Beoordelingen over Landgoed Groot Warnsborn 4-sterren

Bakenbergseweg 277, 6816 VP Arnhem, Nederland

#3 van de 16 hotels in Arnhem

• Beoordeeld op: 23 september 2018

een verblijf op een prachtige locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer

De toegangsdeuren naar de kamers 1 t/m 4 vielen keihard dicht en de sleutel met houten blok eraan was lawaaig en onhandig en erg ouderwets. Het diner was niet bijzonder. Prijs/kwaliteit verhouding niet in orde, Voornamelijk de locatie wordt in rekening gebracht, de kamers zijn toe aan renovatie.

De locatie was fantastisch, het ontbijt te duur en de kleine kamer niet comfortabel (inrichting aan een upgrade toe!) We hebben buiten op het terras gedineerd met uitzicht op de mooie tuin en de natuur, prachtig.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Heerlijk ontspannen, prachtige omgeving, mooie natuur, netjes onderhouden, kortom een topverblijf!
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was weliswaar aan de prijs (€ 19,50) maar absoluut de moeite waard. Ik durf zelfs te beweren dat ik niet eerder zo'n goed en lekker ontbijt heb gekregen in een hotel.

Heerlijke kamer, heerlijk en mooi opgemaakt diner, maar...
    • Suite

De prullenbak in de suite en de bedradingen los onder het bureau

Heerlijke kamer, heerlijk en mooi opgemaakt diner, maar vooral vriendelijk personeel die tijd vrij maken voor een praatje...😁

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Fantastisch verblijf

Niks viel tegen. Alleen als je iets te zeuren moet hebben misschien een iets te zacht matras. Meer kunnen we niet bedenken.

Vriendelijk en vrolijk personeel, mooie kamer, heerlijk eten, prachtig landgoed. Ik ben 8 maanden zwanger en waar in andere restaurants je het personeel daar zelf op moet wijzen (alsnog alcohol aanbieden bijv), en je zelf op het menu moet letten, werd die zorg mij hier volledig uit handen genomen! Bij elk gerecht (4 gangen verrassingsmenu) werd expliciet gemeld dat ik het mocht of dat het aangepast was zodat ik het mocht. Top!

Heerlijk en relaxed
    • Deluxe Kamer

Mooi hotel, heerlijke ligging op het landgoed. Midden in de natuur. Uiterst vriendelijk personeel. Zo kwamen wij rond middernacht terug in het hotel en wilde graag nog een drankje drinken in de bar waar niemand meer zat. Personeel vond het geen probleem en hield de bar wat langer open :)

De locatie was mooi.
    • Economy Tweepersoonskamer

De prijs van €200 per nacht incl ontbijt vonden wij het niet waard. Rafelig en natte vloerbedekking in de hal van het koetshuis. Kamer geprobeerd op te knappen, maar badkamer ouderwets. Weinig ruimte door drie deuren in de badkamer, hele sterke straal uit de douchekop. Voor €200 verwacht je dat alles mooi en goed is. Ontbijt was niet anders dan bij een gewoon hotel, maar kostte wel €20 pp. Geen dekmatras op het bed, maar een dekbed. Sliep heel gek. Verder was het raam stuk en daardoor veel last van auto’s op het grindpad buiten.

De locatie was mooi. Gelegen in het bos op redelijke afstand van stad en dierentuinen.

uitmuntend
    • Economy Tweepersoonskamer

Iets te karige informatie ivm fietsroutes

Geweldige ligging in park, uitstekend ontbijt en prima diner! Een absolute aanrader voor uitstappen in de Veluwe

Geweldig!!!

Onze kamer had geen airco. Gelukkig was de temperatuur op het moment van ons verblijf niet zo extreem hoog. Heb later begrepen dat er wel enkele kamers met airco zijn.

Geweldige accommodatie, zeer vriendelijk personeel met persoonlijke benadering. In 1 woord GEWELDIG!!!

