Beoordelingen over Marriott Hotel The Hague 4-sterren

#22 van de 39 hotels in Den Haag

• Beoordeeld op: 25 september 2018

adequate accomodatie. Erg goed geslapen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

inchecken en vooral de organisatie daarvan ontbijt op zondagochtend: het was zeer druk en het hotel was hier absoluut niet op voorbereid. Voorbeeld: 2 langzame koffiezetapparaten (!!). Marriott onwaardig

bereikbaarheid Goede bedden en prima douche

• Beoordeeld op: 22 september 2018

zakelijk in orde, maar verder niets bijzonders

de muizen dus..

Schokkend was dat bij de naborrel bij zitjes in bar/receptie constant muizen rond ons heen liepen. We hebben er drie geteld in een half uur. Personeel erop gewezen, maar die reageerden verschillend, de een: klopt, we zetten wel eens vallen, een ander zegt daarentegen 'nooit eerder gezien'.

Het uitzicht naar de zee vanuit onze kamer op de 8e etage.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is niet echt passend bij de prijs €19,50 pp. Dan verwacht ik iets meer exclusiviteit.

Het uitzicht naar de zee vanuit onze kamer op de 8e etage. Zeer schoon hotel.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima hotel voor een goede prijs
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Personeel was niet altijd even vriendelijk. Bij aankomst werden wel heel vriendelijk ontvangen, maar bij vertrek stukken minder. Bij de vraag om de baggage even te bewaren werd nog goed gereageerd. Toen we daarna nog 2 dingen uit onze koffers wilde pakken, werd er chagrijnig gereageerd. Parkeren bij het hotel voor €19 per dag is nou niet zo klantvriendelijk. Zeker als je kijkt naar de locatie van het hotel (niet centraal in het centrum dus). Wij hebben hier dan hier ook helaas geen gebruik van gemaakt.

Kamers waren erg netjes en schoon. Goede locatie vlak bij het openbaar vervoer. Verder was het leuk dat je fietsen bij het hotel kon huren.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heel comfortabel en precies wat we wilden (met het mooie uitzicht als geweldig extraatje)
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mijn gegevens waren met die van iemand anders verwisseld, dat gaf wat verwarring bij binnenkomst, wel snel opgelost en dus geen oponthoud.

Geweldig uitzicht, prettige kamer met goede bedden en hele fijne (regen)douche, lekker en zeer uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel en in een rustige buurt.

Jammer van slaapbank
    • Familiestudio

De slaapbank van de familiesuit was niet comfortabel. Ik had verwacht dat het minder zou zijn dan het hoofdbed. Maar ben op helft van de nacht gaan slapen op de sofa.

De badkamer was zeer schoon. Verder vond ik de faciliteiten en parkeerplaats een zeer grote plus

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was op dag 1 iets minder, maar op dag 2 prima. waarschijnlijk had het ontbijt op dag 1 te maken met een onervaren werknemer.

De kamer was uitstekend en het personeel heel vriendelijk.

Weekendje weg
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De koffie was beetje slap in het restaurant en koffie en toebehoren op de kamers had meer gemogen.

Kamer, ontvangst waren prima. Schone kamers, fijne bedden en alles was schoon en netjes.

Aan te bevelen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik word in Nederland graag in het nederlands aangesproken....

super ontbijt. vriendelijk en hulpvaardig personeel Je fietst makkelijk naar het centrum van Den Haag en naar Scheveningen

Hoge servicestandaard en comfortabel verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk en beleefd personeel, mooie en comfortabele kamer. Wat minieme details rondom roomservice en de checkout die wat aandacht behoeven maar niets ernstigs.

De kamer zelf was goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt,veel tafels niet afgeruimt ,bestek zelf halen bij een personeelslid aan de barweinig vers fruit,verschillende etenswaren moeten zoeken,jammer qua prijs verblijf en ontbijt hebben we duur betaald130, voor een nacht en ontbijt jammer zal er niet meer boeken.

