Beoordelingen over Golden Tulip Hotel Alkmaar 4-sterren

Arcadialaan 6, 1813 KN Alkmaar, Nederland

#15 van de 25 hotels in Alkmaar

Goed hotel met fantastisch personeel!
    • Comfort Kamer

Helaas was het bed voor mij persoonlijk te zacht.

I.v.m. mijn 70e verjaardag de volgende dag lag er een lief kaartje en presentje op bed van het Golden Tulip team. Een fantastische grote kamer van alle gemakken voorzien.

Bedden zijn prima.
    • Superior Kamer

Badkamer/toilet erg krap. Toilet bijna tegen de muur waardoor je schuin op het toilet moet zitten. Ontbijt was echt bijzonder slecht. Weinig keus en kwalitatief ondermaats.

Bedden zijn prima. Kamers zijn schoon.

parking dichtbij en gratis ,ons etentje bij Victorywok was...
    • Comfort Kamer

Wij verbleven er drie nachten. Kamer was proper maar verouderd, geen airco , ontbijt uitgebreid maar koeken en pistolets niet vers en van heel slechte kwaliteit. En dit elke morgen gelukkig lekker brood.

parking dichtbij en gratis ,ons etentje bij Victorywok was super.

Een zalig verblijf in Golden Tulip Alkmaar, vooral door het top-personeel.
    • Comfort Kamer

Het hotel ligt niet in het centrum, maar dat wisten we uiteraard. Kamers zijn wel wat gehorig.

De bedden waren van goede kwaliteit. Ontbijt was prima, alles voorzien. Ook het diner was in orde. Het personeel was supervriendelijk en gedienstig. We zouden hier nog durven terug komen.

Nespresso apparaat op de kamer!
    • Superior Kamer

Één minpuntje, dat je moest douchen in het bad, en dat is moeilijk uitstappen! Voor kinderen en jongeren geen probleem, maar wel als je slechter ter been bent!

Nespresso apparaat op de kamer! Maar daar betaal je dan ook meer voor!

Nooit meer.
    • Comfort Kamer

Na reservering vroegen we om een rustig gelegen kamer. Bij aankomst bleek dit een kamer zonder ramen, met een aftandse airco(die niet aanstond en ook na inschakeling, met lawaai, de kamer niet koel kreeg). Onvriendelijke ontvangst door de avondreceptioniste. Portier rokend op het parkeerterrein, geen vraag of er met de bagage geholpen kon worden. Kamer was niet schoon, douche met supergladde vloer, de handdoeken waren kreukelig en uit model, smal 2 persoonsbed, wc midden in de kamer(!). Niet fris ruikende gangen. Bank op wat voor terras door moet gaan voor het hotel onder aan en uit springende lamp, overal spinnenwebben. Deels kapotte vloermat vol peuken en bladafval. Lichtpuntjes: de vriendelijke receptioniste bij het weggaan,de ober in de bar. Ik vraag me af waarom dit hotel 4 sterren heeft.

Een prima verblijf!
    • Comfort Kamer

Behulpzaam en aardig personeel, airco op de kamer, wok restaurant en wellnesscenter naast het hotel, gratis parkeren. Bus 2 stopt voor de deur richting de stad. Met de auto op 10 minuten afstand van Bergen.

Klantvriendelijkheid personeel, en ruime kamers,...
    • Comfort Kamer

Uitzicht van de kamer, en de plaats van de w.c op de badkamer en dat de badkamer niet op slot gemaakt kan worden.

Klantvriendelijkheid personeel, en ruime kamers, huisdiervriendelijk !

Prima verblijf vlka bij snelweg/uitvalswegen
    • Comfort Kamer

Bed was zacht. De luiken waren absoluut niet verduisterend (geen verdere gordijnen). Ik was hier vanwege werk en graag op de kamer nog iets kunnen doen. Helaas was er geen tafel/bureau.

