Beoordelingen over WestCord Hotel Schylge 4-sterren

Burgemeester van Heusdenweg 37, 8881 ED West-Terschelling, Nederland

#3 van de 14 hotels in West-Terschelling

Super!

Jammer dat de sauna geld kostte en dat het niet mogelijk was om met badkleding aan de sauna in te gaan

Fantastisch hotel: mooie ligging, goed ontbijt, goede service en vriendelijk personeel

Heerlijk , ontspannen en dicht bij het centrum/ haven
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jammer van de "open " wifi wat ik gevaarlijk vind en wanneer ik weer in het pand binnenkwam moest ik mezelf weer aan melden ook viel de wifi nog weleens uit. Er stonden beneden bij de fietsenstalling erg veel fietsen waardoor er bijna geen plaats meer was voor een nieuwe fiets. (waarschijnlijk voorraad van verhuurbedrijf)

Het uitzicht "zeezijde" en het ontbijt wat heel gevarieerd is. Ook het verhuur van de fietsen ging soepel, we gingen met een fiets naar het centrum waar we deze konden omruilen voor een e-bike.

Heerlijk hotel met supergoed ontbijt!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Heel erg fijn hotel vlakbij de haven, geweldig uitzicht aan de waddenzeekant. Ontbijt is ontzettend lekker. Kamers zijn prima, wel een beetje aan de warme kant.

Super!!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Helaas was er tijdens ons verblijf een verbouwing bij de buren aan de gang.

Prachtig uitzicht, heerlijk uitgebreid ontbijt, geweldige locatie en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Mooie kamer, veel faciliteiten in hotel

Aanbod in de twee restaurants, te exclusief. 2 van de 4 kussens stonken. Humeurig bar personeel. Ontbijt niet wat wij gewend zijn van 4 sterren. Volle fietskelder

Mooie kamer, veel faciliteiten in hotel

Heel aangenaam hotel ,heel attent vol.

De mannelijke fietsen voor mannen kleiner dan 1.70 m zijn veel te groot. Wanneer er enkele kleinere maten zijn Is het voldoende.

Heel aangenaam hotel ,heel attent vol. Mooie omgeving.

Een aanrader

Kamer ondanks dat het niet meer warm was, erg warm

Ruime kamer en badkamer, schoon en verzorgd . Uitstekende service personeel en vriendelijkheid . Geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Prima appartement op loopafstand dorp
    • Familiesuite met Uitzicht op Zee

Aanvulling van het ontbijt rond 09.30 uur. Men kan weten dat het spitsuur is.,alle bakken leeg en duurde vrij lang voordat het aangevuld was. Ontbijt zelf is prima trouwens! De slaapkamers zijn vrij benauwd,geen raam.

Zeer vriendelijke receptie,ruim en schoonn appartement met een geweldige ligging

Vriendelijk personeel, vooral Betty!

Sommige dingen kunnen wel een opfrisbeurtje gebruiken, zoals de vloerbedekking en de tegels in het zwembad

Vriendelijk personeel, vooral Betty! Nette nieuwe badkamer en lekkere kussens

Volop genoten van De Wadden, in (styling) en buiten het hotel( het uitzicht).
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Synthetische dekbedden, kussens vind ik persoonlijk minder lekker slapen.

Het meest beviel ons het uitzicht. De kamer is niet super de luxe maar wel van alle gemakken voorzien. Ontbijt was royaal.

Het was schoon en netjes het ontbijt was ook heel goed

Wij zaten aan de straatkant Veel lawaai door dronken mensen die veel schreeuwen en veel verkeer Wij zaten op de zesde verdieping Was warm op de kamer zodat we de deur van de kamer open moesten doen

Het was schoon en netjes het ontbijt was ook heel goed

Goed verblijf op een mooie lokatie in West-Terschelling.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Voor een prijs van bijna € 200 zijn er wel enkele opmerkingen/aanbevelingen. 1. Tafeltje op het balkon ontbreekt 2. Drinken op de kamer uit een kartonnen bekertje voor een dergelijke prijs ??? 3. Geen airco 4. Schoonmaken van de douche kan beter. Aanslag op het douchscherm was niet schoongemaakt/verwijderd

Uitstekend ontbijt. Goede enigzins warme kamers. Erg mooie lokatie, tegenover de jachthaven en 7 minuten lopen naar de haven van Terschelling. Erg vriendelijk, voorkomend en attend personeel.

