Beoordelingen over Golden Tulip L'Escaut Terneuzen 4-sterren

Scheldekade 65, 4531 EJ Terneuzen, Nederland

#1 van de 7 hotels in Terneuzen

Perfecte locatie voor een weekendje Mathildedag.nl
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Helaas veel lawaai 's nachts in de straat - zeker als je met raam open wil slapen. Zal wel typisch Terneuzen zijn?

Heerlijke bedden, goed ontbijt, vriendelijk personeel - 's morgens heerlijk wakker worden met het geluid van de zee en de meeuwen.

Uitzicht op de Westerschelde was mooi.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer was erg heet en als je de airco aan deed was het steenkoud. Tv. Had geen goede verbinding sneeuwerig en het beeld was klein. Personeel spreekt je in het Engels aan in het restaurant en kan geen woord Nederlands.

Het uitzicht was erg mooi en het ontbijt was goed.

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Spijtig dat het restaurant van het hotel de avond toen wij er verbleven niet open was.

Mooi uitzicht op de Westerschelde - ruime kamer - goede airco - geluidsdichte kamer - zeer goede ligging - lekker ontbijt - vriendelijk personeel - kamers waren heel netjes

Vergane glorie en slecht restaurant
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel is vergane glorie. Dat is jammer. Het restaurant was erg slecht. Maar wel erg prijzig!! Wijn die steeds in hetzelfde glas werd ingeschonken en steeds over het glas heen. Eten was zeer matig. Receptioniste bij aankomst was zeer ijzig. Geen enkele vriendelijkheid of iets in de vorm van een warm welkom. Kamers hebben een opknapbeurt nodig. Lampen zaten onder het stof. Dat was vooral goed te zien toen zij brandden. Ligging is prachtig!

Mooie centrale ligging t.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Airco/licht maakte veel lawaai, terwijl airco echt wel nodig was omdat de kamer bijna de hele dag in se zon lag

Mooie centrale ligging t.o.v. fietsroutes en overige horeca

We waren in zijn geheel wel erg tevreden.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

we hadden meer verwacht van het ontbijt. Geen fruityoghurt en weinig keus brood, weinig vers fruit geen vers fruitsap

de airco en toffe kamers Restaurant vonden we heel goed. zeer vriendelijk onthaal

prachtig uitzicht; heerlijk verzorgt verblijf .

ik weet het niet !

Het ontbijt was prima en er was allerlei soorten brood . Persoonlijk miste ik kwark maar daarvoor heb ik heerlijke crackers gegeten met haver en lijnzaad . i.v.b. met mijn gevoelige darmen.. Tussentijd werd alles schoongemaakt goed verzorgd!

De kamer was prima bedden waren goed het ontbijt was goed.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

De kamer was prima bedden waren goed het ontbijt was goed. Het ligt tegen het centrum en toch rustig. In de omgeving kun je mooie fiets of wandeltochten maken . Komen zeker nog eens terug

Nachtbewaker was zeer vriendelijk en top.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Personeel aan de receptie was niet vriendelijk en te direct. Zo en niet anders. Voor 4 sterren is het hotel te oud en hebben ze niets meer vernieuwd. Dit is te merken aan de lavabo die aan het roesten is, te kleine doucheruimte in het bad. Te steile trap naar het eerste verdiep waarvan verschillende treden zijn doorgezakt....

Nachtbewaker was zeer vriendelijk en top. Idem voor het personeel aan de ontbijttafel.

goed voor een kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

de prijs is redelijk hoog voor wat je krijgt. Maar met de schaarste in Terneuzen is er duidelijk markt voor.

locatie is gewoon super voor de stad Terneuzen. Hotel voldoet verder aan de verwachtingen. Ontbijt is standaard maar goed. De kamers schoon.

Ik zag pas na het boeken dat het hotel niet...
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Gezien het aantal gasten-op-leeftijd verbaasde me dat er geen toiletverhoger was. De tioletten zijn erg laag.

