Beoordelingen over Grand Hotel Beatrix 4-sterren

Badhuisstraat 2-10, 1789 AK Huisduinen, Nederland

#2 van de 3 hotels in Huisduinen

Top hotel en locatie met vriendelijk personeel

Er werd om 0930 al door de schoonmakers op de deur geklopt omdat we die dag weg gingen, terwijl er pas om 1100 uitgecheckt hoefde te worden. We moesten nog ontbijten dus vonden dit erg vreemd en apart.

netheid van de kamer en zeer vriendelijk personeel bij receptie en restaurant voor het ontbijt.

Perfecte locatie.

Bed was zeer slordig opgemaakt (lakens gekreukt en los) waardoor het de indruk wekte dat het niet was verschoond.... Besproken met receptioniste.

Perfecte locatie. Mooi zwembad met een sauna!

een heerlijk weekend gehad in prachtige omgeving met fijn personeel

Als er veel gasten zijn is er onvoldoende plaats in de ontbijtruimte.Sommige personeelsleden spreken vrijwel iedereen in het Duits aan, dat vind ik een beetje te veel van het goede. We hebben a la carte gegeten. Wij dachten dan van alles te kunnen kiezen. De keuze was echter beperkt, je had geen vrije keus, maar moest kiezen uit vooraf vastgestelde menu's.

De meeste personeelsleden zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Geweldige ligging, lekker dicht bij het strand, dicht bij Den Helder. Zeker als je de fietsen bij je hebt een prima plek.

Beatrix hotel Huisduinen

De vieze plaslucht in de lift. Het hotel is qua inrichting achterhaald. Op het balkonnetje zijn geen stoeltjes aanwezig. In de kamer geen thee of koffiefaciliteiten. Ontbijt was niet heel luxe maar prima en de dame kon het werk niet aan. Waardoor we zelf een tafeltje hebben afgeruimd zodat we konden plaatsnemen.

De ligging is prima. De kamer schoon en de bedden heerlijk! De dame achter de balie ontzettend aardig.

goed doch de accomodatie verdient een upgrading.

Kamers zijn wat kleurstelling betreft outdated door het gebruik van donkere kleuren. De kamer en gangen kunnen wel wat verf gebruiken.

Ontbijt was goed. Service tijdens het diner vriendelijk en competent.

Heerlijk direct bij het water en mooi duingebied.

De lichten van het zwembad gingen zomaar uit, terwijl we dachten dat het zwembad nog een kwartier langer open zou zijn. Toen was het vrij donker.

Heerlijk direct bij het water en mooi duingebied. Lekker gewandeld over de dijk, de duinen en het strand en ook een super lekkere fietstocht gemaakt. Vriendelijk personeel!

Prima hotel voor een nachtje.

Ik vind het ontbijt best wel tegenvallen. Ook vond ik het persoonlijk wat onhandig dat je wel met de lift kan, maar dan alsnog trappen moet lopen met je koffer. Daarbij vond ik de kamer wat gedateerd aanvoelen. De balkondeur werkte niet echt en er was alleen het hoognodige op de kamer. Jammer dat er geen waterkoker was.

Prachtige locatie! Je kunt de zee vanaf je balkon ruiken (en bijna zien). Ook het zwembad was prima. De kamer die ik had was groot en had een mooi uitzicht.

Vieze lucht in badkamer. Jammer dat er niets was om koffie of thee op de kamer te maken. Beetje saaie omgeving (Muv zee en strand)

Mooie ligging. Heerlijke bedden. Aardig personeel. Lekker balkon.

perfect hotel voor romantisch weekendje aan zee

Kregen geen of vrijwel nauwelijks info over de omgeving. In de badkuip lagen haren, en deed de verlichting het niet goed (knipperende spotjes). Bij het ontbeid was het koffie apparaat gewoon smerig.

De locatie is gewoon perfect. Een trap de dijk over en je staat bij de zee. Het kamerinterieur is mooi en strak ingericht, en de bedden lagen heerlijk.

Ouderwets hotel, niet schoon.

Ouderwets hotel, niet schoon. Kruimels van de vorige gast in de stoel, vlekken op gordijn, watervlekken in plafond. Geen fatsoenlijk toiletpapier maar tissues. Warme en bedompte kamer die ook nog eens niet fris rook. Wi-Fi verbinding viel telkens weg.

