Beoordelingen over Golden Tulip Hotel De Reiskoffer 4-sterren

Pastoor van Breugelstraat 45, 4744 AA Bosschenhoofd, Nederland

#1 van de 1 hotels in Bosschenhoofd

Travelduck
    • Familiekamer met Badkamer

Er is blijkbaar een wellness aanwezig in het hotel, maar in de infomap op de kamer staan nergens prijzen aangeduid. Ze maken er in het hotel ook weinig reclame voor.

Het was een uitgebreid ontbijt in een mooi speciaal kader : een gerenoveerde kapel. De kamers zijn ruim en comfortabel ingericht. Het leuke is dat je steeds een travelduck ( geel badeendje ) krijgt om mee te nemen naar je volgende bestemming. Vlot bereikbaar en veel gratis parking aan het hotel.

Super vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er valt niet veel te beleven in het dorp zelf. Je bent aangewezen op de faciliteiten van het hotel. Op zich prima maar een beetje keuze vind ik altijd wel prettig.

Super vriendelijk personeel. En de locatie is erg rustig.

Van een gezinskamer voor die prijs meer verwacht
    • Familiekamer met Badkamer

kamer was wel wat gedateerd. De voor de kinderen bijgezette bedden waren ondermaats, gezien de prijs. Geen echte bedden, maar kussens aan elkaar en een uitschuifbare, dat ook erg gedateerd was. Een van de matrassen van de volwassen bedden was erg zacht.

Ontbijt was goed, ruime keuze.

Gewoon een leuke nacht gehad en wat gezien in de omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen airco, ramen konden open maar binnen mum van tijd vol ongedierte muggen en motten e.d. Muffe geur in de kamer.

Het gezelschap, en de ligging van het hotel.

Prettig verblijf, rust
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De hotelkamers waren gelegen in een gedateerd bijgebouw. Dit bijgebouw staat niet op de foto's.

Ruime schone kamer en vriendelijk personeel. Goede service.

Gelukkig dat het mooi weer was, zodat we niet op de kamer hoefden te blijven.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamers zijn misschien toe aan een opfrissing. Het terras bij de kamer was niet aangenaam om te zitten.

Receptie; het ontbijt in de kapel was prima; de bediening in de bar was ok.

de kamers waren zeer ruim en gezellig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

bij heel warm weer zouden sommige kamers wel airco kunnen gebruiken. Wij hadden geluk en alleen de ochtendzon.

de kamers waren zeer ruim en gezellig. Ook het buitenterrasje is een pluspunt Je kan dan zelf toch ook eens verluchten en buiten zitten. Vriendelijk personeel. Goed afgesloten fietsenstalling.

Zalig verblijf in mooie, rustige omgeving
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kan ik niet zo gauw bedenken.

Rustige omgeving, ruime kamer met balkonnetje, groot bed met goede matras, mooie badkamer, voldoende parking, overal gratis wifi, uitgebreid ontbijt in prachtige kapel, heerlijk gegeten buiten op het terras van het restaurant, super vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden echt een heel fijn weekend.

Ook nu weer een heerlijk verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets maar wel tip. Het gebouw waar de hotelkamers zijn ondergebracht is toe aan renovatie.

We komen hier met regelmaat terug en niet zonder reden. Prima en zeer ruime kamers, ligging hotel en het ontbijt is uitstekend.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Schaamhaar van vorige gast plakte nog aan mijn wastafel. En ik vind het altijd jammer als de douchekant in het bad bij het afvoerputje zit. Op een of andere manier heb ik dan toch altijd het idee dat ik te dicht in de buurt van andermans viezigheid sta.

Super grote kamer. Netjes, schoon (op 1 ding na dan) en goed onderhouden. Geen nare luchtjes.

Aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Klein detail: ontbijt is in het hoofdgebouw, mijn kamer in een apart gebouw.

