Beoordelingen over Hotel Blyss 3-sterren

Vondelstraat 74-78, Amsterdam Oud-West, 1054 GN Amsterdam, Nederland

#377 van de 410 hotels in Amsterdam

6,4

5,7

Precies wat je verwacht van een dergelijk hotel in hartje Amsterdam

Het is klein, het is minimalistisch. Geen shampoo of douchegel aanwezig in de douche en handdoeken waren verwassen (scheurden).

Na het lezen van de recensies kon het alleen maar meevallen. 😉 Het is eigenlijk wat je verwacht in Amsterdam, voor deze prijs. De ligging is ideaal, je bent zo in het vondelpark en het centrum. De service was goed, prima baliemedewerker.

Low budget hotel voor een te hoge prijs

Douche hapert en lekt, gehele kamer zou opgeknapt moeten worden, erg smoezelig. Lift Is onzinnig omdat je daarna meteen weer veel trappen tegenkomt. Ontbijt slaat nergens op. Zou 20 euro kosten maar als je van te voren boekt 12,50. Nou dat Is het totaal niet waard. De summiere keuze die er Is ligt ongekoeld weg te verpieteren. Slecht brood. Keiharde croissants , weinig keuze , etc. Niet doen! !

Locatie is perfect en de bedden ook.

Had er veel meer van verwacht!

Ontbijt was zeker geen 12,5euro/persoon waard. Vroeg om komkommer en tomaten aan te vullen en ik kreeg 8plakjes apart aan tafel maar der personen die er nog aankwamen voor het ontbijt kregen niks meer. Tafels werden niet proper gemaakt. Tv op de kamer kregen we niet uitgezet. Sprong altijd terug op. Personeel was niet echt vriendelijk en niemand sprak Nederlands. (Is ook geen must maar dan hoop je het makkelijk te hebben...). En we hoorden onze buurman of vrouw tot op onze kamer snurken.

Goede locatie. Je kon je bagage achter laten. Kamer lag niet aan de straat kant (maar daar moet je natuurlijk geluk mee hebben.)

Niet best

Bij binnenkomst stonden verwarmingen vol aan. Veel te warm. Brandalarm ging midden in de nacht af. Je schrikt en wordt bruut uit je slaap gehaald. Daarna nauwelijks geslapen. Geen compensatie!

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Aardige Roemeense receptiemedewerkster,,duidelijk...

Erg kleine kamer en badkamertje tje,, zit op het toilet met je neus in het wastafeltje. Douchegordijn veel te hoog, kletsnatte badkamer

Aardige Roemeense receptiemedewerkster,,duidelijk oververmoeid, sprak geen Nederlands.

Niet voor herhaling vatbaar

- Het meubilair was oud en was niet in overeenstemming met het interieur, daarnaast heel oude spullen - het reserve kopkussen in de kast was oud en had gele vlekken - het hoeslaken, die al aan het bed was bevestigd, had rode vlekken erin. Ik neem aan wat bloed. - heel de kamer stonk, de onaangename geur kwam van de badkamer. - de lavabo was zeer klein en de kraan bevondt zich net in het midden van die kleine lavabo, waardoor het moeilijk is om fatsoenlijk vlak boven de lavabo te werken. - de douchekop bevindt zich slecht en/of het glas dat het water tegen moet houden is te klein. 1 douchebeurt op niet zo harde stralen en de hele badkamervloer was kletsnat. - het water uit de douche was heet, en ook al probeerde ik de temperatuur aan te passen, het bleef te heet. - Er waren geen kleine flesjes douchegel etc. waardoor ik me moest wassen met de handzeep van bij de lavabo. - de muren en/of deur waren zeer dun. Dit maakte dat ik mijn luidruchtige buren des te duidelijker kon horen. - Mijn venster had uitzicht op een muur op enkele centimeters van het raam. - waarom de wifi code niet apart op een kaartje uittypen/schrijven ipv amateuristisch met plakband op de sleutelkaart bevestigen?

Heel mooi onthaal/lobby. Het deken was lekker warm

De locatie - prijs verhouding

Ik vond het wel opvallend dat er niemand Nederlands sprak aan de balie (wel prima Engels overigens). Ander personeel heb ik niet gezien of gesproken want we waren er maar 1 nachtje.

