Beoordelingen over WestCord ApartHotel Boschrijck 4-sterren

Sportlaan 5, 8881 EP West-Terschelling, Nederland

#8 van de 14 hotels in West-Terschelling

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Appartement mooi groot en netjes.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Op de gang en hal lag de vloerbedekking los. Veel kans op vallen/struikelen. Dit aangegeven was al bekend en wordt aan gewerkt. Matrassen erg zacht niet fijn.

Appartement mooi groot en netjes.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

appartement schoon en goede handdoeken service, dit mag je ook verwachten van zo'n hotel en prijs.
    • Groot Appartement (5 Volwassenen)

Wij waren met oudere van 84 jaar (in rolstoel). Dit keer was ons appartement verder weg. Heb ik bij boeken niet bij nagedacht dat de deuren op de galerij niet automatisch zijn. Dit is bijzonder lastig met een rolstoel maar denk ook aan kinderwagen. Voor zo'n fijn appartement valt het tegen dat de toilet zo laag geplaatst is. dit is niet meer van deze tijd. Wij hebben dan ook eigen toiletverhoger bij ons. De meubels (vooral stoelen) zien er heel mooi uit in het appartement. Maar wij missen echt een 'normale' eetkamerstoel. En die ook verschuifbaar is aan de eettafel. Dit is onze 3e ervaring en 3x deze ervaring. personeel bij inchecken bijzonder vriendelijk. personeel de dag erna niet. Kon geen goedendag vanaf. Tja ieder mens is anders he.

het appartement is altijd schoon (wij zijn nu 3x geweest).

Hele fijne accomodatie met bijzonder vriendelijk personeel!

Op de site staan bij alle kamers alleen eenpersoonsbedden aangegeven, echter in de beide appartementen stond een tweepersoonsbed opgemaakt met één dekbed, de andere 2 waren wel eenpersoonsbedden met tafeltje er tussen. Dat is jammer als je allemaal een eenpersoonsbed wil! We hadden daar ook op gerekend!!

Heel vriendelijk personeel, ruim appartement, van alle gemakken voorzien, heel rustig gelegen.

Super! herhaling vatbaar

Eigenlijk niks

Alles was prima voor elkaar. Appartement super schoon en personeel erg vriendelijk . We hadden geen ontbijt geboekt ( stond ook niet in het boekingsfromulier) en dit was bij aankomst wel op gerekend maar de medewerkster heeft dit keurig opgelost en ontbijt tarief van rekening gehaald.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Zeer vriendelijk personeel.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Bedden erg slecht! Zijn echt aan vervanging toe. Interieur kamers beetje achterhaald. 10 jaar geleden zag het er hetzelfde uit.

Zeer vriendelijk personeel. Goede service.

Kamers ruim, modern, keurig schoon.
    • Groot Appartement (5 Volwassenen)

Bijhorend zwembad had hele beperkte openingstijden. Ik begreep dat het zwembad van de gemeente is, maar wellicht handig om dit bij de boeking te vermelden. Gebruik gemaakt van de gourmetservice, hartstikke gezellig! We hadden echter een mail gekregen dat dit vanaf €10,95 zou zijn. Maar dit was vanaf €15,95 en met stokbrood, sausjes en salades nog een €4,95 per twee personen extra. Wellicht duidelijker in de mail vermelden?

Kamers ruim, modern, keurig schoon. Gezellig en vriendelijk personeel, centrale ligging. Binnen 5 minuten in het bos en centrum van West. In 10 minuten op het (groene) strand. Genoeg te ontdekken in een paar dagen!

Prima matrassen.
    • Medium Appartement (2 Volwassenen)

Ik heb snel last van mijn rug, ik had een bankstel met een hoge rugleuning fijner gevonden. De openingstijden van het zwembad zijn minimaal te noemen. Ik miste een klein schilmesje in de keuken.

Prima matrassen. Nespresso koffie met enkele cups erbij en suiker en melkzakjes. Leuk balkon met zitjes (helaas hebben we die niet kunnen gebruiken door het weer). Fijn de mogelijkheid om fietsen bij het hotel te boeken. Royale kastruimte met voldoende hangertjes.

