1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Grand Cafe Hotel Kruller

Beoordelingen over Grand Cafe Hotel Kruller 3-sterren

Dorpsstraat 19, 6731 AS Otterlo, Nederland

#11 van de 26 hotels in Otterlo

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 2 juni 2019

Kamer was goed schoon en we hadden een fijn bed.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij hadden de zolderkamer en das toch wat laag. Kamer was niet groot en 112 euro per nacht. Tips voor het hotel: douchematje en een rekje om je shampoo etc op te zetten.

Kamer was goed schoon en we hadden een fijn bed. Beneden in het restaurant kon je eten en buiten op het terras een drankje doen. Fietsverhuur zit om de hoek en toegang tot Veluwe park ook.

Verbleven in juni 2019

• Beoordeeld op: 25 mei 2019

Alles was top geregeld.

Alles was top geregeld. De kamers, de fietsen en onze extra wensen. Super vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Zowel lunch als diner en ontbijt. Verse producten. Mijn vader heeft onvergetelijke 90e verjaardag gevierd en wij(10p) ook. De wenteltrap was wel ff een dingetje maar personeel was telkens enorm behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 mei 2019

Goede locatie voor activiteiten.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Handdoeken voor douch zijn klein. Kledinghanger om een lange broek op te hangen.

Goede locatie voor activiteiten. Parkeren geen probleem. Alles verder netjes verzorgd. Ook het ontbijt is heel goed. Vers gebakken brood van de lokale bakker.

• Beoordeeld op: 20 mei 2019

fijn hotel als prachtige uitvalsbasis voor het ontdekken van Nationaal Park De Hoge Veluwe
    • Kleine Tweepersoonskamer

er werd volop rekening gehouden met mijn beperkte mobiliteit - heerlijk rustige en prachtige locatie ; het ontbijt was voortreffelijk, met verrukkelijke lokale ambachtelijke producten, zoals het brood, de ham, pindakaas, jam, en de yoghurt vergeten we ook nooit meer, die is helaas hier nergens te vinden ... de vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 5 mei 2019

bevredigend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt middelmatig en relatief duur. Geen verwarming op badkamer. Hoofdkussens te dik, bed een beetje te kort.

Locatie was goed. vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 maart 2019

Fijn hotel op de Veluwe!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De glazen ruit in de badkamerdeur (kamer Anton) in combinatie met de lange tijd dat het licht bleef branden op de sensor. Vooral 's nachts storend. Dit wordt binnenkort veranderd.

Gastvrijheid en het lekkere eten in het restaurant.

Verbleven in maart 2019

• Beoordeeld op: 5 maart 2019

Een hotel welke is aan te bevelen en waar wij zeker nog eens terugkomen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het hotel ligt op een prima locatie om uitstapjes te maken en om de veluwe te ontdekken. Het ontbijt was ruim voldoende qua keuze. Veel verse producten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Verbleven in maart 2019

• Beoordeeld op: 26 februari 2019

Gezellige locatie, ideale uitvalsbasis voor wandelingen.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een wat groter prullenbakje op de kamer zou handig zijn. De verlichting van de kamer is wat karig. De TV is aan de kleine kant. Maar voor ons zijn dat allemaal bijzaken.

Locatie is prima uitgangspunt voor wandelingen, o.a. De Hoge Veluwe. In het restaurant kan je prima eten. De kamer die we hadden was superruim en goed verwarmd.

• Beoordeeld op: 24 februari 2019

Mooie ligging vlak bij hoge Veluwe en andere wandelgebieden.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Toilet ruimte was een beetje krap. We konden niet met twee personen in de douche toiletruimte verblijven

Mooie ligging vlak bij hoge Veluwe en andere wandelgebieden.

• Beoordeeld op: 20 februari 2019

prachtige locatie alles op loopafstand
    • Kleine Tweepersoonskamer

alles was goed alleen misten we in de kamer zelf een prullenbak

prachtige locatie alles op loopafstand hotel klein maar fijn erg gezellig vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 februari 2019

Locatie is prachtig.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We bleken een zolderkamer te hebben, waar je aan een kant van het bed niet kon staan. Moeilijke wenteltrap naar 2e verdieping. Licht van de badkamer werkt op beweging; raar en onhandig ‘s nachts (veel licht).

