Beoordelingen over Golden Tulip Leiden Centre 4-sterren

Schipholweg 3, 2316 XB Leiden, Nederland

#6 van de 17 hotels in Leiden

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Goede locatie maar verhouding prijs-kwaliteit niet reëel.

Bedden en met name hoofdkussens, verkeersgeluiden van buiten en hygiëne kamer (schoon voor het oog) voor verbetering vatbaar. Zonder airco zijn ventilatiemogelijkheden onvoldoende gezien de geluidsoverlast die dit met zich meebrengt.

Ligging t.o.v. centrum en ontbijt.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Netjes hotel op goede locatie.

Geen opmerkingen

De ligging was prima, op 10 minuten lopen van centrum. Parkeren (€12,50) kon naast het hotel. Station was tegenover hotel. Op slaapkamer (wij zaten aan achterkant) geen geluidsoverlast. Kamer was netjes en bed prima (hard). Ontbijt was voldoende uitgebreid. We konden al bij aankomst (12 uur) gebruik maken van de kamer. Eerder online gestelde over boeking werd snel beantwoord.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

afschuwelijk slecht dit is geen 4sterren hotel maar een 1ster hotel!!!!!!!

alles behalve het ontbijt. heel veel straatlawaai zelfs met de ramen gesloten! de dame aan het onthaal was zeer onbeleefd tegen ons en ook tegen de andere bezoekers die naast ons aan de balie stonden.op de site staat parkeren maar niet dat het je 12.5€per dag kost. afzetters!!!!!! het bed trekt op niks..de matras was verschrikkelijk slecht. geen deur aan de badkamer! een glazen wc deur????? heel gezellig dat je alles hoort op de kamer als iemand naar de wc gaat!!!! dit moet een 4sterren hotel voorstellen maar het is er maar 1waard!!! veel geld kwijt voor zeer slechte nzchtrust en bediening! nooit meer komen we terug

het ontbijt

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Heerlijk uitgebreid ontbijt, waarbij rekening wordt gehouden...

De kamer was erg warm, en dat in de herfst. De verwarming had de hele ochtend aangestaan en we kregen de hitte er niet goed uit. Zelfs niet met de airco. Op het dak naast onze kamer stond ook een airco unit. Hierdoor heb ik helaas geen oog dichtgedaan :(

Heerlijk uitgebreid ontbijt, waarbij rekening wordt gehouden met allergieën!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Een geweldig hotel op een fijne locatie in een fantastische stad!

nvt

De kamers waren schoon, het ontbijt geweldig , vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer goede ligging ten opzichte van het centrum van Leiden. We hebben met 9 personen genoten!

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Kamer had beter schoon gemaakt kunnen worden. Let op de details. Lege toiletrol onder de wastafel en deksel drain in douche niet teruggeplaatst.

Zeer goed ontbijt, ligging.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Optioneel ontbijt is goed, locatie tov de binnenstad en het...
    • Executive Tweepersoonskamer

Slecht geventileerde kamer, 's morgens rond 4u veel lawaai v/d bakker die brood e.d. kwam brengen. Deel personeel restaurant onprofessioneel (neerbuigend leek het wel, of overwerkt?), doorleefd bed wat niet bevoordelijk was voor een goede nachtrust

Optioneel ontbijt is goed, locatie tov de binnenstad en het treinstation, ontvangst receptie prima, uitchecken tot 12u, mogelijkheid om al in te checken vóór de officiële inchecktijd.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Aanrader

De kamers zagen er netjes uit. Prima douche. Bedden lagen heerlijk. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De locatie is goed, je loopt zo het centrum in. Ontbijt was keurig verzorgd en ruime keuze

Even er lekker tussenuit.
    • Executive Tweepersoonskamer

Een klapperende deur wanneer andere gasten op de gang hun deur in of uit gingen.

De ruime keuze bij het ontbijt, de heerlijke regendouche en de lekkere bedden.

Een schone nette kamer.

In het hotel en zeker op de gangen hangt een muffe oude lucht.

Een schone nette kamer. Wel klein maar compleet. Een lekkere douche en het bed is comfortabel.

Fijn hotel, aan rand centrum maar binnen 5 minuten lopen in centrum.

