Beoordelingen over Golden Tulip Hotel Central 4-sterren

Burgemeester Loeffplein 98, 5211 RX Den Bosch, Nederland

#11 van de 21 hotels in Den Bosch

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Prima hotel met fijne centrale ligging

Fijne schone kamer, vriendelijk personeel en een perfecte locatie aan de markt, supercentraal! En erg fijn dat je tegen een laag tarief je auto in de parkeerkelder kunt parkeren.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Goede bedden
    • Kleine Tweepersoonskamer

Inrichting. Bruin druk tapijt in kamer en tegen de muur ???? Knalrode muren is ook niet meer van deze tijd. Ook de gang was lelijk qua stoffering. De lift liet lang op zich wachten, de gasten, stuk of 6 bij de lift op de 2 de verdieping, konden de trap niet vinden, je verwacht het trappenhuis naast de liftschacht maar daar zitie dus niet.

Goede bedden

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Ons verblijf was buitengewoon prettig en zeker voor herhaling vatbaar.

Er viel ons niets tegen! Waarom 2 of 3 zinnen schrijven, als we aan het woord "niets" bij wijze van antwoord op de vraag genoeg hebben? Niets viel ons tegen!!

Ontbijt top. Kamer heel goed. Personeel heel vriendelijk en professioneel. Parkeerfaciliteit aanwezig en zeer betaalbaar. Gezellige bar. Locatie midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

We hebben het erg naar ons zin gehad

geen minpunten

Het ontbijt was perfect met zeer vriendelijk personeel ... en een groot plus punt is de airco op de kamer. we zijn zeer tevreden op deze locatie . Echt een aanrader.

Niet best!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Extreem warm in de kamer door laag staande zon, airco stond geblokkeerd op ventileren en kon dus niet koelen. Kamers en gangen moeten nodig gerenoveerd worden.

Lolatie

Helemaal top!
    • Extra Kleine Tweepersoonskamer

Kamer zelf is rumoerig (buiten de kamer staan airco's te loeien). De kamer zelf is wat klein en laag (plafond). Voor een "low budget" niet echt heel goedkoop, prijs-kwaliteit zit hier niet helemaal op gewenste niveau. Kortom, qua locatie een topper, de budget kamer is iets minder mooi maar zeker niet slecht.

Locatie en de badkamer zijn helemaal top.

Heel goed en midden in het centrum

We zijn maar 1 nacht geweest dus dat is moeilijk te zeggen. Op de site bij booking.com staan niet de juiste afmetingen van het 2 persoonsbed. Dit moet het hotel juist aanleveren.

Een hele fijne douche en goede bedden. Ook het ontbijt was top

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Ruimte voor verbetering.

Het diner is ons behoorlijk tegengevallen, de oesters lagen op een ongekoelde (ijs) ondergrond en waren dus te warm en petit. De kabeljauw was in de kern koud. Nadat ik zei dat er ruimte was voor verbetering werd niet gereageerd. Jammer 🙄

Het personeel was vriendelijk en correct.

Geweldige locatie in centrum van het mooie Den Bosch.

Geweldige locatie in centrum van het mooie Den Bosch. Waren voor de 5e keer in dit hotel. Twee minpuntjes: 1) Nogal prijzig 2) Douchen in een badkuip altijd weer een (riskante) uitdaging. Wordt tijd voor een "gewone" douchecabine (geldt voor bijna alle hotels).

Het was top!

Hele mooie kamer de junior suite. Alleen lag er een kleed op het bed wat erg oudbollig oogde als hier iets ander kleed voor wordt gebruikt oogt het veel mooier.

Zeer vriendelijk personeel wat de tijd voor je neemt. Nette kamer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Heerlijk hotel!

Prijs is toch best hoog voor wat je krijgt, maar dat is in de hele stad zo en locatie is wel echt super!

Fijn hotel midden in het centrum. Ontbijt is prima, niet bijzonder. Heerlijke bedden, leuke dagen gehad. Vriendelijk personeel.

Perfecte lokatie en heerlijk ruime bedden en leuk personeel!

Minder was dat we op de zesde etage zaten en als je het raam open deed kon je er zo uitvallen omdat er geen rek ofzo voor het raam zat. Niet aan te raden met kinderen als je even in de badkamer bent ofzo.

Perfecte lokatie en heerlijk ruime bedden en leuk personeel!

Comfortabel hotel midden in het centrum.

Kamers zijn erg donker ingericht en dat geldt voor het hele hotel. Hoewel het met zorg is ingericht, maakt het een vrij zakelijke en wat gedateerde indruk.