Zeer vriendelijk persoonlijk, super gezellig restaurant, eerder beperkte kaart maar zeer schappelijke prijzen. Ruime kamers, doen wel licht gedateerd aan. Zeer rustig gelegen

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Grote kamer en mooie omgeving om te wandelen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kwaliteit van de TV was niet zo daverend Ontbreken van een paspiegel in de kamer

Grote kamer en mooie omgeving om te wandelen Wij hadden een kamer met een groot 2-persoons bed Uitstekend ontbijt en restaurant

Receptie ok, slapen prima, maar voor gezellig lunchen of dineren gaan wij ergens anders naar toe.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De service en klantvriendelijkheid in het restaurant. Kwamen in de middag aan, vroeg of we nog konden lunchen, moest vreselijk lang over nagedacht worden en eerst aan collega worden gevraagd. Erg lang gewacht voordat bestelling opgenomen werd, terwijl er maar 1 tafel buiten op het terras bezet was. Weinig professionele aandacht voor, tijdens en na de lunch, behalve van kok uit de keuken. Locatie ontbijt prima, maar totaal geen aandacht voor gast. Geheel niet duidelijk dat er ook in een naastgelegen zaal ontbeten kan worden, waardoor er voortdurend gasten in het kerkgedeelte binnen kwamen die zochten naar een beschikbare plek. Verplichting om bij anderen aan tafel te moeten gaan zitten, niet fijn! Alleen maar tafels voor 4 personen of meer, waardoor echtparen/stelletjes structureel aan de buitenkant van deze tafels gaan zitten. Ruimte slecht ingedeeld en daardoor niet goed benut. Aanbod/sortering ontbijtbuffet kan zeker beter.

Geweldige locatie, lekker rustig. Prima kamers.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima prijs/kwaliteit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamers zijn wat gehorig. De badkamer is wat saai en sober voor een 4 sterren hotel.

Vriendelijk personeel. Grote kamers. Prima ontbijt. Ruime keuze bij lunchpakket. En prima eten.

Hotel in mooie rustige omgeving, dichtbij bij Breda met veel...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Schoonmaak werkt alleen 's ochtends en wij wilden uitslapen dus dan wordt de kamer niet schoongemaakt. Bij incheck kregen we maar summier info en een uitdraai krijgen van het kostenoverzicht met onze betalingen en kosten die nog betaald moesten worden bleek niet mogelijk, wat ik erg vreemd vond.

Hotel in mooie rustige omgeving, dichtbij bij Breda met veel faciliteiten. Tip restaurant Stroop op steenworp afstand.

Goed om te slapen zonder meer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer viel wat tegen. Verwarming werkte niet en was nogal ouderwets

Ontbijt was zeer uitgebreid met allerlei broodjes croissants... eitjes echt niks te kort

Goed (gedateerd) hotel. Personeel gastvrij, ontbijt prima.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Hoewel een luxe gerenoveerde hotelkamer doet alles wat gedateerd over. Donker interieur. Het balkon was al tijden niet schoon gemaakt met stoeltjes uit de jaren 60. De saunaruimte was ook klaar voor renovatie. Wij hadden vooraf wel idee hiervan gebruik te maken maar bij binnenkomst: niet.

Ruime hotelkamer. We waren hier voor paar jaar terug ook al eens geweest. Goede bedden. Het ontbijt in de voormalige kloosterkapel: mooie ruimte en uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet.

Prima voor mijn doel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het duurde even voordat iemand open deed bij mijn aankomst. De atmosfeer in en rond het hotel gaf een wat verlaten indruk.

Kamer was netjes en het ontbijt uitstekend

Prettige mensen, mooie ontbijtzaal goed ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wat tegen viel dat er niet goed omschreven is dat men NIET in het klooster slaapt maar in een appartementen complex erbuiten, dus naar de kamer is naar buiten. wel regen bescherming indien nodig.

Ontbijt en locatie

Beetje een tegenvaller
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hotel was niet heel goed onderhouden, buitenkant was wat achterstallig in onderhoud. Wat het meeste tegenviel was de slaap accomodatie, kamers lagen ongeveer 150 meter verder. Voor ontbijt of restaurant of moest je 150 meter over de parkeerplaats zomers geen probleem, maar als het regent of koud is dan is dit niet prettig, Het gebouw waar de kamer in gevestigd zijn lijkt op een aanleunwoning/appartement met een troosteloze uitstraling, je ziet hier geen foto's van op de site, een echte tegenvaller, een hotel waar weinig sfeer in zit met wel wat achterstallig onderhoud en zeker geen 4 sterren waard.