Bosrijck, rustig en zonnig gelegen.
    • Medium Appartement (2 Volwassenen)

Privacy op het terras is minder. Je kan klaar zien en ook horen.

Ruim en licht. Leuke inrichting.Zonnig terras en zeer ruim.Rustig gelegen in bosrijke omgeving.

Prijs aan de hoge kant voor hetgeen we kregen.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

In het appartement leek wel te zijn gerookt. Ook het bed rook naar rook. Helaas was op vrijdagmiddag het zwembad niet open. Dit vonden wij erg jammer.

De hartelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, de ligging van het geheel, de activiteiten.

• Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Op de site wordt aangegeven dat je vooraf niet hoeft te betalen maar dat je wel je creditcard moet opgeven. Echter kreeg ik niet de mogelijkheid om te betalen met de pinpas daar alles al was afgeschreven van mijn creditcard. Daarnaast waren wij om 15:00 op locatie en zou de kamer gereed zijn, echter was dit niet zo. We hebben moeten wachten tot 15:30 alvorens wij naar binnen konden. Persoonlijk als je 15:00 zegt moet je het ook waarmaken.

Zeer groot appartement en slaapkamers. Ook het terras was mooi met veel zitgelegenheid. Het zitgedeelte binnen was berekend op meer mensen en vonden wij erg aangenaam.

Het appartement was ruim en comfortabel.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

We bestelden lunch bij het restaurant. ik heb nog nooit zo veel geld voor zo’n slechte lunch betaald. We kregen de verkeerde bestelling: tosti’s met ham en laas i.p.v. met alleen kaas, vervelend als je vegetariër bent. Daarna kregen we nieuwe tosti’s: die waren heel erg aangebrand. We hebben het toen maar zo gelaten. 4,50 per tosti betaald! Het broodje kaas dat we voor 7,50 hadden besteld was een superklein stukje stokbrood met een plakje kaas. Het stelde helemaal niks voor. De lunch was zo slecht dat we ons belazerd voelden. Jammer dat dit hotel zo’n slecht restaurant heeft.

Het appartement was ruim en comfortabel. Het balkon is heel groot, met een luxe loungeset. De keuken en badkamer zijn prima. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Buitengewoon vriendelijke receptie en ontbijt dames
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Gedateerd gebouw, bar om 2200 gesloten, matig schoon appartement, rooklucht in appartement. Bijzonder matig verblijf in vergelijking met hotel new york en hotel Jakarta, waar tegen hetzelfde tarief een veel betere westcord ervaring geboden wordt.

Buitengewoon vriendelijke receptie en ontbijt dames

Fijn weekendje weg op toplocatie!
    • Medium Appartement (2 Volwassenen)

Ik vond het verblijf redelijk duur voor 3 nachtjes weg in eigen land.

Prima locatie voor een fijne vakantie op Terschelling. Wandelen, fietsen en gezellig uit eten, alles binnen bereik!

Heerlijk verblijf, een aanrader
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

de hygiene in de douche-cabine mocht wel een HG-beurt gebruiken maar was goed te doen.

Heerlijk! Het overtrof onze verwachtingen. Aan alles is gedacht, een nespresso machine en ouderwets koffieapparaat, vaatwasser, heerlijke handdoeken, heerlijke bedden. Heel ruime appartementen, vriendelijk personeel. Fietsverhuur via hotel goed geregeld en lekker zwembad.

Het grote appartement en het grote terras.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Het zwembad hoort niet bij het hotel waardoor zij geen invloed hebben op de openingstijden. Alleen geopend tussen 12-17 uur en dat was jammer voor de kinderen. De afhaal pizza’s waren niet lekker en afhaaltijd was 45 minuten.

Het grote appartement en het grote terras.

De locatie is goed en het appartement zeer ruim.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Het zwembad bleek een openbaar zwembad en net op de dag dat wij er waren niet beschikbaar. We konden nog wel tegen betaling naar het ‘disco zwemmen’. Ook waren wij in de veronderstelling dat alles betaald was, maar kregen we toch nog een forse rekening voor schoonmaken en toeristen belasting. Opletten dus .. de kamers waren schoon, echter de kussens hadden een vreemde geur.

De locatie is goed en het appartement zeer ruim.

