Beoordelingen over Grand Hotel en Résidence De Draak 4-sterren

Grote Markt 36-38, 4611 NT Bergen op Zoom, Nederland

#8 van de 13 hotels in Bergen op Zoom

De ligging, de charme en het restaurant.

Eigenlijk niets, ik vond alleen het ontbijt en de privé parkeerplaats te duur en heb er daarom geen gebruik van gemaakt..

De ligging, de charme en het restaurant..

Beschamend!

Via boeking.com legde ik een juniorsuite vast op basis van de door de site aangeboden faciliteiten voor de nacht van vrijdag 29 juni laatstleden. Via e-mail ontving ik de bevestiging van reservatie plus het bericht dat het vastleggen van parking niet mogelijk was. Rond 22 h kwamen wij aan in Bergen op Zoom na lange onderhandelingsgesprekken in Breda. Onze verbazing was groot dat het “Grand Hotel en Résidence” was omgebouwd tot een dancing met een massa volk, bij zoverre dat ingang naar de receptie nagenoeg onmogelijk was te wijten aan de “swingende massa” met de beroemde Hollandse polonaise als toemaat. Het oorverdovend lawaai oversteeg onze intro, een gesprek was quasi onmogelijk. Tussen de schreeuwerige luidsprekers in kregen wij de inkomsleutel naar de “Highway to Hell” plus een waardebon van twee ijsjes voor het ongemak! Wat een minachting. Het gedreun en de intellectuele muziek zou duren tot 1 uur in de ochtend en aldus “genoten” we onder het dak van Het Grand Hotel van toppers als “Komme van da dak af, ik waarschuw je niet meer…” en ander gebrul. De situatie geleek stilaan op een sketch van Youp Van ’t Hek. Waarde heer, dat u als manager in uw hotel activiteiten organiseert in de marge van de Horeca, dan is dit wellicht uw volste recht, maar dat u dit verzwijgt in alle talen op het internet naar gasten op zoek naar logies en rust, daarmee belazert u potentiële klanten die 130 euro moeten betalen voor een waslijst van faciliteiten die overvleugeld worden door lawaai, overlast en overvolle zalen. U wilt duidelijk van twee walletjes genieten, namelijk de zomerse consumpties meepikken en ondertussen uw gasten in de waan laten van de Grand Hotel faciliteiten, die helemaal verloren gingen in de omgebouwde danszalen met beat -orkest en bulderend luidsprekerslawaai plus op hol geslagen feestvierders. Na 1h in de ochtends bleef het dronken gelal op de markt verder duren tot 3 uur.

Heerlijk!!

Mooi hotel met grandeur. Hele mooie ontbijtzaal. Kamer niet zo groot, maar voldoende. Goede badkamer. Fijn dat je zelf koffie en thee kunt zetten. En dat er 2 flesjes water( gratis) klaarstaan in het koelkastje. Ook prettig dat we onze fietsen op een afgesloten parking konden zetten.

vermoeiend

Doordat het hotel vlak in het centrum ligt (op de grote markt) is er waarschijnlijk vaak nachtlawaai. Maar de nacht die wij er doorbrachten was verschrikkelijk. Er was muziek tot 4u 's nachts van de bar naast het hotel. Normaal kunnen wij tegen lawaai maar hier leek het alsof we in de bar sliepen. Zo luid!! ('s ochtends was er dan ook nog eens een evenement op de grote markt waardoor we om 8u al wakker waren van het lawaai buiten) De ochtend erna aan de receptie kregen we niet eens excuses van de receptioniste. Ze vroeg gewoon achter onze toeristenbelasting. We weten dat het hotel daar misschien niet kan aan doen, maar gasten hierover informeren zou heel nobel geweest zijn.

Het hotel ligt vlak in het centrum van de stad en dat is een pluspunt in de week en overdag. De kamers waren ruim en verzorgd.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Voor een 4 sterrenhotel vond ik het ontbijt enigszins tegenvallen (in vergelijking met andere 4 sterrenhotels tijdens onze trip). Het aanvullen van bepaalde etenswaren was ook niet het sterkste punt vd bediening. Verder werd de ontbijtboel niet erg vlot afgeruimd zodat we bij meerdere tafels tegen vuile vaat aankeken. Jammer.

