Beoordelingen over Hotel Theater Figi 4-sterren

Het Rond 2, 3701 HS Zeist, Nederland

#4 van de 8 hotels in Zeist

Avondje uit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor het ontbijt is de capaciteit van het koffiezetapparaat te klein. Het enige apparaat is ook traag. Je staat daarom in de rij voor de koffie.

Mooi hotel. Stille kamer. Goed bed en badkamer.

Goede plek, ietwat prijzig maar goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sommige dingen duurde bij het ontbijt net te lang voor ze werden bijgevuld: fruit heb ik helaas überhaupt niet meegekregen, bacon kwam halverwege m’n broodje ei. Ik had een hoekkamer waar de zon de hele dag opstond: er was niet echt airco dus dat werd behoorlijk warm.

Kamer was prima maar toch een klein beetje outdated: maakte het verblijf er natuurlijk niet minder op. Ontbijt was ook top maar wel wat prijzig. Hartstikke vriendelijk personeel, fijn parkeren en goed bereikbaar!

Het personeel was heel vriendelijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was heel vriendelijk! De grote mooie kamer was heel schoon, lekker groot bed en het onbijt was heerlijk, heeeeeel uitgebreid en super lekker!!!!!!! Met uitzicht op het gemeentehuis! Nergens was iets op aan te merken!!!!! Wij waren er vrijdag van 6 op 7 juli!!!!!!!!!!!!!

Als je er al verblijft is het een aangename plek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De keer erna werd mijn boeking na 3 dagen plotseling geannuleerd. Ik vermoed dat er een grotere groep moest worden geboekt waardoor individuen weg moeten. “Overboeking” zou het zijn maar gezien de tijd van het boeken lijkt mij dit niet aannemelijk! Dit is zeer onprettig!

Dame aan de receptie was zeer vriendelijk

Goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt waren de croissants niet gaar, 's avonds in het Grand Cafe was de limoncello op en de nootjes waren op.

Schone kamers, vriendelijk personeel

Een aanrader, ook voor bezoek aan Utrecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechts 1 minpuntje: vast tapijt in de kamers is niet hygiënisch, zelfs al wordt er goed schoongemaakt!

Vriendelijk en efficiënt personeel, uitstekende en rustige ligging, ruime kamer, voortreffelijk ontbijt, bar laat open, parking...

Combi met bezoek aan Ashtonia was praktisch, maar geen luxe hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne. Spinnenrage in de hoeken van de badkamer. En niet van 1 dag. Oude bloedvlekken in vloerbedekking. Geen verkoeling. Raam kon wel open, maar dan hoorde je afzuiging op van het dak. Zat op dezelfde hoogte. Kamer is simpel. Had meer luxe verwacht.

De locatie i.v.m. ons bezoek aan Slot Zeist. Parkeergelegenheid goed geregeld.

Heerlijke bedden, ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt niet bijgeboekt omdat we 16 euro pp buiten proportioneel vinden. Jammer.

Heerlijke bedden, ruime kamer. Goed geregeld met gratis parkeren in figi parkeer garage. Ligging perfect tov slot Zeist en centrum. Wel lawaaiig op straat snachts door vele bars rond het hotel.

Locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is echt heel Bizar dat er voor zo’n groot hotel maar 1 koffiemachine is bij het ontbijt. Minimaal 10 wachtenden voor mij, constant. Het hotel is ook weer niet zo goedkoop dat zij niet kunnen investeren in tweede koffiemachine. Koffie was wel erg lekker.

Locatie. Midden in het centrum. Grote kamers.

Ontspannen

Het ontbijt, lang wachten op brood kaas en ei dat op was. Er waren redelijk wat gasten, hier zou op ingespeeld kunnen worden.

Kamer ruim en mooi. Heerlijk bed.

Grote ruime kamer. Mooie locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De uitstraling is naar mijn smaak wat verouderd. Het grand café was wel oke, maar zou er niet nog eens heen gaan. Ontbijt niet overwogen voor €16.

Mooie grote kamer en erg goede locatie. 20 min. fietsen vanaf Uithof.

Origineel en ruim opgezet, parkeren gratis en mooie stad! Ontbijt prijzig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs van ontbijt (16.-) aan de hoge kant. Niet genomen.