Gezellig en goed

Wifi had beter gekund

Appartement ruim, bedden voldoende, keuktje goed, evt ontbijt goed, facaliteiten als zwembad, speelhonk, fitnissruimte, en wasmachines en drogers erg goed, heerlijk midden in de bos voor wandel en fiets plezier, en niet te ver fietsen naar het strand

Ligging top.
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Kleine kamertje heeft geen ramen! Bloedheet s nachts. Kan echt niet. Zet ventilatoren neer! Als je bij de overige 2 slaapkamers je raam open zet kan iedereen binnen komen🙄

Ligging top. App. Voor 6 man groot genoeg. Ontbijt goed

Ruime, schone en rustige appartementen, centrale ligging.
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Ruim, schoon appartement met zonnig terras, goede bedden, keuken met goed nespresso-apparaat. Centrale ligging dichtbij het strand, bos en centrum van West. Fietsen te huur bij het hotel. Gratis parkeerplaats voor auto. Rustig. We mochten kosteloos langer in ons appartement blijven op de dag van ons vertrek.

Mooie keuken in apartement.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Prijs was wel aan de hoge kant voor het appartement. Opgang erg gedateerd en vieze vloerbedekking. Meubilair op balkon vies (kussens)

Mooie keuken in apartement.

Slechte, kleine bedden.

Slechte, kleine bedden. We hadden een appartement met 3 slaapkamers. Deze waren erg klein, een van de kamers lag in het midden van het appartement, waardoor er geen ramen open konden.

Zeer vriendelijk personeel, erg dienstverlenend.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Communicatie over het zwemmen met jonge kinderen 's avonds niet mogelijk mits ze minimaal 8 jaar en diploma A+B hebben.

Zeer vriendelijk personeel, erg dienstverlenend. Super locatie, fantastisch appartement

• Groot Appartement (4 Volwassenen)

De sfeer n het gebouw. Kapotte vloerbedekking in gangen, klappende toegangsdeuren tussen gangen. Hinderlijk als appartement naast zo’n deur lag.

Het ontbijt was goed. Restaurant miste sfeer, ambiance.

Super mooi eiland, vriendelijke mensen, hele relaxte vakantie!
    • Groot Appartement (5 Volwassenen)

Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam! Er was iets mis gegaan met onze reservering. Personeel heeft twee uur lang alles in het werk gesteld om ons toch in een appartement te kunnen laten verblijven (met twee kinderen). Met resultaat! Wij hebben een fantastisch tijd gehad en zijn heel dankbaar voor alle moeite die gedaan is! Ideaal dat je de koffers bij vertrek achter kunt laten en aan het eind van de dag vlakbij de boot kunt ophalen! Fietsverhuur is ook top geregeld! Volop tijd om te genieten en zonder zorgen en stress over hoe dingen voor elkaar te krijgen!

Heerlijk rustig
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

De bedden, veren staken er door en slechte hygiëne. Balkon vies, ijskast zaten nig oude eieren in

Het appartement mooi groot van alle gemakken voorzien!

prima locatie als je jezelf een beetje wil verwennen
    • Medium Appartement (2 Volwassenen)

naast appartementen met bv spelende kinderen is het snel rumoerig, lucht en geluid van de installatie van naast gelegen zwembad goed waarneembaar op etage 4. jammer is dat de ramen niet open kunnen voor de nacht, vanuit de galerij kan iedereen je slaapkamer in stappen.

prachtig gelegen, mooie terrassen/ balkons super uitzicht , ruimte en comfort, heerlijk.

Prijs-kwaliteit verhouding is niet in balans.
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Prijs-kwaliteit is absoluut niet in verhouding, appartement is gedateerd en ongezellig. Het schoonmaken kan veel beter!

Locatie en de grote van het appartement.

• Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

hoge prijs tijdens oerol, er was geen mogelijkheid om te annuleren (aparte reis/annuleringersverzekering afgesloten, dus nog hogere kosten)

De grootte en de inrichting van het appartement, de lokatie

Weekje Boschrijck en wij komen hier niet terug
    • Medium Appartement (2 Volwassenen)

Wij boekten dit vanwege zwembad en wellness. Zwembad is door de week op normale tijden niet toegankelijk en de wellness werd halverwege gesloten. De WC vloer stinkt. De Wifi was heel slecht. De receptie was meestal niet bereikbaar. Er is geen oven.

