Beoordelingen over Grand Hotel Monopole 3-sterren

Nieuweweg 22, 6301 ET Valkenburg, Nederland

#15 van de 52 hotels in Valkenburg

prima verblijf

dat er geen airco op de kamer is

ontbijt was prima, personeel erg vriendelijk, alles was schoon en netjes ook op de kamer. alleen de kamer te warm, een airco zou geen overbodige luxe zijn.

Een ontspannen verblijf in een sfeervol hotel.

Een airco op de kamer voor warme dagen zou fijn zijn en meer Engels in het infoboekje voor buitenlandse toeristen.

Geboekt voor het Andre Rieu concert. De ligging is daarvoor perfect: station Valkenburg is om de hoek, het hotel is goed bereikbaar, er is parkeergelegenheid achter het hotel en met de auto binnen een kwartier bij het Vrijthof. Aardig personeel (kamer, receptie, restaurant), aangename sfeer. Lekker ontbeten. Gerenoveerde kamer en moderne badkamer.

Lokatie is mooi. Vlakbij valkenburg restaurantjes
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer moet echt gerenoveerd, douchekop lek. Niet heel schoon en mega gedateerd

Erg simpel ontbijt, weinig keuze, zelfs geen croissant. Kamer oubollig, antiek en heel warm

prettig, vertrouwd en voor herhaling vatbaar

als je wat ouder bent is douchen in bad geen aanrader

Vriendelijk personeel, de tweeling werkt en benaderd je volgens de etiketten. gemoedelijke sfeer, prima ligging weinig tot geen geluidsoverlast, hotel wekt de indruk dat het vertrouwd is en herhaaldelijk door de zelfde gasten wordt geboekt.

Priam verblijf met een stel vrienden, uitstekende ligging, heel dicht bij het centrum

Directe communicatie bij het parkeren van de auto's. Redelijk dwingend! Niet echt gastvrij.

Prima kwaliteit voor het gebodene. Locatie is uitstekend.

Mooi hotel dicht bij het centrum

Geen klachten

Prachtige ruime hoekkamer op 1e verdieping met veel ramen die open konden. Lekker ontbijt en fijne ligging hotel op korte afstand tot het centrum

Wij waren op de fiets met 3 personen. Wij hadden een comfort kamer voor 3 mensen, meteen uitstekend ontbijt en plaats voor fietsen. De prijs kwaliteit verhouding is hier uitstekend!

Zeer vriendelijk personeel.

Het was erg warm weer. Kamers waren niet voorzien van airco

Zeer vriendelijk personeel. Hotel is erg mooi en ligt op een fantastische plek. Buiten lekker terras met heerlijke coctails. Centrum ligt op een steenworp afstand. Treinstation op 200 meter, dus zo in Maastricht.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goede locatie, dichtbij centrum en station, ontbijt was goed...
    • Business Suite

hygiëne van de kamer was slecht , er hing een hele vieze geur in de kamer (hebben constant de schuifdeur open moeten zetten) geen airco aanwezig, was nu nog maar 24 graden en niet om uit te houden

Goede locatie, dichtbij centrum en station, ontbijt was goed en bediening zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Erg basic te duur voor wat je krijgt

Weinig parkeerplaats, oud hotel, erg gehorig (buren kwamen om 4 uur snachts thuis, hebben een uur ruzie gemaakt, wat wij woordelijk konden verstaan) geen verduisterende gordijnen, glasplaat douche sloot niet waardoor alles erg nat werd

Prima locatie goed ontbijt

We hebben een aangenaam verblijf in dit sfeervolle hotel gehad.

Onze kamer was prima, schoon en van alle gemakken voorzien. Het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt was goed en de ligging van het hotel is uitstekend. Vlakbij het centrum en het station.

Super weekend gehad, volgende boeking dit hotel weer.

Kamer was een beetje gehorig.

