Beoordelingen over Grand Cafe Hotel Kruller 3-sterren

Dorpsstraat 19, 6731 AS Otterlo, Nederland

#4 van de 9 hotels in Otterlo

Prima plek dicht bij het park en zeer vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het restaurant van het hotel was echt geweldig. We hebben er heerlijk gegeten en het personeel deed echt z'n best om ons primaverblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Kamer en badkamer waren ruim en goed ingericht.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer had een puntdak en lag een groot deel van de dag in de zon, door gebrek aan een airco was het vrij warm op de kamer.

Kamer en badkamer waren ruim en goed ingericht. Bij het hotel eten is zeker een aanrader! Aangenaam verrast door het uitstekende menu en de kwaliteit van het eten, zeker in verhouding tot de prijs.

Het ontbijt was heerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

de eerste kamer was niet aan onze verwachting te klein en kon nergens onze kleding kwijt kleine kastje, naderhand hebben wij een andere kamer gehad met bijbetaling.

Het ontbijt was heerlijk

Ontspannend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

Graag koffie en thee op de kamer, zonder lift en via moeilijke trap is bagage bovenbrengen voor ouderen lastig ( zeker in het bijgebouw )

Ontbijt in orde, avondeten ook, ligging t.o.v. Wandel-en fietspaden is uitstekend

Het was echt heerlijk, wij hebben genoten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk viel niets tegen. Maar vond het wel fijn dat wij achter het hotel konden parkeren. Wat als het daar vol zou staan? Bij het douchen was het raam van de slaapkamer helemaal beslagen Weet niet of de afzuiging voldoende was.

Het ontbijt was heel goed. Het avondeten vonden wij ook geweldig. De kamer was ook heel goed. De sfeer van het hotel ook goed. Wij komen zeker nog eens terug.En geven dit ook door aan onze vrienden en kennissen.

gezellig, rustgevend én lekker
    • Kleine Tweepersoonskamer

niet echt negatief, je kan altijd een extra koffie vragen bij het ontbijt, maar een kannetje koffie ipv één kopje zou praktischer zijn

Heerlijk rustig gelegen, gezellige restaurant, super vriendelijk personeel, lekker eten

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren wat saai, middle of the road, ik kan me herinneren dat de aankleding mooier en origineler was. Sommige personeesleden worstelden met hun bier- en wijnkennis Sommige dingen bij het ontbijt werden pas laat aangevuld. Badkamer te klein en geen haakjes voor kleren of handdoek

Heerlijk diner, lekker bed, meeste peroneelsleden erg goed, locatie geweldig, heerlijk terras, lekker ontbijt met zalige verse vruchten.

Niet geschikt voor senioren of mensen die slecht ter been zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De trap naar de (slaap)kamers is steil en kan voor senioren tot gevaarlijke situaties leiden. Mijn moeder durfde deze zeer steile trap alleen onder begeleiding op en af. Het is was mij niet bekend dat senioren alleen via deze gevaarlijke steile trap naar de kamer kunnen. Kortom hotel is niet geschikt voor senioren en mensen die slecht ter been zijn. Mocht dat vanuit het hotel tegengesproken en er andere mogelijkheden zijn om de kamers te bereiken dan zijn zowel mijn moeder als ik hier niet door het management of de medewerkers op gewezen. Waar is dan het interesse in uw gasten.

De locatie van Kruller is voortreffelijk.

Kleine, stoffige kamer die je nauwelijks kunt luchten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

Kleine, stoffige kamer die je nauwelijks kunt luchten. Gelegen aan parkeerterrein. Zeer kleine badkamer. Prijs absoluut niet waard. Bij afrekenen klopte rekening niet: ik was alleen, maar 2x keer toeristenbelasting en 2x ontbijt berekend. Is natuurlijk wel onmiddellijk gecorrigeerd.

Voor een kort verblijf prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

De badkamer had een slechte verluchting en verlichting te weinig,niet veel ruimte om toiletgerief van twee personen kwijt te geraken.kastruimte ook beperkt

Vriendelijk ontvangst en bediening,lekker ontbijt

We hebben een heerlijk Pinksterweekend gehad, mede door het mooie weer en de mooie omgeving.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deur van de (slaap)kamer naar de badkamer, weet niet of dit in alle kamers is maar bij ons wel wij zaten in kamer Anton. Nu zit er een deur met glasplaat in, dit is in 2 opzichten niet prettig: 1) Als je naar de toilet gaat heb je het idee dat je open en bloot zit, alles is te zien helaas. 2) Ook zit er een sensor voor het licht, wat op zich perfect is, alleen niet prettig met een glazen deur. Het licht blijft best lang branden wat opvalt en als onprettig ervaren is door de glazen deur.