Het restaurant. De bedden.

Verblijf is prima, maar eet ergens anders!
    • Medium Appartement (2 Volwassenen)

brasserie en ontbijt slecht. Bij diner slechts keus uit vier gerechten, waarvan er één niet meer voorradig was. Bij ontbijt waren alle warme (eier)gerechten op en ook het gewone brood was op.

locatie en de kamer

Midweek Terschelling
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Zonder aankondiging geen water ivm verbouwing Weinig servies en bestek voor 6 personen Tv kon niet zachter Zwembad beperkte openingstijden Voor hond werd 25 euro per dag berekend, dus niet per nacht

Goede ligging Ruime kamer

Heerlijk voor een korte relaxvakantie tussendoor.
    • Medium Appartement (2 Volwassenen)

Grote appartementen met elk een zeer royaal terras op het zuiden. Stilte en rust. Fietsen te huur. Afhalen van een heerlijke pizza bij het eigen restaurant mogelijk.

Terschelling is een prachtig eiland, zelfs als je 1 nacht weg bent heb je een heerlijk vantiegevoel.
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Het ventilatiesysteem had veel lawaai. Toen we het uitzetten, stonk alles naar sigarettenrook... 1 slaapkamer kan niet geventileerd worden. Helaas geen horren. Ivm de warmte wilden we toch graag de ramen open hebben, maar daardoor zijn de kinderen vaak gestoken door de vele muggen.

Het appartement is heel ruim en je kunt lekker buiten zitten. Ook de keuken is compleet ingericht, inclusief capsules voor de espressomachine! Het vervoer van de bagage is goed geregeld.

Combi van voldoende kamers, een keuken én een living.
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Combi van voldoende kamers, een keuken én een living. Top! Comfortabel en netjes. Niet altijd voldoende keukenspullen, maar na enige navraag werd ook dit geregeld. Dichtbij bos, naast het zwembad en een huifkar bedrijf. Als je wil kan je bij de bushalte voor het hotel opstappen. Binnen 10 minuten bij de Brandaris. Prima locatie voor een weekje Terschelling.

Gezellig hotel en prachtige omgeving, mooi bos om met de honden te wandelen.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Wanneer we de kookplaat wilden gebruiken, hadden we telkens kortsluiting. Beetje lastig maar we konden het telkens zelf wel weer oplossen...

We kwamen met onze hondjes en er was voor allebei de hondjes een kussen, water- en voerbakjes, echt super! Wij voelden ons gelijk een beetje thuis:-)

De douche was erg krap.

Het was een erg ruim opgezet appartement waar wij zeer goed uit de voeten konden met onze rolstoelgebonden zoon. Het personeel dacht ontzettend goed mee met ons en heeft ervoor gezorgd dat wij zonder zorgen vakantie hebben gevierd.

Relaxed, diervriendelijk, ontstressend.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Jammer van een verbouwing die net aan de gang was.

Vriendelijk personeel, ruime, helder appartement en je hoefde je geen moment te vervelen. Bos 'om de hoek' en op wandelafstand van de winkels. Zeer diervriendelijk.

Genoten met Pinksteren.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Er zijn altijd wel wat kleine dingetjes m.b.t. onderhoud, maar deze zijn niet noemenswaardig.

Mooi compleet appartement met zeer ruim balkon op een rustige locatie.

Een goede locatie voor een verblijf met meerdere personen (gezin) gedurende een beperkte tijd.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Als reeds geschreven, de kosten van het ontbijt. Voorts de gehorigheid van de appartementen en de tijdspanne waarin van het zwembad gebruik gemaakt kan worden. Deze zijn kort en vallen precies samen met de tijdspanne waarop normaliter ontbeten wordt of het diner wordt genoten. Dit geeft de indruk van ontmoedigingsbeleid t.a.v. het benutten van het zwembad. M.a.w. het stukje meerwaarde van de beschikbaarheid van het zwembad dat wordt geëtaleerd, blijkt in de praktijk feitelijk niet aanwezig te zijn. Het zou m.i. zinvol zijn daar actie op te nemen.

