Beoordelingen over Hotel Oosterhout 4-sterren

Waterlooplein 50, 4901 EN Oosterhout, Nederland

#8 van de 8 hotels in Oosterhout

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Hte verblijf in het hotel is mij que prijs en kwaliteit erg tegen gevallen.

Het hotel is al een poosje bezig met het vernieuwen van de kamers. Dat duurt best lang en er zijn nog steeds geen bedlampjes en de elektriciteitsdraadjes komen zo uit de muur. Er is geen spiegel in de kamer en geen make up spiegel in de badkamer. Op de gang lag nog oude vloerbedekking en los daarop een stuk nieuw tapijt. Opgewacht worden voor het ontbijt door personeel met zwarte plastic handschoenen aan waarmee zowel etenswaren als schoonmaakdoekjes worden aangeraakt verdienen geen schoonheidsprijs. Zeer onhygiënisch naar mijn idee. Het ontbijt viel ons que aanbod tegen. Croissantjes en brood hadden een fabriekssmaak.

de ligging van het hotel en de mogelijkheid van de parkeergarage beviel ons het meest.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Als je een hotel boekt verwacht je dat je je prettig voelt. Het was een vieze bouwplaats in de gang. Wel nieuwe meubels maar geen lampjes bij het bed. De draden staken er uit. De douche in het bad was beschimmeld.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Geheel van prijs en kwaliteit; niet goed onderhouden en nog niet volledig gerenoveerd. Op zich wel interessant hoe wij in Nederland omgaan met kwaliteit en service. In je eigen gang thuis laat je toch ook geen stuk vloerbedekking los in een hoek liggen als er gasten komen?

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima overnachting gehad, voor herhaling vatbaar. Jammer van het ontbijt.

Het ontbijt was prima, genoeg keus. Echter door de drukte pakte je vaak mis en moest je lang wachten tot het aangevuld werd. Aanmelden voor het ontbijt was gewenst. Dus lijkt het mij geen probleem om extra personeel in te zetten om de drukte op te vangen zodat men niet te lang hoefde te wachten. Nu was vaak alles op. Er waren die ochtend veel mensen die klaagde over het ontbijt. Lijkt mij een management probleem.

Het hotel in met een renovatie bezig. De kamers zien er netjes uit en de badkamer is schoon, echter is deze aan vervanging toe. Maar verder een prima hotel midden in het centrum van Oosterhout.

Centraal en comfortabel

Ontbijt vonden we aan de dure kant dus zijn we in het centrum gaan ontbijten. Verder was alles perfect.

Fijn hotel op een zeer centrale maar toch rustige locatie. Je loopt zo het gezellige centrum van Oosterhout in. Goedkope parkeergarage om de hoek (Basiliek) waarvoor je een uitrijkaart kunt kopen bij de hotelbalie (maar als je daar relatief kort staat, is het goedkoper om zelf te betalen). Goede bedden en comfortabele kamer met koffie- en theefaciliteit. Er waren geen bedlampjes maar dit werd heel snel opgelost door de baliemedewerkster.

Prima lokatie, maar geen rust!

Je hoort constant klappende deuren van medegasten die komen of gaan ook s ochtends vroeg al omdat het ontbijt om 6.30 begint en er staan 2 stoelen op de kamers die hoor je ook constant geschoven worden door de houten vloer! en dat ondanks dat we een kamer hadden op de bovenste verdieping! voor je rust hoef je hier niet te komen die krijg je niet!

prima bedden en uitstekende lokatie!

Bedcomfort was ok, alleen de lakens niet proper

Kamer, bad, terras niet proper. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Zijn wel in renovatie, maar jullie mogen dit wel vermelden, de foto's gaven ons toch een totaal Vander beeld van dit hotel.

Bedcomfort was ok, alleen de lakens niet proper

Voor een nachtje op doorreis was het oké.

De kamers werden blijkbaar gerenoveerd maar waren nog niet helemaal gereed. Bij ons waren de bedlampjes nog niet aangebracht en staken de draden nog uit de muur. Het raam kon niet helemaal open door een 'te brede gordijnrail/band. Verder vonden wij de inrichting van het restaurant, de bar en de ontbijtzaal heel donker en somber met veel zwart en paars.

