1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Resort Bad Boekelo

Beoordelingen over Resort Bad Boekelo 4-sterren

Oude Deldenerweg 203, 7548 PM Boekelo, Nederland

#2 van de 5 hotels in Boekelo

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 10 december 2018

Ontbijt en diner zijn perfect!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er mogen wel iets meer luxe ligstoelen in het zwembad komen te staan, maar het zwembad is verder zalig.

Ontbijt en diner zijn perfect! Veel keuze en het buffet is goed aangevuld. Alles is schoon.

• Beoordeeld op: 4 december 2018

Rustig hotel, maar slechts voor 1 keer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht kamer op lelijke buizen. Je kunt niet wandelen in de omgeving, het zijn allemaal landweggetjes waar hard gereden wordt, zonder fiets- of wandelpaden. Levensgevaarlijk dus. Het elektra systeem in de kamer is bijzonder. Je moet constant trucs uithalen met de hoofdschakelaar voordat je licht of tv hebt. TV dateert overigens uit het jaar pannenkoek. Je kunt zwemmen, maar als je niet aan de naaktloperij wilt doen dan kun je ook verder geen gebruik maken van de wellness. Bij het ontbijt werden kleine koffiebroodjes aangeboden. Daarvoor moet je dan om 08.00 uur al uit je bed komen, want....op = op en de kok is echt niet van plan om er meer te bakken. Onnozel.

Rustige kamer, goede bedden. Ontbijtbuffet met veel verschillende soorten brood, goed verzorgd. Redelijk groot zwembad. Goede wifi. Gratis parkeren. Grappig zijn de tegels met klokkenspel voor de deur.

• Beoordeeld op: 2 december 2018

Schone en ruime kamers met directe toegang naar buiten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat het restaurant op vrijdag alleen een buffet aanbiedt. Gelukkig zijn er andere keuzes dicht in de buurt.

Schone en ruime kamers met directe toegang naar buiten

• Beoordeeld op: 28 november 2018

Gezellige en warme uitstraling, lekker eten en fijne locatie...

Moderniteit van het appartement, huiskamer en 2e badkamer kunnen een update gebruiken

Gezellige en warme uitstraling, lekker eten en fijne locatie in het bos

• Beoordeeld op: 26 november 2018

heerlijk relaxen in een mooie kamer, een van alle gemakken voorzien resort.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de koffie bij het ontbijt. Verder veel keuze dus super.

heerlijk uitgebreid ontbijt. De sauna, het zwembad, lekker relaxen in een mooie omgeving. De door ons gereserveerde kamer bleek erg warm door een verwarming die niet goed geregeld kon worden. We kregen gelukkig een mooie andere kamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 november 2018

Genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen ijskastje, waterkoker aanwezig was op de kamer. Het was ook erg koud op de kamer toen we aankwamen. Alle verwarming stond uit... maar bij aanzetten was het wel snel op temperatuur

De kamer was ok. Heerlijk gebruik mogen maken van het zwembad en de sauna.

• Beoordeeld op: 25 november 2018

Comfortabel in de natuur, vlak bij de locatie waar ik om andere redenen moest zijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik ben een jam-liefhebber. Er waren allen simpele cupjes aardbeienjam bij het ontbijtbuffet. Dan maar kaas genomen. Maar het is een beetje verwend muggenziften.

Een heerlijke zithoek bij de open haard.

• Beoordeeld op: 21 november 2018

Voor het doel een prima overnachting gehad

zie boven

ontbijt was goed Kamer goed maar erg warm Bij binnenkomst hangt er een muffe geur in het gebouw ook in de gangen hangt een verzorgingstehuis geur Straatwerk is sterk verouderd

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Ontspannend, gezellig, compleet
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben een leuk verblijf gehad, lekkere bedden, leuke sauna, mooi zwembad, en dit allemaal in een prachtige omgeving . Het ontbijt was boven verwachting. Heel uitgebreid. Voor herhaling vatbaar dus.