Is zeker waard om in het hotel nog een keer te verblijven.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Glazen op kamer om uit te drinken i.p.v. kartonnen bekers. Heeft in mijn ogen niets te maken met de "green" vlag/ster.

Goede kwaliteit en ruime keuze aan ontbijt ingrediënten. Kamer met zeezicht was niet 100% daar wij aan een muurkant zaten.

De kamer met balkon zeezicht
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hadden aangegeven dat we om 12. 00 uur zouden aankomen , moesten tot 3 uur wachten op de kamer jammer!!

De kamer met balkon zeezicht Prachtig gelegen aan de haven

Een goed uitgebreid ontbijt

geen slechte opmerkingen

Een goed uitgebreid ontbijt ruime kamers fietsenverhuur en gratis parking achter het hotel badkamer met ligbad en douche vriendelijk personeel

Géén airconditioning. Er werd een poging gedaan om met ventilatoren op de gang de temperatuur naar beneden te brengen. Wij hadden een kamer dat grensde aan een plat (bitumen) dak en dat was op momenten goed te ruiken (teer lucht)

Algehele verblijf

Het familieappartement zag er prima verzorgd uit.
    • Familiesuite met Uitzicht op Zee

Omdat het erg heet was tijdens onze vakantie, vonden we de slaapkamers wel wat te warm. Helaas geen ramen in slaapkamers, dus even raam open zetten voor wat frisse lucht is niet mogelijk.

Het familieappartement zag er prima verzorgd uit. Heerlijke ruimtes ,mooi breed balkon. Hele hotel erg netjes en mooi. Ontbijt prima verzorgd en tot laatst toe werd alles aangevuld. Mooi terras erbij.

Prachtige ligging

Het was warm op de kamer geen airco. Er was wel een balkon, maar we durfden deze niet open te zetten s'nachts omdat er muggen zaten. een hordeur zou het probleem oplossen. dan zou het warmteprobleem ook opgelost zijn

De ligging was geweldig, het ontbijt was rijkelijk en de kamer was mooi ruim en gezellig ingericht.

Fijn hotel ,dicht bij het dorp.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Fijn hotel ,dicht bij het dorp. Erg behulpzaam vriendelijk personeel bij de receptie. We hadden een ruime kamer met mooi uitzicht op de jachthaven. We vonden het erg fijn dat we zelf koffie konden zetten. De kuipjes werden iedere dag bijgevuld. Koelkastje was ook fijn. Heerlijk uitgebreid ontbijt! Ruime fietsenstalling met genoeg oplaadpunten voor elektrische fietsen.

Locatie wadzijde is schitterend, mooi terras, mooi uitzicht.

De locatie ad van Heusdenweg is nogal een dingetje! Het hotel heeft geen airco en met de ramen open slapen is geen optie! Buren die op het balkon met tablet voetbal kijken... Wat een lawaai! Volgens mij is dit het duurste hotel op Terschelling dus ik zou zeggen airco... opgelost!

Locatie wadzijde is schitterend, mooi terras, mooi uitzicht. Ontbijt, eten is zeer goed! Bediening mag wel wat vriendelijker in het restaurant! Ontvangst is uitstekend!

Heerlijke accommodatie op een voortreffelijke lokatie.

Geen airconditioning op de kamer. Te benauwd op warme dagen. Overigens goed opgelost met kwalitatief hoogwaardige tafelfan.

Service van de receptionistes. Zeer bereidwillig en positief.

Heerlijk tot rust gekomen in een sfeervolle omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Als ik dan iets moet bedenken dan zijn het de gebakken eieren bij het ontbijt, deze kun je volgens mij alleen vers serveren, deze leken wel van plastic. De roereieren daarintegen waren heerlijk.

Het ontbijt is heerlijk, de ligging aan de waddenzee is uniek en het restaurant heeft een prachtig uitzicht op zee!

Prima hotel en het verblijf is ons uitstekend bevallen. We komen er graag weer terug.

Lawaai van weg bij kamers aan de landzijde van het hotel. Geen airco.

Prima kamer, zeer ruime en mooie badkamer, uitgebreid en goed ontbijt, kortom prima hotel.

Lekker uitrusten

De aankleding van de kamer (zeezicht zijde) en de balkons kan beter. Toen wij er waren was het extreem warm en miste we echt airco op de kamer. De 2de nacht kregen we na zelf vragen een ventilator wat wel hielp.

