Beoordelingen over Hotel Restaurant & Casino De Nachtegaal 4-sterren

Heereweg 10, 2161 AG Lisse, Nederland

#7 van de 9 hotels in Lisse

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

het ontbijt was voldoende, maar voor 13,50 pp .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt was voldoende, maar voor 13,50 pp ........? De kamer was vergane glorie: versleten vloerbedekking en bekleding van de stoel. Ook de muren waren niet vlekkeloos. De kamer lag bijna naast de disco. We hadden daar na 24.00 uur nog behoorlijk last van.

Goede bedden en schoon.
    • Standaard Driepersoonskamer

We hadden geen waterkoker en dus geen koffie of thee in de morgen. Toen ik de receptie wilde bellen, deed de telefoon het ook niet.

Goede bedden en schoon.

Ligging dicht bij zee
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een aantal personeelsleden waren blijkbaar niet altijd op de hoogte van de huisregels We hebben er niet gegeten omdat ons verteld werd dat per consumptie er afgerekend moest worden

Ligging dicht bij zee

• Beoordeeld op: 7 september 2018

goed om iemand op te halen op schiphol. Nabij, de kamer is wat dat betreft niet duur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de beschikbare ruimte rond de bedden, dat was erg krap. Lisse was ver weg bijna te ver om te lopen.

bedden, sliepen best. geen vlekken op de vloer, badkamer was schoon. wel wat gedateerd.

uitstekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

GPS coordinaten aanpassen want eerste ingang zijn allemaal buitenlanders die wat raar opkeken toen we de parking opreden !

ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel , alsook het uitstekende restaurant !

Goede locatie om diverse uitstapjes te maken.

Geen min puntje kunnen vinden.

Goede locatie om diverse uitstapjes te maken. Ze vriendelijk personeel en goed restaurant. Schone en rustige kamers. Een hotel om aan te bevelen.

prima plaats voor een korte overnachting in dit geval voor ons , maar ook een prima uitvalsbasis voo
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

als ik dan al iets moet zeggen , is dat de horde Japanners die voor de uitgang stonden toen we naar buiten wilden, maar dan zeur ik echt

alles was prima en zeker het bed. Heerlijk. De chef van de keuken maakte ons nog snel een kaasplankje terwijl de keuken al dicht was. Super. Bedankt Chef

airco op de kamer was geweldig en het personeel was...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

broodjes waren niet echt vers

airco op de kamer was geweldig en het personeel was vriendelijk en behulpzaam we konden de fietsen veilig. binnen plaatsen. en de bedden waren heel goed.

GEWELDIG
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de vloerbedekking van onze kamer zat een vlek, die verwijderd had moeten zijn.

De ontvangst bij de receptie en de hulpvaardigheid was er goed. We kregen een upgrade en dat was helemaal geweldig.

aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

nette kamer en personeel was erg behulpzaam. Het ontbijt was zeer uitgebreid (engels ontbijt) en smakelijk. Ook daarbij was personeel behulpzaam. Ik miste enkel zout bij het eitje maar een zoutvaatje was snel gepakt.

Locatie is fijn, bedden liggen goed. Hygiëne mag beter, stoffige kamers en geen koelkast .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiëne was niet heel optimaal. We hebben beide veel last van stof en hier was het wel echt erg. Volle neus, veel niezen.. zodra we uit t hotel waren was het weg. Af en toe kroop er een spinnetje over de vloer en er waren zichtbare spinnenwebben hier en daar. Verder lagen er bij aankomst nog haren in de wasbak van de badkamer (niet van ons). Geen koelkast op de kamer, jammer als je eten of drinken mee wilt nemen. Personeel bij hotel was prima bij het restaurant echter minimaal. Aardappelen stonden al op tafel, vervolgens 20 minuten niemand te zien om mayonaise bij te vragen dus koude aardappeltjes.

Locatie is fijn, het bed was op zich ook prima en de gordijnen waren goed (lekker donker). Verder ook rustig. Geen last van andere mensen of gehorige kamers. Goede airco ook.

