Beoordelingen over Amrâth Grand Hotel Frans Hals 4-sterren

Damstraat 10, 2011 HA Haarlem, Nederland

#8 van de 16 hotels in Haarlem

• Beoordeeld op: 21 september 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geluidsoverlast van ventilatie/airco kast, die achter onze hotelkamer op het dak stond te loeien. Hier kwamen we pas achter toen we gingen slapen. Dit moet zeker al bekend zijn geweest. De ochtend erna gemeld bij de receptie. Ben benieuwd of de klacht serieus wordt genomen. Verder vond ik het ontbijt niet goed aangevuld.

De kamer was prachtig.

Zie hiervoor

De kamer was prachtig. Fijn waren de lange bedden en handgrepen in de badkamer. Ontbijt was matig. (te weinig personeel, gebruikt ontbijtgoed te lang op tafels, te korten te laat aangevuld, aanbod voor een 4 sterren hotel te mager) positief was dat er ook biologische producten werden aangeboden.

Haarlem is een heel gezellige stad en de afstand naar de zee en Amsterdam is gering.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Slapen onder het dak, kleine ramen, wij houden van licht. Dat je ‘s ochtends niet alleen maar een kopje koffie en een croissant of iets fruit kunt nuttigen in het hotel. Voor oude mensen en kleine eters is een compleet ontbijt gewoon teveel

1..De locatie midden in de stad met parkeergarage naast de deur

De ligging is perfect!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hotel kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Vloerbedekking op de kamer vind ik persoonlijk niet fris. Zeker niet als er dan ook nog haren op de grond liggen en een pepermuntje onder het nachtkastje.

De ligging is perfect!

Lekker verrassingscadeau voor mijn vriendin naar Haarlem
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het geluid 's morgens van de schoonmaak dienst was duidelijk te horen en uitgaande mensen die langs liepen s nachts

Heg ontbijt was goed en voldoende. Hotel kamer perfect. Mooie locatie.

Goed ontvangen op een zeer goede ligging in het centrum van Haarlem.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Voor de prijs die we betaalden was het wel een vrij verouderde kamer . Alleen een bad , geen echte douche . Viel wat tegen .

Uitstekende locatie met parkeergarage naast de deur . Vriendelijk personeel , ruime kamers. Ook het aanpalende restaurant is van prima kwaliteit.

Hotel is goed

Ontbijt op de kamer, was niet in verhouding. Summier plakje kaas en ham, overrijp fruit ( bananen waren bruin) en heden ten dage mag de koffie ook wel van een beter niveau zijn. Gelukkig was er een nespresso op de kamer.

Junior suite was een mooie ruime kamer

Prima !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

er was 1 extra kussen, hadden er wel 2 mogen zijn. maar verder niets op aan te merken.

Prachtig hotel in het centrum van Haarlem, mooie kamers, prima ontbijt.

We waren in Haarlem met een bepaald doel..., erg leuke stad, en dit hotel is op perfecte locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parkeer kosten zou het hotel in tegemoet kunnen komen..., als vorm van service.

Mooi hotel..., locatie wel heel erg perfect, midden in het centrum. Ook gemakkelijk de parkeergarage onder het hotel. Wel € 25,- per dag.

Prima kamer, rustige nacht
    • Executive Kamer

Bij in- en uitchecken wordt je gestoord door telefoontjes die voorrang krijgen. Douche in bad is lastig te bereiken. De kraan zal voor veel mensen te ver weg in de hoek zitten.

Prima kamer, rustige nacht

Prima verblijf, wel wat duur!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parkeren kan wel bij de accomodatie maar kost 45 euro per nacht. Ook de prijs die je voor een niet zo heel bijzondere kamer betaalt is wat mij betreft te hoog.

De locatie is geweldig! Je stapt de deur uit en je loopt tegen leuke restaurantjes aan.