Het ontbijt biedt zeker een grote variëteit. Daar staat echter het kostenplaatje tegenover. In verhouding tot hetgeen de gemiddelde gast consumeert alsook in verhouding tot het tarief voor een diner, zijn de kosten buitenproportioneel. Tegen de achtergrond van het ter beschikking hebben van een keuken in de appartementen is de keuze voor het eigenmachtig verzorgen van een ontbijtje dan gauw gemaakt. De appartementen als zodanig zijn uitstekend in termen van ruimte en aanwezige voorzieningen.

prima, voor familievakantie

Het ontbijt was uitgebreid en prima. Het appartement is ruim en heeft een balkon of terras . Voor de kinderen is er speelgelegenheid binnen en buiten en het zwembad is prima.

Tophotel op een fantastische locatie, wij komen zeker terug!
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Het bagagevervoer naar de haven had vertraging opgelopen waardoor we meer dan half uur hebben moeten wachten en maar 10 minuutjes voor het vertrek van de boot konden inchecken, dat was effe stressen... Maar gelukkig toch goed afgelopen. Misschien kan dit beter geregeld worden door het hotel zelf? Geen ervaring met het restaurant van het hotel, door de negatieve commentaren hebben we geopteerd voor de gezellige restaurantjes in het centrum van West-Terschelling zelf.

Wat een prachtig hotel met erg ruime aangename kamers, inclusief zalig zonneterras met loungeset! We hebben erg genoten van ons verblijf in WestCord Boschrijk, het was genieten van begin tot einde. Het onthaal was erg gastvrij en het ontbijt helemaal naar wens. Het huren van fietsen was snel geregeld en met de fiets ben ben je in een wip in het centrum van West-Terschelling. Een extra plus was het leuke zwembad, met rechtstreekse ingang voor de hotelgasten. Kortom, dit verblijf is zeker voor herhaling vatbaar, wij komen zeker terug naar Terschelling en dan opnieuw in dit tophotel.

€225,- uitgegeven voor een vreselijk slechte kamer
    • Medium Appartement (2 Volwassenen)

Kamersleutel gekregen terwijl kamer nog helemaal niet was schoongemaakt. Verstopt douche putje Deur v douche kon niet dicht Douchekop was stuk Vies servies Kapotte prullenbak Mega vieze, penetrante lucht in wc en badkamer Peuken op balkon

Heerlijk ontspannen!
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

De rubbers, kitranden en voegen in de douche vertoonden schimmelvorming. Jammer dat zo veel hotels, ook deze, daar niet beter op letten.

Heerlijk ruime kamers met een enorm balkon waar je fijn kon genieten van de zon terwijl het appartement koel bleef. ‘s Ochtends in de zon op het balkon ontbijten en ‘s avonds nog even naborrelen, I love it!

• Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Het zwembad was bijna niet open; wat erg jammer is met kleine kinderen. Hiernaast kan het sanitair en de meubels wel een opknapbeurt gebruiken

De locatie is top

Heerlijk!
    • Groot Appartement (5 Volwassenen)

Het raam van onze slaapkamer kwam op de gang uit, was indirecte buitenlucht en het raam was van buiten makkelijk open te maken.

De grootte vh appartement, het balkon en het terras van het restaurant. Verder vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zwembad was maar 3 uur in de ochtend geopend en een uur in...

Zwembad was maar 3 uur in de ochtend geopend en een uur in de avond , en dat in de tweede weekmeivakantie met uitzonderlijk warm weer . Ook al heeft het hotel een directe verbinding met het zwenbad en adverteerd men met het zwembad erbij en niet dat dit door een derde partij wordt geëxploiteerd

Blijft een topplek
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

De slaapkamers zijn aan de gangzijde gesitueerd waardoor je best wat last hebt van langslopende en pratende mensen.

Fijn groot appartement aan de rand van West-Terschelling. Je fiets er zo de bossen in.