De bedden waren prima en het ontbijt was oké.

hotel was povertjes

Het parkeren voor de electrische fiets was ellendig Naderhand ook stukken aan de fiets. Niet meer in die garage, maar daarna gewoon buiten bij de deur. Het ontbijt was pover.. Het douchen dat was opletten , omdat de douche in het bad is.

het ontbijt ging wel. De kamer op zich was goed

Goed bereikbaar en goede bedden!

Het douchescherm sloot niet goed aan op het bad waardoor tijdens heg douchen de badkamer kleddernat werd. Het ontbijt was erg duur € 13 pp voor de kwaliteit.

Goed bereikbaar en goede bedden!

Als plaats voor alleen een overnachting prima, met goed ontbijt. receptie schiet helaas te kort.

Veel werk met inchecken, ondanks dat alle gegevens via Booking.com er waren. Dan ook nog vragen of ik wil pinnen terwijl ik creditcard heb opgegeven. Verder zijn ze het hotel aan het opknappen,. De gangen waren net opnieuw gesausd, maar het tapijt in de gang zat onder de verf enandere vlekken. Op zich prima natuurlijk, maar laat de mensen bij ontvangst de gasten informeren dat ze aan het opknappen zijn. Nu krijg je geen goede indruk. Jammer. Prijs/kwaliteitsverhouding is niet goed; te duur.

Kamer keurig en kompleet, prima ontbijt.

Propere ruime kamers, bed was zeer goed.

De badkamer had één nadeel. Er staat een ligbad met een douche compartiment maar het bad is vrij hoog, dus oudere mensen gaan problemen hebben met in- en uitstappen. Het ontbijt was goed, maar er werd maar mondjesmaat bijgevuld met gevolg dat je soms even letterlijk op je honger bleef zitten.

Propere ruime kamers, bed was zeer goed. Propere badkamer Ligging is voortreffelijk

Prima kamer, nog niet af (geen bedlampjes).Beetje benauwd.Veel gordijnen voor muur, niet goedkoop.

Kamer was wel opgeknapt maar nog niet helemaal op orde. Kamer is wat aan de dure kant voor wat je ervoor krijgt.

Goede niet al te grote kamer. jammer dat de bedlampjes niet aanwezig waren.

5,5
    matig hotel, geen luxe

veel achterstallig onderhoud, de gang boven was nogal een zootje, vieze vloerbedekking en lekkage. TV was uit de 80 er jaren, en met zeer slecht beeld

Normaal

Ik vind alles heel lelijk en niet goed afgewerkt in de kamer, de kamers mogen een grondige opknapbeurt hebben. Daardoor leek t ook best vies, vooral als je ging douchen

Goed hotel / prijs verhouding met uitstekend ontbijt

In de gang lag een rol tapijt , de lampen naast het bed waren afgemonteerd met een kroonsteentje . Bad kamer begint eerste sporen van veroudering te vertonen , maar wel schoon

Ontbijt was zeer goed , hotel in het midden van Oosterhout

Vriendelijke receptioniste.

Kalkaanslag in de badkamer. Wegens opknappen verf op de vloerbedekking in de gang. Oude televisie op onze kamer met slecht beeld.

Vriendelijke receptioniste. Rustige plek in het centrum.

Prima overnachting, maar weinig luxe voor behoorlijke prijs

Er wordt verbouwd. Kamers en gangen zijn slechts gedeeltelijk gerenoveerd en niet af. Bijv. Geen bed of leeslamp, oude badkamer

Het ontbijt was goed en het personeel vriendelijk een behulpzaam

we hebben het naar onze zin gehad, fijn dicht bij het centrum

Kamers waren net gerenoveerd, alles schoon en nieuw, modern ingericht. de badkamer was in orde, wel duidelijk ook aan renovatie toe. de gang was nog niet helemaal af, maar daar waren ze nog mee bezig. personeel vriendelijk en correct. ontbijt prima, gebouw is opgedeeld samen met een appartementencomplex voor senioren, wel gezellig.