Ik zag pas na het boeken dat het hotel niet rolstoelvriendelijk, dus ook niet rolatorvriendelijk is, maar de dame aan de balie dacht fijn met mij mee (we kregen een kamer naast de lift) en was erg behulpzaam. Bij vertrek was iemand beschikbaar om de rollator naar buiten te brengen zodat ik mijn moeder kon ondersteunen.

Goed geslapen, lekker en divers ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Iets verouderd interieur op onze kamer. Dit zou wel een moderner jasje kunnen krijgen

erg ruime keuze bij het ontbijt, zelfs glutenvrije crackers! Bedden liggen supergoed

Prima verblijf in Terneuzen, voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

De douchebak is wat aan de kleine kant en had een douchegordijn! Dit is een minpuntje. ( kamer 4) Verder oké!

Ontzettend fijn bed! Super! Behulpzaam personeel. Fijn dat er ook een restaurant bij is waar we heel lekker hebben gedineerd. Kamer was schoon en naar verwachting. Goede ligging nabij de Westerschelde en ook niet te ver van de binnenstad.

Leuk hotel. Zeker ook voor leuke fietstochten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De douche was in het bad. Niet handig. Het dorp Terneuzen is wel toe aan een update. Veel leegstand van winkels.

Keurig netjes hotel. Prima kamer en Goed ontbijtbuffet . Ruimte om fietsen te stallen. Parkeergarage òp 50 meter van hotel.

Het verblijf was fantastisch en aardig personeel.

n.v.t.

Goed ontbijt schone kamer en een uitstekend uitzicht over de Westerschelde en de sluizen naar Kanaal van Gent naar Terneuzen. Terneuzen heeft een leuk centrum met veel leuke terrassen. we hebben ons niet verveeld.

• Tweepersoonskamer met Landzicht

Hotel is gedateerd en nodig aan een opknapbeurt toe. Personeel in ontbijtzaal was vriendelijk en behulpzaam maar met te weinig personen en ongeorganiseeerd. Ontbijt werd niet goed en tijdig bijgevuld waardoor de nodige zaken telkens op waren. Ze hadden de tijd niet om de tafels af te ruimen wat weer leidde tot zoekende gasten naar een vrije, schone tafel.

Locatie aan de Schelde

We hebben ervan genoten juist jammer van het slechte weer maar daar kunnen jullie niets aan doen hé.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

De badkamer kon beter. Liever een inloopdouche en vooral een tafeltje of rekje om je toiletzakken te zetten, daar was nogthans plaats voor!!! De koffie viel ook tegen bij het ontbijt, niet te drinken, veel te sterk en met melk lust ik dat niet.

Het ontbijt was lekker, kamer goed. Het eten in het restaurant was ook zeer lekker.

het zoveelste slechte alternatief in Terneuzen. t'wordt tijd voor wat nieuws hier.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Je kunt het restaurant wel upgraden maar het blijft vergane glorie. Zeer gehorig. Houten plafonds dus je moet hopen dat er niemand boven je zit. dat was bij mij helaas niet zo (stamp stamp). douchen in een bad met een douchegordijn dat tegen je aankomt. geen airco, vloerbedekking bobbelt. het is gewoon niet meer van deze tijd en dan is de prijs simpelweg te hoog. Dat maak je met een mooie locatie aan de westerschelde gewoon niet goed.

hotel in Terneuzen met prima ligging en vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

badkamer bad met klein schermpje om te douchen oudere mensen geraken moeilijk in en uit het bad zou deze dringend aanoassen naar inloopdouche Ontbijt had meer keuze verwacht voor deze dagprijs is maar basic

vriendelijk en behulpzaam personeel en de ligging van het hotel overal dichtbij

Het was vooral te duur.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Preis kwaliteitverhouding slecht. Ligt kapot. Praia bleef gelijk. Personeel zeer hand. Kon dus niet helpen. Trappenhuis ongeschikt

Mooi uizicht, dicht in het centrum

Ontbijt oké, de rest slecht
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Kamer zeer gehorig, kamer erg veroudert. Als iemand in de kamer er naast zich omdraait kraakt het door het hele hotel... vergaande glorie...

