Beoordelingen over Hotel Lion D'Or 4-sterren

Kruisweg 34-36, 2011 LC Haarlem, Nederland

#7 van de 16 hotels in Haarlem

Geweldig hotel; prachtige inrichting, behulpzaam personeel, heerlijk ontbijt, prima ligging.

---

Wat een geweldig hotel. Prachtige inrichting, behulpzaam personeel, heerlijk ontbijt, prima ligging (2 minuten vanaf station en je bent binnen 5 minuten in het centrum). Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Super na me zin gehad
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het ontbijt lagen eieren die je zelf op een bak plaat kunt bakken dat vind ik niks En zeker niet als het druk is in de ontbijt zaal zou ook niet weten hoe het anders moet hoor

Zeer goed, een aanrader

Jammer dat er geen ruimte was rond wasbakje om even toiletzak of make-uptasje neer te zetten

Heerlijk ontbijt. Zeer gezellige ontbijtruimte. Mooie kamers. Recent gerenoveerd . Goede bedden. Veel opbergruimte. We hadden een kamer voor 3 personen. Het 3de bed was een volwaardig bed. Badkamer met douche en bad. Alles nieuw!

Heerlijk verblijf in Haarlem gehad.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was prima. Bed was prima. Koffie en thee op de kamer. Bad en douche. Toen we nog niet konden inchecken konden we wel de koffers vast stallen. Enigste wat we misten is een spiegel op de kamer. Er was alleen een badkamerspiegel

Ontbijt was erg lekker!

ontbijt goed.

kamer was beneden aan straatkant. gehorig. hoorde mensen praten en voorbij lopen met koffers op wielen. toen we dit vertelden was antwoord, oh dan bent u een slechte slaper

ontbijt goed. bedden goed. goed schoon. leuk personeel. dicht bij centrum

Prima. Voor herhaling vatbaar.

Wij hebben geen klachten.

Uitmuntend personeel !! Vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn mooi, goed verzorgd. Uitstekende bedden. Ontbijt prima. Alles vers en uitgebreid.

Prima naar ons zin gehad hier, zou zo weer boeken.

Geen gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Uitzicht van onze kamer op een rommelig terrein.

Prima ontbijt, aardig personeel en een goede locatie in Haarlem. Prima faciliteiten in de hotelkamer, lekkere koffie, goede douche. Jopenbier.

Centrale locatie, goed ontbijt, kamers op het oog mooi
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Begane grond erg gehorig voor geluiden van buiten. Kamer ziet er mooi uit maar niet altijd praktisch (gat tussen matrassen, erg hoog toilet, regendouche niet comfortabel)

Centrale locatie, goed ontbijt, kamers op het oog mooi

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij vonden de kamer niet echt schoon. Het was erg stoffig en hier een daar een erfenis van de vorige gast(en). Daarnaast was het erg gehorig.

Locatie was prima. Dichtbij het station en het centrum. Ontbijt was erg goed en het personeel was vriendelijk.

Prima, voldeed aan de verwachtingen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel en de algemene uitstraling van het hotel zijn vriendelijk, maar ook vrij zakelijk.

Ruime kamer met prima bedden, schoon en netjes sanitair, uitgebreid ontbijtbuffet.

Het was heerlijk in Haarlem
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks dat de boel net gerenoveerd zou zijn waren er toch de nodige zaken in de kamer die niet voldoende waren, lekkende bad kraan, loszittende wastafel kraan, kapotte lampen, airco functioneerde niet

Prima ligging, ontbijt goed geregeld

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prachtig hotel met rustige sfeer op a-locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Medewerkers maken weinig contact en in de nacht konden we in eerste instantie niet naar binnen omdat de nachtportier de deur niet zag of hoorde. Uiteindelijk opgelost naar tevredenheid.

Prachtige kamer, mooie ruimtes en prachtige ontbijtzaal met goed ontbijt.

