Beoordelingen over Grand Hotel Amstelveen 4-sterren

Bovenkerkerweg 81, 1187 XC Amstelveen, Nederland

#4 van de 17 hotels in Amstelveen

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Prima ontbijt, mooie ruime kamers, aardig personeel, goede...

Prima ontbijt, mooie ruime kamers, aardig personeel, goede verbinding naar Amsterdam en Schiphol. Jammer dat er geen Shuttle service is naar Schiphol in het weekend

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De kamer was sfeervol.

Als je op de website vermeld dat je een actie hebt voor een kamer, maar ondanks de beschikbaarheid, deze actieprijs niet krijgt, dan vraag ik me af of je wel werkelijk een actie had. Hoe goed de kamers en service dan ook is, ik voel me afgezet. Dit terwijl ik anders die prijs zonder mopperen zou betalen. Ik zal deze locatie niet adviseren aan mijn vrienden.

De kamer was sfeervol. Leuk die extra verlichting. Op loopafstand van het event, dus dat was fijn.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Lekker uitgebreid ontbijt

Nog best ver van centrum Amsterdam met metro

Lekker uitgebreid ontbijt Koffie/theefaciliteiten en koelkastje op de kamer Afzonderlijk ligbad en douche Toilet aparte ruimte Je kunt een voucher krijgen voor korting bij naastgelegen bistro

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Perfect hotel voor weekendje weg

Prachtig en comfortabel hotel voor een prima prijs, ontzettend aardig en behulpzaam personeel. Kregen een upgrade naar een junior suite. Ontbijt was geweldig! We komen graag terug als we weer een weekendje richting Amsterdam gaan.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

personeel super vriendelijk

beddengoed vies de onderlaken was vies zat vlek in bad zaten nog haren in kon geen drinken krijgen om half 5 er was pas iemand om 5 uur werd er gezegd weinig keuze eten ochtend en savonds

personeel super vriendelijk dicht bij waar ik moest zijn makkelijk te vinden heerlijke bedden ruime kamer

Prima ontbijt, mooie kamer.

Prima ontbijt, mooie kamer. Pluspunt was dat toilet en doucheruimte gescheiden waren. Prima plek om van daaruit naar Amsterdam te gaan zowel met OV als auto.

zeer goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar.

De kamer was zeer compleet en prima ingericht. Badkamer was super, met aparte ruimte voor het toilet. Gebruik van koelkast was een goede aanvulling. Ontbijt was super, zeer uitgebreid.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime nette kamer,...

Uitzicht en eerste dag was het erg druk bij het ontbijt omdat er een tourgroep bij het individuele gedeelte zat.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime nette kamer, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

heel goede prijs kwaliteit verhouding.

niets viel tegen maar een flesje plat water op de kamer zou geen overbodige luxe zijn. Nu moet je het kopen aan de automaat.

het super vriendelijk personeel, lekker ontbijt met alles erop en overal heel proper.

Prima verblijf met goed ontbijt!

De bedden waren iets klein voor mensen langer dan 1.90. Je hoorde 's morgens constant water door de leidingen joelen, als men op andere kamers vermoedelijk aan het douchen was.

Het ontbijt was prima en de kamers lekker ruim. De locatie was ook fijn, dichtbij verschillende OV-mogelijkehden. Goede parkeermogelijkheden.

Super kamers voor weinig

Dat men bv om bacon of zoiets moest vragen en het er niet gewoon das...

Zeer ruime kamer met zeer ruime badkamer. Erg compleet en heel netjes ingericht... En we mochten de motoren achterom zetten op de personeelsparkeerplaats, fijn uit het zicht! Echt top!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

prima hotel en locatie voor herhaling vatbaar.

ontbijt viel tegen, het was druk en het werd niet op tijd aangevuld. geen croissant, geen bolletjes. de dame achter het fornuis en voor gebakken ei en omelet kon het ook niet meer bij houden!

kamer was prima. Mooie grote badkamer met aparte douche en een aparte ruimte voor het toilet!

Super verblijf keren er zeker nog terug.

Het was ons derde verblijf,deze keer hadden we een supermooie kamer. Het is er heel net, iedereen is super vriendelijk en het ontbijt is uitstekend.Wat wij leuk vinden is, na een drukke dag in de stad terug te kunnen naar de stilte.Het restaurant is Nice is zeker de moeite waard.