De ligging midden in Haarlem 'bovenop' een...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De prijs; het is wel veel geld voor een nachtje. Ook het ontbijt is erg prijzig.

De ligging midden in Haarlem 'bovenop' een parkeergarage is geweldig! Je loopt zo de stad in en kunt alles lopend bekijken. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ik hou van roerei en toen ik bij het buffet kwam was de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik hou van roerei en toen ik bij het buffet kwam was de schaal leeg. De serveerster haalde een nieuwe schaal en in plaats van een lekkere verse schaal warm roerei was het ijskoud. Jammer!

Prima locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt is beperkt voor hetgeen je er voor betaald. Duurde te lang voordat de tafels werden afgeruimd. Ontbijt werd te laat bijgevuld. We moesten te lang wachten.

Prima kamer, goede locatie

De ligging van het hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De bedden waren te zacht. Vloerbedekking was niet goed gestofzuigd. Ontbijt was niet echt goed verzorgd. Kaas uitgedroogd en croissants die veel te donker waren.

De ligging van het hotel

Prima hotel, goed naar onze zin gehad in Haarlem!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Op zich zijn er weinig minpunten te noemen, maar eventueel het volgende: doordat de kamer aan de achterkant van het naastgelegen restaurant lag, kwam soms wat kooklucht naar binnen en 's morgens vroeg werden er inderdaad heel wat flessen weggegooid in de container. Het storende effect bleef echter wel beperkt voor ons.

Locatie van hotel perfect, midden in centrum vlakbij restaurants en winkels. Loopafstand station ca. 10-15 minuten. Parkeergarage ook dichtbij hotel. Kamer prima, prima bedden en nette badkamer. Lekker ontbijt met voldoende keuze. Hotel ziet er netjes en keurig verzorgd uit. Vriendelijk personeel. Haarlem is sowieso een aanrader om te bezoeken. Lekker gegeten bij BastiJan, El Pincho en Dijkers.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

ligging van de lokatie uitstekend, maar het hotel viel voor een 4 sterren hotel tegen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

de kamer was aan de kleine kant gezien de prijs, we zijn beter gewend voor een 4 sterren hotel, het linnengoed was niet schoon, het ontbijt was karig gezien de prijs.

eigenlijk niets. geen bijzonderheden

Heerlijk Haarlem !!
    • Executive Kamer

De prachtige ligging naast de St Bavo, hartje centrum van Haarlem met leuke horeca en winkels, en 's avonds naar het Concert van De Vreemde Kostgangers.

Goede locatie, wel duur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Verwachting was hoog nav foto's en dat viel tegen. We dachten voor 150 (!!) een luxe hotel te hebben. Dat voel tegen. Bedden niet geweldig en het was warm, niet te regelen. Koelkast was heel vies en zeep dispensors waren kapot.

Locatie is goed!

De ligging, want Haarlem is erg leuk

De kamer was heel koud toen we aankwamen en ondanks dat we de verwarming op 30 hadden staan bleef het koud ..alle 3 de dagen en wij hadden een hele donkere kamer. En tijdens het ontbijt stond de muziek erg hard en een zender die allemaal B artiesten lieten horen waarvan er ook n paar hard rock nummers, dat hoeft niet s’ochtends maar ik denk dat dit met de kosten van buma/stemra

De ligging, want Haarlem is erg leuk

Genoten met een hoofdletter G.

Er viel niets tegen.

Echt alles overtrof onze verwachtingen, wij waren compleet op ons gemak. Er straalde een grote rust uit van alle verzorging. Echt Geweldig.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

prima, jammer van het ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was geen 18.50 euro waard!! Zo luxe en kwaliteit is het niet. 2de dag zelfs 20 minuten moeten wachten op broodjes en croissants. Als het niet in de prijs was inbegrepen hadden wij geen ontbijt genomen. Doucheslang kapot! Vitrage kapot!