Ontbijt was prima

Goed hotel met goede prijs/kwaliteits verhouding
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

de douche in het bad is wat achterhaald en onhandig. Mag best wel eens een douchecabine of inloopdouche. Restaurant konden we niet terecht i.v.m. party.

goede bedden, degelijk ontbijtbuffet, airco aanwezig, ramen die open kunnen

geweldig!

douchen in bad.

Hele nette kamers, super schoon. Zeer vriendelijk personeel! Goed restaurant erbij en heerlijk ontbijt in de morgen. Wat wil een mens nog meer!

fantastisch verblijf wij willen niet eens naar huis gaan alles is centraal om te vinden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In het restaurant waren er geen drank menu kaart tenminste dat hebben wij niet aangeboden gekregen. Verder was het eten super.

Ontbijt was lekker. Alleen de Orange jus was minder smaakt wat waterig. Verder hebben wij niets te klagen.

Lekker ontbijt en locatie dicht tegen de haven en het...
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

In het bad was het haar van de vorige gebruiker nog aanwezig. Echt vies. Daarnaast zat er een grote dikke zwarte spin op de kamer.

Lekker ontbijt en locatie dicht tegen de haven en het theater.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Voldoende voor een kort verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Gedateerde accommodatie (krakende trappen en vloeren). Badkamer gedateerd, kan schoner (kalkaanslag), kunststof van wastafelblad laat los van ouderdom. Geuren uit de (afwas)keuken ruik je door het hele hotel. Beeldkwaliteit van de TV is matig. Met de huidige staat van het hotel is de prijs te hoog.

Goed bereikbaar (vlak bij parkeergarage die niet duur is). Prima ontbijt.

Een goed verzorgd hotel met zeer vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

we kregen een upgrade naar de Scheldekant. We hebben genoten van het uitzicht. We hadden een ruime kamer. De badkamer is gedateerd, maar alles was prima schoon.

Een zeer aangenaam verblijf voor een weekendje weg!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Televisie wat verouderd, afstandsbedienig werkte niet.....

Mooie kamer. Héél lekker onbijt! En het restaurant zeker een aanrader! Hotel goed centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

• Tweepersoonskamer met Landzicht

Voor de prijs had ik meer comfort verwacht: kunt alleen in bad douchen, erg kleine tv, te weinig ontbijttafels

Vriendelijk personeel, goed restaurant (alhoewel wel wat prijzig), mooie locatie

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Ons geboden prijs zeer goed, locatie perfect.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Als er lage bezettingsgraad is, kamers zo ver mogelijk uit elkaar laten bezetten (ook boven elkaar). Maar dat zal voor schoonmaak niet het meest efficiënt zijn.

Ontvingen een sympathieke upgrade naar kamer met zeezicht. Ons verzoek om stille kamer kwam echter helaas niet uit. Kamer 305 bleek gevoelig voor burengeluiden en vooral voor zwaar bromgeluid uit naastgelegen technische ruimte.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Soepelheid van personel en aandacht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer rook behoorlijk naar rook van sigaretten, kregen andere kamer aangeboden. Maar het hoort zo niet. Is rookvrij, kennelijk geen toezicht.

Soepelheid van personel en aandacht. Prachtig uitzicht. Kamers netjes opgeknapt.

Nog niet in het hotel geweest maar eerder wel eens en was...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wilde mijn kamer annuleren maar had per ongeluk een kamer zonder annulering geboekt (Booking.com selecteert deze automatisch als goedkoopste) maar dit was absoluut niet mogelijk. Ook niet na het aangeven dat we op een ander moment terug zouden komen. Uiteindelijk om kunnen boeken naar een ander weekend. Erg jammer, dit heeft zeker invloed op een eventuele terugkeer naar het hotel.