Luxe, schone en zeer ruime kamer.

Luxe, schone en zeer ruime kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Omdat we voor het ontbijt weg moesten om tijdig op Schiphol te zijn, kregen we een tas met ontbijt mee. Prima service.

Goede ligging om combinatie stad Amsterdam + groene rand te verkennen.

Zeer ruime parking aan het hotel. Makkelijk parkeren met fietsenrek aan de wagen. Aan de overkant van de straat aansluiting op het fietsknooppuntennetwerk. Wij hebben met de fiets naar Amsterdam centrum bezocht, perfect te doen. In lobby mogelijkheid om fris water te nuttigen.

Ligging i.

De temperatuur van de Airco ging iedere keer terug naar 27 graden !!!!! en dat op de meest warme nacht van het jaar!

Ligging i.v.m. vervolgafspraak volgende ochtend.

Ideaal hotel voor als je een concert in de Johan Cruijff Arena bezoekt.

Geen idee.

Ruime kamer met airco. Comfortabele bedden. Badkamer met ligbad en aparte doucheruimte. Aparte wc, deze bevindt zich niet in de badkamer. Ontbijtbuffet met life-cooking. Extra service voor gasten die langer verblijven is de mogelijkheid om gebruik te maken van wasmachine en droger.

doelmatig; niet gezellig

ontbijt was karig: geen vers fruit, geen verse jus, beperkte brood en beleg keuze parkeerplaats naast hotel vol; parkeerplaats verderop was onbewaakt sobere inrichting kamers

makkelijk bereikbaar; ruime kamer; zeer goede bedden

De gratis parking.

We vonden het jammer dat waar we gingen eten het personeel wel wat lui was.

De gratis parking. Het personeel hun werklust en je helpen met wat meer uitleg over de omgeving.

Schone kamers met een prima ontbijt.

Helaas is het eten dat in het hotel als platte genuttigd kan worden niet conform de verwachting. Te duur voor de geleverde kwaliteit, opgewarmd en te weinig. De ober bood wel als compensatie een ijscoupe van het huis aan. Op zich een prima suggestie maar zou niet nodig moeten zijn.

Schone kamers met een prima ontbijt.

Spijtig van het voorgestelde restaurant een zeer beperkte...

Spijtig van het voorgestelde restaurant een zeer beperkte kaart had en de bediening zeeeeeeeeer traag was, een voorbeeld: hoofdschotel en dessert voor de tijd van 2uur.

Vanaf de parkeerplaats is een stoep met een glijdende rand prettig. Vooral voor oudere gasten prettig. Het ontbijt was goed, maar de indeling van de route niet handig/logisch.

Prima hotel met geweldig personeel.

Ik heb al eerder gebruik gemaakt van dit hotel. Prima locatie voor overnachting na een concert.Ideaal openbaar vervoer.Bus stopt tegenover hotel,metro Circa 10 minuten lopen.Goed verzorgd ontbijtbuffet en geweldig personeel.

uitstekend

Wij hadden de kamer gereserveerd voor 2 van onze medewerkers, ivm een klus die langer zou duren dan gepland. op het laatste moment moest er nog een medewerker bij springen, dus hadden wij nog een extra bed nodig, dus ff langs het hotel , of er iets kon worden geregeld, werd prima opgelost door de dames & heren bij de incheck balie, kamer met airco mooi ruim ondanks de 3 bedden / ontbijt was uitstekend / eten bij de bistro om de hoek was prima . ook nog een coupon voor 10% korting bij de bistro, goede service , tot een volgend keer

Mijn dochter en ik sliepen hier omdat we naar de toppers...

Mijn dochter en ik sliepen hier omdat we naar de toppers gingen. Het was een super mooi hotel lekker geslapen en we kregen een kortingsbon van het restaurant 100 meter verder waar we lekker gegeten hebben. Bij het ontbijt was alles wat je nodig had maar het was niet echt heel bijzonder en er lagen rolletjes osseworst en filet american die al 5 dagen over datum waren. Verder een top verblijf gehad en zou zo weer boeken! 👍

Aangenaam hotel

De locatie viel tegen. Ver van alles. Om naar het stadje te gaan moet je de wagen of een taxi nemen. Het hotel ligt niet echt in een gezellige buurt.

Mooie kamers, vriendelijke medewerkers, lekker ontbijt. Gratis parkeren.

Uitstekend verblijf!