Het ontbijt, en het vriendelijke personeel, alles is schoon met ruime badkamer. Genoeg parkeer gelegenheid. Prima restaurant en leuke ontbijtzaal in de kapel

Een aangenaam maar te warm verblijf in een bosrijke omgeving.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De (superior) kamer had geen airco (er stond wel een ventilator) en op een zonnige dag warmt de kamer dan in de ochtend zodanig op dat dit niet meer terug te koelen is, ondanks dat we de deur open hadden 's-nachts. De kamer was zichtbaar gerenoveerd maar het had beter gekund; Zo was het chroom van de badkraan tot op het koper afgesleten, de kitranden rond het ligbad waren wat bruin en de plinten van de gehele kamer waren duidelijk niet vervangen, tenzij er bewust voor een goedkoop afwerklatje is gekozen. Net iets te zuinig geweest bij de renovatie. De tissuebox in de badkamer was na één velletje leeg. Het verfwerk van het balkon is bedroevend, volledig grof afbladderend, echt zonde. De TV heeft weliswaar een uitgebreid zenderaanbod maar op een volstrekt onlogische volgorde en de beeldkwaliteit is jaren 70 alsof je via een sprietantennetje aan het kijken bent. Veel van dit soort dingen zou je met een gepensioneerd manusje-van-alles simpel op orde kunnen hebben/krijgen. Tot slot was het verdorde plantje op de ontbijttafel niet echt een uitblinker van oplettendheid. Al met al, de kleine puntjes aanpassen en je hebt (ondanks het gebrek aan airco) echt een heel goed hotel.

We hadden een ruime (superior) kamer die zo te zien recentelijk gerenoveerd was. Het zijn fijne bedden en de kamer was (ondanks een vlekje in de kussensloop) zichtbaar schoon. Het uitzicht vanuit de kamer met een ruim balkon en zitje is op een bosrijke omgeving en rustgevend. De kamer zelf is zodanig ruim dat er 2 lekkere fauteuils met tafeltje staan, een wandtafel met 2 eetkamerstoelen en nog een extra hoekfauteuil. De gordijnen zijn goed verduisterend. Keurige badkamer met alle voorzieningen, alhoewel een los zeepje wel een aardige toevoeging zou zijn. Geen enkel geluid gehoord uit naastgelegen kamers of de gang. De kamer is voorzien van een koffieautomaatje en voor regenachtige dagen zelfs een paraplu. Goede parkeergelegenheid die met camera's beveiligd is; Wel opletten dat je de auto niet onder de kastanjebomen zet. Keurige receptie en een prima ontbijt. Het hotel is een uitstekende basis voor tripjes in de directe omgeving. Al met al een keurig hotel waar eenvoudigweg nog wel wat kleine dingetjes te verbeteren zijn.

Mooie fietsomgeving in een rustig hotel in het groen...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

eigen terrasjes aan de kamers zijn niet gezellig en ook niet goed onderhouden... gebouw kan likje verf overal gebruiken... ontbijt kon iets uitgebreider.. bv.. stukje kaas (brie,..) ..

Super vriendelijk personeel ... heel ruime parking ... eigen terrasje.... heel ruime kamer...

vriendelijk onthaal , voldoende informatie
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

foto's en realiteit lagen ver uit elkaar. we verwachtten een gezellig kloosterhotel maar kregen een kil appartement gevoel toen we aankwamen.

vriendelijk onthaal , voldoende informatie

Het Personeel was echt geweldig!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamers zouden in vergelijking met de badkamers wel opgeknapt worden.

Het Personeel was echt geweldig!!! Heel lief en zorgzaam. Badkamer ook heel netjes en schoon. Bar en keuken echt TOP!!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Geen4 sterren waardig!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt was er alleen sinaasappelsap, de twee andere soorten waren gedurende de drie dagen steeds op. Steeds hetzelfde.... geen afwisseling bij bv charcuterie.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Een aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Enig minpuntje was in het restaurant waar wij ruim een half uur moesten wachten voordat wij werden begroet en een drankje konden bestellen. Er waren aardig wat gasten in het restaurant, maar daarentegen ook ruim voldoende personeel aanwezig. Vervolgens onze bestelling voor het diner doorgeven en na ongeveer een half uur kregen we de vraag of wij een bepaald gerecht hadden besteld . Dit bleek niet onze bestelling te zijn en wederom doorgeven waarna wij wel binnen 10 minuten ons eten geserveerd kregen. Zoals aangegeven was dit dan ook het enige minpuntje en zal dan ook een incident zijn geweest.

