Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Doorwerth - Arnhem 4-sterren

Kabeljauwallee 35, 6865 BL Doorwerth, Nederland

#1 van de 1 hotels in Doorwerth

Uitgebreid en goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Sanitair op kamers gedateerd. Deurposten kunnen een verfbeurt gebruiken. Personeel bij het diner in het restaurant was niet oplettend.

Uitgebreid en goed ontbijt. Mooie tuin.

prima verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamer is wat te warm op warme dagen. Ontbijt wat aan de dure kant.

De ligging is ideaal, zeker met honden. Vlakbij bos. Kamer is prima maar erg warm (geen airco). De bedden zijn prima en er is een koelkastje. Er is mogelijkheid voor koffie en thee zetten op de kamer. Mooi zwembad buiten en ruime tuin. Goed ontbijt.

Leuk verblijf met enkele minpuntjes

Zeer koud water in het zwembad Veel mieren rond het zwembad Geen airco???? Niet meer van deze tijd Aftandse badkamer

Leuk hotel Lekker eten Vriendelijk en behulpzaam personeel (dank voor het langsbrengen vd extra ventilator) Mooie tuin Mooie lobby en tv-ruimte Uitgebreid ontbijt Rustig gelegen

Prachtige omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Helaas geen airco op de kamer.

Prachtige omgeving. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Prachtige locatie met vanaf het terras uitzicht op vijver en bos.

Geen airco op de kamer , ondanks ventilator veel te warm op de kamer. Badkamer netjes maar klein en verouderd. Scheuren in tegels , aarde draden gewoon in het zicht . Maar wel schoon, badkuip erg klein, je staat tegen het douchegordijn te douchen .

Prima hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Prima faciliteiten,

Heerlijke dagen gehad in een super mooie bosrijke omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het viel me tegen dat er geen föhn in de douche aanwezig was. Had ik niet op gerekend, misschien gewoon stom van mezelf. Kamer best wel klein.

Goede service betreft uitleg balie. Huren van e-bikes, erg plezierig. Bovendien personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Er was een feestelijk optreden gaande van een meidenband.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er was een feestelijk optreden gaande van een meidenband. Prima voor de feestgangers, minder voor de overige gasten. Behalve dat het niet beviel in het feesttumult terecht te komen, was het niet prettig ineens met plastic munten te moeten betalen en wijn uit plastic bekers te moeten drinken. Ook was er bij het inchecken geen tweepersoonskamer meer beschikbaar, alleen een zg. XL kamer met twee bedden. Dit hotel wekte de indruk meer affiniteit te hebben met het eigen 'verdienmodel' dan met zorg voor de gasten.

Heerlijk uitgerust en van de omgeving genoten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

doordat er een ouder/natuurlijk beurs op het terrein georganiseerd was, waren er vrij veel ouders met jonge kinderen in het hotel aanwezig, wat enige overlast veroorzaakte.

Het ontbijt was prima verzorgd.Veel ruimte in en om het hotel, in een rustige omgeving. Goed bereikbaar met de auto en per fiets.

Het was gewoonweg heerlijk!
    • Eenpersoonskamer met Douche

Bedlampje om in bed te lezen. De lamp op buro deed het niet. Zwembad douches tijdelijk niet aan.

Het gemak in contact met medewerkers, de ruimte, natuurlijk het buitengebeuren, lekker ontbijt, koffie en thee etc. buiten rondom het restaurant, tafeltjes ruim van elkaar met prachtig uitzicht. Wandelen in het prachtige gebied met prachtige bomen.

Goede pijs/pretatie. Alles is aanwezig, maar het is deels aan renovatie toe.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Alles is prima, maar het is aan onderhoud/renovatie toe. Met name de badkamer en het zwembad. De centrale ruimtes zien er goed uit.

Bij de incheck aan alles gedacht. Zonder er om te vragen werd het hek naar de binnenplaats geopend om de motor daar te parkeren. E zijn niet veel receptionistes(n) die daar om denken. Deze wel! Goede prijs/prestatie. Er zit een bad in de badkamer. Dat zie je steeds minder.