Uitgebreid ontbijt. Leuke inrichting. Rustige kamer. Airco op de kamer (al was het niet bestand tegen de 30+ graden buiten). Waterkoker op de kamer. Ik kreeg een eenpersoons kamer (nr 77); bed was twijfelaar (en niet een echte eenpersoons). Makkelijk / gratis parkeren

matig
    • Comfort Kamer

223 is een benauwde kamer. geen airco, en als je het raam openzet hoor je tot 'avonds laat het gebrom van een enorme afzuig installatie vlak onder het raam. Daar komen luchtjes en warmte uit.

personeel zeer vriendelijk

Ideaal als overnachtingsadres bij een paar dagen strand.

De familiekamer is weinig sfeervol.

Wij hadden de familiekamer, heel praktisch met onze drie kinderen. We waren er voor een paar dagen naar zee. De eerste dag zijn we naar het strand in Egmond aan Zee geweest. De tweede dag naar het centrum van Alkmaar en vervolgens naar Bergen aan Zee. Beide stranden uitstekend bevallen. Is slecht ongeveer een kwartier rijden vanaf het hotel. Het personeel is uiterst vriendelijk, zowel bij de receptie als in de bar en bij het ontbijt. Ontbijt was prima.

Prima zakelijk verblijf!
    • Comfort Kamer

Interieur in de gangen wat oubollig, licht in de badkamer ging op sensor. Pas als je in de hoek stond ging licht aan en bleef tot wel half uur branden als je al weg was (beetje zonde)

Ruimte, ramen konden ver open, lekker bed en goede kussens. Fijn bureautje om aan te werken.

Goede locatie, prima hotel en lekker ontbijt. Kamer met een knipoog.
    • Superior Kamer

Ik had meer verwacht van de Superior kamer, voor die prijs. De badkamer uitstraling en materialen vond ik gedateerd met een onhandig geplaatst toilet. Het bureau is met de rug naar de ruime kamer gericht en te compact om er knap met een laptop achter te werken.

Locatie is uitstekend. De bar is gezellig en personeel is zowel achter de bar als bij de receptie zeer vriendelijk. Op de kamer, het bed is uitstekend en de tv heeft een prettig groot formaat.

Fijne familiekamer

Er viel niets tegen. Wij waren tevreden over het personeel, faciliteiten en de kamers.

Wij hadden een familiekamer gereserveerd. De kamer was ruim voor 6 personen. Alle benodigdheden waren aanwezig. De hygiëne van de kamers was top. Fijn dat het personeel ook aan de kleintjes heeft gedacht. De kids waren erg enthousiast.

Altijd al in een sauna willen overnachten? En dat voor €150 per nacht!
    • Comfort Kamer met Stapelbed

30 graden en geen airco. Kamer is aan een drukke weg dus met raam open slapen ook geen optie. In overleg met manager was enige optie om ons met 2 kleine kinderen om 21 00 uur ons geld terug te geven zodat we een ander hotel konden boeken .Kamer en badkamer verouderd, stoffig en vies. Kinderen overnachten in stapelbed waarbij stopcontact in het bed zit zonder kinder(be) veiligheid. Erg veel beweging in het hotel en het hotel is supergehorig. De hele avond en nacht hoor je mensen op de gangen en hoor je deuren open en dichtslaan. Kortom verre van 4 sterren en het geld zeker niet waard. Meer een 2 sterren hostel dan een 4 sterren hotel. Nooit meer. Klacht wordt niet serieus genomen aangezien ik na 2 weken nog steeds op een telefoontje van de manager wacht en dat er ook ( na betaling van de rekening 2 weken geleden ter plekke in het hotel) nog steeds een reservering op mijn credit card staat.

Ontbijt is uitegebreid, maar je moet er wel voor in de rij voor staan wachten.

Heerlijk verblijf,met zeer vriendelijke mensen.

Niks,alles was goed.

