Beoordelingen over Fletcher Hotel Jan van Scorel 4-sterren

Heereweg 89, 1871 ED Schoorl, Nederland

#19 van de 25 hotels in Schoorl

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 20 november 2018

Fijne, ruime kamers; receptiepersoneel mag nog wat aandacht besteden aan omgangsnormen.

Attitude van receptiepersoneel. Men deed geen moeite om contact te maken. Instrumenteel werden enige functionele vragen gesteld, zonder ook maar enig oogcontact te maken. Zowel bij ontvangst als bij vertrek viel ons beiden dit op. Schril contact met onze ervaring mbt het verblijf, jammer.

Ruime kamers, fijn ingericht, comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Druk hotel.

Drukte bij het eenvoudige ontbijt. Parkeren bij hotel onmogelijk ivm drukte. Wij hebben de auto in de woonwijk op 5 minuten lopen gezet.

Rust op de kamer.

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Goed bed, goed ontbijt.

Zwembad en kleedkamers oude bende, hotel zelf, kamer en badkamer erg verouderd. Liftsensor stuk, paar keer tussen de liftdeuren gezeten.

Goed bed, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Direct aan prachtig wandelgebied,

Prijs kwaliteit, slechte hygiëne zwarte schimmel in de badkamer, stenen vloer, stof en vuil in de hoeken, gehorig. Ongezellige niet luxe kamer. Met nog een keukentje erin. 15,- extra rekenen voor de hond Als laatste melk in mijn koffie vanuit de machine terwijl ik dubbele espresso aanvinkte, tot twee keer toe. Last van rokende mensen in de kamer naast ons.

Direct aan prachtig wandelgebied, Hondenkoekjes voor de hond

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Prettig. Ik kom graag weer. Vriendelijk personeel aan de receptie

Bediening in het Restaurant. We werden in het begin wat genegeerd, omdat onze komst het personeel ( waarschijnlijk) nog even niet uit kwam. Het was druk. In zo een geval zou ik mijn nieuwe gasten laten weten dat ik er aan kom, maar nog even bezig ben. Ze het gevoel geven dat ze "gezien" zijn. Ook als dat het bedienen niet versnelt, blijft de gast toch geduldiger.

Personeel was vriendelijk. Bedden fijn. Sauna in orde.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Uitstekend hotel

Logistiek van de bediening in het restaurant was niet echt goed: Het duurt allemaal erg lang, zo te zien had niemand echt de leiding, maar gelukkig is het eten wel heel erg goed. Dat het zwembad op zaterdagmorgen van 8 tot 12 niet gebruikt kan worden om dat het dan nota bene gebruikt wordt voor zwemlessen vind ik erg irritant en eigenlijk niet kunnen.

Prima locatie, vriendelijk personeel en verder was het diner van uitzonderlijk goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Leuk hotel met vriendelijke ontvangst en ruime kamer.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De staat van onderhoud is redelijk, maar een beetje gedateerd. Analoge TV ontvangst met weinig zenders, wel flatscreen.

Leuk hotel in een mooie omgeving. Keukenblok in de kamer. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 1 november 2018

heerlijk rustig niet gehorig hotel Vriendelijke bediening

Zwembad grenst aan sauna Kinderen kunnen vanaf zwembad De sauna gang in Waarbij de sauna deuren doorzichtig zijn IS VOOR DE GENE IN DE SAUNA NIET FIJN Maar kinderen zijn niet bedacht op naakte mensen

Ruime kamers Rustige atmosfeer Prachtige ligging En heerlijk diner

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Fijne locatie, kamers zijn wel toe aan renovatie.

Ontvangst was heel onvriendelijk. Kamer heeft update nodig, rook niet fris, was stoffig. Geen goede verlichting bij de verschillende spiegels in de kamer. Zwembad is heel klein en niet schoon.

Locatie is erg goed, op loopafstand van de Schoorlse Duinen en dorp. Fietsen verhuur bij het hotel is ook heel fijn en praktisch. Familie kamer was heel ruim, grote woonkamer met eettafel en zithoek. Keuken was er ook maar verder geen servies o.i.d. Ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Fijn verblijf

Fijn een waterkoker op de kamer, alleen jammer dat er wel Nescafé maar geen theezakjes lagen. En kartonnen bekertjes er naast? Wel erg armoedig! Zou fijn zijn als er naast de 2 grote badlakens ook handdoekjes zouden hangen om je handen af te drogen. (De haakjes hangen er wel..) De kroonluchters in het restaurant... stootte mijn hoofd ertegen en ik zag een dode spin in één van de lampen hangen.