Nette kamer, goed ontbijt. Was eerder dan verwacht, geen enkel probleem om de auto al bij het hotel te parkeren. Kort gezegd alles wat we nodig hadden voor een gezellig weekend Valkenburg.

Ons verblijf was top!

Het was erg warm op de kamer, wellicht dat er gedacht zou kunnen worden aan airco's.

Het hotel heeft een hele gunstige ligging. Alles is heel netjes en schoon. Service was perfect en het personeel heel vriendelijk. Ook het ontbijt was erg goed.

Wij hebben het super gehad en komen zeker een keer terug.

Een waterkoker met thee en koffie zou wel fijn zijn. Toen wij er waren was het erg warm. Een klein koelkastje zou dan ook wel prettig zijn om frisdrank in te bewaren.

Mooie kamer. Keurig schoon. Vriendelijk personeel. Heerlijk en voldoende ontbijt. Parkeergelegenheid bij het hotel.

Prima gelegen hotel, alles op loopafstand.

De kamer had een benauwde inrichting en op de gang hing een muffe lucht. De TV had op bepaalde zenders geen goed beeld.

Het personeel was vriendelijk en een mooi uitgebreid ontbijt, gratis parkeren bij het hotel en dat alles voor een betaalbare prijs.

Fijn hotel . We komen zeker nog een keer terug.

Op de bovenste verdieping was het heel erg warm. De kamer leek wel een sauna. De nachtuitgang was lastig te vinden alles zat op slot. Uiteindelijk na een tijdje zoeken de uitgang gevonden.

Goede en snelle service kregen een kamer met douche maar wilde graag een bad binnen 5 minuten hadden we een andere kamer. De kamer was schoon wat ik heel belangrijk vind. Ontbijt was basic maar alles aanwezig om je dag goed te beginnen

Zeer vriendelijk personeel, alles heel netjes en een goed...
    • Budget Tweepersoonskamer

De gordijnen op de kamer waren niet voldoende om te verduisteren.

Zeer vriendelijk personeel, alles heel netjes en een goed ontbijt. Ook rustig gelegen en stil.

Viel allemaal erg tegen, zal er geen 2e keer heen gaan, voor deze prijs zeker iets beters verwacht.

De kamer was erg klein, ondanks de junior suite, en de badkamer slecht, er stond een bad en douche Maar je moet in bad douchen, en daar mijn man slecht ter been is, was dit een probleem..

Het ontbijt was prima, maar je mocht niet overal zitten, zeer vreemd

Goede ligging.
    • Business Suite

Goede ligging. Net buiten het centrum en alles toch perfect te voet bereikbaar. Eigen parking achter het hotel. Ruime kamer met mooi uitzicht op de Wilhelminatoren en de kasteelruine ( business suite).

Leuk hotel voor kort verblijf in valkenburg

Verouderde kamer/badkamer - tapijt (owv lichte allergie) - te kleine badkamer Opmerkingen te interpreteren als tip voor verbetering. Minpuntjes hebben verblijf zeker niet verknoeid; was fijn. Vrienden hadden gerenoveerde kamer die ok was

Ruimte globaal van kamers - hygiene - degelijk bed Vriendelijke ontvangst, attent personeel Parking bij hotel

Kamer was lekker groot, dicht bij het centrum
    • Business Suite

Bij het ontbijt liepen ze vaak overal een stap achter .. het kwam wel weer, maar het was er even niet. En het was goed, maar niet erg uitgebreid.

Kamer was lekker groot, dicht bij het centrum

Aangenaam en centraal in Valkenburg gelegen hotel met goede bedden en vriendelijk personeel.

Het viel niet tegen maar een waterkokertje op de kamer met wat thee/koffie zou fijn zijn.

Fijne accommodatie met goede bedden en vriendelijk personeel.

Prima locatie, dicht bij het centrum maar toch rustig.

Het brood bij het ontbijt was oud en bevatte zelfs schimmel.