Het bed was zeer goed.
    • Suite

Er was veel achterstallig onderhoud: verroeste kozijnen, vlekken in vloerbedekking, handdoeken gerafeld en sommige zelfs vlekken (roest?) zeer gammele tafel. Het voelde voor ons als 'vergane glorie. Hopelijk binnenkort een renovatie. Anders zoeken we de volgende keer toch een ander adres.

Het bed was zeer goed. Het personeel vriendelijk. We hebben geen gebruik gemaakt van zwembad en wellness dus daar hebben we geen oordeel over.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Prima basis voor fietsen, wandelen en dineren (Hanninkshof!) rond Boekelo.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Coördinatie drank en gerechten ontbreekt: wijn na de maaltijd. En bij melding vindt zaalleiding dat normaal!! Overgang eigenaar levert even meerdere coördinatieproblemen intern op.

Vriendelijk, behulpzaam. Goede bedden. Diner-aanbieding prijs/kwaliteit. Uitstekende e-bikes.

Gastvrij.
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Vrijdagavond alleen (lopend)buffet, terwijl dat niet goed aangegeven was. Wij wilden van de kaart eten. Door receptie en restaurant verantwoordelijke een nette oplossing gevonden. Prijsverhouding buffet was naar ons idee niet in verhouding, maar wij zijn geen lopend buffetmensen.

Gastvrijheid personeel top, zeer aangenaam en oplossingsgericht.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Heerlijk verblijf, pachtige kamer,uitgebreid ontbijtbuffet,fijn zwembad, aardig persononeel

niets viel tegen

Mooie, ruime en schone kamer. Prima badkamer. Leuk dat we een terrasje hadden met uitzicht op de bosrijke omgeving Heerlijk uitgebreid en gevarieerd ontbijtbuffet. Heel fijn zwembad. Mooie locatie om te wandelen en te fietsen. Aardig personeel bij de receptie en fijn ontspannen, licht hotel.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Mooie omgeving om te wandelen, eten was ok, bediening in het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is wat verouderd allemaal, een beetje ‘vergane glorie’. Niet echt knus.

Mooie omgeving om te wandelen, eten was ok, bediening in het restaurant en bij de receptie zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Heerlijk in het bos relaxen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie badkamer, maar geen ventilatie, gevolg: schimmel op de deur! Niet zo heel veel keus op de menukaart (geen wild eind oktober!) en best duur! Achterstallig onderhoud, o.a. de vloer van de lift was helemaal kapot Erg groot, veel gasten in herfstvakantie!

Prachtig gelegen in het bos, heerlijk verwarmd zwembad, grote kamer, lekker gedineerd en goed ontbijt Kunst aan de wanden in de gangen

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Heerlijk genoten !!! Mooie omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat de bowlingbanen steeds bezet waren.

Uitermate goed en gevarieerd ontbijt. Ook het diner was uitstekend. Faciliteiten ook heerlijk. Alleen jammer dat de bowlingbanen ( 2 stuks) steeds bezet waren.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Zeer gezellig, leuk en ontspannend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Her gebouw raakt gedateerd, vooral te zien aan staat balkon, enkel glas, geen airco of ventilatie op de kamers, wel erg oude badkamerdeur en spatscherm en ook aan de vloerbedekking die aardig aan het verslijten was. Een mooie renovatie zou van dit goed gelegen pand een top hotel maken.

Ruime kamers, perfect schoon gehouden, personeel erg vriendelijk en spontaan. Leuke bar, keurig en fijn restaurant. Ook het wellness deel van het hotel is geweldig en was inbegrepen bij de overnachtingen.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Ondanks de regen een paar zonnige dagen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat we gemist hebben? zelf een kopje koffie of thee op de kamer te kunnen maken. Een wat comfortabeler stoel zou ook fijn zijn.

Goed geslapen op een comfortabel bed. Lekker gegeten, zowel ontbijt als diner. Een sfeervol en ruim opgezet hotel in een mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

prima verblijf, met heerlijk sauna en zwembad, buitenkant wel aan opknap toe
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

buitenkant is vervallen, oude en wat vervallen en groene tegels en stoelen

heerlijke sauna die ik voor me alleen had...en lekker zwembad... fijn dat de kamer met het mooie nazomerweer een terras had

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Al met al een prima verblijf gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is niet handig, geen afgesloten douchegedeelte dus alles is binnen no-time kletsnat. We hadden wat meer van de sauna verwacht, was in onze ogen klein.