Samen met mijn dochter en zoon (die een beperking heeft ) 3 dagen in het hotel geweest.We hadden een ruime kamer. Maar vooral de vriendelijkheid van het personeel was echt top. Ook de dames bij het ontbijt waren super vriendelijk,we hebben heerlijk gegeten,zag er keurig uit.

een goed bed, goede service maar ook een gezellige kamer
    • Comfort Kamer

De afstand naar het centrum. De donkere ongezellige bar in de kelder. We hadden de laatste nacht last van lawaai onder ons raam aan de voorkant.

de kamer was super gezellig ingericht met 2 comfortabele stoelen. de bedden waren heerlijk!

Ontbijt is prima vriendelijk personeel, makelijk berreikbaar...
    • Comfort Kamer

Het enige dat mij persoonlijk stoort is vloer bedekking in hotel kamers, dus ook in dit hotel. Verder prima!

Ontbijt is prima vriendelijk personeel, makelijk berreikbaar dicht bij de autoweg. Op loop afstand van het centrum pakweg 20 minute.

Goed zakelijk verblijf
    • Comfort Kamer

Bijzonder gehorige kamer (vooral vanafoor de gang). Gelukkig waren de meeste mensen op tijd op de kamer... Daarna weinig last meer gehad.

Goed restaurant; diner en ontbijt. Locatie vlak bij doorgaande wegen. Kamer leuk ingericht Goed bed Waterkoker op de kamer

Een hele goede service en prettig hotel.

Geen tegenvallende ervaring.

Het ontbijt was weer uitstekend net zoals de kamers. Het begroeten en ontvangst bij binnenkomst was vriendelijk. Het parkeren was prima. Dicht bij het centrum om te winkelen enz

was naar tevredenheid ondanks de frauduleuze taxichauffeur.
    • Comfort Kamer

restaurant op zondag dicht!! Ze hebben een deal met taxibedrijf daar hebben we gebruik van gemaakt hotel-centrum 7,50euro doch de Chauffeur rekende 10,50 omdat onze bestemming de Waag niet centrum was. terug andere vervoerwijze gekozen, ik ben hartpatiënt maar het stuit mij tegen de borst om weer op deze manier belazert te worden.

comfortabele bedden zoals het hoort te zijn.

matig/ gewoon/
    • Comfort Kamer

Restaurant donker De totale prijs was niet vermeld op de site booking.com. Het hotel is buiten het centrum in een gewone wijk. Loop afstand 20 minuten.

Personeel bij de receptie

Afrader
    • Comfort Kamer

Slecht onervaren en onbeleefd balie personeel. Een verkeerde kamersleutel meegegeven, ik werd verrast met een ‘bezoek’ van de gast die juist deze kamer had geboekt, dit terwijl ik naakt op de kamer stond! Genant voor ons beiden! Wat zei het baliemeisje?” Ik kan ook wel eens foutje maken hoor”... schandalig!

het was oke
    • Executive Tweepersoonskamer

de prijs van de kamer inclusief ontbijt kwam op 150 euro, dat vind ik best een stevige prijs voor 1 nachtje weg,had meer luxe in de kamer verwacht , badkamer oud , bedden wel heerlijk geen balkon of tuin bij accommodatie

prima ontbijt, hygiëne goed

Hotel aan te raden
    • Comfort Kamer

Voor een verblijf van langer dan 1 dag kan de 3 gangen menu in de restaurant tegenvallen. Punten 3/5

De netheid en vriendelijkheid de kamer was aangenaam in grote

Ontbijt was prima.
    • Comfort Kamer met Stapelbed

Personeel (vooral oudere man) in de brasserie. Liep weg zonder antwoord op een vraag te geven. Erg ongeïnteresseerd.

Ontbijt was prima. Kamer was ruim en netjes.

Het ontbijt was uitgebreid en goed.
    • Comfort Kamer

Op het laatste moment werd meegedeeld dat wij pas vanaf 18.00 uur konden inchecken ivm een voetbalwedstrijd van AZ. Na een discussie aan de telefoon mochten wij gelukkig toch eerder. In het restaurant konden we alleen het voetbalmenu krijgen. Het uitserveren duurde erg lang door de drukte. Geen aanrader om dit hotel te boeken als AZ thuis moet spelen.