Wat een heerlijke plek om even helemaal niets te hoeven.
    • Economy Tweepersoonskamer

Wat een heerlijke plek om even helemaal niets te hoeven. Wij hadden ook nog eens prachtig weer, lekker op het terras en heerlijk gegeten. Ik ben vegetarisch en heb zelden zo heerlijk vegetarisch gegeten. Wij waren er kort, 1 nachtje en zijn nog naar een museum gegaan maar ik vond de omgeving alleen al prachtig. Ja zeer zeker voor herhaling vatbaar.

De locatie is top en de electrische fietsen waren heel goed
    • Economy Tweepersoonskamer

Zo'n sleutel met een houtenklots eraan is wel een beetje gedateerd, netzoals de inrichting van de kamer en badkamer. Douchegordijn was niet schoon

De locatie is top en de electrische fietsen waren heel goed

Badkamer Bed niet netjes opgemaakt Uitleg bij inchecken betreft ontbijt Mij niet meer op de hoogte gebracht over de tennisbaan die ik wilde huren

Ontbijt meer dan voldoende
    • Economy Tweepersoonskamer

Badkamer :Rand achterkant bad niet voldoende schoon. Wastafel heel veel gedroogde zeepresten Wij hadden kamer 31 of 32 in het koetshuis. Op de verdieping veel lekkage op de vloer in de gang.

Ontbijt meer dan voldoende Kamer prima. Jammer dat de deur klemt bij de bovendorpel.

• Economy Tweepersoonskamer

Goed personeel, het restaurant was volgeboekt echter werd er direct geregeld dat we bij een ander restaurant terecht konden; Adriano italiaans restaurant. een aanrader!

Ongezellig.
    • Economy Tweepersoonskamer

Personeel was gestrest en onvriendelijk, ook waren ze niet erg verzorgd. De kamer viel ook tegen, niet schoon en oude badkamer met vies douchegordijn en matig douchestraaltje. We mochten niet op het terras lunchen waar de zon scheen, want daar moesten ze 'de zooi' nog opruimen volgens eigen zeggen. Kortom geen fijne ervaring. Ons zien ze nooit meer terug.

De ligging was prachtig!

Mooie accommodatie in prachtige omgeving.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was niet zo spannend. Alleen wit of licht brood, niet zoveel fruit. Je zou op zo'n locatie een iets mooier ontbijt verwachten.

De kamer was erg mooi, de omgeving prachtig en de mensen erg aardig. Het diner en de bijpassende wijn waren heerlijk.

Geweldig genoten!
    • Economy Tweepersoonskamer

Badkamer douchegordijn in bad mag frisser, evt vervangen. Grote ( stoffen) fauteuils in diner/eetgedeelte voorzijde zakken teveel door

Bij aankomst goed geholpen. Kamer prima. Diner zeer goed, Ontbijt fantastisch, vriendelijk personeel, mooi oud gebouw, omgeving geweldig voor wandelen, fietsen! Gewoon oase van rust midden in de natuur, allerlei vogeltjes, beekjes, groen, puur genoten van alles!

Teleurstellend verblijf.

De kamer!! Op de website staan romantische kamers erg sfeervol ingericht met een mooi uitzicht, in werkelijkheid een ''Finse hut'' met uitzicht op een heg van 3m hoog, sfeerloos verblijf. Doorgezakt bed en de hygiene van toilet en badkamer waren ver te zoeken. Personeel in restaurant kortaf en niet flexibel, spontaniteit is er niet.

