Beoordelingen over Hampshire Golfhotel - Waterland 4-sterren

Westerweg 60, 1445 AD Purmerend, Nederland

#4 van de 4 hotels in Purmerend

• Beoordeeld op: 9 september 2018

uitzicht ontbijtruimte

badkamer lichtelijk out dated en er ontbrak een stop in t bad. het geluid van de tuinman ( bladblazer) was wat aan de vroege kant. op zaterdag ochtend is t prettig als t nog enige tijd stil is.

uitzicht ontbijtruimte

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Personeel was erg vriendelijk en gemoedelijk

Het uiterlijk van het hotel en inrichting, veel kapot en veel smoezelig en vies. Vloertegels met veel en grote vlekken. lampenkappen die kapot zijn. de railing van de schuifpui op de bovenverdieping onder de vogelpoep.

Personeel was erg vriendelijk en gemoedelijk

Ontbijt, de ligging

Parkeerplaats de auto’s staan erg uit het zicht. Bedden. De eerste kamer was niet echt schoon en achterstallig onderhoud. Is wel goed opgelost met goede kamer.

Ontbijt, de ligging

Nuttig . Kwamen bij deze gelegenheid uit Amstelveen en terugrijden naar Den Haag was te omslachti.

TV had sneeuwbeeld.. Volgens zeggen receptie al bekende storing biij Ziggo in sommige kamers ....en kon andere krijgen maar was teveel ""gedoe".

Ontbijt was prima. Kamers wat kaal maar wel zeer rustig.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prima locatie, rustig en eten drinken en golfbaan goed...

T wordt echt tijd voor een grondige verherbouw van de kamers en t tapijt op de gang vervangen door beton of iets anders makkelijk schoon te maken en geluiddempend materiaal👍

Prima locatie, rustig en eten drinken en golfbaan goed geregeld

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Locatie erg mooi, gebouw is wat verouderd en past niet bij deze chique locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamers prima, wastafel in de badkamer was het hout opgezwollen van het water en de kitnaden in de douche zaten onder de schimmel.

Gemiddeld ontbijt, niet heel uitgebreid maar wel gewoon goed.

Te duur!!!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De prijs!!!!! Normaliter is de accommodatie veel goedkoper. Nu Amsterdam schijnbaar erg in trek is bij de toeristen is de hotelprijs belachelijk hoog gemaakt. Als golfer kom je voor de combi van hotel en golfbaan en niet voor A'dam. Hier is in de prijs vd hotelkamer absoluut geen rekening mee gehouden! Wij gaan wel ergens anders naar toe en komen hier niet meer terug!

Golfbaan icm hotel

Prijs kwaliteit verhouding is zoek

Kamer met terras (vol met onkruid) geboekt in zomer. Helaas geen stoelen. Konden ze ook niet regelen. Tafel kapot (strippen hingen gedeeltelijk los, staat erg armoedig en je kunt je eraan bezeren, wat ook is gebeurd). Kamer werd niet goed schoongemaakt. O.a. niet gestofzuigd, geen nieuwe bekers in badkamer. Koffiemachines bij ontbijt zagen niet fris en de koffie was niet zo lekker. Koffie wordt met instant melk bereid. Twee keer 's ochtends zat er geen water meer in reservoir terwijl we een van de eerste waren. Glutenvrij bolltje was bevroren van binnen. Geen strijkmogelijkheden (staat wel in kameromschrijving). Geen shampoo in badkamer

Douche is fijn (inloopdouche). Locatie is lekker rustig. Ruime kamer. Personeel receptie en ontbijt zijn erg vriendelijk.

Goed.

Het bed en de dousch.

Het ontbij is zeer goed,kamer boven niet zo mooi als beneden,beneden hebben betere bedden en ze hebben een inloop dousch. Maar verder is het hotel prima.