Het ontbijt was uitgebreid en goed.

Erg rommelig
    • Comfort Kamer

incheck werd na boeken ineens veel later ivm drukte (18 uur). om 18:30 uur was er echter nog geen kamer beschikbaar. Erg jammer, leken geen drukte te kunnen hendelen.

mooie kamer, luxe uitstraling

Was verders goed

Het uitcheckmoment

Het bed was heerlijk. Verders nergens geen gebruik van gemaakt omdat wij 7 uur in het ziekenhuis moesten zijn. De man met uitchecken vonden we sagerijnig erg jammer.

Voor ons was de locatie perfect. Je kan lopend naar het centrum.
    • Comfort Kamer

Niets alles was naar wens.Zelfs een koffiezetapparaat en waterkoker op de kamer.

Het personeel was erg vriendelijk. Naast het hotel kun je heerlijk eten,sushi of wokken .

Vriendelijk
    • Comfort Kamer

Kamers verouderd. Ik vermoed dat er de dag voordien nog gerookt werd in mijn kamer. ( Er was ook een asbak aanwezig in mijn kamer wat toch niet echt meer van deze tijd is ...)

Zeer vriendelijk personeel, echt een meerwaarde! Voor ons zeer goede locatie, dicht bij het stadion.

Comfortabel hotel.
    • Comfort Kamer

De kamer die ik geboekt dacht te hebben zag er groter uit. Het was te warm, verwarming was niet uit te krijgen. Doordat het raam open moest was er veel lawaai van verkeer. Ik gevraagd om een kamer aan de parkingzijde maar helaas niet gekregen.

Heerlijk ontbijt. Hotel is op een goede manier gemoderniseerd.

Mooi ruime kamer met matige badkamer
    • Executive Tweepersoonskamer

De badkamer hoort niet bij een 4 sterrenhotel. Verouderd tegelwerk, zeer krappe ruimte bij het toilet en douchen (geen thermostatische kraan) in het bad.

Uitstekende bedden en een goed ontbijtbuffet

het ontbijt was goed en de bediening was vriendelijk en...
    • Comfort Kamer

De menukaart in het restaurant was aangepast, dat was ons niet verteld bij aankomst. we waren wel geïnformeerd over drukte ivm wedstrijd AZ. Magere kaart, prijs kwaliteit beneden peil.

het ontbijt was goed en de bediening was vriendelijk en gastvrij

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Aanrader!!
    • Comfort Kamer

Eigenlijk niets.... Zelfs bij lang zoeken, kunnen we niets bedenken

Propere kamer en badkamer. Heel vriendelijk personeel (echt allemaal). Gratis parking. Heel lekker ontbijt met goede extra service (vers gebakken eitjes te verkrijgen op eenvoudige vraag).

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Grappige retro-telefoon
    • Comfort Kamer

Jammer dat er nog geen elektrische laadpalen zijn voor de auto. Daar zou ieder hotel in deze tijd toch minimaal een paar van moeten hebben,

De retro-look van de kamer. Erg grappig.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Gastvrij ontvangen met hond in sfeervolle, rustige kamer met heerlijk bed.
    • Comfort Kamer

Er was een waterkoker en kopjes maar geen theezakjes op de kamer.

We waren met de hond en er stond al een voerbak op de kamer klaar. Heerlijk schoon bed. Rustige kamer. Makkelijk gratis parkeren en goeie locatie. Wij moesten naar Amsterdam en dat was goed te doen. Maar ook voor weekendje Alkmaar uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Mooie kamer, top bedden maar op locatie is verder niets.
    • Comfort Kamer

Bar was tijdens verblijf gesloten, iets wat voortijdig vermeld had moeten worden! Dan hadden wij voor een ander hotel kunnen kiezen. Daarom ook eerste een direct laatste keer.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

We werden hartelijk ontvangen door de receptioniste en...
    • Comfort Kamer

We werden hartelijk ontvangen door de receptioniste en kregen een klein kopje chocomelk aangeboden, lekker! Kamer was goed van formaat, het bed sliep heerlijk en een ruime badkamer met fijne douche!