De kamer was top! Het hotel op zich is prachtig! Wat ook opviel was dat het zo lekker rook in de gangen 😊.

Bijzonder mooi hotel op een mooie en goede lokatie ook om...

Bijzonder mooi hotel op een mooie en goede lokatie ook om bijv. het stadspaleis het Markiezenhof te bezoeken. Bergen op Zoom als stad is ook zeker de moeite waard!

enkele dagen verlof

de ontbijtruimte gezien die in evenredigheid het aantal hotelgasten beperkt was.el wanneer men niet mobiel was en geen plaats dan moest men de trap op naar het verhoog met tafels en trap op en af

ONTBIJT was goed

Mooi gelegen en goed bereikbaar

Waarschijnlijk is de leeftijd van het gebouw er de oorzaak van, maar het was nogal gehorig; zo werden mijn partner en ik wakker van blaffende honden en was het ook duidelijk te horen wanneer iemand op de gang was.

Het was een hotel met ongelooflijke klasse. Het hotel is een oud gebouw, maar is vanbinnen toch erg netjes en modern. Het hotel is tevens middenin het centrum gelegen en goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

weekendje BoZ icm met proefmei
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

1 van de bedden helde over naar links. Dit 's morgens gemeld en men zou er naar kijken. De koffie bij het ontbijt viel tegen, het apparaat moet regelmatig nagekeken worden en de koffie was lauw. Laatste kopje koffie kregen we uit de bar en die was heel goed en heet!

de locatie. Goede reactie van personeel op klacht over het bed.

prima en mooie locatie aan de Grote Markt in Bergen op Zoom.

Airco werkte matig, kamer was heel warm en niet te koelen. Uiteindelijk s nachts de ramen opengezet en dat ging beter. Sliepen in een dependance zonder verdere faciliteiten. Kosten Parkeerkaart € 17,50 staat niet op de site maar wel rekening mee houden. Deuren op de kamer piepten heel erg. Maar daar is een simpele oplossing voor!

Heerlijk uitgebreid ontbijt! mooie plek in deze stad! Uniek gebouw.

Ontbijt goed

Weinig behulpzaam bij het vinden van parkeermogelijkheden. Grote Markt was afgesloten. €20,50 bij diner berekenen voor een karaf kraanwater Jazzfestival op Grote markt tot in de kleine uurtjes. Kan het hotel niets aan doen, maar informatie vooraf zou wel correct zijn geweest.

Ontbijt goed

Heerlijk hotel restaurant op de mooiste plek van Bergen op Zoom

Als het warm is, vraag dan een kamer op de 1e of 2e verdieping. Onder het schuine dak kan de temperatuur fors oplopen.

De Draak ligt aan de prachtige Grote Markt van Bergen op Zoom, vol gezellige terrasjes. Het hotel bestaat uit meerdere stokoude panden naast elkaar, waardoor een kruip-door-sluip-door sfeer onstaat. Een mooi hotel, vriendelijk personeel en een heerlijk restaurant, Hemingway, een van de lokale toppertjes. Met een eigen terras aan de Markt inclusief huitzicht op de grote en bijzondere kerk, wat wil je nog meer?

Goede lokatie, netjes maar wel duur

Prijs kwaliteit verhouding. We zaten in de dependance, wel een tikkeltje gedateerd. Zag er wel allemaal netjes uit, maar niet zo luxe zoals iedereen beweert dat het is.

Locatie is perfect. Goed centraal gelegen en goede uitvalsbasis voor de bruiloft in Het Markiezenhof.

Goede wellness, karige (bad)kamer, druk en hectisch ontbijt.