Prima verblijf gehad en wij zouden dit weer boeken

De prijs kwaliteit verhouding is zeer gunstig dus je mag ook weer niet al teveel extra eisen aan stellen. Als je wat kritischer kijkt dan is het onderhoud niet perfect. De badkamer is waarschijnlijk wel eens gerenoveerd en ziet er best goed uit, maar op de wanden is plaatmateriaal bevestigd met forse kitnaden en hoogte verschillen. Het geeft ook een wat minder luxe uitstraling. Verder heeft er waarschijnlijk een mini bar in de kamer gezeten. Het deurtje sluit nu niet meer en er zit een gat in de deur. De kamerdeur klemt en de schoonmaak zou hier en daar ook nog wel beter mogen (bijvoorbeeld de deuren en plinten) In het restaurant zijn ook wat lampekapjes aan vervanging toe. Er zou ook een gratis kluisje in de kamer moeten zitten maar dat hebben we niet gevonden (ook niet gemist en verder ook niet naar gevraagd)

De kamer was erg groot en keurig ingericht, met uitzicht op de golfbaan. Het ontbijt en de restaurants waren goed. Verder is dit hotel ruim opgezet en rustig gelegen. Purmerend is dichtbij voor uit eten. Een prima uitvalbasis ook voor mensen die niet golfen maar bijvoorbeeld van leuke fietstochtjes of authentieke dorpjes houden

prima voor hetgeen we moesten doen, een golfwedstrijd

badkamer oud, vies oud douchegordijn, voegen zwart Vies oud tapijt in hal naar kamer toe Plaatsje buiten bij kamer vol peuken

Ontbijt was prima! Kamergrootte prima

goed ontbijt, wel aan de prijzige kant, ligging

kamer erg warm, tijdens ons verblijf. Nu wel schoongemaakt, maar geen aanvulling koffie/thee en de derde dag alleen kleine handdoeken, bij douchen minder makkelijk

goed ontbijt, wel aan de prijzige kant, ligging

Ontbijt was prima, prachtige omgeving, mooi hotel, aardig...

De warmte in het Hotel. Nergens airco!! Het was overal en in elke ruimte veel te warm.

Ontbijt was prima, prachtige omgeving, mooi hotel, aardig personeel.

De ligging aan de golfbaan, fijne bedden en heerlijk ontbijt.

Jammer dat de kamers en de gangen sterk verouderd zijn, muren en vloerbedekking waar plekken in zitten, een sterk verouderde badkamer die beslist wel schoon was maar door ouderdom minder fris oogt.

De ligging aan de golfbaan, fijne bedden en heerlijk ontbijt.

Accommodatie toe aan renovatie, personeel super vriendelijk en correct.

Badkamer is aan renovatie toe. Gedateerd en daardoor ook minder fris. Verstopte afvoer en douchegordijn!!!! Wat ook nog aan zijn laatste ringen hing.

Ontbijt, zeer goed verzorgd en vriendelijk personeel

6,0
    ontvangst was niet goed,geen bevestiging van onze boeking...

ontvangst was niet goed,geen bevestiging van onze boeking ontvangen.booking.com was in orde bij extra boekingl langs telefoon was dramatisch en foutive afrekenen.!? Ook duidelijke onderbezetting van personeel,trage bediening maar zeer vriendelijke personeel in de bar en restaurant.

Maak er wat van!

Liefdeloos onderhouden. Dit hotel is hard aan een opknapbeurt toe. En als dat nog even duurt: haal dan in ieder geval die kapotte lampekap weg uit de ontbijtzaal. Gewoon iets meer aandacht voor de uitstraling zou al bijdragen.

Mooie locatie bij leuke golfbaan.

Alles was goed, locatie is schitterend, ontbijt heel...

Alles was goed, locatie is schitterend, ontbijt heel uitgebreid, ideaal vertrekpunt voor leuke fietstochten. Een iets viel tegen: een tamelijk luidruchtige bromtoon (airco?)

Hadden van een golf resort hotel wel hogere verwachting, dit leek eerder van der valk..

