zonder ontbijt +20€ parking Dit hotel verdiend geen enkele ster en moeten ze sluiten. Dit is mensen bedriegen en afzetten.

Het naar huis kunnen vertrekken,was een opluchting. Mensen behoeden om dit hotel te boeken.

Door de slechte staat van het gebouw veel te duur

Heel veel lawaai door automatisch dichtslaande deur aan de trap. Lift functioneerde niet. Vochtproblemen. Stank uit badkamer. Kamers dringend aan renovatie toe. Gebrekkige hygiëne.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Dicht bij centrum.

De hotelkamer zelf.oude kamer en matras was helemaal doorlegen.er was niets van luxe in de kamer.de lift was ook defect.we zaten op vierde verdiep en moesten de trap gebruiken.

Dicht bij centrum.ontbijt was ook in orde

really bad

Wij willen een serieuze klacht indienen tegen het hotel er zijn bed bugs in de rooms en de bediening was niet welwillend we hebben ons geld niet teruggekregen tot op heden. Wij hebben het hotel in het midden van de nacht verlaten omdat het zo vies was en wij letterlijk beklaagt werden door de bed bugs. We waren genoodzaakt naar een ander hotel te gaan.

nothing all is negative

Gangen zien er uitgewoond uit (wel schoon). Het is een oud gebouw en gezien de prijs van de kamers, zal er niet al te veel geld zijn dit (ook) op te knappen. Omdat het verder netjes is, is dit verder niet problematisch, het heeft ook z'n charme.

Het ontbijt in buffetvorm is prima!! Het is een oud hotel, kamers (gedeeltelijk) gemoderniseerd. Kamer zelf is keurig. Locatie is perfect, alles op loopafstand. Door de prijs en de locatie zijn er relatief veel jongeren.

De locatie is geweldig.

Vergane glorie. Tv deed het niet. Oude, slecht gelegde laminaatvloer. Verouderde en kleine badkamer. Onderlaken van het bed veel te klein. Halverwege de nacht lag ik direct op het matras ipv onderlaken. Oud, slap, hobbelig hoofdkussen. Gelukkig was de overnachting niet zo duur.

De locatie is geweldig. Dichtbij de Doelen, Stadsschouwburg en mooie winkelstraat.

ontbijt

kamers waren netjes, netjes gepoetst maar wel oud. Hoeslaken om bed was gewoon een laken en dat gaat los zitten. Dit vind ik niet echt hygiënisch in een hotel

ontbijt

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Normaal altijd goed gehad nu een stuk minder.

Het ontbijt was niet zoals anders enkel hard gekookt ei geen roerei wel bonen en hotdog worst.en weinig geslapen door feest aan de overkant.was teveel lawaai.

Vriendelijk personeel.

zeer ontevreden!

de hygiëne was ondermaats ook nà opmerking aan de receptie en opkuis van de kamer: de badkamer was vuil, in het bed lag er haar tussen de lakens,... oude infrastructuur: lamp hangt los uit de muur wifi op 2e verdiep werkte niet

Om snel te vergeten

Het hotel bevalt het best als je doet waar je voor gekomen was: als je slaapt. Voor je daaraan toekomt moet je wel wat overwinnen. Allereerst de receptie waar je met koeieletters te verstaan wordt gegeven dat je geen wapens mee mag nemen, geen harddrugs mag gebruiken en niet stomdronken door de gangen mag zwalken. Dan de luid ruisende leidingen van de CV op je kamer, die ook niet dicht is te krijgen zodat het veel te warm is. De dreunende disco in de buurt tot half twee 's nachts. Maar als je dan slaapt hoef je je niet langer te ergeren aan het fantasieloos wit geverfde interieur, inclusief alle metalen oppervlakken zoals greepjes en scharnieren, die dan ook vrolijk afbladderen. En spotjes waarvan 1 van de drie het niet doet, met een totaal andere kleurtemperatuur dan de bedlampen. En de lullige handgreep van de badkamerdeur, en de badkamer-deurlijst die 30 jaar na dato van binnen nog steeds niet is afgewerkt. De lullige toilet-doorspoel drukknop, ook van een jaartje of 20 geleden. Badkamervloer beschadigd door in het verleden uitgedrukte sigaretten ? Bij het uitchecken was er niemand bij de receptie, ik hoorde wat gerommel in de verte, maar ondanks hard roepen kwam er niemand opdagen. Het hotel viert zijn 100 jarig bestaan ? Tijd voor een total makeover.

