Beoordelingen over Golden Tulip Keyser Breda Centre 4-sterren

Keizerstraat 5, 4811 HL Breda, Nederland

#8 van de 26 hotels in Breda

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst vertelde de receptioniste dat we de auto , die we aan de overkant op de parkeerplaats neergezet hadden , beter konden verplaatsen naar de parkeergarage ivm mogelijk vandalisme . Bovendien nog goedkope stalling . Prima advies.

buiten de meer prijs van het ontbijt een zeer goed weekend gehad ,een prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt geboekt bij booking.com aan 19 euro per persoon ,terwijl het ontbijt in het hotel kon geboekt worden aan 10 euro verschil dat wij meer betaald hebben =9 euro x 6 personen x 2 dagen = 108 euro hetgeen wij echt schandalig vinden

de kamers waren geweldig het ontbijt was heerlijk

De ligging is optimaal.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Geen badjassen. Jammer voor een luxurie kamer.

De ligging is optimaal. Dicht bij centrum en casino en parking. Je kan via casino heel goedkoop parkeren .

Locatie echt top.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Locatie echt top. Op loopafstand van het centrum. Breda is een erg leuke stad, vriendelijke mensen, heerlijke restaurants en veel te doen. Onze kamer was prima, op de bovenste etage.

Prima ontbijt, veel keus.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Beetje oubollig, er 's avonds eten zouden we niet gauw doen. Is ook niet nodig want restaurants voldoende in het centrum.

Prima ontbijt, veel keus. Om de hoek van het centrum met parkeerplaats aan de overkant. Perfect voor een dagje Breda.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima hotel, dichtbij centrum.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Je loopt vanuit hotel zo de winkelstraten in, ideaal dat je de auto niet nodig hebt. Parkeren aan de overzijde van het hotel. Goed ontvangst bij aankomst.

prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt... tegen 10.00 waren er geen croissants meer, de yoghurt was op en alles viel tegen. 10 minuten later werden er een paar dingen bijgevuld maar dit was op dat moment niet zo!

vriendelijk personeel!

Mooi hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Snachts wat geluidsoverlast van mensen die op elkaars kamerdeur klopten midden in de nacht. Er was een groep mensen.

Mooi hotel! En prima kamer en sanitair. Niets op aan te merken.

goed maar duur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij betaalden net geen 180€ voor een tweepersoonskamer zonder ontbijt .Dat vonden wij toch wel veel geld om te slapen.Weliswaar in mooie kamer maar nu ook weer niet om van omver te vallen. Op andere citytrips in Nederland kregen we voor die prijs even mooie kamers ontbijt inbegrepen.

Wij hebben deze keer geen ontbijt genomen wegens toch wel heel duur.

handig locatie maar sfeerloos bijgebouw
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer in apart bijgebouw, toilet niet goed schoongemaakt, uitzicht van kamer op rookplek personeel

Ligging ten opzichte van centrum, ruime parkeer mogelijkheden (parkeerplaats onbewaakt en parkeergarage), lekkere bedden

Wauw wat een bed!
    • Luxe Suite

Wat me erg tegen viel!! Dat het geluid van de tv erg hard moest in de badkamer. Dit kwam door het bubbelen van de jacuzzi daardoor was de tv niet verstaanbaar. Luxe probleem.😃

Ontbijt was top. Ik had de bruid suite. Erg mooie kamer met apparte wc en de badkamer met regen douche en met een bubbeltjes bad.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben voor een comfort kamer 163 euro betaald, voor die kamer prijs heb je geen kast (haak met hangers) geen koelkastje, veel te smalle bedden, te kleine zeer donkere badkamer, geen toilet artikelen, geen zeep in zeeppompje douche, geen licht in de douche of boven toilet, een wastafel, kleine tot zeer kleine kamer, een fatsoenlijke stoel om op te zitten. Wij stapten uit de lift op de 6de etage en dan kom je in een veeeeel te hete gang (in de zomer) wegens glazen wanden waar de zon rechtstreeks naar binnen schijnt. Wij hebben bij Booking vele en verschillende hotels geboekt, maar nog nooit zo'n slechte prijs kwaliteit verhouding gehad. Dit is geen 4 sterren hotel.