Parkeren is op het dak van een parkeergarage direct naast het hotel. Werkt met beperkt aantal hoeveelheid pasjes. Je moet veel trappen lopen, met je koffers, bij aankomst en vertrekt. Pasje moet direct teruggegeven worden.

Het ontbijt is prima. Veel keuze. Restaurant voor diner is ook lekker. In de buurt zijn voldoende restaurants, maar dit restaurant bij het hotel is ook goed en niet duur. Bar is gezellig. Bedden zijn prettig. Fijne zitzoek.

Locatie is prima, prijs wat aan de hoge kant voor de kwaliteit van het Hotel
    • Executive Tweepersoonskamer

Verouderd Douche afvoer werkte niet goed & badkamer liep onder Op de 2e verdieping hing er een sterke muffe geur (denk aan over de datum 4711) niet lekker. De liften hebben een schoonmaakbeurt nodig. Prijs/kwaliteit ontbijt was goed

Locatie is perfect Personeel erg aardig.

Centrale ligging. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Airco in kamer niet zelf instelbaar en ramen konden niet open, maar kamertemperatuur was gelukkig OK. Ontbijt was redelijk maar niets bijzonders.

Rustige,nette kamer met een goed bed en schone badkamer. Uitstekend diner met een kaaswagen als bonus, zeer zeldzaam in deze prijsklasse.

Kamer, locatie.

In de avond bij een volle bar werd al vroeg de kaart met snacks weggenomen Vele mensen kwamen speciaal voor het voetbal naar de bar. Misschien op dat soort momenten meedenken.

Kamer, locatie. Goed ontbijt

Acceptabel

Het ontbijt en het personeel. Het liep te ouwehoeren met elkaar, lachen en roepen. Terwijl er mensen zaten te eten. Tafels werden niet snel afgeruimd.

Mooie kamer, modern!

Prima als uitvalsbasis voor weekend Leiden-Amsterdam

Voor mijn gevoel wat apart om naar dezelfde kant te gaan als de Tulip Inn kamers.

Ruime kamer met inloopdouche. Aan de achterkant, dus rustig qua ligging. Personeel geeft voldoende inlichtingen over Leiden, incl. een overzichtskaart. Ideaal hotel wanneer jet op weg bent naar Schiphol of om de dure hotels in centrum Amsterdam te vermijden. En met de trein ben je zo in centrum Amsterdam.

Gezellig familieweekend

Ik heb 1opmerking we waren met 8 personen maar met het ontbijt mochten we de tafels niet bij elkaar zetten om samen te ontbijten,dat was wel jammer.

Prima kamer, heerlijk ontbijt,en prima ligging t.o.z van het centrum

Perfecte locatie naast het centraal station en in het...
    • Executive Tweepersoonskamer

Bij aankomst in één van de kamers een oude bloedvlek op het kussen en in de andere kamer haren in bed. Kamers werden best warm gedurende de nacht met de airco uit. Tijdens ontbijt was het druk en mag het buffet sneller aangevuld worden.

Perfecte locatie naast het centraal station en in het centrum. Goede badkamer en bedden, uitgebreid ontbijt en beschikbaar tot 11.30.

Top hotel!

Eigenlijk beviel alles. Maar als ik dan toch iets mag noemen: het hotel ligt aan een drukke verkeersweg, dus best veel lawaai 's nachts.

Zeer schoon, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt.

Het enige wat een beetje storende was de geur die op de gang hing. Elke keer als we uit de lift kwamen, roken wij deze.

Het was allemaal perfect geregeld. Keurige schone kamers en vriendelijk personeel. Ook het ontbijt was perfect. Niets op aan te merken.

Prima, rustige kamer aan de achterkant.

Als je doucht, lekt er water de badkamer in, niet ernstig. Bed iets te zacht voor ons.

Prima, rustige kamer aan de achterkant. Onlangs smaakvol gerenoveerd. Handige indeling van de kamer, zoals de half-open badkamer. Gemakkelijk parkeren in een parkeergarage achter het hotel. Fijne late check-out en in het weekend ruime ontbijttijden.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Rustig en ontspannen
    • Executive Tweepersoonskamer

De bereikbaarheid met de auto, de parkeerplaatsen voor auto's zijn beperkt en erg moeilijk te vinden. Wellicht een aanrij-adres mee geven voor mensen die met de auto komen.