Ontbijt was prima en dinerbuffet ook. Vriendelijk personeel en mooie omgeving. Heerlijke massage in de wellness gehad.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Ontbijt en restaurant waren erg goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt en restaurant waren erg goed. Personeel ook. Wat kamer betreft mogen de bedden wel wat meer comfort bieden. En de tv, ja dat kan eigenlijk niet meer in 2018. Dat was echt zo n 15 jaar terug in de tijd.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Het was een heerlijk appartement en het ontbijt was...
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Het duurde lang voordat we een bestelling konden plaatsen in het restaurant en ook lang voordat we te drinken kregen. De groente op het bord was al bijna koud. Op de slaapkamer in het appartement was het 's nachts niet donker te krijgen omdat het licht op het balkon niet uit kan.

Het was een heerlijk appartement en het ontbijt was fantastisch!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Een heerlijk verblijf in een geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel.
    • Suite

Dat er zoveel dennennaalden op onze auto waren gevallen en in alle kieren en gaten te voorschijn kwamen. Verde kunnen we echt niets verzinnen.

Het hotel is heerlijk gelegen in de Twentse bosrijke omgeving en zeer geschikt voor fiets en wandeltochten. Een perfect ontbijt iedere morgen met alles wat je kunt wensen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Het verblijf was heerlijk
    • Suite

Wij hebben niks gehad wat ons tegen viel

Wij zijn 3 dagen geweest en hebben heerlijk genoten. Mooie omgeving. Ontbijt was goed en diner was ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs-kwaliteitverhouding. Op basis van de prijs + beschrijving bij de boeking dacht ik een luxe resort te komen met een comfortabele kamer. De kamer was een grote teleurstelling. Het was erg schoon, maar verder oud. De ouderwetse tv kan echt niet meer, zeker niet voor de prijs voor 1 overnachting. Er was geen sfeer op de kamer, het was er te koud en ik had op z'n minst een waterkokertje verwacht. Voor een thee- of koffiezetje moet je blijkbaar 7,50 betalen. Zonder de beschikbaarheid van de wellness en vriendelijk personeel had ik een dikke onvoldoende gegeven.

De beschikbaarheid van wellnessfaciliteiten vond ik een pluspunt. Ook de sfeer in het restaurant en het ontbijt vond ik erg goed. Het personeel was meer dan behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

4,5
    Niet meer terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kapotte zeepdispenser. Ontbreken hiegienische zakjes. Ontbreken handleiding tv in info schrift. Ontbreken vork bij couvert terwijl er wel sla bij het gerecht werd geserveerd. Vloerbedekking met veel vlekken.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

goed, maar viel op sommige punten voor ons tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt elke dag hetzelfde nog ouderwetse tv op kamer wellness faciliteiten beperkt

zwembad was wel ok de grootte van de kamer was in orde terrasje aan kamer

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Ik had plotseling andere afspraken en moest annuleren.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had plotseling andere afspraken en moest annuleren. Ik heb netjes gebeld zodat de kamer als vrij kon worden aangemerkt. Ondanks dat ik dit niet had hoeven doen dacht ik een vriendelijk gebaar af te geven. het was op de avond van Tuckerville dus overvol. ik had op zijn minst een bedankje verwacht! Dit moest ik even kwijt. Ik boek vaker via Booking.com Groet Ing. J.J. de Vries

• Beoordeeld op: 26 september 2018

mooie locatie eten en drinken was prima personeel vriendelijk maar appartementen wel beetje opknappe
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

badkamer erg oud aan vervanging toe kamer bank is ook aan vervanging toe in appartement kleine kamer vier persoons erg klein en geen luchtverfrissing

prima ontbijt personeel restaurant erg vriendelijk en behulpzaam Receptie mag wel iets vriendelijker zijn wel behulpzaam diner was ook goed verzorgd locatie was uitstekend om erop uit te gaan leuk weekend gehad