De ambiance en het uitzicht.

Prima op de airco na.....dat viel onwijs tegen voor die prijs per nacht!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen airco in het hele hotel....... niet te doen met die warmte!!! Voor bijna 200 euro per nacht..... geen airco....met alle deuren open geslapen..... was nog niet te doen!!!

Heel relaxed!

Geen airconditioning!

Het ontbijt is super en heel uitgebreid. Wij hadden een kamer met uitzicht op de haven. Echt een aanrader. Lekker op je eigen balkonnetje met een boek en een wijntje. Want er is ook een koelkast op de kamer. Locatie is ook echt fantastisch!

Zonder meer een tophotel op heel fijne locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Klein minpuntje is het kleine balkon zonder privacy.

Prachtige inrichting met veel fotoos van de natuur van Terschelling. B.v. vlinders, vogels en planten met de naam op de kamerdeuren. Erg mooi en leerzaam. Mooie kamers (wij hadden die met uitzicht op de Wadden). Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en wordt constant bijgevuld. Vriendelijk en attent personeel. Wij konden door het prachtige weer elke ochtend heerlijk buiten op het mooie terras ontbijten. Zonder meer een tophotel!

Het ontbijt was super, kamers heel schoon een heerlijk hotel...

Vloerbedekking op de kamer vind ik niet prettig. De muziek die afgespeeld wordt in de lounge vond ik vreselijk. Balkon niet fijn.

Het ontbijt was super, kamers heel schoon een heerlijk hotel met een prachtige ligging. Dakterras voor gasten is fijn.

Luxe verwennerij prachtig modern hotel en heerlijk ontbijt!

Wij zaten aan de kant van een drukke weg met veel verkeer en op de hoogste verdieping was het behoorlijk warm op de kamer.

De kamer was ruim, luxe schoon en mogelijkheid om koffie of thee te zetten. De aanwezigheid van een klein koelkast was ook heel fijn!

geweldig verblijf.

Kamers zijn goed, service geweldig, ontbijtbuffet was goed. Fantastisch personeel. Vorige keer hadden we zeezicht dat was fantastisch, nu niet maar je kunt niet alles hebben.

Verder prima!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dat er in de kamer een koelkastje stond maar helaas leeg. Ook verder geen glazen maar kartonnen bekertjes. Past niet in dit hotel. Hebben zelf maar drank gekocht, wijn en water, helaas geen opener en glazen.

Receptie,ontbijt en diner prima!

Vanuit hotel diverse evenementen van Oerol bezocht.

Op de 6e etage was de kamer te warm op de dag dat de zon scheen. (Omdat we onder het dak zaten??). Buiten was het niet warmer dan 20 graden. Ligt niet centraal, voor ons geen probleem.

Overdekte fietsenstalling. Prima ontbijt, ruime kamer. Dichtbij haven. Attent personeel.

Plakjes kaas en worst bij ontbijt: beetje knullig , kaas met uitgedroogd randje. Geen vers sinasappelsapje; miste ik. Op de kamer werd niet of slecht gestofzuigd.

Locatie is top. Kamer met balkon. Goede bedden Diner in restaurant prima

Chic en comfortabel

Slechte Wi-Fi ontvangt op mijn kamer. Geen airco. Dure restaurant met beperkte keuzes.

Schone kamer Héérlijke bed Lekker en gevarieerd ontbijt Vriendelijk personeel Gratis parkeren Mooi uitzicht op de jachthaven vanuit de eetzaal.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

We hebben fantastische dagen gehad!

Volgende keer toch maar een kamer aan zeezijde, maar dat was onze eigen schuld....

De kamers waren prima en schoon. Het ontbijt perfect. Net personeel

Prima. Bij aankomst op vrijdag was er veel drukte. Een bedrijfsuitje waarschijnlijk, maar de volgend

Fietsen zoeken in de parkeergarage viel tegen. We kregen sleutels van de receptie mee, maar moesten heel lang zoeken en vonden onze fietsen niet. Toen kregen we andere sleutels en helaas weer niet gevonden. Al met al kostte dat wel een half uur. Uiteindelijk weer andere sleutels en toen vonden we allebei een fiets.

Ontbijt was heerlijk. Maar we vonden het ontbijt in Seeduyn beter! Daar was het volgens ons uitgebreider en je kon er ook makkelijker bij. In Schylge moet je in de rij staan voor de koffie en loop je elkaar in de weg als je brood etc wilt pakken.

