Beoordelingen over WestCord Hotel Noordsee 4-sterren

Strandweg 42, 9163 GN Nes, Nederland

#10 van de 18 hotels in Nes

was goed maar houdt zeker niet over
    • Comfort Kamer

op de site staat dat er een zwembad en sauna is, sauna is tegen betaling van 8 euro pp. en moet één uur van te voren worden aangemeld, dus niets geen spontane actie hierin. Restaurant sluit om 23.00 uur? vreemde tijd als je op vakantie bent. Gelukkig was de jongen achter de bar wel zo aardig om ons een glas wijn mee te geven naar de kamer.

kamer was goed, bed was goed, deken op bed was erg warm, kamer is erg warm, geen airco. Staat een koffie-apparaat met 3 cups, verschillende soorten (2 persoonskamer? beetje raar dus)

Comfortabel appartement op goede locatie tussen Nes en strand
    • Appartement

Je betaald extra voor de schoonmaak van de kamer en voor ontbijt. Het is dus echt een appartement wat je boekt, wat wel in een hotel zit. De prijzen zijn wel hotelprijzen.

De locatie is erg goed, precies tussen het Nes en het strand. De bedden zijn erg comfortabel. Het personeel is vriendelijk. Het appartement is schoon en groot genoeg voor 4 personen. Wij hebben dit appartement geboekt omdat we naar het festival Madnes bezochten. Het hotel ligt op een prima loopafstand van het terrein.

Personeel denkt echt mee.
    • Comfort Kamer

Van mij hoeft er geen vloerbedekking in de kamers. Persoonlijk vind ik het net iets hygiënischer zonder. Verder alles perfect schoon.

Personeel denkt echt mee. Toen ze ons zagen klungelen om alles op bagagedrager te krijgen boden ze meteen een fietstas (kosteloos) aan. Vriendelijk personeel. Service top!

Schylge en De Wadden (Vlieland) genieten zonder twijfel onze voorkeur.
    • Comfort Kamer

Balcon zag er verveloos uit, vlonders klapperden (vervelend voor benedenburen) en waren deels verrot. Uitzicht was een blinde muur van de vleugel en een vervallen troosteloos zwemgebeuren.

Kamer was zichtbaar recent gerenoveerd -> prima, maar airco en koelkastje werden node gemist. Ontbijt was halverwege de periode karig : uitgedroogde gebakken eieren, bacon op, twee broodsoorten op. lege vleeswaar schalen etc.

Fantastisch verblijf en komen zeker een keer terug. Top.
    • Comfort Kamer

Uitzicht vanaf balkon viel erg tegen, we keken tegen bouwval oud zwemparadijs aan. Tevens een erg luidruchtig fietspad wat daar langs liep, helaas verstoorde dat enigszins onze slaap aldaar ( allerlei jeugdgroepen kwamen daar langs > 22.30 uur )

Mooi hotel op mooie locatie tussen Nes en het strand. Gastvrijheid en vrijheid waren top. Ontbijt was uitstekend. Prachtig ruime en luxe kamer.

Comfortabel hotel voor heerlijk weekendje onthaasten
    • Comfort Kamer

De boxspring schuift uitelkaar waardoor er een flinke spleet tussen de beide bedden komt; hotel staat langs een weg waar met name de "locals" als gekken met de auto langsrijden...

Prettige kamer, mooie nieuwe(?) badkamer met ruime douche, uitgebreid en prima ontbijtbuffet. Fietsenstalling met voldoende stroompunten voor opladen electrische fiets.

Vriendelijke medewerkers: "hoe was uw dag vandaag"...
    • Familiesuite

Familie Suite goed uitgerust, maar beetje over de datum. Niettemin prima voor een verblijf met kinderen.

Vriendelijke medewerkers: "hoe was uw dag vandaag"? Ligging tussen dorp en strand is goed.

Heerlijk verblijf
    • Comfort Kamer

De kamer vonden we nu al een 9 waard. Helaas was er geen koelkastje of strijkplank aanwezig, dat had de kamer zeker tot een 10 gemaakt.