De locatie - prijs verhouding

Top locatie en een goede prijs kwaliteit verhouding

21.00 uur: wij kregen de televisie niet aan, de receptiemedewerkster ook niet (was haar eerste dag). Haar collega was er pas na 23.00 uur toen sliepen wij al. Overigens wel vriendelijk personeel. 50 euro cash betaald voor borg aangezien we niet in het bezit waren van een credit card.

Wij waren erg sceptisch naar n.a.v. meerder negatieve reviews op internet echter is dit verblijf ons goed bevallen. Vooral de prijs kwaliteit verhouding en de locatie. Wij betaalden nog geen 50 euro voor 2 personen voor 1 nacht. Ondanks de kou (-5 graden was onze kamer aangenaam warm) en konden wij om 13.00 uur al inchecken. Ook fijn dat we een eigen badkamer/toilet hadden. Verwacht echter geen luxe het is een vrij basic hotel.

Fijn hotel.

Wellicht is het jammer dat er apart moet worden betaald voor het ontbijt.

Fijne ligging, schone kamer, vriendelijk personeel. Rustige straat: een kamer aan de straatkant beneden was volkomen rustig.

Geen ontbijt inbegrepen bleek daar.

Personeel.

Geen ontbijt inbegrepen bleek daar. Lokatie gunstig. Geen fijne ontvangst. Koeltjes. Kit in badkamer schimmel. Gehoord dat bij anderen stroom uitviel. Onze tv deed t niet.komen zo 2 man binnenstormen om de kabels aan te slui

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Een plaats om te slapen, meer was het niet.

Badkamer die onder water staat wanneer je aan het douchen bent en nadien in het water moet gaan staan om naar toilet te kunnen gaan. Veel vochtplekken, op badkamerkast, douche, ... een té zachte straal van de douche waardoor je zelf uw haar amper kan uitspoelen. Heel erg veel lawaai ‘s nachts op de gang (roepende mensen, deuren, ...).

De locatie was perfect.

Het bed lag echt heerlijk.

De badkamer was een ramp, de douchekop bleef niet hangen. Dus je moet je met 1 hand wassen.. schimmel in het plafond.. onze kamer was moeilijk te vinden.. allemaal kleine trappen en deuren.. met je zware koffers.

Het bed lag echt heerlijk..

Prima verblijf in Amsterdam en goede overnachting maar het hotel bood niets extra's

De kamer had weinig afzetruimte voor spullen. Badkamer had ook weinig afzetruimte, de douche was prima, maar hele badkamer werd nat, de deur sloot slecht en veel lawaai vd afbuiging. Het kantelraam sloot niet goed, waardoor er na een hevige regenbui water op de vensterbank en de vloer stond. Ontbijt tot 9.30 uur is erg vroeg. Prijs kwaliteit viel tegen.

Met gezin op 1 kamer

Gezellig voor weekend uitje

Heerlijk en modern kamer met leuke uitzicht over station en gemeentehuis (in Zaanse stijl), en goede ligging met station en winkelstraten voor de deur

• Beoordeeld op: 16 december 2017

zeer matig
    • Suite

Basic, weinig sfeer. Verwarming slecht. Sigarettengeur in de gang. Receptioniste spreekt alleen engels ! Staat van onderhoud aan schilderwerk, kabels, meubilair, sanitair, vloeren en deuren zeer matig.

Goed bed. Kamer is keurig gepoetst.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Waardeloos

Het was steenkoud op de kamer, CV bleek niet te werken, hierover werd aan de receptie niks vermeld. Dit moest ik zelf 's nachts bij terugkomst bij het hotel uitvinden. Douchen was op dat moment enkel mogelijk met ijskoud water. 10 euro betalen voor het ontbijt is pas echt van de zotte, enkel twee soorten boterhammen beschikbaar. In de badkamer komt de verf van de kasten, matras is doorgelegen. Mij zie je hier niet meer terug.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Amsterdam is een aangename stad maar wij kiezen een ander hotel in de toekomst

In onze kamer viel de verlichting uit, wij kregen dan na een tijd een andere kamer die vuil was en waar de verwarming niet werkte; er werd 's avonds dan een kleine warme lucht blazer in de kamer gezet, een noodoplossing die erg lawaarierig was Niemand sprak er Nederlands en het ontbijt was ondermaats. ik had op voorhand gemeld dat ik een lactose intolerantie heb maar daar werd geen rekening mee gehouden

Goede locatie, maar hotel niet voor herhaling vatbaar

Hygiène badkamer zeer slecht, borgkosten die niet op de bookingsite worden vermeld, communicatie personeen in Nederlands en Engels zeer matig

Locatie, parkeergelegenheid

Deceptie

Alles, de bedden zijn erg smal. De kamer is erg warm en benauwd, het stinkt enorm en het personeel spreekt geen Nederlands en gastvrijheid of vriendelijkheid hebben kennen ze niet. Het toilet liep steeds door,tv wat niet normaal werkt en zo zijn er nog meer punten te benoemen. Erg jammer!