De kamer was erg karig ingericht met ouderwetse meubels. De badkamer was erg klein. Je kon er maar met 1 persoon tegelijkertijd in. We verbleven in een ander gebouw en moesten in de ochtend door de regen naar ons ontbijt in het andere gebouw was ook niet optimaal. Ontbijt was erg druk en hectisch. Diverse dingen waren regelmatig op en personeel liep te zuchten vanwege de drukte.

Dat het aan de markt lag dichtbij alle cafes en restaurantjes beviel ons het meest. Ook de wellness was mooi en zuiver.

Fantastische ligging, midden op het plein met theater en...

Er was tijdens ons verblijf iets mis met het warme water. Zal vast goed worden opgelost, maar toch niet de hoogste score op comfort voor ons.

Fantastische ligging, midden op het plein met theater en horeca. Ruime kamer.

super gezellig.

één enkel minpuntje: het grote bed bleken 2 1-persoonsbedden te zijn en was niet zo aangenaam vermits ze constant uit elkaar schoven.

kamer, ligging, ontbijt waren heel goed.

Prachtig hotel, het oudste hotel van Nederland.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het afschot in de douche ligt naar de verkeerde kant, waardoor het water niet goed wegloopt.

Prachtig hotel, het oudste hotel van Nederland. Wij kregen een gratis update naar een junior suite, de kamer was heel erg ruim, schoon en heel stijlvol ingericht. Het bed lag heerlijk. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Rustige authentieke kamer in het centrum van BoZ
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik kreeg een fantastische kamer (814), prachtige zolderkamer met houten balken. En rustig gelegen op het dak zonder aanpalende kamers! Prima locatie aan de markt en goedkoop in het weekend! Heerlijke bedden! Uitchecken pas om 12 uur is ook heerlijk!

Fijn hotel, super locatie en geweldig ontbijt

Wat gedateerde kamer

Locatie op de grote markt is de best denkbare. Veel geschiedenis in het gebouw. Super ontbijt. Vooral voor kinderen, met zelf eieren bakken en yoghurt tappen.

Het hele verblijf was geweldig, heerlijk eten, heel...

Mijn kamer was warm, dat was het enige wat tegenviel.

Het hele verblijf was geweldig, heerlijk eten, heel uitgebreid ontbijt, prachtig hotel op een mooie locatie.

Heerlijk relax!

Het toilet was bij aankomst niet 100% schoon...

De kamer was erg mooi en de faciliteiten van het hotel zeer ontspannen! De ligging en bereikbaarheid zijn zeer goed.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

matig

Parkeren te duur. Verbouwing niet van te voren aangegeven. Kamers stoffig.

Ontbijt duur in verhouding tot de kwaliteit. Onverzorgd niet vers aangevuld.

Fantastisch hotel op een toplocatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Er was 's avonds en 's nachts wel wat rumoer op het marktplein. Had te maken met vastenavond. Dit heeft ons niet gestoord, integendeel het zorgde voor een leuke sfeer. Als je absolute rust wenst dan kom je beter niet tijdens de carnavalperiode.

Gezellig hotel aan de markt midden in het knusse verkeersluwe centrum van Bergen-op-Zoom. De kamers zijn ruim en voorzien van alle comfort. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is vrij prijzig maar werkelijk uitstekend, zeer gevarieerd en alles vers, en dus meer dan zijn geld waard.

Het bed was een ramp; hoog opstaande randen en een grote kuil in het midden. Van slapen kwam niet veel. Eerste nacht veel geklapper van - wat later bleek - een raam dat niet goed was gesloten. Na de eerste nacht bleek om 17.30u dat de kamer nog steeds niet was schoongemaakt. Na klacht werd dat wel direct hersteld.

Het ontbijt was OK, maar 17,50 voor een bakje yoghurt en in de rij staan voor een kop koffie is wel erg veel. De verleende korting in verband met onze klacht vergoedde een deel van de ergernis.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Het oudste hotel van Nederland. Misschien ook wel het ouderwetste en oubolligste.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zonder terras (winter) is het 's-avonds heel erg ongezellig! Er is wel een bar maar om onduidelijke redenen mag je daar niet in. Sanitair was half verstopt

Het bed was goed. De kamer redelijk.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het was onze huwelijksnacht dus zijn bekend met de omgeving.