Prachtig en comfortabel hotel met uitstekende faciliteiten
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alleswas meer dan in orde, dus absoluut GEEN minpunten

Prachtige en comfortabele kamer Uitstekend en uitgebreid ontbijt Op een paar minuten lopen van Haarlem centrum Aanrader voor iedereen die in Haarlem wilt verblijven

Heerlijk genoten
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mijn vriendin en ik gingen een weekendje Haarlem. In het hotel kregen we gelijk de nieuwste kamer we waren pas de 2de die erin gingen. Zag er top uit! Het is een modern en hip aangekleed hotel!

Prima kamer met schone badkamer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchekop kon niet heel hoog en bed was enigszins hard.

Prima kamer met schone badkamer. Niet gehorig. 10 min lopen van de grote markt maar de route daarheen zijn ook al winkeltjes dus is gezellig lopen. Het ontbijt was goed. Voor ieder wat wils.

Ligging prima, vriendelijk personeel en ruim en schone kamer

Het personeel was erg vriendelijk. De kamer was ruim en schoon en het sanitair was goed. Wat prettig was met drie personenen was het aparte toilet. Ontbijt was heerlijk.

Heerlijk genoten van het mooie Haarlem
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor 4 sterren toch summiere kamer( geen koelkastje🤔) Temperatuur in badkamer leek wel tropisch

Interieur ontbijtzaal was prachtig in tegenstelling tot de kamer( beetje summier) Ontbijt heerlijk en idd HEERLIJKE KOFFIE Roomservice okay

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Receptie beetje chaotisch. Niet altijd iemand aanwezig en geven weinig informatie, komt niet zo proffesioneel over, maar als je ergens om vraagt wordt het wel meteen voor je geregeld

Schoon hotel, goed ontbijt en midden in het centrum

Prima hotel, dat op een perfecte locatie licht, letterlijk op een steenworp van het sation

Het uitzicht viel tegen omdat we uitkeken op een plat dak vol sigarettenpeuken terwijl aan de voorzijde het levendige stationsplein zichtbaar is.

Fijne kamer met prima voorzieningen. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en de lounge is een prima plek om te ontbijten.

Niettegenstaande de ligging aan het station is het er toch...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers en gangen zijn wat gedateerd, maar er wordt aan gewerkt. Als we terugkwamen van onze wandeling om 15u was de kamer nog niet opgeruimd. Dat werd dan alsnog om 16:30 gedaan. Het bed was wel stevig van vering maar toch heel goed geslapen.

Niettegenstaande de ligging aan het station is het er toch relatief rustig. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, heel gevarieerd, vers en lekker. De bar is uitnodigend. Goede TV en Wifi.

Een mooie ruime kamer met goede voorzieningen.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Een mooie ruime kamer met goede voorzieningen. Heerlijke ruime douche. Enig minpuntje, is dat het raam niet open kon. Maar de kamer welke ik had was op de begaande grond. Dus begrijpelijk. Verder prima hotel!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Goede locatie, knus modern met juiste gemakken.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Kamer was warm bij binnenkomst, verwarming stond op 5, maar raam kon open (2e verdieping), dus opgelost. Op begaandegrond kan er geen raam open wat ik heb begrepen. Met raam open slapen word je wel gewekt door het leven op het plein ervoor, vooral de veegeagentjes die achteruit rijden (piep piep piep), maar dat in inherent aan de locatie, niet als ongemak ervaren.

Knusse kamer, heeft wat je nodig hebt. Schoon, netjes en modern warm ingericht. Lekker Nespresso op de kamer, ruime douche en heerlijk vers ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hadden rustige kamer gevraagd en hier was ook voor gezorgd. leuke inrichting van hotel. je voelt je welkom met verse bloemen op tafeltjes en bij entree buiten. vriendelijk personeel.

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer is veel ouder dan lijkt op fotos. Dit was voor ons een enorme tegenvaller. Uitzicht op apparatuur op t platzak en De brandtrap. De badkamer wel schoon maar heeft wat kleine schimmelplekjes. Nodigt niet uit

Het ontbijt was super. Locatie is prima

Mooi hotel in een prachtige stad Haarlem!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren bij het hotel is niet mogelijk, parkeren met de auto is niet te doen verschrikkelijk duur in de nabij gelegen straten, parkeergarages.

