Beoordelingen over Hotel Greenside Texel 4-sterren

Stappeland 6, 1796 BS De Koog, Nederland

#5 van de 17 hotels in De Koog

Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Enige puntje is te weinig parkeerruimte. Nou gebruik je ws wel een texel vignet maar deze 'moest' ik nu wel aanschaffen terwijl ik deze eigenlijk (nog niet) nodig had.

Het is een erg fijne plek te zijn. De bedden zijn heerlijk - waar kunnen we deze kopen? Ook voor de 2e keer (deze keer in een andere kamer) waren we helemaal tevreden! Op naar de volgende keer!

Super fijne en comfortabele nacht gehad!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Geen enkel minpunt! Als ik dan toch iets moet noemen, dan de geur van de handdoeken. Dat kan wel wat frisser.

Prachtige, grote kamer met een heerlijke zithoek (bankhoek en stoel) en grote televisie. Niet alleen een kamer om te slapen maar ook om een avondje relaxed tv te kijken. Goed en uitgebreid ontbijt. De Koog is erg leuk en gezellig. Je hebt alles heel dicht in de buurt als winkels, eetgelegenheden en strand.

Tevreden maar wel jammer
    • Superior Kamer wellness

Bij aankomst bleek de sunshower in de kamer defect. Konden voor 1 nacht naar andere kamer echter moesten ivm een andere boeking daarna weer terug om daags daarna weer te mogen ruilen...Dit terwijl wij voor 4 dagen geboekt hadden. Kregen wel korting maar was een zware tegenvaller. Zeker als je voor meerdere dagen boekt en het "grote gezelschap" qua boeking blijkbaar toch belangrijker bleek. Bij afrekenen kregen we in 1e instantie niet de afgesproken korting welke na zoeken wel was genoteerd....:(

Ontbijt buffet Schone ruime heerlijke kamer

het onbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

de kamer had een vekeerde opstelling totaal geen plaats naast het bed voor oudere mensen de bank zakte door kartonne bekertjes bij koffieaperaat is wat voor ns perrons maar niet voor een hotel met een prijs van 170 per nacht alles bij alles heel basic

het onbijt

Perfecte locatie in een goed hotel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Geen airco op kamer, vreemd voor deze kwaliteit en prijs. Stoelen niet schoon in Restaurant. Eerder borden opruimen tijdens ontbijt.

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed. Wordt wel tijd voor nieuwe en schone stoelen in het restaurant. Kamers ruim en ligging hotel perfect op loopafstand van 1 minuut naar De Koog.

Uitstekend hotel

Niets, alles was uitstekend

Prettige ligging, voldoende parkeermogelijkheden, ruime kamer (wij hadden een tuinkamer), keurig en netjes met goede badkamer, zeer uitgebreid ontbijt, voor herhaling vatbaar

Aangenaam hotel!
    • Junior Suite met Balkon

Jammer van vasttapijt in kamer en de houten terrasbevloering is dringend aan vernieuwing toe! Ontbreken van parasol of zonnewering op terras.

Prima ontbijt.Goede ligging en genoeg parkeergelegenheid.

Hele mooie ruime kamer met goed uitzicht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Kan snel niks bedenken, dus dat is een goed teken.

Hele mooie ruime kamer met goed uitzicht. Vriendelijke personeel, en een zeer goed restaurant met een verrassend normale prijsvoor zon een hoge kwaliteit gerechten. De prijs leek aan de stevige kant maar dit bleek meer als terecht. AANRADER

Heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met Terras

niets ..vooral zo doorgaan!

Zeer vriendelijk personeel..Helaas was de bestelde tuinkamer niet beschikbaar. We werden upgraded naar een junior suite. Tevens ontdekten wij dat een van de deuren naar het terras niet goed afgesloten kon worden. Dan wel niet een tuin, maar een groot dakterras met 2 heerlijke zonnebedden en twee stoelen en een tafel. Later bleek dat een van de toegangsdeuren naar het terras niet goed afgeloten kon worden. Werd direct opgelost/Keurige kamer. Alle gemakken voorzien. Zeer schoon. Ontbijt is top. Ook een avond in het hotel gegeten. Aanrader! Prima menu en mooie gerechten. Wij komen zeker weer snel terug!