Leuke sfeer theater doorgevoerd in hele hotel, ruim opgezet en toch persoonlijk. Grand cafe ook ontspannen sfeer waar je rustig kan blijven werken na een mooi bord eten. Gratis parkeren in garage ook fijn.

Op een slecht begin na hebben we het leuk gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden eerst een kamer gekregen en die was nog niet schoon gemaakt. En het was onze trouwdag en onze kinderen hadden er voor gezorgd dat er een fles bubbels op de kamer stond, ze hadden s'morgens nog gebeld. En hij stond er niet en dat vond ik echt slecht

Ontbijt was prima en een mooie kamer. We hadden een voorstelling in slot Zeist en het was 5 min lopen naar het hotel

heerlijk geslapen, dichtbij centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nette en ruime kamer en badkamer. We kwamen voor Slot Zeist, op korte loopafstand. Ook centrum is heel dichtbij. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt / restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst. Gratis parkeren in de parkeergarage naast het hotel.

Prettig, met een hobbel op het terras.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben ons zelfs geërgerd aan het personeel dat buiten op het terras bediende. Ontzettend aardige meisjes en jongens, maar absoluut niet op hun taak berekend. zelfs toen het niet druk was hebben we verschrikkelijk lang op onze drankjes moeten wachten en als ze kwamen was het niet goed of waren alle bestellingen er niet. Dat de mosterdzakjes bij de bitterballen allemaal leeg in het glas zaten moet niet voor kunnen komen in een gelegenheid als Figy.

Prettige kamers, open prettige sfeer in het hotel. Prettig en deskundig baliepersoneel

comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

naast het nieuwe bed waren er meubels versleten op de kamer, maar zaten nog wel heerlijk!! Kwaliteit van vers brood bij ontbijt viel tegen, was wat droog en geen verse jus

lekkere bedden, bad aanwezig en goede locatie, uitgebreide keuze bij het ontbijt

Grote kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Grote kamer. Leuk hotel. Ontbijt was niet goed geregeld. 10 minuten in de rij voor kopje koffie. Automaat stond op vervelende plaats. Personeel moest constant door de rij heen lopen naar de keuken. Logistiek niet handig.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

We hebben ons prima vermaakt, buiten het hotel.

De kamer viel tegen, saai en gedateerd. In vergelijking met de inrichting beneden in de lobby. Jammer!

Ontbijt was zeer ondermaats. Alleen de kaas en de vleeswaren waren onverpakt. Veel te duur, €16!!!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn redelijk gedateerd. Bedden waren wel erg goed.

Ontbijt was goed, personeel erg vriendelijk. Ook mogelijkheid om gratis te parkeren in de parkeergarage is top.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Ik had veel meer verwacht met deze prijsklasse. Hotel is zijn tarief niet waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel zwaar tegen. Oude broodjes. Oude koude croissants. Slecht gebakken spek. Gewoon geen liefde voor de zaak. De kamer was oud en versleten. Oude vloerbedekking met grote vlekken op de grond.

Niets bijzonder goed

Prima locatie voor bezoek aan Zeist
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ondanks alle lovende woorden van anderen, viel ons het ontbijt tegen! De broodjes leken niet vers en het assortiment was beperkt, ondanks dat het een zaterdagmorgen was. De jongen bij de receptie vroeg hoe het was toen we gingen. Toen ik iets over het ontbijt zei, zei hij dat die daar niks mee kon (omdat ze er niet over gingen).

De ligging t.o.v. Zeist centrum en Slot Zeist is fantastisch. Parkeren ook goed geregeld.

Voor ons de locatie zelf, dichtbij het slot.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel in het café was erg traag......zaterdag bij aankomst. Moesten erg lang wachten, eerst voordat er iemand kwam en toen weer lang op de bestelling.

Voor ons de locatie zelf, dichtbij het slot. Alles was verder goed!