Ruime en comfortabele kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Goed restaurant, lekker gegeten. Heerlijke crème brulee, maar in een mini mini schaaltje. Het ijs er naast was een schrale troost.. Sauna en zwembad prima en goed bereikbaar per lift. We hebben een fijn verblijf gehad. We komen graag een keer terug!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

KLOPTE GROTENDEELS MET DE VERWACHTING
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

TE WEINIG PARKEERPLAATSEN; PER DAG BETALEN VOOR PARKEREN WAS EEN TEGENVALLER; SLECHTS 1 MAKKELIJKE STOEL IN DE KAMER - LASTIG ALS JE BEIDEN EVEN PRETTIG WILT ZITTEN OM DE KRANT TE LEZEN

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Het hotel ligt vlakbij het mooie bos

Het hotel is ouderwets en viezig, de kamer leek op een seniorenwoning waarvan de laatste bewoner is overleden, er zijn te weinig parkeerplaatsen en het zwembad, de reden dat we voor dit hotel hadden gekozen, was gesloten ivm zwemlessen. Veel te duur voor wat we kregen.

Het hotel ligt vlakbij het mooie bos

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Voor slapen prima.

Prijs/kwaliteit niet OK. Zwembad gesloten op donderdagmiddag van 14-18 uur ivm zwemles, staat nergens en we hadden hier echt op gerekend. Hygiëne wellnes kan beter. Vloer vies. Hotelgangen kunnen wel extra likje verf gebruiken. Tapijt in restaurant met vlekken. Bar onduidelijk. Kelderruimte met bar zonder bediening.

Ontbijt, grootte van de kamer. Ligging. Parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Heerlijk ontspannen verblijf in een hotel met optimale ligging tov de natuur van Schoorl

De interieur van het hotel was iets veroudert.

Het ontbijt was heerlijk. En na een lange dag buiten waren de saunafaciliteiten heel fijn! Het was een schoon en ontspannen verblijf.

5,5
    Hotel was een samengeraapt geheel met een...

Zie boven Onvoldoende parkeer ruimte; regelmatige blokkering van in- en uitgang!

Hotel was een samengeraapt geheel met een ex-appartementenhotel , incl.onwerkbare keuken

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Heerlijke ontspannen dagen gehad.

Moest personeel zoeken voor de bar om te bestellen. Kleedkamer zwembad van tegels voorzien met afvoerputje en op afloop leggen richting douches. Kunt daar moeilijk zonder natte voeten om en aankleden. Duidelijke regels stellen mbt kleding in de sauna. Eenduidig kledingvoorschrift in zwembad en sauna. badkleding voorkomt dat mensen en vooral kinderen niet voor een voldongen feit komen te staan. Aparte kleedkamers mannen en vrouwen voor het zwembad zou ook ideaal zijn.

De ligging van het hotel dicht aan zee en het dorp zelf. Gee De ruime woonkamer die we hadden.

Ontbijt prima
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Lompe reactie om een fiets van s’avonds 8 tot volgende dag 2 uur in de middag te huren. Onbespreekbaar. Moet om 11 uur terug of 2 dagen huren! Belachelijk. En dan de kop van die meid erbij......

Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Aangenaam verblijf. Jammer van de slechte ventilatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Geen ventilatoren op toilet en badkamer. Veel waterdamp tijdens douchen. Het was niet mogelijk een raam ( 's nachts) open te zetten (was erg warm en m.b.t. ventilatie). Dat zou fijn zijn omdat er geen airco was.

Ontbijt was prima. Apart toilet ook fijn. Royale slaapkamer. Omdat het niet druk was konden we onze fietsen heel goed overdekt stallen. Rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Wij hebben genoten van de omgeving. Ontbijt en diner zijn goed verzorgt. Kamer viel tegen.

Wij vonden de junior suite zwaar tegenvallen. De kamer is uitgerust met een keukenblok wat in geen enkel opzicht een toegevoegde waarde heeft en eerder afbreuk doet. bovenkastjes zijn voorzien van spiegelglas, waarvan 3 stuks met barsten. De kamer is smaakloos en ongezellig ingericht met meubilair van een rommelmarkt. Glaspui naar het terras zag er smoezelig uit. Wij hadden een andere voorstelling van een suite.