Geen minpunten!

Het was onze huwelijksnacht dus zijn bekend met de omgeving. De kamer en het personeel was erg fijn! Bij aankomst was er ook aan ons gedacht dmv een kaartje. Het ontbijt op bed is een aanrader, deze was zeer uitgebreid.

erg prettig!

Het bed was 140cm breed, voor een hotel wel redelijk smal.

Het hotel heeft een prachtige uitstraling en is erg mooi ingericht. personeel is erg vriendelijk en het restaurant erg goed (aanrader!).

Een oase: 1 nacht verblijf voelt als extra vakantie van 1 dag.

Locatie ontbijt in raamloze ruimtes met daklichten, terwijl aan andere kant prachtig uitzicht is Grote Markt. Voelt weggestopt.

Ondanks de drukte van de Kerstdiners een heel vriendelijke en rustige receptie. Heel persoonlijke en warme verwelkoming door alle personeel. Direct thuisvoelen. Fantastische wellness, ook omdat we de enigen daar waren. Goede bedden, eenvoudig maar smaakvol en functioneel ingericht.

Centraal gelegen maar geen waar voor ons geld.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer aan de krappe kant, erg warm (temperatuur moeilijk te regelen), kleine badkamer, douche had geen zeep/shampoo houder, een specifieke medewerker in het restaurant was zeer onvriendelijk.

Mooi klassiek gebouw, zeer centraal gelegen, spa.

Een aanrader!

We waren moe.... Op tijd gaan eten in restaurant Hemingwey 👍👍👍 En hoopten op een rustige nacht.... Er was een trouwfeest..... Dit werd bij het afrekenen begrepen en gecompenseerd aan de balie👍👍👍

Een aanrader!!!

Mooie locatie

Het restaurant was erg prijzig.

Het wellness gedeelte was heel fijn. Heerlijk ontspannen !! Ook was er een fijne fitness ruimte. Mooie locatie in het hart van de stad.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

schitterend hotel, lekker eten, voor een schappelijke prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er zijn heel veel trapjes in het hotel. Ik weet niet zeker of gasten met een rolstoel hier kunnen verblijven. Zou ik even informeren.

Prachtig vormgegeven hotel, het is een rijksmonument. Vriendelijke staf

Prima hotel; perfecte ligging

Warm in kamer/hotel ! Lawaai op straat van uitgaand publiek in het weekend kán als je aan de kant slaapt van Fortuinstraat en/of Markt. Die pech hadden wij dat het ook drukker was en vroeg in de morgen.....

Heerlijke kamer(s); ligging perfect middenin centrum.

Het ontbijt vond ik nogal prijzig. Het meubilair zag er gedateerd uit.

De ligging is ideaal, midden in het centrum. Vriendelijk personeel en ruime kamers.

De sfeer van het hotel en de kamer was heel leuk.

Hoewel dit van een hotel dat midden in het centrum gelegen te verwachten is was het tot laat rumoerig op straat. Door het geluid van de straat en de bovenburen niet de nachtrust verkregen die nodig was.

De sfeer van het hotel en de kamer was heel leuk. Het ontbijt was uitgebreid en heel goed.

gewoon zakelijk. geslapen en ontbeten en weg...

avonds om bijna half 12 werden ongeveer 200 lege flessen wijn in de glascontainer gegooid !! was echt niet oke !!! Erg veel lawaai overlast van discotheek achtig iets tot ongeveer half 4 nachts....

Fijn

Officieel geen borrelkaart meer na 17 uur . Officieus heeft ze dat wel geregeld we hadden honger maar geen zin in restaurant.

Sfeer en personeel en ontbijt. Dat er toch borrel hap werd geregeld hoewel dat niet meer kon

Mooi hotel met lekker ontbijt, alleen spijtig van het lawaai

Ik dacht dat wij in het hoofdgebouw zouden overnachten, bleek dat wij tegenover een kamer hadden, vlak langs een pub. Door lawaai hinder hebben wij slecht geslapen.