• Beoordeeld op: 25 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het duurde echt heel lang voornamelijk in de horeca dat je bestelling kreeg . Is in twee maal gebeurd .Dus heen incident. De kamer zat geen prettige lucht als je binnen kwam nr 19. Matras was goed alleen maar dat is persoonlijk geen lekker kussen wel nog om gevraagd maar er kon niets anders geregeld worden . Onhandige indeling van de douche. Als je de douche gebruikt word alles nat . Silleconenkit mocht vernieuwd worden plus de deur van de badkamer. De deuren van de buren waren goed hoorbaar.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Lekker ontspannen ondanks het slechte weer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De televisies. Deze zijn echt niet meer van deze tijd. Flatscreen aan de muur is beter. Dan kunnen beide personen ook vanuit bed kijken.

Alle personeel is superaardig.

Een verblijf met goede verzorging maar erg gedateerd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden het idee dat we in een verzorgingshuis zaten. De geur, de gedateerde aankleding. Erg gedateerd. Aankleding en inrichting van het restaurant erg smaakloos.

De mogelijkheid om gebruik te maken van de sauna

Prachtige locatie in de bossen even buiten Boekelo.
    • Suite

Ontbijt en diner waren beiden een tegenvaller. Ontbijt: budgetassortiment: goedkope budget sinaassap en magere yoghurt en vruchten uit blik. Jammer. Diner: 'veel voor weinig' ambiance. Drukke medewerkers laten weinig ruimte voor passie en liefde voor het eten.

Prachtige locatie in de bossen even buiten Boekelo.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

De omgeving is mooi,leuke dingen om te doen in de buurt,ruim...
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

De eetzaal mag wel wat moderner.

De omgeving is mooi,leuke dingen om te doen in de buurt,ruim zwembad,de kamerwas ruim fijn dat wij een terras hadden i.v.m.roken.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

prettig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de omgeving was erg mooi goede fietspaden en mooie routes om te fietsen. mooie ligging van het hotel . ontbijt en menu's waren goed, en het personeel heel vriendelijk.

Viel erg tegen, zeker gezien de forse prijs.
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Alles was heel karig; in budgethotels zijn de voorzieningen soms nog beter. Zo was er per persoon 1 handdoekje, echt veel te weinig. Ook geen badmat of douchemat (en dus maar 1 handdoekje...) dus op de spekgladde tegels levensgevaarlijk. Muf, zuurstofloos gebouw. Inrichting is wel aan een update toe, zo ook in de eetzaal. Het geheel kwam op ons over als een seniorencomplex.

Ligging in natuur is het enige pluspunt..

Omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vreselijk gehorig, mensen die tot laat de trap op- en afliepen wat een vreselijke herrie maakte. De mensen in de naastgelegen kamer hoor je letterlijk naar de wc gaan.

Omgeving

Aangenaam weekendje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje verouderd, TV met beeldbuis en slecht beeld en nog vasttapijt met (onvermijdelijk) ook de plekken er in.

Badkamer was duidelijk al wel gerenoveerd. Mooi en netjes. Ook de bedden waren super, lekker geslapen. Heel vriendelijk personeel, zowel in het restaurant, aan het onthaal, in de wellness, ... Uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk avondeten in restaurant Moods, ... Zwembad netjes.

Aangenaam verblijf op een rustige locatie in een leuk dorp, dicht bij Enschede en Oldenzaal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tapijt op kamer. Tuinstoelen op terras niet proper(weersomstandigheden?) Geen warme dranken aangeboden aan tafel bij ontbijt.

Wij kregen de suite aangeboden, terwijl we een comfort kamer geboekt hadden, leuk meegenomen. De kamer was heel ruim met zithoek, eettafel, koffie en theefaciliteiten, grote slaapkamer, badkamer met douche, bad en toilet, en nog een apart toilet. Op begane grond met terras. Restaurant met (h)eerlijke keuken ter plaatse.

Genoten van fietstochtjes in de prachtige omgeving.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn zeer oubollig ingericht. Geen airco, wat je in zo'n hotel absoluut wel verwacht.