Gastvrij, behulpzaam personeel, netjes en schoon hotel, uitgebreid en smakelijk ontbijt, loopafstand naar het centrum prima te doen.

Een heerlijk hotel voor een goede prijs wat een stedentrip compleet maakt!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond her heel jammer dat er niets geregeld is met parkeergelegenheid. Waren nu €22,- kwijt voor parkeerkosten. Dat vind ik niet zo klantvriendelijk.

Een gezellige uitstraling met vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Prima locatie!

weekend shoppen en musea in Haarlem
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hotel is deels sfeervol gerenoveerd, maar nog niet alle kamers (kamer achter was heerlijk rustig maar een beetje gedateerd)

centrale plek, gezellige lobby, uitstekend ontbijt, rustige kamer aan de achterzijde

Ontbijt was heerlijk (en werd continu aangevuld), kamer was...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was wat aan de warme kant en de deuren gingen vrij luid dicht.

Ontbijt was heerlijk (en werd continu aangevuld), kamer was schoon, pesoneel heel behulpzaam. Ik zou dit hotel zeker aanraden.

er zaten bloedspetters in de badkamer waardoor we een geen fris gevoel hadden. badkamer was ook toe aan renovatie; schimmel en vochtplekken op plafond

locatie, sfeer van het hotel

Prima ligging, mooi hotel (vooral ontvangst, bar/lounge)...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel wordt gerenoveerd, maar onze kamer was nog niet aan de beurt geweest. Dat kon je wel zien.... Foto’s van hoe het er na renovatie uit komt te zien waren zeer veelbelovend! Hotelkamer en met name de badkamer waren erg warm en het bed was (maar dat is heel persoonlijk) wat hard.

Prima ligging, mooi hotel (vooral ontvangst, bar/lounge), goed verzorgd ontbijt.

Prima hotel, maar een 4 sterren twijfelgevalletje.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Er hing een putlucht op de kamer en de ramen konden niet open (kapot). Wij vonden de bedden te hard, maar dit is wellicht persoonlijk. Prijs kwaliteit verhouding wellicht beter na renovatie.

Het ontbijt was fijn! We hadden een fijn bad op de kamer. De lobby en entree waren sfeervol. De kamer was schoon.

Dagje Haarlem
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kregen een niet schoongemaakte kamer, werd snel opgelost met gratis drankje, nieuwe kamer heel klein, waar laat je je spullen? Parkeergeld voor een etmaal € 25. Kan dat niet anders?

De locatie, vlak bij centrum, vriendelijk personeel.

Dit hotel is klein en netjes en biedt persoonlijke aandacht en hoge kwaliteit aan.

Kamer 204 heeft aandacht nodig: in de badkamer werken de stekker en haardroger niet en de douchedeuren piepen. De deur naar de kamer gaat ook niet makkelijk open. Ik kan me voorstellen dat de kamers naast de trap minder aangenaam zijn als de zware gangdeuren open en dicht gemaakt worden.

Ik heb via booking.com 2 kamers gereserveerd voor 4 nachten tijdens de kerstdagen: 1 x familiekamer en 1 x tweepersoonskamer. Als familiekamer had ik een suite verwacht, maar deze kamer was echter één kamer met vier eenpersoonsbedden waarvan twee tweepersoonsbedden waren gemaakt. Voor ons gezin was deze kamer te krap. De personeel waren zeer vriendelijk een meedenkend en konden van onze reservering 2 x tweepersoonskamers maken voor dezelfde prijs. We waren zeer tevreden. De lounge is zeer aangenaam met een woonkamer sfeer en gevoel. Het ontbijt is heel lekker met uitgebreide keuze van verse eten (eieren die man zelf mag koken waren ideaal en versgebakken croissants waren heerlijk). Met de kerstdagen mochten we ook gebruik maken van de vergaderkamer om onze eigen muziek te maken en spelletjes te spelen. Erg leuk. De locatie is ook ideaal: vlakbij het Haarlem Centrale Station en het mooie centrum.

Warm welkom in Haarlem
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Ik heb liever een bad dan enkel een douche. Maar misschien komen die in de toekomstige kamers, want het hotel wordt gerenoveerd.