Alleen de lokatie

Een landhuislocatie zonder landhuisgevoel
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik sliep in het Koetshuis. De prijs staat helemaal niet in verhouding met de kamer en de ervaring. De kamer was heel warm ‘s nachts en het water ook, de lucht was hierdoor gortdroog, de kamer was nog licht s nachts, de schoonmaak was gewoon slecht (stoflagen op de balken en stofdraden in de lamp), het ontbijt was niet inbegrepen en heel duur, ik kreeg 2 smalle boxsprings in plaats van het gereserveerde tweepersoonsbed - we hadden gewoon een slechte nacht slaap. De incheck was niet warm, voor dat bedrag verwacht ik eigenlijk dat de koffers worden aangenomen. Nadat ik het ongemak meldde ben ik teruggebeld maar meer voor een soort van gesprek (“had het eerder gemeld”) dan voor financiële tegemoetkoming. Dit is niet wat hoort. Ik kwam doorgereisd vanuit een hotel in de buurt waar ik zakelijk verbleef de nacht eerder voor 40 euro per nacht minder, midden in de natuur en met betere kamers. Bij Warmsborn is de klant zeker geen koning en dat is doodzonde van de locatie en ook van mijn geld.

De ligging is fantastisch en de brasserie is goed

Zeer vriendelijk personeel, warme ontvangst, huiselijk gevoel, prachtige locatie!
    • Economy Tweepersoonskamer

Uitleg inschakelen verlichting: direct tussen de deurpost en de lichtschakelaar bevind zich een slot waarmee de verlichting kennelijk kan worden ingeschakeld: erg krap en vrij donker. Daar had ik graag een lampje bij gehad. Het bed staat deels onder een schuin dak waardoor je gemakkelijk het hoofd stoot. Splintertje aan de deur (au!).

De ontvangst is allervriendelijkst. Ontbijt is prima verzorgd, vriendelijke dame die een en ander even uitlegde. Accurate eerste hulp.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Slechte wifi en telefoonverbinding op de (zolder) kamer.

Zeer mooie kamer, zolder kamer. Tevens ligt het hotel in een prachtig bos met mooie wandelroutes

Dit is geen 200,- per nacht waard.
    • Deluxe Kamer

Slechte bedden. Koud. Slechte WiFi. Erg duur voor de kwaliteit die men biedt. Restaurant is erg duur (staat niet in de top van TripAdvisor) met weinig keuze voor simpelere gerechten.

Super restaurant en omgeving met een verouderde hotel kamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was simpel en verouderd. Douchen in de badkuip met een gordijn zou ik niet meer wensen.

Het restaurant is van zeer behoorlijk niveau. De omgeving is super

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Dit hotel is een blijvertje in mijn agenda!
    • Economy Tweepersoonskamer

Het is een locatie waar alles klopt. Mooie kamers, goede kwaliteit bedden, ruime parkeermogelijkheden, bosrijke omgeving, fantastische keuken en zeer vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker weer terug, maar dan met gezelschap...

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Het diner was uitstekend, maar dat men voor een ontbijt € 19.

zie hierboven

Het diner was uitstekend, maar dat men voor een ontbijt € 19.50 p.p. in rekening brengt, is voor wat geboden werd, zeer aan de hoge kant. De kamerprijzen varieerden van € 180,- tot € 200,- per nacht, dus dan mag je verwachten dat dit inclusief ontbijt is.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Mooi omgeving en een goede locatie voor uitstapjes.
    • Economy Tweepersoonskamer

De bediening in het restaurant duurde veel te lang. De koffie in de kamer was aan de magere kant. De badkamer wasbak was aan de kleine kant.

Het personeel was heel vriendelijk. De omgeving.

we hebben ons 6 jarig huwelijk op een perfecte locatie gevierd
    • Economy Tweepersoonskamer

het stukje kalfsvlees bij het diner was niet het beste stukje....

hartelijke ontvangst, het heerlijke bed, smakelijk diner met goede wijnen en perfect ontbijt zelfs met glutenvrije broodjes en niet te vergeten de hartelijke bediening. En heel erg genoten van de bosrijke omgeving, wat een schitterende natuur !

• Economy Tweepersoonskamer

Het meubilair in de lounge kan ECHT niet. Er is geen fatsoenlijk zitje te vinden, veel te lomp allemaal en niet mooi ook. Het personeel achter de bar, op zaterdagavond 23.00 uur was duidelijk toe aan vrije tijd. Ze waren meer met elkaar aan het dollen en aan het opruimen dan op de klanten te letten.