Prima, jammer dat we moe weggingen

Wij hadden hele vervelende schreeuwende dronken onderburen. Dit wel gemeld maar niets van compensatie oid ontvangen Hierdoor zeker 2 uur niet geslapen Gasten onder deze kamer hebben er ook veel last van gehad. Zij riepen op een gegeven moment ook of ze wilden stoppen met blèren

Ontbijt zalig, personeel doet veel moeite Uitzicht prachtig

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Perfecte locatie op een perfecte locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bij al die positiviteit van luxe hadden we misschien wat meer luxe in ontbijt verwacht,nu nog wat basic!! (keus)Misschien de laatste stap tot uitmuntend in alles ( Tip)

Ontvangst ( Jeltje) super, fietsen opladen,uitzicht, koelkast (stond niet op de site). Eigenlijk alles positief!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Vakantie op Terschelling Lokatie is prima. Jammer dat de kamer 6e verdieping bloedheet was.

Lokatie is prachtig. Alleen jammer dat men het hotel niet schoonhoud. Er lag nog oude ingevulde info over het hotel van de vorige gast?, 4 dagen geweest geen schone lakens?, stofzuigen heeft men niet van gehoord daar een zwarte pof op de kamer vol met viezigheid en haren. Balkon was heel smerig, het hotel is een beetje afgekloven aan. Men vroeg ook niet hoe was u verblijf??. JAMMER dus een dikke 5

Lokatie

Fantastisch verblijf helaas geen diner door omstandigheden.

Geen minpunten

Personeel vooral Jeltje die uitstekende eerste hulp bood na fietsval van mijn vrouw en ook de nazorg. Vriendelijkheid en uitstekend ontbijt.

Prima accomodatie in gezellig West-Terschelling

Er viel niets tegen. Prima accommodatie.

Goede locatie in het gezellige West-Terschelling waar alle leuke bars en restaurants op fietsafstand liggen. Ruime, schone kamers. De drukke weg aan landzijde is wel wennen. Voor een meerprijs kun je kiezen voor een kamer aan de havenzijde.

De lokatie

Dat we moesten betalen voor het gebruik van de sauna. Dat wordt vtv niet aangegeven. En we vonden het jammer dat op dommige plekken half dode of droge planten staan. Zoals bv beneden bij het zwembad. Het hotel oogt verder zo luxe, dat zou ik doorvoeren in elk detail. En nieuwe ligstoelen bij het zwembad bv. Gewoon puntjes op de i.

De lokatie

Weekend

airco op de kamers de nachten zijn ontzettend heet, raam kon niet open omdat we aan de weg kant sliepen teveel herrie. Dat was erg jammer.

Heel goede kamers lekker fris en schoon goede bedden en heerlijk ontbijt.

geweldig

wat tegenviel was de roerei bij het ontbijt buffet, de roerei dreef bijna in de schaal van het teveel water of melk toevoegen, dit maakt roerei erg slap en niet zo lekker.

de ruime en erg schone kamer

Fantastisch !

Misschien glazen bekers in de badkamer IPV karton

Het ontbijt was prima. Ik werd verrast door de ontvangst op de kamer ivm.met mijn verjaardag. Onze dochter had alles geregeld en dit doorgegeven. Er was een kaart met ballon en een potje met cranberries. Heel erg attent.ook kamermet zeezicht

Het ontbijt. We kwamen rond 10.00uur dan was er al veel leeg.. broodzakjes, geen zalm of scrambeled eggs meer...

De locatie was top. Heerlijk op het terras ontbeten, prachtig uitzicht over de wadden.

Over de hele linie zeker tevreden.

Ontbijt was goed maar zeker niet verrassend. Gebakken spiegelei op een hete plaat, scrumbbled egg in vocht, drie soorten kaas zonder echte smaak. Jammer, dát kan echt beter: vers afsnijden, persoonlijke vraag hoe je je eitje wilt en dan bakken: is echt veel beter! En dan: koffie en theefaciliteiten worden aangeboden maar dit betekent slechts een summier aanbod. Drie koffie capsules per dag voor twee personen (wil je meer, dan bijkopen voor € 0,50 per capsule) vind ik geen echte service!

Ruime, lichte kamer en badkamer.

Fijn, knus hotel met aan de voorkant mooi uitzicht over de jachthaven.