Wij hadden de Grand Suite en deze overtrof onze...
    • Grand Suite met Balkon

De Suite heeft een groot prive terras maar kijkt uit op een parkeerterrein. Het lag vol in de zon, geen schaduw aanwezig. Ik zou dit wat opleuken.

Wij hadden de Grand Suite en deze overtrof onze verwachtingen. Ruim opgezet en voorzien van alle gemakken. Bij aankomst ontvingen we een flesje champagne, fruit, chocola en een lief welkomskaartje.

• Superior Kamer wellness

Uitzicht vanuit onze kamer was niet echt geweldig had beter gekund waren zeker betere uitzicht kamers let op parkeren !! receptie vertelde gratis parkeren aan de achterzijde van het hotel, dat is ook waar maar let op dat je wel op de parkeerplaats staat van het hotel en niet op de grote algemene parkeerplaats van het dorp zelf , dat is wel betaald parkeren

Diner overtrof alles was heel goed en ontbijt was geweldig

Leuk hotel op een zeer goede plek
    • Tweepersoonskamer met Terras - Huisdiervriendelijk

De gordijnen van de kamers waren niet echt verduisterd waardoor wij door de felle zon's opgang al om 06:30 uur wakker werden.

Zeer vriendelijke personeel. Fijne sfeer en lekker dicht bij het centrum van de Koog.

Prachtige verblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Klein minpuntje: op het balkonnetje miste ik wel een klein (bijzet)tafeltje.

Prima ontbijt,mooie ruimekamers (luxe kamers)in het hoge gebouw.badkamer ook lekker ruim.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De warmte op de kamer. We hadden 's ochtends al onze gordijnen dichtgetrokken om de warmte buiten te houden . Maar de poetsdame heeft ze opengedaan met als gevolg dat we savonds na onze fietstocht in een hele warme kamer kwamen. Niet leuk!

Excellent

Helemaal niets. Geweldig hotel

Heerlijke kamer. Erg verzorgd tot in de details. Er werken zeer fijne mensen die je meteen helpen met speciale verzoeken en vragen. Ik en emijn moeder hebben het geweldig gevonden

Formidastisch!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het diner. Zij voeren een minimalistische keuken. Weinig op bord maar mooi om te zien. Niet iedereen is ervoor. De prijs was hoog. De producten zijn zeker OK maar de keuze kan beter. Geen fritjes met lamsfilet! Lamsfilet vanuitstekende kwaliteit trouwens. Op bord lag te weinig om honger te stillen. Het oog wil wat maar de maag ook. Hebben in het centrum van De Koog voor veel minder geld beter gegeten.

Het hotel is niet van de jongste maar proper en modern heringericht. De kamer geeft een sfeer van Texel weer. Hadden wel Deluxe kamer in hoofdgebouw. Fantastisch bed en zeer grote kamer met zithoek. Sanitair zeker in orde. Kluis aanwezig en internet WiFi OK. Ontbijt fantastisch. Minder kan maar meer hoeft zeker niet. Aanbod aan streekgebonden producten met vermelding van de leveranciers. LEkker. Nog nooit zo'n lekker roereitje gegeten. Hard en zacht gekookte eitjes. Voldoende aanbod charcuterie en dergelijke. Zeer vriendelijk personeel. Zeer goede locatie in mooie natuur en toch niet ver van het centrum.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Heerlijk hotel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt kon echt nog wel iets uitgebreider. Het was nu echt een standaard dagelijks ontbijt.

De tuinkamer was ruim, je kon met twee mensen ruimte bieden voor wel 4. Badkamer met douche en bad was echt ruim boven verwachting.

Uitsekend hotel, we komen zeker terug.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Niets. Alles prima voor elkaar.

Prima hotel. Heerlijke tuinkamer met terrasje. Alles tiptop voor elkaar. Vriendelijke ontvangst en bediening. Op loopafstand van t centrum en toch rustig gelegen.

Fijne accommodatie en wij zullen zeker terugkomen.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het diner vonden wij iets te duur geprijsd maar het eten was prima.