Prima verblijf, lekkere bedden.

Parkeren is wat lastig en even zoeken ivm veel plekken alleen voor vergunninghouders.

Zeer centraal gelegen, perfect om even lekker een terrasje in Oosterhout te pakken of een hapje te gaan eten.

Het ontbijt was heel goed.

Wij waren en beetje teleurgesteld van de informaties de wij betreffende onze dagreis naar Amsterdam hebben ontvangen. Aan de receptie zou men toch meer weten over de bus en treintickets. Zo hebben wij een dagkaart voor de bus betaald (voor 4 personen), hoewel de busritten ook in de treintickets ingehouden waren. Als men een dagreis wil maken, zal het ook beter zijn, als men vroeger dan 8 uur kan ontbijten.

Het ontbijt was heel goed. Alleen de koffiemachine en de sapmachine waren niet zo voordelig, want de tas en het glas stonden zeer diep, zodat het de dranken uit de machine spuitten.

Ga zo door!

Kleine tv. Badkamer douchewand aan vervanging toe. Vriendelijk personeel. Mooi ingericht. Mogelijk tot vroeg ontbijt /pakket. Fijne zachte handdoeken zeep en shampoo aanwezig.

Goede bedden. Mooie bar en restaurant.

Tijdens mijn doorreis hier geslapen, prima hotel.

de parkeerplaats, maar als je er eenmaal bent... ben je midden in het centrum... wat dan weer een pluspunt is.

ik was er alleen om te slapen, maar mijn 1e indruk is.. een net verzorgd hotel met vriendelijk personeel. het ontbijt hebben we overgeslagen, aangezien wij al om 7.15 weg gingen en het ontbijt pas om 8 uur is.

Voor een overnachting ok.

Sanitair verouderd. Het hele hotel was wat verouderd. Zeer oude televisie met matige ontvangst. Er werd geschilderd in de gang. Overal lag daardoor rommel op de grond. Ontbijt was beperkt.

Bed was goed

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Gedateerde badkamer. Gang werd geverfd waarbij de verf ook op de vloerbedekking lag. Was niet eens de moeite genomen om dingen af te plakken en vloerbedekking te beschermen.

Prima, maar te duur.

Prijs is te hoog voor wat je ervoor krijgt.. Kleine kamer en badkamer, veel moet opgeknapt worden, parkeren is bewerkelijk.

Opzich prima hotel, goede bedden, heerlijk geslapen. Ontbijt ondanks beperkte keuze wel goed.

Volgende kom ik graag weer.

Nadeel vind ik dat de kiep-kantelramen maar op een kier open kunnen door de ophanging van de vitrages en gordijnen er pal vòòr zijn bevestigd. De parkeerruimte ook wat beperkt.

Personeel bijzonder vriendelijk!! Heerlijke, schone en rustige kamer. Heerlijke bedden. Ontbijt eenvoudig maar compleet.

Hoopgevend

Absoluut geen vier sterren hotel! Gehorig door hard dichtslaande deuren (waar de gasten natuurlijk ook wat aan kunnen doen). Geen kluisje op de kamer, géén minibar, maar wel een beeldbuis TV. Kamer was gerenoveerd, maar de badkamer was oud en versleten. . De foto's op Booking wekken helaas een andere indruk. Zal qua inrichting allemaal wel goed komen, maar voorlopig max 3 sterren.

Goedgemutst personeel dat met de nodige humor werkt. Fraaie bar en restaurant.

Perfect

Afwerking van locatie , geeft een slechte indruk maar hotel is juist goed.

Locatie en prijs kwaliteit verhouding . Personeel was top en ontbijt perfect

Kamers zijn opnieuw ingericht. Wat er op zich heel goed uitzien. Maar het is wel door een goedkope klusjesman gedaan. Bedlampjes los, schakelaars /stopcontacten lossig, een toiletpot die scheef hangt.... Jammer, maar we komen volgend jaar gewoon weer hoor!

Gezellig weekendje Oosterhout gehad in dit goed verzorgd hotel..