Ontbijt is prima en zeer compleet, personeel is heel vriendelijk. K

Het verblijf was in zijn geheel goed en ontspannend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer viel ons tegen. Het was gedateerd, het rook muf en het was smoezelig. Het is wel toe aan een opknapbeurt. De tv kwam uit de jaren "zestig" en op het vloerkleed liep ik niet graag op blote voeten.

De locatie en de omgeving. Het zwembad was heerlijk.

Sterke punten maar ook een paar mindere punten
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

De badkamer was sterk verouderd en de wc en douche rook noet zo fris. Ook hadden we de bowlingbaan gereserveerd maar die deed het niet en de rommel van de vorige spelers lag er nog.

Het appartement zag er goed uit met mooie kamers en een keuken met alles er in. Het hotel zelf zag er goed en welkom uit en het eten was heerlijk. Ook de omgeving is prachtig.

Met de juiste investeringen heel veel potentie
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Het is allemaal erg verouderd of “simpel” ingericht.

De locatie, de diversiteit aan mogelijkheden voor activiteiten in en rondom het hotel en het vriendelijke personeel.

Rustig en beetje ouderwets
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was bloedheet dat weekend, zowel buiten als binnen in de hotelkamer. Geen airco. Ook geen mini-koelkastje, wel een gemeenschappelijke koelkast op de gang waar wij wat blikjes in hadden gezet. Helaas heeft een ander die meegenomen.. Al met al een ouderwets aandoende locatie maar daar is de prijs ook naar.

Rustige ligging in het bos en toch met 10 minuten fietsen in het dorpje Boekelo waar je een supermarkt en wat restaurants vindt. Fijn vonden wij het zwembad en de sauna bij de locatie. Ontbijt was ok. Goede badkamer.

Mooie locatie en prima appartement met alle faciliteiten
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Terras aan buiten zijde zeer slecht schoon gemaakt Helaas heeft de receptie grote moeite om een probleem op te lossen Kunnen moeilijk onderkennen dat fouten mogelijk zijn Als je deze dan snel oplost is het geen probleem want fouten maken we allemaal

Mooie locatie en prima appartement met alle faciliteiten

Goed ontbijt goede kamer met balcon
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

warmte in de hal. Waarom wordt er in de morgen uren niet vanuit het hotel deuren open gezet zodat er frisse lucht naar binnen komt. Messen ongelooflijk stomp

Goed ontbijt goede kamer met balcon

Mooi gelegen hotel op fietsknooppunten in de bossen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er is maar één stopcontact namelijk dat van de TV dat blijft werken als je het licht uitdoet... Best lastig als je vanalles moet opladen. Het was heel warm en dus was het wel handig geweest de raam of deur van het terras kunnen laten open te staan 's avonds maar zonder hor is dit in een bos vragen om dierlijk bezoek.

Mooi gelegen hotel op fietsknooppunten in de bossen. Goed restaurant. Mooie, gerenoveerde kamer. Terrasje op het gelijkvloers met toegang tot een stukje groen.

Wij hadden meer verwacht!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

'Ze' hebben het over een 4-sterrenhotel Ik vond 3-sterren meer op z'n plaats. Een gedateerde TV op de kamer, geen zitje, geen koelkast en de grootte van de kamer viel erg tegen Op de foto's ziet het er allemaal groter en mooier uit Al met al een tegenvaller!

De ligging van het hotel Bad Boekelo

De omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg warm op de kamer, geen airco. Ook geen koelkastje op de kamer, een flesje (0.20cl) rivella kost 3,25 wat wel erg duur is. Ook voor een flesje koud water betaal je 3 euro. Verder stond er ook geen waterkoker op de kamer, deze kon gehuurd worden voor 7,50 Dit hotel is in mijn ogen echt geen 4 sterren waard. Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding!

De omgeving. Erg mooi om te fietsen. In het dorp zelf kun je heerlijk eten en drinken bij Het Spoor. Vriendelijke bediening en hele schappelijke prijzen.