Prima en vriendelijk personeel. Ruime tuinkamer en zeker niet gehorig. De ligging is perfect.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Er liep een personeelslid rond die zichzelf helemaal geweldig vond in de avond in het restaurant. Hij was denk ik nog jong en moet waarschijnlijk nog veel leren dat vond ik jammer verder alles prima

Ontbijt en het diner waren prima de kamers ook

Slechte prijs kwaliteitsverhouding
    • Junior Suite met Balkon

Het hotel is veel te duur voor wat je krijgt. Veroudere kamers. Kamers zijn aan een renovatie toe. Gordijnen waren erg vies. We hadden last van geluidsoverlast vanuit het restaurant. Badjas stonk naar zweet.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, en heel goed, plus een mooie uitzicht vanuit het restaurant. Het personeel is heel vriendelijk. Mooie badkamer.

Ontspannen, en uitgerust van het eiland genieten.
    • Superior Kamer wellness

De tv beugel kon niet helemaal goed gedraaid worden richting het bed. Dat is het enige wat ik kan bedenken terwijl dit niet eens echt probleem is.

De kamers zijn fantastisch. We hadden een whirlpool. Fantastische bedden en kussens. De kamer was lekker koel door de airco. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Zij zien ons zeker terug.

voor herhaling vatbaar!
    • Junior Suite met Balkon

prima ontbijt, met gevarieerde broodsoorten. De junior suite voldeed. Aangenaam dat er apart zitgedeelte was. het luchtverversingssysteem (verwarming/airco) blies wat hinderlijk. Medewerkers adequaat, vriendelijk en gastvrij. Diner goed verzorgd en gedoseerd.

Een comfortabel, rustig en kwaliteitsvol hotel-restaurant met een centrale ligging

Eigenlijk niets

Zeer vriendelijke en vlotte ontvangst - ruime, gratis parking - uitgebreid en zeer verzorgd ontbijtbuffet - ruime kamers met Whirlpool (Superior Welness kamers) - rustige ligging en toch vlakbij het centrum en strand van De Koog - Kwaliteitsvol restaurant

Voor herhaling vatbaar zegt genoeg
    • Tweepersoonskamer met Terras

Wij hadden kamer begane grond met terras waardoor de deur/raam ‘s nachts niet open kon. (Inbraak gevoelig)

De mazzel met het weer dus heerlijk buiten kunnen zijn, het hartelijke welkom en vriendelijk personeel maakt of breekt vakantie. Wij waren dik tevreden👍 Gewoon echt genoten

Een goed, verzorgd en gezellig verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Terras

De verlichting op de kamer had wel wat beter gekund en dit is het enige minpunt!!

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk met personeel die direct voor je klaarstond. De tuinkamer was goed verzorgd en elke dag netjes schoongemaakt.

Een gedateerd maar prima hotel met super vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Terras - Huisdiervriendelijk

Het hotel is niet voldoende ingericht voor minder validen. Deuren in de gangen moeten vrij zwaar handmatig worden geopend. Zou via een drukknop op de muur automatisch moeten gaan.

Bij aankomst werden wij blij verrast dat we waren opgewaardeerd naar een junior-suitte. Super ruime kamer met een heerlijk groot terras. En een prima verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Heerlijk ontspannend een dagje Texel beleeft
    • Tweepersoonskamer met Terras

Tijdens het ontbijt, waren wij aan een gezin tafel gaan zitten, dat wij in eerste instantie niet in de gaten hadden. De bediening wees ons hier op, maar wel op via dringende (non-verbale) houding. Dit gaf ons toch een opgelaten gevoel

Wij hebben heerlijk geslapen

Mieren in de kamer.
    • Junior Suite met Balkon

Mieren in de kamer. Na het drinken van cola uit de minibar. Overal mieren. Kamer moest gespoten worden!? Zonder dat aan te geven, ik heb in dezelfde kamer moeten slapen!?

Verrassend en ontspannend!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Tapijt op de kamer maar door de uitstekende hygiëne minder last van allergie gehad.

Kamer was super, ontbijtbuffet met verse lokale producten en zeer ruim aanbod, prachtige welness, personeel was vriendelijk

De kamer was erg ruim, met zithoek, ruime badkamer en balkon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was erg ruim, met zithoek, ruime badkamer en balkon. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was erg goed en de service bij het ontbijt ook uitstekend. Gratis parkeren en op loopafstand van het strand. Superplek!

Genoten van alles, kamer, diner, ontbijt en niet te vergeten het vriendelijke personeel.
    • Superior Kamer wellness

Vanaf parkeerplaats naar entree staat niet aangegeven, misschien daar een paar bordjes ophangen.