We hadden een upgrade en de kamer was mooi en ruim met bad IN de kamer. Was goed. Parkeren perfect. Personeel vriendelijk.

Gastvrij hotel in prachtige omgeving.
    • Economy Tweepersoonskamer

Wastafel en douche zijn in de kamer. Douche heeft glazen wand waardoor je zichtbaar in de kamer bent. Tussen de douche en de toilet zat ook een glazen wand die aan de onderkant van matglas was. Hierdoor kon je elkaar zien als je onder de douche en de ander op de toilet zat. Ook vanuit het bed kon je dus in de toilet kijken. Wij vonden dit niet prettig. Ontbijt was niet in verhouding met de prijs.

Ligging van het hotel op een prachtig landgoed. Werden echt als gasten in de watten gelegd. Zeer attent en vriendelijk personeel op welk moment dan ook. Goede keuken.

Ontspannen in de buitenlucht
    • Deluxe Kamer

Ik blijf mij, in algemene zin, verbazen over de hoge tarieven voor het ontbijt. Dat is ook hier het geval. De airco was helaas stuk op de kamer, daardoor een warme nacht gehad. Het koetshuis ziet er hier en daar iets gedateerd uit en had geen beschikking over een lift.

Het restaurant is prima. De medewerkers zijn behulpzaam. Het is een mooie locatie midden in de bossen. Het terras aan de achterzijde heeft een uitzicht dat rust biedt. Uitstekend hotel om een weekeindje te ontspannen en te wandelen.

• Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt echt te duur voor wat je krijgt. Restaurant vreemd gerenoveerd. Ramen niet in de verf, lampenkappen scheef etc... had duurder moeten worden afgewerkt. Veel achterstallig onderhoud.

Goed maar prijzig.
    • Economy Tweepersoonskamer

De prijs. Sommige dingen waren echt uit verhouding. na een duur diner 2 espresso besteld, enkele minuten na de koffie kwam er een schaaltje met 8 mini lekkernijtjes op tafel. Later op de bon zag ik dat er voor die 2 espresso €15 werd gerekend onder de naam "koffieservies" Dat vind ik niet netjes. Het ontbijtbiffwt was prima, maar geen €20 per persoon waard.

Mooie omgeving, parkeergelegenheid, heerlijk eten in het restaurant, vriendelijk personeel

Zalig kortverblijf!
    • Economy Tweepersoonskamer

Nachtlawaai van muziek in naburige feestzaal kan de rust verstoren. Ontbijt lekker maar prijzig.

Gezellige kamer, lekker ontbijt, maar vooral heerlijk rustig gelegen in bosrijke omgeving

Fantastisch onthaasten

Kaart diner was beperkt qua keuze. Onze kamer lag naast de lift en die was hoorbaar (hoofdbord van bed zit tegen muur van de lift vast).

Prachtig hotel, mooie omgeving, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

1 overnachting

Het bed was helaas doorgezakt..... De vloer in de douche glad (ik gleed bijna uit na het douchen) We sliepen in kamer 10 (grote luxe kamer) maar enig minpuntje daar was het geluid... Ook is deze kamer niet aan te bevelen voor mensen die in rolstoel of moeilijk ter been zijn,daar er 2 tredes zijn naar bad en slaapgedeelte. En de kraan in het bad was gloeiend heet! Ontbijt ook goed,alleen jammer dat dit niet bij prijs was inbegrepen,kamer was vrij prijzig vond ik!

Hotel ligt erg mooi en de omgeving is prachtig! Erg mooi uitzicht vanaf onze kamer :) (Zie foto,wij zaten aan de rechterkant op de 1e etage) Er is een lift aanwezig. Op de kamer kun je koffie/thee zetten en we kregen een goodie bag daar we naar optreden Celine Dion gingen,of misschien wordt dit altijd wel gegeven.... De bar was open tot 01:00 u.en was heel gezellig :) Ontbijt buffet ook goed!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Met oma op pad!
    • Economy Tweepersoonskamer

Het enorme houten blok wat aan de sleutel hing. Super onhandig met de kamer op en dicht doen.