Heerlijke overnachting in een prima hotel

Ik had graag een aparte douchr gehad ipv een douche boven het bad. Had dat graag bij de boeking aan willen geven maar daar was geen mogelijkheid voor

Fijne kamermet een goed bed. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Leuke gemeente

Bar vroeg gesloten

Leuk hotel maar geen 4 sterren zoals staat aangegeven , mooie plaats mooie gemeente beleefde mensen die er werken . Jammer dat de bar vroeg gesloten is na 12u is er niets voor 25 39 plussers ....

kort verblijf in goed hotel

alles was in orde

Om niet te hoeven rijden van en naar een feest in de buurt van Zeist hebben wij in hotel Figi overnacht. De kamer was zakelijk maar schoon. De badkamer adequaat. Ook het ontbijt was prima zonder verrassend te zijn. Het gratis parkeren was prima. We hebben in het restaurant alleen een salade gegeten, die niet bijzonder, maar ook niet slecht was. Het door het hotel uitgekozen taxibedrijf had een uitstekende service

Jammer van het nachtlawaai, daarbuiten een uitstekend en aangenaam verblijf genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel lawaai op straat, dus zeer weinig nachtrust gehad.

Vriendelijk personeel, mooie ruime kamer en badkamer. Lekker ontbijt, ook al was het niet in de betaling inbegrepen.

Meer aandacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles zou allemaal net een kwalitatief tandje hoger moeten zijn om dit als 4 sterren te mogen kwalificeren in plaats van te pretenderen

Locatie en service

Leuk en voor herhaling vatbaar
    • Executive Tweepersoonskamer

De kamers zijn niet goed geïsoleerd er is heel veel straatlawaai en dit is te horen net alsof je met een open raam zou slapen terwijl alles dicht is !

De kamer was zeer ruim en netjes en de ligging van het hotel is vlakbij de winkels en zo Heel goede kwaliteit van bedden Bushalte vlakbij en makkelijke verbinding nr Utrecht De auto kan je bij het hotel zelf parkeren echt een pluspunt

Nooit meer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat een verschrikkelijk doorzakbed. Nooit meer! En dan vrolijk bij de receptie vertellen dat ze pas een jaar oud zijn . Ga zelf eens slapen dan in kamer 304 !

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ietwat meer duidelijkheid op voorhand omtrent de toegangspunten van de parkeergarage.

Gunstige ligging t.o.v. station (per trein naar Jaarbeurs Utrecht); gekoppeld aan comfort op niveau m.b.t. kwaliteit kamers, diner, ontbijt, Wi-Fi en parkeergelegenheid. Hulpvaardige vriendelijke medewerkers.

Fantastisch...zsm weer terug!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

File bij koffiezetapparaat! Italiaans sprekende medewerket zei dat het machine van 9000euro was..por vavor...alleen jammer dat het problemen had.

Theater nabij..ideaal. Goed ontbijt. Slot Zeist nabij..ideaal.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Multifunctioneel hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Harde stoelen in het restaurant en te weinig stopcontacten in de kamer

Hotel, restaurant en bioscoop onder 1 dak. Ideaal!we hadden een grote (hoek)kamer.

altijd heerlijk om een nachtje samen weg te zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt viel erg tegen vooral voor de prijs, het ontbijtspek was alleen warm maar niet gebakken en er werd slecht bijgevuld

de locatie en we hadden uitzicht op het stadhuis en dat was erg mooi

Voor een enkele overnachting prima maar niet bijzonder
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Extreem duur ontbijt! Niet gedaan en zagen andere hotelgasten ook bij Delifrance ontbijten voor 6,75 pp en bovendien vonden wij ‘t hotel veel te warm en kregen de slaapkamer ook niet fris

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt: geen gebruik van gemaakt i.v.m. te hoge prijs. Gelukkig is de Hema dichtbij waar je voor €2,- kunt ontbijten ;-)

Mooie, ruime en rustige kamer.

Alles was goed, jammer van het uitzicht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deur van de badkamer kraakte en het uitzicht

de Ontvangst ,het parkeren en de ligging in het centrum van Zeist en dichtbij de uitvalswegen.het ontbijt was uitstekend

Slechte kamer, goede lokatie.

Kamer was oud en mist sfeer. Kamer 209 was een soort board room die ook als kamer omgebouwd kan worden. Er waren amper bruikbare meubels in. Het bed komt als een opklapbed uit een kast. De muur is een verschuifbare wand. In de kamer naast mij aan de andere kant van de wand zaten gasten die rookten op hun kamer waardoor het naar rook stonk toen ik terug kwam na middernacht. De volgende ochtend werd ik al vroeg wakker gemaakt door een groep Chinese gasten die luidruchtig waren binnen op de gangen maar ook buiten vanwege groepsfoto's (de kamer zit boven de ingang). Ontbijt service is niet geweldig, de heer in charge was voornamelijk bezig met zijn eigen taken en vergat dat hij ook gasten heeft die hij het (meer) naar de zin zou kunnen maken.