Kamer was uitstekend, mooi ruim en van alle gemakken voorzien. Wij hadden trouwens de wellness kamers met bubbelbad en sunshower. Heerlijke bedden, perfect kopje koffie en een minibar tot onze beschikking. TV is vanuit apart zitgedeelte en bed goed te zien. Diner was fantastisch, alles gemaakt met verse streekproducten. Personeel is echt vriendelijk en behulpzaam. Hotel verdient eigenlijk 5 sterren vind ik.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Zeer goed en net hotel
    • Tweepersoonskamer met Terras

Geen gratis gebruik van de mini bar. Bij sommige hotels is dit wel. Bij de sauna zou aanwezigheid van thee of water wel een plus punt kunnen zijn.

Zeer ruime en nette kamer. 2 TV`s .De beddden was zeer goed.Dvd speler was een luxe.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Voor een bezoek aan Texel is dit hotel een aanrader
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Wij hebben absoluut geen min- of verbeterpunten op te merken

Wij hadden een ruime kamer met van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was uitgebreid en alles smaakte overheerlijk. Het bedienend personeel was vriendelijk en zag er verzorgd uit. Het personeel aan de receptie was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel was clean. Wanneer mogelijk zullen wij het aanbevelen.

Ruime kamers,je kan er heerlijk rustig ontbijten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Ruime kamers,je kan er heerlijk rustig ontbijten. Perfect verzorgd. Mooie ligging. Zeer vriendelijk personeel. Alles is ontzettend schoon. Er is gewoon helemaal niets op aan te merken!!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Heerlijk ontspannen weekendje weg met alles erop en eraan.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De rituals producten waren heel fijn en het ontbijt en het vriendelijke personeel. Als kers op de taart waanzinnig gegeten bij restaurant Wambinge in het hotel.

Inclusief wellness - sauna's en stoomkabine, wel klein...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Niets viel echt tegen. Prijs is aan de hoge kant voor deze omgeving en de accomodatie is prima.

Inclusief wellness - sauna's en stoomkabine, wel klein maar heel erg fijn om in de avond nog een uurtje te relaxen!

Fantastisch, met een uitroepteken!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het dekken van de twee eenpersoonsdekbedden. Iedere avond dekte ik mijn dekbed opnieuw, ik zorgde ervoor dat er een overslag van mijn dekbed was met het andere dekbed ( dus in het midden van het bed). Nu lagen ze het midden precies tegen elkaar waardoor je bij het omdraaien meteen geen dekbed meer had.

Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt, met alles erop en eraan. Hele fijne royale kamers. Gratis parkeergelegenheid. Fijne faciliteiten. En niet te vergeten het geweldig goede restaurant, Wambinge, waar we voortreffelijk gegeten hebben. Complimenten voor de prettige bediening en natuurlijk ook de kok.

Tegenvaller met de prijs / kwaliteit, foto’s op internet zijn misleidend.
    • Junior Suite met Balkon

De kamer viel tegen muv het bed. De kamer was erg gedateerd en de bank liet te wensen over. Helaas niet onze verwachting van een 4-sterren hotel. Zeker niet in verhouding met prijs/kwaliteit.

De bedden en de locatie. Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

• Tweepersoonskamer met Terras

Heerlijk ontbijt met veel streekproducten. Grote, ruime kamer. Perfect centraal gelegen in De Koog, maar toch heel rustig want zo'n 200m van de weg en de overige voorzieningen. Gratis parkeren voor hotelgasten (parkeerzone!). Zeer attent en vriendelijk personeel. Door de wellness met sauna is het in de winter goed bijkomen van een koude wandeling in de schitterende natuur. Het restaurant Wambinge in het hotel is een absolute aanrader: veel streekproducten, verfijnde franse keuken en fantastische wijnen. De bediening geeft prima uitleg over de gerechten en de wijnen.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Voor ons een vette 10
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Eigenlijk niets alleen het weer en veel van de winkels waren dicht.

De accommodatie en de ligging van hotel was uitmuntend het ontbijt en het diner was voortreffelijk.

Prima ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. We arriveerde laat en keuken ging sluiten. Op verzoek was het geen probleem om toch nig te kunnen eten. Zeer ruime zithoek en groot terras! Goed voor een tweede bezoek!