Prima locatie, dicht bij het centrum maar toch rustig. Zeer goede bediening in de bar, een dikke tien hiervoor! Kamer prima.

Ontspannen weekendje weg in dit hotel nabij centrum

Er zou wat onderhoud aan het hotel mogen gebeuren, sommige details zijn wat gedateerd.

Prima kamer, erg ruim en goed onderhouden hotel! Ontbijt voldeed aan verwachting. En gratis parkeerplaatsen.

Het verblijf nodigde uit om er terug te komen.

Meer parkeerruimte of een duidelijke verwijzing naar de dichtst bij gelegen openbare, betrouwbare parkeergelegenheid.

De entourage was prima, het personeel vriendelijk en het ontbijt uitstekend.

Aanrader !

Mooi en schoon hotel. heerlijk goed verzorgt ontbijt locatie prima gelegen , dichtbij centrum en station. echt een aanrader ! mogelijk kunnen tijden van ontbijt iets ruimer ( 8.00-10.00u in weekend redelijk vroeg)

Goede prijs kwaliteit.
    • Budget Tweepersoonskamer

Verkeers lawaai aan de voorkant.

Goede ontvangst, prima ligging en makkelijk parkeren. Wel wat rumoer aan de voorkant ivm verkeer. Kamer netjes en bedden goed.Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Bij aankomst werd ons verteld dat we een...

Bij aankomst werd ons verteld dat we een "ge-update" kamer kregen. De kamer was helaas oud en hier en daar waren er aanpassingen gedaan. Het ergste was dat de kamer een houten vloer en plafond had. Waardoor het gekraak/lawaai van de kamer boven ons niet om aan te horen was! Na het aangegeven te hebben bij de receptie kregen we wel een andere kamer toegewezen. Maar geef het dan duidelijk aan en zet er geen foto's van ander kamers bij op internet !

Een aangenaam verblijf en valkenburg is de moeite!
    • Business Suite

de tv op de kamer was heel klein!! uitchecken was om half 11. mocht evt wel wat later zijn. de ontbijt ruimte vonden we niet echt gezellig,misschien andere meubeltjes.

Het was er heel proper en netjes,heel vriendelijk personeel. De kamer was in orde alles was aanwezig. Het hotel heeft wat een klassieke uitstraling maar dat heeft ook zijn charmes. 10min. lopen van het centrum en 5min van het station.

Uitstekende kwaliteit prijs verhouding

Niets viel tegen.

Prima hotel. Gunstig gelegen. Kamers schoon, goede bedden. Vriendelijke medewerkers. Goed ontbijt. We waren er met pasen en tijdens ontbijt stond er een kleine attentie voor iedereen. Het zijn de kleine dingen die het doen. Het hotel is zeker een aanrader.

Hotel is wel gedateerd, maar de bedden sliepen heerlijk

Klein detail..... je moest een dwerg zijn voor de douchekop hoogte, op de gewone hoogte zakte ie elke keer naar beneden. Had dit doorgegeven aan de receptie. Maar het probleem was niet echt verholpen...

De ligging van het hotel is goed t.o.v. het centrum

Ontzettend vriendelijk personeel, van ontvangst tot aan...

Een pluspuntje had geweest als er een waterkoker op de kamer zou hebben gestaan, maar verder alles dik in orde!

Ontzettend vriendelijk personeel, van ontvangst tot aan vertrek. Prima ontbijt, kamer ook in orde en geen geluidsoverlast van de straat.

Alles was gewoon helemaal perfect.