Locatie is prachtig. In leuke Dorpsstraat, 10 min lopen naar park de hoge Veluwe. Vriendelijke ontvangst, lekkere bedden, heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 februari 2019

Vriendelijk, schoon en gastvrij.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De badkamer is nog erg nieuw. Wellicht daardoor hangen er (nog ) geen haken of handdoekenrek.

Vriendelijk, schoon en gastvrij. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. We waren hier voor de derde keer en komen vast nog eens terug.

• Beoordeeld op: 9 februari 2019

Mijn man en ik voelde ons zo welkom en dan kun je zeggen dat...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik kan echt niets bedenken wat me tegenvalt.

Mijn man en ik voelde ons zo welkom en dan kun je zeggen dat dat ook hoort, maar we voelden ons echt super speciaal. ❤

• Beoordeeld op: 4 januari 2019

De ligging, heel gezellig hotel, lekker eten en vriendelijk...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij hadden voor een kleine kamer gekozen welke prima was. Bedden waren wat klein, mijn vriend zijn voeten staken uit.

De ligging, heel gezellig hotel, lekker eten en vriendelijk personeel.

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 28 december 2018

rustige omgeving met net hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het personeel is vriendelijk maar niet heel erg toegerust op mensen met kinderen. Er zijn ook geen faciliteiten voor kids. Toch hebben we ons wel vermaakt.

De kamer is ruim genoeg om er met een kind te slapen. En het ontbijt is erg goed

Verbleven in december 2018

• Beoordeeld op: 15 december 2018

• Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk niks! Alleen onhandig was dat het licht in de badkamer automatisch aangaat als je er binnenkomt...dus als je 's nachts naar de wc gaat wordt je partner geheid wakker van het felle licht dat de slaapkamer in schijnt.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. En je kunt er heerlijk dineren!! Er werd goed rekening gehouden met dieet wensen.

Verbleven in december 2018

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Top voor een weekend weg.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Afvoer in badkamer stinkt behoorlijk. De afvoeren worden komend jaar vernieuwd werd ons verteld.

Gemoedelijk hotel, vriendelijk personeel, lekker eten. Gezellig hotel.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Een heerlijk ontspannen verblijf met De Hoge Veluwe om de hoek.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Otterloo zelf is niet zo bijzonder, maar voor ons was het doel het park De Hoge Veluwe en dan is de locatie ideaal: de straat uit en je bent er.

Aardig personeel, goede keuken en een voortreffelijk ontbijt. Het hotel is smaakvol ingericht en is een heel toegankelijke plek waar je je thuis voelt.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Super fijn hotel wat met liefde wordt gerund.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Super fijn hotel wat met liefde wordt gerund. Fijn personeel en lekker eten. Kamers zijn ietwat gedateerd, badkamer wat klein maar alles in goede staat en schoon!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Waan je in vroegere tijden met de gemakken van nu.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamer waren onvoldoende handdoekrekjes op voor 2 personen handdoeken op te hangen. Moesten het daarom op de grond gooien. Er was maar 1 lekkere zitstoel op de kamer waar je met 2 slaapt. Bij boeking nergens vermelding over trappen en de afwezigheid van een lift.

De gerichte klantvriendelijkheid om de kamer om te boeken toen bleek dat mijn moeder geen trappen kon lopen.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Op de avondmaaltijd na een prima verblijf in een rustig en gastvrij hotel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij hebben 1x het diner gebruikt in hotel Kruger en dat viel bijzonder tegen. Varkenshaas Gaasterland (oid) bevat: 1 bord met 1 droge plak(!) varkensvlees, 8 krieltjes er naast en een paar champignons heel fijn gesneden en zeer gaar ernaast gedrapeerd. Dat was het! Geen salade of sausje. Een hongerige maaltijd. Bij onze opmerking, dat wij het zeer summier vonden, "zou dit aan de kok worden doorgegeven!"

Het ontbijt was prima, gevarieerd en meer dan genoeg. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk Kamer/badkamer ruim voldoende en zeer schoon. Wel erg dikke dekbedden voor de tijd van het jaar.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Redelijk voor kortdurend verblijf.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was klein maar proper hoewel duidelijke tekenen van sleetsheid. Vooral vloerbedekking aan vernieuwing toe. Opgang naar 1ste verdieping vroeg dringend om schoonmaakbeurt. Televisie met heel kleine poppetjes!