Leuk hotel maar er zijn nog kleine verbeterpunten

Het zwembad was wat verouderd en kan een update gebruiken. Door het douchen in bad werd de vloer van de badkamer behoorlijk glad, want de wand was niet lang genoeg. Er miste stopcontacten naast het bed om bijvoorbeeld een telefoon op te laden.

De kamer was ruim opgezet met twee comfortabele stoelen. Het personeel was aardig en het ontbijt was goed. Ook erg fijn was dat er bij het ontbijt mesjes lagen om fruit mee te schillen. Dit mis ik vaak in hotels.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima hotel met zwembad.

Prima hotel. Volgens mij ook het beste hotel in Den Helder. Vijf minuten lopen naar het strand en een zwembad en sauna in het hotel. Schoon en vriendelijk personeel. Ontbijt is voldoende.

prima voor het doeleinde waar ik er voor was.

De kamers zijn ietwat gedateerd

Personeel super vriendelijk, hele leuke en gezellige bar /cq ontbijtruimte. Locatie is geweldig, weg oversteken, trap op en je staat aan de zee.

6,0
    Prima voor een nacht, maar prijs kwaliteit is matig. Gedateerd hotel.

Badkamer was niet schoon. Vooral de muur bij het bad was vies. Ontbijt was matig, zeker in vergelijking tot was je in andere hotel krijgt. De prijs voor een nacht was voor deze totale kwaliteit matig.

Goed bed!

Heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet!

Ik miste informatie op de kamer over het hotel zelf (nog eens de openingstijden van zwembad, ontbijtbuffet, e.d.) en informatie over de omgeving. Er lag nu helemaal niets.

Heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet!

De nabijheid van het strand.

Het ontbijt viel erg tegen. Verlepte croissantjes, geen plakjes komkommer/tomaat, geen gesneden fruit.

De nabijheid van het strand. Het restaurant in het hotel is van erg goede kwaliteit! Heerlijk gegeten met een top wijnarrangement!

Zeer relaxed verblijf

Bij tweede dag waren bijna alle tafeltjes niet afgeruimd.

Sfeervolle kamer en goed ontbijt! Vriendelijk personeel bij de receptie. Heerlijk gegeten 's avonds in het sfeervolle restaurant, met zeer vakbekwaam personeel.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Kamer inrichting erg netjes en verzorgd.

Restaurant inrichting niet echt gezellig daarom elders gaan eten. Badkamer zou eens gerenoveerd moeten worden.

Kamer inrichting erg netjes en verzorgd.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Mooie locatie super restaurant.

Prachtige plek, 's avonds in het hotel gegeten. Het restaurant was een aangename verrassing met erg vriendelijk personeel. De ligging meteen aan de Noordzee dijk is erg mooi. 's Ochtends een korte wandeling langs de zee en fris aan de slag! Mooi ingerichte kamers, bovengemiddeld.

Geweldig met prima service, het terugkomen waard

Doordat we de enige gasten waren op 1 januari, kregen we een upgrade naar een suite. Deze was van alle gemakken voorzien, bv. met een mooi Engels bureau en art-deco lamp, een extra zitje en groot tweepersoonsbed. Kamer had twee televisies en uitzicht op de dijk en daarachter de zee. We hebben heerlijk genoten van het zwembad, Turks stoombad en sauna. Daarna zijn we gaan eten in een restaurant in de buurt (Nogal Wiedus). De volgende ochtend werd het ontbijt gebracht, dit was zeer uitgebreid met veel verse dingen (broodjes, vers fruit) en kranten.

Heerlijke plek,we komen er graag om te wandelen maar het hotel viel dit keer beetje tegen

Er hing een vieze putlucht in de badkamer.we kregen een andere kamer.die stonk niet maar was niet erg schoon,veel stof op bv nachtkastjes

Het personeel was bijzonder aange naam

Prettig verblijf gehad.

Binnen twee minuten sta je aan de zee, langs de zee kun je lekker lunchen. Verder is Den Helder niet erg boeiend, maar daar kan het hotel niks aan doen.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Top locatie

De prijs voor niet seizoen is aan de hoger kant.