Mooi en net ontbijt met veel mogelijkheden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Late inchecktijd mogelijk, parkeren gratis bij accommodatie, vriendelijk personeel, mooie en nette kamer en badkamer, heerlijk ontbijt, goede wifi -verbinding, goede locatie.

Parkeren vlakbij, waterkoker in kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen in bad zonder gordijn of afsluiting zodat alles nat werd, gescheiden bedden vond ik jammer en kon niet gewijzigd, bed zakt ook plaatselijk best door (rugpijn), mis een koelkastje.

Parkeren vlakbij, waterkoker in kamer.

Een prima hotel voor een heerlijk weekendje weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoewel de centrale ligging van het hotel een pre is, ligt het wel aan een zeer drukke weg. De kamer was wel geluiddicht, maar het uitzicht op de toegang van het Casino is niet fraai, hoewel wij geen overlast van bezoekers hebben ondervonden.

Het hotel is een prima startpunt voor een fietstocht langs de kust. Ook het eten was goed verzorgd en smakelijk. Wij kunnen het Zomermenu van de Chef zeer aanbevelen, vooral als je dit op het gezellige terras in de zon kan nuttigen. De bediening is prima en het personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Diner en verblijf was top, ontbijt ruimte voor verbetering.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is matig. Het is niet duur maar fruit was verkleurd en er lag nog een koud hardgekookt ei.

Het diner in het restaurant is perfect en bediening is zeer vriendelijk.

een maal is voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

voor 4* vielen de kamers echt tegen. Verouderde badkamer. Veel vlekken op tapijt. Ontbijt was pover. De gekookte eitjes waren koud en heel weinig brood. De tafels werden niet afgeruimd. Dit gaf een zeer slordige indruk. Veel nachtlawaai door de behuizing van het achterliggend buitenlands bedrijf.

Vriendelijk man aan de receptie, ruime parking

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was niet geweldig. Slechts 1 bedlampje en slechte kamerverlichting. Kamer er gehorig. En het ontbijt was erg karig 3 soorten vleeswaren, flinterdunne stukjes fruit. Geen variatie aan lekkere broodjes. 4-sterren aanduiding zeker niet van toepassing gezien de kamerprijs. Ik beveel dit hotel zeker niet aan.

Eigenlijk niets

1x maar niet weer (los van het restaurant, dat was prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer was afgetrapt, en er hing een bedompte geur (geen rook)

het personeel was bijzonder vriendelijk; het hotel is uitgewoond en hard aan een opknapbeurt toe; de kamer rook muf. lekker gegeten in het restaurant waar het personeel ook bijzonder vriendelijk en beleefd was.

Ideaal om op de plek van de musical " The guys en dolls" te kunnen overnachten !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gehorigheid van de gang en buiten.

Ontbijt was goed, van alles wat.De kamer was netjes, met 2 extra stoelen en tafeltje. Ook de mogelijkheid om zelf thee/koffie te zetten met de waterkoker.

Ontbijt was wel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel Poolse mannen die ongemanierd zich gedragen. Prijs is veel te hoog voor de accommodatie. Beetje aftandse lobby waar je ‘s avonds niet echt gezellig zit om nog wat te drinken. Absoluut geen aanrader.

Ontbijt was wel goed.

voor ons reisdoel prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we vonden het erg gehorig, mogelijk verblijven er ook arbeidskarachten? Zwembad was niet in gebruik, staat wel op site terras werd onvoldoende schoon en opgeruimd gehouden. 's Morgens stonden de vuile glazen en flessen er nog van de avond ervoor.

goed ontbijt! De ligging is centraal , je kunt makkelijk overal naar toe

Verblijf was goed. Het is gedateerd maar verder wel netjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De koffie machine was erg slap afgesteld bij het ontbijt. En koffie is 's morgens heilig bij veel mensen. Verder was het zeer goed.