Net hotel midden in het centrum. Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Vriendelijk onthaal, prima ligging, goed ontbijt

Te veel nachtlawaai Kamer had niet de grandeur die ik verwachtte Liften claustrobofisch wellness enkel bereikbaar via kleine lift parkeergarage duur en erg krap, dus voor openbare parking gekozen achter de markt, was prima en goedkoper

Vriendelijk onthaal, prima ligging, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Het was een super kamer en een super ontbijt.

Het was een super kamer en een super ontbijt. Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant en het plekje was helemaal geweldig. En het personeel verdient een grote pluim!!!!!!!!!!!!

Locatie prima, teleurstelllend hotel en personeel.

Verwarming in badkamer stond bloedheet, niet kouder te krijgen, slaapkamer erg warm. Continue piep geluid. Volgende dag gemeld met verzoek om naar te laten kijken zodat volgende gasten geen last zouden hebben. Reactie; 'zal de knop wel kapot zijn'. verder geen begrip of wat dan ook.

Vriendelijke nachtportier, laat inchecken geen probleem

1e nacht te weinig slaap en de bar was het hele weekend gesloten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

hotel geeft vooraf geen informatie over bruiloft met DJ tot 13.15 uur, vragen wel of je bloemen, bonbons, fiets, wijn wilt reserveren. Maar info over geluidsoverlast wordt pas na inchecken vermeld

Locatie is goed, bedden voortreffelijk

Badkamer hard toe aan renovatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer op onze kamer was volledig aan vervanging toe. Zelfs nog met douchegordijn dat ook nog te kort was waardoor het douchewater voor een waterballet in de bakkamer zorgt. Geen ontbijt genomen vanwege slechte recencies.

Prima lokatie en mooi hotel

Niet nog een keer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De prijs viel zwaar tegen, ik dacht dat het incl. onbijt was. Blijkt dat het ontbijt € 17,50 pp te kosten en voor parkeren moest ook € 17,50 per nacht betaald worden. Ze knippen en scheren je in het zelfde moment. Kamer heeft houten plafond, om 07:15 uur was de buurman boven wakker, toen werd ik ook wakker van de buurman boven.

prachtig gebouw, ideale ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

wat teleurgesteld in restaurant. Weinig keuze, enkel bibgourmantmenu. We vroegen wijn, maar kregen geen wijnkaart te zien er werd enkel een wijn voorgesteld. Personeel vriendelijk, maar niet echt professioneel. Ontbijt was triestig, geen ontvangst .

prachtig gebouw, ideale ligging

Leuk zo op de Grote Markt en eten beneden in restaurant was zeer goed.

Warmte in slaapkamer

Alles was goed. Moest alleen lang zoeken naar de parkeerplaats van het hotel en de kamer was snikheet, probleem als je allergisch bent voor airco !

We komen zeker nog eens terug (maar dan niet op een uitgaansavond !)

Wij hadden op onze kamer op de eerste verdieping zaterdagnacht heel veel last van het lawaai van uitgaande jeugd. Het heeft z'n voor-en nadelen om in het centrum een hotel te nemen ;)

Prima prijs/kwaliteit Goede ligging Prima wellness Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

De ligging.

Badkamer( geen ruimte genoeg om deftig op de wc te gaan zitten want dan moest je u voeten in de douche zetten 🤔) Airco (enorm veel lawaai, zet je de airco af was het veel te warm) Je hoort enorm goed de buren!

De ligging.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

brabantse chic voor zakenreizen. voor de gezelligheid zou ik het niet doen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

het onbijt was een buffet met niets bijzonders maar wel erg duur. de koffie komt gewoon uit een apparaat en je eitje mag je zelf bakken. niet doen dus. een paar pandjes verder zitten prima koffie en brood cafeetjes

alles was okee

Prima, maar mocht wat voordeliger zijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Douchestang in de douche werkte niet zodat je de douchekop in je hand moest houden tijdens het douchen. Ook wordt er niet schoongemaakt aan de binnenkant van de kantelramen, daar was een ophoping van stof te zien. De goedkoopste kamers zijn wat aan de prijzige kant.