De mooie omgeving, goede bedden, nette badkamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg warm, geen airco en op aankomstavond alleen eetbuffet te verkrijgen, 32.50 pp. De prijs was veel te hoog voor het eten wat er stond. Geen patat, wel brood maar geen (kruiden)boter, sla om zelf samen te stellen maar nauwelijks iets om erin te doen. Ik denk dat hier beter over nagedacht moet worden, zeker voor zo’n prijs. Vloerbedekking kamer smoezelig en klein tv’tje.

De mooie omgeving, goede bedden, nette badkamer

Heerlijke overnachting gehad. Lekker uitgerust.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aanvullen van producten die tijdens het ontbijt opraken.

Prima ontbijt. Met mooi weer lekker buiten. Rustige, mooie omgeving waar je lekker kunt ontspannen.

Een in potentie goed hotel met mooie kamers, maar mag in zijn uitstraling wel een upgrade gebruiken
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft nogal wat tegenstellingen: aan de ene kant best chique en hoogwaardig, maar ook weer armoedig in zijn uitstraling op andere gebieden, zoals grauwe tegels op alle buitenterrassen, lelijke stoelen op je eigen terras, nauwelijks levende plantjes in de potten. Ook het zwembad had een openbaar zwembad-achtige uitstraling (inclusief de geur van veel chloor en van die lelijke lockers). Het welnesscentrum was weer verzorgd en had een prettige sfeer. Het was ook wel te zien dat er via vakantieveilingen.nl of andere goedkope aanbiedingen publiek is aangetrokken. Daarnaast kan een deel van de eetzaal ook wel een upgrade gebruiken.

De comfortkamer was groot, schoon en mooi ingericht. Het ontbijtbuffet was erg goed verzorgd! De bediening was buitengewoon vriendelijk en er was ook genoeg personeel. De mensen aan de balie waren hulpvaardig en klantvriendelijk. De lunch en dinerkaart was goed en prettig dat er ook in de middag warm geluncht kon worden.

Wanneer de kamers gerenoveerd zijn kom ik graag terug
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was smoezelig en sterk verouderd. Op het plafond zaten niet-definieerbare vlekken op, behang liet los, witsel op de muren vergeeld, lampen vergaan, een tv uit de vorige eeuw en geen koelkastje dan wel een mogelijkheid om een kopje thee of koffie te zetten (wel te huur?)

De bosrijke omgeving en rust. Badkamer mooi opgeknapt.

Oke voor 1 nacht
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Wifi werkt nauwelijks. Appartementen zijn gedateerd. Weinig mogelijkheden ramen open te zetten dus te heet om goed te slapen

Ontbijt prima, heerlijk vers en veel keuze

Ontbijt was geel goed.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat je voor een tandenborstel/badjas extra moet betalen. Dat de kamer een ouderwetse inrichting heeft en echt een opknapbeurt verdiend. Dit viel ons erg tegen. 2 lampen en tv en radio deden het niet. Het personeel Zei dat dit aan de hoofschakelaar lag maar die hadden we echt aan gedaan.

Ontbijt was geel goed. Personeel vriendelijk.

Over het algemeen goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer enigszins gedateerd. Geen koelkastje, geen kluisje, geen koffie/thee mogelijkheid, zeep en doucheschuim in 1 flesje aan de muur, geen shampoo.

Ontbijt prima. Locatie prima.

Heerlijk hotel in een prachtige omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is hier en daar iets gedateerd, geen flatscreen tv en gewoon sleutels voor de kamers, maar wij vonden dat niet storend.

De ligging, prachtige omgeving, hygiëne, comfortabel, ruime moderne badkamer met groot ligbad, heerlijk ontbijt bij een prachtig uitzicht.

Na een paar dagen werden onze bank en fauteuil omgewisseld.
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We misten fietsroutes voor langere afstanden. Via de VVV in Haaksbergen kregen we routes voor Ootmarsum en Bad Bentheim.

Na een paar dagen werden onze bank en fauteuil omgewisseld.

aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we konden niet douchen, want het bad was te glad de tv was een klein en heel oud model met slecht beeld. Het geluid was zo zacht afgesteld, dat we het niet konden volgen

Prima verblijf in dit hotel gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Opmerking over het restaurant: Bestelling vergeten en lunch die contant betaald was ook op kamerrekening gezet. (invalkrachten of nieuwe krachten??).