Helemaal niets.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Eenpersoomskamer was ruimer dan verwacht

Helaas is het kledingstuk dat ik ben vergeten, ook na meerdere telefoontjes 'niet gevonden' door het personeel

Eenpersoomskamer was ruimer dan verwacht

Bagger.

1 persoonskamer was inloopkast. Leek op geen enkele wijze op foto's op booking.com. jamnergenoeg geen foto gemaakt. Ramen konden niet open. Voelde uitermate onveilig (brand: geen escape mogelijk)

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad!!

Alles!! Geen personeel wat NL spreekt, en Engels snappen ze ook niet! Alles was slecht! Overal trappen! M'n moeder van 86 werd in de kelder gepropt, geen lift naar de kelder!! Overige verdiepingen 'wel' bereikbaar met lift...maar dan nog een lange trap naar boven of beneden!!!! Alles krakkemikkerig! Geen ramen die open kunnen, geen gordijnen waar t wel zou moeten! Maar t ergste is dat er nergens vluchtroutes zijn iig van brand! Komt hier brand is iedereen ten dode opgeschreven!!! Nergens n nooduitgang te ontdekken!

Niets!!!

De bedden waren fantastisch, boxspring met topdek, prima...

De douche was matig, douchekop hing naar beneden en er zat schimmel in alle hoeken en voegen.

De bedden waren fantastisch, boxspring met topdek, prima comfort!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Vreselijk ontbijt: uitgedroogde kaas, slecht brood,...Geen gedekte tafels. Schimmels op de muren en het plafond van de badkamer en kamer! Slaapkamer van 2,5 op 2,5m2 + gangetje Grootte van de douche: 45cm diep, ik kon mij niet draaien! Douchekraan was stuk! Uitgezakt bed. Geen hotel maar een hostel!

Prima kamer, toplocatie, faciliteiten kunnen beter

Ik wist van tevoren niet dat er borg betaald moest worden, dus dat was een onaangename verrassing, en dat in het Engels. + De wifi was onbeveiligd, die heb ik daarom niet gebruikt.

Perfecte locatie, prima kamer en schone badkamer.

Hygiene : douche vloer te glad , deur badkamer kon niet dicht , plinten waren los, hoeken van de kamers niet hygiënisch. 'S nachts om 3u kwam iemand binnen, ondanks de deur gesloten was

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Goede buurt, dichtbij bestemming Paradiso.

Wees gewaarschuwd voor kamer 207. Ik haalde mijn voetzool open aan een metalen vloerstrip. De nachtwacht kon geen pleisters vinden. De douche hangt los aan de muur. Gewoon niet best en zeker niet voor de prijs. Helaas....

Goede buurt, dichtbij bestemming Paradiso. Goeie plekken op loopafstand

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

eens en nooit meer!

In de douche hing een put lucht Personeel onvriendelijk Kamer heel klein, matras veel te zacht Kamer had schuine wand met raam en gordijn hing midden over het bed. Geen parkeermogelijkheid terwijl ze dat wel aangeven. ( je kunt alleen in de straat parkeren die overvol is)

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

heel centraal, schoon maar slecht onderhouden kamer

Gehorig, matig onderhoud kamer(druppende douchekop, afgebroken planchet, stop in wasbak ontbrekend, missende tegeltjes, wanden met vlekken, kapotte bedlamp)

heel centraal, prima en schoon bed

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Schoon.

Bedlampje dat het niet deed. Kleren die je in de kast niet kon ophangen. Schimmel in de douche. Geen gekoelde dranken bij de bar.

Schoon. Vriendelijk. Locatie.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Weekend Amsterdam

De hygiëne was niet top: allemaal vochtplekken in douche en de douchekop en kraan van de lavabo hingen los.