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

prettig verblijf, attente staf
    • Comfort Kamer

drukke weg, verkeergeluiden, matrassen zouden voor ons steviger gemogen hebben

kamers geriefelijk en sfeervol, leuke attente zaken en kleurzetting, behulpzame staf

Mooie kamer
    • Comfort Kamer

Toch net ff te ver uit het centrum om te lopen. Zeker als je aan het winkelen bent, dan loop je al gauw nóg verder weg. Terug was het voor ons dus een half uur lopen (met tassen!) De bar beneden in de kelder en het fitnessgedeelte nodigen niet uit om ervan gebruik te maken. Wat we ook jammer vonden, was dat we allebei ziek waren geworden en dus genoodzaakt werden om naar huis te gaan. De dames bij de receptie deden niets om ons enigzins tegemoet te komen of iets aan te bieden om ‘de pijn te verzachten’: we moesten de tweede nacht gewoon betalen want annuleren kon niet meer volgens de voorwaarden. Wij hadden toch wat meer klantenservice verwacht. Al is het alleen al bijvoorbeeld een tegoedbon om ons te stimuleren vooral nog een keer terug te komen, zodat we wel kunnen genieten van ons verblijf. Maakt niet uit wat, maar gewoon ‘iets’. Nu komen we hier zeker niet meer terug.

Mooie kamer Goed ontbijt

Prima hotel voor een zakelijk verblijf maar voor een vakantie...mwa
    • Superior Kamer

De kamer was opgeknapt maar wij waren niet erg onder de indruk van wat er was gedaan. Het schilderwerk was slordig gedaan. Ook had de kamer geen gezellige uitstraling. De badkamer mag echt een make-over hebben. De televisie gaf geen super beeld, jammer. De wellness faciliteiten zijn in de kelder. Dat is op zich geen probleem maar om daar te komen moet je of door het restaurant (ook in de kelder) of vanuit de lobby als het ware het hotel uit en een trap af naar de kelder. Niet ideaal. In het kort, was het het 'net niet' voor ons.

Perfecte dame die de wellnessruimte bemant, chapeau! Fijn bed, fijne douche, prima ontbijt, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, schoon en genoeg parkeerruimte.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Vriendelijk personeel.
    • Comfort Kamer

Papieren vuilniszak hangend aan de muur in de badkamer is misschien wel milieubewust maar het ziet er armoedig uit.

Vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en erg schoon. Top!

Heerlijk rustig verblijf met een bad en fijn bed, op loopafstand naar het centrum
    • Comfort Kamer

Niets, voldeed precies aan mijn doel van dit weekendje weg

Heerlijke rustige kamer, met een bad, koelkast en waterkoker. Geen last van het drukke verkeer. Prima afstand om te lopen naar het centrum, maar ook met OV makkelijk te bereiken. Voldoende gratis parkeergelegenheid. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus hier kan ik geen oordeel over geven

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Ontspannen
    • Comfort Kamer

Het was een gezellige kamer. Waarin rust over ons heen kwam. Het bad was een heerlijke aanvulling op de kamer. Ook de waterkoker met de mogelijkheid om alvast wat te drinken was fijn. De mogelijkheid tussen 3 restaurants is geweldig. Wij kozen het restaurant van het hotel, waar we hebben genoten van een heerlijk diner.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

prima voor een nacht
    • Comfort Kamer

Kamers waren oubollig. Er stond een stapelbed in de kamer. Geen last van, maar maakte de kamer klein en het oogt rommelig

Prima matras. Gratis wifi uitstekend.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prima verblijf voor een nacht

Werd gerookt op onze gang, dit kwam onze hotelkamer binnen met kleine kinderen geen pretje. Op deze klacht werd niet echt gereageerd. Buitenkant van het hotel erg armoedig binnen mooi!