Het was een heerlijke kamer van alle gemakken voorzien. Fijne bedden en mooie badkamer. Extra leuk en verrassend vonden we het dat we werden gebeld enkele minuten nadat we op onze kamer waren om te informeren of alles naar wens was.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Genieten op Ameland!
    • Comfort Kamer

Terras en achtertuin minder goed onderhouden, ontbijten op een terras met onkruid en dode planten in de bakken minder fijn. Ook onkruid op paden en in speeltuin. Geen thee mogelijkheden op de kamer, alleen koffie.

Prima ligging, centraal Uitstekend gevarieerd ontbijt, prima zwembad. Ligstoelen in de tuin, fietsverhuur.

Goed ligging.
    • Comfort Kamer

Onvoldoende nachtrust door nachtelijke voorbijgangers. Douche en toilet niet van deze tijd. Prijs-kwaliteitverhouding slecht.

Goed ligging. Ontbijt was prima.

Geweldig!

Bed, zie vorige reactie

Ontbijt was top! Bed was minder, het matras zat een gleuf tussen waardoor deze niet tegen elkaar aan bleven liggen. Een heerlijk weekend gehad!

Heerlijk hotel op uitstekende locatie.
    • Familiesuite

Slechte verlichting op toilet. Tissues op de badkamer zou fijn zijn. Deur viel niet goed in het slot. Handdoeken bij het zwembad werden niet bijgevuld.

Ruime kamer, perfecte locatie ten opzichte van strand en Nes, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ontbijt. Fijn binnenzwembad.

het hotel ligt op een goede plek.
    • Appartement

dit was ons 2e verblijf. Wij vinden dat inmiddels er wel wat zaken aan vervanging toe zijn.

het hotel ligt op een goede plek. De service in het hotel is goed. het ontbijt prima.

Wij hebben gedineerd en dat was prima.
    • Appartement

Ik vond de kamer op zich goed. 1. schimmel in de badkamer en lekkage vlekken op het plafond. 2.Kastjes die scheef hangen. 3. Meubels gedateerd en zichtbare slijt plekken 4. Matrassen waren echt slecht, na overleg goed opgelost.

Wij hebben gedineerd en dat was prima. Ook het ontbijt was goed.

Gemoedelijk zorgzaam en zeer vriendelijk ,uitgerust weer naar huis gegaan.
    • Appartement

Er was geen koffiezet apparaat aanwezig, wat eerst wel was, niet iedereen houd van espresso koffie.

geen gebruik gemaakt van het ontbijt, de kamers waren goed ,alleen miste we nog wel een fauteuil of extra zitplaats bij de bank. Het uitzicht wat wij hadden op de tuin was perfect, goed onderhouden. En de stilte en de rust geweldig, we zijn hier nu voor de derde keer geweest en komen zeker weer terug.

Matig hotel voor deze prijs
    • Comfort Kamer

Hotelkamer die op n blinde muur kijkt en dan 145 euro betalen. Schandalig. En het personeel doet het af met n standaard praatje. Wat vervelend blabla. Er wordt verder niets mee gedaan.

Matig hotel voor deze prijs

• Comfort Kamer

Kamer was goed echter matras was voor min vrouw te zacht we hadden dit aangegeven gelijk werd er een ander matras neer gezet maar deze was ook nog te zacht waar door ze last van haar rug kreeg. We snappen dat het moeilijk is om een matras te vinden waar iedereen goed op kan slapen .

kamer ligging hotel

Heerlijk ontbijt.
    • Familiesuite

Matras was slecht. bij vertrek gaf receptie aan dat ze bezig zijn alle matrassen te vervangen

Heerlijk ontbijt. Familiekamer echt een aanrader met kinderen

Alles prima voor elkaar.
    • Comfort Kamer

De bedden, maar dat kwam doordat het geen twee persoons bedden waren. Ze schoven snel uit elkaar. Drankjes zelf brengen naar het terras, geen probleem maar ook geen service...