Het personeel was fantastisch. De locatie voldeed perfect aan onze wensen.

Familiehotel aan de rand van Park Hoge Veluwe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

Hotel ligt op ongeveer 750 meter van ingang Park Hoge Veluwe. Daar met de witte, gratis fietsen genieten van de natuur, de cultuur (museum Kroller Muller) en St. Hubertusslot. Het hotel heeft 2 slaapplekken. Loopafstand ongeveer 75 meter. Kamers zijn eenvoudig ingericht. Prima ontbijt.

Toplocatie. Aardige mensen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er was geen fohn op de kamer. Even bellen naar de receptie en hij werd gebracht. Er zijn twee fohns beschikbaar voor het hele hotel....das apart. Nooit meegemaakt. Verder alles prima.

Fijne halte op onze fietstocht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

Als je op verschillende tijden wakker wordt (zoals wij) is het heel erg improviseren; in vergelijking tot andere hotels is de kamer wat klein en het bureautje te dicht bij het bed. Bovendien was de koffiekamer beneden gesloten.

De omgeving. Het Kröller-Müllermuseum ligt op wandelafstand. Heerlijke fietsomgeving. De kamers in een prachtig statig herenhuis.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

We zaten in een kamer met uitzicht op het dak, waar spotjes waren geplaatst. Dit liet licht in onze kamer hoe dan ook, maar het is iets kleins en doet zeker niet af van de algehele vakantie die gewoon goed was.

De locatie, we zaten heerlijk centraal van de leuke uitjes en de lekkere restaurants. Alles wat we nodig hadden zat in de kamer. Waarschijnlijk een 10 gegeven maar ik kan niet zo veel zeggen over het personeel, we zijn veel weggeweest en hebben ze niet zoveel gezien. Degene die we wel hebben gesproken waren behulpzaam en vriendelijk.

Zeer matig, jammer voor toch zon bedrag per nacht
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Badkamer stonk naar mest, lagen bruine spetters in de douche. Gedoe met betaling, moest personeel ervan overtuigen dat ik de kamer al betaald had, geen excuses, niets.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hartelijke ontvangst, het zeer gastvrije en service-gerichte personeel. Geen moeite teveel om het je naar de zin te maken. De informele, huiselijke sfeer is heel prettig. Heerlijk ontbijt.

Aangenaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchegordijn was smoezelig. Maar halve wc-rol aanwezig en wastafel was stukje uit. Tv was moeilijk te bedienen met afstandsbediening .

Mooi gelegen locatie.

prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was prima ,ik had gezien de prijs van € 99,- ( kamer excl ontbijt ) wel verwacht dat je thee en koffie kon zetten

Het ontbijt was heel goed zeker gezien de prijs

Deze bestemming is een gezellige aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

op de badkamer ontbreekt een handdoekrekje

De ontvangst was prima, het ontbijt heel lekker en voldoende gevarieerd voor elk wat wils. ook de menukaart en wat wij aten is zeer lekker. De ligging is uitstekend, wij gingen te voet naar het Kröller Möller Museum en genoten van cultuur en natuur.

Voor herhaling vatbaar vanwege de ligging op de Veluwe voor het wandelen en fietsen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed vonden wij te smal en het dekbed ook. Wij hebben liever 2 aparte dekbedden. En je koffer naar boven tillen via een wenteltrap valt ook niet mee.

Het ontbijt was boven verwachting. De douche ook.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Doorzichtige glazendeur in de badkamer en toilet. Geen privacy. Licht die automatisch na behoorlijke tijd pas uitging, dus in de nacht na toiletgang langdurig verlichte kamer. Toen ik dat melde zeiden ze dat vaker gehoord te hebben. Dan vraag ik mij af waarom er dan niets mee gedaan is. Folietje op het glas is zo gebeurd. 😏

Gezellig verblijf

Verder helemaal goed

Ruimte, erg hard matras en kussen Gehorig Benauwend

Bijgebouw het witte huis is erg gehorig Klein, luchtbedompt Wel een heerlijke douche Kroller zelf vonden we wel goed vorig jaar

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijk genieten bij Kruller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

De kamer bevatte geen vrije stopcontacten; alleen 1 in de badkamer. Dat was net te weinig voor ons.