Alles was gewoon helemaal perfect. Vriendelijk personeel. Heerlijke bedden. Uitgebreid ontbijt, wij waren er met de Pasen, met een leuke paas attentie voor alle gasten bij het ontbijt:-) Goede parkeergelegenheid voor de auto. Locatie is geweldig: je loopt zo het stadje in. Ook bij het uitchecken ontvingen wij een kleine attentie. Zo leuk en wat een gastvrijheid :-) Authentiek hotel :-)

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Uitstekend hotel dat onze verwachting overtrof
    • Business Suite

De minuscule tv is aan vervanging toe

Een heerlijk ontbijt en lekkere bedden. Het personeel was zeer vriendelij en het a la Carte restaurant is een aanrader

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Het viel best tegen. Zeker gezien de prijs en wat je er voor terug kreeg.

De eerste kamer waar we in kwamen was redelijk schoon. We zullen het vinden van gebruikt ondergoed op de grond maar even door de vingers zien omdat dat in een donker hoekje achter de deur lag. De badkamer rook iets wat schimmelachtig (slecht functionerende ventilatie) en had wat versieringen in de vorm van spinnenwebben. Ook konden we genieten van een prachtig uitzicht door het enkel glas raam. Het grote platte dak net onder het raam was goed zichtbaar. De dakbedekking zag er nog goed uit en kan naar mijn idee nog zeker een aantal jaartjes mee. Voor de rest wel geslapen. De tweede dag kwamen we laat thuis en dachten lekker ontspannen in de kamer bij te komen van een dagje slenteren door het dorpje. Het wat gezellig. Er waren twee feestjes aan de gang. Oh, het hele hotel is zo goed als volgeboekt met die feestgangers. Best bijzonder dat wij als niet feestvierders, boven de feestzaal mogen liggen om alsnog mee te kunnen genieten. Na enkele uren stuiteren in de kamer, gingen we maar vragen hoelang het nog ging duren. Het was inmiddels half twee en we wilden toch wel eens gaan slapen. Het gaat nog wel even duren was het antwoord. Gelukkig mochten we een andere kamer uitkiezen. We konden er 1 vinden zonder gratis ritmische massage in bed dus midden in de nacht nog even verhuizen. Om 3 uur vielen we eindelijk inslaap van alle drukte. O ja, wekker zetten omdat het ontbijt maar tot 10 uur is. Wonder boven wonder kwamen we om half 10 in de eetzaal. Alle feestnummers zaten al aan tafel. Is er nog een plekje vrij vroegen we maar aan één van de rondlopende dames. Ja, die was er gelukkig nog. Het was even zoeken naar het brood, maar na dat gevonden te hebben konden we aan het ontbijt beginnen. Wat wilt u er bij drinken? Doe maar thee. Houdbare melk en jus de orange uit een pak is niet helemaal onze smaak. Na 5 minuten eten kwam er een dame vragen of wij nog wat van het buffet wilde gebruiken. Ehh, nee denk het niet. Dan kon er vast opgeruimd gaan worden.

De eetzalen en receptie zagen er gezellig en sfeervol uit.

Er mag wel wat aan de kamers gebeuren, qua onderhoud. Personeel is vriendelijk.

De kwaliteit prijsverhouding voor deze accommodatie was matig. De kamer was erg gedateerd en het behang liet helemaal los. Ook was het best stoffig op de kamer.

Het ontbijt was prima. Personeel is ook vriendelijk.

Prima bedden, maar een vervallen kamer

De kamer was in het oude, niet gerenoveerde deel en dat was te merken. Het behang bladderde op sommige plekken van de muur, en zaten vlekjes op mijn nachtlamp, de stop in het bad was kapot en de badkamer zelf rook naar riool.

Goede locatie

Goed maar kan beter.

Schoonmaken vooral de schimmels bij de bedden.haal de nachtkastjes eens weg en dan vindt je behoorlijk veel stof en schimmels op de vloer.

Het ontbijt was goed , in de kamers was niet alles goed schoon.

Warm en gezellig
    • Business Suite

Wastafel en toilet liepen erg langzaam door. Verder geen negatieve dingen te noemen

Uitstekend ontbijt met zeer attent personeel. Hotel is uitermate gezellig en warm ingericht. Personeel gaf ons het gevoel dat we er toe deden.