Ontbijt, rust.

Had er meer van verwacht.
    • Comfort Kamer

Te kleine bedden voor mijn lengte (1,96). Beetje vieze badkamer met plukken haar in de douche en vergeelde föhn. Veel te weinig waterdruk in de douche.

Prima ontbijt, aardig personeel, mooie lokatie.

Fijn.
    • Comfort Kamer

De vloer in de ontbijtzaal mn in de hoeken en onder verwarming was niet proper. Persoonlijk zou ik iets aan de muur hangen in de kamer: er hing niets!

Heerlijk ontbijt voldoende keus, lekkere bedden. Jammer dat er geen koelkastje was. Graag had ik zelf daar iets in bewaard. Personeel uitermate vriendelijk

Heerlijk familiehotel
    • Familiesuite

Sauna niet heel schoon (omkleed deel stond blank). Familie kamer niet handig ingedeeld. kinderdeel zonder ramen direct grenzend aan master bed.

Top ontbijt. Top locatie vlakbij strand. Zeer vriendelijk personeel

mooie nieuwe kAMERS en meubilair
    • Comfort Kamer

het zwembad was te koud!!! het zwembad was niet schoon. Schimmel en glibberig aan de waterrand!!!! Echt vies. jammer dat je voor de sauna en badjassen bij moest betalen.

mooie nieuwe kAMERS en meubilair

Prima verblijf in fijn hotel, mooi gelegen op Ameland en met heerlijk ontbijt!
    • Appartement

Bij aankomst werd ik onjuist geïnformeerd over het ontbijt dat we volgens de dame bij de receptie hadden bijgeboekt. Bij afrekenen bleek dat het er niet bij in zat. Dat geeft op zich niet, want het was een heerlijk ontbijt voor een prima prijs. Maar goed, door de verschillende berichtgeving was ik even in verwarring. De onaardige reactie van dezelfde dame die ons ook ingecheckt had (en dus verkeerd voorgelicht had), viel me tegen.

Mooie locatie, uitstekend ontbijt, prima kamer.

geweldige kamer (groot, prima bedden, badkamer lekker ruim,...
    • Comfort Kamer

geweldige kamer (groot, prima bedden, badkamer lekker ruim, koffiezetapparaat), heel vriendelijk en behulpzaam personeel, niet de doorsnee dinerkaart maar heerlijke verfijningen en goed ontbijt.

• Comfort Kamer

Harde matrassen. Kamer was aan de koude kant, ondanks dat de kachels aanstonden. Douche had n miezerig straaltje.

Ontbijt was heerlijk. Personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

de service aan de receptie en de ligging van het hotel.
    • Appartement

de kamers zijn aan een modernisering toe, de bedden liggen door en het meubilair zit nergens naar

de service aan de receptie en de ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Kamer

Binnen zwembad, weinig comfort, nauwelijks kleedruimte en relatief klein bad.

Gastvrijheid en optreden van personeel' , professioneel en vriendelijk, prima! Gezellige brasserie en lounge! Locatie is uitstekend tussen strand en het gezellige dorp Nes! Beide op loopafstand.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

• Comfort Kamer

de openingstijden van het restaurant wb ontbijt vind ik slecht. Veel te laat. Moest ontbijt annuleren omdat ik met de boot van 8.30 uur moest.

Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

HEERLIJK EN GEWELDIG
    • Comfort Kamer

ontbijt was, zoals altijd uitstekend! personeel is supervriendelijk! hotel zit op perfecte afstand van t dorp en de zee (er mooi tussenin) Kortom, altijd een heerlijk weekend hier

als iemand in bad is geweest,daarna geen warm water,dus...
    • Appartement

als iemand in bad is geweest,daarna geen warm water,dus wachten en wachten op warm water. bank allemaal vlekken erin,bedden tja zakken door. helaas hadden wij er meer van verwacht. voor ons niet meer

ontspannend
    • Comfort Kamer

De bedden vielen tegen. Erg broeierig dekbed en geen molton op het matras. Dit laatste in combinatie met een erg warm dekbed is niet hygiënisch.