Vriendelijk personeel; prima ontbijt en sfeer wel gezellig

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

de badkamer

Het Ontbijt was zeer goed. De badkamer is minder geschikt voor oudere mensen omdat de douche is in het ligbad. Het menu is goed. De dranken zijn duur.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De service en klant vriendelijke benadering , van alle ...
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Eigenlijk niets .... alles was prima in orde en netjes

De service en klant vriendelijke benadering , van alle kanten wordt het je aangenaam gemaakt . Voor een alleen reizende een gemoedelijke sfeer en voelde ik me ook prima .

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ik kom er al meer dan 10 jaar en ook daarvoor in het...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wanneer men een zelfbedieningsbuffet heeft voor het ontbijt dat is dat een prima formule. Indien dan de koffie of thee geserveerd wordt dan is het gebruikelijk in de horeca dat de dienstdoende medewerker aan de tafel komt vragen wat de gast wil drinken. Bij Kruller heb ik het van de week meegemaakt dat er vanachter de counter werd geroepen: "wilt u koffie?" even later: "Wat is uw kamer?" Dat kon ik niet verstaan op afstand. Of dit een nieuw concept is weet ik niet, maar het doet afbreuk aan het serviceniveau en omgangsvormen. Als gast roep ik ook niet vanachter mijn tafel naar de counter "doet u mij maar een uitsmijter ham" of zoiets. Het is geen jeugdherberg en ook geen chauffeurs-cafe.

Ik kom er al meer dan 10 jaar en ook daarvoor in het voormalig hotel. Het is altijd goed. Kamers zijn eenvoudig en klein maar bieden wat je minimaal nodig hebt. Aan de zijkant en achterkant rustig gelegen, Leuke kaart in het restaurant en goede keuken. Het ontbijt is prima voor het bedrag. Prima hotel voor bezoek aan het NP Hoge Veluwe en het KM Museum, maar ook de gebieden van Natuurmonumenten , het Gelders Landschap c.q. Staatsbosbeheer. Kortom: aanrader.

Prima prijs/kwaliteit .
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vasttapijt in de kamer was versleten.

Prima prijs/kwaliteit . Lekker ontbijt. Rustige kamer. Op wandelafstand van het park De Hoge Veluwe. Parking aan het hotel . De lekkerste steak ooit daar gegeten Personeel was efficiënt én vriendelijk.

Het was ;
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het was ;prima. Ik was 2 dagen op stap met mijn oudste zoon (31). We zien elkaar iet meer zo vaak. Maar als we iets gaan doen, is het altijd leuk. We konden de auto parkeren op het parkeer terrein van het hotel. Hebben kleine lunch genomen en naar de park De Hooge Veluwe gelopen. 's Avonds goed gedineerd. Kamer was redelijk warm. Maar waar niet in deze tijd.

Hele goede service.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Hele goede service. Personeel was erg vriendelijk. Hebben zelfs een upgrade gekregen. Ligt tegenover de supermarkt spar en vlakbij het park de hoge veluwe. Auto kun je netjes achter het hotel neerzetten. Kamers waren prima. Niet super groot, maar alles wat je nodig hebt is er. Al met al een super verblijf

Prima plek dicht bij het park en zeer vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het restaurant van het hotel was echt geweldig. We hebben er heerlijk gegeten en het personeel deed echt z'n best om ons primaverblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Kamer en badkamer waren ruim en goed ingericht.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer had een puntdak en lag een groot deel van de dag in de zon, door gebrek aan een airco was het vrij warm op de kamer.

Kamer en badkamer waren ruim en goed ingericht. Bij het hotel eten is zeker een aanrader! Aangenaam verrast door het uitstekende menu en de kwaliteit van het eten, zeker in verhouding tot de prijs.

Het ontbijt was heerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

de eerste kamer was niet aan onze verwachting te klein en kon nergens onze kleding kwijt kleine kastje, naderhand hebben wij een andere kamer gehad met bijbetaling.

Het ontbijt was heerlijk

Ontspannend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

Graag koffie en thee op de kamer, zonder lift en via moeilijke trap is bagage bovenbrengen voor ouderen lastig ( zeker in het bijgebouw )

Ontbijt in orde, avondeten ook, ligging t.o.v. Wandel-en fietspaden is uitstekend

Het was echt heerlijk, wij hebben genoten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk viel niets tegen. Maar vond het wel fijn dat wij achter het hotel konden parkeren. Wat als het daar vol zou staan? Bij het douchen was het raam van de slaapkamer helemaal beslagen Weet niet of de afzuiging voldoende was.