Kamers ver gedateerd, ouf behang, geen airco en slechte ventilatie, gang vuil, ramen en balustrade erg vuil, vloerbedekking vuil, alle kozijnen binnen beschadigd (meen door schoonmaakkarren)

Centrale voorzieningen

Goed, maar communicatie kan beter.

Ik had wijzigingen doorgegeven via mail. Geen reactie op ontvangen. Dan maar gebeld. Uiteindelijk was er slechts een deel van wat we besproken hadden geregeld. Zoals babybedjes op verkeerde kamer, geen reservatie gemaakt voor diner. Laatste zeker moeilijk als je met een groep van 12 bent. Ze waren in het hotel ook niet op de hoogte dat de dienstregeling voor de bus op 22 juli totaal zou veranderen. Hierdoor hebben we afspraken mislopen. Standaard kamers zijn gedateerd.

Het uitzicht in de ontbijtruimte.

Lekker rustig in een mooie omgeving.

Tips: een scheut chloor in de wc af en toe; ziet eruit alsof er niet is doorgespoeld-schoon douchegordijn-2 x gevraagd om terrasstoelen-geen duidelijk antwoord gekregen en ook geen stoelen-jammer!

Ruime kamer; goed ontbijt; vriendelijk personeel; mooi terras met prachtig uitzicht over de golfbaan.

Prima ontbijt.

Kwaliteit eten wisselend. Afwisselend goed en matig. Presentatie zelfde gerechten ook wisselend. Soms slordigheden bij afrekenen zoals drankjes opvoeren die we niet gehad hadden. Kamers erg warm.

Prima ontbijt. Goede kamer hooewel inrichting aan opknapbeurt toe is.

Matras slecht , veren kwamen er doorheen Wc zat los Brandplek op de muur Ventilator die constant aan is Smoezelige kamer en ontbijtruimte

Ligging Ontbijt prima keuze

Gaat in de goede richting, maar zeker nog wensen

Peuken en papier op het terrasje Geen burootje met stoel om aan te kunnen zitten Kluisje was kapot Een van de twee bedlampen was kapot Te weinig kleerhangers Kitranden in de badkamer niet schoon

Goed ontbijt met een mooi uitzicht over de golfbanen

het was er mooi groen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hygiëne en onderhoud lieten te wensen over

Onze kamer was behoorlijk uitgeleverd . De site had ons heel andere verwachtingen gegeven. Vloer en badkamer waren niet schoon

Ontbijt was heerlijk, fijne douche, lekker groot bed.

De kamer was erg gehorig, buren gaven overlast:( Ik vond het jammer dat er geen waterkoker op de kamer aanwezig was.

Ontbijt was heerlijk, fijne douche, lekker groot bed. Ruime kamer.

Op kamer deden de bedlampen het niet.

faciliteiten in badkamer vielen tegen. Geen shampoo, douchemuts, zeepje. i.v.m. milieu!!!!!!

Op kamer deden de bedlampen het niet. Stekkerdoos was kapot.

Redelijk alternatief voor kort verblijf

Qua prijs prima hotel. Wel vragen om moderne kamer, de ouderekamers schijnen een stuk minder te zijn. Personeel bij de incheck s’avonds kon beter. Bij uitchecken uitstekend.

zeer tegenvallend!

We konden s avonds niet in het hotel eten!! Dit was ongeveer 19.00 uur. We moesten met een taxi naar het dorp om te dineren. Toen we terug kwamen was tot overmaat van ramp de bar gesloten!

ontbijt was ok

Mooie omgeving, prima faciliteiten, goed bed, goed ontbijt,...

Superior kamer op eerste verdieping, verouderd interieur, wel netjes en schoon maar mag wel eens gemoderniseerd worden. In bad staand douchen achter een douchegordijn is zooo 1992. TV mag geen naam hebben, te klein, slechte beeldkwaliteit, beperkt zenderaanbod. Prijs is Ok maar contrast met de (ook eenvoudige) gerenoveerde kamers op de begane grond is te groot.

Mooie omgeving, prima faciliteiten, goed bed, goed ontbijt, fijn personeel.