Het ontbijt was heerlijk, maar té veel lege schalen/ kommen dus steeds wachten tot het aangevuld werd. Niet fijn!

Héél erg vriendelijk personeel aan de receptie en een prachtige kamer

Wij waren al eerder in het hotel geweest en het bevalt goed als uitvalsbasis voor bezoek aan A’dam

Eten in de bijbehorende bistro viel tegen, absoluut geen goede prijs kwaliteit verhouding.

Ontvangst, ontbijt en nazorg (we waren wat vergeten en daar werd keurig over nagebeld) heel keurig en netjes

Uitstekende uitvalsbasis naar Haarlem en Amsterdam.

De verlichting op de kamer was niet ideaal. Wel genoeg lampen maar te weinig lichtsterkte.

Ruime kamer, gratis parking, op 10 km van Amsterdam, dichtbij restaurant, apart toilet in kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Al meerdere keren in dit hotel geweest en wat mij écht...

Al meerdere keren in dit hotel geweest en wat mij écht verbaasd is dat de deur van de hotelkamers aan de binnenkant niet op slot kunnen. Dit ook gemeld aan de receptie.

de prijs voor het ontbijt in relatie tot de kwaliteit (die goed was, maar niet meer dan dat) vond ik aan de hoge kant

Onze kamer lag aan een rustige kant, beviel goed

Volgende keer opnieuw

Wij hadden een junior suite, vrienden een standaardkamer. De kamers bleken uiteindelijk identiek te zijn, alleen de prijs was verschillend.

Vriendelijk personeel, zalig ontbijt

Het hotel is geweldig, alleen klopte de reservering niet volgens ons.

Wij hadden via booking.com een Junior Suite geboekt voor 2 nachten 288 euro, onze vrienden hadden een standaard kamer voor 1 nacht, 104 euro, en beide kamers waren identiek !!! oFwel hebben wij veel teveel betaald, ofwel zij te weinig, maar dit lijkt me niet eerlijk.

Ontbijt was super!

Echt geweldig, alle verwachtigen overtroffen!

Niets :)

Onzettend vriendelijk personeel die oprecht interesse tonen en echt luisteren naar wat je te zeggen hebt. De kamers zijn echt GE-WEL-DIG! Lekker ruim, een lekker bed, en van alle gemakken voorzien. Voortreffelijk!

TOP!

De service van de receptie, het oplossen van een ding die ik aangaf niet tevreden over was werd meteen opgelost en ik was echt super blij ermee, mijn compliment voor de receptie manager!

het personeel achter de balie zeer vriendelijk en behulpzaam

de bar veel te klein en ongezellig en veel te hoge prijzen het ontbijt was het slechte wat ik ooit in een hotel heb gehad ben met honger weg gegaan koude gekookte eieren de yoghurt was warm het beleg verkleurd en wel 20 minuten wachten op een gebakken ei of pannenkoek ruim een uur reistijd met het openbaar vervoer vanaf het ziggo dome dus daar ligt het hotel niet gunstig voor

het personeel achter de balie zeer vriendelijk en behulpzaam

aangenaam en rustig verblijf

bereikbaarheid Amsterdam : nogal complex met geen rechstreekse bus, ik dacht dat het dichter bij Amsterdam zou liggen om te fietsen, maar is toch een heel eind.

kamer, yacuzi

Wij komen graag naar dit hotel i.v.m. ligging t.o.v. familiebezoek.

Het lange wachten op een omelet, een half uur, en dan ook nog de verkeerde ingrediënten. De serveerster kon de drukte absoluut niet aan en werd ook niet door andere serveersters geholpen. Zij moest eieren bakken, gasten roerei/ham serveren en de bestelling noteren en dat allemaal tegelijk. Dit moet anders georganiseerd worden. Laat gasten de roerei zelf pakken !

Goed ontbijt

supervriendelijk personeel

ontbijtservice / buffet voor vroege vertrekkers vanaf 05.30 h zou mogelijk moeten zijn... ook in het weekend - maar toch leuk dat er een ontbijtpakket voorhanden is ter compensatie.

supervriendelijk personeel

Het bed en de ruime kamer

Vers gesneden fruit ipv blik fruit voor bij de yoghurt. Er lagen wel verse appels en bananen, maar het gesneden fruit was uit blik.

Het bed en de ruime kamer

Een fantastisch mooi hotel!