Het ontbijt was heel goed. Het avondeten vonden wij ook geweldig. De kamer was ook heel goed. De sfeer van het hotel ook goed. Wij komen zeker nog eens terug.En geven dit ook door aan onze vrienden en kennissen.

gezellig, rustgevend én lekker
    • Kleine Tweepersoonskamer

niet echt negatief, je kan altijd een extra koffie vragen bij het ontbijt, maar een kannetje koffie ipv één kopje zou praktischer zijn

Heerlijk rustig gelegen, gezellige restaurant, super vriendelijk personeel, lekker eten

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamers waren wat saai, middle of the road, ik kan me herinneren dat de aankleding mooier en origineler was. Sommige personeesleden worstelden met hun bier- en wijnkennis Sommige dingen bij het ontbijt werden pas laat aangevuld. Badkamer te klein en geen haakjes voor kleren of handdoek

Heerlijk diner, lekker bed, meeste peroneelsleden erg goed, locatie geweldig, heerlijk terras, lekker ontbijt met zalige verse vruchten.

Niet geschikt voor senioren of mensen die slecht ter been zijn.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De trap naar de (slaap)kamers is steil en kan voor senioren tot gevaarlijke situaties leiden. Mijn moeder durfde deze zeer steile trap alleen onder begeleiding op en af. Het is was mij niet bekend dat senioren alleen via deze gevaarlijke steile trap naar de kamer kunnen. Kortom hotel is niet geschikt voor senioren en mensen die slecht ter been zijn. Mocht dat vanuit het hotel tegengesproken en er andere mogelijkheden zijn om de kamers te bereiken dan zijn zowel mijn moeder als ik hier niet door het management of de medewerkers op gewezen. Waar is dan het interesse in uw gasten.

De locatie van Kruller is voortreffelijk.

Kleine, stoffige kamer die je nauwelijks kunt luchten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

Kleine, stoffige kamer die je nauwelijks kunt luchten. Gelegen aan parkeerterrein. Zeer kleine badkamer. Prijs absoluut niet waard. Bij afrekenen klopte rekening niet: ik was alleen, maar 2x keer toeristenbelasting en 2x ontbijt berekend. Is natuurlijk wel onmiddellijk gecorrigeerd.

Voor een kort verblijf prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

De badkamer had een slechte verluchting en verlichting te weinig,niet veel ruimte om toiletgerief van twee personen kwijt te geraken.kastruimte ook beperkt

Vriendelijk ontvangst en bediening,lekker ontbijt

We hebben een heerlijk Pinksterweekend gehad, mede door het mooie weer en de mooie omgeving.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deur van de (slaap)kamer naar de badkamer, weet niet of dit in alle kamers is maar bij ons wel wij zaten in kamer Anton. Nu zit er een deur met glasplaat in, dit is in 2 opzichten niet prettig: 1) Als je naar de toilet gaat heb je het idee dat je open en bloot zit, alles is te zien helaas. 2) Ook zit er een sensor voor het licht, wat op zich perfect is, alleen niet prettig met een glazen deur. Het licht blijft best lang branden wat opvalt en als onprettig ervaren is door de glazen deur.

Het personeel was fantastisch. De locatie voldeed perfect aan onze wensen.

Familiehotel aan de rand van Park Hoge Veluwe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

Hotel ligt op ongeveer 750 meter van ingang Park Hoge Veluwe. Daar met de witte, gratis fietsen genieten van de natuur, de cultuur (museum Kroller Muller) en St. Hubertusslot. Het hotel heeft 2 slaapplekken. Loopafstand ongeveer 75 meter. Kamers zijn eenvoudig ingericht. Prima ontbijt.

Toplocatie. Aardige mensen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er was geen fohn op de kamer. Even bellen naar de receptie en hij werd gebracht. Er zijn twee fohns beschikbaar voor het hele hotel....das apart. Nooit meegemaakt. Verder alles prima.

Fijne halte op onze fietstocht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

Als je op verschillende tijden wakker wordt (zoals wij) is het heel erg improviseren; in vergelijking tot andere hotels is de kamer wat klein en het bureautje te dicht bij het bed. Bovendien was de koffiekamer beneden gesloten.

De omgeving. Het Kröller-Müllermuseum ligt op wandelafstand. Heerlijke fietsomgeving. De kamers in een prachtig statig herenhuis.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

We zaten in een kamer met uitzicht op het dak, waar spotjes waren geplaatst. Dit liet licht in onze kamer hoe dan ook, maar het is iets kleins en doet zeker niet af van de algehele vakantie die gewoon goed was.