Perfecte locatie,uitzicht is TOP !!! 's morgens wandelen met de hond en echt genieten van het uitzicht ontbijt is goed

Ontspannend

Een paar kleine restauraties of eventueel renoveren zodat het wat up-to-date is en wat moderner zou het hotel zeker ten goede komen!! Maar voor de rest is dit een super hotel!

Het avondeten, dit was gewoon om U tegen te zeggen! Helemaal top!

Prachtige omgeving heel indrukwekkend voor de rest een netjes hotel de kamers waren gedateerd

Ontbijt, de melk van de cappuccino was zuur en geen vers gebakken broodjes alleen croissants. Het ontbijt had uitgebreider gekund en a la carte eten was zeer prijzig we hebben dan ook elders gegeten.

De prachtige locatie van het hotel.. heel mooi gelegen

Het restaurant op de 3e verdieping heeft een uitstekende...

Ontbijt is pas vanaf 07:00. Er was wel een ontbijtpakketje beschikbaar voor degenen die vroeger weg moeten.

Het restaurant op de 3e verdieping heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Hotel heeft goede faciliteiten maar doet een beetje...

Hotel heeft goede faciliteiten maar doet een beetje gedateerd aan. Onderhoud kan wat verbeterd worden. kwaliteit bedden is goed. Kamer heeft balkon dat echter gedeeld wordt met de kamer ernaast

Niet voor herhaling vatbaar

Zeer ouwbollige accommodatie. Geen koffie/thee op de kamer, douchen in een smal bad, handdoek hangt naast wc, zeer donker entree, eenvoudig ontbijt, geen lounche gedeelte of gezellige bar. Alles is echt heel oud en zeker geen 4 sterren meer waard.

Geen dubbele wastafel. Oude wastafel (roest bij kraan inplant) Bij douchen spetter je gauw op de grond. Haken om de jas even op te hangen in het halletje ontbreken. Moet dan op de stoel of in de kast. Geen muziekzender(s) op de TV. Zeer goede bed leeslampjes. Geen hinder voor partner

De rust

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Mooie locatie vlakbij het strand

Op de kamer was een bad waarin je ook moet douchen. Dat is niet ideaal.

Vanuit het gezellig ingerichte restaurant op de bovenste verdieping heb je een prachtig uitzicht op zee waar 's avonds de zon onder gaat. Het eten was ook erg lekker.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Heerlijk genoten!

We konden om 11 uur geen koffie met gebak eten omdat de ontbijtruimte nog niet opgeruimd was (begane grond). Ontbijt kan beter in restaurant dan in de brasserie

Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Was prima.

Koelkast op kamer31 deed het niet. Een schemerlamp op de tafel was niet aangesloten. Geen info op de kamers over tv zenders maar ook geen noodnummers etc. We miste ook een kapstok/ haakjes om je jas op te hangen. Er zou een kluisje aanwezig zijn? Alleen het kastje met de koelkast bevatte een slot maar daar hadden we geen sleutel van. Op fotos bij booking.com stond een bubbelbad bij het zwembad. Is nu een plantenbak.

Rustig

Helemaal niets, anders zouden we hier ook niet zo vaak, al geruime tijd een aantal dagen per jaar komen !

De totale gemoedelijke sfeer in en om het hotel, van de vriendelijkheid, attentie van de het receptiepersoneel, de gezellige bediening in het restaurant en de rust en ruimte om het hotel.

Het was goed voor 1 nachtje. Ik kom niet weer.

Kleine, vieze kamer. Zeker geen 4 sterren waard. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Te kleine ontbijtzaal. Veel dingen snel op. Roerei was ronduit vies, was nog snotterig. Gastvrouw bij t ontbijt was niet vriendelijk.

voor verbetering vatbaar

ik ben hartpatiënt en had assistentie bij de bagage naar de kamer brengen op prijs gesteld, de koelkast in de kamer deed het niet er liep niemand mee. we hebben geklaagd over de koelkast er is een andere kamer aangeboden, doch wij waren moe en wilden niet meer sjouwen met onze bagage.

ontbijt was prima, de kamer was het verst gelegen van de ingang geen assistentie bij bagage naar de kamer brengen. de locatie van het hotel is direct aan zee maar ik had het gevoel dat we kamer kregen die niemand anders wilde hebben.