Nog niet in het hotel geweest maar eerder wel eens en was redelijk bevallen. Niet veel te doen in het hotel.

het uitzicht en het personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

hadden van een deluxekamer iets meer verwacht:verouderde badkamer,kleine tv,geen kleine verrassing zoals vermeld op de site....ontbijt basic.

het uitzicht en het personeel.

Uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Enig "minpuntje": de ruime badkamer is mogelijk aan enige renovatie toe. Was wel netjes en schoon.

Ontbijt uitstekend, kranten aanwezig. Kamers goed, zeer ruim, grote bedden. Kamers netjes en schoon. Heerlijk terras. Normale consumtie-prijzen. Hotel tussen centrum en kust, ideaal. Prima informatie van baliepersoneel.

Prima hotel voor een weekendje Zeeland!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De badkamer was enigszins gedateerd. Scheuren in de tegels. Alles was wel schoon.

Uitstekende locatie, uitzicht op zee. Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Ook het bed was heerlijk!

2 dagen geweest meer als zat.echt groot daar is het niet.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Qua prijs voor de kamers vind ik dan weer wel wat duurder ondanks het oud eruitziet!

Ouderwetse interieurs,kamers mogen zeker wel vernieuwd worden.Oude douche en oudbollig ingerichte tegels uit jaren 60 schuren in de muur.Daar integen lagen de bedden dan weer wel comfortabel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heerlijk verblijf met uitzicht op de Westerschelde.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen (overdekte) fietsenstalling. De fietsen konden wel achter een hek naast het hotel worden gezet, dat 's avonds werd afgesloten. Gelukkig regende het niet tijdens ons verblijf.

Vriendelijkheid van het personeel! Werkelijk voortreffelijk. Lekker eten en drinken op het terras. En een fluisterstille airco op de kamer!

zie bovenstaand e opmerkingen
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Door de ligging van de kamer was het er erg warm! Door de gordijnen dicht te houden en de airco aan is dit enigszins te compenseren. Maar het wordt er daardoor niet gezelliger op. Waarom geen markiezen aangebracht, dit zou ook de uitstraling van het hotel ten goede komen en de kamers blijven koeler.

Goede kamer maar wel gehorig! Goed ontbijt

Het hotel is geen toppertje. Niet wat je van een Golden Tulip mag/kan verwachten.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Wat tegen viel begon al bij aankomst. Parkeren kan in een parkeergarage op 50 mtr van het hotel. Dit is alleen betaald parkeren. Dit is niet echt gastvrij. Wij hadden bedden op de eerste etage. In die van mijn vrouw zat een kuil waardoor ze slecht geslapen heeft. Wat er met die van mij aan de hand was weet ik niet, maar ik kon sochtends mijn nek bijna niet bewegen. Zeer slecht geslapen. De bovenbuurman kan je letterlijk volgen waar hij loopt in zijn kamer: het is ergerlijk gehorig. Het kluisje in de kamer deed het niet. Een error lampje en batterij lampje bleef branden. Dit heeft ons doen besluiten het bij 1 nacht te houden en de tweede nacht te annuleren. Het hotel bood ons een andere kamer aan op de bovenste verdieping. Hier was geen bovenbuurman die lawaai kon maken en de bedden waren prima. Goed geslapen de tweede nacht.

De locatie was prima. Vlak bij het strand en verschillende waterwegen. Ontbijt goed, niets bijzonders. Vriendelijk personeel, niets mis mee.

We hebben genoten!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De douche in de kamer, te flauwe waterstraal. We hebben 4 nachten in dezelfde lakens moeten slapen, hadden toch graag gehad dat ze eenmaal ververst zouden geweest zijn.

personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Een uitstekend restaurant, heel verzorgd en super lekker.

Een aanrader !!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Niets negatiefs aan te merken !!