Ruime appartementen en een goede ligging t.o.v. de boot, winkels, Wad en Noordzee!
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Prijs/kwaliteit van het restaurant is niet in verhouding. Veel te duur! Verder waren er telkens gerechten net op, terwijl er maximaal 3 tafels bezet waren. Heel raar. Sanitair in appartement is verouderd en ruikt muf. Karig douchestraaltje en slechte menging van warm/koud water. €20 per nacht voor de hond is veel te duur. Dit bedrag is ook niet op de site terug te vinden.

De ligging van de locatie is perfect! Met de hond loop je zo het bos in. De ontvangst voor de hond was super. Er stonden eetbakken en een slaapkussen klaar. De Nespressomachine was ook een aangename verrassing.

Terschelling fantastisch; uw hotel zeer tegenvallend
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Verbouwing in hotel niet aangegeven: geluidsoverlast en rommel overal; zwembad vol en beperkt; "kruideniersgedrag" hotel (in 4 kamer app. = 3 koffie-cups / in 6 kamer app. = 6 stoelen, etc.); vieze en te kleine douche; geen wifi bovenste verd., slechte matrassen; sfeer hotel ongezellig; enorm restaurant en terras waar niemand zit. € 11,50 voor ijsje en kopje thee is natuurlijk te duur! Kortom: wat je denkt te boeken op basis van website en verstrekte telefonische informatie komen niet overeen. Grote teleurstelling.

De omgeving

• Groot Appartement (4 Volwassenen)

De douche is klein en verouderd. De bedden waren matig, nogal een kuil in het midden en het is niet fijn wanneer er om half 8 in de ochtend al door werkmannen aan de uitbouw wordt gewerkt, tijdens de vakantie wil ik graag wat langer kunnen slapen!

Ruim apartement, goed uitgeruste keuken met handig welkomstpakketje. Locatie is ook prima en het ruime in de zon gelegen balkon is heerlijk.

Lekker genoten !
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Openingstijden vrijzwemmen zwembad en verzorging planten balkon.

Grote kamer. Mooi balkon met lekkere banken goed op de zonkant . Veel voorzieningen en fijn personeel . Broodjesservice ook top!

Tegenvallend!
    • Groot Appartement (5 Volwassenen)

Zwembad bijna 2 dagen gesloten (onverwachts gesloten op vrijdagavond - omdat dit per ongeluk niet was doorgegeven aan de beheerder)

De ruimte van het appartement

Prettig verblijf in een groot appartement met een mooi groot terras, gelegen in prachtig gebied
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Openingstijden zwembad afhankelijk van buurt en scholen, ipv heel de dag voor onze kinderen. Tafeltennismateriaal maar 1 paar batjes ipv meerdere, daarom maar 1 tafel in gebruik ipv 2. De garantie van de bus dat deze ons om 15.51 zou ophalen om ons op tijd te brengen naar de snelboot, kwam uberhaupt niet, daardoor stress en net op tijd nog een taxibus ( wel netjes betaald door hotel ). Verschillende personeelsleden hadden ons gezegd dat de zeehondenboot om 13.30 zou vertrekken, maar bij toeval kwamen wij erachter dat er helemaal geen boot is om 13.30 uur, maar alleen om 13.00 uur.

Heel fijn appartement, met name de woonkamer. Wat betreft de slaapkamers liggen deze minder prettig gesitueerd omdat het raam niet echt open kan omdat je dan op de gang ligt en de mensen zo bij je naar binnen kunnen stappen. Hotel ligt prachtig in de bossen, met een mooi groot terras.

De medewerkers zien de klant echt als klant en doen alles om...
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

De medewerkers zien de klant echt als klant en doen alles om het comfortabel te maken. Gastvrijer dan in veel andere hotels. Niveau vd bediening in het restaurant kan nog wel een tandje bij.

• Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Terschelling is en blijft een fantastische plek om een lang weekend door te brengen. Boschrijck is ook nog eens prachtig gelegen. Ons appartement was prima qua ruimtes al moet gezegd dat een en ander inmiddels wat sleets is en de hygiëne te wensen overlaat. De wijze waarop we het appartement betrokken getuigde van oppervlakkig schoonmaken en voldeed in die zin niet aan onze standaard. De prijs die u rekent voor 3 honden voor 3 nachten namelijk 225 euro zou ik toch eens tegen het licht houden met de vraag of deze marktconform is of welke filosofie dit bedrag rechtvaardigt. Het personeel was vriendelijk en zeer bereid. Daarvoor onze complimenten. Al met al zou ons advies zijn kritisch een ronde te maken in uw eigen hotel en te beoordelen welke aspecten de 4 sterren rechtvaardigen. Met vriendelijke groeten, de tijdelijke bewoners van appartement 150 gedurende de periode 20-23 april 2018.