Wat een ouderwets warm welkom word je hier geheten. Werkelijk hele aardige ontvangst bij de receptie. Bed (matras) vond ik ook bijzonder fijn slapen, en ik verblijf veel in hotels van het hogere segment, dus kan het weten. Prima ontbijt en knusse lobby. Accessoires op de kamer van The Spa plus thee- en koffie faciliteiten. Ik kon vlak achter het hotel parkeren, gratis omdat het kerst was. Maar eigenlijk is dit het ideale hotel voor treinreizigers omdat het schuin tegenover het station ligt.

Goede locatie, fijne bedden, lekker bad en heerlijk...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Check in bij de mannelijke collega was zakelijk en niet echt hartelijk. De check out was vriendelijk en hartelijk.

Goede locatie, fijne bedden, lekker bad en heerlijk ontbijtje!!!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Rustig
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten.. er was weinig op het menu dus moest ik eten bestellen. De airco deed het niet, de kamer was nloed heet terwijl hij stond op 16grade.

Het ontbijt was best oke.. de jus'd orange was lekker ! Ik heb goed geslapen de kamer zag er netjes uit.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Fijn hotel en super ligging bij het centrum!

Ik vond de hygiëne tegenvallen. Onze kamer (nog niet gerenoveerd) was niet heel schoon. Bad hebben we zelf moeten schoonmaken, lag een onverklaarbaar goedje in.. Ook toilet bij de lounge was niet erg schoon.

Ontbijt was lekker, de entree en lounge erg mooi en goede sfeer! Kamer opzich prima, jammer dat er geen koelkast op de kamer was en dat het niet heel schoon was.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Leuk
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiëne iets. Er lag een sok van een vorige hotelgast in mijn kamer. Receptie ging er sportief mee, bood zijn verontschuldigingen en een drankje aan. Verder was het redelijk schoon. Parkeren was in de garage 37 euro voor iets langer dan een dag. Wel dichtbij (station)

Onbijt was heerlijk! 'Huiskamer' gezellig. Kamers worden gerenoveerd, wat ik wel begrijp. Verder prima hotel met centrale ligging in Haarlem

Genoten!

De badkamer (echt aan renovatie toe, maar de renovatie staat ook gepland) Personeel niet allemaal even vriendelijk/spontaan

De uitstraling beneden (sfeervol) Het ontbijt Ligging tov de stad

Fijn hotel, goed gelegen voor een weekendje Haarlem!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen ventilatie in de badkamer en de aparte toilet.. Ook kunnen de ramen vd kamer op de begaande grond niet open. Gelukkig wel een airco die weer zorgt voor een heerlijk frisse kamer

de ontbijtruimte/ restaurant heeft een leuke sfeer en het ontbijt is lekker met heerlijke koffie Bij aankomst viel onze kamer nogal tegen. Klein en ouderwets.. Wat bleek deze verdieping was nog niet gerenoveerd. Na dit te melden bij de receptie kregen we meteen een kamer op de ( al gerenoveerde ) begaande grond. Een heerlijke kamer! Zoals ik begrijp zal over een paar maanden het hele hotel in dezelfde stijl gerenoveerd zijn en dan is de prijs/ kwaliteit dus ook correct.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Comfortabele kamer, badkamer, ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergelegenheid, je kan niet bij het hotel uitstappen, moest op de stoep ff parkeren, werd direct benaderd door de politie😏

Comfortabele kamer, badkamer, ontbijt

goed stadshotel, goede locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer was begane grond direct aan de straat waardoor we onze gordijnen dicht moesten houden.