Nette kamer, schoon, wel gedateerd. Ontbijtbuffet zeer goed en uitgebreid. Prima hotel en fijn weekend gehad. Eten zeer goed, bediening over het algemeen goed, zeer vriendelijk.

voldeed aan onze wens,vooral door enthousiast personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Messen waren bot, patat was een rommeltje van kleine stukjes.

Ontbijt prima, goede koffie, prima bedden, blij personeel met de hitte. Onze complimenten.

kamers zijn enorm gedateerd, vloerbedekking zit vol met...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers zijn enorm gedateerd, vloerbedekking zit vol met vlekken, de geur is heel erg muf als je de kamer binnenkomt.. badkamer ok, maar wij hadden bijv. maar 1 handdoek. Geen koffie/thee o.i.d. Erg oud allemaal, ik zou zeggen; investeer in het een en ander, want de omgeving is prachtig. Bar/ontbijt etc. allemaal erg suf..

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Fantastisch !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rustige locatie, vriendelijk personeel,heerlijk zwembad,fantastisch diner en super ontbijt. Veilig afgesloten fietsenstalling met oplaadpunt voor de electrische fietsen. Aanrader voor wie van fietsen of wandelen houdt.

Ok
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prutsers bij t inchecken! Om 14.50 stond de receptie vol met gasten en het personeel zei doodleuk” de kamers moeten nog gecheckt worden” , uiteindelijk zijn mijn man en ik gaan kijken en de schoonmakers waren nog heel druk bezig. Inchecken was om 15.00 uur ..... niet zo goed getimed ....

Ondanks negatieve punten toch genoten van het verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tapijt op de kamer was vies. Terras bij de kamer was niet schoon. Badkamer was gedateerd. Te hoge instap bad en kitranden vies. Tv op de kamer was oud model 4:3 formaat. Pooltafel was versleten.

Mooie omgeving. Ook activiteiten binnen. Vriendelijk personeel. Bedden waren super. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

Het familiefeestje in resort Bad Boekelo was geweldig. De kinderen hebben echt genoten.
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

De prijs/kwaliteit van het restaurant viel tegen. Ook te lang moeten wachten voordat de eerste gang kwam maar dat komt misschien omdat we met 16 personen waren. Diverse gerechten smaakten niet echt lekker en de biefstuk niet wel done.. De tennisbanen mogen wel een keer geveegd worden en de stoelen op de tennisbaan schoonmaken.

De appartementen voor vier personen: prima. Tennisbaan, bowlingbaan, zwembad, tafeltennis en recreatieruimte. Met 16 personen gevoetbald op het buitenterrein! Het ontbijt was prima en uitgebreid.

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving.

Geen tegenvallers !

Goed ontbijt, uitgebreide keuze. We hadden mooie kamer op de begane grond. Mooie, schone badkamer. Van het diner in het restaurant, 3x genoten. Lekkere gerechten, veel aandacht voor voedselallergie.

Even lekker weg in het prachtige bos!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Volgens de Europese Sterrennormering heeft het hotel er 4 maar dat is niet eerlijk. Geen koffie/thee voorziening op kamer, geen scheerspiegel, weinig tot geen stopcontacten bij bed. Kamers worden hier vaak oudbollig genoemd. Maar als je kijkt naar de prijs kwaliteitverhouding is het prima. En ja, er staat geen flatscreen maar de rest maakt dat gewoon weer goed!

Ontbijt was uitstekend, locatie fantastisch. Fietsenverhuur ging makkelijk. Relaxte sfeer in het gebouw. Overal schoon.

Leuk voor een weekendje weg!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was erg gehorig (vlakbij de trap). Ontbijt was tot 10:30 ipv de aan de receptie vermelde 11:00 uur, daardoor moesten we wat haasten.

Prima kamer met klein zitgedeelte buiten. Lekker gezwommen en vriendelijk personeel.