Comfortabele uitvalsbasis
    • Superior Kamer wellness

Het gebouw is tamelijk nietszeggend en de locatie ook. Wel centraal vlakbij centrum de Koog, maar met uitzicht op het parkeerterrein. Er zijn veel mooiere plekken op Texel. Maar als uitvalsbasis prima.

Comfortabele kamers met lekkere bedden. Ietwat gehorig, maar prima te doen. Goed ontbijt. Fijn bubbelbad in de welness kamers.

Top hotel op een goede ligging.
    • Tweepersoonskamer met Terras

We vonden het kussen wat te hoog maar ja dat is een bijzaak.

Erg fijne grote kamer met een heerlijk bed. Ontbijt is super lekker en uitgebreid. De ligging van het hotel is ook goed, op loopafstand van restaurantjes en de kroegen.

Heerlijk relaxed Texel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Prima kamers! Veel ruimte en luxe. Wellness faciliteiten naar verwachting, schoon en hygiënisch. Ontbijt uitgebreid en vers. En het personeel zeer gastvrij. Wij checkte perongeluk een uur te laat uit. We dachten dat het 12:00uur uitchecken was, dit bleek 11:00uur te zijn. Echter was het geen enkel probleem dat we een uur 'te laat' aan de receptie stonden.

Een fijne ruime en schone kamer waar we echt even tot rust...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het bed was tamelijk hard en het tweepersoonsbed had twee losse dekbedden. Toen we hier om vroegen, kregen we netjes een tweepersoons dekbed (wat veel te warm was), maar wat een tegenvaller dat achteraf bleek dat we hiervoor moesten betalen.

Een fijne ruime en schone kamer waar we echt even tot rust konden komen!

Geweldig!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Zou het zo niet kunnen bedenken.

Het personeel was uiterst vriendelijk. Het hotel mooi en schoon. De kamer uitstekend. Het ontbijt was heerlijk. ....kortom we komen graag eens terug!

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Hotel en restaurant zijn aan te bevelen!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ruime kamer met goede bedden. Wellness was prima in orde, sauna stond al aan. Gegeten in het restaurant wat een aparte vermelding verdient. Vriendelijk personeel met uitleg over de verschillende gerechten/wijn. Wij hadden het restaurant vooraf gereserveerd wat nuttig bleek want: volgeboekt. Prima prijs/kwaliteit verhouding voor het gebodene, incl. uitgebreid ontbijt. Het hotel is rustig gelegen net buiten het centrum van de Koog.

• Superior Kamer wellness

het hotel had een mooie ligging, ontbijt was top, hele ruime keuze. kamer was mooi ruim en schoon. mooie badkamer met zonnedouche en whirlpool. al met al heel tevreden. we hadden voor onze trouwdag ontbijt op de kamer besteld, en kregen zelfs een lieve kaart en een flesje speciale likeur. Dat noem ik genieten

Prima, maar.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Verwarming kamer/suite met warme lucht is onvoldoende. Onaangenaam. Vast tapijt in een slaapkamer is onhygiënisch en zeker in een hotel waar honden mogen komen. Idem voor restaurant. Volgende keer een ander hotel op Texel.

Uitgebreid en lekker ontbijt. Schitterende badkamer met handdoekendroger, regendouche, bad, dubbele lavabo.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Bij het verlaten van de kamer viel de verwarming uit, waardoor het bij terugkomt altijd even wat fris was in de kamer.

Mooie grote kamer (junior suite), heerlijk uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Top restaurant.

Héérlijk
    • Tweepersoonskamer met Terras

Dat we niet langer konden blijven!

Omdat we s’ochtends vroeg weg moesten en we niet konden ontbijten kregen we een uitgebreid lunchpakket mee. Deze werd in onze minibar op de kamer gezet.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

We hebben zeer genoten van de faciliteiten en zullen bij gelegenheid zeker weer boeken

De verwarming op onze kamer, nr.225, realiseerde niet helemaal de ingestelde temperatuur

Buitengewoon vriendelijk, attent en servicegericht personeel. Uitstekend restaurant, zowel voor ontbijt als diner

Uitstekend heerlijk hotel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het was een heerlijk ontbijt! Heerlijke kamer en een rustige omgeving. We kwamen bij dit hotel terecht omdat ons vaste hotel in Den Burg al was volgeboekt. Nu hebben we ervaren dat dit hotel minstens even goed en leuk was.