Leuk om er geweest te zijn

Ontbijt, wij zaten met onze tafel 10 cm van de andere ontbijt tafel met een gezin er aan. En dat 2 ochtenden! Dat vonden wij niet prettig! 1 kamer was de tv niet te kijken vanuit het bed. Maar van een bankje

De ligging v H hotel bij t centrum

leuk
    • Business Suite

kamer met panoramaview viel tegen, je zit gewoon op de 1e etage en kijk net boven een huis uit. roileringslucht op de gang

nette mooie kamer, ontbijt was goed geregeld

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Prima verblijf.

De kamers. Ondanks het goed schoon was, is het wel heel erg gedateerd.. Daarnaast zijn de bedden wat klein.

De locatie, je liep écht zo het centrum in. Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

nooit meer

ontbijt viel erg tegen en kamer stonk verschrikkelijk bed was slecht. .En personeel vond het allemaal normaal was door weersverandering dat het stonk. .De lucht sloeg op je longen en ben er ziek geworden. .zodra ik buiten was knapte ik weer op geen hotel voor mensen met allergie en gevoelige longen

Mooi gezellig vriendelijk en centraal hotel echt een aanrader
    • Business Suite

WiFi was niet best maar ach niet belangrijk uiteindelijk

Prima ontbijt. Heel fijn verblijf gehad met mijn 15 jarige dochter samen. Ik kom zeker nog eens terug

Heerlijk genoten

Niks op aan te merken

De kamer ziet er modern en netjes uit. Het ontbijtbuffet was super. Je krijgt een eigen kannetje koffie en thee op tafel. En er was genoeg keuze. Bediening/personeel zijn ook vriendelijk en behulpzaam.

Een rumoerige nacht gehad.

Hotel is eigenlijk een goed drie sterrenhotel. Niets mis mee. Wel was er in de nacht van zaterdag op zondag een afterparty met live muziek ineens. Wij lagen al te slapen en wij werden om 1 uur wakker. De muziek was zo hard, dat er eigenlijk niet meer kon worden geslapen. Rond half drie werd het minder. Volgende ochtend geen enkele compensatie ontvangen. Zelfs geen excuses. De eigenaresse zelf was 's nachts aanwezig geweest, en zij kon ook de muzikanten niet tot bedaren brengen. Erg jammer , want verder is het een prima hotel op een leuke locatie . Wij hadden kamer 208 aan de voorkant met een leuk uitzicht. Het hotel wil ik toch aanbevelen.

Redelijk

Het hotel is verouderd. Wij lagen op kamer 109. Er waren vlekken op de muren van vocht vermoed ik. De badkamer was heel warm je kon ze chauffage zelf niet instellen. De kraan van de douche is geen thermostaatkraan waardoor je ineens plots heel koud of warm water had. Je hoorde alles van andere kamers en van de gang

Het hotel is heel goed gelegen. Je bent direct in de stad. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Een uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Voor bezoek aan kerstmarkt goed gelegen Hotel

Is wat gedateerd, maar wel goed bijgehouden en schoon.

Prima locatie. Vriendelijk personeel. Gratis upgrade naar panorama kamer met goede bedden en prima douche

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Kom er niet meer.
    • Business Suite

Stank op de gang. Opstelling tafels in de ontbijt ruimte. Moest je iets halen of terug, dan moesten anderen opstaan. Te warm op kamer en met name de douche ruimte. Hier geen thermostaat op verwarming.

Personeel aan receptie. Vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Wij kunnen niks bedenken!

Het ontbijt was goed, en de kamers waren klein, maar alles was aanwezig. We hebben heerlijk geslapen in de fijne bedden. De receptie was ook erg vriendelijk, en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Werkelijk een uitstekend verblijf in een uitstekend hotel!

Alles was heel goed!