Heerlijk ontbijt. Mooie kamer, prima afmeting, goede douche. Heel goed stadshotel.

ik heb me verwend gevoeld

zie vorig punt

ik had een kamer van 128,00 euro incl het gevraagde bad. wel veel geld. maar ik heerlijk gebadderd, geslapen en ontbeten. de lounge was prachtig en up to date. het personeel was behulpzaam. wel een kritisch punt over de hygiëne van de afstandsbediening. ik heb me verwend gevoeld.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Goed hotel vlakbij het station en een prima vertrekpunt om Haarlem te verkennen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor ons was de instelling van de vloerverwarming op de badkamer te hoog en niet lager te zetten. Hierdoor werd het ook te warm op de kamer. Het buitenraam openzetten was geen optie, want vlak onder ons raam op de eerste verdieping werd in het straatje stevig gerookt door bezorgers van een sushi-bedrijf. Daardoor hebben wij 's nachts de airco aan moeten zetten. Gelukkig hoorde je die amper en konden wij toch prima slapen.

Prima ligging vlakbij station en centrum. Vriendelijk en gastvrij personeel. Schone en goed verzorgde kamer met prima bedden. Een uitstekend ontbijt. Fijn dat je ook zelf op de kamer koffie kan maken. Haarlem is een leuke stad, lang niet zo hectisch als het grote Amsterdam. En hier spreekt men nog Nederlands....!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Goed verzorgd hotel op prima locatie
    • Deluxe Eenpersoonskamer

geluid dat de deuren in de gang maken is wat hard, maar gelukkig stond ik in mijn gang als eerste op;-)

Ligging ideaal bij station en vlakbij centrum Goed ontbijt in leuk ingerichte zaal Prima bed en sanitair, vriendelijk en servicegericht personeel

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Dure, oude kamers, wel goed ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was echt oud. Vlekken in het tapijt, veel vieze plekjes in de badkamer. Toen we dat meldden bij de receptie zeiden ze ‘ja maar we zijn de kamers aan het renoveren’. Aan onze ontevredenheid over de prijs/kwaliteitverhouding werd niets gedaan. Prima hotel maar niet voor 150€ per nacht.

Ontbijt was super en de locatie ook

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima hotel!

De kamer is iets verouderd, mag iets gezelliger aangekleed, ook iets meer ruimte om te zitten was prettig geweest. Ook mistte ik een minibar. Verder alles aanwezig, lekker bed, alleen was het wat warm op te kamer.

De bedden waren prima en de kamer zag er netjes en schoon uit. Het ontbijt was perfect, heerlijk uitgebreide en het is gezellig zitten. Ook s avonds kun je gezellig nog even een drankje doen. Top locatie tegenover het station en in 10 min lopen ben je in het centrum. Aanrader! Ook konden we onze bagage stallen voor de rest vd dag achter een deur met slot.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Gehorig en te prijzig hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg gehorig hotel dus neem oordoppen mee. De prijs/kwaliteitverhouding is zoek. Beetje smoezelig en gedateerd.

Mooie locatie, lekker en uitgebreid ontbijt.

Ontbijt was prima, het personeel vriendelijk en behulpzaam...

De vloerverwarming in de badkamer is niet te regelen en daardoor was het daar wel erg warm.

Ontbijt was prima, het personeel vriendelijk en behulpzaam bij het adviseren over de "te doen"mogelijkheden in Haarlem. De kamer was ruim en schoon.

Lekker genoten midden in het centrum van Haarlem maar de parkeergelegenheid in de Parking is duur

Het comfort op de kamers. Douchen moet in het bad en dus moeilijk in te stappen. Ook de kraan van de douche was oud en moeilijk te regelen. De 4 persoonskamers zijn ruim geoeg maar er was aan twee bedden geen ruimte voor een nachtkastje.

De ligging in het centrum, het ontbijt en de avondopening tot 1.00 uur voor een afzakkertje.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Een uitstekende ervaring, dicht bij station en centrum, heerlijk verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een kamer op de begane grond aan de straatzijde. Zeer gehorig tot 0.00 u. Brommers, fietsers, bussen en af en toe rennende mensen die blijkbaar de trein moeten halen langs je raam. Groepje hangjongeren. Had ook wel wat zo midden in de stad, maar niet geschikt voor rustzoekers. 's Nachts viel het erg mee.

Vooral de vriendelijkheid en vrolijkheid van het personeel vielen op. Verder ziet alles er stijlvol en verzorgd uit. Prima ontbijt.

Wel een gast vrij hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vlucht route is niet actueel en ik heb een welkom drankje gemist en een begeleiding naar de kamer het gevoel van je zoekt het maar uit.