Het personeel was super vriendelijk. Mijn dieetwensen waren totaal geen probleem, wat mij een prettig en welkom gevoel gaf. Het ontbijt was heerlijk. Ze hadden zelfs zelfgemaakte pindakaas, jam en granola. Het verblijf in het Witte Hoes is knus en sfeervol. We hadden een kleine kamer. De kamer had geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten, maar dit was prima opgelost doordat dit beschikbaar was in de sfeervolle zitkamer. De ligging is ook perfect; op loopafstand van de prachtige natuur.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Wel eten / niet slapen
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

We kregen een upgrade naar een 'betere' kamer. Ipv het bijgebouw die we hadden geboekt moesten we naar de 2e etage (geen lift). Daar waren 2 eenpersoonsbedden tegen elkaar geschoven. Dus geen tweepersoonsbed... Jammer als je een lang weekend met je partner weggaat en er een gleuf tussen de 2 bedden zit. De badkamer heeft zeker een upgrade nodig. Al met al denk ik dat het het hotel beter uitkwam dat we op de 2e etage zaten ipv het bijgebouw.

Heerlijk ontbijt en ook het eten in het restaurant is goed.

Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Ik reisde alleen, voor één persoon is de kamer en het bed groot genoeg: voor twee personen is het erg krap en het bed smal: 1.40 breed. De ramen in de slaapkamer sloten moeilijk, het raam in de badkamer kon niet geheel dicht waardoor tocht. Verder nogal gehorig, m.n. geluiden vanaf de gang en aangrenzende kamers.

Ontbijt prima, voldoende keus. Gezellig restaurant met kleine maar goede kaart. Goede ligging: midden in het dorp met voldoende parkeergelegenheid, verschillende eetgelegenheden, tankstation en nabij uitvalsweg en natuur. Bij het uitchecken bleek de rekening niet te kloppen wat vervelend was maar uiteindelijk opgelost werd.

We hebben echt een ontzettend goed verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben echt een ontzettend goed verblijf gehad. Alleen maar vriendelijk personeel, heerlijk bed en hele fijne douche. Ontbijt was lekker, eten in het restaurant prima. Kortom: prima verblijf!

Dichtbij Hoge Park de Veluwe, aardig personeel, prima kamer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Veel stofwebben/spinnenwebben in de kamer, waardoor ik me afvroeg of er wel goed wordt schoongemaakf. Verder geen shampoo + douchegel setje. Had ik geen rekening mee gehouden dus niets meegenomen. Misschien zelf niet goed gelezen op de site oid, maar meestal heeft een hotel dit wel in mijn ervaring.

Dichtbij Hoge Park de Veluwe, aardig personeel, prima kamer. Rustige omgeving en goede rustige slaapplek. De kamer was klein maar precies goed voor ons tweeën.

Heerlijk, ontspannend, verwend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een waterkoker op de kamer zou fijn zijn. En er was maar heel weinig licht op de parkeerplaats. Toen ik 's avonds nog naar de auto moest zag ik bijna niets, dat was lastig want het was er ook glad. Een lamp die aanspringt zou fijn zijn en veiliger.

Ontbijt helemaal prima. Heerlijk brood. Lekkere zuivel. Heerlijk granola. Lekker fruit. Kamers en douche goed, ruim, goede bedden. hotel maakt een prima, gezellige, gastvrije indruk. Aardig personeel. Gezellig terrasje ook.

De locatie ten opzichte van de Hoge Veluwe was voor ons...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

Een betere verlichting bij de voordeur van 't Witte Hoes is wenselijk, mede gezien de bijzondere opstap voor de deur en voor de sleutel in het slot.

De locatie ten opzichte van de Hoge Veluwe was voor ons OV-reizigers prima. Rustige kamer in een rustige omgeving. Vriendelijk personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

Dat na het boeken van de kamer een mail kwam dat er geen ontbijt geboekt was, dat hebben we bij het boeken niet meegekregen dat het een reservering was zonder ontbijt. (dus viel de prijs een beetje tegen dat er nog 2x 11,50 bij kwam) Wel een goede service dat het nog per mail is doorgegeven.