Ontbijt en de locatie, het blijft mijn favoriete plek in de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Een ouderwetse vlakspoeler als wc. Leuk voor het monitoren van je darmgezondheid maar niet meer van deze tijd. Uit ervaring weet ik overigens dat het ook in dit gebouw een zeldzaamheid is.

Ontbijt en de locatie, het blijft mijn favoriete plek in de regio.

Heerlijk in de bossen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Eigenlijk niets, ik had geluk...ik had een comfortkamer met bad geboekt. Op de kamer bleek ik geen bad te hebben en toen kreeg ik een upgrade...

Uitgebreid keuze ontbijt, ruime kamer met bad en goed bed (suite met bad). Mooie ligging en vriendelijk personeel...en doordat het weer goed was kon ik het avondeten buiten nuttigen. Gratis parkeerplaats direct bij het hotel.

De al korte nacht werd helaas nog korter door teveel aan lawaai en hoge temperatuur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Dunne muren waardoor veel lawaai in de kamer. Geen airco en dus veel te warm om te slapen gezien de hogere buitentemperaturen. Het ontbijt was basic, maar begrijpelijk gezien de prijssetting.

Heel competitieve prijs.

Hotelaccomodatie is prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Op het terras was de bediening niet oplettend. Een half uur gewacht voordat wij een drankje hadden. Later kwamen er nog 2 mensen bij ons zitten en zij hebben niets gedronken omdat niemand van het personeel zo attent was om een bestelling op te nemen. Ook tijdens het diner trage bediening.

Hotelaccomodatie is prima. Prachtige omgeving.

een fijn hotel om heerlijk te ontspannen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het 3 gangendiner waarbij maar 2 kleine varkensmedaillons worden geserveerd is echt onder de maat!

Mooie tuin met een grote vijver midden in de bossen

Leuk hotel in heerlijke bosrijke omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Badkamer kan een beetje upgrade gebruiken.

Fraaie tuin en terras. Ruime vertrekken. Prima ontbijt en diner in gezellige sfeer. Goeie hotelfietsen. Mooie afwisselende omgeving.

Typisch Fletcher ontbijt, in orde, niets spectaculairs
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

tv had wel usb maar kon alleen muziek en foto's weergeven, geen films. geen airco, maar wel een enorme glazen schuifdeur naar het balkon

Typisch Fletcher ontbijt, in orde, niets spectaculairs Kamer was enorm! Goed bad, goed bed, rustig, schoon

Matige donkere kamer.

Zie boven.

Matige donkere kamer. De badkamer is zwaar gedateerd en benauwend klein. (Nr 150). Deze kamer met beschadigde meubels is z'n prijs niet waard.

heel mooie rustig omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De vriendelijkheid en informatie bij de balie personneel. Zij deden hun baan maar in vergelijking tot hoe de benadering was in het restaurant was het bij de balie een heel stuk minder. In de informatie folder op de kamer stond dat men kon vragen naar wanderlingen in de buurt. Dit hebben wij gedaan en krijgen maar 1 wandeling. Wij waren niet verteld waar het hotel zich bevond op dit plattegrond terwijl ik hoorde wel een andere baliemedewerker dit wel aan haar gasten vertellen. Het ontbijt was uitgebreid maar voor deze prijs vond ik het wel duur.

de locatie en de vriendelijkheid van het personneel IN HET RESTAURANT.

Prima hotel in het bos. Met paar updates wordt het top!
    • Eenpersoonskamer met Douche

Mijn eenpersoonskamer was nogal krap en benauwd. Laag plafond, weinig licht. Bed voelt onhygienisch omdat er geen molton/matrasbescherming is. Aanwezigheid ruim binnen zwembad is echt enorm pluspunt. Alleen jammer dat faciliteiten rondom zwembad oud en gedateerd zijn. Niet echt uitnodigend. Verouderd meubilair, basic douche gelegenheid en dito kleedkamers.

De locatie is schitterend. Restaurant prima. Zwembad heerlijk.

Super locatie !