Begane grond, Deluxe kamer, eenvoudig maar modern (Hoog Ikea...

TV grootte, aanbod en beeldkwaliteit onder de maat.

Begane grond, Deluxe kamer, eenvoudig maar modern (Hoog Ikea gehalte), grenzend aan de golfbaan. Prima kamer, goed bed, fijne inloop douche.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Kamer stonk naar tabak, geen telefoon op de kamer waardoor...

Kamer stonk naar tabak, geen telefoon op de kamer waardoor ik 4 keer met eigen mobiel moest bellen naar hotel receptie. Verkeerde kamer gehad, personeel was er genoeg en wij moesten toch helemaal terug lopen naar receptie voor een andere kamer sleutel die vanaf huidige kamer paar deuren verder zat. Totaal geen goede service gezien ze met genoeg mensen waren horen ze de sleutel te brengen ipv klanten te laten sjouwen met spullen heen en weer. Het is bijna zomer en de verwarming op de lange gangen stond gewoon lekker aan ook nog.

voor herhaling vatbaar

De hoeveelheid water uit de douchekop op de eerste verdieping viel tegen De afstand naar de kamer

Het ontbijt was goed Het bed was goed De douche/kamer op de BG was goed

Het ontbijt was heerlijk !

Mijn matras

Het ontbijt was heerlijk ! Ik vind dat de kamers aan renovatie toe zijn !(de kamers zijn wat verouderd) En mijn matras was duidelijk aan vernieuwing toe ! ik had last van mijn onderrug ! Personeel was zeer vriendelijk en alles was proper !

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Voldeed niet aan de verwachtingen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt: er staat een kok die maar 1 trucje kent en dat is een omelet bakken. Ik vroeg om een roereitje.....voor 15 euro p.p verwacht ik dan toch een inter- continental breakfast ipv sinaasappelsap uit een pak, dat nog aangevuld moest worden omdat we er uiteindelijk maar om vroegen. Zag er nu meer uit als een continental breakfast. Vieze pannen op de tafel voor de kok met zijn buta gaststelletje........yoghurtjes nog in verpakking in een bak met ijs ter grabbel. Ook de hotelkamer zonder bad maar met douche. Waarschijnlijk had ik hogere verwachtingen.

De omgeving

Het uitzicht op de golfbaan is mooi.

Wat een vergane glorie! Het hotel oogt armoedig van buiten en de binnenkant is niet veel beter. Zou echt niet meer dan 3 sterren mogen hebben. Het personeel achter de receptie is veel te joviaal, kauwen kauwgom en staan te flirten met elkaar. Voor ons hoeft het helemaal niet formeel, maar dit was het andere uiterste. Personeel bij het ontbijt was niet veel beter. Op zich best vriendelijk als je iets vraagt, maar totaal geen gevoel voor service. De kamer geeft ook totaal geen 4 sterren gevoel. Alles is gedateerd, stukken behang hangen los, de badkamer oogt alsof deze uit 1970 komt. Wel alles heel schoon, maar wel allemaal beschimmelde kitranden in het bad en een smoezelig douchegordijn. En als klapstuk een hele oude tv met een beeld met ouderwets sneeuw. Om lacherig van te worden. Dit kan in deze tijd toch niet meer! Onze conclusie; een hotel waar geen enkele liefde meer in zit.

Het uitzicht op de golfbaan is mooi.

niet echt voor herhaling vatbaar

de schoonmaak in de hal van en naar de kamer allemaal spinnen raggen onder de spots en voor de ramen in de kamer zelf gescheurde vitrages wat er niet uit zag ik vind dat je dit niet kan verkopen aan je klant heel veel lawaai in de avond vanaf het terras

personeel heel vriendelijk heel goed en heerlijk ontbijt

Verblijf door het goede golfweer goed, restaurant en ontbijt met live kok goed, terras en dranjes ok

De kamet was ruim maar de badkamer mag opgeknap worden, voeze voegen e.d.

De ligging van het hotel na het golfen was perfect en het diner was ook goed.