Het ontbijt was heerlijk, allen was het bruine meergranenbrood wat overigens heerlijk vers was na het eten van de eerste snede op, jammer. We misten wel de harde bolletjes (pistoletje).

Heerlijk lang weekend verbleven op de Veluwe in hotel Kruller in Otterlo.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

In de kamer waren geen extra stopcontacten om bijvoorbeeld je telefoon op te laden. Dat kon alleen via het stopcontact in de badkamer dat eigenlijk bedoeld is voor een scheerapparaat. De bedden waren ons een beetje te zacht, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Goed verzorgd ontbijt met versgemaakte produkten. Diner in het restaurant was ook uitstekend. Kamer ruim genoeg en rustig gelegen in de dependance Het Witte Hoes. Uitstekend gelegen op loopafstand van Nationaal Park de Hoge Veluwe en Museum Kröller-Müller.

Is prettig ervaren, voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

De matrassen zouden iets harder mogen.

Geboekt logies en ontbijt, maar hebben tijdens ons verblijf ook het diner aldaar gebruikt. Kwaliteit van ontbijt als diner uitstekend. Overnacht in de voormalige dokterswoning met al zijn details van vroeger. De kamer was voor overnachting ruim genoeg Zowel de kamer als de badkamer waren keurig schoon.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima hotel op prima locatie , gastvrij en vriendelijk
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Kamer niet verwarmd bij binnenkomst en geen aparte verwarming in de badkamer ..

Prima locatie voor het maken van tochten over de Veluwe . Gastvrije en vriendelijke ontvangst. Rustig gelegen

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goed bed, temperatuur in de kamer was goed zelf te regelen;
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamerafvoer liep niet goed, evenals de wc, waar het water weer naar boven kwam

Goed bed, temperatuur in de kamer was goed zelf te regelen; prima diner, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Ideale locatie voor bezoek aan nationaal park de hoge veluwe.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het stoofpotje in het restaurant was een beetje saai. Meer kruiden en specerijen had het iets meer karakter kunnen geven.

Prijs kwaliteit is prima. ontbijt zeer goed.

heerlijke rust, goede keuken en prima ontbijt. Uitstekende lees (kranten)tafel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Niets viel me tegen.Ik was zeer verrast en het hotel overtrof mijn verwachtingen.

De vriendelijkheid van het personeel en de uitstekende keuken. Een hotel om je thuis te voelen door de ongedwongen en hartelijke sfeer. Het hotel ligt heel centraal en heeft 'n goede parkeergelegenheid.

Heel goed gelegen bij het De Hoge Veluwe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel goed gelegen bij het De Hoge Veluwe. We kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer. Het personeerl was erg lief voor onze hond. Het ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Fijn verblijf !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed ontvangst en attent personeel. Nette kamers zonder meer. Prima ontbijtbuffet en lekkere menukaart voor diner. Nabijheid toegang park Hoge Veluwe pluspunt !

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Er is geen lift en de (wentel)trappen zijn smal.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen lift en de (wentel)trappen zijn smal. Lastig als je wat ouder bent; dat geldt ook voor de douche in het bad - gevaar voor uitglijden ligt op de loer.

Heerlijk weekend gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer

Had graag koffiegelegenheid op de kamer gehad. Misschien een idee om dit te faciliteren?

zeer vriendelijk personeel, ontzettende schone kamers, lekker ontbijt. En het allerleukste vind ik dat dit hotel van veel streekprodukten gebruik maakt.

Heerlijke dagen
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

We zaten in het bijgebouw, een mooi pand maar de verwarming dendert af en toe, de tv ging 's nachts een keer spontaan aan en weer uit, het brandalarm ging een keer af 's nachts en konden ze niet op tijd uitzetten omdat de sleutels zoek waren van het kastje waarmee ze hem, dus wel vaker, gewoon weer uitzetten.

Het ontbijt was heerlijk, voor hun zelfgemaakte tutti frutti. De locatie is super, mooie omgeving en je loopt in 10 minuten naar Park Hoge Veluwe. Lekker gegeten in het hotel zelf, ook bij De Waldhoorn maar sla ook De 3-ster niet over.

heel gezellig in een mooie omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zou het niet weten, alles wat je nodig hebt was goed. Hygiëne, bed kwaliteit lekker hapje eten, alles prima. Mischien de mogelijkheid iets eerder in te checken ( is nu 14.00)

Vriendelijk personeel, ontbijt en diner waren heerlijk, gemoedelijke sfeer.lokatie op loopafstand van het park de hoge Veluwe is erg handig

Ontspannen dagen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

Alles wat een mens te wensen heeft was er. Mooie omgeving, gezellig familie hotel, goed eten Zo een paar dagen er tussen uit is een fijne tijd geweest en blijft een goede herinnering.