De kamer zelf was goed

Op booking staat dat reservering voor parking niet...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op booking staat dat reservering voor parking niet noodzakelijk is. Toen ik er aankwam was de parking volzet! Ik moest helemaal ergens anders parkeren en een stukje wandelen met mijn koffers in mijn handen! Als ik dit had geweten had ik deze hotel niet geboekt!! Ik wam er speciaal aan voor de parking! Nadat ik op receptie de meisjes heb aangesproken hebben ze toch de slagboom opengedaan en heb ik mijn auto ergens geparkeerd dat niet voorzien was als parking.

Uitstekend voor een korte city trip.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeerplaats vol.......maar parkeergelegenheid 5 minuten lopen.

Gemakkelijk hotel, Marriot Level! Prachtige kamer, schoon, Vriendelijk en adequaat personeel.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt 46 euro p. p Het parkeren 20 euro per dag Roomservice gebeld om kwart over tien werd om kwart over elf gebeld dat die dag geen roomservice was op een zaterdag!!

Proper en mooie kamers vriendelijk personeel goede...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles ok perfect in orde

Proper en mooie kamers vriendelijk personeel goede verbinding met stad en strand men kan er 24 op 24 eten ook op de kamer en bijzonder lekker één aanrader

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt vonden we een beetje rommelig. Omdat het één lange hal is, loopt iedereen door elkaar heen en tegen de richting in. Ik wist op een gegeven moment niet meer waar ik moest staan. De omgeving van het hotel was erg zakelijk met een drukke weg voor het hotel. Volgende keer blijf ik toch liever wat meer in centrum of bij het strand.

Het bed was heel erg lekker. Heb aan een stuk door geslapen. Aardig personeel tijdens het in- en uitchecken en het ontbijt was erg lekker.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het inchecken bij Bob was al een feestje om mee te beginnen, alles tot in de puntjes geregeld! Suite, parkeerkaart, taxi, ontbijt niets was te veel. Heerlijke kamer, super fijne badkamer en lekker bed.

Super goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De service was super goed en alles zag er netjes uit. Ook de locatie was goed omdat het hotel precies tussen de stad en Scheveningen in ligt. Wij komen zeker nog een keer terug

De kamer is OK, aan de organisatie van het hotel is veel te verbeteren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dure parkeergelegenheid. Keuze en kwaliteit van het ontbijt, gezien de prijs ervan. Met op de site aangegeven wensen was geen rekening gehouden, wel stond ongevraagd een kinderbedje op de kamer ingeklemd tussen bed en bank. Een deel van het personeel sprak geen Nederlands. Ingewikkelde en onduidelijke administratieve organisatie, vooral rond het ontbijt.

De bedden, het sanitair en het opbergmeubel in de kamer zijn goed.

Viel wat tegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtzaal benauwd, mensen zaten kort op elkaar! Vleeswaren stonden warm. Yoghurt was warm. Eten in de bar niet goed. Vlees rauw, had medium besteld. Bij uitchecken vroegen ze niet eens hoe het verblijf was!

Heerlijk bed en mooie kamer! Fietsverhuur!

Kamer was prima maar zeker niet bedrag waard onder andere...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren niet gratis slechte zaak .

Kamer was prima maar zeker niet bedrag waard onder andere omdat je niet gratis kan parkeren slechte zaak . 275 euro voor 2 nachten plus 2 keer 19,50 parkeren was een prijzig weekend en dat had ik er geen ontbijt bij.