De kamer was heerlijk schoon en ruim. Ook de badkamer was zeer netjes. Goede afstand van het centrum.

uitstekend

In de lobby was koud vanwege de draai deur en deur achter.

De ligging is perfect ontbijt was goed verzorgd en accommodatie is ook prima,kamer was schoon en het het bed heerlijk om in te slapen.

Niet echt 4 * en eigenlijk te duur voor wat men krijgt.

Erg koud in de kamer en dat is bij aankomst helemaal niet leuk. Bovendien zijn de kamers heel klein, met slechts een houten stoeltje en nauwelijks plaats voor een valies. Kameruitzicht weinig inspirerend.

vernieuwde kamers, goed bed

Prima hotel voor een korte stop in Leiden met fantastisch ontbijt

Niets viel tegen ik zou wel iets later nog willen ontbijten maar dat is meer een luxe wens.

Het ontbijt is echt ontzettend goed en ongelofelijk uitgebreid. Prima bereikbaarheid iig met OV loopafstand van de stad.

voor herhaling vatbaar. weer een geweldig golden tulip hotel ervaring rijker

meer dan heerlijk ontbijt! super vriendelijk personeel en geweldige lokatie om leiden te ontdekken. heb een geweldige moeder/dochter weekend gehad. mochten ook al veel eerder in onze kamer.

Prima uitvalsbasis om Leiden te verkennen. Parkeren bij het hotel goed geregeld.

Onze kamer lag aan de voorkant van het hotel en met het raam open geeft dat toch veel geluidsoverlast. Met het raam dicht hoor je weinig.

Het ontbijt was prima! Ik moet glutenvrij eten en dat was prima geregeld!

een geweldige locatie, met top bedden!

Verwarming op de kamer + televisieafstandsbediening die niet werkte. helaas maar wel gelukt om m aan de praat te krijgen.

Het ontbijt was geweldig, leuke uitstraling. ooit bij van der valk hotel gegeten en daar werden de eitjes live gebakken. ook leuk om misschien te zien.

Goed hotel nabij centrum van Leiden, een aanrader!

Gehorig aan de voorzijde van het hotel ivm de doorgaande weg

Fijn hotel op loopafstand van het Centrum van Leiden en alle andere faciliteiten. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. De kamers zijn keurig netjes. kortom aanrader voor verblijf in Leiden.

Wij komen zeker een keer terug.

In principe viel niets ons tegen. De waterkoker op de kamer leek niet te werken maar dat maakte ons niet uit. We hebben het wel verteld bij het uitchecken zodat ze er eventueel wat aan konden doen voor de volgende gasten.

Ontbijt was lekker, vriendelijk personeel.

Prima verblijf maar wel scheef qua prijs-kwaliteit verhouding.

Je kunt geen brood toasten bij het ontbijt en er is maar 1 cappuccino apparaat waardoor je ervoor in de rij moet staan. Voor dat geld verwacht ik meer keuze. Qua prijs-kwaliteitverhouding verhouding vind ik een overnachting inclusief ontbijt en parkeerplaats erg prijzig (€ 140 kamer + 2 x € 16 ontbijt en € 12,50 parkeerkosten).

Kamer was zeer ruim en netjes met een ruime schone badkamer. Een fijne zitruimte in de hotelkamer.

Tegenvaller

Kamers zeer klein, badkamer heel klein en beide de prijs niet waard. Bij aankomst moesten we ontbijt extra betalen(terwijl wij dachten dat we dit bij de prijs erbij geboekt en betaald hadden) Plus nog eens 12,50 om de auto 1 nacht te parkeren. Kortom een zeer duur nachtje weg. Aangezien het hotel ook geen sauna en zwembad had, in combinatie met de kleine kamers en kleine badkamers, is het de prijs echt niet waard. Voor ons geen golden tulip meer.

De ligging was gunstig, vlakbij het centrum.

Prima hotel, maar aan de prijzige kant

De kamer was erg koud toen we aankwamen en ook slecht warm te krijgen omdat de radiator achter de gordijnen zat. Er was geen verlichting boven de spiegel in de kamer, en de spiegelverlichting in de badkamer vond ik slecht, je zag het allemaal niet goed. Er was geen rekje om je handdoek bij de wasbak op te hangen. De kussens waren veel te dik naar onze smaak.