Mooie plek, comfortabel bed, lekker ontbijt.

Geen balkon om even buiten te kunnen zitten, kan wel op het dakterras bij het restaurant of gewoon lekker op het strand.

Mooie plek, comfortabel bed, lekker ontbijt.

ik ken dit hotel goed en kom er vaker en zal er in de toekomst hopelijk nog vaak komen!

Het ontbijt had iets meer uitgebreid mogen zijn.

ontbijt was iets eenvoudig maar wel voldoende. Het eten was heel goed en de Bib-gourmand zeker waard. Het personeel was heel hulpvaardig en vriendelijk.

Kamer was goed, maar niet 100% proper (tafel en tapijt).

Ontbijt was ok; assortiment charcuterie en ontbijtkoeken beperkt en fruitsla niet aanwezig, degelijk maar sober.

Kamer was goed, maar niet 100% proper (tafel en tapijt). Onthaal met goede info bij vragen. Restaurantbelevenis met Bib gourmand menu van het hogere niveau én aangenaam tafelen met mooi zicht vanop het terras.

Prima gehad.

Als ik kijk naar de prijs ten opzichte van de kamer vond ik het duur. Misschien ben ik verwend maar ik reis veel en dan zie je wel de nodige verschillen. Ook in Nederland verblijf ik vaak in hotels dus ik heb aardig wat vergelijk materiaal. Begrijp mij goed, ik heb een prima verblijf gehad, het is dat jullie ernaar vragen :-)

Ik heb een prima verblijf gehad, de kamer was prima, goede bedden. Een leuk restaurant / bar op de bovenste verdieping en aardig personeel.

Leuk maar tijd voor een update...

Zie wat beviel het meest...

Het Beatrix is een prima hotel op een mooie plek maar wij hadden er iets meer van verwacht. Onze indruk is dat het tijd wordt voor een kwastje verf, nieuw tapijtje enz. Badkamer was wel keurig. Ontbijt was goed, niet overdadig maar dat hoeft ook niet. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Fijn verblijf, netjes en vriendelijk personeel.

Wij konden nergens een stopcontact vinden in de kamer om onze telefoon op te laden. Wij misten 2 stoeltjes op het balkon. Tip: Een lijstje met de televisiezenders had handig geweest, zodat je weet welke zender op welk nummer is ondergebracht.

Kleinschalig, vriendelijk personeel, makkelijk en kosteloos parkeren, schoon, leuk uitzicht bij het ontbijten en een fijn balkon.

Ontspannen aan zee!

De badkamer is gedateerd. In bad douchen kan echt niet meer in 2017!

Diner in het restaurant is Michelin niveau. Service is vriendelijk en bevlogen. De prijs is concurrerend!

Erg hete douche. Bad was niet mogelijk door temperatuur. Tevens een bigband festival onder ons raam. Was bekend bij receptie maar hebben ons geen andere kamer aangeboden..

Rustig hotel, mooie plek.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Gastvrij met goede service.

Prachtige ligging vlak achter de dijk te Huisduinen met zicht op "Lange Jaap" (de vuurtoren). Met zicht op zee met de "Razende Bol" ( Een droogvallende zandplaat).

Restaurant: De wachttijd van ieder gerecht duurt me iets te lang, maar ondanks dat vonden wij wel een aangename beleving. Hotelkamer: De inrichting is oudewets, maar de badkamer is mooi. Het douche scherm moet afgesteld worden, want na iedere douche beurt loopt het water de gang in.

De gastvrijheid en de vriendelijkheid. Geen gedoe! De restaurant is goed. Zeer luxe, maar toch ook toegankelijk. De personeel is zeer goed.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

mooie kamer, sauna en zwembad, naast het strand

De onduidelijkheid van de prijzen op het restaurant van het hotel.

mooie kamer, sauna en zwembad, naast het strand Zeer goed restaurant en goede kwaliteit. (restaurant van het hotel)

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

ook culinair genieten bij grand hotel Beatrix

badkamer was netjes, maar het bad liep langzaam leeg. Ik ga er wel van uit dat dit snel weer opgelost wordt.

bij het hotel zit een restaurant waar je heerlijk culinair kunt eten. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Lekker ontspannend onze trouwdag gevierd.