Mooi hotel in mooi oud herenhuis. Aardig personeel, prima. Prettige wellness ruimte.

Goed maar veel minder lux dan de foto's en prijs doen vermoeden.

Een enigzinds ingezakt bed. De kamer ruim een uur te laat in orde om in te checken. Een beetje muffe lucht van de zolderkamer. De kamer en badkamer zagen er op de foto's echt veel mooier uit dan in werkelijkheid.

Het personeel was erg vriendelijk.

Prima verblijf, centraal gelegen.

Kamer is prima, geen enorme luxe. Prijs ontbijt is te hoog. Kan je beter ergens in de buurt ontbijten. Inspire coffee (2 min lopen) is een tip om lekker te ontbijten!

De sauna en restaurant.

Dat gerommel over het geld drukte wel een stempel op het verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Erg gehorig. Onderin de wc was het niet schoon. Niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn. Slappe plastic bekertjes in badkamer waarvan er een gescheurd was. Mis communicatie over de betaling. Dubbel betaald. Op de terugreis gebeld dat het parkeren en de toeristenbelasting nog moet worden betaald.

Het ontbijt was erg goed. Bedden zijn goed.

Bergen op Zoom, leuke stad met een rijke historie

De lift bracht ons vervaarlijk piepend naar de 5e etage en terug. Mag wel wat meer aandacht voor. Uit de lift stappen is opletten geblazen vanwege een vreemd afstapje. Dat zou eenvoudig beter kunnen. De douchebodem al snel erg glad en een instap van zo'n 15 centimeter. De knoppen precies andersom dan gebruikelijk. En dan nog iets triviaals, toiletpapier van die kleine velletjes van Kimberly-Clark, wat vindt u daar nou van? Maar in het algemeen bij veel hotels waarom een bad en niet alleen een heerlijk ruime douche zonder te grote in-uitstap en een stroeve bodem? En wat te denken van het elektriciteitsdraadje?

De locatie en het personeel was vriendelijk

Nooit weer.

De kamer is echt slecht. Het was er ontzettend warm. Buiten was het gewoon 23 graden. Er was geen airco in de kamer en het raam kon alleen open als het gordijn ook open was. Omdat het in een uitgaansgebied zit was er tot half vijf 's ochtends lawaai van uitgaanspubliek. Vanwege de hitte en de geluidsoverlast konden we niet slapen. Het personeel had er de volgende ochtend amper begrip voor.

De locatie was goed

Goed hotel voor weekendje weg

Badkamer rook niet aangenaam bij aankomst. Waarschijnlijk omdat douche tijdje niet was gebruikt. Opgelost met douchen Kamer onder het dak was erg warm maar gelukkig was er goeie airconditioning

Locatie, ontbijt, schoon en netjes

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Het ontbijt was uitstekend maar zeer duur .

Dit is geen 4* hotel. Slechte ontvangst, een doolhof om je kamer te bereiken, een zeer slecht bed en zeer slechte tv ontvangst van buitenlandse zenders, een zeer dure parkeerplaats

Het ontbijt was uitstekend maar zeer duur . Het hotel is belachelijk duur voor eat je ervoor krijgt.. geen aanrader.

Prijs/kwaliteit niet in verhouding

De prijs kwaliteit. We hadden een deluxe kamer en het was zeker een prima kamer, maar in verhouding duur voor wat je kreeg en wat het was. Daarnaast moesten we erbovenop ook nog apart 17,50 voor het parkeren betalen.

De locatie was prima, de kamer ok en netjes

Een knus hotel, maar niet voor herhaling vatbaar.