Prima ontbijt met alles wat je maar zou kunnen wensen, de parkeergarage naast hotel, vriendelijk personeel. De ligging midden in de stad is perfect.

Hartje centrum!

Kamers zijn zeer rumoerig (geluid van buiten) en de entree aan de zijkant is zonde...het hotel is zo mooi en dan moet je ergens aan de zijkant naar binnen, beetje vaag straatje.

Centrale ligging midden in het hart van Den Bosch is wel echt top! Uitstekende airco op de kamer! Prima parkeerfaciliteit!

Als vanouds weer prima!

Ik heb wel de indruk dat je wel de iets mindere kamers krijgt als je niet rechtstreeks via het hotel boekt. Kamers aan de binnenzijde hebben enigszins last van de luchtbehandelingsunits op het binnenplein. Overigens niet heel hinderlijk i.v.m. het monotone geluid.

Als vanouds was het ontbijt meer dan uitstekend. De locatie midden in het centrum is prima. De eigen parkeergarage is een plus. Airco was in deze tijd een zegen. Goed te controleren. Zeer vriendelijke en adequate medewerkers

Perfecte locatie!

Bij het ontbijt miste ik wat verschillende koffiekoekjes en zelfbediening in koffie en thee. Maar dat is zeer persoonlijk.

Super locatie, mooie kamer en lekker ontbijt!

Perfect, ga zeker nog een keer terug.

Wifi was minder, ik had slechte verbinding o.a met Skype.

ontbijt was zeer goed, mooie kamer met airco, prijs/kwaliteit was goed. Heerlijk gegeten in restaurant en vriendelijk personeel. Ligging van hotel is perfect, in het centrum en aan de markt, alles op loopafstand. Ga zeker nog een keer naar Den Bosch en dan kies ik weer voor dit Hotel.

Perfecte ligging, grote kamer, goed ontbijt. Verbeter punt is gordijnen

Qua hygiëne kon het beter. Vocht en weer plekken in de badkamer. Verder wel schoon. De studio had geen gordijnen of verduistering mogelijkheden. Matras rechtop tegen het raam en strand handdoek voldeden, maar kan niet de bedoeling zijn.

Ontbijt was Super, kamer zeer ruim.

Den Bosch is een leuke stad!
    • Extra Kleine Tweepersoonskamer

Vloerbedekking in een hotelkamer is niet de beste keus ivm hygiene. Kleine badkamer.

Ontbijt was heerlijk. Prachtige ontbijtkelder en restaurant. vriendelijk personeel. Parkeren (naast gelegen) was goed geregeld voor 13.75 euro per dag/nacht.

Leuk voor een weekendje!

We dachten dat de ingang grensde aan de Markt maar dat bleek niet, we moesten even omlopen. Geen ramp, maar had wel leuk geweest.

De locatie is top zo midden in de stad, de parkeergelegenheid bij de naastgelegen Qpark parkeergarage is ook erg fijn en handig. Gereduceerd bedrag voor hotelgasten. De bedden slapen heerlijk. Ook handig dat je een 1 persoonskamer kan boeken als je met 3 personen bent.

Een prima verblijf

Ik ben tevreden.

Het hotel bewust gekozen omdat het 10 minuten lopen is vanaf het station. Hotel ligt centraal in de oude binnenstad, alles goed op loopafstand. Vriendelijk personeel.

Geweldig genoten

Verduisteringsgordijnen konden niet helemaal dicht vanwege lambrisering aan 1 muur.

Mooi hotel midden in het centrum, nette hotelkamer met zeer ruim tweepersoonsbed. Verder was de kamer van alle gemakken voorzien.

leuk, gezellig hotel in hartje van de stad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

op zondag morgen 7.30 waren er al bouw of breek werkzaamheden in het gebouw ernaast. en dat was zeker niet prettig om zo wakker te worden in een hotel. dat was echt wel balen. voor de rest een leuk mooi hotel

de locatie van het hotel, de gastvrijheid, leuke mensen, de stad zelf

Niet wat ik verwacht voor die prijs
    • Extra Kleine Tweepersoonskamer

Hele kleine kamers, ook wat gedateerd en een sterke en aanwezige geur in de kamer. Geen vieze geur maar een soort luchtverfrisser of iets dergelijks.

Zeer teleurstellend.