Redelijk
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Kamer had een ligbad en geen douche. De deurdrangers van de deuren naar de gang staan veel te strak afgesteld waardoor er veel knallen zijn ook uiteraard s nachts wanneer iemand weggaat. echt heel hard. Restaurant was bij de bar, kaart was niet bijzonder, toevallig hoorden wij dat je ook pizza kon eten(stond niet op de kaart) en die hebben wij dan maar genomen. Parking zou gratis moeten zijn bij zo n duur hotel. Personeel was prima tot de dame bij uitchecken, die kon wel wat vriendelijker zijn.

kamer was verder prima en bedden ook. Personeel was prima tot de dame bij uitchecken, die kon wel wat vriendelijker zijn.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De haardroger was kwalitatief uitstekend, echter er was géén stopcontact in de badkamer dus moest ik in de kamer mijn haar drogen, echter de draad van de haardroger was dan weer net iets te kort om ermee voor de spiegel komen te staan.

De upgrade naar een executive room op de 8e verdieping

De locatie naast het Omniversum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We ons één jarig huwelijk vieren en daarvoor moesten we €412,- betalen. Prijzen fluctueren gaf men aan. Bij het raadplegen van de website van het Marriott bleek dat de kamer veel goedkoper was, namelijk €112,- We moesten dus bijna 4x de normale prijs betalen. We dachten dat het via Booking.com het gegarandeerd de laagste prijs was. Bij aankomst bleek dat we ook nog eens €20,- per dag betalen om de auto op het hoteterrein te mogen plaatsen, iets dat je ook nergens terugvindt op de Booking.com Onze kamer De Luxe was niet meer beschikbaar waarop we een upgrade kregen naar een van de duurdere kamers, deze kamer viel behoorlijk tegen. Een kleine badkamer met een klein badje/douche combinatie, nog geen bronwater en niks in de minibar en een goedkoop formica meubel die je aan de Leenbakker doet denken. Het ontbijt in een soort van kantine en was een grote chaos, een zeer slecht bereid buffet waar zo goed als niks meer over was behalve wat niet fris uitziende overblijfselen welke volgens Marriott toch een waarde vertegenwoordigen van €25,-. oftewel €50,- voor wat lauw roerei en wat overgebleven uit elkaar getrokken plakjes kaas. Het zag er ronduit smerig uit. Zitten tijdens het ontbijt was eveneens niet mogelijk omdat het hotel was overbooked met overwegend schreeuwende islamitische families welke door het hele hotel rondhingen. De irritatie over de bazaarsfeer was ook op de gezichten van andere bezoekers af te lezen. Na het zien van het belachelijk geprijsde ontbijt en de gehele atmosfeer in het hotel waren we genoodzaakt ons weekend samen af te breken. De bedrijfsleider was alles behalve behulpzaam en bracht ons ook nog eens €180,- in rekening voor een kort verblijf van één nacht zonder ontbijt. Marriott is ons 100% tegengevallen en mag zich absoluut geen vier sterren hotel noemen. Bastion is dan nog beter, dat is niet overdreven. Marriott schaam je

De locatie naast het Omniversum.

Voor een betere prijs zou ik overwegen nog eens te verblijven.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De veiligheid! Iedereen kan het hotel in/uit zonder zich te moeten melden o.i.d. Daarnaast viel op de kamer het bad tegen (erg klein) en in de ontbijtruimte was het intens warm. Wij waren dan ook blij dat we geen ontbijt hadden, maar had zelf wel iets wat ontdooid moest worden, vandaar dat ik mij in deze ruimte bevond. Wat tevens erg tegenviel, was dat de wekkerradio nog ingesteld stond van de vorige bewoner van onze kamer. Fijn om tijdens een romantisch weekend wakker gemaakt te worden om 6 uur. Wel kregen we, als excuses, twee gratis fietsen aangeboden. Dit vonden we erg attent en het problem met de wekkerradio is door het personeel alsnog opgelost. Toch nog een dagje kunnen uitslapen.

De locatie, zonder twijfel. Met het openbaar vervoer of met de fiets naar centrum of strand is bijzonder goed geregeld! Het zit eigenlijk overall vlakbij, zelfs de mogelijkheid om gratis te parkeren (Omgeving sportlaan) op goed bereik van het OV.