De kamer was mooi ingericht en schoon. Het ontbijt was uitstekend, voldoende keuze en goed aangevuld, en lekkere koffie. Vanwege 2e kerstdag konden we laat ontbijten. We vroegen om dunnere kussens en kregen deze ook. Het was rustig in de gangen. Het personeel was heel vriendelijk. Je kunt de auto à 12,50 per 24 uur op het terrein van het hotel parkeren. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum.

Prima hotel voor kort verblijf op uitstekende locatie

Het hotel doet wat het moet doen (en doet dat goed) maar beetje sfeerloos en onpersoonlijk. De in de kamer geïntegreerde 'open badkamer' biedt weinig privacy.

Prima hotel voor kort verblijf op uitstekende locatie: 3 minuten van treinstation Leiden Centraal en alle musea en restaurants op loopafstand. Behulpzaam personeel.

Goed verblijf voor korte tijd.

Kamer aan de voorzijde was lawaaiig, trein en verkeer. Bed is erg aan de zachte kant.

Het is ideaal om direct naast het hotel te kunnen parkeren. De publieke ruimtes zijn ruim en aangenaam.

Heerlijk verblijf om Leiden te ontdekken

Bij het aandoen van de lamp branden meteen alle lampen (behalve douche en toilet). Je hebt geen mogelijkheid om een deel van de lampen uit te doen om energie te besparen.

Ruime keuze bij het ontbijt. Mooie stijlvolle kamer.

Gelukkig maar 1 nacht!

En het toilet op de kamer,veel te laag...

Het ontbijt was niet goed,gebakken eieren uit de magnetron ? Droog brood (plakken zelf gesneden). Pancakes,klef. Een tip voor jullie,ga eens ontbijten bij v/d Valk, nog goedkoper ook. We hebben 33 € betaald,schandalig!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Gewoon goed!!

Ten opzichte van wat ik verwachte viel er niets tegen. Alles was prima voor elkaar. Het uitzicht aan de achterzijde van het hotel zijn parkeerplaatsen van omliggende bedrijven. Niet het mooiste uitzicht... dat kun je dan ook verwachten van een hotel in/tegen het centrum van een grote stad.

Mooie moderne kamer, prima voor overnachting. Naar mijn mening minder geschikt voor langdurig verblijf op de kamer... dan is deze net te klein. Het ontbijtbuffet is voortreffelijk, meer dan voldoende keuze.

Het was een super goed hotel en zou er later nog een keer naar toe gaan

Dat het super druk was bij het ontbijt ,Maar verder wel goed geholpen . En dat het raam wat moeilijker dicht ging

De vriendelijkheid van het personeel en ze legde alles goed en keurig uit , en als we wat wouden vragen gaven ze ook goed3 advies en uitleg waar alles zit en of je er voor moest betalen of gratis was.

De geur in de kamer (247) was verre van prettig.
    • Executive Tweepersoonskamer

De geur in de kamer (247) was verre van prettig. Er was constant een riool lucht aanwezig. Dit gemeld bij de receptie en het antwoord was we hebben helaas niemand die daar naak kan kijken en ook geen vervangende kamer vanwege de drukte. Dit was voor mij een teleurstellend antwoord, jammer.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goed hotel voor bezoek kerstmarkt.

Personeel bij de incheckbalie mag iets enthousiaster reageren. Ze waren vriendelijk hoor, maar het kan iets leuker.

Ligging hotel nabij station. Prima ontbijt. TV en Wifi werkten prima. Mijn verblijf was zonder problemen.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Heerlijk geslapen op loopafstand van het centrum

Het parkeren in de naastgelegen parkeergarage is erg omslachtig. 's Morgens tijdens het ontbijt was het erg druk. Hoewel we hierover duidelijk en vriendelijk waren geïnformeerd, was het toch niet prettig. Er waren wachtrijen aan het buffet en onze tafel was zelfs bezet toen we met ons ontbijtbordje terug kwamen. Er is geen deur bij de badkamer. Voor ons was dat niet erg, wellicht niet voor iedereen geschikt.

De ontvangst was erg hartelijk en we konden de kamer al voor de inchecktijd betrekken. Het bed sliep heerlijk en de kamer was absoluut niet gehorig. Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid. Het parkeertarief bleek per overnachting ipv per 24 uur te zijn. de accommodatie is gemakkelijk per auto of openbaar vervoer te bereiken en het centrum van Leiden is toch op loopafstand.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Geen 4 sterren waard, onhygiënisch ,slecht ontbijt, bepaald personeel is onvriendelijk!