Personeel is zeer service gericht. Je kan na je check out je bagage nog in een opslag achterlaten zodat je de stad in kan.

Het hotel is recentelijk opgeknapt en het doet modern aan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt mag iets uitgebreider.

Het hotel is recentelijk opgeknapt en het doet modern aan. De ligging direct naast het centrum is perfect. Onze kamer was ruim, schoon en licht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prima voor een stedentripje!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren erg zacht en het was erg lawaaierig op de gang.

De kamer was schoon, de douche prima en de locatie top. Het restaurant was ook erg goed.

Weinig rust i.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig rust i.v.m. met schilders die de hele dag een hoogwerker gebruikten die veel lawaai maakte. Bovendien al die dagen een grote groep bejaarden die nogal duidelijk aanwezig was. Wij hebben daarom ook geen gebruik gemaakt van het restaurant.

De parkeergarage vlak bij het hotel gaat s'avonds dicht...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De parkeergarage vlak bij het hotel gaat s'avonds dicht en op zondagmorgen pas om 11.00 weer open. Je let er eigenlijk niet op wat de openingstijden zijn. Dat kan het personeel bij de receptie best wel even vragen bij het inchecken of je de auto in de parkeergarage hebt staan dat je er rekening mee moet houden dat die dicht gaat.we wilden vroeg naar huis en dat ging dus niet.

Relaxed verwenweekend.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

's-Avonds is niet veel te doen in de bar en dus sluiten ze op tijd. Wel begrijpelijk aangezien je zo in het centrum van Breda bent.

Ruime kamers, hele mooie badkamer. Goed ontbijt. Iemand van ons gezelschap heeft glutenallergie. Kreeg lekker glutenvrij brood apart aan tafel gebracht. Perfecte ligging. Bij aankomst kregen we meteen een paar goeie tips aan de ontvangstbalie.

ruime kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

veel gedonder met de betaling-personeel klopte gegevens verkeerd in; resultaat ik heb veel te veel betaald, en ben nog steeds bezig het teveel betaalde terug te krijgen

ruime kamer

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Niets kunnen vinden wat tegenviel

Vriendelijk personeel. Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Comfortabele bedden en een uitstekende locatie wat betreft winkels, restaurants en de gezellige terassen.

Aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijtbuffet werd niet recht evenredig aangevuld met de toename van het aantal gebruikers. M.a.w. als het wat drukker werd, was er van vele zaken niets meer in de aanbieding.

Op minder dan 5 minuten ben je in de autovrije binnenstad.

Heerlijk ontbijt, mooie kamer, vriendelijk personeeel
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De upgrade naar een suite was leuk maar de ligging ervan aan de straatkant bezorgde weinig, goede nachtrust

Heerlijk ontbijt, mooie kamer, vriendelijk personeeel

Geweldig hotel voor een short-stay (en langer)
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Persoonlijk vind ik dat het ontbijt inbegrepen zou moeten zijn. Ik ben een kleine eter en dan vind ik de prijs voor het ontbijt niet in verhouding.

De Keyser valt nooit tegen, maar ditmaal had ik een (gratis) upgrade waardoor mijn verblijf nog beter werd.

Ontbijt incl? Excl?
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De communicatie inzake prijs mét ontbijt. Tijdens mijn boeking had ik de indruk dat ontbijt in de prijs was inbegrepen, dat bleek niet het geval, ontbijt kostte maar liefst 22eur per persoon extra!

De kamer was dik in orde.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima gelegen voor stadsbezoek, net hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet zo groot. Hotel is niet speciaal sfeervol, maar een prima uitvalsbasis voor bezoek aan de stad.

Goede locatie om de stad te bezoeken. Goed geholpen en geadviseerd door medewerkers receptie. Kamer eenvoudig maar netjes. Nette badkamer.

Geweldig hotel, echt Top!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een kleinigheid, rooklucht in de lobby.