Goed ontbijt en mooie ligging. Vriendelijk personeel

Locatie is prima en goed restaurant
    • Familiesuite

Je hoort de buren - was in ons geval niet erg want weinig gasten, maar kan me voorstellen dat het storend is als hotel helemaal vol is

Heel flexibel en vriendelijk restaurant personeel. Qua locatie super voor wandelen en hardlopen.

Goed!
    • Comfort Kamer

De bedden vielen tegen,wij hadden matrassen die uit elkaar gleden en dat vonden wij niet zo prettig.

Het ontbijt en het personeel was buitengewoon aardig!

Supervriendelijk personeel
    • Comfort Kamer

Er is geen privacy bij het omkleden bij het zwembad, dat is niet prettig.(er zijn geen kleedhokjes) Er is niet standaard een waterkoker op de kamer, deze werd wel gebracht toen ik erom vroeg.

Supervriendelijk personeel Ontbijtbuffet heeft ruime keuze Er is een zwembad, heerlijk met kinderen

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Genoten
    • Comfort Kamer

Dat s'avonds erg weinig personeel aanwezig was op zaterdag 27-1. Niemand bij de receptie maar ook niet in het restaurant. Gezocht naar iemand om een gevonden voorwerp af te geven, uiteindelijk maar op de balie neergelegd. Onpersoonlijke ervaring

De vriendelijkheid vh personeel

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Fijn hotel om even helemaal tot rust te komen op loopafstand van het strand.
    • Comfort Kamer

Een extra handdoekenrek in de badkamer zou fijn zijn

De gerenoveerde kamer was prima. De badkamer met regendouche was praktisch. Het ontbijt zoals altijd super verzorgd met verse producten.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Kamer was goed, sauna tegen extra betaling :-( Verder de...
    • Comfort Kamer

Had van het sauna en zwem gedeelte meer verwacht. Een goeie fitness zou niet misstaan.

Kamer was goed, sauna tegen extra betaling :-( Verder de lobby leuk gezellig ingericht voelt als een woonkamer. Ontbijt was ook goed. Locatie tussen het dorp en het strand in perfect.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Genoten van het lange weekend, lekker uitgewaaid!
    • Appartement

Dat ik ‘ s maandags weer naar huis moest.😄😎

Het ontbijt was heerlijk, fijn om ‘ s avonds even lekker te zwemmen. Erg vriendelijk personeel! De moeite waard om nog eens terug te komen.

Prima weekend.
    • Comfort Kamer

Aan de zijkant van het hotel staat nog een oud subtropisch zwembad. Dit bouwval ontsiert het uitzicht / de omgeving ten zeerste. Zou allang moeten worden gesloopt.

De kamer was prima.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Lekker uitgerust
    • Comfort Kamer

het was koud op de kamer en de schoonmaak had beter gekund.

De vriendelijkheid van het personeel. Omdat het niet druk was, of te wel heel rustig, was er een aangepast ontbijt, maar wel met rijkelijke keuze. Het hotel is gunstig gelegen en je bent zowel snel op het strand als in het dorp.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Gezelligheid in een schone warme omgeving.
    • Comfort Kamer

Het eten in het restaurant was niet geschikt voor ons. Voornamelijk visgerechten, runderwang of kalfsvlees. Er wordt iedere week een ander menu samengesteld maar wij gaan de volgende keer het dorp in om daar iets te eten.

Ruime keuze aan lekkere broodjes en beleg bij het ontbijt. ook yoghurt en vers fruit aanwezig. De hotelkamer was schoon en de bedden lagen heerlijk!

Prima accommodatie voor 2 nachten.
    • Comfort Kamer

De bedden. Niet comfortabel. Alleen maar 1-persoons. Schuiven uit elkaar. Matrassen erg zacht.

Het ontbijt was heel erg goed, ruime kamer. Goede douche!