Zie boven

Helaas geen ontbijt gehad omdat men zei dat we dit niet betaald zouden hebben. Bij thuiskomst gecheked. Uiteraard wel betaald. Dus dat geld probeer ik nu terug te krijgen. Verder voor de prijs een wel hele kleine simpele kamer. Douchen in een bad. De lift deed het niet dus we moesten met de bagage 4 verdiepingen met de trap omhoog. Voor een reumapatiënt niet fijn!

Goed hotel op een mooie locatie

Tsja echt tegenvallen was het niet, maar 1 kant van het bed was het matras niet heel goed meer. Ik ben gewoon aande andere kant gaan liggen en er was niets aan de hand.

Kamer was netjes schoon en zag er verzorgt uit, de airconditioning werkt super goed en was fijn op deze warme dag.

Uitstekend verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Voor mensen die per sé met de trap willen is het soms even zoeken, maar met de lift is alles goed bereikbaar.

De ligging en het parkeren midden in de stad. Het zag er erg netjes en schoon uit. Uitzicht op de stad was ook zeer mooi.

De vriendelijkheid van het personeel is ieder jaar weer zeer...

Ik heb een gruwelijke hekel aan douchegordijnen en helaas zijn die hier ook aanwezig.

De vriendelijkheid van het personeel is ieder jaar weer zeer goed!!

korte citytrip en voor dat doel ideale locatie direct op de markt

Matras iets aan de harde kant. TV schakelt erg langzaam (niet heel belangrijk maar toch)

ideale locatie midden in centrum Den Bosch. Renovatie eetruimte maar alternatieve ruimte was prima. Goed ontbijt. Kamers in orde.

Hele nette compacte kamer, fijne badkamer, en lekker bed.
    • Extra Kleine Tweepersoonskamer

Hele nette compacte kamer, fijne badkamer, en lekker bed. Wat we fijn vonden dat het bed niet uit 2 losse matrassen bestond (dit omdat we ook denk ik een compacte 2 persoonskamer hadden geboekt. Heerlijk ontbijt. Kortom lekker gezellig weekendje weg gehad.

• Extra Kleine Tweepersoonskamer

De bedden zakken er door! Je betaald te veel voor een kamer! Persoonlijk zou er voor deze prijs een ontbijt bij inbegrepen mogen zijn! je betaald voor de locatie

de kamer was goed ingericht.
    • Extra Kleine Tweepersoonskamer

de badkamer was niet echt schoon. aandachtspunt. Ik tilde de wc-bril op en zag dat het niet echt schoon was. de handdoeken lagen rommelig. alsof er al iemand geweest was. Dat was het enige maar voor mij wel super belangrijk. hygiene

de kamer was goed ingericht. ruim van alle gemakken voorzien. Goed geslapen. Geen geluidsoverlast of iets dergelijks

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mooi hotel super locatie.

De kamer was erg warm en voelde stoffig aan. Onze allergie alarm ging vol aan. Daarnaast had best wel de parkeerkosten in de kamerprijs kunnen zitten.

Schitterende locatie. Erg vriendelijk en gastvrij personeel.

prima hotel en een leuk verblijf

zie boven

ontbijt was geweldig kamer goed douche wat minder want dat moet in het bad parkeer garage aan de achter kant is ook niet prettig maar al met al prima

Geweldig Hotel in een leuke stad!

We hebben een fantastisch 3 daags verblijf gehad in Hotel Central. Het hotel ligt midden in de stad. Het personeel is erg vriendelijk, attent en behulpzaam. Uitstekend verzorgd ontbijt ,zeer gevarieerd. De kamers waren schoon en erg netjes. We konden onze fietsen gratis stallen in een overdekte en beveiligde parkeerplaats tegenover het hotel. Kortom Hotel Central is zeker een aanrader. Den Bosch is een erg gezellig stad.

We hebben genoten.

Betere bewegwijzering naar de kamers en garage.We

Het beeld met de vogels aan de achter kant maakte het uitzicht goed. Het ontbijt was zeer goed verzorgd en het personeel was beleefd en vriendelijk.

De kroketten waren bevroren en de bediening heeft de tafels...

De kroketten waren bevroren en de bediening heeft de tafels niet gedekt zoals het hoort. Ook ' s avonds laat aan de bar.....moesten we onze drankjes zelf halen....bediening kwam niet niet vragen of we nog niets wilde bestellen....

Locatie top!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vloerbedekking in de gangen doet echt pijn aan je ogen.. kamer was prima maar erg warm en airco werkte niet.

Locatie top! Service prima, ontvangst niets op aan te merken. Parkeren uitstekend, goed ontbijt.