Alle faciliteiten waren er wel.

lekker dicht bij het station en in het centrum

De matras een beetje wiebelig en erg gepild. We moesten om elf uur uitchecken maar toen we om half elf na het ontbijt de kamer in wilden was de sleutel al geblokkeerd.

de kamer was netjes en schoon. Er was een waterkoker en koffie en thee. ontbijt was prima in een prettige omgeving

avontuurlijk

het hotel moet dringend gerenoveerd worden, in de eerste kamer die we kregen was er een lek in de badkamer, de 2de kamer ging de deur niet dicht en ging het alarm steeds af en in de 3de kamer die we kregen werkte de tv niet!!!!! Het personeel was wel steeds vriendelijk en deden hun best om een andere kamer te zoeken. Het ontbijt was sober

het hotel heeft een goede ligging, dicht bij het station en de winkelstraten.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

vies

De kamers en hygiëne was echt bar en bar slecht. De gasten hebben niet gedoucht omdat de badkamer vol met schimmel zat.

De bar en het restaurant zag er goed uit, maar de kamers en hygiene waren vreselijk!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Goed!

De kamer had veel beter schoon gemaakt kunnen worden. Lag stof onder het bed en douche was niet schoon.

De locatie was perfect lekker midden in het centrum! Ontbijt was ook goed!

Het ontbijt was goed en verzorgd

De locatie viel tegen want in de nacht was er een hoop lawaai op de gang en in de straat van uitgaand publiek. Dus niet aan te raden als je met kinderen reist

Het ontbijt was goed en verzorgd

Dat we meteen ons geld terug konden krijgen en ergens anders...

De deur naar de badkamer zat zo vol met scheuren dat die niet meer fatsoenlijk open en dicht kon + de lakens waren heel vies + de tvzenders waren erg slecht te zien

Dat we meteen ons geld terug konden krijgen en ergens anders een hotel konden nemen

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prima verblijf in centrum Rotterdam.

Er was een afterparty in de lounge van het internationale filmfestival en dat hoorde je tot na 5 uur s'nachts erg luid op de kamer

Afgaande op ervaring van vrienden die eerder in het hotel verbleven die de hygiëne abominabel vonden de kamers vreselijk en met bedwantsen beten naar huis zijn gegaan, viel het ons alleszins mee!

De ligging maar avonds ook geluidsoverlast ivm centrum dus...

Kamertemperatuur vreselijk hoog was volgens receptioniste niets aan te doen. Afstandsbediening tv was gestolen was dus gewoon pech . Na 2x klagen werd er 1 gezocht. Heel oud allemaal en vraag me af of dit nog kan. Slechtste hotel ever ! EHBO koffer leeg op de gang, brandblusser laatst gekeurd 2016 volgens mij. Geen fijn hotel ondanks de mooie ligging

De ligging maar avonds ook geluidsoverlast ivm centrum dus hou daar rekening mee

Goed hotel voor zijn prijs

Heel wat zaken voelden kapot of uitgeleefd aan, zoals deuren, gangen, WC's. Daarnaast was er een geurtje van rook op de gang. Op de kamer zelf was dit wel veel minder een probleem.

Goede locatie, waarbij het hotel probeert in te spelen op de vroegere grandeur. Ook het ontbijt was correct.

Verblijf beneden verwachting. Prijs kwaliteit verhouding NIET correct.

Slechte kamer!!!! Raam ging niet dicht, badkamer deur kon niet gesloten worden ( klink viel er gewoon af), bedden zakten volledig in, tv die niet werkt ( ondanks 2 x vragen werd er niets aan gedaan) . Voor gezin met 3 kinderen is het erg fijn om savonds tv te kunnen kijken, dit was dus NIET mogelijk. Locatie van hotel is super centraal maar midden in uitgaanscentrum. Als er dus geen ramen gesloten kunnen worden is de geluids overlast snachts gigantisch.