Net hotel, vriendelijk personeel, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima bedden en ontbijt, service en badkamer vielen tegen.
    • Comfort Kamer

Receptionist tikje bijdehand en snibbig. "Dit zijn de regels", en weinig bereid in oplossingen te denken. De badkamer was niet fijn. We moesten douchen in een bad met een heel gladde vloer, waar de handgreep niet op de goede plek zat om veilig weer uit dat bad te stappen.

Prima ontbijt en heel vriendelijke bediening. Prima bedden.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prettig verblijf.
    • Comfort Kamer

De badkamer/douche zou wat luxer mogen. Het aantal zenders op de prima televisie viel erg tegen.

De bedden waren uitstekend en de kamer was zeer ruim.

Alle voorzieningen bij de hand, prima geslapen in een goed te verduisteren geluidsdichte kamer.
    • Comfort Kamer

We hadden een reserveringsbevestiging voor een comfortkamer, maar kregen in eerste instantie een kamer toegewezen die in het geheel niet voldeed aan de kenmerken van een comfortkamer. Ons werd een upgrade aangeboden, na enig onderhandelen zonder meerkosten.

Ruime goed toegeruste comfortabele kamer. Restaurant en bar aanwezig. Prima hotel voor een bezoek aan Alkmaar, gemakkelijk bereikbaar met gratis parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel.

Super.
    • Comfort Kamer

Kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer. Prachtig , mooie details. Ontbijt was goed. Zeker gezien de prijs. Ligt wel wat van het centrum af, maar prima Personeel receptie zeer vriendelijk, dit viel gewoon op.

prima voor de ene nacht dat wwij er waren
    • Comfort Kamer

nespresso/waterkoker/schemerlamp allemaal op 1 stopcontact. gaat wel maar was wel even wennen

goede kamer/goed ontbijt/vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Goed bereikbaar, vriendelijk personeel?
    • Comfort Kamer

Kamer rook bij aankomst muffig. Gelukkig kunnen er ramen open dus je kunt ventileren. Hotel ligt vlak bij een grote rotonde, hierdoor veel verkeerslawaai. Maakt wat verouderde indruk.

Goed bereikbaar, vriendelijk personeel? Prima bedden.

Omtrent bar, restaurant, ontbijt kan ik kort zijn catastrove.
    • Comfort Kamer

Overige personeel in bar, restaurant was triestige bedoening (onprofessioneel, onkunde) Ontbijt (bits en onvriendelijk) eten was goed en keuze ok voor deze prijsclasse

Top ontvangst en afsluiten aan de receptie (vriendelijk, behulpzaam, gepassioneerd)

Verouderd hotel dat een upgrade nodig heeft
    • Comfort Kamer

Had de dag van tevoren gebeld of er een fitness is. Ja, die was er. Op de dag van aankomst vroeg ik waar deze zich bevond. Aangekomen bij de fitness werd vertelt dat deze niet gebruikt kon worden de hele week ivm nieuwe vloer. Dat kan natuurlijk, maar ik had juist daags ervoor hierover gebeld! Teruggekoppeld aan de receptie en zij wisten van niks. Juist als je voor zaken komt is sporten een welkome afleiding en om die reden had ik voor dit hotel gekozen. Niet prettig dus. Daarnaast is het hotel sterk verouderd en heeft het een upgrade nodig.

Goede prijs/kwaliteit
    • Comfort Kamer met Stapelbed

Matrassen waren of te hard of te zacht. Ontbijtzaal was erg vol. Te weinig plekken boor het aantal gasten.

Zeer vriendelijk peraoneel. Zowel aan de balie als tijdens het ontbijt. Prins was goed voor een familikamer.