Heel vriendelijk personeel. Zag er schoon en mooi uit. Bij de receptie waren dvd's te leen. Leuke service! Helaas wel wat oudere films. Watertaps op elke verdieping.

Prima hotel voor kort verblijf maar ga elders (voor minder) ontbijten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt was erg karig , prijs kwaliteit was veel te hoog. Ontbijten buiten het hotel is daarom een echte aanrader. Kwaliteit van het bed viel tegen en leverde een pijnlijke onderrug op. Kamers waren gelegen aan straatzijde: ‘s nachts was de kamer erg luidruchtig en hoorde je lallende mensen buiten.

Haarlem is super en hotel lokatie is top gelegen, erg vriendelijk personeel, mooie stijlvolle kamer.

Prima hotel op een prima locatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Navigatie gaf aan dat er geen route gegeven kon worden tot aan het hotel. Beter is om de parkeergarage "de Appelaar" als eindpunt in te toetsen. Deze ligt n.l. direct naar het hotel. We hadden het handig gevonden als wij dit vooraf hadden geweten. Nu was het even een gepuzzel voor wij er waren.

Het ontbijt was voldoende. Netjes verzorgd maar niet heel uitgebreid. Het hotel ligt in het centrum van Haarlem met een parkgarage eronder. Op loopafstand bevinden zich diverse eetgelegenheden en winkels.

Comfortabel, gastvrij en heel centraal gelegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het personeel was heel gastvrij, en we mochten al vroeg op de kamer. Daarnaast waren de bedden heel comfortabel, was het hotel heel rustig, en heel centraal gelegen in het prachtige Haarlem. Top!

zeer aangenaam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bed is wel wat erg zacht, c.q. doorzakkend matras (kamer 110) Het ontbreken van eigen parkeerplaatsen is een gemis. Uiteindelijk viel de prijs nog mee omdat aangekondigd stond dat per dag tot € 25 werd berekend , het bleek € 25 over 2 kalenderdagen (wel minder dan 24 uur)

Hele entourage oogt zeer vriendelijk. Medewerkers vriendedelijk en behulpzaam.

kamer ok, personeel ok maar verkeerde info over parkeren, ontbijt flinke tegenvaller
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt niet erg bijzonder- voor 4 sterren verwachten wij meer. Ontbijtzaal te krap en onprettig druk. Koffie uit een druk knop machine kan echt niet bij 4 sterren - lijkt me urgent om op te pakken dit. Een disclaimer briefje in de lift dat het in het weekend tussen 10 en 11 zeer druk is bij ontbijt is een regelrecht zwaktebod: of je verruimt je ontbijtzaal, of je openingstijden voor ontbijt (tot 12 uur dus) maar je legt het niet terug bij je klanten. Ik betaal niet om voor lege broodmanden te staan en 10 min in de rij voor een vieze cappucino.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wij zaten aan de achterkant van het hotel, daar was een glasbak, waar regelmatig wat ingegooid werd. En toen de cafe's gingen sluiten werd er luidruchtig een terras of iets dergelijks opgeruimd. Maar daarna weer prima geslapen.

Het was fijn dat we zaterdagmorgen om half 12 al in de kamer konden. Verder is de plek fantastisch, vlak bij het mooie centrum.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was niet erg uitgebreid. De tafels waren vol met vieze borden en de croissants waren op en de boter. Was niet goed geregeld

Personeel was super vriendelijk. Accommodatie was schoon.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

voor 18 euro ontbijt was het gewoon schandalig .
    • Executive Kamer

voor 18 euro ontbijt was het gewoon schandalig .. broodjes was niet doorheen te snijden zo oud waren ze , ook de geklutste eieren waren gewoon droog alsof ze van de dag daarvoor waren gewone brood was ook droog schandelijk

Haarlem...heerlijk! Aanrader voor korte citytrip.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Beetje verval in de kamer. bv sigarettebrandgaatjes in de gordijnen. In een kamer voor 2 gasten vind ik 2 stoelen ook wel fijn. Er was er maar één.