De kok bij het ontbijt was erg vriendelijk en bracht een...

Er zaten scheuren in de gordijnen en de hoeslakens daarnaast waren de kamers niet echt grondig schoongemaakt. (veel spinnenwebben, vliegen en vlekken). Op de warmte meter stond airco, maar welke kant hij ook op gedraaid werd er gebeurde niets. Vanwege het zeer korte verblijf geen mogelijkheid gehad alles te melden.

De kok bij het ontbijt was erg vriendelijk en bracht een gezellige sfeer tijdens het ontbijt. Een positief begin van de dag dus!

Zeer teleurgesteld
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Nadat wij reeds in de middag hadden ingechecked (en ook de sleutel reeds hadden ontvangen), werd ik s'avonds rond 8 uur gebeld met de mededeling dat er een fout was gemaakt en de kamer dubbel geboekt was.. (erg sterk als je reeds de sleutel hebt gekregen). Werd aangeboden om een hotel in Volendam te regelen maar dan moest er voor 24:00 uur worden ingechecked. Aangezien we een feest hadden was dit dus niet mogelijk en hebben toen zelf maar iets geregeld

Onze boeking werd niet gehonoreerd, dus geen idee

Wij hadden en superior Lamar geboekt Wij komen op de kamer...

Wij hadden en superior Lamar geboekt Wij komen op de kamer vuil tapijt oude badkamer ik zou er met mijn blote voeten niet durven lopen .ik had en kamer moeten hebben met stortbad op de foto's alles nieuw kamer volledig vernieuwd. Naar de receptie geweest ze hadden zich vergist en econemie kamer gegeven. Andere kamer gekregen was iets beter maar nog altijd met oude badkamer met ligbad

Mooie ligging, vriendelijke medewerkers.

In het hoogseizoen zijn de prijzen voor een verblijf exorbitant hoog. Dat staat niet in verhouding tot wat je er voor krijgt want de kamers hebben zonder uitzondering allemaal wel een of meer mankementen. Van beschadigingen aan het meubilair of de deuren, kapotte of vieze gordijnen tot aan een niet (goed) werkende verwarming. In het laagseizoen kun je hier overheen stappen omdat de prijs dan heel vriendelijk te noemen is.

geweldig ontbijt, vriendelijke medewerkers en ruime kamers

teleurstellend

Wifi is onder de maat. Er was de hele nacht een zware bromtoon te horen. Badkamer is oud en daarom wat smoezelig. Personeel heeft weinig echte aandacht voor de gasten.

De prijs-kwaliteit verhouding vind ik niet goed. Ik ben in goedkopere hotels geweest die velen malen beter waren. Bed was niet schoon, gelukkig meerdere bedden in de kamer dus kon een andere pakken. Verlichting deed het ook niet. Geen koelkastje aanwezig op de kamer.

Leuk hotel, centrale ligging, goede golffaciliteiten

De inloopdouche was niet goed schoon gemaakt. Onderste tegels erg vies. Hier melding van gemaakt...

Goed ontbijt, genoeg keuze. Er werd aan tafel gevraagd of ik wellicht een omelet oid wenste, welke vervolgens gemaakt werd. Uitzicht op de golfbaan, erg leuk.

Barslecht denk dat een herberg meer te bieden heeft

zo oud en onhygiënisch voor zo een prijs nog zijn in de nacht weggegaan en niet teruggekomen

niets eerlijk gezegd 85 euro niet eens een flesje water in de kamer of waterkoker nietsssss

voor een kort verblijf prima te doen

Hotel is een beetje vergane glorie. Kwam nogal smoezelig over. Vieze plekken op aantal plafondplaten, bij een fikse regenbui lekkage in de hal. Op de kamer lag er nog een tube babycreme onder mijn bed. Ooit moet dit best een mooi hotel zijn geweest, maar heb het idee dat het onderhoud een ondergeschoven kindje is geweest de afgelopen jaren.

Ontbijt was prima geregeld.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Vriendelijke bediening in het restaurant.