De service van de dame die mij inchecte was super. Aardig met een goede lach, maar niet gemaakt. Restaurant is verbouwd en ziet er mooi uit. Ontbijt was verzorgd.

Prettig verblijf op een mooie locatie!

Het was mij niet duidelijk hoe ik gebruik kon maken van de fitness ruimte. Het prettig geweest, als ik uitleg had gekregen over het ontbijt (waar staan theeglazen e.d.).

De comfort en hygiëne van de hotelkamer was prima. Het personeel was vriendelijk. Mooi uitzicht op het gemeentehuis vanaf de hotelkamer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima en voor ons doel absoluut voldoende .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Foutje met uitrijkaart...moesten terug naar binnen om nieuwe uitrijkaart op te halen.

Uit eerdere gelegenheid wisten we dat het ontbijt erg goed is maar deze keer konden we er door familieomstandigheden geen gebruik van maken

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed theaterhotel met gezellig grand café
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer klein minpuntje, patroon vloerbedekking oogt iets gedateerd

Goed bed, ruime kamer, ruim bad, erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Parkeren in garage is gratis en is overdekt naar hotel.

De stijlvolle inrichting was een verrassing.

Graag meer stopcontacten voor laptoppen en telefoonladers

De stijlvolle inrichting was een verrassing. Ruime kamer. Flesje wijn als welkom. Gratis gebruik minibar.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond de kaart in het restaurant tegenvallen. Er werd niet geserveerd wat op de kaart stond. Bijvoorbeeld...de gerookte forel, bleek later een mousse van gerookte forel te zijn. Verder waren de groentes bij het hoofdgerecht minimaal. Gelukkig was de smaak van het gerecht heerlijk.

Het meedenken van het personeel om het ons zo aangenaam mogelijk te maken.

Personeel is erg vriendelijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vonden het erg koud in de badkamer. De airco stond er aan en wij hebben in ieder geval niet gezien hoe dit uit te schakelen. Het maakte ook herrie snachts, waardoor we de tussendeur dicht moesten doen. Ook vinden wij €15,- voor de hond wel erg veel! Heb dit bedrag nog nooit betaald in de vele hotels die wij al met de hond bezocht hebben.

Personeel is erg vriendelijk! Helaas hadden wij ons verslapen en konden we geen gebruik meer maken van het ontbijt. Het personeel daar was wel zo vriendelijk, dat we een zakje met broodjes en beleg mee mochten nemen.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

* Ontbijt zit niet in de prijs inbegrepen. Ontbijt erbij te boeken voor 16,-. Dit vind ik behoorlijk fors! * Stopcontacten op kamer zitten niet op logische plaatsen

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Een perfect hotel midden in Zeist, met heel erg aardig personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zou het echt niet weten, het was gewoon goed

ontbijt geen gebruik van gemaakt, 2 x € 16.00 euro vonden we aan de dure kant. Mijn man eet s,morgens alleen maar een schaaltje Kellogs.

Fijne grote kamer , voor mij alleen.

Ontbijt tamelijk duur €16 , als je een kleine eter bent, wel prima en uitgebreid.

Fijne grote kamer , voor mij alleen. Beneden grote lounge, die overloopt in restaurant waar je gemakkelijk kunt zitten om wat te drinken en te lezen (er zijn ook tijdschriften en kranten) Ideale ligging als je naar Amsterdam of Utrecht wilt , dichtbij en rustig gelegen , toch ook zeer dicht bij de winkels en vlakbij het kasteel. Gratis parkeren in overdekte kleine parkeergarage. Ik kom er voor de derde keer dat zegt genoeg!!

eten was goed en de bediening was geweldig iedereen attent...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer moeilijk in en uit bad. Had liever een douche gehad. De kamer had op de drempel naar de badkamer ronde vlekken en er waren spinnenwebben aan het plafond.

eten was goed en de bediening was geweldig iedereen attent en vriendelijk.

Gedateerd maar vriendelijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco, vanwege t lawaa van de straat i was t niet mogelijk een raam open te zetten.. Ontbijt is okay maar niet echt geinspireerd.