Midden in de stad, maar goed bereikbaar. Vlakbij openbare parkeergarage. Leuk dat er voor de gasten appeltjes gereed staan in de lobby en op de hal van de verdieping!

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Haarlem = Jopen, het Uiltje, oude geveltjes en een gezellig stadje.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Slechte kussens om te slapen. Wij zaten op de bovenste verdieping, daar was het VEEL te warm.

Voor 1 nachtje een prima kamer op een zeer goede locatie. Ontbijt hebben we niet gebruikt, daarvoor zijn we naar een leuk tentje gelopen (AnneMax, zeer goed!) Badkamer had een bad met douche erin. Ruimte genoeg.

Hoge verwachtingen niet waargemaakt
    • Executive Kamer

De kamer was ijskoud en de warme luchtblazer gaf weinig warmte. Bovendien ontbrak in de badkamer enige vorm van verwarming zodat het leek alsof je een koelcel betrad. Niet echt comfortabel. Navraag bij de receptie leerde ons dat er inderdaad geen verwarming in de badkamer was. Jammer dat een collega de volgende ochtend ons meedeelde dat er eventueel losse bijzet kacheltjes verkrijgbaar waren.

Locatie is perfect, vanuit het hotel stap je zo het gezellige centrum in. Het hotel heeft een mooie uitstraling en de kamer is netjes en schoon. Ontbijt is prima.

De staf is bijzonder vriendelijk en professioneel.

De staf is bijzonder vriendelijk en professioneel. Nachtconciërge Eduard is vriendelijk en behulpzaam en regelde om 3 uur smacht alvast het ontbijt voor de volgende ochtend en late checkout! Hotel is schoon, eten is prima.

Alles was verder goed behab

Ontbijt extra betalen voor duur hotel viel wel tegen !! Betalen voot parkeren was ook een extra postenkost voor zo'n duur hotel !!!! Wij waren voor 2 dagen €57,00 kwijt aan parkeer geld !!!!!!!!!

De kamer was geweldig !!!!

Heerlijk nachtje weg
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was veel te duur dus hebben we niet gedaan. We hadden maar 1 handdoek gekregen, 's nachts dus weer naar beneden om van de vriendelijke nachtwaker twee handdoeken te krijgen.

Locatie, locatie, locatie, luxe uitstraling, schoon, zeer vriendelijk personeel

Aangenaam verpozen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Onderhoud van de kamer: gat in gordijn en zeeppompjes leeg, en eigenlijk kan alles uit de minibar veel goedkoper bij een redelijk prijzige kamer.

De houding van het personeel

Voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteitverhouding van het ontbijt. € 18,50 p.p. is beslist teveel. Er zijn uitstekende alternatieven in het centrum; zoals een ontbijt bij Briwnies & Downies.

Fijne kamer in het centrum van Haarlem.

Mooie kamer, soms onrustig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

1 nacht enorme herrie 04.00 uur van kloppen op deuren en schreeuwen. Nachtportier niet gezien. Ontbijt was zondags bedroevend niet op de bezettingsgraad gekeken. Te weinig of geheel niet aangevuld.

Parkeren onder hotel. Wel erg duur € 50,- pet 24 uur. Ligt in hartje Haarlem.

Het hotel ligt op een mooie locatie.
    • Executive Kamer

-Het ontbijt was prima. Helaas werden er croissantjes beloofd maar telkens als we hiernaar vroegen stonden ze in de oven.. uiteindelijk bleken er geen croissantjes meer te zijn en werd de schuld aan een collega gegeven. .. wees liever gelijk eerlijk. -'s Avonds geluidsoverlast van de straat. -Dekens erg warm. - Parkeergarage bij het hotel.nij de volgende garage geparkeerd en 30 euro kwijt aan parkeerkosten...