Prima verblijf in een goed hotel.
    • Comfort Kamer

We hadden graag een bad op de kamer gewild. De afstand vanaf het hotel tot de vuurtoren en de afstand van het hotel naar Oerd viel erg tegen. Dit was nog een pittige reis die moest worden afgelegd.

Het ontbijt was goed. De kamers waren netjes. Personeel was erg vriendelijk. Locatie is vanaf de boot goed te bereiken. Er is een erg rustige sfeer in het hotel en in de lobby is een prachtige open haard waar je kunt zitten.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Ameland is altijd mooi.
    • Appartement

Het was eerst koud en ff zoeken waar de verwarming zat. Uiteindelijk snel gevonden. Maar het duurde even voor het behaaglijk was.

Mooi. Netjes. Goede fafiliteiten.

Heerlijk hotel.
    • Comfort Kamer

Eigenlijk geen minder goede punten. Voor toekomstige boekers: Wel rekening houden met het feit dat het ontbijt er nog bij geboekt moet worden.

Erg vriendelijk personeel. Mooie kamers. Heerlijk ontbijt. Ook een prima plek om zoals wij met een groep te verblijven.

Wir waren vier Tage über Silvester im Hotel. Zum Abendessen sind wir ins Dorf gegangen.
    • Comfort Kamer

Das Abendessen im Restaurant hat uns nicht gefallen. Die Gerichte wurden lauwarm serviert. Die Qualität der Speisen entsprach nicht dem Hotelniveaux. Da hatten wir mehr erwartet.

Das Frühstück war sehr gut und sehr reichhaltig. Der Kaffee war ebenfalls sehr gut.

Prima hotel, moderne gerenoveerde kamers/badkamers en heel vriendelijk/behulpzaam personeel
    • Comfort Kamer

Het diner. De gerechten vielen erg tegen. Weinig variatie en de prijs/kwaliteit verhouding was slecht. Zoiets verwacht je niet in zo’n hotel. Het bed was heel slecht en oud. De matrassen schoven heen en weer. Het leek net of de matrassen niet bij het bed pasten.

Het personeel en het ontbijt

wij zijn zeer tevreden over alles, maar vinden enkel dat het mag opgefrist worden.
    • Appartement

De kamers hebben eens een opfrissingsbeurt nodig. Wij komen nu reeds 10 jaren, en alles is nog hetzelfde als onze eerste keer. Luster boven de keuken tafel is aan vernieuwing toe, vuil en vettig

Over het algemeen zijn wij zeer tevreden over ons verblijf !

Mooie ruime kamer op orima lokatie; hygiene en personeel vallen wat tegen!
    • Comfort Kamer

Een kleedje op het bed met echt hele vieze vlekken. Naar de receptie gebracht en de enige reactie was dat dat direct naar de was gebracht werd . Verder geen reactie. Er zaten 2 gaten in dekbedovertrek. Dat bij uitchecken ook nog gemeld, want je kunt er best onder slapen maar toch. Oh dat was ook niet de bedoeling. Geen excuus of iets dergelijks en dat voor 160 euro voor een nacht.... hadden we dit toch niet verwacht.

Lokatie en ruime kamer

Heerlijk komen zeker weer terug.
    • Comfort Kamer

2 losse matrassen op 2 persoonsbed is niet fijn beter 1 hele matras doen. Parkeerplaats geen verlichting, contourlijnen voor parkeervakken markeren en ruimte is te krap om te parkeren. Geen waterkoker voor thee in hotelkamer. Niet iedereen past in standaard badjas.

Het ontbijt, lunch en diner in restaurant hotel. Restaurants buiten het hotel. Vriendelijke personeel. Boekje met aktiviteiten wat je allemaal kunt doen op Ameland.

goed dat we geweest zijn
    • Comfort Kamer

de kleding van bedienden bij diner. Had netter gekund dan de spijkerbroek. Ze waren overigens wel correct en leuk

Het feit dat vooral mijn vrouw niet hoefde te werken aan eten, kamer en de rust. Vooral het personeel bij ontbijt was voortreffelijk.

heerlijk vertoeven in prima hotel met super ligging
    • Comfort Kamer

het is een heerlijke accomodatie,super goede ligging zowel tov het strand als het dorpje nes.vriendelijk personeel.goed uitgeruste kamer, schoon en lekker warm in de winter.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Een heerlijk en sportief weekendje Ameland.
    • Comfort Kamer

Onduidelijkheid over de prijzen. We hadden iets geboekt waar geen ontbijt was inbegrepen. Andere jaren zat dit wel bij de prijs inbegrepen.