Het personeel is super vriendelijk! Ze hielpen ons met tal van vragen en lieten ons zelf onze kamer kiezen.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Tot nooit meer ziens

Bij aankomst werd verteld dat we toeristen belasting moesten betalen. Echter had ik dit al betaald via booking.com. Heel vreemd, volgens de meneer mag dit helemaal niet en moet dit bij hun betaald worden. Nja goed, dat moeten jullie zelf oplossen met booking.com en niet een discussie gaan voeren met je klanten. Komt erg over alsof ze zelf nog even 6 euro willen innen... Daarnaast moesten we borg betalen, nooit eerder meegemaakt in een hotel. Maar goed meldt het dan even op de website of bij de boeking!!! Dit ging tevens erg onvriendelijk. Verder is de kamer echt het geld niet waard. Het verbaasde ons dat dit hotel 3 sterren heeft. Overal schimmel plekken, vieze plekken en gaten in de deuren. De foto's zijn mooier dan hoe het er echt uitzag.

Bedden lagen lekker, fijn dat we eigen badkamer hadden.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Ruime kamer, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Boooking.com rekent toeristenbelasting maar draagt deze (aldus het personeel van het hotel) niet af, waardoor je nogmaals moet betalen bij aankomst hotel.

Ruime kamer, prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Goede ligging, maar de "garden floor" is een veredelde kelder...

Onthaal was iets minder. Ik had pech bij aankomst 's morgens om mijn koffer af te zetten, een weliswaar charmante, dame te hebben die niet haar beste dag had... Veel info geven was haar grootste troef niet en wist zelfs niet te vertellen dat er 50m verder een tramhalte was, maar stuurde me een andere kant op... Toen ik later terugkwam trof ik haar collega die gelukkig wel meer behulpzaam was. Wat de kamer betreft... Ze mogen het bij het afgeven van de sleutel de "garden floor" noemen, in feite slaap je in de kelder... Alles is netjes aangepast maar dat keldergevoel krijg je er niet uit. Voor de prijs en de weinige uren die ik er was, ca va. Maar ik kan me inbeelden dat niet iedereen even happy zou zijn om te moeten slapen in een kamer met 2 kleine vensters op trottoir hoogte...

Hotel is netjes is goed gelegen. Het ligt aan de bij het Vondelpark in een residentiële wijk. Dit net aan de rand van het centrum. Voordeel is dat er op 50m een tram halte is. Ik betaalde maar 33 euro, al bij al een goeie deal. WiFi signaal is sterk.

Geen aanrader

Kamer in het souterrain aan de straatkant gekregen, was erg gehorig. Verwarming deed het niet dus het was wat koud. Muren zitten vol met gaten en afgebladderd behang.

De locatie lag dichtbij de Rai en het centrum

Ik had van te voren gebeld ivm het parkeren en er werd mij verteld dat er een parkeer garage in de buurt was... waarbij je €28,- per dag zou moeten betalen.. dit was niet het geval het d

De locatie lag dichtbij de Rai en het centrum

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Gelukkig goedkope aanbieding gehad.

Ik moest goed mijn best doen om de receptioniste te overtuigen dat ik al had betaald. Ze moest alsnog de gegevens van mijn creditcard hebben als waarborg ofzo. Alles is in het Engels. Kamer klein, maar prima voor mij. Badkamer en wasbak klein.

Bed was prima. Tv was ook goed, nadat ik zelf de kabels even beter aangesloten had.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Hotel lag heel centraal vlakbij het Vondelpark !

Badkamer was erg klein als je gedoucht had was alles kledder nat. We moesten betalen voor onze meegebrachte fietsen die buiten stonden !!

Hotel lag heel centraal vlakbij het Vondelpark !!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima als je een top locatie wil in hartje Amsterdam

Faciliteiten, geluid, staat waarin het pand verkeerd, de veel te hoge prijs excl ontbijt !!

De locatie zegt hier alles! Uiterlijk pand is ook zeer charmant. Maar binnen... het is modern opgeknapt maar het pand heeft lekkage, scheuren, stink in de hal, flinterdun toiletpapier, 1 handdoek p.p., herrie van de straat. Wij noemen dit slapend rijk worden desalniettemin top weekend gehad mede door de locatie aan het Vondelpark en PC Hooftstraat.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Heel erg slecht

Vieze badkamer; haren, toiletpapier op grond, spinnenwebben aan plafond, lampen los, slechte wifi. Dus bijna alles mag zich geen hotel noemen mijn inziens heb betere schonere hostels gehad.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Locatie is wel super goed.