Ontbijt was prima maar de kamer vonden wij aan de kleine kant.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Kan niet beter.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Het perfecte hotel voor een -helaas kort- zakelijk verblijf. Nog geen 50 meter lopen vanaf het treinstation. Om 10 uur s avonds prettige en gezellige atmosfeer en mogelijkheid tot een drankje. Comfortabele, frisse kamer met alle voorzieningen waaronder strijkplank en strijkijzer. 's Ochtends een uitstekend ontbijt. Ik kan me geen beter hotel voorstellen.

• Deluxe Eenpersoonskamer

kamers zijn oud , echt oud

Ontbijt was okay, leuke sfeer in het restaurant ..kamers zijn echt oud, heerlijk coffee machine maar dit alleen maakt geen moderne kamer.. maar wel een top locatie

Heerlijk dagje Haarlem.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Het bed was keihard. Een lekkere boxspring was voor dit geld wel op zijn plek geweest. Ik had aangegeven graag een kamer te krijgen op de laagst mogelijke verdieping en we zaten op de hoogste. En het was erg gehorig; we konden alles horen wat zich op straat afspeelde.

Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Genoten van een museumbezoek en de terrasjes.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Miste de leestafel met enige kranten/tijdschriften in het restaurant , maar deze kunnen mogelijk in een aparte leeskamer aanwezig zijn geweest ; hebben het echter ook niet aan het personeel gevraagd.

Prettige sfeer - goed logies en goed ontbijt. Enige toelichting voor het gebruik van de afstandsbediening zou nuttig zijn. Aanwezige wekkerradio zou ook handig zijn. Gebruiksaanwijzing voor het koffiezetapparaat (er zijn zoveel verschillende typen op de markt.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima hotel, leuk restaurant, kamer ok maar niet geweldig
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Prima hotel en kamer, naast CS. Had deluxe kamer, bedden waren prima, kamer was echter nog steeds vrij basic (met name badkamer leek eigenlijk niet opgeknapt) en best een contrast met het restaurant wat heel hip en trendy is. Prijs-kwaliteit daarmee ok, maar de kamers zouden iets comfortabeler mogen.

Praktisch, netjes en lekker!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

* zeer goede ligging, aan de uitgang van station en op wandelafstand van het gezellige centrum * zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt * gezellige ontbijtruimte * mooi onderhouden kamers

Centraal gelegen hotel met vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is geen mogelijkheid tot parkeren. Dat wisten wij na boeking. Alternatieven ontvangen per email.

Ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Personeel erg vriendelijk

Super Locatie en gezellig hotel

Geen bergruimte in badkamer

Het onbijt was lekker en voldoende keuze. De kamer was net , goed bed ruime badkamer. Badkamer zou wel een beetje opgefrist worden. Maar zou toch terug keren mochten we Haarlem nog eens bezoeken.

toppie de poppie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de deur van de badkamer openen was beetje krap

super ontbijt zelf je eitje bakken of koken, leuk om af en toe iemand een rauw ei te zien willen gaan pellen aan tafel als blijkt dat het dan toch rauw is lache ............ lekker kaasblokje op terras

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoewel de ligging handig was, was de directe omgeving van het hotel niet mooi en wat onrustig (veel verkeer). Het hotel miste wat sfeer en eigenheid.

Lekkere koffie op de kamer. Kamer was ruim. Hotel was handig gelegen: dichtbij station en stadscentrum.

Prima, geen overdreven luxe, alle faciliteiten goed in orde.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet te grootschalig daardoor prettig contact met overige bezoekers. Goede ligging t.o.v. overige locaties in de stad (centrum, station, parkeergarage).

Leuk hotel in centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer had een muffe lucht vanuit de badkamer. Ook met ventileren was deze lucht niet weg te krijgen. De kamer was een beetje verouderd en erg gehorig. Veel mensen in onze gang hadden moeite om de kamerdeur open te krijgen met het pasje wat veel overlast veroorzaakt. Onze buurman snurkte erg hard en door de dunne wandjes was dit erg storend. Systeemplafond in de kamer is ook niet meer van deze tijd.