Perfect verblijf in gemoedelijke sfeer

Kamers zijn gehorig.

Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer. Prachtige locatie, loopafstand op Kruller-Muller museum. Eten in restaurant was ook erg goed. Jammer dat we maar 1 nacht hebben geboekt en 's avonds laat aankwamen, we waren liever langer gebleven.

Goede locatie tov het nationaal park de Hoge Veluwe.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Tegenover het hotel staat een kerk, de kerklokken luiden hard en vaak (ook 'snachts!!) En op zondag in de ochtend een kwartier lang! Dus houd daar rekening mee.

Goede locatie tov het nationaal park de Hoge Veluwe. Wij zijn wandelend richting Kröller-Müller museum gegaan door het park heen. Aantal restaurantjes in de buurt en een supermarkt.

Ik heb dit hotel geboekt, omdat we ingesneeuwd zaten in...

niets had beter gekund.

Ik heb dit hotel geboekt, omdat we ingesneeuwd zaten in Otterlo, dus mijn verwachtingen waren basaal; we zochten gewoon onderdak voor de nacht. Het hotel voldeed boven verwachting door het meelevende personeel en de snelheid waarmee alles kon worden geregeld. En we waren aangenaam verrast door de dubbele borrels in de hotelbar. Sfeerverhogend en een heel fijne ervaring.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima locatie voor een nachtje inclusief eten en bezoek aan het park.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Opgang naar de boven etage is eng en steil. Kamer is ongezellig en klein.

Kamer is erg klein maar dat wisten wij want er waren ook grotere kamers. Ontbijt is oke. Lunch is oke. Diner was prima. Bar was oke. Locatie voor het park de Hoge Veluwe is perfect.

prima hoor
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

Koffiekamer in Witte Hoes was telkens in gebruik vanwege de vele gezelschappen. Wellicht wat meer ruimte hiervoor vrijmaken

mooie rustige plek vlakbij Hoge Veluwe.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Ik logeerde in het romantische bijgebouw, een oude...
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De kamers in het bijgebouw hebben kartonnen muren zodat het geroddel van de twee buurvrouwen woordelijk was te verstaan. De trap is erg stijl en heeft maar aan een kant een leuning en dat is lastig met een grote koffer of wanneer je niet goed ter been bent.

Ik logeerde in het romantische bijgebouw, een oude vrijstaande villa in een doodstille straat met een heel originele en gezellige lounge. Prima locatie voor wandelen en fietsen. Het hoofdgebouw is moderner en heeft een uitnodigend restaurant waar ook het prima ontbijtbuffet wordt geserveerd.

Zeer goede uitvalsbasis om de hele streek te verkennen!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De ruimte van de kamer: omschreven als kleine kamer, is echt wel een kleine kamer.

Vriendelijkheid van het personeel Lekker eten in het eigen restaurant

Goed Hotel!

Kamers zijn klein. Verder viel het ontbijt iets tegen in vergelijk met de prijs.

Het hotel ligt in een zeer mooie omgeving. Het restaurant is gezellig en het eten is lekker. Dit wel met een eigen twist. Personeel is zeer correct

Leuk hotel, vlak bij De Hoge Veluwe en Kröller-Muller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Soms wat rumoerig buiten, ook bij de ingang van hotel. Een prullenbak in de kamer zou handig zijn.

Mooi in het centrum, vlakbij NP De Hoge Veluwe. Leuke, ruime kamer. Prima douche. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

We hebben het goed naar onze zin gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

Het matras voelde versleten aan. Veren waren voelbaar, maar het bed was acceptabel.

Gemoedelijke eetzaal; prima ontbijt. Ligging midden in fraaie natuur.

Het hotel was een domper op ons verblijf op de Veluwe.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De kamer. We wisten dat het een kleine kamer was maar dat ie zo somber en donkerbruin zou zijn, niet fijn. Heel gehorig. Je kon gesprekken van de buren woordelijk volgen. Ventilatie badkamer werkte niet goed (verstopt met vuil) waardoor alles nat werd. Daarnaast opletten dat je het douchegordijn goed binnen de drempel hing. Wastafel liep niet door. Tv met onscherp beeld. Toen we ons beklag deden na de eerste nacht werd de suggestie voor oordopjes gedaan. Bij het afrekenen na 3 nachten en we weer ons verhaal deden werd daarvoor excuus aangeboden.