Ontbijt prima, receptionistes aardig

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Alles was in orde.

Niets speciaal.

Goed hotel, kamer was heel proper. Ontbijt was super, ondermeer met verse aardbeien. Personeel was heel vriendelijk. Goede wifi. Komen zeker nog terug.

Lawaaiig, vies en sterk verouderd

Ongelofelijk veel lawaai op straat, ramen die niet goed sloten, dus herrie kwam flink binnen. Daarnaast was in het hotel een feest ivm het filmfestival, wat niet duidelijk op de website was vermeld. Anders hadden we dit hotel ook zeker niet geboekt. Daarnaast liep er s'nachts een muis door onze kamer

Op enkele vervelenden dingen die gebeurd zijn na hebben we ons goed vermaakt

Er staat dat honden welkom zijn zo hebben wij het niet ervaren we wilden het restaurant in en we werden door een serveerster onbeschoft behandeld de eigenaar van het hotel hoorde dit en deed helemaal niks wat wij ook onbeschoft vinden naar je gasten toe. We hadden gereserveerd voor onze auto te parkeren bij het hotel in de garage maar toen we daar aankwamen had ik geen parkeerplaats dus werdt mij gezegd dat ik in de parkeergarage zou kunnen tegenover het hotel die kost 30 euro per dag Het hotel vraagt 20 euro per dag dat vinden wij ook al veel geld Uiteindelijk kwamen we er achter dat achter het hotel een parkeergarage is voor 11 euro per dag lijkt mij dat het personeel in het hotel hier best wel van op de hoogte is maar daar hun mond over dicht houden.

Dat het hotel midden in de stad lag. De dame van het ontbijt deed erg haar best en het ontbijt was daardoor prima heb haar ook gezegd dat ze het goed heeft verzorgd.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Slecht geslapen (zie opmerking boven)

Ik had speciaal een kamer gereserveerd met gescheiden bedden (geen tweepersoons bed). De bedden wel eenpersoons maar met een matras zodat ze niet van elkaar konden worden gescheiden. Dan heeft het geen zin natuurlijk.

Goedkoop hotel centrale ligging

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

De ligging.

De verwarming werkte niet op de kamer. Had vergadering van 18u tot 23u en heb de radiator opengezet voor vertrek. Kwam terug toe en het was er ijskoud. Ben dan maar naar de overkant geweest. ( Hilton hotel) Zij hadden beloofd een deel terug te betalen ( misschien het ontbijt) maar heb niets gezien. Kan mij ook niets schelen. Zal het aan niemand aanraden. Was oud, vuil en gewoon niets om op jullie site te zetten.

De ligging.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Zelfs met oordoppen in kom je in dit hotel niet aan slapen toe door de herrie uit de club eronder.

Er werd tot 6u smorgens keiharde muziek gedraaid, zelfs in de nacht van zondag op maandag. Op de derde verdieping met oordoppen in kan je nog steeds niet slapen door de herrie. En er kwam een enorme wietlucht uit onze badkamer dus ergens onder ons zat iemand te blowen. Echt goor! Alle horrorverhalen die mensen schrijven in de reviews zijn echt waar. Ik was zo dom deze niet van te voren te lezen anders had ik dit hotel echt nooit geboekt!

Prima ontbijt. Met ook biologische producten. Helaas wel een verschraalde bierlucht in de ontbijtzaal.

Ideaal om te feesten

De kamer was zeer oud. Ruikt niet fris, badkamer zeker aan vernieuwing toe. Alles is zeer basic.

Lekker ontbijt en zeer goede ligging van het hotel. Ideale ligging om te gaan feesten!

Gemengde ervaring

Verwarming kon niet uit. Vitrage kapot in kamer 102. 'S nachts fluitende verwarming. Verouderde tv. Negatieve, zanikende oude corpulente man bij de receptie, die zijn personeel meteen onterecht afviel.

Locatie. Vriendelijk personeel (behalve onderstaande heer).