Prachtige, ruime en zeer schone kamer met dito badkamer. Lekker ontbijt. Vriendelijke mederwerk[st]ers in het hotel. Service was top!! Hotel ligt zeer gunstig tov het centrum van Valkenburg, en het station, voor als je met de trein naar bv Maastricht wilt.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Vriendelijk, gastvrij en prima voor een kort verblijf.

De gastvrijheid en de warme sfeer beviel ons het meest. Het ontbijt was goed maar niet bijzonder. De kamer was netje en van alle gemakken voorzien. Voor een kort verblijf is het prima.

Fantstisch. Warme kerstsfeer en hartelijk ontvangst

(VW badkamer stoffig)

De kamer was mooi en netjes, goede bedden lekker geslapen. Het personeel uiterst aardig en het ontbijt keurig verzorgd en heerlijk

• Beoordeeld op: 29 november 2017

De hele fijne, gastvrije sfeer in het hotel.

De douche in het bad gaat moeilijk. De badafscheiding bleef niet staan. De douche sproeide daardoor de doucheruimte vol met water.

De hele fijne, gastvrije sfeer in het hotel.

Fantastische locatie, auto volle 2 dagen gratis parkeren en goed ontbijt.

Bij boeking gevraagd om een bad, deze niet gekregen. Bij aankomst kregen we een ‘gratis upgrade’ naar een grotere kamer met panorama view. Als het panorama uitzicht de daken en uitzicht op de parkeerplaats zijn prima, maar verder geen extra’s aan de kamer en/of het uitzicht van wat we hadden geboekt.

De locatie is geweldig, alles wat je wilt hebben gezien is max 15 minuten lopen! Gratis parkeren met (wij kwamen weliswaar aan op zondag) meer dan voldoende parkeerplek. Maandag na het uitchecken mochten we de auto laten staan terwijl we ondertussen het stadje wederom ingingen.

Ideaal voor de kerstperiode
    • Business Suite

Douche is beetje bruin wegens ouderdom, maar zeker niet onhygiënisch.

Zeer goede ligging (5min van Santa's Village), gewoon maar goed ontbijt, ruime kamers, vriendelijk personeel, zeer gezellige kerstsfeer in het hotel...

matig net de druiven tros van de TV

De kamers waren zo gehorig dat ik de stront van de buurman in de pot hoor vallen en hoe vaak hij de borstel door de pot haalde . Kan echt niet zo gehorig. Ontbijt was niet zo bijzonder ook het bekende eitje was elke keer op niet alleen bij ons maar ook bij anderen.

net buiten het centrum

als ik nu al kan zeggen, ik kom terug, ben ik meer dan tevreden

fijn, niet in het centrum, waar honderden stoelen angstaanjagend leeg stonden te wachten (een beetje spookachtig) dicht bij het station, auto parkeren, inchecken, 2 minuten van het station, en met de trein naar Maastricht, geen omzien naar de auto die dag 's-morgens vroeg aan het werk in de lobby, er werd vriendelijk een kopje koffie gebracht, het zijn de kleine dingen, die daar nog gewoon kunnen, we komen hier zeker terug

De ontvangst was heel vriendelijk, het ontbijt prima...

douchen in een bad is niet comfortabel, er waren wel steunen aangebracht!!

De ontvangst was heel vriendelijk, het ontbijt prima verzorgd, kamers eenvoudig maar prima in orde, de locatie was helemaal super ( vlakbij het centrum)

Voor herhaling vatbaar!

Geen verwarming in douche.

De liggen t.o.v. het centrum van Valkenburg, prima te voet bereikbaar. Schone kamers, vriendelijk personeel, goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Afstand tot centrum was prima

Het is zeer gedateerd en zeker niet voor 40 plussers. Eerder voor 75 plussers. Jammer dat ik dit van te voren niet wist, anders had ik toch zeker wat anders geboekt. Is zeker aan een opknapbeurten toe. Zeker moderniseren.