Erg luidruchtige airco in de kamer. Was ook erg koud. Duurde lang voordat de kamer wat warmer werd. Jammer dat er geen waterkoker aanwezig was om ‘s avonds nog een bakje thee te kunnen zetten op de kamer. De wc was daarnaast ook niet goed schoongemaakt.

Vriendelijke bediening in het restaurant.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goed hotel met ruime kamers, maar sommige kamer ondervinden hinder (bromtoon) van de verwarming

In de kamer die we oorspronkelijk kregen, was een diepe bromtoon hoorbaar van de verwarmingsinstallatie. Dit was dermate hinderlijk, dat we om een andere kamer hebben gevraagd. We kregen toen een vierpersoonskamer, wat ten koste ging van de ruimte, waarbij de hinder van de verwarmingsinstallatie gelukkig minder was (maar nog steeds goed hoorbaar). Erg jammer, want voor de rest is het een prima hotel.

De kamer was groot en ruim, met zitje, bureau en aparte tafel met twee stoelen. Prima bedden. De badkamer met bad is ietwat gedateerd. Zo zijn er geen thermostaatkranen.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Veel te koud!

Het was heel koud in de hotelkamer. Zelfs met het dekbed vanuit de kast was het niet te doen! S Avonds dit al gemeld mar er is niet aan gedaan. Bij uitchecken gemeld en later nog een mail gestuurd. Geen enkele reactie. De kamer was ook lang niet schoon. Er was stof zichtbaar op de donkere meubels maar vooral de temperatuur van de kamer en het niet reageren viel tegen!

Ruime kamer. Goed uitgebreid ontbijt met vriendelijke bediening!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Voor zakelijk bezoek prima

De kamer is nodig aan opknapbeurt toe. Bedden zijn goed. Als enige kamer geen vitrage wat vervelend is.Knopje lamp kapot. Veel lichte schade aan wanden en deuren. Haren in de badkamer

Zeer goed ontbijt! Er wordt gevraagd of je een gebakken ei of omelet wil.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

toppers

het was koud binnen en dat drukte op de stemming om er een pilsje te pakken....

het ontbijt was superieur.........vriendelijk personeel......mooie omgeving

Mooie locatie, lekker ontbijt met vriendelijk personeel en...

De geboekte kamer was in een gedeelte met verwarming problemen. Dit werd correct opgelost door een gratis upgrade, dit deel was goed verwarmd.

Mooie locatie, lekker ontbijt met vriendelijk personeel en goede parkeerplaats. Lekkere bedden perfect geslapen!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Zakelijke afspraak de volgende dag in de buurt.

Douche dient te voorzien te worden van een thermostaat kraan. Douche straal werd constant heel warm en dan weer heel koud. Zeer irritante belevenis.

Mooie omgeving en rust.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Hotel aan de rand van Purmerend met uitzicht op de golfbaan

Prima locatie met uitstekende parkeergelegenheid en goede kamers. Diner en ontbijt in orde. Ik zou er niet mijn huwelijksnacht doorbrengen, maar voor een zakelijk verblijf of als uitvalsbasis voor de regio of Amsterdam een aanrader.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Heelijk ontbijt, ook lekker eten a la carte.

Niks, maar het hotel is aan een opfrisbeurt toe. Dit wisten we en namen het er graag bij.

Heelijk ontbijt, ook lekker eten a la carte. Prima golfbanen aan ruime parking met verbindin naar hotel.

Prima ..

Bij uitchecken was niet bekend dat je als inwoner van Purmerend geen toeristenbelasting hoeft te betalen.. vreemd dat ze dat niet weten. Er was in onze auto ingebroken , vervelend , maar dat kan gebeuren. Ga daar ook helemaal geen punt van maken, al gebeurd het natuurlijk wel op hun terrein. Jammer vind ik dan dat er niemand van het hotel even de moeite neemt met je in gesprek te gaan.

Prima hotel, maar wel met een paar aantekeningen.