Ontbijt was zeer uitgebreid met lekkere verse...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt was zeer uitgebreid met lekkere verse (streek)producten. Kamers zijn ruim en schoon. Wellness is een fijne extra, wel klein maar mooi en schoon.

Heerlijke ontbijt, rustgevende locatie, mooie ruime kamers,...

dinner moet echt van tevoren geboekt worden, anders is er geen plek

Heerlijke ontbijt, rustgevende locatie, mooie ruime kamers, heerlijke rituals sets in de badkamer, echt genieten :-)

Heerlijk relaxed.
    • Superior Kamer wellness

Prachtige ruime kamer met bubbelbad! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg lekker eten. Lokatie is prima; rustig en toch dicht bij het dorpje.

Heerlijk genoten van Texel, mede dankzij Greenside Hotel!

Geen minpunten.

We hadden een superior wellness room geboekt. Geweldige kamer, met heerlijk tweepersoons bed, whirlpool en sunshower! Echt genoten. Ontbijt was klasse.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Gedateerd hotel in mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met Terras - Huisdiervriendelijk

De kamers zijn gedateerd en de prijs (ruim 150 euro voor 1 nacht, 2 personen, inclusief ontbijt) staat naar onze mening niet in verhouding met wat je ervoor krijgt (ook geen airconditioning). Het terras bij de “tuinkamer” biedt te weinig privacy. Verder zijn de bedden vrij hard en viel ons op de badkamer op dat er schimmelplekken in de douche zaten en de wc(-bril?) aan vervanging toe is.

Vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt! Grote kamer.

Mooi hotel, prachtige kamer, goed ontbijt op de tweede dag...
    • Junior Suite met Balkon

Ontbijt pas na acht uur. Ik was er voor m'n werk en dat was dus veel te laat. De dame die de ontbijt ruimte klaar maakte weigerde mee te werken om even een broodje en kop koffie te regelen. De receptioniste hielp uiteindelijk hierbij en heb buiten m'n broodje kunnen eten. Dit was voor een hotel dat meer dan Euro 220 per nacht kost toch erg ver onder de maat.

Mooi hotel, prachtige kamer, goed ontbijt op de tweede dag (na acht uur)

Ontspannen in fijne kamer..
    • Superior Kamer wellness

Geen voorbereiding of aankondiging gehad van het nieuwe parkeerbeleid. Dit kan ervoor gezorgd hebben dat we nog een boete binnen krijgen omdat er geparkeerd hebben aan straat, wat achteraf bleek, niet mocht.

Vriendelijk personeel en in overleg kan er veel

Het ontbijt was heerlijk en de welnessfasciliteiten ook.
    • Superior Kamer wellness

Het weer ,maar dat kunnen we niet bestellen .

Het ontbijt was heerlijk en de welnessfasciliteiten ook. Goede ligging ,rustig en toch nog dicht bij het centrum.

We hebben heerlijk relaxed genoten!!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ik heb er weinig op aan te merken. Misschien had de fitness wat uitgebreider gemogen en de sauna duidelijker in wel of geen badkleding.

Het personeel was erg vriendelijk en welwillend. De kamers ruim sfeervol en erg comfortabel. Alles was heel en alles werkte zoals het hoort. De kleine berichtjes overal....geven een warm welkom gevoel.

Zie vorige

Kamers en brandveiligheid op 3de verdiep.

Ontbijt was zeer lekker. De kamers waren ruim maar 'de luxe' kamers waren geen 4 sterren waard. 3de verdiep zeer gevaarlijk naar brandveiligheid, geen noodtrap. We hebben om een andere kamer gevraagd. Personeel was toen niet vriendelijk. Kamers zeker geen 4 sterren waard.

Ruime kamers, goeie kamerservice, vriendelijk personeel,...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Hier en daar slijtagesporen (gat in de gordijnen, verdwenen voegsel aan een buitendeur, e.d.)

Ruime kamers, goeie kamerservice, vriendelijk personeel, geweldige ligging

Heerlijke bedden, goed personeel
    • Tweepersoonskamer met Terras

Heerlijke bedden, net zo goed als thuis. Veel keuze bij het ontbijt. Prettige zitgelegenheid in de kamer om 's avonds nog even te zitten. Geen last van buren. Vriendelijk personeel. Ontspannen sfeer. Wij kwamen 's avonds aan. Na het vertrek van de laatste boot naar Texel belden ze ons om te vragen of we op die boot zaten of nog op het vaste land waren. Goede, attente service dus.