1 van de personeelsleden onvriendelijk Geen koelkast aanwezig in de kamer Geen slippers en geen toiletspullen (shampoo, douchegel etc.) dit hadden we wel verwacht zoals dit in elk hotel wel aanwezig is. En vooral voor de prijs die we hadden betaald. Tv werkte niet goed maar wifi was wel oke

Locatie is wel super goed. Dichtbij leidseplein en vondelpark etc op loopafstand bereikbaar

• Beoordeeld op: 1 september 2016

De locatie is prima

Stoffige, muffe kamer in het souterrain. Wel met daglicht. Badkamer klein en niet geweldig schoon. Doelmatig ingericht zonder enige franje of gezelligheid

De locatie is prima

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

te duur voor hetgeen je krijgt

muizenvallen op slaapkamer, badkamerdeur kan niet dicht, douchekop blijft niet in houder hanger dus moest je zelf vast blijven houden

goed bed, personeel was aardig

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Ga hier nooit meer heen

Het personeel spreekt amper Nederlands, Geen parkeer mogelijkheden in de buurt zoals wel aangegeven. Schoonmaak die ineens om 08.30u in je kamer staat terwijl je zelf nog aanwezig bent.. Heel erg gehorig allemaal..

Het bed lag prima.

Voor alleen overnachten prima te doen.

Sobere kamer, was aan een opfrisbeurt toe (schilderij hing scheef, stopcontacten zaten scheef/los, behang liet los etc).

Bed lag comfortabel.

De locatie en ruime kamer

Badkamer is erg krap

De locatie en ruime kamer

Teleurstellend

Netheid van de kamer en badkamer. Ontbijt was miniem.

Extreem lange incheck tijd

Lange wachttijd tijdens de check in , slecht pratend personeel Tv had maar 5 werkende zenders

Heel slecht

Alles de kamer was een ramp

Ontbijt is pover

Goed voor 1 a 2 nachten.

Je kon perfect de conversatie van de buren volgen.

Toplocatie, dicht bij tram en vondelpark

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Goede locatie maar slecht onderhoud en slechte hygiene

Hygiene

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

verblijf ivm studie

De vloer had in kamer 110 beter gekund. de laminaat was uit elkaar geschoven. Kleine moeite om dat weer goed te maken lijkt me.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Top locatie

Sobere en smaakloze kamer in een gehorig pand. WIFI is slecht.

Locatie is top, bed is goed

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

goed genoeg

de douche, de douchegordijnen zaten onder de vlekken, schimmel wellicht???

de vriendelijkheid van het personeel

Onbeleefd personeel

Onbeleefd personeel

Heel gehorig

Heel gehorig

Ontvangst/Ontbijt

Ontvangst/Ontbijt

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De kamer was beschimmeld en dit rook je sterk.

De kamer was beschimmeld en dit rook je sterk. Ramen beslagen en beschimmeld!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Extra dekens

Badkamer, geen werkende verwarming

Extra dekens

nooit meer boeken

Alles oud en niet goed schoon

Vreselijk duur en oude zooi!

Het viel tegen... parkeerkosten waren hoog, en de douche werd niet warm.

De douche!!!

Het bed

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Dringend eens aan vernieuwing toe alles verouderd

Dringend eens aan vernieuwing toe alles verouderd Douche kapot Gordijn ging niet meer goed dicht Was koud op de kamer

Leuk voor een nachtje

De geur in het hotel was muf en in de badkamer rook het naar het riool

Lekker dicht bij het centrum

Ik kwam voor rust en een goeie slaapplek en die heb ik in...

Ben tevreden

Ik kwam voor rust en een goeie slaapplek en die heb ik in dit hotel helemaal gevonden... super ligging en mooi schoon en netjea

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Ligging: dichtbij Vondelpark, rustig en leuke winkelomgeving

voldoende

Omgeving

Heel goed!

De prijs van het ontbijt was iets te hoog voor wat je kreeg en de toiletbril in de kamer zat los.

De kamer zag er uitstekend uit.

OVERNACHTING GEBOEKT VOOR EEN VOORSTELLNG IN DE LA MAR

de ontvangst en het ontbijt (karig)

het was niks aparts

mooie plek en dichtbij openbaar vervoer

bovenstaand verhaal

rolgordijn stuk, raam ging niet open, bedlampje stuk, en 50 euro borg betalen wat ik niet wist, geen instructies bij de televisie

Goed bed.

Badkamer is aan vernieuwing toe.

Goed bed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Blyss