Eigenlijk was alles Top, kamer, badkamer alles was pas vernieuwd lekker een balkondeur, voor frisse lucht. Hotel ligt heel centraal in het centrum dicht bij parkeergarage 10 euro p.dag. Heerlijk uitgebreid ontbijt, zeker voor herhaling vatbaar!!

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Ik kreeg onverwacht een grotere kamer dan ik geboekt had!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er voor het ontbijt nog 19 euro betaald moest worden. Bovenop de al niet heel goedkope kamer, was dit wel veel. Ontbijt was overigens prima, maar wel wat duur.

Ik kreeg onverwacht een grotere kamer dan ik geboekt had!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Heerlijk hotel op een goede locatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs van het ontbijt, 19 euro vonden wij teveel.

We kregen een rustige kamer, waar we van tevoren om hadden gevraagd en die bleek ook nog eens erg ruim te zijn. De ligging van het hotel is super: vlakbij het centrum maar in een rustige omgeving. De dames van de receptie waren erg vriendelijk, één receptioniste hielp ons bij het vinden van een goed vegetarisch vriendelijk restaurant waar we erg lekker hebben gegeten. Ontbijt was uitgebreid maar toch net iets te duur voor de prijs/kwaliteit. Maar verder een top hotel!

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Super locatie, nette kamer en comfortabel bed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt werd niet op tijd aangevuld (er was veel op) en het assortiment was niet echt uitgebreid.

De locatie is super, midden in het centrum, dichtbij parkeergarage

Afgezien van de tegenvaller met het gesloten restaurant was het verblijf prima.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Wij zijn niet geinformeerd dat het restaurant op oudjaarsavond gesloten zou zijn. Er werd gezegd dat wij een mail zouden hebben gekregen. Maar dat is niet gebeurd.

De kamers en het ontbijt waren prima.

Check in check out
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs. Alles was op 31 december gesloten na 18:00 uur in de stad......teleurstellend als je van plan was om te bowlen en te poolen, dus als een hotel dit ook weet, en dat weten zij, dan zou de prijs voor de goedkoopste kamer van 138 euro een stuk minder kunnen. Tevens had ik betaald met bankpas bij inchecken en de volgende dag bleek dit niet geregistreerd te staan als betaling bij de receptie. Niet goed dus, zo verlies je klanten.......met andere woorden, men wilde dat ik weer ging betalen....uiteraard geweigerd. Dus hou je bonnetje goed bij de hand.

De kamer was okee. Prima.

Prima keuze.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was een zootje. Er was geen zitruimte voor iedereen, het was aanschuiven aan elk deel van het buffet. Ik vermoed dat men niet had voorzien dat iedereen plots laat wilde ontbijten; kan me niet voorstellen dat dit altijd zo is. Er was ook veel variatie qua eten, maar dit maakte de rommelige indruk nog sterker. Ik zou eerder gaan voor een iets kleinere keuze qua aanbod maar dan georganiseerder gepresenteerd.

Heel verzorgde kamers, goede ligging net buiten het centrum waardoor weinig geluidshinder van o.a. uitgangsleven. Vriendelijke ontvangst.

Rondje Breda
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gangen naar kamers armoedig versleten tapijt. Veel te druk bij het ontbijt, zelf geen zitplek in eerste instantie

Kamer prima in orde, badkamer ok! Entree hotel netjes!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Voor een suite zeer sober ingericht
    • Luxe Suite

Voor een suite zeer sober ingericht slechts 1 kussen en geen extra in de kast , ontbijt was beide malen chaotisch , andere tijden misschien noodzakelijk

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Prima en vooral comfortabele locatie en vlakbij het centrum. Ca. 5 min. Lopen.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Extra' s vis de website waren niet verwerkt. Ontbijt moest daardoor alsnog geregeld worden.

Zeer fraaie comfortabele kamer. Mooie badkamer met bad en douche.

Lekker geslapen in een erg gezellige stad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zijn in het hotel niets tegen gekomen wat beter kon, de kerstmarkt in het centrum viel wat tegen , maar de gezellige sfeer en lichtjes in de stad maakte het weer goed.