De locatie, we zaten heerlijk centraal van de leuke uitjes en de lekkere restaurants. Alles wat we nodig hadden zat in de kamer. Waarschijnlijk een 10 gegeven maar ik kan niet zo veel zeggen over het personeel, we zijn veel weggeweest en hebben ze niet zoveel gezien. Degene die we wel hebben gesproken waren behulpzaam en vriendelijk.

Zeer matig, jammer voor toch zon bedrag per nacht
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Badkamer stonk naar mest, lagen bruine spetters in de douche. Gedoe met betaling, moest personeel ervan overtuigen dat ik de kamer al betaald had, geen excuses, niets.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De hartelijke ontvangst, het zeer gastvrije en service-gerichte personeel. Geen moeite teveel om het je naar de zin te maken. De informele, huiselijke sfeer is heel prettig. Heerlijk ontbijt.

Aangenaam.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Douchegordijn was smoezelig. Maar halve wc-rol aanwezig en wastafel was stukje uit. Tv was moeilijk te bedienen met afstandsbediening .

Mooi gelegen locatie.

prettig
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was prima ,ik had gezien de prijs van € 99,- ( kamer excl ontbijt ) wel verwacht dat je thee en koffie kon zetten

Het ontbijt was heel goed zeker gezien de prijs

Deze bestemming is een gezellige aanrader.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

op de badkamer ontbreekt een handdoekrekje

De ontvangst was prima, het ontbijt heel lekker en voldoende gevarieerd voor elk wat wils. ook de menukaart en wat wij aten is zeer lekker. De ligging is uitstekend, wij gingen te voet naar het Kröller Möller Museum en genoten van cultuur en natuur.

Voor herhaling vatbaar vanwege de ligging op de Veluwe voor het wandelen en fietsen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed vonden wij te smal en het dekbed ook. Wij hebben liever 2 aparte dekbedden. En je koffer naar boven tillen via een wenteltrap valt ook niet mee.

Het ontbijt was boven verwachting. De douche ook.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Doorzichtige glazendeur in de badkamer en toilet. Geen privacy. Licht die automatisch na behoorlijke tijd pas uitging, dus in de nacht na toiletgang langdurig verlichte kamer. Toen ik dat melde zeiden ze dat vaker gehoord te hebben. Dan vraag ik mij af waarom er dan niets mee gedaan is. Folietje op het glas is zo gebeurd. 😏

Gezellig verblijf

Verder helemaal goed

Ruimte, erg hard matras en kussen Gehorig Benauwend

Bijgebouw het witte huis is erg gehorig Klein, luchtbedompt Wel een heerlijke douche Kroller zelf vonden we wel goed vorig jaar

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijk genieten bij Kruller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

De kamer bevatte geen vrije stopcontacten; alleen 1 in de badkamer. Dat was net te weinig voor ons.

Het personeel was super vriendelijk. Mijn dieetwensen waren totaal geen probleem, wat mij een prettig en welkom gevoel gaf. Het ontbijt was heerlijk. Ze hadden zelfs zelfgemaakte pindakaas, jam en granola. Het verblijf in het Witte Hoes is knus en sfeervol. We hadden een kleine kamer. De kamer had geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten, maar dit was prima opgelost doordat dit beschikbaar was in de sfeervolle zitkamer. De ligging is ook perfect; op loopafstand van de prachtige natuur.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Wel eten / niet slapen
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

We kregen een upgrade naar een 'betere' kamer. Ipv het bijgebouw die we hadden geboekt moesten we naar de 2e etage (geen lift). Daar waren 2 eenpersoonsbedden tegen elkaar geschoven. Dus geen tweepersoonsbed... Jammer als je een lang weekend met je partner weggaat en er een gleuf tussen de 2 bedden zit. De badkamer heeft zeker een upgrade nodig. Al met al denk ik dat het het hotel beter uitkwam dat we op de 2e etage zaten ipv het bijgebouw.

Heerlijk ontbijt en ook het eten in het restaurant is goed.

Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Ik reisde alleen, voor één persoon is de kamer en het bed groot genoeg: voor twee personen is het erg krap en het bed smal: 1.40 breed. De ramen in de slaapkamer sloten moeilijk, het raam in de badkamer kon niet geheel dicht waardoor tocht. Verder nogal gehorig, m.n. geluiden vanaf de gang en aangrenzende kamers.