Het was een hele mooie/ leuke plek om met mijn oma een nachtje te overnachten!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

De omgeving
    • Economy Tweepersoonskamer

Starheid personeel. Wij kunnen u evt nader informeren indien gewenst prijskwaliteitsverhouding, 170euro is teveel voor 1 nacht voor deze grootte en comfort van de kamer. ontbijt prijs exorbitant hoog,staat niet in verhouding met war je krijgt.

De omgeving

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Op en top genoten!!!

Geen airco op de kamer.

De ligging van het hotel kan niet beter, eveneens de landelijke charme die het heeft. De keuken 's avonds evenzeer als het ontbijt was in orde. Misschien een beetje meer fruit en bessen had gekund.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Prima locatie, iets mindere kamer
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij hadden een kamer in het koetshuis. Grootte kamer en temp in de kamer. Badkamer is een unit die in de kamer is geplaatstMet de koffer de trap op is ook niet optimaal.

Prachtig landgoed. Tuin en trouwlocatie alsook personeel fantastisch

Omgeving, vriendelijke medewerkers, heel erg goed gegeten in...
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer wel wat stoffig, zeker ook de luchtverversing. Bij douche goed opletten om waterballet buiten douchecabine te voorkomen.

Omgeving, vriendelijke medewerkers, heel erg goed gegeten in reataurant. Uitstraling van hotel en tuin die overloopt in landgoed. Faciliteit voor opladen electrische auto. Heerlijk bed.

Topverblijf in een prachtige omgeving
    • Economy Tweepersoonskamer

De prijs van het ontbijt vonden we wat aan hoge kant, we hebben er daarom geen gebruik van gemaakt. De uit-checktijd van 11.00 uur in het weekend vind ik wel wat vroeg. Top dat een nespresso apparaat en een waterkoker op de kamer aanwezig is, maar twee theezakjes en twee koffiecupjes is voor een kamerprijs van € 150 per nacht wel wat karig.

We kregen een kamer in het koetshuis. Een prachtig gebouw dat heel mooi gerestaureerd is van binnen. De kamer vond ik met haar schuine wanden niet zo prettig, maar de buitengewoon attente dame van de receptie regelde binnen no time (tegen een kleine meerprijs) een droomkamer voor ons. Geweldig uitzicht op het landgoed, prinsheerlijke bedden, een prachtig bad op pootjes. Echt super! Het personeel is echt zeer vriendelijk en behulpzaam en zorgt voor een warm welkom.

goede service en prima eten en prachtige omgeving b.v. om te wandelen.
    • Economy Tweepersoonskamer

1 van de 3 geboekte kamers bleek niet helemaal schoon en had maar 1 stoel (kamer 5) en kamers waren gedateerd en klein. Daardoor was prijs/kwaliteit verhouding niet in orde.

Diner en ontbijt waren heerlijk. Personeel was, zonder uitzondering, erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Goed Hotel, alles prima
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer 6 heeft een douche met allemaal glas waar je door heen kijkt met daar achter het toilet met glas waar je ook doorheen kijkt. Dus alles te zien en geen privacy voor als je doucht en of naar toilet gaat. Kan misschien worden opgelost met melkglas of afplakken.

In verband met vervanging van de keukenvloer moesten we eten en ontbijten in de Oranjerie. Prima opgelost, dit was onze eerste bezoek en verblijf en hadden dus geen vergelijking. Oranjerie was prima / ontbijt goed / verblijf naar onze zin.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

geweldige plek, fantastisch eten en heel leuk, lief en zorgzaam en professioneel personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer

De hond mee in de lounge of onder de tafel van het restaurant, maar ik begrijp ook heeeel goed dat dat niet kan hoor!