Perfecte locatie en erg mooie omgeving. De kamer is lekker ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Een absolute aanrader en voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

een super aangenaam en rustig verblijf. een aanrader
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

liever kamer zonder tapijt (allergie)

ruime kamers allen met balkon - prima ontbijt (uitgebreid en veel keuze van brood en pistolets) veel natuur achter het hotel - vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima Hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamers zijn erg warm en er is geen airco. Prijs van de kamers zijn wellicht aan de hoge kant hierdoor. Ook de douche is vrij simpel.

Leuke locatie, het ontbijt was niet uitgebreid maar goed en personeel is vriendelijk. Daarnaast zijn de kamers erg ruim.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Fijn verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dit keer beetje slordige schoonmaak, er was voor de schoonmaak geen toiletpapier meer en na de schoonmaak was dit nog steeds niet aangevuld. Na een belletje wel meteen geregeld.

Wij zijn hier vaker verbleven. Kamers niet superluxe maar comfortabel en bevinden zich in apart gebouw. Ontbijt is echt erg goed en je kunt hier heerlijk dineren.

De ligging van de accommodatie is prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het balkon was vies, ook de stoelen die erop staan waren zo te zien al heel lang niet schoon gemaakt. Jammer, want het was schitterend weer toen wij er waren. Ook in de prullenbak lag nog wat viezigheid van de vorige bezoeker en onder het bed was duidelijk niet gestofzuigd, er lagen nog gebruikte onderzettertjes en zo onder...

De ligging van de accommodatie is prima. Heerlijk rustig in het groen. De bedden liggen fantastisch en de kamer is zeer ruim, voorzien van een koelkastje en koffie- en thee faciliteiten. Zeer compleet dus. Badkamer was keurig schoon en de douche doet het uitstekend.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Een leuk en sfeervol hotel, de kamers in het bijgebouw zijn vrij basic maar wel netjes.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Een uitgebreid ontbijtbuffet in een charmant kader (oud klooster). Wij dineerden ook in het restaurant. Heel vriendelijke bediening, super lekker gegeten voor een eerlijke prijs.

Ontspannen en informatief
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel is niet bereikbaar met ov in het weekend, meer info over een goede taxiservice zou handig zijn!

Heerlijk ontbijt, zeer ruime kamer, fijne ruime badkamer. Mooi wandelen in de omgeving!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima hotel voor weekendje weg
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het douchescherm zit vast gekit daardoor lastig bad aanzetten. Buitenlangs naar de ontbijtzaal.

Ruime kamer, rustig gelegen. Goede waterdruk in de badkamer. Prima WiFi.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

prima, behoudens de organisatie rond het ontbijtbuffet
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Als het druk is bij het ontbijt, is het niet overzichtelijk, waar de ingrediënten liggen. Veel mensen lopen door elkaar heen. Het wordt dan rommelig en onoverzichtelijk. Er zou een duidelijke routing moeten komen.

kamer

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Heel fijn hotel in rustige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het toilet was niet 100 % schoon. De minibar was zo goed als leeg.

Hele grote kamer op de begane grond. Goed bed en prima ontbijt in sfeervolle ruimte. Hele rustige omgeving. Restaurant was met de kerstdagen gesloten, maar dit was netjes van te voren aangekondigd.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Prima hotel met ruime kamers
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Jammer dat we naar het pand achter de receptie moesten. Dit is anders dan dat je ziet op de foto's.

Mooie ruime kamers en voldoende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

De grootte van de kamer, uitzicht op tuin, diner was prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbreekt Make-up spiegel, kluis ligt los en kan men zo meenemen, instap in bad is veel te hoog, helft tv zenders kan men niet zien wegens sneeuw, bij de ingang zijn de treden veel te hoog, ik ben daar gevallen, leuning voor gehandicapten ontbreekt.

De grootte van de kamer, uitzicht op tuin, diner was prima.t

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Fijn hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijtruimte kapel bijzonder, had veel mooier kunnen zijn met lichte aanpassingen. Helaas kil, ongezellig en meubilair / vloer onvoldoende schoon / geschilderd. (Ontbijt-)personeel toonde weinig betrokkenheid bij gasten.

Fijn hotel. Superfijne, ruime kamer Lekker, uitgebreid ontbijt Heerlijk rustig (want kamer in ander, rustig gebouw)

• Beoordeeld op: 2 november 2016

ideale uitvalsbasis om 1 dag Breda te bezoeken en de volgende dag fiets huren en/of welnessen
    • Familiekamer met Badkamer

Een beetje teleurgesteld in de kamers, die waren niet in het hoofdgebouw, maar in een bijgebouw: je moest dus langs buiten om te gaan ontbijten, naar de jacuzzi,...