Mooi uitzicht vanafverd.7.ri.Kijkduin ondergaande zon,daarna diverse kleurschakeringen.alles klopte.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hebben geen ontbijt gebruikt, zijn matige ontbijt eters, alleen kofie en muessli met ëen sinasppel. Was ok. Het uitzicht vanaf floor 7, ook het complex van architect DUDOK, gem. Museum, Omniversum en Museon. Zo dicht in de buurt. Zeker bezoeken, is een aanrader. De rust.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Kluis werkt niet, geen badjassen, slechts 1 paar slippers, douche cap wordt niet vernieuwd, wifi-code pas na contact met de receptie. Uitgedroogde broodjes bij het ontbijt, geen super ontbijt voor deze prijs. De prijs-kwaliteit verhouding: 491.60 euro voor twee nachten voor 2 personen. Veel te veel geld!

Het bed. De ligging, verhuur fietsen. geen geluid van de gangen

Het Marriott Hotel voldoet aan alle verwachtingen wanneer je...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het Marriott Hotel voldoet aan alle verwachtingen wanneer je op zoek bent naar een comfortabel, modern verblijf met een uitstekende service en heerlijk ontbijt.

Geweldig luxe.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij inchecken gratis parkern voor 30 minuten, maar na de 30 minuten, moet er gelijk Euro 4,= betaald worden. Na 2 minuten dus al. Pas dud op.

Perfect en uitgebreid ontbijt. Klasse. Kamers zijn erg netjes met heerlijke bedden en kussens.

Mooi verblijf, lekkere douche, prima buurt voor wandelen en fietsen (te huur bij hotel)
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

maar wel erg dunne, niet verse jus ! dat viel tegen ... ook de reserveringsysteem is niet geheel waterdicht, telefonisch in de ochtend van aankomst nog contact gehad, was allemaal geregeld, kom je aan op je kamer, is het NIET geregeld, maar daarna wel weer prima opgelost, maar je verwacht dit niet ...

Ontbijt is best goed, ook genoeg variatie, maar reken er op : behoorlijk druk !

Absolute aanrader met een geweldige ligging en fantastische kwaliteit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We moesten redelijk lang wachten bij de check in en check out. Een eerste begroeting bleef lang uit.

Luxe hotel met mooie ruime kamers met mooi uitzicht.

Luxe verblijf in Den Haag

Geen opmerkingen

Voorzieningen in de kamer (flatscreen, waterkoker, föhn etc.) Zeer comfortabel bed. Uitgebreid ontbijtbuffet, centrale ligging en bereikbaarheid. Zeer schone kamer. Personeel top !!

goed, Menu voorgerechten in de bar en restaurant zou uitgebreider mogen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Conractpunten electriciteit hadden beter gekund. Ik kreeg een lamme arm om de fohn naar de spiegel te kunnen halen in de gang

Ontbijt is echt veel te duur.

Prima verblijf gehad
    • Familiestudio

De parkeergelegenheid is beperkt. Wel uitval naar verderop gelegen parkeergarage tegen hetzelfde tarief. Tarief is wel aan de hoge kant

Mooie kamer. Netjes en schoon

zee in de verte gezien, kamer functioneel , personeel vriendelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt is duur, jammer, daarom niet genomen

we konden er al wat eerder in, dat was fijn om uit te rusten voor we naar een feest gingen. we kregen ook twee sleutels mee, ook prettig ivm feest.

Duur voor weinig...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb €279 betaald voor 1 nacht ! Het was een héél standaardkamer, 2 aparte bedden tegen elkaar geschoven. De volgende ochtend, kostte dezelfde kamer nog maar €90. Dit vind ik toch zwaar overdreven

Locatie is goed. Goede parkeergelegenheid. Bar is netjes en gezellig

Goed hotel met uitstekend restaurant
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Communicatie; hadden bij boeken om transfer gevraagd vanaf de AirPort; dit bleek niet mogelijk. Bij aankomst in hotel bleek dat er tóch vervoer wad geregeld door hotel; wij hadden echter al taxi besteld.