Afstand tot centrum was prima

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

nvt

De kamer was niet te ventileren. Er hing een enorme muffe rooklucht op de kamer, die ook niet weg te krijgen was met het de openstaande balkondeur.

De ligging was vooral heel prettig, dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima verblijf voor een betaalbare prijs

Bij booking.com wordt gezegd dat de kamers ruimer zijn dan gemiddeld. Dit is niet het geval. In ieder geval niet in ons geval. Wij hebben een comfort kamer geboekt ipv een standaard kamer, maar de ruimte viel ons tegen. De badkamer was prima, ruim en goed ingericht, maar de kamer zelf tamelijk klein en vrij sober. Aangezien er maar 1 klein raam is ook vrij donker. De foto’s laten ruimere lichtere kamers zien. Dus deze zijn er kennelijk wel. Daarnaast is het vrij gehorig. Wij konden iedere stap horen van de bewoners van de kamer boven ons en wanneer de toegangsdeur naast onze kamer werd geopend. Met het uitzicht was enerzijds niets mis, wel jammer dat het alleen zichtbaar was door een tamelijk klein raam. Er was TV op de kamer, maar nog een ouderwetse met heel slecht beeld. Bovendien kon slechts vanaf 1 stoel fatsoenlijk gekeken worden. Door de pompeuze achterkant kon de TV niet gedraaid worden, zodat vanaf de andere stoel slecht zich was. Ook vanuit bed was het niet fijn TV kijken. Overdag veel weg geweest, maar voor het slapen gaan is het toch lekker nog een journaaltje te kunnen kijken. Gelukkig Hadden we zelf iPad bij ons en kknden we daarop uitzendingen van onze keuze bekijken.

De ligging van het hotel is ideaal. Schuin tegenover het station, zodat gemakkelijk, de trein naar Maastricht of Heerlen kan worden genomen en 5 minuten lopen naar het gezellige centrum van Valkenburg. De familie die het hotel runt en het personeel zijn uitermate behulpzaam en vriendelijk. Het is een net hotel en het ontbijt is prima met ruim voldoende keus. Ook wordt er op toegezien dat steeds wordt aangevuld, zodat ook gasten die later komen ontbijten niets tekort komen. In de kamer die wij toegewezen hebben gekregen is het een prima hotel voor een kort verblijf. Kennelijk zijn er in het hotel andere ruimere en lichtere kamers die tevens aangenaam zijn voor een langer verblijf. Wij hebben nu drie nachten in het hotel geslapen. De kamers zijn net en worden dagelijks goed schoongemaakt. Positief ook dat iedere kamer over gratis een kluisje beschikt voor waardevolle spulletjes. In het hotel ook een prima gratis WiFi verbinding.

Wij komen hier nooit weer.

Stank van rioollucht, vrienden moesten verhuizen naar andere kamer. Verstopping douche put waardoor overstroming. Bij uitcheck geen exuus of tegemoet koming. Nog wat kleine open aanmerking.

Loop afstand stad

Leuk hotel maar spijtig van de gehorigheid

Wij hadden een kamer vlakbij de gangdeur dus hadden de pech dat we veel last hadden van lawaai. Ook zijn het zeer gehorige kamers en hoorden we de mensen boven ons elke stap zetten en naast ons praten en iedereen dat aankwam ' avonds / ' s nachts zeer goed in onze kamer. Hierdoor hadden wij een zeer korte nachtrust van 2-3 uurtjes en zijn dan ook direct na het ontbijt richting huis vertrokken omdat we nog zo moe waren. Zeer jammer want het is een mooie omgeving.