Hotel gekozen ivm centrale ligging tussen twee adressen van familiebezoeken in het eekend.
    • Comfort Kamer

Bedopstelling leek geimproviseerd. Bedden wel comfortable. Badkamer leek aan renovatie toe, maar kwaliteit goed en hygiëne in orde.

Ontbijt goed. Wat je verwacht in zo'n hotel. Locatie zeer goed voor de gelegenheid van twee familiebezoeken in het weekend.

heel prettig.
    • Comfort Kamer

douchen in het bad is altijd wat eng. Een extra mogelijkheid om je vast te houden in de buurt van de doucheslang heb ik wel gemist.

prima ontbijt, goede bedden. goed personeel. We vonden het fijn dat we een kopje koffie konden zetten op de kamer.

Leuke accommodatie, wat ouder hotel wat je terug ziet in de ruimtes. Het is zeker wel gemoderniseerd waar mogelijk.

De ontbijtzaal was warm net te klein en zeer laag plafond.

Ligt rustig aan de buitenring van Alkmaar. Toch is het centrum Alkmaar binnen loopafstand.

Erg leuk gerestyled met weinig middelen
    • Comfort Kamer

Bedden zijn veel te hard, na 3 dgn nog erg pijn in de rug, douchen in het bad vindt ik echt niet kunnen in een 4 sterren hotel en zeker niet als je dan ook nog met je voet in het putje moet staan en we hadden een vieze beker in de hotelkamer . Tevens om 7 uur in de ochtend al herrie van bevoorradingskarretjes/klusteam.

Erg leuk gerestyled met weinig middelen

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prima en voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Kamer

Het WiFi-net is onveilig. Ik heb liever een beveiligd net, desnoods tegen betaling.

Het is een sfeervol hotel, zowel de gemeenschappelijke ruimtes als de kamer.

Zoals ik het me voorgesteld had met uitzondering van de (ontbrekende) uitstraling
    • Comfort Kamer

Uitstraling van het hotel. Een beetje gedateerd. De badkamer: douchen in een bad met zo'n draaibare glazen want is niet mijn ding.

Faire prijs voor wat geboden werd. Vriendelijk personeel. Chinees restaurant vlak naast het hotel (wel een drukke bedoening - wok Palace), lekker, betaalbaar, 2u onbeperkt eten en drinken voor een vaste prijs. Best wel reserveren en niet later dan 19h30 want om 21h30 wordt al volop opgekuist ook al zou de keuken open moeten zijn tot 22h00). Lekker ontbijt (vers gebakken eitje kun je vragen). Propere kamers, wel een beetje gedateerd maar toch tip top in orde. Aangename bar met ruim aanbod, wel een beetje duur. Er ook nog een Japanees aan de andere kant en een eigen restaurant maar dat was gesloten op zondag avond. Ik zou zeker nog terug gaan.

Prima doch eenvoudig verblijf mbt accomodatie/kamer.
    • Comfort Kamer met Stapelbed

Op zich prima hotel, maar de kamers vonden wij ietwat gedateerd. Helaas hadden wij een kamer langs een drukke weg, dus veel lawaai.

Zeer klantvriendelijk, professioneel personeel! Prima ontbijt! Goede ligging tov de stad. Goede info van de receptie.

Zeer aangenaam verblijf.
    • Comfort Kamer

Zaterdag en zondag kon je niet dineren in het restaurant van het hotel.

Ligging tegenover bushalte. Parking ondergronds afgesloten. Vriendelijke ontvangst. Kamer en ontbijt waren zeker in orde.

Prima, netjes en schoon verblijf
    • Executive Tweepersoonskamer

2km van het centrum daardoor dik 20min lopen (wordt aangegeven door Golden Tulip). Iets te hard bed, kamers ietwat gedateerd wat ze met accessoires hebben geprobeerd te moderniseren. Sauna en Stoombad aanwezig tegen betaling.

Mooie lobby, vriendelijk personeel, schone kamer, heerlijke douche, airco aanwezig.