Ik moet gluten vrij eten en ik kreeg zoveeel, het was echt fantastisch! Verder hadden we onze hond mee en die ging flink blaffen toen wij s avonds naar het dinner gingen, maar wij waren denk ik express geboekts in het koetshuis, waar geen andere gasten er last van hadden, dat was heel fijn!

Was erg gezellig :)
    • Suite

Was erg gezellig :)

Wat het meest is opgevallen is de zeer hoge mate van...

Wat het meest is opgevallen is de zeer hoge mate van klantgerichtheid. Er is een grote bereidheid om de wensen te vervullen!

Een echte aanrader !!!

n.v.t.

Geweldig ontbijt !!! Geweldige ligging !!! Heel vriendelijk personeel !!! Mooie kamers, maar naar verhouding wel wat prijzig voor de kamers

Uitzicht kamer!

Muggen in de kamer

Uitzicht kamer!

Van genoten
    • Economy Tweepersoonskamer

Uur wachten op het eten en de airco maakte veel lawaai

Personeel was heel vriendelijk en het ontbijt was top

Wij logeerden na een begrafenis.
    • Economy Tweepersoonskamer

De badkamer was gewoon slecht.

Diner en ontbijt

Geluidsoverlast 's-nachts vanwege een feest in de...

Geluidsoverlast 's-nachts vanwege een feest in de naastgelegen Orangerie

Wat een fantastisch hotel, hier kom ik zeker terug !
    • Economy Tweepersoonskamer

Wat een fantastisch hotel, hier kom ik zeker terug !!

De rust en locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat van de grandeur van het oude gebouw weinig overgebleven was

De rust en locatie

Doen
    • Economy Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel, eten uitstekend, leuke omgeving

Langgoed ademt sfeer uit, uitstekende keuken!

Langgoed ademt sfeer uit, uitstekende keuken!

Locatie, fantastisch

Prijzen restaurant, kamer muf

Locatie, fantastisch

In 1 woord geweldig
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen enkel minpunt Volgende keer ga ik daar weer logeren

Ontspannen

Prijs/kwaliteit

mooi hotel, matige kamers

air conditioning werkte slecht

mooi hotel, matige kamers

Badkamervoegen

Top - wij komen terug
    • Deluxe Kamer

Schitterend verblijf - een min punt : de matras van ons bed was echt niet ok... boxspring is sterke aanrader!

voldoende

kwaliteit van bedden en kwaliteit van restaurant

vriendelijke medewerkers

Een ware ontdekking

Het ontvangst in het restaurant

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Top locatie

Ronduit matte uitstraling personeel aan de receptie.

Echt een super top locatie en ruime parkeergelegenheid

Heerlijke omgeving en prachtige locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

Prijs ontbijt Weinig stopcontacten in de kamer

Vriendelijkheid personeel

'
    • Deluxe Kamer

'Open' bad/douche in de kamer en apart toilet zonder wastafeltje

Fantastisch!
    • Economy Tweepersoonskamer

Heerlijke plek, super personeel, heerlijke kamer!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

• Economy Tweepersoonskamer

Diner in het restaurant , vriendelijkheid personeel

fantastisch

alles was goed

ontbijt was eenvoudig maar er was genoeg

• Economy Tweepersoonskamer

Perfecte lokatie en prim keuken zeer kundig personeel een topper

Werkelijk een prachtige omgeving personeel super aardig

Diner miste ik iets vegatarisch

Omgeving werkelijk prachtig

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prachtige accommodatie in mooie omgeving

?

Prachtige accommodatie in mooie omgeving

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Ontbijt was uitstekend diner overweldigend locatie top

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

zeer mooi kader

zeer mooi kader

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

ivm een concert daar geboekt ,het is daar heel mooi rustgevend de kamer was super luxe ,zou er voor

ontbijt was goed ,de kamers waren geweldig ,mooi uitzicht en heel rustig

Ontbijt was super, kamer ook heel ruim en een lekker bed

Ontbijt was super, kamer ook heel ruim en een lekker bed