Mooie ruime kamer en heerlijk uitgebreid ontbijt

Kamers geweldig!
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Kussens waren hard maar dat is een persoonlijke opvatting. Voor de rest alles prima

Kamers geweldig! Ontbijt was goed maar de prijs-kwaliteit verhouding niet. Te duur voor wat je krijgt.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Zeer aangenaam!
    • Luxe Suite

Geen parking aan het hotel maar de theater parking op 100m is een veilig, aangenaam en zeker niet duur alternatief (10 eur per dag)

Heel mooi en lekker ontbijtbuffet, zeer vriendelijk personeel, leuk gelegen...

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Wat mij het meest beviel was de keuken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat mij het meest beviel was de keuken. Wij hebben pulled porc gegeten. Die was precies zoals het hoort. Super lekker. Het personeel is ook erg aardig.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Ik kom zeker terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te ver lopen van en naar de badkamer. Je moest een meterslange wand omlopen om van "bureau" naar badkamer te lopen. Op zich geen ramp maar wanneer je gehaast bent kan dit storend zijn.

Goed ingericht!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

We komen zeker terug maar dan vragen we om een kamer op de hoogste verdieping.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel blijkt heel gehorig te zijn. Wij moeste de volgende ochtend vroeg op. De bovenburen arriveerden om 01.00 en vertrokken om 05.30. Er werd op hakken gelopen op de linoleumvloer rondom het bed en dat hebben we goed gehoord.

Wij komen vaker in dit hotel. Het is er als thuis komen.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prima hotel en een uitstekend restaurant!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren is een beetje problematisch, naast de hotel overnachting moet er ook nog een keer 15.= voor het parkeren betaald worden, gratis parkeren is op grote afstand mogelijk zonder toezicht.

Heerlijk verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs voor het verblijf is toch wel aan de hoge kant.159 euro voor 1 nacht. Ontbijt voor 19 euro p.p. is aan de hoge kant.

Vriendelijkheid personeel. Schoon. Goed eten.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Zalig verblijf ,dicht bij centrum en parking.

Kleine tip :vuilbakje bij wastafel. Toch wel wat prijzig

Het ontbijt was bijzonder uitgebreid,maar dat mag ook wel voor die prijs.de kamer is heel net en luchtig,veel lichtinval.goede locatie.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Comfortabel verblijf, uitstekend verzorgd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Graag betere verlichting in de badkamer; die was heel stijlvol maar wel een beetje donker.

Een fijne ervaring - de kamer was mooi, rustig en comfortabel. (We hadden om een kamer aan de achterkant gevraagd - het Bredase nachtleven is op zaterdag nogal rumoerig, wisten we van de vorige keer.) We sliepen op de 6e etage en hadden een schitterend uitzicht. En het ontbijt was wederom geweldig, voor elk wat wils.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima geregeld, vlotte ontvangst, snelle check out.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het was niet duidelijk of het ontbijt inbegrepen was. Ik ging er van uit van wel maar dat bleek niet zo te zijn. Dat Mag wat duidelijker zijn bij het boeken.

Prima geregeld, vlotte ontvangst, snelle check out. Een upgrade naar een suite gekregen.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Heerlijk hotel super locatie mooie ruime kamer
    • Luxe Suite

de kamer was ruim, badkamer prima (tv in badkamer staat wel heel leuk maar je kunt niks zien als je in bad ligt, maar muziek is ook gezellig) bedden zijn super, ontbijt heerlijk, was erg druk en rumoerig ivm met bruiloft We hebben op de gang gegeten was prima oplossing De auto achter het hotel in parkeergarage prima oplossing. Top locatie Hotel ligt vrij rustig en 2 minuten verder is het centrum En het terras is heerlijk voor je bakkie koffie s'ochtends

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Topweekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was bij het ontbijt een massa volk, moeilijk om een vrije plaats te vinden en de tafel was dan ook nog niet afgeruimd.