Het was helaas niet zo schoon als we gehoopt hadden, met name de badkamer had een stuk schoner gekund en de afwerking van de kamer liet wat te wensen over. (veel dingen kapot, of 'snel' opgelost met tape. Helaas hebben we een groot deel van de nacht wakker gelezen door het enorme lawaai op het marktplein. Pas rond 05.00 's morgens was het rustig genoeg om in slaap te kunnen vallen. We werden de volgende ochtend dus wat gebroken wakker, toch zonde, want daar boek je een hotel niet voor. De dame aan de receptie vroeg ons niet hoe ons verblijf was geweest, anders had ik mijn ervaring met haar kunnen delen, dat vond ik jammer.

Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. In het restaurant 'Hemingway' hebben we 's avonds heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Helaas een tegenvaller

Geluidsoverlast van een naastgelegen club " De Fabriek" tot half 5 in de ochtend. Wij wisten dat er een jazzfestival was, daarover waren wij door het hotel geïnformeerd. Daarnaast was de kamer (gelegen onder het dak) erg warm. De zon had goed geschenen. Afkoelen was niet mogelijk. Helaas, daarom een erg kort nachtje.

De kamer was keurig, daar lag het niet aan.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Prachtig hotel, rampzalig ontbijt

Het ontbijt is een echte afknakker en haalt dit prachtige hotel naar beneden. Voor 17 Euro p/p , tafellakens met vlekken, er werd niets bijgevuld, het roerei was aangekoekt. Voor de rest kan je zelf eieren bakken..... Voelden ons bekocht met het onbijt.

De kamer was perfect en alles zeer netjes.

Prachtig hotel, prachtige suite... alleen wat frisse(re) lucht was welkom geweest.
    • Suite

Er was geen airco en er kon geen raam open, wat bij de hoge zomertemperaturen ervoor zorgde dat het warm en behoorlijk benauwd aanvoelde in de kamer. Gelukkig waren er twee ventilatoren voorzien, maar ideaal voor een goede nachtrust is het niet.

Vriendelijke ontvangst, prachtig hotel. We kregen ongevraagd een upgrade naar een superior suite (de honeymoonsuite, zo vertelde de receptioniste), en die was erg mooi: klassiek maar stijlvol interieur met hemelbed, jacuzzi, enz.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Een nachtje Bergen op Zoom

Kamer veel te warm, aangegeven bij de receptie. Eea is gecheckt en er zou koude lucht uit de airco komen. Helaas op de hal was de temperatuur aangenamer dan in de kamer. Capaciteit te laag van de airco. Junior suite geboekt, is eigenlijk een gemiddelde tweepersoonskamer.

Het restaurant was erg aangenaam. De kreeft is een aanrader. Super leuke bediening!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

er waren problemen met de badkamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

er waren problemen met de badkamer in plaats dat het gemaakt werdt kregen we een andere kamer Groter en een nacht gratis voor twee personen het personeel dat op dat moment dienst had was top

verschrikkelijk !!!

juniorsuite ? onder het dak, airco kapot, direct gemeld, iemand langsgeweest kon het probleem niet oplossen , verzekerde ons dat er iemand anders ging langskomen...toen we s'avonds (18u) terugkeerden waren het "sauna" temperaturen, niemand geweest blijkbaar !!!Terug naar receptie, we kregen een appartement in ruil (suite hmm) hier was het helemaal mis, geen hoofdkussens, geen badlinnen , even warm de chauffage stond er op 6!!! vuil , badkamer dan maar zelf gepoetst...glazen in de keuken waren in geen tijden afgewassen de ijskast stonk...doodmoe toch in slaap gevallen tot we midden in de nacht wakker werden van het straatlawaai. smorgens na het matige ontbijt gingen we uitchecken en kregen we de volle rekening, we hebben toen gezegd dat dit niet kon we hadden een juniorsuite gevraagd en geen vuil appartement, toen kregen we als compensatie het ontbijt aangeboden ....magere troost toch ons pinksterweekend naar om zeep!!!

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Gewoon gezellig.

Het ontbijt was goed maar relatief duur. Volgende keer zou ik in de omgeving gaan zoeken. Het hotel was echt super, geweldige ligging, kamers fantastisch. Heel fijn personeel. Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Het hotel ligt midden in het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel ligt midden in het centrum. Overal eettentjes en cafés en een hele leuke sfeer. Mooie kledingboetiekjes. De kamer had zelf een strijkplank met strijkijzer!