-De kamer was ruim. -Hotel ligt heel centraal. -Thee en koffie op de kamer. -Bad.

We hebben een gezellig weekend gehad, Haarlem is een leuke stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Aanbod van TV-zenders, geen RTL, SBS Op vrijdagavond veel lawaai tot laat door gedreun muziek

De ligging in het centrum. Prima ontbijt. Nette ruime kamer

Perfecte locatie, helaas geen goede parkeergelegenheid voor...
    • Executive Kamer

De locatie in het centrum zorgt ook voor geluidsoverlast. Geen parkeergelegenheid van hotel zelf, alleen betaalde openbare parkeergarage onder het hotel.

Perfecte locatie, helaas geen goede parkeergelegenheid voor een schappelijke prijs. Ontbijt was prima, mooie kamer die elke dag grondig schoongemaakt word terwijl je op stap bent. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Kamer prima, service personeel matig
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ondanks dat er bij de receptie werd aangegeven dat het ontbijt in het weekend tussen 10.00 en 11.00 uur druk zou zijn. Was er maar 1 personeelslid aanwezig in de ontbijtruimte. Wij waren er om 9.35 alle tafels stonden vol met gebruikt servies, geen enkele gedekte tafel, geen schone glazen, er was geen gewoon brood meer alleen een paar harde puntjes en krentenbrood. Pas na een half uur werd er weer brood bijgevuld. Bij de receptie veel te onervaren personeel, de receptioniste was zeer luidruchtig aan het overleggen van beneden naar de 2 de verdieping dwars door de grote hoge hal met een kamermeisje over en niet schoongemaakte kamer. Ondanks dat we voor ons ontbijt bij aankomst al €37 hadden afgerekend werd er voor ons een nieuwe rekening gepresenteerd van €18,50 voor een ontbijt. Duurde even voor het duidelijk was dat dat niet in de haak was. Beetje teleurstellend voor een 4 sterren hotel.

Rustige ruime kamer, prima locatie.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Combinatie van accommodatie en locatie: en aanrader!

Ondanks voldoende aantal lampen was er te weinig licht in de kamer. In combinatie met twee regenachtige dagen: een luxe, maar sombere kamer.

Sfeervolle entree met correcte ontvangst. Prima kamer met zeer veel ruimte: zithoek en riante werkplek met voldoende stopcontacten. zeer ruime luxe badkamer. Aanwezigheid van het nespresso apparaat wordt zeer gewaardeerd. De locatie van dit hotel is super.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima accommodatie in het centrum van een leuke stad, alles op steenworp afstand.

Verlichting was onvoldoende. Kamer deed daarom te donker aan.

Sfeervolle entree met correcte ontvangst door medewerkers. Mooie goed verzorgde kamer. Zeer veel ruimte met zithoek en uitgebreide werkplek. Voldoende stopcontacten! Fijn: geen vloerbedekking maar gladde vloer. Nespresso-apparaat wordt zeer gewaardeerd.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima overnachting gehad in een mooie stad, voor herhaling vatbaar

Straatgeluiden

Prettig ontvangst, kamers lagen niet naast elkaar maar dat werd direct geregeld. Goede info waar we die avond een hapje konden eten en waar we gezellig nog wat konden drinken.

Goed hotel,midden in centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

- parkeergarages erg duur. - dekens zijn te kort voor iemand van 1.87m. Of de schouders of de voeten liggen bloot.

Centrale ligging, alles vlakbij op loopafstand. Veel keuze aan restaurants en cafés in de buurt.

Weekendje Haarlem
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Diner boeken in het bijbehorende restaurant was niet mogelijk, echter in de ruime omgeving voldoende eet gelegenheden aanwezig.