Ontbijt prima, voldoende keus. Gezellig restaurant met kleine maar goede kaart. Goede ligging: midden in het dorp met voldoende parkeergelegenheid, verschillende eetgelegenheden, tankstation en nabij uitvalsweg en natuur. Bij het uitchecken bleek de rekening niet te kloppen wat vervelend was maar uiteindelijk opgelost werd.

We hebben echt een ontzettend goed verblijf gehad.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We hebben echt een ontzettend goed verblijf gehad. Alleen maar vriendelijk personeel, heerlijk bed en hele fijne douche. Ontbijt was lekker, eten in het restaurant prima. Kortom: prima verblijf!

Dichtbij Hoge Park de Veluwe, aardig personeel, prima kamer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Veel stofwebben/spinnenwebben in de kamer, waardoor ik me afvroeg of er wel goed wordt schoongemaakf. Verder geen shampoo + douchegel setje. Had ik geen rekening mee gehouden dus niets meegenomen. Misschien zelf niet goed gelezen op de site oid, maar meestal heeft een hotel dit wel in mijn ervaring.

Dichtbij Hoge Park de Veluwe, aardig personeel, prima kamer. Rustige omgeving en goede rustige slaapplek. De kamer was klein maar precies goed voor ons tweeën.

Heerlijk, ontspannend, verwend.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Een waterkoker op de kamer zou fijn zijn. En er was maar heel weinig licht op de parkeerplaats. Toen ik 's avonds nog naar de auto moest zag ik bijna niets, dat was lastig want het was er ook glad. Een lamp die aanspringt zou fijn zijn en veiliger.

Ontbijt helemaal prima. Heerlijk brood. Lekkere zuivel. Heerlijk granola. Lekker fruit. Kamers en douche goed, ruim, goede bedden. hotel maakt een prima, gezellige, gastvrije indruk. Aardig personeel. Gezellig terrasje ook.

De locatie ten opzichte van de Hoge Veluwe was voor ons...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

Een betere verlichting bij de voordeur van 't Witte Hoes is wenselijk, mede gezien de bijzondere opstap voor de deur en voor de sleutel in het slot.

De locatie ten opzichte van de Hoge Veluwe was voor ons OV-reizigers prima. Rustige kamer in een rustige omgeving. Vriendelijk personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

Dat na het boeken van de kamer een mail kwam dat er geen ontbijt geboekt was, dat hebben we bij het boeken niet meegekregen dat het een reservering was zonder ontbijt. (dus viel de prijs een beetje tegen dat er nog 2x 11,50 bij kwam) Wel een goede service dat het nog per mail is doorgegeven.

Het ontbijt was heerlijk, allen was het bruine meergranenbrood wat overigens heerlijk vers was na het eten van de eerste snede op, jammer. We misten wel de harde bolletjes (pistoletje).

Heerlijk lang weekend verbleven op de Veluwe in hotel Kruller in Otterlo.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

In de kamer waren geen extra stopcontacten om bijvoorbeeld je telefoon op te laden. Dat kon alleen via het stopcontact in de badkamer dat eigenlijk bedoeld is voor een scheerapparaat. De bedden waren ons een beetje te zacht, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Goed verzorgd ontbijt met versgemaakte produkten. Diner in het restaurant was ook uitstekend. Kamer ruim genoeg en rustig gelegen in de dependance Het Witte Hoes. Uitstekend gelegen op loopafstand van Nationaal Park de Hoge Veluwe en Museum Kröller-Müller.

Is prettig ervaren, voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

De matrassen zouden iets harder mogen.

Geboekt logies en ontbijt, maar hebben tijdens ons verblijf ook het diner aldaar gebruikt. Kwaliteit van ontbijt als diner uitstekend. Overnacht in de voormalige dokterswoning met al zijn details van vroeger. De kamer was voor overnachting ruim genoeg Zowel de kamer als de badkamer waren keurig schoon.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima hotel op prima locatie , gastvrij en vriendelijk
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Kamer niet verwarmd bij binnenkomst en geen aparte verwarming in de badkamer ..