Heerlijk ontbijt,alles erop en eraan-zelfs vers gesneden ananas -aardbeien enz Vriendelijkheid van het personeel ,zowel in het hotel als in het restaurant !!!

Ontbijt was goed, genoeg keuze.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

De bediening op het terras het duurde erg lang, en toen er iemand kwam om de rest van de bestellingen op te nemen werden wij genegeerd.

Ontbijt was goed, genoeg keuze. De bedden lagen ook prima

Goed verblijf gehad!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alleen betaald parkeren in de omgeving. Op de website van booking.com staat dat je vanaf 14.00u mag inchecken. Wij werden aan de balie verzocht om ergens laat in de middag (liefst na 15.00u) terug te komen om in te checken, omdat de kamer nog niet schoon was. Onze kamer was best gehorig, we hoorden de buurman plassen en ook zijn tv hoorden we best goed. Er is geen sprake van een strand. Wij vonden de kamer best warm, ondanks de airco.

Het bed is geweldig! Het ontbijt is keurig verzorgd en ruim voldoende. Vriendelijke personeel over het algemeen. Goede locatie, je loopt zo het centrum in. Voldoende eetgelegenheden in de buurt. Leuk centrum, ruime keuzes aan winkels, horeca etc. Schone kamer. Prima uitzicht (aan de voorkant van het hotel) op de haven en de Westerschelde.

Prima verblijf ( voor enkele nachten)
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Raam kon op slaapkamer niet open in de nacht omdat gordijn niet dicht gaat ( wel een airco aanwezig) maar was meer voor wat frisse lucht. WiFi viel regelmatig weg op de kamer. Iets te zachte bedden ( wel luxe en grote bedden).

Vriendelijk personeel. Dichtbij het centrum/eetgelegenheden en de dijk met de zee. Parkeren ging makkelijk kan op de dijk of ondergronds parkeergarage ( betalen bij beiden).

Goed voor één nacht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geboekt voor 2 personen, maar slechts handdoekenset voor 1 persoon. Zeer luidruchtige airco (kamer 203) die zelfs wanneer die uitgeschakeld is 's nachts blijft 'brommen'. Heel simpel ontbijt, 4-sterren onwaardig. Zelfs geen vers fruitsap of lokale producten.

Zeer goede ligging, vlak bij centrum en Westerschelde.

Toen we aankwamen hadden we een hele aardige receptioniste...

Er viel niets tegen.!

Toen we aankwamen hadden we een hele aardige receptioniste en dat geeft gelijk al een goede indruk.! Verder was alles lekker schoon en de ontbijtzaal zag er uitnodigend uit en de dame die het ontbijt verzorgde deed dat met bezieling en had feeling voor haar werk. Het ontbijt was ook erg netjes.

Boten-liefhebber?? Zeker boeken!
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Er was een bromtoon wat elke 10 minuten klonk, ook midden in de nacht. Ik kon hier doorheen slapen, maar mijn vriendin had daar wat moeite mee. De bedden waren naar ons idee te zacht. Maar dat is net wat je gewend bent.

Lekker ontbijt, vriendelijke bediening. En echt super dichtbij de sluizen. Verder een lekker rustig hotel.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er was niets wat ons tegenviel.

Het was voor ons geweldig om een dagje tot rust te komen,het ontbijt was heerlijk en uitermate netjes opgesteld met gastvrije bediening.

we hebben ontzettend genoten van het uitzicht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden het verwisselen van de handdoeken verwacht, maar we weten niet of dit hier het beleid is.

Het ontbijt was uitstekend. De kamer met zeezicht was grandioos

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima hotel op super locatie
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

-Grote ruime kamers -ruime badkamer -vriendelijk personeel -prima ontbijt -super locatie -parkeer garage op minder dan 1 minuut en heel goedkoop -bedden slapen heerlijk -geen last van uitgaansleven

Fantastisch hotel qua ligging en service
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Kamer was wel gehorig, ving alle geluiden van boven op.