1 Keer, nooit weer.

Hotel is oud, erg vieze kamers en bedden, verwarming kon niet uit waardoor het bloedheet was in de kamer. Het lawaai op straat maakte dat ‘s nachts slapen bijna onmogelijk was. Ontbijtzaal was nauwelijks schoongemaakt nadat het de avond ervoor een kroeg was. Stonk nog naar bier en overal zaten vreemde vlekken op het meubilair. Dat we de vraag niet kregen hoe ons verblijf bevallen was, zei ons al genoeg. Medewerkers weten zelf volgens mij heel prima in wat voor staat het hotel is.

De locatie was wel centraal gelegen in de stad. Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Geweldige locatie, verder slecht onderhouden en gehorig hotel.

Veel geluidsoverlast ‘s nachts van club van het hotel. Ondanks dat we een kamer op de 3de verdieping hadden, hebben we tot 6 uur in de morgen last gehard van keiharde muziek. Zal hier nooit meer naar toe gaan.

Kamer verouderd, maar netjes. Hotel ziet er slecht onderhouden uit. Voor 1 nacht wel oké, maar zou er niet langer willen verblijven.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima voor een nachtje

Het was niet zoals de foto liet zien. Daar zouden we twee aparte bedden hebben en leek het een 'moderne kamer'. Het was echter oud en erg muf op de kamer.

De bedden waren prima en de kamer was ook schoon. Daarnaast was er bij het ontbijt veel keuze, en was het lekker.

Goed genoeg, maar gezien de geluidsoverlast verblijf ik hier waarschijnlijk niet meer in het weekend

De ontbijtzaal is inmiddels ook restaurant en club. Gevolg: tot ver na vier uur geluidsoverlast en een dreunend basgeluid.

De locatie is geweldig, midden in Rotterdam.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Kleine tegenvaller

De kamer was slecht schoongemaakt, stoffig, spinrag, oude kots. Radiatoren (cv) maakten veel herrie en moesten uit om te kunnen slapen. Lastig in de winter in een tochtige kamer.

Goede centrale ligging met vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Prachtige entree.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Slecht gedateerd hotel

Wij wisten niet dat elke vrijdag en zaterdag daar een club/ discotheek gaande is tot half vier ' s nachts, wat zo'n herry veroorzaakt dat je er niet van slaapt! NOOIT BOEKEN DIT HOTEL!!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Goedkoop hotel op toplocatie. Verwacht verder niet te veel.

Het hotel is toe aan een opknapbeurt. Achterstallig onderhoud doet af aan de sfeer. Als je laat gaat ontbijten ligt het brood er al een tijdje en wordt daardoor hard.

Locatie super! Midden in het centrum. Loopafstand van winkels, restaurants, station. 24uur open, dus je kunt komen en gaan wanneer je wilt. Tassen mochten we bij uit-checken laten staan en aan het einde van de middag konden we deze weer ophalen.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

6,0
    Ontbijt was goed.

De uitstraling van de kamers. En de totale uitstraling van de gangen gewoon armoe om te zien. Helaas heb ik niet aan gedacht om foto’s ervan te maken.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prima hotel, waar voor je geld!

Het was erg gedateerd, maar de hygiëne is wel goed.

Super mooie locatie hartje centrum Rotterdam, maar toch super rustig. Het personeel was vriendelijk en dacht mee, wat wel fijn is.

Heerlijk ontbijt, fijne kamers, vriendelijk personeel, hartje Rotterdam.

We hebben de auto voor de nacht geparkeerd op de Parklaan. Vandaar ben je met tram 7 in een paar stops op Kruisplein, vlakbij het hotel. Als je dit niet doet betaal je veel om te parkeren. Dat kan overigens wel aan de overkant, in de parkeergarage.

Schone kamers, goed bed, fijne douche, thee/koffie op de kamer, vriendelijk personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt vanaf 7 uur. Mooi in het Centrum, dus alles makkelijk bereikbaar.

Niet fijn

De verwarming stond de hele nacht bloedheet en was niet aan te passen. Slapen onmogelijk. Middenin de nacht van kamer gewisseld. Nieuwe kamer met enorm veel straatlawaai tot de ochtend. Nare ervaring.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Grand Hotel Central