Zie hierboven

Het aangegeven adres is niet bereikbaar per auto,ik had dus contact opgenomen welke straat ik nu moest ingeven op de GPS, dat wist men niet… Nochtans heeft de straat waar ik uiteindelijk moest zijn wel een naam.Echt zielig voor een 4 sterrenhotel. We kregen onze kamer badge , wij met onze hond en de bagage nr de verdieping, bleek dat ze ons naar een verkeerd gedeelte hadden gestuurd, dus terug nr beneden en dan nr een ander gedeelte. De kamer was niet volgens de foto op Booking.com dwz de gerenoveerde kamers, Neen wij kregen een oude kamer met vast tapijt, sorry maar ik vind dit niet kunnen met een hond, niet hygiënisch. Aan het ontbijt vlogen allemaal fruitvliegjes tussen de koffiekoeken bah! Onze kamer lag aan een drukke weg, heel de nacht lawaai! Het personeel is niet vriendelijk, het regende heel hard en men deed de poort van de parking niet open omdat men dacht dat we daar niet logeerden, dat was de tweede dag. De handdoeken waren gewoon op de douchedeur gegooid na de clean up van de kamer… Dit hotel is geen 4 sterren waard!

Niet om nog eens naar toe te gaan

Bedden en kussens waren hard. Klimaat in de kamer was afschuwelijk. De kamer warmde op tot 25 graden in de nacht (18 november!). Met de airco aan koelde het tot ca. 22 graden. Er kon geen raam open. Benauwd en warm. Teveel omgevingsgeluid van dichtvallende deuren en andere bewoners. Bij iedere keer dat je je auto wilde gebruiken had je een sleutel nodig voor de parkeergarage die je eerst bij de balie moest ophalen en meteen na het uitrijden van de auto weer moest terugbrengen. Omslachtig.

Kamer was mooi ruim en zag er goed uit. Comfortabele badkamer met prettige douche.

ontbijt was goed

te weinig ruimte voor 2 valiezen moeilijke wi-fi verbinding zeepdispenser

ontbijt was goed centraal gelegen propere kamers & badkamer. zeepdispenser onpraktisch

Goed voor een keer.

De droge lucht in de kamer. Geluid aan de voorzijde. Schreeuwen en auto's.

Goed ontbijt. Ruime kamer. Schone ruime badkamer. Bedden comfortabel.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

• Executive Tweepersoonskamer

De matrassen waren erg zacht. Stevigere matrassen vinden wij fijner maar dat heeft een medische achtergrond. Misschien de soort bedden/matrassen beter omschrijven?

De heerlijke douche en alle handige spulletjes zoals douchmutsjes, slippers, strijkfaciliteiten enz

Zeer comfortabel hotel.

Zeer comfortabel hotel. Gemakkelijk bereikbaar. Zeer goede locatie voor citytrip. Kort bij station zodat uitstap naar Amsterdam zeker kan. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Moderne kamers met alle faciliteiten. Kortom een zeer goed hotel

Locatie ideaal voor bezoek aan Soldaat van Oranje en dagje winkelen Leiden

Toegang parkeergarage is met een keycard af te halen en meteen weer in te leveren bij de receptie.

Dicht bij centrum Leiden en goede parkeergelegenheid. Fijne bedden in de keurige kamers.

De kamers waren comfortabel en het ontbijt was prima...
    • Executive Tweepersoonskamer

We hebben 1 nacht veel hinder gehad van gasten 1 of 2 verdiepingen boven onze kamer

De kamers waren comfortabel en het ontbijt was prima verzorgd. De ligging ten opzichte van het centrum was geweldig.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

De kamertemperatuur was erg hoog 24 graden Celsius. Met airco beter te regelen, maar toch niet ideaal. Jammer dat er geen raam open kon voor frisse lucht.

ontbijt zeer goed. hotelkamer schoon!

Was prima. Mooie kamer .

De bereikbaarheid , je moet eerst onder tunnel , dan weer terug , dan parkeersensor halen , dan om het hotel heen onder slagboom door. Beetje omslachtig.

Kamer was top , ontbijt redelijk tot goed .