Goed hotel; we waren er één nacht, lokatie was goed, prima restaurant, personeel behulpzaam.

tijdens ontbijt was de bediening matig, (bij sommigen) ze...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

tijdens ontbijt was de bediening matig, (bij sommigen) ze deden de tafels af en gooide de resten op de grond... de lampen hingen scheef, al met al hoort dit niet in zulk hotel...

Prima hotel, met goede faciliteiten en uitstekende ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Kamer was voor een 4-sterrenhotel wat aan de kleine kant; - Ontbijt was niet inbegrepen en daar werd € 25,50 per persoon voor gevraagd, terwijl het een min of meer standaard ontbijtbuffet betrof. Dit was echt veel te duur! - Parkeren op het hotelterrein kost maar liefst € 19,50 per dag, ook niet bij prijs inbegrepen; - huur van fietsen is 12,50 per dag per fiets, dat is ook aan de stevige kant; - al met al is het prijsverschil tussen wat Booking aanbiedt (€ 224 voor twee nachten) en wat je uiteindelijk moet afrekenen (€ 384,50 voor twee nachten + parkeren + ontbijt) te groot.

Locatie is perfect, dichtbij strand en stad, personeel vriendelijk, behulpzaam en attent.

Een getroubleerd verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat we tweemaal tijdens ons verblijf van 4 dagen en 4 nachten 2 keer voor een onnodig brandalarm van de zevende verdieping naar beneden moesten lopen, waar niemand als eerstverantwoordelijke initiatieven nam om behoorlijk uitleg over het onderhavige geval te geven en ook niets voor deze minprestatie ter geruststelling aan de gedupeerden aanbood.

De ligging van het hotel t.o.v. de stad en het strand en de royale kamer

Heb genoten wel net te kleine kamer, medewerkers aardig alleen praten ze alleen engels. Verder goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer te klein voor een prijs van 120, het sou net wat goedkoper mogen verder mogen de medewerkers wel nederlands praten want je moet engels praten vaak als je iets wou.

Een heel mooi weekend, prettig servicegericht personeel en een mooie schone kamer met badkamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De dekbedden waren erg warm. Synthetisch?

De kamer was perfect. Uitzicht heel erg mooi. Tramhalte vlakbij op loopafstand dus je was zo in het city-center. Mooie musea op 3 minuten loopafstand. GEWELDIG.

triete ervaring
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de koffie die niet aanwezig was op de kamer en ondrinkbaar bij het ontbijt ontbijt was erg karig "want zondag en weinig personeel" ik betaalde voor de parking maar kreeg geen uitrij bon dus moest dan heksentoeren uithalen om buiten te raken ondanks het bewijs dat i, betaald had

aan het hotel ;alleeen het bed

Mooi hotel , Jammer van die parkeerplaats
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat ik als gast van het hotel parkeergeld moet betalen om mijn auto te parkeren tijdens mijn verblijf dat vindt ik ronduit belachelijk .

De mooie en luxe kamer

geweldige accomodatie een aanrader
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gekookte eieren waren teveel doorgekookt dat ze groen waren. Helaas niet meer te eten. Ik wou graag een beetje jus de 'Orange, maar er waren geen glazen meer heel erg jammer!

Het ontbijt was heerlijk. Zeer gastvrij. Lekker geluid dempte vloerbedekking, hoor je geen rollende koffers door de gang heerlijk stil

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

eigenlijk niks, hooguit de prijs van het ontbijt maar dat hebben we dus ook niet gedaan. Viel niet echt tegen, op dit niveau is het zeker niet teveel maar wij vinden het te duur navenant onze kleine magen.

Prima ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wachttijden bij het in- en uitchecken.

Prima ontbijt. We kregen onmiddellijk een andere kamer toen bleek dat de wastafel op onze kamer lekte. Dat werd keurig opgelost.

Fijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vind het niet prettig om Engels te moeten praten tegen een aantal medewerkers in een hotel in Nederland. Overigens waren alle medewerkers vriendelijk

Heerlijke relaxte sfeer in het hotel

Danielle de receptionist was erg behulpzaam en aardig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Danielle de receptionist was erg behulpzaam en aardig. Goed hotel met goede standaard. Lounge area ziet er erg goed uit. Goede bedden en mooie gerenoveerde kamer. Echt een aanrader. Prijs/kwaliteit voor de kamer is goed. Bewust gekozen voor een hotel en geen B&B

De kamers zijn perfect. De locatie is ook goed.
    • Familiestudio

De dame aan de receptie was een vrij stugge tante en ze sprak geen Nederlands.

Ontbijt was perfect. Alleen jammer dat al het personeel geen Nederlands spreekt.

Aangenaam
    • Executive Junior Suite

Keuze roomservice food is zeer matig en was deels niet beschikbaar. Mag niet voorkomen. Uitgebreidere kaart is absoluut een must. Roomservice niet beschikbaar voor gerechten van de restaurantkaart.

Ontbijt prima

Geweldige verjaardag gehad in Den Haag!!
    • Familiestudio

niet zo veel, wat ver van het centrum, maar met tram heel goed te doen. 1 tip, een andere badkamerdeur, sloot niet goed en beter met geheel matglas.

de traktatie voor mijn verjaardag, een drankje met bitterballen, echt heel leuk. Ontbijt hebben we niet gedaan, prijs een beetje hoog als je geen grote ontbijter bent. Verder super vriendelijk personeel, echt geweldig.

Fijn hotel met zeer vriendelijk personeel

Geen min punten

Zeer vriendelijk personeel echt uitmuntend..goed ontbijt en restaurant voor diner was ook erg goed kamers zeer schoon wij hebben een prima verblijf gehad

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Vriendelijke service.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco - alhoewel nieuw - knopjes niet helemaal duidelijk..

Vriendelijke service. Onthaal bij aankomst, koffie in de lobby 's ochtends werd netjes gebracht. Vriendelijke bediening aan de bar 's middags.

Héél relaxed!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij waren heel erg onder de indruk van de vriendelijkheid én behulpzaamheid van al het personnel waar we mee te maken hebben gehad. Dat was sublieme klasse!

Geen ontbijt gehad veel te duur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zoals ik al schreef de muziek was te hard. En het ontbijt te duur.

Geen ontbijt gehad veel te duur. En de muziek bij de bar was te hard om relaxt te converseren.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

- Ontbijt was prima
    • Familiestudio

- Een goedgevulde koelkast was prettig geweest. - Drinken komen brengen omdat je koelkast leeg staat kost 7euro extra - We sliepen in een familiestudio, waarbij de slaapbank niet optimaal ligt door de ijzeren veren in of onder de matras. - Er lag niet voor iedereen badjassen en slippers klaar

- Ontbijt was prima - Schone badkamer / slaapkamer

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Dissapointing
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het viel ons erg tegen dat er 19.50 euro werd gevraagd voor in-house parking voor de gasten van het hotel. Dit is niet goed vermeld op de booking.com site. Je kan pas zien dat er kosten aan het parkeren zijn verbonden als je de icon parkeren aan toets. Alle andere icons aanwezig op de site hebben geen verwijzing. Wij werden door de parking kosten onaangenaam verrast, moe van een reis. Niet leuk dat je dat dan onverwachts op je dak krijgt. Verder was het vervelend om steeds uit de parking plaats te komen. Kaart gekregen die kon worden gebruikt werkte niet, en was precies dezelfde kaart die we steeds kregen als we binnen kwamen. Dat veroorzaakte verwarring waarbij we vaak weer de auto terug moesten parkeren om om hulp te vragen. Daarbij kwamen nog de kosten voor een ontbijt van bijna 20 Euro. Het ontbijt was minimaal en onder de maat. Zeker geen 20 euro waard!

Het meest beviel ons de schoonheid van de kamer en de bedden, die waren erg goed en comfortabel.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

héél ontspannend.