Locatie en gemak

• Beoordeeld op: 15 november 2017

heb genoten van mijn verblijf en kom in voorjaar/zomer zeker nog een keer terug

ik ging rond half tien ontbijten; roerbakei stond wel op een warmhoudplaatje, maar zowel ontbijtspek als ei waren bijna koud. Kamermeisje stond voor mijn deur te bellen ; bij Niet storen

heerlijke plek in het restaurant...in de serre om iets te drinken en fijn te lezen. Mooi onder dat glas. Goede service; de kaarten voor een voorstelling in Tivoli werden mooi voor ons uitgeprint

• Beoordeeld op: 12 november 2017

rest redelijk goed. sterk gedateerd interieur, maar nog prima
    • Executive Tweepersoonskamer

De hoofdkussen waren veeel te dik. eerst een soort rol die je vroeger veel in Frankrijk zag. Uit de kast een andere gepakt, die bleek nog dikker. Dan maar de badjas, was ook niet fijn. Uiteindelijk in slaap gevallen met uiterste puntje kussen DaT IS NIET DE BEDOELING. gEWOON NEKKLACHTEN DE VOLGENDE DAG. Daar ben ik gevoelig voor, aar zulke slechte kussens heb ik lang niet gehad. Hoofdboord achter bed kan wel een schoon lakje gebruiken. Zag er smerig uit.

een teleurstellend einde van een leuke dag in Zeist.

De "sleutel" was blijkbaar niet geactiveerd, waardoor mijn man tot 3 x toe naar beneden moest om telkens weer opnieuw om een nieuwe te vragen (die het dus weer niet deed)!We zaten op de 5de etage en de lift was kapot. Dat kan, maar geef dan een kop koffie of zo voor de overlast. Dat zat er niet in!

De kamers zijn meestal ruim en comfortabel. De bedden heel erg lekker met goede dekbedden en kussens. Er is vaak een warmwaterkoker maar die moet je op de grond zetten, omdat er verder geen stopcontacten zijn...

De mindere kanten van verblijf Hotel FIGI

Zeer eenzijdige manier voor lunch van een Aziatische vegetarier. Zij eten geen vlees,vis, en geen ei vanwege (potentieel)leven enige wat je aangebiden krijgt is brood met geitenkaas of salade met kaas. Korrim allren maar kaas. Na een training van 7 blokken ben ik hetzelfde menu wel zat. Daarna de hygiëne van de kamer die wordt ook niet altijd schoongezogen op plekken zoals de hoekjes en plekken als bij de tv of bed rand of eronder. Met als gevolg dat mijn neus toch dichtgaat vanwege mijn stofallergie. Dan een praktische stekker mogelijkheid voor de waterkoker op tafel ipv dat ik t steeds op de grond moet zetten om bij een stekkerdoos te komen. Jammer zeker omdat ik 7x hetzelfde meemaak en ik me afvraag waarom het dan nog zin geeft zo een beoordwling te schrijven als er weinig mee wordt gedaan. Ook al heb ik het aangegeven in het hotel. Voor ca 90 euro zonder ontbijt vind ik prijs kwaliteit erg jammer.

Training volgen en overnachten in herzelfde hotel

• Beoordeeld op: 1 november 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was 1 lift defect, waardoor er langer gewacht moest worden. Vraag 2 in deze vragenlijst. Wanneer ik voor zaken reis (vraag 1) dan reis ik natuurlijk niet met vrienden, partner, gezin of huisdier. Logisch zou zijn als ik hier collega zou kunnen aanvinken.

Het uitzicht op het stadhuis was prachtig.

Prima verblijf in mooie omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een iets gezelliger restaurant voor diner.

Een uitstekend ontbijt maar een beperkte avond menu kaart. Vriendelijke medewerkers en uitstekende parkeermogelijkheid in parkeer garage. Goede verbinding met snelwegen in de directe omgeving.

vriendelijk en gast vrijheid en rust

schoonmaken na ontbijt tafels en stoelen moeten echt na gekeken ..gecontroleerd worden...moet meer aandacht besteden.. gezien door het oog van een professionele schoonmaakster.

bijna alles was geweldig en het beviel ons...