Niets!!

Een fantastisch mooi hotel!! Een hele ruime kamer met een heerlijke badkamer en apart toilet. Het ontbijt is uitgebreid. Al met al een aanrader! Ik kom hier graag terug!

Prima, niets bijzonders

Sanitair is sterk verouderd, ontbijt was vreemd opgezet en karig voor dit geld. Kamers zijn erg warm en airco lawaaiig.

Keurige kamer, goed schoon en voorzien van alle gemakken

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

GE-WEL-DIG hotel. Zeker tot ziens!!

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je net niet met 2 personen in het bubbelbad past. Het zou helemaal pefect zijn als je daar samen in kunt genieten.. en je kunt niet even naar een centrum lopen bijvoorbeeld.. maar we moeten wel zeggen dat dit dan echt zoeken is naar iets wat tegenviel want het was verder gewoon geweldig!

Het was een super hotel. Hadden een schone kamer en de bedden lagen hemels! Wij wilde de dag erna naar amsterdam maar om alvast in de richting te zijn hebben we hier de dag van tevoren geboekt. Het is dichtbij amsterdam. Er was een heerlijk sushi en wok restaurant op loop afstand. Het ligt niet op loop afstand van een centrum maar het is zeker het perfecte hotel als je de dag erna naar amsterdam wilt bijvoorbeeld. Het ontbijt was ook lekker. Zoveel keuze (luxe probleem). Wij komen zeker nog een keer terug!

Prima hotel voor weekendje Amsterdam

Geluid van de liftbel.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ruime, schone kamer. Mooi decoratie met sfeerverlichting. Prima bedden, eindelijk een dekbed waar je niet zo onder zweet. Voortreffelijk ontbijt! 10 minuten lopen naar de metrohalte.

Prima locatie . Ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel en openbaar vervoer op loopafstand.

Zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en zeer schoon. Een goede locatie voor een bezoek aan Amstelveen en Amsterdam door de goede openbaar vervoer verbindingen op loop afstand.

Prachtige, ruime en schone kamer met balkon wat erg prettig was. Minder te spreken over housekeeping

Late check-out bespreken (14:00) en dan alsnog om 11u (reguliere check-out tijd) gewekt worden door housekeeping en nogmaals om 13:00 housekeeping aan de deur. Erg veel lawaai van housekeeping in de kamers naast mij

Mooie kamer met balkon. Zeer comfortabel bed. Badkamer met aparte douche en bad was erg prettig. Goede voorzieningen op de kamer en vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar.

Het is niet meer van deze tijd dat een hotel rookvrij is maar dat je om naar binnen/buiten te gaan langs een rookgordijn moet van rokende mensen. Er staat immers een asbak direct voor de deur buiten. Afgezien daarvan zijn we erg blij dat in het hotel verder alles rookvrij is.

Mooie kamer, goed bed, mooie badkamer

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prettig verblijf. Voor herhaling vatbaar.

Het buffet zou wat groter moeten zijn. Er was veel volk, waardoor iedereen door elkaar liep om iets op zijn bordje te krijgen. Dat was wat rommelig.

Kamers zeer ruim met goede bedden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was heel goed. Eitje werd vers voor je gemaakt zoals je het wou. Qua ligging ook prima. Bus op korte loopafstand en je kon er alle kanten uit,

Prima verblijf op korte afstand van Amsterdam

Bij aankomst was de kamer te koud. Daarvoor hebben wij wel begrip omdat ons verblijf juist in de zeer koude periode viel. De twee volgende dagen was het aangenaam, maar wel met de radiator op het maximum.

Bekende en goede hotelomgeving. Bedden zijn prima, evenals het ontbijt. Kamers en badkamer zijn ruim.

Kamer waar alle nodige voorzieningen aanwezig zijn.

Het ontbijt leek iets meer chaotisch, er was te weinig plaats voorzien waardoor tafels te snel werden afgeruimd. Voor de rest was het ontbijt zeker wel dik in orde & niks aan te merken op de vriendelijkheid van het personeel! Alles werd ook regelmatig vers aangevuld, zeker voor die prijsklasse meer dan top!

Kamer waar alle nodige voorzieningen aanwezig zijn. uitstekende prijs - kwaliteit, super vriendelijk & behulpzaam personeel. Snelle check in, steeds bereid om op vragen te antwoorden (ook rond hoe het best ergens in de buurt geraken).