Het ontbijt was geweldig en de kamers uitstekend.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Super hotel om te verblijven!
    • Familiesuite

Super hotel om te verblijven! Alle voorzieningen zijn aanwezig en het personeel heel correct en behulpzaam. Eniige minpunt voor mij was dat de verwarming niet genoeg capaciteit had om de kamer lekker comfortabel warm te krijgen (ik had een suite in december)

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Vriendelijk personeel, goede bedden, mooie kamer
    • Comfort Kamer

Ontbijt erg prijzig(15.50 pp) ontbijt was niet erg uitgebreidt. Er mag wel verdiend worden maar dit is overdreven omdat bepaalde dingen niet werd aangevuld vanwege viering Sunneklaas op het eiland hotel ging sluiten.

Vriendelijk personeel, goede bedden, mooie kamer

Prettig onderkomen voor slapen en ontbijten.
    • Comfort Kamer

Gebruik gemaakt van sauna. Dit bleek teleurstelling. Oude vieze bende. Keuze voor hotel was mede gebasseerd op de mogelijkheid saunabezoek. Werkelijk alles was defect, ontbrak, verroest of versleten aan deze sauna. Past totaal niet bij uitstraling van dit mooie hotel.

Mooie lokatie, zeer vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt.

Het ontbijt was uitstekend.
    • Comfort Kamer

Het restaurant is niet van dezelfde klasse als andere WestCord hotels. Maar op zich is de prijs/kwaliteit verhouding goed.

Het ontbijt was uitstekend. De medewerkers waren vrolijk en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Er is dagelijks een uitgebreid ontbijtbuffet, en de kamers...
    • Comfort Kamer

Schoonmaak van de kamer laat te wensen over, gezien slippers van vorige gasten onder het bed.

Er is dagelijks een uitgebreid ontbijtbuffet, en de kamers zijn recentelijk opgeknapt.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Zwembadje was fijn.
    • Comfort Kamer

Sauna werkte niet en er hing steeds een rioollucht in de gangen. Vuile bekertjes en glazen werden niet weggehaald op de kamer.

Zwembadje was fijn. Goed ontbijt, comfortabel hotel, aardig personeel.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

ontbijt was heerlijk en ruime kamer, maar vooral het feit...
    • Comfort Kamer

ontbijt was heerlijk en ruime kamer, maar vooral het feit dat jullie een waterkoker met thee kwamen brengen omdat we niet van koffie houden!! superservice!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Een wat oubollig hotel maar verder prima ontbijt.

Kapotte sauna

Ontbijt was geweldig veel keus. Verder een wat oubollig hotel en jammer dat de sauna stuk was we hadden speciaal dit hotel geboekt vanwege de sauna.

• Comfort Kamer

Het rook erg naar chloor in de ontvangsthal en het trappenhuis. Jammer, ook voor de dames achter de receptie vervelend lijkt me.

De kamer was erg mooi, wel wat klein maar voor een twee nachten prima te doen. De bedden waren uitstekend! Het ontbijt was overvloedig en erg lekker!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

heerlijk
    • Comfort Kamer

misschien nog een mogelijkheid om de koffer naar het hotel te laten brengen? dit was alleen mogelijk via kieviet als je een fiets huurt.

alles was dik in orde, behalve het weer. jammer, maar daar kunnen jullie denk ik niks aan veranderen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Ameland is prachtig eiland.
    • Comfort Kamer

Bedden matras niet geweldig. Het meest storende is dat je constant muziek hoort vanuit grand café. Vooral de bassen. Ik zou nooit meer dezelfde kamer willen. Ergernis.