Ontbijt was ok. 's. Avonds ff aan de bar jammer dat er niet meer mensen nog even aan de bar gingen zitten. Maar het barpersoneel was ook zeer onderhoudend.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorige kamers, erg veel lawaai op de gang tot 's avonds laat. Ontbijtruimte leek wel een slagveld (er was zojuist een touringcar vertrokken). Lege tot zeer gering gevulde schalen., vieze tafels.

Er is hier sprake van een goede prijs kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is aan de gedateerde kant, en kan met wat simpele handelingen moderner gemaakt worden.

Het hotel is ruim opgezet, er is totaal geen dwangmatig handelen van personeel. Ontbijt is ruim opgezet met ruim voldoende keus in eten en drinken. Bedden zij prima. Prettig is het grote buiten terras.

Rustig, prettig verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij uitchecken moesten we iemand zoeken, niemand achter de balie, kan gebeuren maar is niet prettig. Als we daar weg gaan moeten we ook ergens op tijd zijn en dan is vlot uitchecken wel zo prettig. Maar dit was de eerste keer, vorige keer geen problem, dus zoals gezegd ... kan gebeuren.

Lokatie, rust. Temperatuur.

Bon emplacement, très bon rapport qualité/prix notamment pour visiter Amsterdam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- La chambre manquait d’un rafraîchissement mais locaux et literie propres

- Bon emplacement (proche Rotterdam, La Hayes, Amsterdam, Keukenhof, Delft, Kinderdijk, mer du nord) - Bon petit-déjeuner et restaurant - Parking gratuit - salle de restauration chaleureuse

prima te doen met dagje keukenhof
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de vitrage zaten scheuren in de vloerbedekking was niet echt schoon de bar ging te vroeg dicht

ontbijt was goed personeel vriendelijk en behulpzaam

Voldoende voor kamer, onvoldoende voor diner
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs voor het diner was veel te hoog. De groente was heel beperkt (bij de biefstuk werd helemaal geen groente geserveerd, zelfs geen salade). Er werd geen rekening mee gehouden, dat niet iedereen van pasta houdt. Dus moest voor frites nog apart worden betaald.

Kamer was goed voor deze prijs en ontbijt was goed.

verzorgd hotel en top kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

keuken open tot 22u maar stond niet duidelijk vermeld dat je wel vroeger moest zijn om nog te kunnen bestellen kwamen om 21.45u aan in het restaurant en de keuken was gesloten al

ontbijt was verzorgd eten zag er netjes uit en niet duur

Matig, we hadden er meer van verwacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg gedateerd, vooral de badkamer. Ook was het behang op de kamer erg vies en hier en daar beschadigd .

Het restaurant en buitenterras. Ook dat het vlak bij de Keukenhof is

super tevreden !!
    • Eenpersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

volgende maal vraag ik hogere verdieping om te overnachten , nog veel lawaai op de gelijkvloers van gasten die binnen en buiten gaan

het restaurant is overheerlijk !!

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we sliepen beneden en rondt 6u30 veel lawaai van personen die daar stonden te praten voor ons was het vakantie hé (eens kunnen uitslapen)

vriendelijk, proper en zeer goede locatie voor naar keukenhof te gaan

Uitstekende lokatie en alles aanwezig .kamer netjes en proper.aanrader voor iedereen .👍
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel ,ontbijt en restaurant lekker en verzorgd .Als u Keukenhof wil bezoeken is dit zeker een aanrader .Wij komen zeker nog terug en gaan dit aanbevelen aan onze kennissen .

prima combinatie met bezoek aan Keukenhof
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het feit dat ik lang moet denken zegt alles...