De badkamer, erg verouderd

Prachtig en rustig, de bedden waren heerlijk zacht, En het personeel super vriendelijk en behulpzaam ! We zijn 1 nacht gebleven maar mochten we ooit weer in de buurt moeten zijn zullen we zeker daar heen gaan.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Jammer dat men het hotel niet in een perfecte conditie houdt, locatie en buitenruimte zijn prachtig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het algehele onderhoud, bestrating in tuin behoeft upgrade, een extra laagje verf op meerdere punten aan de buitenzijde, kamers laag en gedateerd, weinig sfeervol. Bediening in bar niet scherp.

Ontbijt prima, locatie prachtig met goede parkeergelegenheid, prijs via Booking goed in verhouding.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het diner, vis was te hard gebakken en de warme groenten te hard

De kamer, met aparte slaapkamer was boven verwachting goed. Voor deze hadden wij niet geboekt, maar wel gekregen, we hadden wel de hond bij

Ontbijtbuffet was prima, hotel ligt schitterend gelegen in...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was erg gedateerd, veel vlekken in de vloerbedekking, haren in de badkamer

Ontbijtbuffet was prima, hotel ligt schitterend gelegen in de bossen

Goed personeel, prima kamer en faciliteiten, erg goed geslapen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De oude kleedkamers bij het zwembad is echt aan opknapbeurt toe. Zwembad zelf okay en erg lekker. De ruimte eromheen matig, heeft meer aandacht nodig.

De omgeving.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Ik had een eenpersoonskamer. Met name de badkamer was meer geschikt voor iemand met een uiterst slank postuur dan voor een gemiddelde Nederlander. Laat staan voor mijzelf. Overigens verblijf ik altijd naar genoegen maar deze keer was duidelijke minder. Verder miste ik de nootjes bij mijn bier.

De omgeving. Ontbijt was ook okay.

Overnachting voor cursus, voor deze bestemming voldoet het prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ik had een kamer met bad geboekt en zonder iets te zeggen bij inchecken bleek bij inspectie van de kamer dat deze groter was maar geen bad had. Bij navraag bleek ik een ´gratis´ ´upgrade´ gekregen te hebben omdat de gewenste kamer niet beschikbaar was. De badkamer was nieuw maar klein en geen bevatte geen spatscherm voor de douche. Dit gedeelte van het hotel doet over het algemeen ouder aan. De barrekening moet met een papieren kaarten systeem apart afgerekend worden voor vertrek. Dit levert een rij bij de bar en daarna weer bij de receptie op.

Ontbijt was goed, ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Lekker rustig, heerlijk bed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het eten in het restaurant was 'wel oke' maar zeker geen goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vriendelijk personeel, goede ontvangst. Het hotel ligt afgelegen en tegenover een wandelgebied. Fijne kamer. In het hotel een zwembad en sauna aanwezig.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Fijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De inventaris van de kamer is wat gedateerd, mag wel een opknapbeurtje krijgen

Lekker gewandeld in de tuin, in de zomer een prachtig zwembad, heerlijk ruim opgezet

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Gehorigheid richting de gangen, de deuren sluiten onvoldoende af, vooral aan onderzijde, wanden hadden dikker/geluiddichter gekund.

Fijne kamer. En helemaal voldaan aan onze vraag voor glutenvrij ontbijt voor mijn dochter. Prima!

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Heel kort, aangenaam verblijf
    • Eenpersoonskamer met Douche

mijn kamer 88, een eenpersoonskamer lag erg achteraf, ik heb even moeten zoeken, dat hadden ze me beter kunnen wijzen, tamelijk doorgezakt bed

nette, grote kamer voor een eenpersoonskamer

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

De omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het is een oud gebouw wat best mooi kan zijn maar dit is echt opgelapt. Zijn in verschillende fletcher hotels geweest maar deze viel echt tegen. Zwembad oud en een paar doeken tegen de muur helpen dan niet Behang dat los hangt Het is het allemaal net niet Alleen de entree ziet er mooi uit Het eten duurde echt veel te lang terwijl het echt niet druk was. We gaan zeker nog wel naar een fletcher hotel maar niet naar deze

De omgeving

goed verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het is niet superdeluxe. Het hotel heeft welliswaar een mooie entree, bar en eetruimte, de kamers mogen hier en daar wel vernieuwd worden, dit geldt ook voor de badkamer. Plafonds lijken op de systeemplafonds van oudere Chinese restaurants en de badkamer is verouderd. De TV stond links van het bed, niet een logische plaatsing. Aandachtspunt: er is geen lift, de eerste etage is bereikbaar met de trap.