Prima verblijf .
    • Extra Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijtprijs kan goedkoper,mischien.te veel keus is fijn maar je kan nooit op wat je voor het ontbijt betaald .

Het was prima .groot ontbijt ..vriendelijk personeel .tijd tot uitchecken tot 12 uur is top .

Kamer was prima, check-in uitstekend net als het ontbijt.

Het bed was niet echt comfortabel, en de waterdruk in de badkamer was matig

Kamer was prima, check-in uitstekend net als het ontbijt. Vriendelijk personeel

Erg vriendelijke en gezellige mensen, veel te zien dus erg genoten!!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik wist dat ik een kleine kamer had maar voor de prijs die ik heb betaald was hij wel heel erg klein en ook nog eens een waardeloos uitzicht we keken tegen een ander gebouw aan en als je naar beneden keek dan keek je op het dak van de bar/restaurant!!! Al met al voor één nachtje met ontbijt voor dat bedrag een kleine kamer met geen uitzicht is dat erg veel geld!!!

Het ontbijt was heel goed en het personeel heel aardig en behulpzaam net als het personeel van de bar en de nachtportier!!! De mensen van de receptie ook erg aardig en heel behulpzaam met vragen over uitstapjes in 's-Hertogenbosch!!!

Heerlijk relaxed weekend in een mooie interessante stad.
    • Extra Kleine Tweepersoonskamer

Jammer dat je niet bij de receptie een boottocht kon boeken, dit moest je nu zelf online doen.

Het ontbijt was heerlijk en in overvloed, het personeel heel vriendelijk en konden je van alles wat er in de te doen was uitleggen.

heerlijk weekendje weg in bruisende stad, verblijf in fijn hotel

op de foto op booking.com zie je ze kant van het hotel wat aan de markt grenst maar dat is niet de hoofdingang. Die zit aan de zijkant wat een beetje verwarrend is.

ontbijt was prima, veel keus en alles mooi gepresenteerd. Zelfs als je nog iets anders wilde dan er aangeboden werd, werd het voor je gemaakt. Vriendelijke bediening en alles keurig. Locatie van het hotel is perfect, hartje centrum. Hotel kamer was mooi ruim en schoon. Werkelijk enorm grote bedden (2 naast elkaar). Van alle gemakken voorzien.

Locatie perfect voor een overnachting in de binnenstad van Den Bosch

Kamer beetje gedateerd, kamer ook erg warm, airconditioning functioneerde niet goed. Kamer erg duur voor de geboden kwaliteit.

Ontbijt erg goed, locatie is perfect zo in het centrum.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Bridgen in den Bosch en gelijk leuk weekend van gemaakt! Gezellige stad.
    • Extra Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets, we waren tevreden

we wilden ergens in het centrum overnachten. De kleine kamer viel best mee, we hebben wel kleiner meegemaakt. Heerlijk bed. Lekker kopje koffie op de kamer om wakker te worden. Mooie toilet en douche!

Gedenkwaardig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Kamers erg warm, ontbijtzaal daarentegen steenkoud (truitje aan!).

Omdat er bij de boeking iets verkeerd gegaan was, was de kamer die we kregen niet juist. Na overleg is dit door sophie, chantal en collega fantastisch opgelost met een upgrade! Omdat dit een verjaardagsverrassing voor mijn man betrof, was het weekend onvergetelijk. We hebben genoten! volgend jaar graag weer. Het ontbijt is niet goedkoop maar wel heel erg zalig met alles wat je zou willen eten/drinken. Maar de vriendelijkheid van alle medewerkers is datgene waarvoor wij terug zouden komen.

Tot in de puntjes verzorgd en aandacht voor details
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Toch het lawaai van het uitgaansleven van de markt maar daar was al aan gedacht door oordoppen

Prachtig aan de grote markt en aandacht voor alle details.

Heerlijk gelogeerd op de perfecte locatie in s'Hertogen Bosch

Het ontbijt was zeer uitgebreid, er was voor elk wat wils. De locatie van het hotel is perfect, alles zit dichtbij. De bedden waren heerlijk ruim. En op je kamer was alles wat je nodig hebt te vinden.

Tevreden.

Ontbijt is te duur en daarom heb ik ergens anders geontbijt.

Leuk om een washandje te vinden in de badkamer. Daisy en Sofie (balie) waren heel vriendelijk.

Je voelt je welkom in dit comfortabele hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Aan de straatkant van het hotel begint men de vrijdagnacht om 2 uur met het opstellen van de marktkramen. Door dat lawaai moeten de ramen dicht om te kunnen slapen. Dan zou het beter zijn om een airco te hebben die tot 16 graden verkoeld.