Fantastiche

dat je niet kunt dineren in het hotel.

kamers waren fantastische, ruime badkamer met bad en douche, vloer verwarming, schoon en ruim. De mogelijkheid om tegenover het hotel te dineren wat een erg goed restaurant is.

Het was heel heet in het hotel. De airco moest de hele nacht aan om de kamer op temperatuur te krijgen. Terwijl het buiten onder nul was. In 25 graden kan ik niet slapen!

Lokatie lokatie. Goed voor een nachtje voor schiphol vlucht.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Zeer grote kamer met ligbad en douche.

Voor een bezoek aan Amsterdam is de locatie minder: 10 minuten wandelen naar het dichtstbijzijnde metrostation, daarna een rit van 35 minuten naar het centrum. Met wachten ben je bijna een uur onderweg.

Zeer grote kamer met ligbad en douche. Alles is super schoon.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Goed hotel,prima personeel.

Upgrade van de kamer. We kregen een Junior kamer. Zeer ruim. Alles perfect schoon. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was goed, alles aanwezig,niet uitgebreid.

Kamers zijn voor de prijs uitstekend, keuze uit nieuwe...

Kamers zijn voor de prijs uitstekend, keuze uit nieuwe kamers en gerenoveerde kamers. Ontbijt is uitgebreid en uitstekend. Kom al geruime tijd in dit hotel.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Een goed en net hotel voor een gezellig verblijf

Voor een 4 sterren hotel vind ik dat er wel een flesje water aanwezig mag zijn ,verder vind ik dat koffie kopjes wel van porcelain mogen zijn en niet een kartonnen bekertje.

Een zeer ruime kamer met douche bad en aparte wc ruimte

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

matig tot goed

Het was koud op de kamer en de airco/thermostaat die er hangt was zo ingewikkeld dat je de temperatuur niet kon verhogen. wanneer je direct naar bed gaat is het niet zo erg echter wanneer je wakker wordt en je moet in een koude douche dan wordt je niet blij. Het duurde enorm lang voor je warm water kreeg in de douche De wastafel (kamer 100) was gerepareerd. Ziet er niet fris uit. (Idee: de vloer zoals in de gang (ik denk kurk) is super. Fris, je ziet of het schoon is en het is modern. Het zou mooi zijn dit ook op de kamers te leggen.

de locatie is gunstig, geen autoverkeer, de meneer bij de receptie was aardig tijdens de ontvangst (fijn wanneer je om 23 uur aankomt) en goede bedden

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Dit hotel is ons prima bevallen, dus voor herhaling vatbaar!

Geen minpunten.

Ruime kamers (wij hadden een kamer aan de achterzijde: heerlijk rustig) met lekkere bedden, goed ontbijt (heerlijke koffie!) en erg aardig personeel bij inchecken. Zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding. Tegenover hotel prima busverbinding v.v. naar de Ziggodome (ca. half uur met 1x overstap op centraal busstation Amstelveen)

prijs / kwaliteit een aanrader.

de parkeergelegenheid, voor een grotere wagen waren de parkeerplaatsen wat krap en niet voldoende voor de gasten.

Ontbijt was lekker, lekkere koffie, maar spijtig geen vers fruitsap of fruitsla Kamer was netjes en zeer goed bed, badkamer was basic en aan vernieuwing toe

Helemaal niets.

Geweldige grote kamer met apparte badkamer apparte douchecabine en apparte wc ruimte in de kamer. Super uitgebreid ontbijt en heerlijke koffie. En vriendelijk personeel.

Aanrader

Alles was uitstekend! Gratis parkeerplaats, ontstekend ontbijt. Omdat wij er waren op 31 december kregen we een klein kadotje. Dit werd zeker gewaardeerd.

Gewoon goed !!

Helaas stopt de bus naar het centrum van Amsterdam op de bushalte tegenover het hotel, maar moet je nu een stukje verder lopen naar een andere bushalte.

Royale kamer, ondanks ligging aan een doorgaande weg op de kamer geen last van verkeerslawaai.

Dit was een comfortabele overnachting in een ruime, sfeervol verlichte, kamer.

Ik zou het niet weten. Er viel mij niets tegen.

De kamers waren zeer riant, en de verlichting was bijzonder sfeervol. Het hele hotel maakte een ruime lichte indruk. Erg prettig was het aparte toilet (buiten de badkamer) en de royale kast/bergruimte.