Heerlijk genoten van de mooie kamer, een ideale uitvalspercentage om authentieke Leiden te ontdekken

Een mooi hotel op een mooie plek, dicht bij de binnenstad! Lekker en uitgebreid ontbijt! Personeel heeft interesse en biedt goede informatie over things to do! Aanrader!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

2 super fijne dagen gehad!!
    • Executive Tweepersoonskamer

De werking van de airco op onze kamer kregen we niet duidelijk daardoor was het s'nachts nog al warm in de hotelkamer.

Ruime kamer, makkelijke stoelen om even lekker te zitten, fijne douche. Genoten van een goed, lekker en uitvoerig ontbijt. Goede ligging van het hotel ten opzichte van het centrum, met 10 wandelminuten was je bij de Tourist Informatie, het Volkenkundig Museum, restaurants waar je lekker kon eten, etc. Het winkel en shop gedeelte was wat verder wandelen maar prima te doen. Fijn dat er bij het hotel mogelijkheid was voor het parkeren van de auto.

Fijn verblijf met uitstekende faciliteiten!

Misschien een flesje water op de kamer 'van het huis'?

Het hotel en de kamer was hoe het moet zijn. Zeer tevreden waren wij. De ontvangst was top; de medewerkster was duidelijk, flexibel en vriendelijk. De kamer was hoe het zijn moet. De locatie was erg goed. En de prijs/kwaliteit verhouding was ook goed!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

het was gewoon super goed, ook het ontbijt was prima...

het was gewoon super goed, ook het ontbijt was prima verzorgd. toen onze tv het niet deed kwam er al na 5 min iemand, het was zo gemaakt, personeel vriendelijk

Hotel dicht bij het centrum van een zeer mooie stad.
    • Executive Tweepersoonskamer

De prijs van het ontbijt. Als je geen grote eter bent is € 16,50 te duur. Dat is waarschijnlijk de reden dat veel hotelgasten een deel van hun ontbijt meenemen. Wegens de grootte van het hotel is het toch een tikkeltje onpersoonlijk.

De ligging van het hotel. Op 10 min wandelen van het centrum van Leiden. Een zeer grote kamer met alles erop en eraan. Propere badkamer met een grote douche met thermostatische kraan.

Kleine kamer met luxe uitstraling en goed bed.

Kamer was te compact. Rondom het bed was net voldoende ruimte om te lopen. Doucheruimte en toilet niet voldoende afgescheiden van het slaapgedeelte. Niet werkende koelkast. Ontbijt te duur.

Luxe uitstraling van de kamer. Goed bed. Prima douche. Goede hygiene. Goede locatie. Parkeergelegenheid bij het hotel.

Vriendelijk personeel, uitstekende kamer, heerlijk...

Vriendelijk personeel, uitstekende kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt, paar minuten lopen naar het centrum, kortom uitstekend verblijf voor weekendje Leiden!

Indien andere kamers douchen hoor je een hoge irritante piep, vervelend. Ontbijt matig & zeer druk. Te kleine ruimte voor te veel mensen (ze proberen te sturen op eerder en later ontbijten. Wij eerder gegaan en maar net een tafel). Bed zakt door / een kuil in het midden. Vervangen en ok.

Vriendelijk personeel, zeer schoon, goede locatie. Badkamer goed. Kamer prima voor onze ene nacht.

gastvrij en comfortabel logeren op een perfecte lokatie

het ontbijt was ietwat schraal, bvb geen mogelijkheid om een toast te maken. de fraaie badkamer is van het type "en suite", we misten toch wel een deur.

uitermate vriendelijke en attente medewerkers aan de receptie. heel comfortabele kamer, rustig aan de achterzijde. erg prettige en ruime inloopdouche.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Mooie en ruime kamers.
    • Executive Tweepersoonskamer

Hoewel het ontbijt op zich goed was, zijn de faciliteiten te klein. Dit had voor gevolg dat de ontbijt zaal niet altijd onmiddellijk toegankelijk is, of dat men maar op een vast uur kan gaan ontbijten. Niet echt flexibel.

Mooie en ruime kamers. Uitstekende ligging

Enkele heel fijne dagen in Leiden

Onze kamer gaf uit op een afschuwelijk gebouw en lag boven een vrij drukke weg, zodat het vrijwel onmogelijk was het raam open te zetten (wegens de uitlaat van de wagens). Maar dat is uiteraard deels inherent aan de ligging dicht bij het centrum.