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zeer ruime en mooie kamers. Grote en goede bedden. Ideale ligging. Parking vlakbij.

Uitzicht kon beter, maar minder belang aan gehecht, is maar om te overnachten.

Aangenaam en mooi hotel, lekker ontbijt en goed,restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

is te groot ,service niet 100% ,verbeter punten ,ga eens collega,s bezoeken !

afspraken niet nagekomen ,maar gemeld bij het afrekenen ,korting gekregen op ontbijt s morgens wel correct geholpen met deze klacht!maar prijs kwaliteit kan beter!!!

ontbijt was super,maar lokatie kelder niet goed geen raampje te vinden . en kamer niet volgens afspraak zoals geboekt!. s morgens vroeg gemeld van deze meneer wel ontbijt niet hoeven te betalen ! dit was wel correct!

Het Personeel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Bij het uitchecken wist de receptiedame niet dat ik via booking.com al voor het ontbijt betaald had. Met een screenshot van paypal kon ik het wel aantonen, maar heel handig was het niet.

Het Personeel Het gevoel van Luxe

Goede plek met goed ontbijt en zeer goed personeel!

Afwerking van de kamer kan beter. En ok, ik kom er niet om TV te kijken maar als ik dat toch even wil doen zou het fijn zijn als dat een beetje vlot en goed en duidelijk werkt. En bed blijft wellicht persoonlijk maar kon iets beter naar mijn idee.

Het vriendelijke personeel! Al is een hotel nog zo mooi, als het personeel niet hulpvaardig of vriendelijk is is de hele beleving waardeloos. Goed voor elkaar, vriendelijk en hulpvaardig en gemotiveerd!

Het personeel is zeer vriendelijk

De kamer meubelen en de vloerbedekking waren stoffig. De wastafel in de badkamer liep niet goed door. Het in en uit het bad stappen was lastig door de brede rand naast het bad.

De ligging direct aan het marktplein

Hotel goed, kamerligging slecht ivm geluidsoverlast
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Informatie dat aan plein gelegen horeca tot twee uur snachts muziek hard aan heeft staan (logisch dat in een binnenstad meer geluiden zijn als bv markt en verkeer) zodat er van slapen niet veel kwam, betere informatie bij boeking gewenst.

Ontbijt, ligging, service

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Comfortabel hotel midden in het centrum

Het water uit de douche was afwisselend warm en dan weer koud.

Locatie was geweldig, midden in het centrum. Parkeren kan in de nabij gelegen parkeergarage, speciaal van het hotel. Service was erg goed want ik kon vroeg inchecken. Kamer was ruim, met grote bedden. Ontbijt was erg uitgebreid en lekker.

Prima verblijf op mooie lokatie tegen goede prijs.

Douchen moest staand in het bad. Prefereer toch echt een aparte douchecel.

Uitstekende locatie in centrum. Makkelijk parkeren bij hotel. Zeer vriendelijk baliepersoneel met zeer veel tijd voor mensen. Fijn om fietsen te kunnen huren.

Leuk weekeinde in Den Bosch op een goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Het sanitair. De badkamer was klein en had geen aparte douche (niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn), maar in het bad. Toilet was apart, maar zat in een soort kast (krap). Het bed had een slecht matras.

De ligging van het hotel is perfect. Het ontbijt was goed, maar niet in verhouding tot de prijs.

Ok maar slecht geslapen vanwege klapperende deuren.

De hele nacht was er een deur aan het klapperen. Toen wij aangaven hierdoor amper geslapen te hebben werd het probleem beaamd maar verder niets tegenover gesteld.

Mooie locatie, goede prijs

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Ontbijt was perfect, meer als voldoende (zelfs poffertjes en...

Ontbijt was perfect, meer als voldoende (zelfs poffertjes en bouillon) Kamer prima, was ook fijn dat er verduisterende gordijnen hingen zodat het net als thuis pikdonker wordt in de kamer. Bed ook heerlijk op geslapen. En wat een service dat we op zondag de echte Bossche bollen bij de receptie konden krijgen. Zo konden we thuiskomen. Perfecte ligging en dit boeken we zeker nog een keer als we weer naar Den Bosch gaan. Midden op het martplein en je loopt zo de stad en/of de gezellige straatjes met restaurant en kroegjes in.