Zeer vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt (je moet wel reserveren om in de mooiste zaal plaats te vinden, anders moet je in een andere nogal sobere en triestige zaal plaats nemen!), uitstekende fietsverhuur service en mooie omgeving om te fietsen

Lekkere rustige locatie.
    • Familiekamer met Badkamer

Familiekamers was gewone kamer waar 2 bedden bijgeschoven werden. Ontbijt: weinig tafels om aan te zitten. Het was druk bij het ontbijt, soms was er wat op.

Lekkere rustige locatie. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

prettige , ruime kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In het restaurant viel de maaltijd erg tegen. Geen goede verhouding prijs/ kwaliteit.Grote loopafstand tussen appartementenblok en hoofdgebouw, onaantrekkelijk route.

De ontbijtzaal is leuk, in oude kapel. De kamer is ruim en comfortabel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Fijne overnachting in een bijzonder geheel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Jammer dat de kamers apart zijn Entree lijkt op een appartementencomplex Niet erg schoon: stoffig en rand in het toilet

Bijzonder, klooster met ontbijt in de kapel Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Sfeervol en relaxed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamers bevinden zich in een bijgebouw. Geen probleem, maar is iets minder sfeervol.

Het hotel is sfeervol en heeft een restaurant met vriendelijk personeel en lekker eten. Het ontbijt vindt plaats in de mooie kapel en is lekker uitgebreid.

Heel goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het terras, extra kussens in de kast

Locatie, vrindelijk personeel

voldeed aan de verwachting
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

misschien iets meer ruimte in de ontbijtzaal

de rust in de omgeving

Mooie grote kamers

Mooie grote kamers

Vriendelijke ontvangst

Vriendelijke ontvangst

super verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

TV ontvangt was erg matig op bepaalde zenders

ontbijt was prima.

het restaurant
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

het ontbijt was pover voor de prijs en het terras van de kamer was heel vuil

het restaurant

Heel goed.

Geen.

de bedden

de bedden

Niet echt min maar ook niet echt plus punten

Kamer basic

Diner was heerlijk alleen wel erg duur

Aangenaam verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Goed restaurant, fijn bed.

Douche in het ligbad vinden wij niet zo prettig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Douche in het ligbad vinden wij niet zo prettig.

lekkere grote kamer en fijn bad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

vriendelijkheid in de ontbijtzaal, niet onvriendelijk maar ook geen goedemorgen dat had ik net even fijner gevonden.

lekkere grote kamer en fijn bad.

Geen opmerkingen

Uitstraling hotel

Kamer mooi netjes

Het ontbijt was heerlijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was heerlijk Mooie grote kamers .

ruime kamers, groot bureau, persoonlijke benadering door...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ruime kamers, groot bureau, persoonlijke benadering door vriendelijke medewerkers

fantastisch rustig verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt , rustige omgeving, mooie kamers en vriendelijk personeel

Kamers

Kamers

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prima verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De WiFi kun je net zo goed als niet aanwezig beschouwen. Kamers zijn behoorlijk gedateerd.

Zeer vriendelijk personeel. Mooie locatie

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Heerlijk verzorgd
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Grote kamers, rustige omgeving, heerlijk restaurant, echt super goed. Voor herhaling vatbaar.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wij boekten een kamer, maar werden ge-upgradet naar een appartement, inclusief keuken, zeer royale badkamer met jacuzzi.

te weinig licht in de badkamer om
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

te weinig licht in de badkamer om mij op te maken aan de spiegel

Het ontbijt was heerlijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was heerlijk.

Prima ontbijt in mooie ruimte, kamers zijn ruim en prettig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prima ontbijt in mooie ruimte, kamers zijn ruim en prettig.

Prima verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Bed was een beetje zacht.

Net hotel, lekker rustige ligging. Caféetje erbij. Prima! Mooie ruime kamer.

super

Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

aangenaam verblijf en lekker gegeten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

spijtig dat het hotel op ruime afstand van de receptie/restaurant staat

geweldig goed restaurant, heel charmante en vriendelijk personeel

Hoofdgebouw

Afstand tussen receptie en verblijf en 2 verschillende stijlen