Het boeken via booking.com was enigszins verwarrend als het ging om een 2 pers. kamer en met hoeveel personen.

Goed restaurant met mooi uitzicht over zee, vriendelijk personeel. We hebben er van een avondvullend diner genoten.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Een mooi en zeer gastvriendelijk verblijf.

Betere info over kaart. Wij gingen er van uit dat we de volledige kaart (met zeer exclusief 3 of 4 gangen diner kregen) maar zagen nadien mede gasten gewoon a la carte meer gebruikelijkere (lees financieel economischer) maaltijden bestellen. Ik vind dat men ons hierop had moeten wijzen.

Service en vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Mooie grote kamer met prima bedden!

Het bubbelbad is helaas gesloten

Mooie grote kamer met prima bedden! Extra ruimte gekregen om later uit te checken omdat mijn dochtertje lag te slapen!

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Verder prima

Echt tegen niet. Maar de snelheid en gehaaste, en de ietwat nerveuze indruk die een manlijke receptionist maakte was geheel onnodig aangezien er geen sprake was van drukte op de betr. momenten. Wekte onrust op.

De vriendelijkheid tav ons hondje en de soepele en vriendelijke bejegening van de vrouwelijke jonge receptioniste.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Prima hotel met lekker eten en de zee kort bij heerlijk gewoon zeker een dikke 9 waard

In de doche geen bak of iets anders voor de vuile handoeken dit is nog aandachts puntje

Ontvangst was prima zeer aardig personeel Bediening was zeer netjes en eten was er goed De kamer vonden we wat somber maar dit kan komen door tijd van het jaar konden wel mooi uitkijken op de zee Bedden lagen heerlijk Dus zeker een aanrader voor iedereen die van het hotel en de ze wil genieten

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Behulpzaamheid en vriendelijkheid personeel

Er stond volgens de site een 2 persoonsbed, bewust daarom deze kamer gekozen. Bij betreden kamer blijken er toch 2 eenpersoons bedden tegen elkaar aan te staan.. Tegenvaller.

Behulpzaamheid en vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 17 december 2016

heerlijke complete overnachting in een rustige omgeving.

De gangen en kamers zijn relatief donker door de gekozen vloerbedekking.

Zeer rustig gelegen hotel met lekkere sauna en zwembad en goed liggende bedden.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Kort verblijf (1 nacht) voor zaken. Beetje gedateerd hotel, maar prima ligging.

Badkamer rook naar sigarettenrook. Mogelijk heeft vorige gebruiker er gerookt. Er was niet geventileerd. Hotel is wel een beetje gedateerd. Maar prima voor een kort verblijf.

Ontbijt was prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging uitstekend (vlak aan het water).

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Knus en relaxed verblijf

Het zoeken van de kamer. Trap op trap af, nog een trap af. Helaas is hier weinig aan te doen omdat het hotel zo is ingedeeld dus niet echt een slecht iets

Late check in.. laat in de avond. Maar nog steeds vriendelijk en warm welkom

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Fijn gezellig hotel op een mooie locatie.

Kamers beter opruimen. Prullenbakken leeg maken. Jammer dat de bar om 00.00 uur sluit en een handleiding voor de Airco zou aangenaam zijn.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Leuk voor een keer

De omgeving ik had gevraagd of het aan het strand was maar het was geen stand.... wel aan de zee. Daarnaast is den Helder geen gezellige stad dus dat viel erg tegen

De kamer was mooi maar erg klein

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Oord om zalige wandelingen en/of fietstochten te maken!

Een echt - punt vind ik niet onmiddellijk.