Wij zochten een hotel dichtbij Keukenhof... dichter konden wij niet zijn. Het hotel voldeed perfect aan onze verwachtingen.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Kan als er geen alternatieven zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorigheid. Lawaaierig personeel (schoonmaak 's morgens)

Er is niets opmerkelijk go ed geweest. Het is een middelmatig hotel. Te duur voor het gebodene.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

prijs/kwaliteit verhouding een 8
    • Eenpersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

In verhouding met de prijs eigenlijk niets.prijs/kwaliteit verhoud

de gezellige ouderwetse sfeer. De professionele gastvrijheid van het horeca personeel. de rookruimte die relatief heel comfortabel is.

genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer was heel erg aan vernieuwing toe het was zo gedetailleerd . slechte kussens en matras.

het diner was geweldig. het personeel heel vriendelijk . je voelt je er heerlijk thuis . alles gaat er heel gemoedelijk aan toe

1 overnachting is meer dan genoeg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kille koude kamers die niet warm te stoken waren. De kuilen in het bed Het stofzuigen op zondag ochtend 8 uur De " oud bollige " gehele uitstraling

De behulpzame dame bij de receptie

Helemaal top.

Alles was top.

Super vriendelijk personeel en het vroege inchecken. De kamer was ruim en schoon. Het bed lag heerlijk. Normaal formaat televisie vind ik ook een duidelijke plus. Bovendien heb ik geen geluidsoverlast ervaren.

Goed hotel. Wij zullen nog wel eens terug gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onderhoud mag wel wat prioriteit gaan krijgen. Een likje verf hier en daar zou niet misstaan. Het restaurant oogt wat gedateerd (het eikenhouten bruine meubilair). Anderzijds: de kwaliteit van het ontbijt was/bleef goed.

Prima ontbijt. Uitstekend bed. Vriendelijk personeel. Ook locatie was heel goed.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Ontbijtbuffet prima in orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer keek uit op de ingang naar het Casino. Erg rumoerig door mensen die luidruchtig in en uitlopen. Ook veel seizoenarbeiders uit Polen die er wonen. Badkamer niet goed geventileerd, erg veel damp, spiegels gebarsten en douchewand met schimmel. Niet voor herhaling vatbaar. Voor €100 per nacht had ik meer verwacht.

Ontbijtbuffet prima in orde.

kamer schoon goed geslapen. badkamer heel vies! Niet lekker om daar te douchen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het douchen kwam er een enorme vieze stank naar boven! De douche was ook niet erg schoon. Voegen heel vies oranje wat er makkelijk af kan. (Geprobeerd)

Ontbijt was goed

Viel tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1) Hygiëne kamer en badkamer 2) Ik had de toeristenbelasting al aan Booking.com betaald maar moest die bij het inchecken nogmaals betalen aan de receptionist omdat deze kosten zogenaamd niet zouden zijn inbe- grepen in het aan Booking.com betaalde bedrag.

Redelijk ontbijt

was in de ochtend doodmoe

Bar personeel ronduit slecht Heel de nacht herrie op 1e verdiepig van inwonende polen ( volgens receptionist) Glazen en al naar buiten gegooid van 1e Bed en kussens slecht . zacht en kuil in bed

ontbijt

K.... met een grote hoofdletter
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een dikke 0 voor de hotelkamers. Wel standaard netjes uitgerust maar zwarte haren en schimmel in de douche. Maar het meest kwalijk is de verhuur van veel kamers aan Poolse arbeiders. Die begonnen om 04.15 snachts met luide muziek en heftige schelle discussies/ruzie die zelfs na interventie van de nachtportier niet ophielden. In het restaurant eten, oke, dat zou kunnen maar slapen DAT NOOIT WEER

Het ontbijt was goed verzorgd en het de diner kaart is goed samengesteld en de gerechten lekker

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dame aan de balie was onervaren en beetje onhandig en traag.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Kamers tip top in orde. Ontbijt keuze genoeg.

Goed personeel, verouderde kamer en ontbijt matig.
    • Executive Suite

De omelet was lauw, de rooibosthee was op, er stond geen water klaar. Kortom: het ontbijt is erg duur in verhouding tot de prijs. De kamer is verouderd en op diverse plaatsen aan vernieuwing toe. Het personeel was prima!

Het bed was goed zoals ook het parkeren en de omgeving.

Rustig gelegen eenvoudig hotel en qua prijs/kwaliteit aan de dure kant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op een zaterdagavond "niks" te doen; in de bar geen (commerciële) voetbaluitzending; minimale (hapjes) keukenaanbod; geluidsoverlast in nachtelijke uren m.n. door verblijf/appartementencomplex (Polen?!)