Het hotel ligt prachtig met uitzicht in het bos. Het is een rustige omgeving. Parkeren is gratis met voldoende plek. Het personeel is vriendelijk, hartelijk en heel behulpzaam.

Twee stellen ondergebracht in het hotel bij ons in de...

Twee stellen ondergebracht in het hotel bij ons in de straat Twee maal kleine achteraf kamer met veel nachtelijk kabaal, of er met ballen tegen de muur werd gegooid.Geen van allen heeft een oog dicht gedaan Die nacht heeft wel het personeel aan de balie een alternatieve kamer voorgesteld .Maar om nu om 4 uur in de nacht te gaan verhuizen! Gelukkig zijn er genoeg andere hotels in de buurt want hier breng ik mijn gasten niet meer onder. J H

ruime opzet van het hotel en de omgeving en de vriendelijke...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kachel van het hotel was blijkbaar in de buurt van mijn kamer, want rond 4:30 kon horen dat die begon te loeien. Dat loeien was niet zo erg maar het tikken van de verwarmingsleiding als gevolg daarvan vond ik minder prettig.

ruime opzet van het hotel en de omgeving en de vriendelijke ontvangst.

Verkoop van beeldjes

Grootte van de badkamer Afstand van kamer tot receptie en zwembad Kamer niet binnendoor te bereiken Weinig faciliteiten voor kinderen

Verkoop van beeldjes Ruimte in hal

Het ontbijt was goed hadden wel meer verwacht b.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamers waren zeer sober te laag plafond, badkamer sober en rook zeker niet fris, kamers waren niet al te schoon een 4 sterren hotel onwaardig gaan zeker niet weer naar dit hotel en de prijs was er zeker nier na

Het ontbijt was goed hadden wel meer verwacht b.v. Tomaatjes komkommer en uitgebreide yoghurt kwark enz

Super tof hotel !!!!!!

De prijs van de kamer was best wel ietsje te prijzig. Spijtig dat er aan het zwembad niet gedronken mocht worden buiten drank in een plastiek flesje.

het diner was heerlijk, het onbijtbuffet was heel uitgebreid en heel lekker ! leuk om zowel een binnen als buitenzwembad te hebben , het binnenzwembad is best wel groot ! Ook wel leuk dat het hotel ons een dag van tevoren heeft opgebeld om de promoties van het avond eten even door te geven . Dit was zeker de moeite !

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Mooi chic hotel met heerlijk (uitgebreid) ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Entree is erg mooi. Helaas waren wij te moe en besloten wij niet meer het gratis half uur/uur gebruik te maken van de prive sauna, iets wat we hadden willen doen. Maar we hebben het prima gehad en goed geslapen. Ontbijt was lekker, veel keuze ook (croisantjes en broodjes, eigerechten/engels ontbijt, fruit, yoghurt, sapjes, poffertjes, etc.).

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

UitZicht kamers. bij boeking kun je kiezen voor uitzicht op zwembad. Dat komt niet overeen met de realiteit. Uitzicht laat geen zwembad of tuin zien, maar troosteloos zicht op dak van begane grond

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De ontvangst ,s avonds was niet vriendelijk. De ontvangst bij het ontbijt en het personeel bij het ontbijt waren uitstekend.

Ontbijt was voortreffelijk

We verbleven er omdat we een afspraak in de buurt hadden en daarvoor was het OK.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De badkamer. Klein en douchen in een bad met een douche gordijn is gewoon niet fijn.

Het ontbijtbuffet was goed en goed voorzien. Ook aangenaam is het dat je tot 11.30 kan ontbijten.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Als altijd goed bevallen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Badkamerventilatie maakte veel lawaai (voor beperkte periode) geen pinda's bij mijn bier.

Weinig tot niets op aan te merken. Nu eens een vernieuwde badkamer. Is verbetering

Altijd okay in Doorwerth
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ik ben niet zo enthousiast over de badkamer. Inloopdouche zou meer van deze tijd zijn.