Vriendelijk personeel en alles zeer proper. Mooie badkamer's en goede bedden.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Oud en toe aan vernieuwing maar voor 2 nachten is het prima te doen overigens wel schoon

De kraan van de douche hing op kniehoogte omdat je in bad moest staan dat geef niet maar ik wilde normaal douche maar de douchekop moeten wij zelf vast houden is echt niet slim gedaan de hotel kamers zijn wel aan vernieuwing toe

Het ontbijt was erg goed

Ontspannen verblijf in zeer verzorgd en centraalliggend hotel

Nette ruime kamers. Het hotel ligt zeer centraal; om te fietsen, lopen, centrum op loopafstand. Ontbijt zeer goed. Vriendelijk personeel. Hier komen wij zeker terug.

Heerlijk ontspannen weekje, na onze 14 daagde rondreis in Schotland, top!

Dat wij nog een ouderwetse mengkraan hadden om te kunnen douchen, douchen was bijna geen doen, dan weer heel erg heet en het volgende moment steen koud, vreselijk.

Het is een netjes hotel, alles fris en schoon. Prima ontbijt, alles wat je nodig hebt is aanwezig,en netjes neergezet. Vriendelijk personeel. Iedere dag het bed weer netjes opgemaakt en keurig stapeltje schone handdoeken. Mooi centraal gelegen, vijf minuten lopen van het treinstation en vijf minuten lopen naar het gezellige centrum.

Zeer aangenaam,zeker voor herhaling.

Super aardig ontvangst. Geeft een thuis gevoel.Waren op de motor ,deze mocht kosteloos in de garage .Ook in de avond buiten heerlijk gezeten. Toppie !

Erg prijzig je verwacht mooiere kamers

Oudbollige kamers Geen koffie en thee op de kamers Simpel ontbijt buffet fruit uit bik dat kan echt niet

Eerst indruk als je binnen komt is goed Bed voor mij oké wel zacht Nette prijzen voor drankje in de bar

Gezellig en zeer gastvrij

-----

Het ontbijt was perfect, een hele mooie kamer met bank en salontafel en een kaptafel voor je make-up aan te smeren en je had een sleutel voor de achteringang voor na 12 uur s'nachts. Elke dag lagen er schone handdoeken en het bed was weer opgemaakt, en de douche was weer schoongemaakt. Van mij krijgen ze een 10!!!

Het verblijf was heel prettig.

Zoals ik reeds heb aangegeven kan er iets meer variatie in het ontbijt zitten voor wat betreft het aanbod van vleeswaren ( bijvoorbeeld rosbief / rollade). Sommige mensen kregen bij het bestellen van een consumptie standaard een bakje pinda's. Aan ons is dat voorbij gegaan.

Het ontbijt is goed. Iets meer variatie in de vleeswaren zou welkom zijn. De kamer die wij toebedeeld hebben gekregen was uitstekend. Uw vraag met betrekking tot een jaarlijks lidmaatschap van Booking.com kan ik niet beantwoorden, omdat ik niet weet of hieraan kosten zijn verbonden. Via de familie Quint hebben wij (4 personen in totaal) via u weer geboekt bij hotel Monopole op 24-11-2017.

Het ontbijt was goed het personeel was zeer aardig en...

De kamer waar wij in zaten voelde als een bunker weinig licht geen uitzicht naar buiten. De bedden waren van slechte kwaliteit erg doorgezakt.

Het ontbijt was goed het personeel was zeer aardig en behulpzaam

Prijs kwaliteit zeer goed, zeer goede hygiëne, uitstekende ligging. Prima en zeer tevreden.

De roereiren waren nogal waterachtig, maar dat gebeurt wel in meerdere hotels.

Voldoende ontbijt, beperkte keuze maar dagvers. Heel grote vernieuwde badkamer, uitmuntend. Kamer had een halve meter breder mogen zijn. Maar mooi onderhouden. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezellig terras onder mooi groene beplanting. Prima prijs.

In de winter een prima accommodatie

Er was geen airco op de kamer, erg jammer....

Het ontbijt was uitstekend, bedden waren prima, alles netjes en schoon, alleen jammer dat er geen airco aanwezig was. Het waren warme temperaturen buiten, en binnen was het om te stikken.