Niks!

Uitzicht op t gemeentemuseum en de zee in de verte, ontbijt is luxe (glutenvrije opties zijn karig), locatie qua bus en tram perfect. Personeel is absoluut top.

Prima hotel voor het doel waarvoor we hebben geboekt.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Voor de douche moet in je in een bad staan. En dan sta je met de voeten in de ronding van de boden en de achterzijde van het bad om onder de waterstraal te kunnen staan. Dat is heel vervelend omdat je steeds dreigt weg te glijden. Douche aan lange zijde plaatsen meer naar het midden zou dat verhelpen.

Goede ligging m.b.t. doel van overnachting. Namelijk Forum theater bezoek. Mooi uitzicht op 9de etage. Goed ontbijtbuffet!

Iedere dag moest ik naar beneden om kamerkaart weer werkzaam te krijgen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was te druk. Twee koffiemachines waren stuk. Te weinig personeel. Alles moest aangevuld worden. Geen borden , geen yoghurt, geen eieren

Verse honing

Redelijk verblijf, Marriott zou beter moeten kunnen gezien hun uitstraling en beloften
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was lekker, maar er waren steeds producten op, werden niet tijdig aangevuld. Koffiemachine: waarom staan er niet meer? En koffie liep op enig moment slecht door, mensen moesten heel lang wachten en de koffie smaakte niet lekker meer.

De bedden waren goed en prachtig uitzicht

Meer verwacht voor de prijs.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Kreeg niet de kamer die ik had geboekt omdat ze allemaal bezet waren "Hoe kan dat terwijl ik tijdens het boeken wel verkrijgbaar waren, kamer was niet opgeruimed "verband met dat het niet de kamer was waarvoor ik betaalde". Geen bad ookal werdt het wel opgenoemd.

ja, het eten was wel lekker.

We zijn voor de tweede maal op rij weeral helemaal tevreden. We komen zeker terug. Tot dan 😉
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het water na het spoelen van het toilet duurde lang en maakte veel lawaai.

Het hotel is zeer goed gelegen. Zodra je ginder bent heb je geen wagen meer nodig. Het ontbijt is in vorm van een buffet...er is gewoon alles. Het hotelpersoneel is ook zeer vriendelijk. Een aanrader.

Personeel vriendelijk,bedden goed, badkamer vies, rommelige en geen schone ontbijttafels.
    • Familiestudio

Wij zijn drie vriendinnen die af en toe zonder onze mannen een weekendje of een dagje uit gaan. We hadden een familiekamer gereserveerd. De bank in deze kamer was erg vies. Een crèmekleurige die vol vlekken zat. De glazen schuifdeur naar de badkamer zat vol witte spetters en ging steeds uit de rail. De badkamervloer was vies en de badkamer stonk naar beschimmelde handdoeken. De deksel van het putje in de inloopdouche zat los en schoof steeds weg en de handdouche kon niet opgehangen worden omdat het haakje er af was. Je kon hem alleen op de grond leggen. Voordat we naar het forumtheater gingen die avond aten wilden we nog een klein hapje eten in het restaurant/annex bar. Omdat we een late uitgebreide lunch hadden genoten in den Haag was onze trek niet groot. We zagen op de kaart bij het kindermenu een eenvoudige spaghetti met gehaktballetjes in een rode saus staan. Omdat onze trek dus niet groot was bestelden we die ook. Dat kon gelukkig. Hij stond niet op de gewone kaart. We bestelden 1 Caesar salade voor ons drieën omdat dat een groot bord sla betrof. (de salade was €13) en verder een sapje en twee glazen zoete witte wijn waarbij men ons een chardonnay aanraadde??? Met de zoete wijn is het nog goedgekomen. De rekening was €91!?De kinderspagetti kostte ons €63. €21 per persoon. Niet te geloven! Omdat we volwassenen waren.... Geen prijs/kwaliteitsverhouding voor dit gerecht. Wij zijn echt niet te beroerd om geld uit te geven, maar dit sloeg alles. Er waren drie tafeltjes bezet en wij moesten bovendien 45 minuten wachten. Bij het ontbijt bleken de tafels slecht of niet afgeruimd te zijn. We vonden uiteindelijk een vieze lege tafel. Aanvullen gebeurde zeer traag. Als gasten klaar waren bleven de tafels lang met vieze borden en kopjes staan. Het zag er daardoor niet echt gezellig uit. Drie man personeel is erg weinig voor een grote kille eetzaal.