Ik weet dat er renovaties plaatsvinden, dus ik denk dat wij in een verouderde kamer zaten, dus daar wordt aan gewerkt => geen opmerkingen over! Wat op de gang gebeurd hoor je erg goed in de kamer, verder is t wel goed geluiddicht, we hadden het idee dat we de enige waren, tot we in de ontbijtzaal nog tientallen anderen tegenkwamen ;)

Ontbijt was fijn, alles was vers aanwezig. Netjes verzorgd.. De ligging is een grote pré, je bent zo in het centrum! Erg vriendelijk personeel! Goede regeling met parkeren, kost €6,00 maar ‘t is nog altijd beter als dat je de normale parkeerkosten zou moeten betalen! We hebben in het restaurant gegeten, leuke sfeer, goedverzorgd en lekker eten..

Matig hotel met goede locatie

Ondanks vernieuwd interieur kamer toch oud gebrekkig sanitair (douche variërend van koud tot bloedheet) Gehele verdieping in verbouwing (afgeplakte muren / vloeren openstaande lege kamers) - terwijl dit vooraf niet is aangegeven. Tot slot ziet het hotel er niet erg gezellig uit van buiten (zelfde gebouw en ingaan als bejaardenhuis)

Nieuw interieur kamer, locatie

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed voor een overnachting, maar zeker niet voor een langer verblijf

De uitstraling van het hotel lijkt op dat van een verzorgingshuis. Verder is duidelijk dat het hotel betere tijden heeft gekend. Het is wat oubollig en uitgeleefd. Dit geldt ook voor de kamers waar een oud TV-toestel stond zonder teletekst en waarvan de badkamer echt opgeknapt moet worden. De deur was beschadigd, de douchekraan werkt niet goed, roest op het afvalemmertje, etc.

De bedden lagen heerlijk. Het ontbijt was eenvoudig, maar goed

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

zeer matig tot slecht

over het algemeen was de indruk dat we in een doorgangshuis verbleven . ontbijt viel zwaar tegen voor een nieuwjaarsochtend . Zullen hier niet meer terigkomen als er niets veranderd .

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Ruime nette kamer, heel goede en comfortabele bedden en een...

De ouderwetse TV op de kamer deed het niet en ging het ook niet doen. Door het personeel werd er een nieuwe tv gebracht die het ook niet deed! We kregen daarvoor geen compensatie op de kamerprijs, wel hoefden we de chips (2 zakjes) en twee frisdrankjes als compensatie niet te betalen. Het uitzicht vand e hotelkamer was ook niet heel inspirerend, maar ach....

Ruime nette kamer, heel goede en comfortabele bedden en een goed ontbijt. vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Goede optie in verband met familiebezoek.

Geen ambiance. Beetje gehorig vanwege dichtslaande deuren. In bad douchen vind ik niet prettig, ik heb liever een inloopdouche.

Fijne bedden en kussens.

Prettig verblijf door vriendelijk personeel, een warme sfeervolle omgeving met een prima ontbijt.

Slijtage van de badkamer door veroudering zoals spiegel, toiletbril en badscherm.

Het ontbijt, de warme sfeer. Ideale combinatie met een theaterbezoek aan theater De Bussels.

Lokatie goed, ontbijt redelijk, kamer klein.

De temperatuur 's nachts was heel hoog: ondanks dat het raam open stond (gelukkig kon deze open) was het extreem warm om te slapen. De ontbijtzaal was heel donker: donkere vloer, donkere meubelen, donkere wandbekleding. Kwaliteit ontbijt was zoals je mag verwachten.

De lokatie.

Prima kamer,

Er is geen koelkast aanwezig in de hotelkamer, In omgeving goed opletten niet te parkeren op plaatsen van vergunninghouders verder in nabije omgeving betaald parkeren.

Prima kamer,

Voor een avondje prima te doen!

voor een 4-sterrenhotel verwacht je wel een platte televisie, maar hadden een ouderwetse "koelkast" als tv. Daarnaast beschadigingen aan de badkamerdeur, wc-bril en een niet goed werkende douche (was kokend heet)

Ontbijt was goed en de bedden sliepen lekker! De locatie vlakbij het centrum van Oosterhout was ook ideaal.