Het ontbijt was oké, het diner was super. De bordjes waren één na één een foto waard en de bereidingen smaakten heerlijk. Culinaire hoogstandjes!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Veel te duur

147€ voor 1 overnachting in een hotel dat niet echt proper was, een balkon zonder zelfs maar een stoeltje, matig ontbijt. Prijs/kwaliteit zeer slecht.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

het was goed

de kamer was nogal stoffig b.v. de bureautafel. Vitrage gordijn was niet proper

ontbijt was goed; alles was er , maar Uw gebakken eitjes hadden een ietwat andere smaak dan ik doorgaans gewend ben. service van het personeel was ook goed.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

zalig hotel voor wie op zoek is naar zee, rust, en lekker uitwaaien

ontbijt mocht iets uitgebreider voor ****/ kleine ontbijtruimte / wel verzorgd tip: koffie- en theefaciliteiten op de kamer zou leuk zijn, vooral omdat er geen roomservice is

ruim terras met zijdelings zeezicht /super locatie, zeer rustig met nabijheid van zee, fort Kijkduin en duinenreservaat/ heerlijk om te wandelen en uit te waaien/ klasse restaurant, eerder voor hotel *****

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

de pool en het ontbijt waren zeer goed.

dat er en mini bar is zonder koffie of thee. Waterkokertje of zo. een infoblad over het hotel CQ kamer/ hoe de tv werkt en dat er een airco is en hoe die dan werkt.De openingstijden van het zwembad en sauna's. mis de klok in de sauna en het hotel vond ik zeer benauwd terwijl het nog helemaal niet zo warm was buiten en de kamer vonden wij zeer donker.

de pool en het ontbijt waren zeer goed.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Parkeergelegenheid, zwembad/sauna, ontbijt, wifi, netheid

Veel trappen, verbouwing balkon, jacuzzi zoals op foto's was in werkelijkheid een plantenbak, kleine lift.

Parkeergelegenheid, zwembad/sauna, ontbijt, wifi, netheid

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Geweldig hotel qua personeel en toegankelijkheid, wat minder op organisatorisch gebied.

Ontzettend chaotisch ontbijt in veel te kleine ruimte als het hotel goed is bezet. Zeer beperkte keuze aan broodjes (bijv. geen harde broodjes), yoghurt in een plastic bekertje, geen vers sinasappelsap en tot overmaat van ramp een koffiemachine die zo traag is (of met regelmaat defect) dat er iedere keer een rij van xxx personen staat.

De ligging van het hotel t.o.v. de zee. Comfortabele kamers met zeer goede bedden.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Om bij je kamer te komen zou je het bijna aan je rikketik krijgen.

Vriendelijkheid, informatie, toegankelijkheid kamers,er is wel een lift maar op de verdieping moet je nog veel trappen af en weer op.

Het ontbijt. De kamers zagen er netjes uit.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Mooi uitzicht op de vuurtoren van Den Helder.

Dat er overdag gewerkt werd aan de buitenkant van het gebouw. Er was geen strand maar dijk. Weinig vertier op loopafstand.

Mooi uitzicht op de vuurtoren van Den Helder. Fijn zwembad.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Mooie plek, te duur voor de kamer.

De kamer is gedateerd en wij konden niet naar het balkon van onze kamer, want die stond in de steigers. Voor de prijs van de kamer een tegenvaller.

De dame die ons het ontbijt op de kamer bracht en de dame in de ochtend bij de receptie, deze waren erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

mijn verblijf was heel erg goed, ik was heel tevreden.

Jammer dat de jacuzzi veranderd was in een plantenbak. De lift zou er beter uit kunnen zien met een wat neutraler behangetje. Als je met de lift naar de verdieping van het zwembad gaat kom je in een wat sinister, donker halletje.

Het eten was fantastisch; ik heb de chef-kok zelf nog een compliment gemaakt. Iedereen was heel behulpzaam.

Prima plek voor een zakelijke overnachting

Locatie vlakbij mijn (zakelijke) bestemming op de volgende dag; vriendelijkheid mederwerkers

Functioneel

Geen oplaadpunt elektrische auto. TV (ontvangst)

Prettig verblijf in een mooie omgeving dichtbij het veer naar Texel

De locatie dicht bij het strand en het losloop gebied voor de honden tegenover het hotel

goede ligging,dichtbij strand en fietspaden.

vuile vensters,2de dag wel gekuist,oude tapijtenvloer op kamer en gang.te duur voor wat het is.

goede ligging,dichtbij strand en fietspaden.

Goed en gezellig

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Relaxed

Heerlijk gegeten en rusting in het hotel zelf qua geluid