Mooi appartement in mooie omgeving.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Het appartement kan wel een kleine beurt krijgen v.w.b. verf en onderhoud. Ook slaapkamers zouden iets comfortabeler kunnen. Het bed en kussens zijn wat hard en ik miste voldoende haakjes (bergruimte) voor kleding.

Het appartement is heel ruim en is van alle gemakken voorzien. Het heeft ook een mooi ruim balkon. De ligging is ideaal; op loopafstand van West-Terschelling en dichtbij alle stranden.

De ruimte in het appartement en de rustige omgeving.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Niet veel aan te merken, maar het balkon zou wat beter schoongemaakt kunnen worden en de plantenbak beter onderhouden.

De ruimte in het appartement en de rustige omgeving.

Woonkamer van 3 slaapkamer appartement was heerlijk groot!

Woonkamer van 3 slaapkamer appartement was heerlijk groot! Fijn om met z’n allen te zitten. Bedden lagen lekker en de banken buiten met kussen zaten goed. Fijn dat er een bad én douche was. Handige in en uitstap douche voor oma en het bad perfect voor de kindjes.

Perfect voor groepen!
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Bij binnenkomst werd eerst geschrokken en afstandelijk gereageerd door personeel vanwege vrijgezellenfeest setting van onze groep. Dit herpakte zich uiteindelijk direct na betere kennismaking met elkaar

Mooie ruime vertrekken voor groepen

Prima en ontspannen.
    • Appartement (2 Volwassenen)

De bedden, slechte/zachte en ook ongelijke matrassen. DE slaapkamer zijn niet zo makkelijk te ventileren.

Kamers prettig en compleet. Nespresso apparaat op de kamer...heerlijk !! Ruime kamers en heerlijk balkon aan het bos. Wakker worden met de vogeltjes...

Heerlijke kamer, goede bedden, mooie locatie en vriendelijk personeel, kortom maximaal genieten
    • Groot Appartement (5 Volwassenen)

De ontvangst was uiterst welkom vriendelijk, mede dankzij Evelien. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. We hebben genoten van het verblijf in deze accomodatie.

Mooi en ruim appartement in bosrijke omgeving ( maar ja dat zegt de naam natuurlijk ook al)
    • Groot Appartement (5 Volwassenen)

Onduidelijkheid over wegbrengen en scheiding afval mn als gevolg van werkzaamheden op het achterterrein.

Mooi groot appartement met balkon aan de zuidzijde. Alles wat voor goed verblijf nodig was bevond zich in het appartement. Volgend jaar zijn wij weer present.

Mooi ruim appartement met een goed ontbijt maar zeer tegenvallend diner. Jammer!
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Wij kregen een special aangeboden i.v.m de fjoertoertocht. 2x ontbijt en diner voor €36,50. Zo werd het aangegeven aan de telefoon. Ontbijt was perfect maar het diner viel zwaar tegen. Enkel en alleen een bordje lasagne (kwaliteit slecht). Geen voorgerecht en nagerecht (en dat mag eenvoudig zijn voor die prijs) . Dit doen we een volgende keer dus niet weer

Kamer en ontbijt waren perfect

Mooi appartement in rustige omgeving.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Tweede slaapkamer best klein met matige verlichting . Bouwwerkzaamheden kunnen overlast geven.

Groot appartement. Badkamer met apparte douche. Vriendelijk en attent personeel. Rustig gelegen. Redelijk dichtbij het leuke stadje West Terschelling.

Kamers groot en schoon.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Ontbijt redelijk, waarbij gezegd dat aanvulling zeer gebrekkig was. Dan brood op, dan yoghurt op, dan lepels op, dan.................... En lange rij bij koffie machine omdat er maar een langzame machine stond. Personeel zeer aardig. Een keer gedineerd in het hotel en dat viel wat tegen qua smaak en bereiding.