De ligging van het hotel in het centrum is uitstekend, de kamers zijn prima in orde, voorzien van alle gemakken en hygiëne is goed. Ontbijt is wat je ervan verwacht, niet heel overdadig maar gewoon goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een prima keus voor een weekendje uit.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hospitality tray mag beter. Beetje oubollig. Wel heel fijn dat het wordt aangeboden

Locatie geweldig. Personeel vriendelijk. Kamer netjes en schoon. Aanwezigheid hospitality tray.

Hotelkamer viel tegen, gelukkig maakte Haarlem veel goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit kan veel beter, wij vonden het aan de dure kant voor wat we kregen De kamer die ik boekte (deluxe kamer voor 2 personen) staat op de site met foto's van groot bad en inloopdouche, in realiteit is dit een klein bad met douche Hygiëne kan beter, er lagen nog haren in het bad!

Lekker ontbijt

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parkeerkosten. Zou het hotel sieren als ze gasten een korting kunnen aanbieden op de parkeerkosten. Die waren in ons geval €26,- voor een dag.

De locatie.

Dit hotel ligt op een geweldige locatie als je in het...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parkeergarage zit vaak vol op een zaterdagmiddag.

Dit hotel ligt op een geweldige locatie als je in het centrum van Haarlem wil zijn. Parkeren (betaald) kan onder het hotel.

Prima hotel voor een citytrip!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De parkeergarage was vol bij aankomst, waardoor we op zoek moesten naar andere parkeergelegenheid. Hierdoor eind met koffers over straat moeten lopen, terwijl de verwachting was dat we onder het hotel konden parkeren. De totale kosten voor een etmaal parkeren bedroeg € 50,00, helaas geen korting via het hotel mogelijk. Uitzicht van de hotelkamer was op een rommelige binnenplaats. Daarnaast werd buiten regelmatig het glaswerk (van het naastgelegen restaurant?) geleegd in een container wat veel lawaai gaf.

De ligging van het hotel, midden in de stad. De kamer was schoon en netjes.

De Junior suite was mooi en lekker ruim.

Op Booking.com staat dat de Junior Suite 2 losse bedden heeft. Het bleek om een tweepersoonsbed te gaan. 2 losse bedden was ook niet mogelijk. Jammer, als je een keer niet met je vriendin uit gaat, maar met een maat :-|

De Junior suite was mooi en lekker ruim. F1 beschikbaar op tv :-)

Top locatie, top kamer.
    • Executive Kamer

Het hotel ligt midden in de stad, dit is geweldig. Wat minder geweldig is de herrie rond 3 uur snachts. Je zou betere isolatie van de kamer verwachten.

Executive kamer was fantastisch, erg groot en luxe. Erg schoon, badkamer is groot en geweldig (stoomcabine en bubbelbad) Het hotel is op loopafstand van alles. Erg mooie hal.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Een kamer met losse douche als je ouder bent is in bad douchen niet fijn. (uitglijden)

niet ontbeten voor 1 kopje koffie en 1 croissant 18,50!!!!! Buffet dus het kan niet anders. Lekker buiten de deur ontbeten.

Mooie locatie, maar prijs kwaliteit niet in verhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel had veel aardiger en gastvrijer kunnen zijn, bij ontvangst en vertrek Ontbijt viel erg tegen, prijs kwaliteit niet in verhouding. En slechts een koffie machine aanwezig voor alle gasten. Dus lange wachtrij, waardoor ik geen koffie meer heb kunnen drinken

Ruime keurige kamer met nette en schone badkamer

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Nieuweling bij de balie, zonder uitstraling en wist niks. Het ontbijt werd slecht/laat angevuld, serveerster rende in haar eentje benen uit het lijf.

Perfecte ligging, midden in het centrum. Zeer nette kamers, wel heel zakelijk.

Heerlijk weekend gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De deur van de badkamer geeft niet veel privacy. Ik was een vriendin en wij geven de voorkeur aan een dichte toiletdeur.

Rustige ruime kamer, heerlijk bed.

Stad/sfeer/winkels/restaurants top.