• Comfort Kamer

Dekbed was aan de warme kant, wat het slapen niet echt bevorderde

Ligging van het hotel was uitstekend, vlak bij de uitvalswegen, en toch ben je ook snel in het centrum

Zeer vriendelijk personeel, erg schoon, sauna en...
    • Comfort Kamer

Interieur (kamer, lobby) en exterieur vrij basic en weinig smaakvol. De ontbijtzaal is daarentegen al een stuk moderner. Rookplek recht voor de entree. Directe omgeving is weinig charmant (wegen, parkeerplaats, kantoren).

Zeer vriendelijk personeel, erg schoon, sauna en beauty-afdeling aanwezig, gratis parkeren, 20 minuten lopen naar centrum, vlakbij AZ-stadion, prima ontbijt, perfect te bereiken.

Geen aanrader
    • Comfort Kamer

Upgrade kamer betaald maar kopjes ontbraken en werden niet schoongemaakt door interieurmedewerkster. Flinke stoflaag op douchedeur 3 dagen lang niet gepoetst. Spinnenwebben aan de buitenkant van hetbrechterraam. Om de parkeergarage in te gaan moest men uit de auto stappen om de key te activeren. Upgrade was het geld niet waard. Receptioniste wist niet wat ze met deze opmerking moest doen en als zo vaak zou het doorgegeven worden. Schiet men als gast niets mee op.

kamer was niet schoon en temperatuur op de kamers te hoog waardoor het verblijf niet als prettig erv
    • Comfort Kamer

De kamer was vies en er hingen spinnenwebben die er al langere tijd hingen. nadat ik dat gemeld had waren deze nog niet allemaal verwijderd van de plafonds waarna ik nogmaals gereclameerd heb. Daarna waren ze gelukkig verdwenen toen wij terug kwamen.

het mooiste deel van het hotel was zwembad en fittnes

Een aanrader!
    • Comfort Kamer

hoge instap voor douchen in het bad. Blijft voor oudere mensen riskant

Goede kamer, goed ontbijt, sfeervolle brasserie, vriendelijk en attent personeel. Ook het feit, dat lijn 4 naar centrum en station voor de deur stopt ,is zeer positief.

Op zich ok hotel, maar niet bijzonder en wel een hoge prijs.
    • Comfort Kamer

De prijs. Op de site € 198,- voor twee nachten, waarbij ik voorkeur voor een tweepersoonsbed had opgegeven. In de bevestiging stond noch de prijs noch die voorkeur. Ter plekke konden we voor € 15 per nacht upgraden naar een tweepersoonsbed (plus nespresso en airco). Uiteindelijk betaalden we (hogere kamerprijs, upgrade en toeristenbelasting) € 297. Dat voelt niet lekker.

Voorzieningen voor onze fietsen

Gewoon goed

Prijs zou inclusief ontbijt moeten zijn. Er zijn nl. 2 verschillende matrassen aanwezig, één harde en één zachte. Dit zou men moeten aangeven, want wij hadden dit pas achteraf ontdekt.

Degelijk standaard ontbijt

plezierig
    • Comfort Kamer

wij waren hier eerder geweest en wisten dus wat we konden verwachten. Daarom geen tegenvaller

Vriendelijk en behulpzaam personeel en keurige en ruime kamer en rustig omdat de kamer aan de kant lag van de parkeerplaats

Redelijk verblijf
    • Comfort Kamer

Rumoerig zodra het raam open is, en dat is nodig ivm de temperatuur. Veel geluiden van mensen en meeuwen helaas. Heerlijke bedden.

De bereikbaarheid en de weg richting de stranden

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Ik ben wandelaar en moest vroeg starten, het ontbijt was nog...

Ik ben wandelaar en moest vroeg starten, het ontbijt was nog niet open. Na mijn vraag een ontbijt en lunch van te voren klaar te maken werd positief gereageerd. Ik moest er alleen 9 euro voor betalen, terwijl als je laat ontbijt je voor 3 euro een tas vol kon doen uit het ontbijtbuffet.