Het bed lag lekker. Zelfs het extra bed in de familiekamer was te doen.

Zeer net en moderne kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging was qua loopafstand naar den haag centrum toch iets verder dan we aanvankelijk dachten (35 min.) uitchecken om 12:00, alleen komen de schoonmaak medewerkers al om negen uur op de deuren kloppen. Gelieve voortaan aan de klanten aangeven dat het kaartje aan de klink gehangen moet worden om dit te voorkomen.

Zeer net en moderne kamers. Voorzien van veel faciliteiten. Zeer schone kamers, een heerlijk groot bed en goede ruime kamer.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Slapeloze nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lokatie kamer slecht. ‘s Nachts veel last van wind tegen klapperend metaal bij nooduitgang. Om ongeveer 02.30 uur een andere kamer gevraagd en gekregen

• Beoordeeld op: 17 december 2017

We hebben het heerlijk gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed. Daar zat een plastic hoes op het matras met daaroverheen het laken, en dat maakte het bed broeierig. Echt jammer, want verder vonden we het een heerlijke kamer en fijn beddengoed.

Op loopafstand van het theater waar wij naar een voorstelling wilden! En dat we binnen een half uur een heerlijke salade konden eten bij de bar.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Een nachtje Den Haag
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nachtlawaai. Een openstaand raam (denken we) die heel de nacht op ritme van de wind open en toe sloeg.

Vriendelijk personeel. Goeie locatie. Lekker ontbijt

Goed hotel, maar kan beter voor die prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zachte laag over de martassen getrokken. Veel te zacht. Ik heb de laag eraf gehaald, daarna goed geslapen. Te warme kamer. De airco trekt het niet.

Parkeren (betaald)

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Ik ben met iPad case in de kamer vergeten 2 keer gebeld na...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik ben met iPad case in de kamer vergeten 2 keer gebeld na het hotel zouden contact met mij opnemen zodra ze de housekeeping hadden gesproken. Nooit meer wat gehoord terwijl ik er 100% zeker van ben dat ik het in de kamer ben vergeten.

Een heerlijk weekend gehad naar volle tevredenheid.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toilet deed er lang over om weer vol te lopen en de douche straal is niet krachtig. Komt dat omdat we op de negende verdieping logeerde? Ook duurde het soms lang voordat er een lift was.

Prachtig net hotel. In de omgeving van Musea en World Forum

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Kamers netjes
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is voldoende maar lang niet zo goed als de collega hotels in de buurt of wat je voor deze prijsklasse zou mogen verwachten

Kamers netjes goede liften leuk uitzicht

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Super hotel voor een weekendje naar zee met de hond!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren erg duur en niet super veel plek. Er lag vloerbekleding in de kamer. Deze zag er schoon uit, maar met huisdieren vind ik dat niet helemaal hygiënisch.

Mooie, moderne en zuivere kamers. Ook ruim genoeg samen met een hond. Op 10 minuten rijden van het strand.

EERLIJKE GEDREVEN ZELFSTANDIG WERKENDE MAN MET EEN 24/7 MENTALITEIT

Dat de Bar om half 2 `snachts al dicht was, maar dat er een vriendelijke jongeman ons alsnog hielp met wat drankjes en hapjes.

De mogelijkheid om fietsen te huren en zo Den Haag te verkennen. Geweldig.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Marriott Hotel The Hague