Hotelkamer & ontbijt waren voldoende.

Gewoon hotel niks anders
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed uitleg van faciliteiten bv sauna zwembad fitnes enzf Het was voir ons dagje te kijken voir de komende vakantie te houden helaas het wordt niet jammer

eenvoudig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

netheid is een werkpunt. Ook presentatie en kwaliteit van toiletartikelen kan beter. Het meegeven van de afstandsbediening met de sleutel is een vreemde, oubollige methode.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Wij waren er maar 1 nacht, maar alles was prima in orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij waren er maar 1 nacht, maar alles was prima in orde. De kamers waren schoon, het personeel was erg aardig. En het was fijn dat je de auto makkelijk op het terrein kon parkeren.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima ontvangst, huurfietsen waren op maar er werd meteen gebeld voor extra fietsen, tijdens het wachten daarop kregen we kopjes koffie aangeboden. Omgeving erg mooi. Kamers prima, heerlijke bedden en uitstekend ontbijt

Met een grote boog omheen boeken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kwam alleen om te slapen (ben zowel stewardess als jonge moeder, dus slaap is een zeer kostbaar goed voor mij). Ik heb bij het boeken en bij het inchecken één en dezelfde wens kenbaar gemaakt: al stop je me in de kelder, als het er maar rustig is. Echt het liefst een zo rustig mogelijke kamer. Het werd de begane grond, halverwege de hal. Ik heb drie (!) stellen horen seksen, een groep jongeren tot diep in de nacht horen feesten en daarna waren en behoorlijk heftig klappende leidingen om me wakker te houden. Muurtjes zijn er dan ook van karton; je hoort alles. Al had ik thuis tien baby's, dan nog had ik daar waarschijnlijk beter geslapen dan hier! En dan had het me geen 70 e gekost. Extra minpunten: de dame achter de receptie die vooral geirriteerd keek toen ik bij het inchecken vroeg of mijn wens voor een rustige kamer overgekomen was. De gaten in de gordijnen (kamer 131). Ziet er onverzorgd en armoedig uit. De douchekap die ik uit de verpakking haalde maar die duidelijk nog nat was van de vorige gebruiker. Gadver! En de afstandsbediening, die ze gewoon achter de receptie bewaren, had duidelijk ook nog nooit een schoonmaakdoekje van dichtbij gezien. Resumerend: Echt nooit meer. Ik sla nog liever een nacht over. En hopelijk is dit naast de eerste, ook meteen de laatste recensie waarvan ik het idee heb dat ik deze móét delen omdat ik anderen toch echt wil waarschuwen voor deze ellende. Doe er vooral je voordeel mee :-) (Alternatief: De Duif in Lisse is wél prima!)

Bereikbaarheid met ov

Verder prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijtzaal was vies,tafels zeer vies, de resten van de vorige gebruikers lagen er nog op,het gesneden brood was oud,de kaas had harde randen,echt heel slecht.

Het ontbijt was ronduit slecht

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Het hotel is gedateerd, maar alles functioneerde.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is gedateerd, maar alles functioneerde. Prima douche. Ik zou er weer verblijven. Vlakbij de Keukenhof overigens. Receptiepersoneel was bijzonder attent.

Matig!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was smerig, veel schimmel. Erg gehorig. Kamer was klein en de enige stoel op de kamer zat vol vlekken alsmede ook op de muur. Prijs en kwaliteit staat in geen verhouding met elkaar, geen 4 sterren.!

voor 1 nachtje, net te doen. Gedateerde kamers, vergane glorie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was smoezelig, vlekken op tapijt, muren, vieze bekleding op stoelen. Bedden waren keurig, schoon en goed. Kussen is van mindere kwaliteit. Badkamer was gedateerd, vieze kitnaden (schimmel), kapotte tegels. Haren in wastafel putje en op vloer.