Heeft aan ons doel voldaan.

de badkamer was enigzinds gedateerd, kapotte verlichting, spiegel was vergane glorie, styl ook, deur van de kamer klemde behoorlijk. Deur naar de badkamer zag er niet uit. Geen parkeervoorziening.

Ontbijt was prima, kamer ook fijn bed.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het was geweldig!

Dat er een betere tv mogen staan met veel films keuze

Ontbijt was lekker en je kunt meerdere keuzes maken. We voelen ons thuis in die kamer waar we zaten.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Nooit meer

Alles had beter gekund.

Niets beviel. De kamer was vies, oud en veel schade. Gangen stonden vol meubels, natte handdoeken meer dan 24 uur midden in de gang op de grond, bloed aan de muur. We waanden ons in een vergeten Pools hotel

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Redelijk maar reserveer niet nog een keer.

Het parkeren van je auto kost geld, erg klantonvriendelijk! Oranje schimmel in de badkamer en dat is slecht voor de gezondheid.

Het ontbijt was goed, de receptionistes aardig. Het bed was goed.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Uitstekend maar gezien de staat van het hotel redelijk aan de hoge kant geprijsd.

Gedateerd hotel, locatie dicht bij centrum echter volledige inkijk vanaf de parkeerplaats. Boven hotel zijn ouderenappartenenten gesitueerd. Op foto’s leek alles frisser en moderner dan in het echt.

Kwaliteit ontbijt was goed, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Leuk verblijf in de stad, ook als uitvalsbasis voor de regio.

De afwerking van de verbouwingen, maar dat zal wel in orde gebracht worden omdat men nog volop bezig is met de renovatie.

Toffe locatie in het centrum van een minder gekende maar toffe stad. Op wandel afstand zijn er veel goede bars en restaurants terug te vinden. Het hotel zijn ze momenteel aan het opknappen. Eens het af zal zijn kom ik met veel plezier terug. Momenteel zijn er nog teveel schoonheidsfoutjes maar ik heb er goed oog op dat de uitbaters dit wel binnen korte tijd in orde zullen brengen. Ondergronds parkeren is tegen betaling mogelijk en net om de hoek. Lekker ontbijt met alles aanwezig wat wenselijk is zonder veel extra's.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Goed hotel voor een correcte prijs. Zeer vriendelijk personeel !

Kamer beetje oubollig, kon een opfrisbeurt gebruiken, komt niet overeen met de foto's op de website, maar alles was wel proper en in orde.

Kamer was basic maar ok; Het restaurant (de brasserie Mix) super !! Ook kunnen genieten in de gratis inbegrepen sauna (24/24 toegankelijk). Heerlijk om effe te ontstressen op zakenreis.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Jaarlijks uitje

Momenteel zijn ze bezig met verbouwen, geeft geen overlast maar het oogt wat rommelig.

De locatie op loopafstand centrum, prima hotel met goed ontbijtbuffet. We zijn de afgelopen drie jaar, jaarlijks geweest.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

het was goed

Ik vind het spijtig dat je voor de parking moet betalen voordien kreeg je gratis parkeerticket. Graag had ik ook wat meer badprodukten in badkamer

Het eten was heel goed en verzorgd

Super voor zakelijk!!

Verlichting badkamer

Ontbijt was echt prima!! Gewoon lekker. Personeel was echt super! Onwijs aardig en snel! s'avonds op aanraden van collega wezen eten in het restaurant. echt TOP!

de kamer was heel schoon en het hotel ligt vlakbij het...

De sfeer in het hotel viel erg tegen. In de lobby was geen sfeer en in het restaurant was het een kille bedoeling. We hebben daar ontbeten en dat was goed maar het ontbreekt aan sfeer. Ik zou het hotel niet aanbevelen aan gezinnen om weg te gaan.

de kamer was heel schoon en het hotel ligt vlakbij het centrum en openbaar vervoer. Binnen een half uur ben je in Breda. gezellige uitgaansgelegenheid in Oosterhout en een goed winkelaanbod.