Kamers groot en schoon. Lokatie is heel mooi, direct aan het bos, net buiten het dorp.

Heerlijk ontspannen en reuze vriendelijke eilandbewoners.
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

We hebben heerlijk genoten van dit bijzondere hotel, waar we een mooi appartement hebben gehad voor drie personen. Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt en diner super!!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Als uitvalsbasis beviel het aparthotel prima.Van alle gemakken voorzien!
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Minpuntje was dat er maar één koffiemachine in de ontbijtruimte was en teveel mensen die er gebruik van wilden maken.Stonden dan ook in de rij. Het tapijt op de vloer naar boven lopend krulde wat op en eventueel struikelgevaar was er daardoor wel.

Prima uitgebreid ontbijtbuffet; Groot net appartement.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

• Groot Appartement (4 Volwassenen)

Douche was te heet, wilde niet goed gesteld worden. Slaapkamergordijnen zijn zo lang dat ze voor de verwarming hangen. Kleine puntjes die verder niets afdeden aan ons verblijf

We kregen een upgrade van 4 naar 6 persoons-appartement, zeer aangenaam. De ligging zo in de winter bij West-Terschelling is perfect. We waren er al meermaals en komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Fijne accommodatie, goede faciliteiten.
    • Medium Appartement (2 Volwassenen)

Er is een bouw gaande, waar we eigenlijk helemaal geen overlast van hebben ervaren (geen lawaai en ze beginnen niet te vroeg). alleen was de fietsenstalling en het zwembad iets lastiger te bereiken.

Ruime appartementen dicht bij west Terschelling. Vriendelijk personeel.

• Groot Appartement (5 Volwassenen)

Het eten in het restaurant voldeed totaal niet aan de verwachtingen. We hebben een klacht ingediend en de manager heeft onze klacht naar volle tevredenheid opgelost. Wij voelden ons goed gehoord in onze klacht en zullen daardoor bij een volgend verblijf het restaurant opnieuw proberen.

het appartement, het aangrenzende zwembad en de aanwezige faciliteiten. Ook de informatievoorziening bij de receptie was heel vriendelijk en servicegericht.

• Groot Appartement (4 Volwassenen)

iets meer faciliteiten voor jongeren bv flipperkast, darten etc

Personeel vriendelijk prettig en uit zichzelf vragen of alles naar wens was. ook bij haperingen stonden ze direct klaar.

Comfortabel verblijf, veel faciliteiten, vriendelijk personeel
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

Je kan zien dat het hotel een tijdje geleden is gebouwd. Het zou binnenkort wel wat vernieuwd mogen worden, nieuw tapijt, nieuwe badkamers etc. Maar voor nu is dat geen probleem. Het is nog steeds goed onderhouden.

Comfortabel en gastvrij hotel. Wij hadden het 6 persoons appartement met z’n vieren, dat was erg ruim (100m2) en van alle gemakken voorzien. Er zitten veel faciliteiten bij het hotel, zoals een zwembad (wel beperkte openingstijden), een sauna (bijbetaling), fietsverhuur, wandelroutes, taxi service en heel vriendelijk personeel die altijd wil helpen om dingen te regelen. Zeker een aanrader voor een verblijf op Terschelling.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Zeer prettig
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Niet alles werkte helmaal naar behoren, paar lampen stuk, klepje van de vaatwasser was defect, nespresso apparaat was incompleet.

Het was een ruim appartement, dat was zeer prettig.

Het personeel was meer dan behulpzaam om ons een fijne korte...
    • Groot Appartement (4 Volwassenen)

Het personeel was meer dan behulpzaam om ons een fijne korte vakantie te bezorgen, ook toen onze pup ziek werd kregen we alle medewerking, bedankt nog

Heerlijk!
    • Extra Ruim Appartement (6 Volwassenen)

We waren er slechts 2 dagen en bij aankomst was de woonkamer/keuken koud. Heel koud. Pas toen we weggingen was het warm. De slaapkamers waren wel snel warm!

Ruim appartement met ingerichte keuken (vaatwasmachine!). Hele mooie locatie dichtbij het centrum. Heel vriendelijk, gemoedelijk en ontspannen.