Personeel in restaurant erg behulpzaam en aardig. Diner en ontbijt waren goed.

De kamer is iets aan de kleine kant, maar wel schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs, en dan met name die van het ontbijt. De kamer is aan de dure kant, maar dat wordt misschien wel gerechtvaardigd door de goede bedden en de goede douche, maar het ontbijt is echt veel te duur.

De kamer is iets aan de kleine kant, maar wel schoon. Het hele hotel heeft iets over zich van vergane glorie (of glorie die aan het vergaan is maar nog niet helemaal vergaan). De kamer is schoon, maar er zaten wel oude vlekken op de stoelen. Het was wel een voordeel dat er 2 goede stoelen waren. Vaak heb je op 2persoonskamers maar 1 goede stoel. De douche was heel goed, en schoon, en de bedden waren ook heel goed. Wij vonden de kamer wel aan de dure kant, voor wat je ervoor kreeg. Ongeveer 80€ zou een betere prijs zijn, dan de 100€ die wij (excl ontbijt en belasting) hebben betaald. Maar aan de andere kant waren de bedden wel erg goed, en dat is ook wat waard, dus misschien is de prijs nog niet eens zo heel erg hoog. Het ontbijt was erg lekker, maar dat was dus echt veel te duur en daardoor kom je incl belasting op 130€ per nacht uit. Je eet 's ochtends niet voor € 13,50 weg. Het was verder een goed ontbijt. Vers en lekker. Het restaurant, waar we een keer hebben gegeten, is erg goed. Ze hebben kreeft op het menu, en die kun je rustig bestellen. Ze gingen ook heel goed om met mijn voedselallergie, ik kon met een gerust hart eten zonder bezorgd te hoeven zijn of er paprika in mijn eten zou komen.

Dit hotel boeken wij niet nog eens. Misschien nog wel eens daar dineren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden, van kamer 123 kraakte, vooral het mindervalide bed, je durfde je bijna niet te draaien! Dan gingen ze douchen, en werden wij wakker van, ook niet fijn, zeer gehorig.

Een zeer goed restaurant en een heerlijk ontbijt. Service was prima.

Perfectie locatie voor uitspatjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Minpuntjes zijn altijd wel te vinden, badkamer is gedateerd maar dat wisten we vooraf en nemen we voor lief. Prijs overnachting compenseert deze mindere luxe.

Klant staat centraal, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende keuken (open) en betrokken koks, compliment.

Ontbijt was super voor elkaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kon niet goed slapen, de kussens waren niet fijn en de bedden vond ik te hard. Dit is natuurlijk persoonlijk, een ander vind het misschien wel fijn.daar kun je niks aan doen als hotel.

Ontbijt was super voor elkaar! Personeel was aardig! Daarvoor zou ik zo weer er naar toe gaan.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Ontbijt was goed en smakelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt: warme gedeelte was lauw, niet voldoende warm. De deksels om het warme eten voldoende warm te houden glansden niet.

Ontbijt was goed en smakelijk. Kamers waren netjes en bedden heerlijk. Heel goed geslapen. Binnen mag worden opgevrolijkt; lichtere kleur(en).

Prima ontbijt, en ontvangst heel vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas al heel vanaf 05:00 uur (groep Japanners) heel veel rumoer op de gang. Tevens heel veel Poolse mensen die op het terrein achter De Nachtegaal verblijven. Wat toch redelijk wat geluidoverlast met zich mee brengt.

Prima ontbijt, en ontvangst heel vriendelijk.

Prima locatie leuk verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Service op zaterdag ochtend bij ontbijt, medewerker straalde geen vriendelijkheid uit. Geen uitleg geen goede morgen etc. Zondag waten scrumbled eggs erg nat...