Het was top!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De locatie van het hotel is super! Midden in het centrum dus alles op loopafstand. Parkeren tegen gereduceerd tarief in de garage van het hotel keurige kamers en vriendelijk personeel. Kortom niks te klagen.

Acceptabel, niet geweldig

Verlichting op kamer, leeslampjes waren wat slap waardoor ze niet goed gericht konden worden. 2 x geen warm water in de ochtend om te douchen. De serre in de brasserie was erg winderig, niet gezellig zitten in de avond of je moest een dikke trui aan.

Locatie was geweldig midden in centrum met gereduceerd parkeer tarief.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

De betrokkenheid en gastvrijheid van de medewerkers.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Mijn dekbed was echt heet. Synthetische rommel

De betrokkenheid en gastvrijheid van de medewerkers. Zeldzaam leuke mensen. Met veel passie en humor. En de verkoop van de befaamde Bosse Bol, hoewel de Bosse bol gewoon een lekkere moorkop is.

Top locatie, klassiek hotel met idem service, like !
    • Extra Kleine Tweepersoonskamer

Een van de twee bedden lag wat schuin

De locatie midden op de grote markt van den bosh, te gek. Voor maar 14 euro je auto in de garage naast he hotel. Lekkere zachte bedden, minibar.

Prima hotel met zeer behulpzaam personeel, jammer van de nachtrust en de kleine kaart.

Zie boven

Ontbijt was prima verzorgd, evenals de kamers. Alleen jammer dat we gedurende de nacht werden wakker getrommeld door het opbouwen van de markt, rond drie uur

• Kleine Tweepersoonskamer

De douchekop was kapot. Bij het uitchecken hebben we dat gemeld aan de receptie en als vergoeding hoefden we de parking niet te betalen.

Het ontbijt was heerlijk en erg uitgebreid. Het personeel was super vriendelijk en gedienstig.

Dure tegenvaller
    • Extra Kleine Tweepersoonskamer

Badkamer douchkop werkte niet, het was niet schoon , veel dingen kapot en het was vreselijk warm ondanks de buiten temperatuur.

Locatie is super midden in de stad.

altijd fijn om in gezellig Den Bosch te zijn!

we hebben slecht geslapen. de bedden te kort en geen fijne matras of kussens. we slapen normaal beide overal, maar helaas hier veel wakker gelegen. toch al wel vaker in hotel centraal geslapen. misschien andere verdieping met betere bedden?!

geweldig ontbijt! locatie is natuurlijk ook helemaal top! we komen zeker weer terug!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Fijn weekend gehad, aardig personeel enmooi weer
    • Kleine Tweepersoonskamer

Douchekop slechte straal, ontbijt € 18,50 pp niet bijgeboekt: veel te duur!

Locatie prachtig. Kamer was vlgs personeel niet in orde, daardoor kregen we een upgrade: goed geregeld

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Fijn dat je pas voor twaalf uur hoeft uit te checken!

Jammer dat er niet een goedkope variant voor het ontbijt wordt aangeboden. Met een broodje en koffie heb ik al een prima start van de dag. Dan is €18,50 wel erg duur!

Fijn dat je pas voor twaalf uur hoeft uit te checken!

Mooi hotel op een top locatie!

Mooie ruime kamer, badkamer en toilet gescheiden van elkaar. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Op zondag tot half 12 ontbijten. Locatie kan niet beter, echt midden in het centrum en geen geluidsoverlast.

Perfect hotel voor de carnaval ! Volgend jaar weer !

Er was een aangepast menu in het hotel. Op zich perfect. Alleen was het aantal zitplaatsen zeer beperkt en de bediening kon het niet aan. Porties zouden groter kunnen.

We waren er met het carnavalsweekend. Wat me het meest beviel, was dat je tot 12 uur kon ontbijten ! Perfect !!

Ik had en extra kleine kamer geboekt, dus ik had een heel...
    • Extra Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt heb ik niet geboekt, omdat ik dat veel te duur vond. € 18,50 pppn.

Ik had en extra kleine kamer geboekt, dus ik had een heel klein kamertje verwacht, maar dat viel dus alles mee. Ik vond het een normale kamer.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Er even heerlijk tussenuit met mijn partner
    • Kleine Tweepersoonskamer

Interieur is misschien wat 'oubollig'. 's Nachts te warm op de kamer, ondanks dat de verwarming niet aanstond. Meerdere hotelgasten hebben dit gemeld de volgende ochtend.

Perfecte ligging, goede deal met Q-park parkeergarage, goede kamer en uitstekend 'te uitgebreid' ontbijt.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Golden Tulip Hotel Central