Weekendje weg
    • Superior Kamer wellness

De fitness was meer cardio en dumbels. Werd wel iedere dag schoongemaakt.

We hadden de superior kamer, De kamer was ruim, hoog met een mooi bubbelbad, alles erop en eraan, minibar, airco, handige TV naar zithoek en bed te richten. De bediening was super, het restaurant verrassend goed, het ontbijt was ook al top en last but not least een heerlijk bed. Het hotel ligt vlakbij het erg toeristische De Koog, maar vlakbij de duinen en het strand. Frans balkon.

Super verblijf in dit hotel, gaan zeker terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Restaurant : bediening povertjes, eten te duur voor wat je krijgt, niet wauw ! Was ook niet warm. We zaten al 20 min vooraleer we de kaart kregen en iets te drinken konden bestellen. Met drie garçons kan dit niet !! Je kan beter en goedkoper eten in het dorp De Koog ! Super restaurantjes en bistrootjes !

Ontbijt super! Alles aanwezig ! Personeel receptie en tijdens ontbijt heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Zeer mooi en gunstig gelegen welness hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

We waren zeer verrast dat we waren uitgekozen voor een gratis upgrade naar de Grand Suite met welness (Wirhlpool en sunshower met regendouche). Het ontbrak aan helemaal niets in deze kamer. Minibar, heerlijke koffiebar, 2 flatscreen tv's een heel groot balkon met tuinmeubelen en ligstoelen. Een heerlijk groot bed.

Prima verblijf met heerlijk ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het zou wat moderner kunnen. Aan de buitenkant is het hotel niet mooi. Binnen is het wat donker. Het licht boven het bed werkte niet.

Heerlijk ontbijt. Grote kamer. Stijl van het hotel een beetje ouderwets maar wel netjes en schoon.

Heerlijk verblijf
    • Superior Kamer wellness

Niet zo belangrijk, uiterlijk van het gebouw mist wat allure. Wel jammer bij een feestelijk diner met een wijnarrangement (€ 22,50) dat we bij het nagerecht nog om de wijn (3e glas) moesten vragen. (Overigens waren de wijnen voortreffelijk gekozen bij heerlijke gerechten). Tarieven van de bar behoorlijk aan de prijs.

Het was allemaal goed, aardig personeel, mooie maar wel warme kamer door vlak onder het dak, werd gecompenseerd door de airco. Heerlijk gegeten in het restaurant en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Zeer aangename korte vakantie- een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het was jammer dat we op de dag van aankomst niet in het hotel konden dineren, omdat het restaurant gesloten was, dat was geboekt voor een besloten feest. Niet getreurd, er waren voldoende andere opties in de nabijheid, dus uiteindelijk hebben we (helaas?) helemaal niet bij Wambinge gegeten. Wellicht een volgende keer... Roken binnen is verboden, rokers worden dus geacht buiten te roken - een asbakje op de tuintafel zou dan best handig zijn.

We verbleven in een tuinkamer, fijn met openslaande deuren en lekker op je eigen terrasje zitten. Heel ruime kamer met lekker bed, zitje (bank, fauteuil), Nespresso-machine en waterkokertje, minibar/koelkastje en ruime badkamer met bad én douche. Het ontbijt was zéér uitgebreid met veel soorten brood, zoet en hartig beleg, diverse soorten eieren, sapjes, yoghurt, fruit, zaden en pitten - je blíjft eten, als je niet oppast :)

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Ik zou niet weten wat er nog verbeterd kann worden behalve dat er nog mmeer parkeerplaatsen gewenst zijn.

Ontbijt was uitgebreid en heerlijk Kamer was ruim en OK

Degelijk logeeradres waar je niet de deur uit hoeft om 'savonds heerlijk te dineren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Kwaliteit van de bedden. Ontbijtbuffet was zeer matig. Gedateerde styling van het hotel. Voor die prijs mag je ook wel een voorziening zoals een zwembad verwachten.

Een fantastische kok; genoten van de diners en van de sommelier.

Zeer aangenaam verblijf, je voelt je echt een gast. We komen graag terug!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De luxe kamer is erg ruim en van alle gemakken voorzien. Fijne bedden, goede zithoek en grote tv. Badkamer met bad en douche. Ontbijt zeer uitgebreid en smaakvol.