Het ontbijt was goed, niet extra bijzonder.

handdoeken en lekkende douchekop, die alle kanten opging

Het ontbijt was goed, niet extra bijzonder. De badkamer en vooral de handdoeken waren in verhouding tot de prijs matig. Zal het hotel niet aanbevelen aan kennissen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Verrassend comfortabel verblijf.

Geen. Ben erg verrast.

Zeer comfortabele bedden. Kamers leken helemaal opgeknapt. Restaurant echt heerlijk en nette prijzen. Zeer verrassend goed gegeten. Op 15 minuten van centrumm breda.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Kamer was prima in orde.

De parkeerplaatsen voor het hotel waren betaald parkeren tot 21.00 uur. Er werd ons een uitrijkaart a 6 euro aangeboden voor de parkeerplaats om de hoek. Er wordt flink verbouwd. Overal liggen nieuwe spullen klaar. De elektronosche opening van je kamerdeur met kaartjes werkte niet meer. Kregen een sleutel mee.

Kamer was prima in orde. Ook de badkamer. Het ontbijt was lekker en werd steeds aangevuld.

Geweldig, fijn, ontspannend, we komen zeker terug!

De kussens op de bedden, zijn behoorlijk dik en stevig, tip: doe twee stevige dikke kussens en twee wat minder dik, zodat de klant zelf kan kiezen. Overdekte fietsenstalling zou fijn zijn, nu staan de fietsen direct naast de ingang buiten

Goede service, zeer goede bedden, vriendelijk personeel, bereid om dingen op te zoeken en eventueel uit te printen

matig

gevoel een verzorgingshuis binnen te stappen. Allerlei dozen en matrassen opgeslagen in de gang Badkamer oud, water loopt onder een vies douchescherm de badkamer in. In de ochtend bleken de buren ook gedoucht te hebben....water liep achter de kast zo onze kamer op. TV oud met trillend beeld.

Twee positieve punten...Super bed en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Locatie midden in centrum

Is basic en algemene ruimten mogen wel een opknapbeurt krijgen

Locatie midden in centrum

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Aanrader

Uitstekende kamer

• Beoordeeld op: 5 september 2018

heeel slechte kamers , isolatie van een kamer naar andere.

geluid van andere kamers

heeel slechte kamers , isolatie van een kamer naar andere.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

bekleding van de hal naar de kamer toe

Kamer, bed en bad waren heel goed

Wel mooie kamer

Badkamer beetje achterstallig onderhoud

Wel mooie kamer

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

WLAN slecht, moet echt beter!

WLAN slecht, moet echt beter!

gezien de prijs van de kamer ,redelijk

badkamer ,stoel wiebelde veel in de kamer, verlichting

ontbijt

Geen stopcontacten en geen airco

Ligging en parkeerservice

Prima hotel voor doorreis, bij mooi weer gezellig centrum met terrassen vlakbij

nvt

Prima hotel voor doorreis

Simpel hotel

Kwaliteit van de badkamer. Temperatuur in de kamer. Ontbijt erg simpel, weinig keuze.

Ligging in het centrum

Het ontbijt was goed, maar aan de dure kant

Het ontbijt was goed, maar aan de dure kant

Ideale ligging... mooie marktplaats binnen handbereik!

Personeel aan het onthaal!

Ruimte, netheid!

Meer verlichting in kamer.

Ontbijt prima. Kamer prima, alleen misten wij lampjes bij het bed om bijvoorbeeld te kunnen lezen.

Cappuchino was lekker

Waarschijnlijk zijn ze aan t verbouwen maar zolang het niet af is is de prijs te hoog

Cappuchino was lekker

Zou zeker nog terug gaan voor het stadje

Jammer genoeg geen airco

Het ontbijt was niet veel maar goed

prima lokatie voor 1 nacht

parkeren

ligging, midden in centrum

Gedeelde mening

De hygiene liet te wensen over. Glas stukjes in de kamer ook snee opgelopen

Bed en ontbijt

Warmte in de kamer

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Geen volgende keer

De oudste TV die er nog bestaat.

Goed bed