Ligging tegen de bosrand, mooi uitzicht vanaf balkon.
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers

Hadden speciaal geboekt vanwege tennisbaan; deze was echter niet onderhouden en nauwelijks bespeelbaar. Melding gemaakt, maar niet opgelost: was teveel moeite. Adverteren met all weather baan is dus misleiding van de potentiële gasten! Prijzen horeca veel te hoog en slecht eten (lunch).

Ligging tegen de bosrand, mooi uitzicht vanaf balkon.

Verblijf is verder goed bevallen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was redelijk. Klein en gedateerd. Wel schoon maar achterstallig onderhoud o.a beschadigde badkamerdeur. Vloerbedekking vertoonde veel vlekken. Douche niet erg veilig. Voorzichtig schuifelen als je er uit wil. Je kunt je nergens aan vasthouden. Koffie- en theefaciliteiten en een kleine koelkast ontbreken. En bij een 4sterren hotel mag je dit toch wel verwachten. Bed was prima.

Ontbijt was prima. Voldoende aanbod. Ontbijtruimte ongezellig (erg groot) Ligging hotel rustig en mooi. Fijn fietsen in de omgeving. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Al met al ben ik ben ik toch wel tevreden en hebben we een prettige paar dagen gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was zeer uitgebreid, de koffie/thee is tijdens ontbijt te pakken. Op de kamer staat geen koffie/thee. Overal moet voor betaald worden, soms zijn deze bedragen hoger dan ik had verwacht (nog geen liter water kost meer dan € 5,00). De eerste dag had het personeel hun dag niet, bijna alle medewerkers kwamen kortaf over, voor mij is dat behoorlijk sfeer bepalend waardoor mijn eerste dag tegen viel. Gelukkig waren ze de andere 2 dagen vriendelijker. De kamer was kleiner dan verwacht, maar voldeed. Voor echte luxe kun je beter naar een ander hotel kijken. (Er staat nog een beeldbuis tv op de kamer, geen flat-screen oid.) Op basis van de meeste reviews had ik hoge verwachtingen waardoor het me behoorlijk tegen is gevallen. Nadat ik dit los kon laten heb ik wel heerlijk genoten van de accommodatie. De 'all-season tennisbaan' zag er niet zo best uit. Hij leek niet te worden gebruikt en al helemaal niet in alle seizoenen aangezien het niet overdekt is oid. Het zwembad is compact en voldoet voor kleine baantjes zwemmen. Er zijn allerlei spellen zoals een pool-tafel, tafelvoetbal, tafeltennis, bowling, enz.

De sauna is super netjes en heel prettig, ook het wellness gedeelte was geweldig. We hebben genoten van een heerlijke massage die zeer professioneel uit is gevoerd. We kregen uitleg wat er ging gebeuren en waar we op moesten letten. Dit was zeer netjes. Ook de dag make-up die we hebben gehad werd op een nette manier gegeven, waarbij de dame alle tijd nam om alles uit te kunnen leggen.

Prima verblijf, niet direct een aanrader in de zin van prijs/kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijzen van het eten (buffet 31,50 p.p.) en vooral van het drinken in het restaurant en de bar waren buitensporig hoog. 5,95 voor een speciaalbiertje bijvoorbeeld. 11,95 voor een Gin tonic. De kamers waren best wel gedateerd evenals het meubilair van het restaurant (Rotan stoelen).

Het ontbijt was goed, vooral goede koffie! Entree en overige ruimten goed verbouwd/gerenoveerd. Mooie lounge/zit gedeelte met open haard. Vriendelijke snelle receptie. Prima wellness salon en sauna (zowel dames apart als gemengd gedeelte).

Wij wouden ons even ontspannen, rust hebben
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ambiente rond om dat zwembad beviel ons niet, ook de sauna afdeling vonden wij te klein

Hotelafdeling en restaurant vonden wij zeer goed! En hup vriendelijk personeel!!!

Zie boven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik was onaangenaam verrast dat ik voor een karafje kraanwater 1.50 euro moest betalen. Dit is bij het afrekenen van de rekening gehaald. Ik vroeg bij de zalmsalade een sneetje bruin brood, kreeg een mandje vol (niet nodig), waar 4.50 euro voor werd gerekend. Geeft achteraf geen goed gevoel.

Resultaat 1 – 75