De ligging van het hotel. Eten bij de Waldhoorn in Otterlo.

Gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond de badkamer niet echt schoon

Heerlijk midden in het dorp , mooie uitval basis voor fietstochten, dichtbij restaurants, hotel heeft eigen parkeerplaats voor auto en fietsen

Goed ontbijt, goed diner, goeie sfeer, goeie lokatie
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Wij sliepen in een kleine kamer in het witte huis, met een bed van 140 cm breed, ik vind dat niet meer kunnen, en het douchegordijn stonk, sowieso vind ik douchegordijnen ook niet meer kunnen. Deze kamer is veel te duur voor wat je krijgt.

Goed ontbijt, goed diner, goeie sfeer, goeie lokatie

Lekker er tussen uit en rustgevend!

Het bed was oke maar hield niet over.

Keurige eenvoudige kamers, nette service, basic maar goed in orde. Prachtige locatie. Erg fijn was de wandel kaart die bij de receptie lag. Super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Centraal gelegen voor een goede fietsvakantie op e Veluwe.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden en beddengoed kan beter, zwaar dekbed. Weinig plaats om fietsen aan achterzijde te stallen en op te laden. Ook beugels om de fietsen aan vast te leggen zou een verbetering zijn.

Heerlijk ontbijt, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

De kamer ,verderop in de straat, was gedateerd en kon wat netter. We hebben dit gemeld bij vertrek.

Erg lekker gegeten, goede bediening in het restaurant en een TOP ontbijt!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Ligt dichtbij park De hoge Veluwe.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden de kamer 'Tip'. Zeer klein, enkelglas, geen fohn of waterkoker/koelkastje aanwezig. Douche had douchegordijn. Gehorige kamers.

Ligt dichtbij park De hoge Veluwe. Kan je lopend naar toe.

Goed verblijf voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer: Geen fohn- te weinig handdoeken- geen afzuiging in badkamer- kleine tv.

Restaurant prima. Ontbijt goed. Vriendelijk personeel en behulpzaam bij fiets reservering/annulering

Al met al toch weer een paar fijne dagen gehad in een voor ons bekende omgeving.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

We wisten dat we de laatste kamer hadden geboekt, een kleine kamer is genoemd, maar die vonden we dan ook wel erg klein, geen airco aanwezig.

Het ontbijt was prima, het personeel zeer klantvriendelijk.

Teleurstellend nadat ik hier 10 jaar geleden het hier geweldig naar mijn zin heb gehad!
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Kreeg eerst een kamer in een afgelegen gedeelte van het bijgebouw met een raar afstapje. Nadat ik gemeld had dat ik hier niet wilde blijven, werd me eerst gevraagd of ik niet iets had vuil gemaakt. Zo nee, dan kon ik een andere kamer krijgen. Alsof het een soort gunst was, terwijl ik daarvoor 15 euro bij betaalde! In dit bijgebouw was wel een soort lounge, maar die was met spaarlampen slecht verlicht. Dit was waarschijnlijk de reden waarom er niemand zat 's avonds.

Men mocht zelf het brood snijden bij het ontbijt, dit gold zeker als rustiek. Geen knäckebrod, beschuit of krentebollen. Moest zelf om koffie komen vragen die in een kopje en niet in een kannetje wordt geserveerd. Dus zelf voor een tweede kopje naar de bar...dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Zal worden vervolgd.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zou beter een douche i.p.v. een douche in het bad kunnen zijn. Door het ontbreken van een badmat maakte mijn partner een lelijke val. De verlichting op de kamer is matig.

Het personeel is zeer behulpzaam.

Een heel aangenaam en ontspannend verblijf gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk viel alles mee, enkel bij het betreden van de kamer s avonds rook het erg naar frituurolie. Dat was wat irritant in het begin

Vriendelijk personeel, nette en ruime kamers, uitgebreid ontbijt, en we hebben fantastisch lekker gegeten in het restaurant. Een aanrader!