De locatie was uitstekend. Heel centraal gelegen. De kamer was ruim, met uitbouw. Goed ontbijt en vriendelijk, behulpzaam personeel

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kleinigheidjes die wij aan de receptie hebben doorgegeven.

Prima ontbijt. Uitstekende ligging. Vriendelijk personeel. Prima bed. Prachtig uitzicht ( althans richting Westerschelde )

De ligging is echt geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Parkeren. Bij het havenhoofd of een straat verderop. Neem de parkeer garage voor de deur.

De ligging is echt geweldig. Neem zeker een kamer aan de Westerschelde kant.

ontbijt was goed, bv theekeuze matig als ik iets vroeg van...
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

kamer kon veel beter, zeer verouderd en niks van open ramen met mooi uitzicht

ontbijt was goed, bv theekeuze matig als ik iets vroeg van soort kon het er bijna niet van af.

Ontspannend, rustgevend en voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Het ontbijt was heerlijk met voldoende keuze, ook op het einde van de tijd ow te ontbijten was er voldoende brood, beleg, fruit enz.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Locatie, hygiene en bed
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Er was een zachte, maar continue brom waarneembaar van installaties De kamergrootte was niet in verhouding met de hoge prijs Het wifi systeem had een te beperkte snelheid: uploaden van foto's en video's naar een server nam te veel tijd.

Locatie, hygiene en bed

• Beoordeeld op: 28 april 2017

dikwijls geweest .maar nu tegen gevallen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ik vind het raar dat je altijd met kredietkaart moet betalen .kunnen ze niet ineens het bedrag opvragen via maestrokaart.ik ben naar churchillhotel geweest daar dichtbij.en ook met jullie geboekt en daar ging het wel met maestro

De kamers met zicht op het waterwel goed en mooi.maar wenig te doen in hotel.het ontbijt is middelmatig

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Heel goed en heel slecht!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

DE kraan in de badkamer van het bad en douche veeeeel te zuinig afgesteld. Geen vrouw kan haar haar wassen met dat straaltje. Schimmel in diverse voegnaden v d tegels i d badkamer. Dit kan beide echt niet en zeker niet voor de prijs!

DE plek en het p[ersoneel.

Fijn om te wandelen en om te winkelen!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bij aankomst nog wat lawaai vanwege werken aan de badkamers.

Zeer lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel! In het restaurant kon je ook zalig lunchen en dineren. De kamer is groot met een geweldig uitzicht.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

centraal in Terneuzen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Niets. Wel heb ik het idee dat de bedden beter tegen de andere wand gezet hadden kunnen worden dus t.o. waar ze nu stonden. Nu keek je nl. Op de Dow industrie terwijl als de bedden aan de andere kant hadden gestaan dan was er alléén zicht op het water geweest.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, locatie vlakbij de Westerschelde, stad.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

We hebben het goed gehad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het parkeren. Op werkdagen moet je op de openbare parkeerplaatsen steeds zorgen dat je op tijd de parkeermeter bijvult

Het uitzicht vanuit het raam op de Westerschelde was boeiend

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Feels like home away from home.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

De dame aan de receptie was bijzonder hartelijk en vriendelijk voor mijn kleindochter, wat ik erg op prijs stelde.... ook op dat moment prachtige kerstdecoratie !

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

uiterst vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

stopcontacten leken niet goed te werken, GSM opladen is niet gelukt. We hebben niet gevraagd wat het probleem was wegens maar 1 overnachting

uiterst vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Goede bedden en verzorgt ontbijt

Ontvangst was nogal kortaf. Dame achter de balie had denk ik haar dag niet. Is een gedateerd hotel. Wel schoon maar enigszins achterhaald.

Goede bedden en verzorgt ontbijt

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Mooie ligging.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Gedateerd. Eenvoudig ontbijt (voor de prijs) Je kunt vlak bij parkeren maar het is een beetje knullig dat het hotel dat niet financieel compenseert.