Prima locatie voor het maken van tochten over de Veluwe . Gastvrije en vriendelijke ontvangst. Rustig gelegen

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goed bed, temperatuur in de kamer was goed zelf te regelen;
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

badkamerafvoer liep niet goed, evenals de wc, waar het water weer naar boven kwam

Goed bed, temperatuur in de kamer was goed zelf te regelen; prima diner, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Ideale locatie voor bezoek aan nationaal park de hoge veluwe.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het stoofpotje in het restaurant was een beetje saai. Meer kruiden en specerijen had het iets meer karakter kunnen geven.

Prijs kwaliteit is prima. ontbijt zeer goed.

heerlijke rust, goede keuken en prima ontbijt. Uitstekende lees (kranten)tafel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Niets viel me tegen.Ik was zeer verrast en het hotel overtrof mijn verwachtingen.

De vriendelijkheid van het personeel en de uitstekende keuken. Een hotel om je thuis te voelen door de ongedwongen en hartelijke sfeer. Het hotel ligt heel centraal en heeft 'n goede parkeergelegenheid.

Heel goed gelegen bij het De Hoge Veluwe.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Heel goed gelegen bij het De Hoge Veluwe. We kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer. Het personeerl was erg lief voor onze hond. Het ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Fijn verblijf !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Goed ontvangst en attent personeel. Nette kamers zonder meer. Prima ontbijtbuffet en lekkere menukaart voor diner. Nabijheid toegang park Hoge Veluwe pluspunt !

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Er is geen lift en de (wentel)trappen zijn smal.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen lift en de (wentel)trappen zijn smal. Lastig als je wat ouder bent; dat geldt ook voor de douche in het bad - gevaar voor uitglijden ligt op de loer.

Heerlijk weekend gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer

Had graag koffiegelegenheid op de kamer gehad. Misschien een idee om dit te faciliteren?

zeer vriendelijk personeel, ontzettende schone kamers, lekker ontbijt. En het allerleukste vind ik dat dit hotel van veel streekprodukten gebruik maakt.

Heerlijke dagen
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

We zaten in het bijgebouw, een mooi pand maar de verwarming dendert af en toe, de tv ging 's nachts een keer spontaan aan en weer uit, het brandalarm ging een keer af 's nachts en konden ze niet op tijd uitzetten omdat de sleutels zoek waren van het kastje waarmee ze hem, dus wel vaker, gewoon weer uitzetten.

Het ontbijt was heerlijk, voor hun zelfgemaakte tutti frutti. De locatie is super, mooie omgeving en je loopt in 10 minuten naar Park Hoge Veluwe. Lekker gegeten in het hotel zelf, ook bij De Waldhoorn maar sla ook De 3-ster niet over.

heel gezellig in een mooie omgeving
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik zou het niet weten, alles wat je nodig hebt was goed. Hygiëne, bed kwaliteit lekker hapje eten, alles prima. Mischien de mogelijkheid iets eerder in te checken ( is nu 14.00)

Vriendelijk personeel, ontbijt en diner waren heerlijk, gemoedelijke sfeer.lokatie op loopafstand van het park de hoge Veluwe is erg handig

Ontspannen dagen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw

Alles wat een mens te wensen heeft was er. Mooie omgeving, gezellig familie hotel, goed eten Zo een paar dagen er tussen uit is een fijne tijd geweest en blijft een goede herinnering.

Perfect verblijf in gemoedelijke sfeer

Kamers zijn gehorig.

Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer. Prachtige locatie, loopafstand op Kruller-Muller museum. Eten in restaurant was ook erg goed. Jammer dat we maar 1 nacht hebben geboekt en 's avonds laat aankwamen, we waren liever langer gebleven.

Goede locatie tov het nationaal park de Hoge Veluwe.
    • Kleine Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Tegenover het hotel staat een kerk, de kerklokken luiden hard en vaak (ook 'snachts!!) En op zondag in de ochtend een kwartier lang! Dus houd daar rekening mee.

Goede locatie tov het nationaal park de Hoge Veluwe. Wij zijn wandelend richting Kröller-Müller museum gegaan door het park heen. Aantal restaurantjes in de buurt en een supermarkt.

Ik heb dit hotel geboekt, omdat we ingesneeuwd zaten in...

niets had beter gekund.

Ik heb dit hotel geboekt, omdat we ingesneeuwd zaten in Otterlo, dus mijn verwachtingen waren basaal; we zochten gewoon onderdak voor de nacht. Het hotel voldeed boven verwachting door het meelevende personeel en de snelheid waarmee alles kon worden geregeld. En we waren aangenaam verrast door de dubbele borrels in de hotelbar. Sfeerverhogend en een heel fijne ervaring.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!