Wat me ietwat tegenviel was de schade aan de hoeken van het bed, net als de beschadigingen aan de tafels bij de lounge, tegen de eetzaal aan. Ook vond ik de kamer net iets te warm hoewel we de balkondeur open hadden gezet maar dat is mijn eigen ervaring. Het bed was aan de zachte kant maar ook dat is persoonlijk.

Ontbijt was prima, net als vriendelijkheid personeel en de mogelijkheid om beneden in het hotel de fietsen te stallen. Kamer was netjes.

Meer dan tevreden verblijf

zag pas achteraf dat een arrangement veel voordeliger voor ons zou zijn geweest

Lokatie kamer: prachtig uitzicht en geen geluidshinder buren; uitstekend ontbijt en ideale auto-parkeergelegenheid

Aanrader!! Heerlijk hotel op toplocatie op een mooi eiland

De behandeling voor mijn vrouw in de pedicuresalon viel tegen. De overigens vriendelijke medewerkster had nauwelijks apparatuur beschikbaar om de behandeling uit te voeren. Dat was jammer.

Rustig gelegen hotel op 15 minuten lopen van de ferry terminal. Centrum van West-Terschelling op 10 minuten lopen. Bushalte voor de deur. Vanuit de eetzaal/restaurant en terras heb je prachtig uitzicht over de jachthaven van West-Terschelling en de Waddenzee. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Sfeer is netjes maar toch gemoedelijk. Kamer was ruim en netjes schoon. Ontbijt is zonder poespas maar prima verzorgd met verse producten.

Heerlijk verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.

het schoonmaken van de kamer, haren in het bad en douche, die niet werden opgeruimd. Kamer werd niet gezogen.

Heel vriendelijk personeel, een fantastische ligging, veel mogelijkheden.

Fijn hotel, mooie locatie op loopafstand van dorp op het prachtige eiland Terschelling
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het geluid van de airco wat vooral op het balkon en het dakterras erg storend aanwezig is in deze, doorgaans zo rustgevende, omgeving.

Kamer met fraai uitzicht op de haven en het wad, goed verzorgd ontbijtbuffet.

Retraite op Terschelling en doelen behaald mede door het confort van Schylge

Hetbis jammer dat gebruik van de sauna, hoewel slechts 8 euro, geld moet kosten. Ik betaal liever wat meer voor de kamer. Nu heb ik het gevoel dat ik niet alles krijg voor mij geld. En ik mis een soortschooltje. Beetje sportief materiel aanbieden zou een plus zijn.

Ontbijt is top. Prima variatie. Kamers super schoon en ruim. Top badkamer. En hotel is modern en van alle gemakken voorzien.

Het waren een paar heerlijke dagen, zeker voor herhaling vatbaar

Ze kwamen om de kamer schoon te maken toen wij gingen douchen. Daarna zijn ze niet meer teruggeweest.

Geweldige kamer, erg goed ontbijt, heel aardig personeel.

perfect! Heerlijk weekend weg.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ze mogen langzamerhand wel de kamers wat moderner, iets luxer maken. Bijv: zitje in de kamer. Lekker bed, te gek uitzicht, maar luxere badkamer had nog fijner geweest. En een leuk zitje op het balkon zou nog leuker zijn, met het te gekke uitzicht. Door de drukte is het ontbijt niet altijd even fijn. Teveel mensen in een te kleine ruimte om het eten te pakken. Maar er werd ontzettend hard gewerkt door de keukenstaf.

Ontzettend vriendelijke en behulpzaam personeel, ondanks de drukte. Heerlijk gegeten in het restaurant. Gezellige bediening, met kennis. Super leuke avond gehad.

Fijn verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wat ons betreft waren er geen tegenvallers.

1 Locatie, uitzicht op de haven en waddenzee. 2 Gastvrijheid, bejegening was vriendelijk en voorkomend zowel receptie als andere betrokkenen. 3 Kamer maakte een goed verzorgde nette indruk. 4 Het was mogelijk de kamer goed te ventileren. Voor ons een dikke plus omdat we hotelkamers doorgaans veel te warm vinden.

Comfortabel hotel op goede locatie op Terschelling

Mooie ruime kamer met goed bed en fijne moderne badkamer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel oogt van de buitenkant wat somber en ongezellig, maar ligt verder wel op een fijne locatie op Terschelling. Verder een goed en zeer uitgebreid ontbijt.