Het ontbijt was lekker en gevarieerd. De kamer zeer netjes en heel goed geïsoleerd. Geen gebruik gemaakt van andere faciliteiten. Parking dichtbij, overdekt en niet erg duur. Ideale ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Comfort in hartje stad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

verlichting op kamer functioneerde niet goed

Heerlijk ontbijt en leuk zitten plus fijne locatie in hartje stad. Daarnaast geen stadsgeluiden in de kamer: lekker rustig

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

De locatie was top en zeer vriendelijk personeel.
    • Luxe Suite

Wij hadden de suite voor ruim €300,- per nacht en dat viel niet mee. Ook het ontbijt was vrij eenvoudig.

De locatie was top en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

centraal gelegen, vriendelijk, schoon hotel dat prima uitgangspunt is voor stedentrip.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Raam kon niet open waardoor het wat benauwd was. Na melding bij receptie werd dit opgepakt. Een gedeelte van hotel is niet intern verbonden met hoofdgebouw dus buitenom lopen als je wilt ontbijten.

Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Schone ruime kamers, goede locatie tov centrum, uitgebreid ontbijt buffet, prima bar en klein zonnig terras.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Verblijf was goed, receptioniste rampzalig => noemde ons leugenaars!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De receptioniste (een mooie jonge brunette) had ons meegedeeld dat het ontbijt indien op voorhand gereserveerd 11 euro was. Omdat we die prijs zeer redelijk vonden hadden we toegezegd. Helaas had de receptioniste deze reservatie niet doorgegeven en toen we wilden gaan ontbijten wilden ze daar 19 euro voor aanrekenen. Nadat we de situatie hadden uitgelegd, zeiden ze: geen probleem we regelen dat wel. Maar bij het uitchecken bleek dat ze de 19 euro pp toch hadden aangerekend. Toen we de receptioniste erover aanspraken ontkende ze in alle talen dat ze aan ons 11euro vermeld had! Ten eerste wil dat zeggen dat ze ons leugenaars noemt, wat ik al onacceptabel vind en ten tweede maakt iedereen fouten, maar als je ze niet kan toegeven, maakt dat je echt geen goed persoon. Wees maar zeker dat we nog een gepeperde brief gaan schrijven naar de verantwoordelijke!

Over het algemeen waren we zeer tevreden

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Golden TULIP is een schot in de ROOS.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een klasse hotel. En gewoon gezellig. Perfecte kamers - personeel - ontbijt. Gewoon Brabants - Bourgondisch - Breda-achtig. Voor herhaling vatbaar,en dan een hele week.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goed maar prijzig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteitsverhouding. Als wij dan wat meer betalen verwacht je ook iets extra's. Een van de medewerkers aan de bar had er niet zoveel zin in. En het ontbijt kosten nog eens extra €19. Dat hebben wij niet gedaan.

Kamers mooi/netjes en schoon. Locatie was goed. Parkeergelegenheden. Gratis koffie s'morgens ondanks wij geen ontbijt hadden gekozen.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Prachtige kamer, heerlijke airco.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs was wel een beetje hoog als je het met de grootte van de kamer vergelijkt.

Prachtige kamer, heerlijke airco. Vriendelijk personeel. Ondanks dat ik geen creditcard garantie had afgegeven kon ik toch gewoon op de kamerrekening drinken en eten bestellen bij de bar. Geweldige service!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima, schoon, aardig personeel en op loopafstand van het centrum (maar ook niet meer dan dat)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat duur voor 'comfort-klasse' en ligging net buiten het centrum. Voor deze prijs zou je misschien meer faciliteiten, originelere inrichting en/of betere ligging verwachten. Een bijzonder thema-hotel midden in het centrum was maar twee tientjes duurder..

Alles prima, zoals je van een GT hotel verwacht.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Kort aangenaam verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel heeft zelf geen parkingfaciliteiten. Geen koelkastje op de kamer.