Zoals gebruikelijk was het ontbijt weer fenomenaal

er waren super leuke badproductjes, maar als je met 2 bent en je legt slechts 1 shampoo en 1 douchecreme neer dan is dat onvoldoende. graag ook douchemuts voorzien.

Zoals gebruikelijk was het ontbijt weer fenomenaal.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

uitermate vriendelijk personeel.

voor een vier sterren hotel had het eten zowel in de bar, geen restaurant, en het ontbijt beter gekund. Het was zeker niet slecht

uitermate vriendelijk personeel. schone kamers, en goede badkamer

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Niets, misschien nog een make up spiegel in de badkamer.

Zeer prettig hotel , beheerd door een familie, en dat merk je door de persoonlijke behandeling , zeer schoon en een perfect ontbijt met vers gebakken eitjes. Personeel dat al jaren in dienst is zegt ook wel wat. De kamer was echt heel mooi, geweldige bedden en een perfecte badkamer.Wat wil je nog meer voor heel redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

De mooi ingerichte kamers, de huiselijke sfeer.

De ligging. Er is openbaar vervoer, maar het ligt aan een grote baan en dat is niet zo handig. Bijvullen van ontbijt kon iets proactiever.

De mooi ingerichte kamers, de huiselijke sfeer. Ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima verblijf, goede locatie ten opzichte van Amsterdam.

Diner is mogelijk in het hotel, maar keuze uit beperkte aantal mogelijkheden met 1 standaard prijs, wat ik echt wel aan de dure kant vond (1 bord spaghetti voor 19,50 euro). Geen menukaart of prijsaanduiding, waardoor het gevoel ontstaat dat eten in het hotel wordt ontmoedigt. Andere keuze was om in een nabijgelegen restaurant te eten. Uiteindelijk vanwege tijd toch besloten om in hotel te eten, wat trouwens wel heel lekker eten was.

Kamer was ruim, met een mooi groot bed, ruime douche+bad met een aparte wc, dit was ook erg fijn. Ontbijt was heerlijk, ruime keuze uit vers brood en beleg.

Ontbijt was in orde met uitzondering van de slappe koffie (...

het was zaterdag, de bar/keuken ging pas om 17.00 open. S'avonds een warme maaltijd bleek te bestaan uit een inderdaad warme, maar waarschijnlijk in een magnetron bereidde volkomen weke,kleffe en smakeloze thaise??prak ( paar stukjes kip, rijst en iets wat groenteachtigs ). Onacceptabel voer a raison van 19,50€.

Ontbijt was in orde met uitzondering van de slappe koffie ( espresso)

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Zeer Plezierig

Niets, het was prima

Mooi hotel, prettig personeel: correct en zakelijk en tegelijk persoonlijke aandacht. Mooie ruime schone kamer met mooi sanitair

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Zeer gastvrij en klantvriendelijk

Was prima

Zeer klantvriendelijk. Mooie ruime kamers. We wilden graag 2 kamers met een tussendeur omdat we met onze kinderen logeerden en het personeel heeft ervoor gezorgd dat dit, ondanks een vergissing in onze boeking toch gelukt is.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Overtrof al mijn verwachtingen

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Van de receptie en bartender Rob, tot aan het ontbijtpersoneel. Het ontbijt was fantastisch. De kamers en de rest van het hotel waren erg schoon.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Voldeed aan de, reeds hooggespannen, verwachtingen.

Het weer.

Kamer schoon en comfortabel. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Transport naar locaties in Amsterdam per taxi is goed geregeld. Dit is een echte aanrader. De WiFi liet het soms afweten.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Heerlijk hotel voor bezoek aan Amsterdam

Warmte op de kamer was niet te regelen.

Heerlijke bedden. mooie badkamer.apart toilet. Zeer vriendelijk personeel. Bushalte voor de deur. Met 20min op Schiphol met de bus. Prima ontbijt.

Het verblijf viel wat tegen ivm hitte in de kamer en het ontbijt.

Wij kregen de temperatuur op de kamer niet goed. Er was airco maar de temperatuur bleef erg hoog. Als je het raam open zette had je last van muggen. Het ontbijt viel wat tegen. Niet veel keus.

Mooie ruime en schone kamers met goede bedden. Douche, bad, kluis, koelkast, koffie en theefaciliteiten.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Grand Hotel Amstelveen