Ontbijt goed. Kamer en douche goed

Het was prima, netjes en compleet.
    • Comfort Kamer

Gehorig vanuit de gang in de kamers. En de deuren slaan hard dicht. Daar word je wakker van. Wel koffie (Nespresso) op de kamer, maar geen thee/waterkoker. Dat vind ik echt een fout.

Het ontbijtbuffet was zeer compleet. Zelfs een volledig Brits ontbijt was mogelijk, alles was aanwezig. Erg vriendelijk, meedenkend personeel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima maar ook niet meer dan dat
    • Appartement

Kinderanimatie in herfstvakantie bleek pas op vrijdag te starten en stelde niet veel voor. Dit strookt niet met de tekst op de website dat er kinderanimatie is in de kindervakanties.

Prima locatie, prima ontbijt, familiekamer goed behalve verouderd sanitair

Fijn verblijf in mooi hotel!
    • Appartement

douche/bad en wastafel liepen niet goed door. Maar vonden wij geen groot punt. Gemeld bij de receptie bij vertrek.

Ontbijt was voortreffelijk. De kamers prima en origineel verdeeld (appartement). Keukentje ideaal.

Het was goed
    • Comfort Kamer

Bij het afrekenen van het verblijf werd er automatisch een fooi bij gerekend. Dit vond ik heeeeel vreemd. Een fooi geef je en hier werd het verwacht.

Het was goed

Fijne lokatie buiten het hoogseizoen. Dit vanwege de gehorigheid.
    • Comfort Kamer

De kamers zijn erg gehorig, vanwege de deur die direct in verbinding staat met de gang. Mensen die via deze gang lopen hoor je erg goed. Ook trekken de mensen de deuren erg hard achter zich dicht. Je slaapt pas als de laatste mensen de deur achter zich dicht trekken (00:00 uur) en wordt weer wakker als de eerste mensen naar het ontbijt gaan (7:00 uur). Dat is hinderlijk.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Zelfs poffertjes en verse zalm.

Prima hotel voor een verblijf op Ameland.
    • Comfort Kamer

Helaas hadden wij een kamer aan de achterkant van het hotel, boven de parkeerplaats. Helaas gaf dit 's-nachts wat geluidsoverlast toen een paar gasten luidruchtig afscheid namen.

Keurige kamer met prima bed met dito badkamer (douche, wastafel WC) Voldoende bergruimte in de kamer. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid.

Familie weekend
    • Appartement

overlast door pratende gasten in de binnentuin 1e nacht om 03.30 2e nacht om 04.30 gasten verzocht naar binnen te gaan. Hotelreceptie aangeraden geen gasten na 23.00 uur in de binnentuin te laten zitten.

de centrale ligging van het hotel t.o.v. dorp Nes en strand

Basic verblijf met goed ontbijt
    • Comfort Kamer

Kamer is klein. Matrassen schuiven van de boxspring. We zaten boven restaurant en hadden veel geluiden de hele dag. Schoonmaak kan beter. Door kleine kamer is het er snel warm enige optie tot verkoeling is raam open er is geen airco. Zwembad is klein en is niet verwarmd.

het ontbijt was heerlijk genoeg keuze en warm. Repetitieruimte is warm en gezellig

Mooi hotel, schoon en hygiënisch; personeel zeer behulpzaam en vriendelijk
    • Comfort Kamer

Jammer dat het zwembad niet 's morgens om 7:00 uur al open is.

De kamers zijn recent volledig vernieuwd, nieuw meubilair. Alles zeer mooi en alles zeer goed schoon en top hygiënisch. Het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is er goed en alles is er voldoende aanwezig.

• Comfort Kamer

schoonmaken kon beter en de wifi was ronduit slecht! heel armoedig voor deze tijd. de verbinding met het complex aan de overkant van de weg was stukken beter..jammer dat we daar de toegangscode niet van hadden.

ontbijt was heerlijk, kamers ok