Prima hotel op prachtig eiland!

We zaten aan de voorkant,dus straatzijde. Het was een doorgaande weg, waardoor er meer lawaai was..

Prachtige ontbijtzaal met uitzicht op het wad. Heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Prachtig gelegen locatie, zeer vriendelijk personeel, mooie inrichting en sfeervol.

Er is geen sport faciliteit. Ontbijt: wat extra yoghurt toevoegingen, bessen, frambozen zou lekker zijn Ook een extra koffie machine is op drukke dagen geen overbodige luxe. Handdoeken bij het zwembad heb ik niet gevonden. Geluidsoverlast aan de straatkant, wil je het raam open laten in de nacht. Bar kan nog iets sfeervoller qua verlichting/muziek.

Prima ontbijt, lekker landbrood, croissants en roerei. Alles lekker vers! Heerlijk uitzicht naar het Wad. Fietsen te huur bij het hotel, heel handig. En de bagageservice naar de boot is top. Het terras (dat bij alleen echt goed weer open is) is hemels. Ontbijt kan daar dan ook genomen worden. Goed restaurant! Zou zeker bij Schylge terugkomen.

Het ontbijt was op de za.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt was op de za.ochtend een slagveld. d.w.z. op een goed moment was alles leeg, dit werd uiteindelijk wel aangevuld, maar een hotel met 4* moet dit kunnen organiseren. Op de kamer lag een afgeknipte nagel van de vorige gast, 2 housekeepers op aangesproken die beloofden het op te ruimen en 's-avonds lag het er nog.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima verblijf en snel in centrum

We hadden helaas geen kamer aan zee kant. Alleen tegen extra betaling. Brood bij ontbijt was lekker , maar misschien als tip: brood dat je zelf kon snijden per dag variëren.

Ligging hotel was mooi

Voortreffelijk genieten aan het Wad
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Iets meer informatie bij inchecken (hoe laat en waar is het ontbijt, hoe laat uitchecken, bagageservice etc)

Heerlijk ontbijt met voortreffelijk uitzicht over het Wad.

Heerlijke kamer, mooi uitzicht in een gadateerd hotel

Het hotel zelf. Het is gedateerd. Prijs Ten opzichte van uitstraling en sercice valt zeaar tegen. Veel Meer onder de maat dan andere westcord hotels

De kamer

Fantastisch!!

Klein minpuntje; Er ontbrak een föhn In de douchecabine zaten veel kalk plekken op de ramen en kraan. Tip staat netter als ze glimmen!

Uitstekende kamers met goede bedden verlichting en hygiëne. Uitstekend ontbijt Gunstige ligging Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Kamer was versierd op verjaardag en tafel met uitzicht op de haven tijdens ontbijt met prosecco; zeer attent!

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Ok.

Jammer dat het restaurant zo duur is. Een driegangen menu, alleen per tafel te bestellen en voor 19.30 uur, is het enige en het goedkoopste dat je kunt bestellen. Voor 32 euro. Met een drankje erbij ben je zo'n 100 euro kwijt met 2 personen. Als het goedkoper zou zijn hadden wij zeker iedere avond hier gegeten. De accomodatie en het personeel is prima. Nu hebben we een restaurant in het dorp uitgekozen,we hebben daar prima maar veel goedkoper gegeten. Wij kiezen bewust een hotel met restaurant, zodat je 's avonds niet meer weg hoeft. Dat viel hier tegen.

Terras aan zeezijde. De kamer was prima. Goede faciliteiten voor koffie en thee.

Smaakt naar meer! We komen zeker nog een keer terug.

Het uitzicht. Het bleek dat het mooie uitzicht over het wad alleen bij de duurdere kamers was. Dat was me bij het boeken niet duidelijk.

Het ontbijt was absoluut top!

Prachtig uitzicht over zee vanaf het terras en het...

De bedden zijn wat hard en de losse bedden tegen elkaar hebben een vervelende stang op schouderhoogte. Losse dekbedden heeft niet mijn voorkeur. De kamers aan de landzijde liggen dicht tegen de weg, daar wordt hard gereden en dat is duidelijk hoorbaar. De koelingsinstallatie maakt veel geluid, de kamer naast deze installatie is hierdoor niet rustig (het hotel heeft mij verplaatst naar een betere en rustigere kamer, keuirg en zonder problemen).