Wanneer je activiteiten rondom Arnhem/ Wageningen hebt is dit hotel een prima uitvalsbasis. Bonus is de prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden in de bossen op de stuwwal. Fietsen is ook een optie. In geval van slecht weer is er een ruim bemeten binnenzwembad.

Wij komen niet meer in dit hotel.

De speelkamer viel erg tegen. Alles was kapot en incompleet. Verder konden we maar de helft van het zwembad gebruiken omdat de andere helft verhuurd was aan een zwemschool. Onbegrijpelijk in de kerstvakantie

De lobby

Aanrader nabij Arnhem
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Iets verder van Arnhem dan gedacht maar met de auto is het goed te doen. Ietwat donkere parking.

Gezellige kamer, ruime faciliteiten die we de volgende keer zeker zullen testen, bosrijke omgeving (ideaal voor wandelaars en fietsers). Het hotelpersoneel is vriendelijk, de kamer was tiptop met koffie en theesetje. Hotel stelt zelfs een fietskaart ter beschikking.

Eerste kennismaking met Fletcher, zeker voor herhaling vatbaar.

Onze familiekamer was groot genoeg maar mag gerenoveerd worden.

De ligging, het grote binnenzwembad, ontbijtbuffet, kinderbuffet ,park met speeltoestellen en kinder-speelkamer.

Dik tevreden
    • Eenpersoonskamer met Douche

Een beetje gedateerde kamer, prima maar u vraagt er naar.

De totale rust en de prachtige omgeving samen met super aardige medewerkers en last But not least super dat de hond meekon in hotel wat bij Fletcher niet altijd standaard is.

Het ontbijt was prima maar de kamer was aan de kleine kant ...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer en het licht van de gang is in de nacht goed te zien door de onderkant van de deur. Afgedekt met kussens.en we miste twee haakjes om de jassen op te hangen.

Het ontbijt was prima maar de kamer was aan de kleine kant ,andere keren dat wij er waren was de kamer groter.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

de locatie was top.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

we misten een deur / gordijn tussen de douche en de wc. hier door werd alles te nat.

de locatie was top. lekker rustig. veel ruimte. goed ontbijt

Sinds de overgang naar Fletcher kwaliteit naar beneden en de...

In 2016 betaalde ik € 124,00 voor een suite MET ontbijt. In 2017 blijkt dit gewijzigd in € 154,00 ZONDER ontbijt.

Sinds de overgang naar Fletcher kwaliteit naar beneden en de prijzen naar boven...

• Beoordeeld op: 10 december 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamer niet helemaal schoon. Misschien de schoonmakers wat meer tijd geven voor de details. Haardroger vies, papiertjes onder gordijn. Douchegordijn

Snelle service

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Entree en locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Prijs was voor die specifieke periode erg hoog en daardoor simpelweg overpriced voor wat je krijgt. Kamer was echt niet meer waard dan €90, wat ongeveer de normale prijs is.

Entree en locatie.

Ontbijt was fantastisch en het schoentje zetten was een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt was fantastisch en het schoentje zetten was een hoogtepunt! Zwembad hadddn we voor ons zelf en toen de ober hoorde dat we iets te vieren hadden bracht hij chocola met een kaartje, te lief!

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Ontbijt zag er prima uit, en was meer dan voldoende, je kon...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

We hadden stank op de kamer (rioollucht) gemeld bij receptie en kregen gelijk een ander kamer, prima geregeld.

Ontbijt zag er prima uit, en was meer dan voldoende, je kon meerdere keren ophalen.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Het ontbijt was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ik heb het prima naar mijn zin gehad.

Het ontbijt was goed. Personeel super vriendelijk. En het zwembad was natuurlijk fantastisch. Vooral voor mijn zoontje van 6.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Teleurstellend, volgende keer terug naar Bilderberg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Slechte spons bedden, benauwde kleine kamer. Oude mottige meubels .Schuifpui kan open maar niet vast gezet , zodat iedereen binnen kan komem s’nachts.

Liggin

We hebben een fijn verblijf gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamers roken een beetje muf en interieur en badkamer waren op zich wel netjes en schoon, maar oudbollig...