De suite was heel erg slecht afgewerkt. Vloerbedekking lijm resten ruim boven de plinten op de witte muur. Purschuim stak uit de planten/bloemenvaas. Handdouchehouder van het bad was afgebroken. Kauwgum in de vloerbedekking, prullenbak in de kamer was niet rond maar bijna ovaal vol met deuken alsof er mee was gevoetbald, pedaalemmer badkamer werkte niet. De hoekprofielen van het stucwerk in de gang lagen bloot omdat het stucwerk was afgebroken/beschadigd.naden en voegen in de badkamer waren niet of nauwelijks gekit of afgestreken. Medewerker heeft nog een lamp vervangen. Voor de kamer €50 per dag minder in rekening gebracht. Het ontbijt was prima,maar de koffie verschrikkelijk slecht!! Loop dan met een kan filterkoffie rond om te schenken. Overnachting heeft toch nog €490,- gekost. Mogelijk de laatste keer.

De locatie was top, ernaast gelegen restaurant was geweldig. Bed lag goed. Suite heerlijk ruim.

Zeer mooie herinnering
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De locatie in dit prachtige stadje met mooie musea en waar de locale bewoners houden van gezellig uitgaan en uit eten. Alles op wandelafstand. Vergeet logeren in Amsterdam. Haarlem is zó dichtbij.

Geweldige lokatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Slecht verlichting in de kamer. 2 Kampen stuk. Te hoge bad instap, Je kunt de temp. niet afspreken VOOR je in bad stapt!!! Geen goede kwaliteit koffie op de kamer!

Lokatie

Standaard hotel, ligging maakt veel goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamers vrij basic. Ontbijt slecht verzorgd. Niet goed aangevuld, tafels niet afgeruimd,te weinig personeel, beperkte keuze. Vond prijs kwaliteit verhouding slecht.

Ligging in het centrum.

Een super leuke verblijf !!!

niks !

We hadden een heel fijn verblijf , de kamers zijn wel aan vernieuwing toe maar zeker nog te doen , heerlijk bed en we sliepen aan de achterkant en hadden geen last van het straatlawaai , Bedankt voor de badkamer met aparte douche . Het ontbijt was heerlijk ! Het personeel heel vriendelijk. We komen zeker nog eens terug !! De ligging is midden in het leuke centrum ! Je kan parkeren ondergronds naast het hotel .

Niet voor herhaling vatbaar, geen 4 sterren waardig
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamers aan de achterzijde van het hotel hebben bij een open raam veel hinder van het monotone gebrom van de installaties van het hotel. De temperatuur leende zich bij uitstek om te slapen met open raam, maar daarvoor was het geluid veel te hinderlijk. Dus dan het raam maar dicht en wennen aan het (noodzakelijke) geluid van de airco. Voor het douchen moet je in bad stappen. Voor ouderen niet eenvoudig en bepaald niet zonder gevaar van uitglijden en vallen. Redelijk ontbijt, maar voor € 18,50 verwacht je toch iets meer.

Locatie in het centrum van Haarlem

Geweldige ligging!

Zie hierboven

Redelijk, wat slecht is dat hier 18.75 voor betaalt moet worden terwijl er bij het boeken wordt aangegeven dat het inclusief ontbijt is!? Dit vind ik zeer kwalijk en valse voorlichting!!!

Voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Niets. We zijn tevreden en hadden een leuk weekend!

Kamer was prima. Wat nodig is, was aanwezig. Echter, vergeleken met één jaar geleden, was de kamer zomaar 20 euro duurder! En we hadden niet de indruk dat we iets extra's daarvoor hebben gekregen. Ontbijt erg smakelijk. Lekkere koffie. Miste het vers geperste sinaasappelsap. Wel stonden er glaasjes met stukjes vers fruit. Vers bruin brood om zelf te snijden. Variatie aan broodjes. Locatie is natuurlijk perfect, je wandelt zó het centrum in. En parkeren onder het hotel is ook een uitkomst. Kosten zijn wel voor jezelf.