Prachtig uitzicht over zee vanaf het terras en het restaurant (ook met het ontbijt). Bijzonder prettig is de parkeerkelder, waar je de fiets kunt stallen en zodoende droog (helaas hadden we ook een beetje regen) naar de lift binnendoor naar je kamer kunt lopen.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Omdat het weer ook meewerkte hebben wij een prima verblijf gehad

Jammer dat de kamer aan de achterzijde van het hotel lag Was rumoerig met auto’s voor de vroege boot en ‘avonds de terugkerende jeugd uit het dorp Wij dachten dat we een kamer aan de voorzijde hadden geboekt

De kamer in zijn totaliteit

Zeer vriendelijk personeel. Keurig, schoon hotel, wel iets gedateerd op een aantal punten

De koffiemachines bij het ontbijt waren erg vies (vooral ook het deel waar de koffiebonen in zitten). De kamer vond ik best prijzig voor het comfort dat je hebt. Ons was voor 50 euro extra per nacht de familie suite verkocht (dag van tevoren). Voor dat geld hadden we zeezicht wat mooi was en de kamer bood wel meer vierkante meters maar geen luxe, was standaard. Ik vond dan ook 500 euro best veel voor die 3 nachten, ook in relatie tot deel van het seizoen en ook omdat het hier en daar wat verouderd was. Wat platen in het systeem plafond die los zaten. De bedden vind ik ook niet zo van deze tijd, smal en laag. En de slaapkamer was erg klein/wat benauwd. En onze kamers waren na de tweede nacht niet gedaan. Werd wel alsnog netjes opgelost.

Over het geheel maakte het hotel een nette verzorgde indruk. Schoon en vriendelijk personeel en een erg uitgebreid ontbijtbuffet.

Gewoon geweldig.......Héérlijk hotel

Alles oké

Komen elk jaar 1 of 2 keer. Echt super hotel. Het eten diner bediening en de keuken echt voortreffelijk ....subliem....nergens anders kun je zoooo héérlijk eten. Top keuken. Tot de volgende keer

Een goede aanvulling op dit mooie eiland

Trapje in zwembad voir mensen die slecht ter been zijn niet hsndig. Wellicht bredere glooiende trap?

Heerlijk ontbijt mooi uitzicht in restaurant. Heerlijk diner

Het uitzicht over zee vanuit de kamer en het restaurant...
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

T interieur kan beneden bij receptie en t restaurant wel n beetje aangepast worden aan de nieuwe tijd. De koffie uit de machine tijdens t ontbijt vonden wij niet lekker. Waarom geen echte gemalen koffie, zou echt verschil maken. Vers fruit niet aasnwezig behalve fruitsla. Verwacht meer variatie. Sauna was prima maar bevindt zich in best kleine ruimte.

Het uitzicht over zee vanuit de kamer en het restaurant tijdens t ontbijt. Wij hadden n kamer met zeezicht. Echt top! Dichtbij bos, de dellen en het centrum van west terschelling. Heerlijke croissants bij het ontbijt. Lekker zwembad. Goede leenfietsen. Aardig personeel.

Fantastisch verblijf, echt een luxe cadeautje!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het restaurant van het hotel (voor het diner) is nogal chic, dat was niet helemaal onze stijl. Maar zoals gezegd: dorp met vele restaurants op loopafstand!

Echt een fantastisch verblijf gehad. Ruime kamer met zeezicht (de meerprijs waard!), heerlijk ontbijt, superfijn zwembad, vriendelijk personeel, handig dat we fietsen in het hotel konden huren, ligging op loopafstand van het dorp was ook ideaal. Echt geen minpunt te bedenken. Het is niet het goedkoopste hotel dat je kunt vinden, maar het is het beslist waard.

Top locatie met uitzicht op de Waddenzee!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt. In een 4 sterren restaurant verwacht je wel iets meer van het ontbijt. De plakken kaas waren niet vers. Jammer dat er niet meer vers fruit was. Ook de theezakjes van Lipton totaal niet milieuvriendelijk!

De locatie is geweldig een fantastisch uitzicht over de Waddenzee! Personeel heel erg aardig en behulpzaam! Het restaurant is ook erg goed maar wel erg prijzig!

Heerlijk en comfortabel
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We vroegen bij het ontbijt of we een gebakken ei mochten en kregen als antwoord: ‘ Nee dat is niet mogelijk’ Zonder verdere uitleg waarom dat niet mogelijk was.

De sfeer