Voor 1 of 2 nachten is het ontbijt wel goed. Je hebt alles wat je nodig hebt van vlees tot zuivel en brood en drinken. Een mooi ruim opgezet hotel. Onze kamer was echt super groot, met een ruime zitkamer erbij.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Prima voor een kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was gedateerd en heeft een verbouwing nodig.Vieze vloerbedekking en defecte plafondplaten. De toiletpot zit los, schuren in de tegels en het bad kraakte enorm.Dat is jammer, aangezien het hotel een mooie luxe uitstraling heeft. Er lag geen badjas op de kamer, dat heb ik wel gemist om in naar het zwembad te gaan.

De mooie locatie en de mooie hal. Het bed lag comfortabel.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

feestelijk fraaie herfst

geen belangrijke opmerkingen

Heel vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Ook tijdens verblijf persoonlijke aandacht. Kamer eenvoudig, maar prijs/kwaliteit dik in orde! In de herfstkleuren een sprookjesachtig mooie omgeving, geschikt om te wandelen.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prettig verblijf in een mooi hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt aanvang mag wel om half 7 voor zakelijke reizigers i.p.v. 7 uur. Delen parkeerterrein onverlicht en een bord bij ingang dat er wordt ingebroken in auto's das niet echt geruststellend. Geen airco op de kamer. Badkamer is erg mooi maar geen drempel tussen douchecabine en rest v.d. badkamer wat er voor zorgt dat de badkamer blank komt te staan

Ligging is perfect, Vriendelijke ontvangst. mooi en schoon. Lekker eten en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima hotel op fantastische plek
    • Eenpersoonskamer met Douche

Voor zo'n plezierig ruim opgezet hotel is de 1 persoonskamer is wel echt klein...

Prima hotel Fijn zwembad Restaurant was goed en vriendelijk Midden in prachtig wandelgebied .... bos en uitzicht op de Rijn !

Helaas niet veel kunnen slapen vanwege een zeer gehorige kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De Kamer waar wij zaten was ontzettend gehorig, ik heb inmiddels in heel wat hotels overnacht maar dit sloeg helaas echt alles, hierdoor bijna geen oog dichtgedaan. het leek net alsof de kamer functioneerde als klankkast van de rest van de kamers op de gang. Ik zou hier niet nogmaals heen gaan. Helaas was de reactie bij het uitchecken alleen "we zullen het noteren" ik verwacht niet dat hier daadwerkelijk iet mee gedaan gaat worden

Het ontbijt was goed, en de kamer was ruim.

genoten van het restaurant, de omgeving en het binnenzwembad
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

grondige opknapbeurt van zowel tuin en omgeving rondom het hotel nodig, op verschillende plaatsen stonden oa tuinmachines, afvalbakken waar je als klant zo voorbij wandelde, best even stallen uit het zicht, kamer verdiende van eens onder handen genomen te worden : roest rondom kraan ed in het bad/douche, vloertegels beschadigd, stof op de lampen en lampenkappen, aan de onderkant schimmel op de gordijnen en overgordijnen in het algemeen veel kleine klusjes die zouden mogen gebeuren zoals de deuren onderaan bijwerken in een groot gedeelte van het hotel, buitenzwembad met mosgroen water

zwembad vrij te gebruiken tijdens de ganse dag, heel lekker eten in het restaurant, uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Wij hebben genoten van begin tot eind, zeker weten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Niets viel tegen dus zeker geen klachten over dit hotel.

Wij hebben drie mooie dagen beleefd in hotel Fletcher Doorwerth. Alles was meer dan ok dus wij komen er zeker graag terug. Heel mooie omgeving en personeel zeer, zeer vriendelijk. Wij kunnen het iedereen aanbevelen.

Een weekje Veluwe met de fiets
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel heeft een sauna en een zwembad, maar deze zijn niet genoeg verlucht. Spijtig dat we te laat hadden opgemerkt dat er nog een Engelse pub met biljart was.

Een stalplaats voor de fiets met laadpunten en gelukkig was de kamer er niet veraf. Onze kamer lag ook op de begane grond. De eetgelegenheid gaf uit op een mooie tuin.