Wat prijzig maar verder alles prima!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wel wat prijzig (130,- per kamer per nacht).

Prima kamer, midden in centrum. Goede bedden en Nespresso koffie op kamer wat een pluspunt is. Uitzicht kamer op winkelstraat, top. Geen geluidsoverlast en ontbijt daar niet genoten, genoeg leuke tentjes in omgeving om uit te proberen! Ik sliep op eerste verdieping dus nam de trap maar is er ook lift aanwezig. Er zit een erg goed restaurant in het hotel, ziet er heel mooi uit ook.

Geen coulance bij annulering door privé omstandigheden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het lawaai op straat, in de ochtend begint het al om 07.30 uur met laden en lossen van vrachtwagens. Wat de kamer betreft er waren geen badjassen (zouden er wel moeten zijn) en na het schoonmaken van de kamer is er een vieze handdoek teruggehangen op het rek. Bedden waren erg zacht. Minimale voorzieningen aan bad- en douche producten, terwijl je dat wel mag verwachten bij een 4 sterren hotel. Helaas konden wij een nacht geen gebruik maken van de kamer i.v.m. privé omstandigheden. Volgens de site kun je tot 18.00 uur annuleren. Echter, het hotel was erg star, waar enige coulance op zijn plaats was geweest, aangezien wij ook geen gebruik hebben gemaakt van het ontbijt, waar we wel voor betaald hebben.

De locatie is perfect

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt valt tegen...prijs/kwaliteit Brood was vrij snel op en duurde erg lang voordat het werd bijgevuld. Muziek stond erg hard in de ontbijtzaal (irritant) Tafels die klaar waren werden afgeruimd met dienblad op aan ons grenzende ontbijttafel?? Toen we aan de juffrouw vroegen of ze dat elders wilde doen omdat wij daar rustig zaten te ontbijten snapte ze ons probleem niet??

Mooi hotel met een zeer gunstige ligging. Kamer was prima netjes en schoon.

Het was erg fijn, we hebben genoten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De lakens lagen los op het bed en schoven er telkens af! Heel raar en vervelend. En een ontbijt van 18 euro is echt te duur.

Het personeel was erg vriendelijk en het hotel was prachtig.

Het frisse drinkwater op de gang.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het parkeer advies. Naar mijn mening kunt u het best parkeren in de Cronjé garage. Deze ligt op 15 minuten lopen en kost een kwart van de garage onder het hotel.

Het frisse drinkwater op de gang. En het complete ontbijt van zeer goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima hotel, vriendelijk en perfecte ligging in het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wij hadden een De luxe kamer, maar die naam vonden wij wat overdreven. Goed en netjes, op verzoek meteen een badjas en slippers maar "luxe" ???

Vriendelijk ontvangst. Als je buiten komt sta je tussen de terrasjes maar daar merk je in je kamer niets van. Gezellige plek!

Top verblijf
    • Executive Kamer

Na ons huwelijk 2 heerlijke nachten in het Amrath geslapen. Kamer met jaccuzi en er stond ook een fles Champagne voor ons klaar. Heerlijke bedden, super aardig personeel en geweldige locatie. Ook nog lekker naar het strand gefietst (gehuurd bij Amrath). Een echte aanrader.

De kamer, het bed en de badkamer waren uitstekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Servicegerichtheid van het personeel: wij hadden geen contant geld en wilden dit graag pinnen aan de balie. In het centrum van Haarlem zijn geen oinautomaten of ze werken niet. De nachtportier wilde/ kon ons niet helpen. Hij mocht geen geld wisselen. Ontbijt was goed maar wij moesten het personeel e op wijzen dat onderdelen op waren, zoals scrumbled eggs en patisserie. Het duurde te lang voordat het aangevuld werd.

De kamer, het bed en de badkamer waren uitstekend