Prettig verblijf in prachtige omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

De kamer bleek enigzins gehorig. We konden met name het douchen in de kamer naast ons goed horen en ook mensen horen praten. De eigen douche of waarschijnlijk de warm water installatie maakte lawaai. We zaten in het witte huis en niet het hotel zelf.

Prettige rustige plek dicht bij Park de Hoge Veluwe waar we hebben gewandeld

Het is een net hotel met vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het is een net hotel met vriendelijk personeel. De kamers in het witte huis zijn eenvoudig maar voldoen prima. Er is voldoende ruimte om lekker te zitten binnen of buiten op het terras. Het ontbijt is prima verzorgd en er is voldoende keuze. Het eten in het restaurant is prima, alleen de bediening is wat rommelig waardoor het lang duurt en er dingen vergeten worden. Maar op het eten zelf is niets aan te merken. Kortom een prettig verblijf gehad.

Het ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

Ik vond het matras knudde en het bed erg laag. Mijn vriendin had geen moeite met het bed, maar vond het schilderij beneden de maat. Maar in totaal hebben we een prima verblijf gehad.

Het ontbijt was prima. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook vond ik het erg gastvrij, dat we in het Witte Hoes zelf een kopje koffie of thee konden maken. (ook al hebben we daar geen gebruik van gemaakt)

Smakeloos hotel op geweldige locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

Het bijgebouw bleek een compleet andere locatie te zijn. Zeer slechte bedden, veel spinnenwebben incl spinnen op de kamer. Badkamer was n soort van omgebouwde inbouw kast, zeer gedateerd en zonder ventilatie. Kamer had geen charme.. vieze kopjes werden niet meegenomen tijdens de schoonmaak enz enz.. kortom zeer teleurgesteld!

Locatie is super om heerlijk te wandelen op de Veluwe.

Mooie locatie, ouderwetse kamers/badkamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

We verbleven niet in het hotel zelf, maar een andere locatie geheten het Witte Hoes. Heel charmant van buiten maar oude kamers met kleine en hele lage bedden (niet geschikt voor ouderen) en ouderwetse badkamer met douchegordijn. TV kom je niet zien vanuit bed. De kamer zat aan het parkeerterrein en 's nachts enorm veel herrie. De kamer was ontzettend warm, vandaar dat er een kamerventilator aanwezig was...

Locatie is uitstekend met ruimte voor parkeren van fiets en auto. Dichtbij ingang van Park de Hoge Veluwe.

rekening klopte niet .door de misverstanden toch een raag gevoel overgehouden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de rekening niet gespecificeerd , toen we om uitleg vroegen klopte het niet. er zaten 2 bonnetjes tussen van andere kamer . misverstand over aangeboden koffie die we wel moesten betalen terwijl wij op onze kamer moesten wachten. uiteindelijk wel betaald maar wekte irritatie bij reisgenoten.

ontbijt goed. kamer eenvoudig maar schoon dus goed

Gezellig leuk hotel, mensen doen echt hun best. Ideaal gelegen midden in het dorp.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant is niet berekend op haar capaciteit. Verwacht wachttijden indien er veel mensen in het restaurant zijn. 1 van onze 2 hoofdgerechten was niet goed, hier hebben we wat gezegd. Werd goed op gereageerd, waarschijnlijk te maken met te grote drukte in de keuken

Gezelligheid, locatie

op bovenstaande punten na goed tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

wij zijn oud 78 en 74 het traplopen was zwaar en de matrassen waren heel hard vooral voor mijn vrouw ze ruste er niet op uit [rugpijn]

de kamer zeer verzorgd en schoon ,prachtige badkamer

Roadtrip door heel Nederland
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Bijgebouw

De kamers aan de Witte Hoeve (nieuw aangekocht en apart liggend gedeelte van het hotel) waren te klein. Nauwelijks plaats voor twee koffers en twee personen, prijs/kwaliteit verhouding was dus teleurstellend. Tijdens de zomerdagen te warm op de kamer (ook met ventilator), onze kamer lag naast een plat dak waar water op lag. Konden kiezen voor frisse lucht met muggen of het raam dan toch maar dicht. Daarnaast een krappe trap naar de eerste verdieping, ondanks het behulpzame personeel de koffers bij het uitchecken zelf naar beneden getild (vrij lastig voor ouderen).

Gastvriendelijk personeel, ontbijt was goed aangekleed en voldoende gezonde keuzes, (De dadels waren heerlijk). In de omgeving genoeg te doen en te bezichtigen.