Goed geslapen vriendelijk personeel
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt: koffiemachine steeds leeg dan ontstaan rijen. Kok pakt met handen de bacon uit de pan en legt in schalen. fruit was niet eetbaar maar hard. perziken.er wordt veel langs je bord gelopen.ruimte niet gezellig ook door trap in het midden.

De bedden zijn uitstekend. De kan er netjes. Weinig geluid van buren en gang.duidelijke instructies.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Kort verblijf i.v.m. het voldoen aan een sociale verplichting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het schoonmaken moet beter.

Prima wat betreft het ontbijt. De lift was niet schoon. Comfortabele kamer en vriendelijke receptie. Aantrekkelijke organisatie voor het parkeren.

Keurig hotel met eenvoudige ruime kamers op perfecte locatie. prijs/kwaliteit ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wastafel (kamer 320) liep slecht door. Er zat ook een rare grote verfvlek in de wastafel. Er is geen aparte douche. Om te douchen moet je in het bad stappen. Er ligt geen badmat en het is erg glad. Voor ons 85 en 74 jaar oud, is dat eigenlijk onverantwoord gevaarlijk. Bij de balie zeiden ze de volgende morgen dat je een mat kan vragen. Maar dat bedenk je je niet als je inchecked of als je s'ochtends vroeg wilt gaan douchen. Het hoort er standaard te liggen. Ook hebben wij een hekel aan die lastige knijpflacons met zeep. Liever gewoon een stuk zeep en shampoo flesje. er was een (dus duo-gebruik) douchekapje voor je haar. En een waterketeltje, wat poederkoffie en kartonnen bekertjes voor koffie. Vanwege de verbouwing is de eetzaal verplaatst naar het atrium. De wachtrij voor het - overigens prima - ontbijtbuffet was erg lang, waarschijnlijk daardoor.

Makkelijk en gratis parkeren. Fijne ruime kamer met zitje. Goede bedden.

Goeie accomodatie en zeer matige restaurant voor trainingen

Catering kent geen goede vegetarische alternatieven behalve alles met kaas. Erg jammer in deze internationale tijd!

Slaap mogelijkheid combineren met mijn training

Luidruchtig - slecht geslapen - een redelijk goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie van het Hotel met luidruchtige mensen in het uitgaansgebied 's nachts, ook tot laat in de nacht het dicht klappen van deuren in het Hotel en luidruchtige mensen op de gang. Zal mij de volgende keer doen besluiten om ergens anders te boeken. Slecht geslapen. Te zachte bedden. Vies tapijt stof in de kamer aanwezig ( ik ben allergisch) kamers oude meubelen, beddengoed schoon. Badkamer uit de wasbak een vreselijke grondlucht. verder was de badkamer wel schoon. Vies tapijt vond ik ook niet kunnen.

Het personeel was uiterst vriendelijk, zij deden erg hun best. Parkeergarage en mogelijkheid om er de volgende dag te blijven staan vriendelijk aangeboden. Kamer was redelijk groot, met veel opbergruimte en grote ramen.

bed was goed en ruime kamer, centraal gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betere koffer service. Bus Japanners blokkerde liften met hun koffers. Parkeergarage openbaar met zeer nauwe inrit en te ver van ingang

bed was goed en ruime kamer, centraal gelegen

Verder hadden we een aangenaam verblijf en vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer was vooraan aan de straatkant. Van zaterdag op zondag was er enorm lawaai overlast van jongeren tot 2u30 in de morgen. Niet zo maar wat lawaai....erg luid. Slapen was niet mogelijk op dat moment. We hebben het aan de receptie gemeld. Men was verbaasd dat er niemand die nacht iets ondernomen had want het was niet de eerste keer.

Ontbijt / MEER MOET DAT NI ZIJN

Prachtige schone kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden het ontbijt te duur. Dat hebben wij buiten de deur gedaan, waar we voor de prijs van het hotel met zijn tweeën hebben gegeten bij een heel leuk ontbijt tentje iets verderop.

Prachtige schone kamer. Heel ruim en een heerlijk bad. Ook het personeel was zeer vriendelijk!

Verblijf in dezelfde kamer

De eenzijdige lunchmogelijkheden voor de Aziatische vegetariërs die geen vis, vlees en geen ei eten (vanwege potentieel leven) (let op niet te verwarren met een veganist die ook geen producten van het dier nuttigt!) Salade en kaas is het enige wat er wordt aangeboden. Jammer!