Gedateerd hotel wat je niet verwacht bij binnenkomst en voor een golfhotel, ook niet verwacht.

De kamers waren ruim, maar gedateerd. De bedden lagen op zich prima, maar de kussens waren slecht en we werden beiden wakker met hoofdpijn en nekklachten daardoor. De kamer was heel erg warm en verwarming stond voluit, dus met het raam ruim open moeten slapen. De badkamer was vies en als je in bad lag zag je ook dat de toiletpot niet schoon was. Douchegordijn hing half los. Daarnaast was er geen informatie over het hotel op de kamer wat de mogelijkheden waren qua bijvoorbeeld ontbijt of een wifi verbinding. We gingen om half 11 ontbijten en dit bleek tot 11 uur te kunnen, maar alles wat op was werd ook niet meer aangevuld in die tussentijd, dus dan is €15,- p.p. erg duur voor een ontbijt.

De kamers waren lekker ruim en de prijs was gunstig. Locatie is prima en dichtbij Volendam en Amsterdam waar we die 2 dagen naar toe wilden.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Niets bijzonders, ik zou niet teruggaan naar dit hotel.

De ventilatie op de kamer maakte veel geluid en de roosters waren ontzettend vies en vielen de vlokken stof uit naar beneden. Het meubilair en de badkamer waren dramatisch verouderd, enkele lampen waren kapot en op de ramen kon je schrijven zo vies. Er was geen minibar of iets aanwezig in de kamer en de horeca faciliteiten waren ook al gesloten bij aankomst later op de avond.

Ontbijt wordt aan tafel gebracht. Leuk maar als je even voor een drukke werkdag rustig wilt ontbijten vind ik persoonlijk een buffet prettiger en is je keuze minder opgedrongen.

Koud en onplezierig!

Wij verbleven in kamer 134, de verwarming was stuk. Er kwam alleen koude lucht uit.. Wij kregen een kachel, maar dat heeft niet geholpen want er kwam continu koude lucht uit de ventilatie systeem.

Het ontbijt was heerlijk. De personeel was zeer vriendelijk.

Matig.

De kamer & de badkamer stonken heel erg naar tabak en zweet, heb het raam open moeten gooien in deze kou om t te laten luchten ee stond nog troep van de vorige bezoekers in de kamer. De stank in de badkamer bleef hangen.

Het bed was top

aangenaam, we komen iedere keer weer terug

De verwarming deed het niet vanwege de extreme kou - hoe dubbel ;) Maar dit werd uitstekend verholpen omdat we direct een kacheltje kregen.

Deze kamers begane grond met uitzicht over het golfterrein zijn voor ons helemaal goed. Meestal zijn wij hier 1 of 2 x per jaar voor een evenement in de familie in een rustige periode en krijgen wij zo'n kamer. Ik wil een grote pluim geven voor de dames die op 26 februari ons ontbijt verzorgden! Het was geweldig! En zeer vriendelijke ontvangst!

Hotel in een mooie omgeving met een goed ontbijt.

Het missen van een huismeester/technische dienst voor kleine dingetjes was wel zichtbaar. Erg jammer. Verder prima.

Het Ontbijt was goed, ruime keuze. vers gebakken eitje door de kok. Heerlijk vers afgebakken brood. Prachtig uitzicht vanuit het restaurant.

het ontbijt was goed, maar voor de prijs die we er voor...

Toilet had iets beter gereinigd kunnen worden maar er was zeep en toiletpapier dus ik heb de bril maar zelf gedaan. het ontbijt was goed, maar voor de prijs die we er voor moesten betalen hadden we het uitgebreider verwacht. Er lag wat afval buiten aan de achterkant.

het ontbijt was goed, maar voor de prijs die we er voor moesten betalen hadden we het uitgebreider verwacht. verder goed geslapen, schone kamers, Gezellig verlichtte oprijlaan, gezellige hal bij binnenkomst.

Het ontbijt is prima.