Mooie ruime kamer Praktische badkamer Zeer goed en uitgebreid ontbijt Fijn restaurant Vriendelijk en behulpzaam personeel Hotel ligt zeer dicht bij het centrum

wij hadden een super verblijf in een super mooie en propere kamer !! uitstekend !!

niets, alles was perfekt

De kamer was perfekt in orde, was ruim en hele goede bedden. Er was een uitstekend en heel uitgebreid ontbijt. Alles was vers. het personeel was heel vriendelijk.

Heel goed!

De ramen kunnen niet open. Wij hadden vaste vloerbedekking en onze hond op de kamer. Dit vinden wij niet zo hygiënisch .

Het totaalplaatje is helemaal goed.

Een ontspannen verblijf, met jammer genoeg de onplezierige geur
    • Executive Tweepersoonskamer

De 2e nacht hebben we een penetrante rioolgeur in de kamer gehad. Deze kwam uit de badkamer. Bij melding in de ochtend alleen " sorry, komt wel vaker voor", met weinig inleving.

Ontbijt is er goed en divers. Meteen beschikking over de kamer. Comfortabel en luxe.

Het was een heerlijk ontbijt en de kamers waren naar wens.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het was een heerlijk ontbijt en de kamers waren naar wens. De locatie is perfect en voldoende parkeergelegenheid in de buurt, alle restaurants op loopafstand, dicht bij het station. Zeker een aanrader voor iemand die de stad Leiden wilt gaan bezoeken.

Prima hotel! Dicht bij het centrum en station

Onze kamer aan de achterkant bleek schuin boven het rokers gedeete te zijn. Ongelooflijk dat ze daar de mensen laten roken en niet verder weg. De kussen waren te groot en stevig.

De kamers waren ruim en de bedden groot. Douche was prima, en wifi op de kamer was goed. Stille kamers. Aardige bar om een laatste drankje nog te drinken. Goeie service.

Nachtje Leiden

Je hoorde steeds het water lopen in de douche ruimte als iemand onder de douche stond ook in van andere kamers. Dan hoorde je steeds dat borrelende/water wat naar beneden loopt geluid

Ontbijt was prima , personeel vriendelijk Kamer is mooi en modern ingericht

Ons verblijf was prima!

De parkeergelegenheid bij het hotel was klein. Wel een garage echter hadden we dan een sleutel nodig die binnengehaald moest worden en weer afgegeven moest worden.

Ontbijt was uitgebreid en lekker. Kamer was prima, fijne bedden.

Fijne bedden en heerlijk ontbijt.

Op zondagochtend gaat het ontbijt in shifts - het is jammer dat je de dag van te voren al aan moet geven hoe laat je wilt ontbijten.

Fijne bedden en heerlijk ontbijt.

Goed hotel

De kamers zijn wat klein, maar voor een overnachting van 1 nacht meer dan voldoende

Het ontbijt was lekker en uitgebreidt, meer dan genoeg keuzemogelijkheden. Het bed lag ook heerlijk, en het personeel geeft duidelijk uitleg bij het inchecken

goed ontbijt.

goed ontbijt... eten in het restaurant was super lekker nette badkamer met douche .... met goed verlichte grote spiegel goede ligging dicht bij de te ontdekken stad leiden ook een fietsstalling was aanwezig voor onze fietsen .... het is een aanrader voor wie Leiden wil bezoeken

Mooie ontspanning in leuke stad en tof hotel om te overnachten.
    • Executive Tweepersoonskamer

Er viel niet echt iets tegen. Ik had een ietwat gezelligere ontbijtruimte verwacht. De eitjes en pannenkoeken konden iets verser en minder droog zijn.

Super lokatie, alles op wandelafstand, goede parkeergelegenheid, vriendelijk personeel, mooie en comfortabele kamer. Ontbijt was lekker en uitgebreid.

Geweldig hotel lekker ontbijt mooie kamers leuke bar en leuk personeel.

Er moet centrale afzuiging zijn maar nadat we beide hadden gedoucht was alles beslagen en nat. Dit hebben we bij uitchecken gemeld en er zou naar gekeken gaan worden.

Ik werd vrolijk vd moderne schone kamer.

Resultaat 1 – 75

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Golden Tulip Leiden Centre