Het ontbijt was heerlijk, het bed was goed en de locatie aan het station was prima.

Het ontbijt was erg uitgebreid, gelukkig stond er op de site...
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beddengoed op de gang bij inchecken, de prijs was ook erg hoog. Lawaai in de buurt en de kamers zijn gedateerd. Wij hadden een kamer met ontbijt geboekt maar dit werd niet gecontroleerd tijdens het ontbijt, hierdoor kregen wij het gevoel dat je dus geen ontbijt hoeft te boeken als het toch niet gecontroleerd word.

Het ontbijt was erg uitgebreid, gelukkig stond er op de site dat je het beste kan parkeren bij Haarlem Spaarnwoude(bij de Ikea)

het was te kort, had langer willen blijven

zou het niet weten

het ontbijt was zo lekker, je kijkt je ogen uit, wat er allemaal ligt zo goed verzorgd viel gewoon tegen dat we weer thuis waren :)

goed hotel voor een weekendje Haarlem als je dicht bij het centrum wil zijn.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Receptioniste deed wat moeilijk tegen tourist waarvan de kamertelefoon het niet deed en die de telefoon van de receptie wilde gebruiken. vreemd waarom dat niet gewoon werd toegelaten.

Ontbijt is goed, kamers OK maar niet top.

Uitstekende ligging tegenover het station

De badkamer was wel aan een opknapbeurt toe... Douchen moest staand in het bad gebeuren en twee van ons paste niet onder het iele straaltje van de douche.

De ligging tegenover het station. Het ontbijt was prima!

Goed voor 1 nacht
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vond de kamer gedateerd! Badkamer voor het bad en wastafel was met houten planken afgezet. Het rook ook naar zweet op de kamer. Vond de prijs daarom ook veel te hoog.

Aardig personeel,keurig ontbijt

Uit op rust, goede sfeer en goed eten?Boek bij Lion d'or Haarlem.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Ik zou het niet weten. Dicht bij het station . Alles prima bevallen . Zal zeker niet de laatste keer zijn , dat ik bij Lion d'or boek.

Het ontbijt perfect ; Ligging kamer; rustig

Prettig verblijf gehad
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd op onze verdieping verbouwd. Dus overdag tussen de bouwvakkers, ladders, kabels en het stof doorlopen. Dat was een tegenvaller.

Ligging vlakbij het station is heel fijn. Winkels en leuke restaurantjes op loopafstand. Lekker ontbijt. Airconditioning op de kamer.

Info door hotel of door Booking

Momenteel waren renoveringswerken bezig op 2 eerste verdiepingen waarover we via Booking.com niet waren ingelicht. We konden gelukkig switchen van kamer naar de derde verdieping.

Prima voor een nachtje.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zie boven. Veel herrie 's nachts maar dat is logisch gezien de locatie. Liftje erg benauwend.

Prima ontbijt, vond mijn kamer wat klein en gedateerd (oa vloerbedekking, geen minibar, geen roomservice) leuk ingerichte lounge, wel schoon.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Lekker geslapen en ontbeten
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergelegenheid in se buurt is schreeuwend duur. Auto geparkeerd bij de IKEA en dan met de trein van station Spaarnwoude naar Haarlem. €1.50 en 3 minuten om het kwartier en dan zit je direct bij het hotel

Prima ligging, bij het station, 5 minuten wandelen en je zit midden in de stad, leuke bezienswaardigheden en mooie terrasjes met veel restaurantjes met voor elk war wils.

Prima hotel, goede locatie, fijn ontbijt en zeer vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed wat aan de harde kant, maar dat is natuurlijk ook persoonlijk.

Het hotel maakt bij binnenkomst een prima indruk. Mooi gerenoveerd met een heel gezellige ontbijtruimte waar ook heerlijke banken staan om even te loungen met een glaasje. Het kopje koffie van het ontbijt meegenomen naar buiten in het zonnetje. Levendige omgeving in verband met locatie bij het station, maar daardoor veel te kijken. overigens.......heeeeeeerlijke koffie !