Zeer goede ligging, kortbij het centrum. Gemakkelijk bereikbaar met de auto. Vriendelijk onthaal en verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Goed hotel, gunstig gelegen
    • Speciale Aanbieding - Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

betere informatie mbt parkeergarage dichtbij deze bleek niet alleen snachts gesloten maar ook zondag ochtend tot 13:00

lekker ontbijt en op zondag prima tijd!! niet moeten haasten

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Goed hotel, doch prijzig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers hadden wel comfort maar mogen vernieuwd worden. De badkamer is niet volledig afgesloten van de slaapkamer, waardoor je mee kan 'genieten' van de geurtjes en geluiden op de kamer.

Het ontbijt is gevarieerd en lekker. De ligging is goed. Het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Mooi hotel, mooie locatie, maar onjuiste reservatie-informatie op de site van booking.com
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik maakte een reservatie via de website van booking voor een verblijf van 8 personen gedurende het weekend van 15 juli ll. Er werd een reservatie gemaakt van 4 tweepersoonskamers en in het bijzonder 4 x de comfort tweepersoonskamer voor een bedrag van € 77,92 per kamer. Er staat zeer duidelijk vermeld op de website van booking dat de prijzen per kamer gelden. Daarnaast heb ik bij de reservatie aangegeven dat hij een verblijf wenste voor 8 personen. De verbazing van was dan ook zeer groot op het moment dat we bij aankomst in het hotel € 30,00 per kamer diende bij te betalen. Er werd dan medegedeeld dat de reservaties slechts voor 1 persoon per kamer golden en niet voor 2 personen per kamer. Echter, de kamers waren duidelijk voorzien op een verblijf van 2 personen. Deze argumentatie heeft m.a.w. geen enkele grond. Toch werden we verplicht om deze bijdrage te betalen. Een dossier werd reeds geopend bij Testaankoop (Dossiernummer :102320808-00) om dit verder te onderzoeken.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

schoon, netjes/mooi hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt prijs en kwaliteit klopte niet. geen parking bij het hotel of korting bij een bestaande parkeer plek voor klanten v h hotel.

schoon, netjes/mooi hotel

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

een echte aanrader !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamerdeuren slaan hard dicht waardoor nachtlawaai van mensen die 's nachts toekomen.

ruime kamer met veel licht, mooie badkamer, zeer goede bedden. Hygiëne top. zeer lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel. locatie ideaal om centrum Breda te bezoeken

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Bedoeling was tot rust te komen, is perfect gelukt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien een koelkastje op kamer? TV deed het niet op een drietal posten (1,2,3), gemeld op zondagmorgen, niet hersteld?

Ontbijt perfect, kamer ok, service ok.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

breda super leuke stad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel bij de Receptie was zeer vriendelijk en dacht mee waar wij onze motors mochten parkeren. Vervolgens mochten we in de garage van het hotel omdat daar nog een klein plekje vrij was. SUPER BEDANKT.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Het hotel ligt juist buiten de drukte van de binnenstad, maar op wandelafstand van alles.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er viel ons helemaal niets tegen.

Het ontbijt is heerlijk en er is zeer veel keuze bij het ontbijt. Ook een aanrader voor mensen met rolstoel (vooraf melden aan hotel).

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Goede uitvalsbasis om Breda te ontdekken, hotelkamer eerder ongezellig, te duur voor geboden comfort
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Geen frigo in kamer, voor chocomelk werd bij het ontbijtbuffet een meerprijs gevraagd

Ruime kamer (superior), nette ruime badkamer. Hotel dicht bij centrum

Wij hebben topdagen gehad, zowel in het hotel als in Breda zelf!

Alles was perfect!!!

Het was geweldig

Geen minpunten

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, maar kamer viel tegen :-(

Kamer in algemeen

Aangenaam, een aanrader.

geen minibar

Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Zeer ruime kamer.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

ontbijt toch wel prijzig als je dit apart moet bijboeken.

Zeer ruime kamer. Goede ligging, kortbij centrum Ontbijtbuffet zeer ruim van keuze.

Erg genoten van dit hotel het is echt een aanrader😁
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was allemaal perfect maar als ik iets moet noemen is het de benauwdheid in de wandelgangen

De kamer was geweldig

Een aanrader