Het hotel behoeft vernieuwing en goede leiding
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Gedateerde en smoezilege kamers.communicatie over wat is afgesproken is slecht.bij het eten komt de wijn als je bijna klaar bent. Ongezellige eetzaal.gordijnen waren te kort kapot en verkreukt.

Het ontbijt en het diner waren goed.

Lekker ontspannen

De voucher voor welkoms drankje was alleen geldig voor volwassenen , beetje vreemd als je als gezin komt en ook betaald voor 4 personen

Het ontbijt was top en de omgeving ook

heerlijk er even tussenuit

De Wifi was helaas niet sterk genoeg voor mijn telefoon, maar dat kan misschien ook aan mijn telefoon gelegen hebben...

De kamer was prima voor volwassenen en 2 kids. Zwembad ideaal natuurlijk en de ligging is prachtig als je uit de randstad komt ;)

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima hotel op een erg mooie lokatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

In verhouding met de kamerprijs was het ontbijt aardig prijzig, 16 euro is meer dan gemiddeld.

Fijne niet te grote en gezellige kamer, geen airco maar gewoon lekker het raam open. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Goed ontbijtbuffet.

Verder
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De gedateerde kamers met onhygienische vloerbedekkking en de badkamers grondig toe aan renovatie. Zo ook de bedrijfskleding van het personeel dit kan echt niet meer totaal niet van deze tijd en niet fijn om in te werken. De transfer bus vanaf concert Gelredome was niet te vinden op plaats van afspraak gelukkig heeft de verantwoordelijke in hotel dit opgelost en iedereen een drankje aangeboden met een bittergarnituur, dit was zeer correct van deze mevrouw.

De service op het terras en het zeer vriendelijke personeel

Douche redelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De parkeervakken zijn gemaakt voor ienie mini autootjes. Elke ander vak wordt dan ook half gebruikt... Maak de vakken iets wijder en je kunt meer auto's kwijt. Prijs-kwaliteit: toen we in eerste instantie keken was de prijs redelijk. Een paar dagen later was de prijs opeens 25 euro hoger, maar de kamer nog steeds hetzelfde (vandaar ook de matige beoordeling) Geen kluisje op de kamer. Geen strijkplank op de kamer (maar dat heb je ook niet altijd)

Douche redelijk. Moderne badkamer. Kamer grootte redelijk. 2 koffers zal denk net passen. Wifi niet geprobeerd. Bed matig, doorzakker maar toch hard. Kamer zag er modern uit (behalve het systeemplafond) Ontbijt was voor mij goed genoeg en als je uitgebreid ontbijt de hoge prijs wel waard. Bureau in de kamer ok.

Gedateerd, geen 4-sterren

Kamers zijn klein en gedateerd. Het hotel, zwembad en saunaruimte kan wel een lik verf gebruiken.

Prima bedden, prachtige tuin, mooie lounge, tafeltennistafel, groot zwembad en sauna.

Claustrofobisch plafond. Gelukkig maakt de omgeving alles goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer waar wij sliepen had een te laag plafond. Met mijn 193cm moest ik met gebogen benen onder de niet verstelbare douchekop gaan staan om natte haren te krijgen. Van de 2 bedden was 1 bed hard en 1 bed zacht. Het hotel is niet roken maar de gang rook overduidelijk naar rook, ook de volgende ochtend nog. De kamer rook bij binnenkomst naar zweetvoeten. Het ontbijt was acceptabel. Ik miste wel de komkommer en tomaat.

De omgeving.

onderhoud laat te wensen over
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De algehele indruk was helaas wat sleets: De bekleding van de stoelen in het restaurant was vies en groezelig. Onze kamer had veel kleine gebreken zoals loszittend stopcontact, loszittend handdoekenrekje, stukje ontbrak van tafeltje, kapotte tegels badkamer etc. Daarnaast was het herfstvakantie dus er waren veel kleine kinderen aanwezig (rennen door de lobby en spelen met op afstandbestuurbare auto zeer hoorbaar tijdens het eten). Personeel vond het zelf geen probleem.. ("heeft u er last van dan?")

De locatie van het hotel is prachtig midden in de bossen.