Mooie ligging.

ligging, dicht tegen het restaurant waar we geboekt hadden ,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

kamer staat beschreven als luxe tweepersoonskamer en de prijs is er dan ook naar .Maar was naar mijn mening niet zijn prijs waardig. Ontbijt was gewoon , maar ook niet meer dan dat . Vers fruitsap is een must . De tafel voor het ontbijt moet je zelf dekken.

ligging, dicht tegen het restaurant waar we geboekt hadden , uitzicht op de zee

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Rustig hotel, goede bedden.
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

De kamers mogen weleens gemoderniseerd worden. Die bloemetjes gordijnen en rode vloerbedekking zijn niet meer van deze tijd.

Rustig hotel, goede bedden.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Was alleen om te overnachten in het centrum. Zie beoordeling hierboven.

Atmosfeer in de kamer.

Het ontbijt was goed. De kamer minder. het uitzicht was geweldig, maar de kamer bedompt. Airco te koud, want op bed gericht. Het raam kon open, maar was niet voldoende.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Weekendje Terneuzen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Vanwege de wind moest het raam wel dicht. Dan is het snel benauwd op de kamer en de airco is geen optie, want die maakt nog meer geluid dan het verkeer en de wind samen. Redelijk ontbijt: bacon en roerei koud omdat de rechaud niet verwarmd was.

Kamer op de 2e etage met uitzicht op de Schelde. In een woord: goed. Centraal gelegen dus alles goed bereikbaar. Goed bed.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Goed verzorgd hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Badkamer moet nodig gemoderniseerd worden,douchen alleen mogelijk in bad achter een glazen wandje van 50 cm.

Het ontbijt was ruim voldoende en netjes verzorgd. Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Terneuzen is een verrassend leuke plek
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Parkeer gelegenheid is voor verbetering vatbaar, hotel heeft geen eigen parking

Snelle bediening (maaltijd) nadat we tegen half negen 's avonds aankwamen

• Beoordeeld op: 4 september 2016

goed hotel maar bepaalde personeelsleden moeten eens een spiegel voor gehouden worden
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

in plaats van badkuip een douche vooral als je wat ouder wordt en mijn man heeft een nieuwe heup kan moeilijk alleen in en uit stappen de ontbijt dame was nadrukkelijk aanwezig mee neurieen met de radio die aanstond met de deurtjes slaan al aan het opruimen van de glazen (om ongv. 8.30 uur ) brood moest je zelf snijden het ontbijt viel ons erg tegen dan zijn wij beter gewent

de eerste dame a/d balie stond ons keurig te woord en handelde alles keurig af de tweede dame die zich ook achter de balie bevond kwam nog al bitserig over. lekkere bedden kamer was goed

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

goed voor een overnachting
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Beperkt ontbijt geen vers fruitsap mag wat meer variatie zijn hotel ontbreekt aan sfeer kamers zijn vrij troosteloos

Vriendelijke ontvangst rustige ligging Voldoende openbare parking in de omgeving

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Een aanrader
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Het toezicht op het ontbijt, gedurig aan staat er iemand op wacht, is dit om smokkelaars te betrappen of om tijdig te kunnen bijvullen. Indien het dit laatste is kan het best wat anoniemer. Vervelend als ze op je vingers zitten te kijken toch zeker op deze stuurse wijze.

Vriendelijke ontvangst Goed ontbijt Mooie kamer Proper hotel Je krijgt echt waar voor je geld.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

volgende keer weer!
    • Tweepersoonskamer met Landzicht

Ach, het uitzicht vanuit de kamer met landzicht was niet spectaculair.

Vriendelijk en hartelijk personeel in comfortabel hotel, charmante eigenaresse, lekker eten in La Vie, prima bedden. Terneuzen en Golden Tulip waren een positieve verrassing.