Kamer

Op de kamer is alles wat ik nodig heb voor en zakelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de kamer is alles wat ik nodig heb voor en zakelijk verblijf. Door de hoge temperaturen was een klein koelkastje handig geweest waar je wat drinken kunt koelen.

voor een goedkope overnachting is het te doen bediening restaurant uitermate slechts 1 man deskundig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hygiëne op de kamer en badkamer slecht voor een hotel. ontbijt is niet mogelijk in het weekend, voor 08.00 over lunchpakket wordt al moeilijk gedaan

geen omgeving 's lawaai

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

betaalbaar en goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

badkamer voegen mogen wel eens een opfrisbeurd hebben

Fijne kamer waar alles functioneerde, nette schone badkamer en een heel fijn matras, al met al voldeed het ruim aan de verwachting.

voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco gaat uit als je de kamer verlaat, deze is dus altijd warm als je terug komt en gaat niet zo hard dat het lekker koel is voor de nacht!

De bedden zijn goed, ruime natte ruimte.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Een perfecte plaats om Honefleur te bezoeken.
    • Standaard Driepersoonskamer

De kamer was wat klein

De perfecte plaats om Honefleur te bezoeken. Heel lekker eten voor democratische prijzen. Heel vriendelijk en gedreven personeel !

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De fietsen met vaste accu kon je niet opladen, wij hadden accu s die je eruit kunt halen. Er was ook geen fietsen hok. De fietsen stonden gewoon aan de parkeerplaats. Ze kunnen zo gestolen worden. Ook hadden ze een plattegrond van Hillegom. waar t hotel ook word genoemd, met aan de achterkant een reclame tekst en tot onze verbazing staat dat er in het hotel een oplaadpunt is voor electriche fietsen. We hebben het wel doorgegeven.

Heerlijk geslapen aan de achterkant, ontbijt was goed.

Gevraagd om een rustige kamer krijgen een kamer die tegen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gevraagd om een rustige kamer krijgen een kamer die tegen het bus station aan ligt Dit is namelijk geen hotel maar een huisvesting voor buitenlandse werknemers die tot twee uur in de nacht lawaai maken en omvijf uur smorgens naar hun werk worden gebracht met busjes met het daar bij horende lawaai Toen we melde dat we veel lawaai overlast hebben gehad wist de receptioniste van niets terwijl ze verteld had dat we een rustige kamer zouden krijgen

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Het eten was heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten was heerlijk. Alleen hadden we een biefstukje besteld en daar zat niets bij. Biefstuk in een laag jus. Patatjes en sla gebakken uitjes moest apart bij besteld en betaald worden. Terwijl biefstukje al 19 euro is

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Prima hotel voor kort verblijf, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit in orde !

niets.

Zeer vriendelijke ontvangst, ondanks dat we veel vroeger dan inchecktijd arriveerden konden we de kamer al bezetten. Hadden 2 aparte bedden geboekt, toegewezen kamer betrof 1 dubbel bed. Na vraag om 2 bedden werd ons onmiddellijk een andere kamer aangeboden. Alles verliep zeer vlot en aangenaam. Alles was in orde zoals het hoort te zijn. s Avonds prima gegeten in het restaurant, ook ontbijt was uitgebreid en verzorgd. Vriendelijke bediening !

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Kon beter!

Zie hierboven alles vermeld

Het ontbijt was goed, niet heel uitgebreid. Ik miste wel krentenbollen enz.. omdat je dit in Nederland wel heel veel ziet in winkels enz.. Hygiene en kamers waren heel wat minder fraai en net dan op de foto s. Ik vind dit geen viersterren hotel waardig! De kamers hebben dringend nieuw tapijt nodig en poestvrouwen moeten spiegels enz in badkamer beter kuisen!

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Wij hadden een gezelligverblijf in een hotel dat wel wat onderhoud behoeft, maar prima personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vloerbedekking was versleten en zal vol vlekken. Gelukkig hoefden wij niet van de vloer te eten! Het afvalemmertje op de badkamer was niet geleegd. Bij de afrekening heeft het hotel teveel berekend voor de kamers. Ik moest hierover contact opnemen en blijkbaar is er toch nog iets niet goed.

Diner en ontbijt waren prima. Het personeel was zeer vriendelijke en bood veel service.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Restaurant & Casino De Nachtegaal