Verblijf in dezelfde kamer

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Een nalatigheid in de opmaak van de bedden werd ruimhartig...

Een nalatigheid in de opmaak van de bedden werd ruimhartig goed gemaakt door de vriendelijkheid van het personeel en de door het management aangeboden excuses en compensatie. Heerlijk gelegen hotel en goed ontbijtbuffet met prosecco/cava. Kamers ruim en comfortabel, maar de inrichting is wat gedateerd.

zie boven

Wij hebben niet ontbeten daar, omdat wij bij onze kinderen hebben ontbeten. een minpuntje vind ik de kartonnen bekertjes en roerstaafjes voor koffie of thee. Dat kunnen toch gewone kopjes zijn?

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Geluidsoverlast
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aantal kamers is verbonden met tussendeuren. Slechte geluidsisolatie. Naast mijn kamer iemand die tot 1.00 uur zat te bellen en vanaf 6.00 uur de volgende ochtend weer. Kloppen op de deur hielp niet, Personeel doet niets. Echte dissatisfier.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Gezellig mooie kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was prima mooie locatie dicht bij Slot Zeist en geweldige fietsroutes

Het ontbijt was inderdaad heerlijk en het personeel vooral aan de balie bijzonder vriendelijk en behulpzaam

Prima hotel in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Centraal gelegen hotel met gratis parkeren. Prima kamer en vriendelijke medewerkers. Bedden prima alhoewel wel een beetje smal en zacht maar dat is persoonlijke voorkeur.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Dat onze boeking niet compleet was (diner en ontbijt waren wel besteld doch niet te vinden in het systeem...)

ad vraag 1: ik reisde met een collega! Staat er niet bij! Dat er een bioscoop bij was vonden we leuk.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Het was een kort verblijf omdat ik jarig was en mijn kleindochter de volgende dag geopereerd werd.

De koelkast deed het niet. Heb ik bij receptie aangegeven. Zou naar gekeken worden. Toen ik uren later terugkwam deed hij het nog steeds niet. Bij uitchecken aangegeven. Sorry. Er had u een andere kamer aangeboden moeten worden. Is dus niet gebeurd. De telefoon op de kamer was stoffig en er lagen haren in de douche.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Prima voor een nachtje over

Er is gelegenheid om koffie te zetten. Dit is echter een klein zakje oploskoffie. Betere en lekkerdere koffie zou fijn zijn. Ook meer keuzes in thee aub. Warm op de slaapkamer

De locatie erg centraal in Zeist en mooie wandelmogelijkheden in de buurt. Vriendelijke en behulpzame bediening

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

FIGI heerlijk ontspannen na een trainingsdag of overleg

Plek van de waterkoker was niet handig omdat je daar geen direct stopcotact had en t op de grond moest plaatsen. De theezakjes en koffie mag worden aangevuld aan varieteit en aantal. Ik had op een kleine koeling / minibar gerekend die er niet was. Verder was alles prima.

De kamer was ruim met een uitzicht op t gemeentehuisplein. Met een bad mogelijkheid. De combi ruimte, goed uitzicht en bad gaf mij de mogelijkheid om goed te kunnen ontspannen. Faciliteiten als gratis parkeren,free WiFi, waterkoker met thee/koffie mogelijkheid op de kamer, tv met hdmi en usb aansluitingen maken het verblijf aangenaam. Zeker als je na je training nog even je boeken wilt induiken of je lesmateriaal met filmpjes nog eens wilt doornemen. Voor de liefhebbers kun je ook naar de bioscoop en heb je heerlijke tapas of shushi restaurants in de buurt.

We kregen een gratis upgrade naar grotere kamer omdat de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt kon bevoorrading i.v.m. aantal gasten niet aan. Daardoor waren er bijv. weinig broodjes en geen gekookte eieren.

We kregen een gratis upgrade naar grotere kamer omdat de kamers nog niet schoon waren ! Superdeluxe verbleven .... wat een service ?

aangename plek, midden in het land. Goede mogelijkheden voor sightseeing en in bosrijke omgeving.

Ontbijt was eenvoudig en al snel waren de lekkerste dingen weg en werden niet aangevuld (roomboter, danish). 15 euro is toch wel wat duur..

atmosfeer in het algemeen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Theater Figi