Het ontbijt is prima. Ruime keuze en lekker. De kamers zijn goed. Een beetje 'basic' maar de prijs dubbel en dwars waard. Wat mij het meeste bevalt is de mogelijkheid om in plezierige sfeer 's avonds in het grote clubhuis / restaurant nog wat te werken onder het genot van een drankje. Dat doe ik zowel voor als na een maaltijd. Het eten is er ook prima, zoals op de meeste golfbanen trouwens. Leden en bezoekers van een golfbaan zijn doorgaans wat gewend.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Heerlijk verblijf!

De kamer is aardig donker aangezien er geen felle verlichting aanwezig is. Ook waren we even aan het zoeken hoe de verlichting precies aanging haha!

Zeer ruime kamer met een heerlijk bed. Ook buiten lekker ruim zitten. 'S avonds kwamen we er achter dat de tv niet werkte, mochten gelijk switchen naar een andere kamer. Helemaal top!

Leuk hotel met grote kamers.

Ventilatiesysteem maakte bromgeluid wat niet fijn was bij het willen gaan slapen. Ontbijt hebben we niet genomen want vonden we erg prijzig

Grootte van de kamer, vriendelijk personeel, kamer was goed verzorgd.

Golfen super, maar helaas zijn de kamers nog steeds verschrikkelijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Alles wat betreft het verblijf viel weer tegen. Alleen het ontbijt en het golfen zijn prima.

Het ontbijt is zoals altijd goed, maar de kamers zijn verschrikkelijk! Jammer dat er na al die meldingen nog steeds niets aan gedaan wordt door Hampshire.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prima hotel als je een potje wilt golfen. (logisch eigenlijk

Verlichting in de kamer is matig, kamer was erg fris. Geen bureau in de kamer om even wat werk te doen. Parkeerplaats is wat verder van het hotel en door de heggen geen zicht vanuit het hotel. Wat dus weer een doelwit kan geven voor criminelen (wat ook bij een andere gast gebeurde met inslaan van de ruiten)

Personeel is zeer vriendelijk. Bedden zijn prima.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima accommodatie voor één nacht of voor golfers, die zo de baan oplopen !

Kamer is groot; badkamer is recent opgeknapt. Kleine wastafel, inloopdouche, weinig ruimte om iets "op te zetten". Comfort-kamer heeft geen koelkastje, geen koffie-thee-faciliteiten; bedden zijn niet comfortabel.

ontbijt werd geserveerd. Prima !

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prima. ik boek er weer.

In het restaurant was het koud woensdag 17/01.

Prima uitgebreid ontbijt. Ik ken alleen de kamers BG t/m nr 120. Die zijn goed. Een enkele heeft wat veel installatiegeluid en de verwarming zou beter kunnen.

Kamers waren netjes en ruim.

Ik miste wel een koelkastje vooral omdat de bar al om 20:00 uur dicht was. Ook kon je zelf geen koffie of thee zetten op de kamer.

Kamers waren netjes en ruim. Goed verzorgd en schoon.

Vergane glorie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer slecht onderhouden, personeel onvriendelijk, faciliteiten beperkt of duur (5€ voor een waterkoker op de kamer / geen automaten / geen koelkast of minibar), hotel uitgestorven, prijs komt niet overeen met de geboden kwaliteit.

We waren er voor de 6de maal en zijn klanten en altijd hetzelfde: vriendelijk, netjes, enz.

NIETS

Het heel goede idee was dat er een kerstmenu was. Een goede prijs en heel goede kwaliteit. Dranken heel goed en bediening perfect. Heel mooie versieringen in het ganse hotel. Het was een super verrassing.

Matige verhouding prijs kwaliteit

De bedden, de veren van het matras. Verder hoorden we de hele tijd een zoemende installatie, daardoor konden we niet goed slapen. De receptioniste vertelden ons dat we dit konden aangeven dat we hier last van hadden en ze de installatie uit had kunnen zetten. Voor ons een tegenvaller, dit wisten we niet. Mosterd na de maaltijd.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hampshire Golfhotel - Waterland