Locatie een de sfeer in het hotel
    • Suite

Wij hadden een suite maar was gewoon een ruime kamer met uitzicht op het plat dak van de buren . Een badkamer waar je moet douchen in het bad zonder gordijn of douchewand

Locatie een de sfeer in het hotel

Tegenvaller, had er meer van verwacht

Administratief niet in orde, ontbijt werd opnieuw in rekening gebracht. Ontbijt was niet 4 sterren. Vuile pan om zelf je ei te bakken.

Het bed was fantastisch

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Erg goed bevallen, we komen vast nog eens terug.

De sfeer, erg gezellige lobby. Heerlijk gegeten 's avonds en ook uitstekend ontbijt. Rustige ligging in een park, toch in 5 min wandelen naar centrum van Doetinchem. We komen vast een keer terug, fietsen mee en de Achterhoek verder verkennen!

Zolang je niets nodig hebt van het personeel (zoals de kamer of het ontbijt) prettig verblijven.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer was niet klaar om 15:00 (inchecken vanaf 14:00; vergeet het maar). Het zou 10 minuten duren. ANDERHALF uur later (na toch herhaaldelijk gevraagd te hebben) eindelijk kamer beschikbaar. Geen excuus, geen drankje, geen sorry. Bij het ontbijt gevraagd naar mosterd, na 20 minuten (sorry toen was het niet meer nodig) komt eindelijk een potje mosterd......Heel amateuristisch (en dat na 600 jaar)

De lokatie is ideaal voor als je een weekendje Bergen op Zoom stad wil bezoeken. Parkeren is klein stukje lopen van het hotel. Bedden liggen goed.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Het hotel zag er heel mooi uit.

Wij hadden geen oog dicht gedaan. Veel straat geluid van de straat. Muziek en schreeuwende jongeren op vrijdag.

Het hotel zag er heel mooi uit. Eten goed en vriendelijk

De locatie, midden op de Grote Markt was uitstekend,...

De Grote Markt was 's avonds rumoerig, ondanks de goed isolerende dubbele ramen. Je kunt niet direct bij het hotel parkeren, maar iets verder weg. En daar was voldoende ruimte. Daar waren zelfs oplaadpunten voor fietsen. Jammer dat het gratis welkomstdrankje alleen geldig was in combinatie met een hele maaltijd.

De locatie, midden op de Grote Markt was uitstekend, dichtbij leuke winkelstraten. De inrichting van het hotel, zeker de entree en het cafe en de kelder zijn prachtig, middeleeuws met een modern tintje. De kamer en badkamer waren strak modern. Gratis wifi werkte prima. Pasje voor parkeren op de andere parkeerplaats via de dependance was hetzelfde als voor hotelkamer, heel handig.

Sfeer van hotel en omgeving.

Drukte om het ontbijt. Te weinig mensen aan het werk, zodat het meisje over haar tenen liep en er een aantal producten tbv het ontbijt niet op tijd werden aangevuld. Met het gevolg dat je er om moest vragen.

Sfeer van hotel en omgeving. Sauna en wellness. Schoon.

Charmant hotel in hartje Bergen op Zoom..

Eigenlijk niets, het ontbijt kost € 16,00 en parkeren € 15,00 maar daar kies jezelf voor, ik zou bij regen de rode loper voor de ingang weghalen ter voorkoming van doorweekte schoenen. Verder vond ik de eenvoudige douche(kop) weinig water geven..

De locatie is natuurlijk super, op de grote markt, hartje centrum en toch zeer rustig. Parkeren voor € 15,00 op een afgesloten P-Plaats op 50 meter van het hotel, het ontbijt was goed, je kunt zelf een eitje bakken. Het oudste hotel van NL en dat ademt sfeer uit, echt heel charmant.. Zoek je een romantisch hotel met een super restaurant dan ben je hier op het goede adres!!