Ontbijt en diner zeer goed verzorgt.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

we hebben het naar ons zin gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Er zat geen roostertje in de afvoer van de wastafel. zo kunnen eventueel een ringetje of oorknopjes zomaar verdwijnen

het ontbijt was heerlijk en voldoende keuze de kamer was netjes en schoon. omdat mijn partner slecht ter been is hadden we een kamer dicht bij de lift gekregen, heel fijn.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Gehandicapten? Liever niet. Ook niet zakelijk.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

- Standaard parkeergeld op de factuur. Maar: geen parkeerplek voor mijn rolstoelauto! De enige! Invalidenparkeerplaats bezet en ook nog zonder gehandicapten parkeerkaart! Sowieso parkeren mensen vaak zo dat er geen rekening wordt gehouden met anderen. - met gehandicapten parkeerkaart mag je in de gemeente overal GRATIS parkeren. wel in het vakkie natuurlijk. - een vraag vanuit de rolstoel richting de receptie wordt beantwoord aan de valide partner. en dat is onbeschoft! - het bed op de mindervalidenkamer, 116, is veel te laag en te zacht. hulp bij verzorging en aankleden arbo technisch onverantwoord voor de verzorgende! - vloer in de douche/badkamer is veeeel! te glad. onverantwoord! voor een ouder iemand, maar zeker voor een rolstoeler. - kamer veeeeel te warm en ondanks open raam en draaien aan de kamerregelaar niet echt koud te krijgen. - ondanks eerdere navraag bleek bij aankomst mijn hond niet welkom op de mindervalidenkamer! - het grappige daaraan is dat ondanks dat er normaal dus geen hond in de mindervalidenkamer mag, ze onder de vlooien thuis kwam……………… - ondanks eerdere toezeggingen aan mij (naar aanleiding van eerdere teleurstellende bezoeken) is er niets veranderd. ach, nogmaals weergeven wat er aan schort. meer kan ik niet doen. enne niet meer vertrouwen op beterschap en dus niet meer nogmaals proberen!

-----

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Voor 150 euro per nacht verwacht je veel meer!!!!

1. In het ligbad lagen zwarte haren dit vonden wij erg vies. 2. Twee losse bedden ipv 1 2persoonsbed. 3. Wachtrijen bij het ontbijt. 4. Geen persoonlijke aandacht van het personeel gedurende het verblijf. Weinig luxe voor 150 euro per nacht en totaal niet klantgericht. Er werd ons bij binnenkomst niets uitgelegd over de sauna of over omgeving of iets dergelijks. Zij waren veel te druk met het werk 5. Onvoldoende parkeergelegenheid

Omgeving is mooi. Maar niet van kunnen genieten doordat het hotel erg tegen viel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Het restaurant is heerlijk, heel fijn en supreem lekker

Hoofdzakelijk de aanpak. De dames die de schotels bedienden waren lief en vriendelijk. Spijtig, te veel haast en niet veel attentie voor zorgvuldigheid. De verantwoordelijke, een dame, was niet echt vriendelijk en ontvankelijk. Mocht de ontvangst en helpen naar een gedekte tafel te vinden wat hoffelijker zijn, sou het eten nog meer gesmaakt hebben. Ik vind het ook niet kunnen dat het licht in de badkamer stuk is. Een lamp werkte, de andere niet. Slordig. Het toilet "lekte" heel de nacht. Dit moet men toch beseffen bij het klaarmaken van de kamers? De doucheruimte looft over van het water, het stroomt er uit. Zo werd de badkamer volledig nat. Kan toch niet ! Toch vind ik jullie een fijn hotel, heel fijne keuken, fijne mensen aan de receptie. Spijtig van de zaalverantwoordelijke. Maar ik ga er nog komen, deze ervaring was minder mooi als alle andere keren.

Het restaurant is heerlijk, heel fijn en supreem lekker

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

3,0
    Een grote teleurstelling voor een veel te hoge prijs; nooit weer.

Eigenlijk viel het hotel over de volle breedte tegen, afgezet tegen de hoge kamerprijs en het daar bovenop in rekening brengen van veel te krappe parkeerplaats; een tegenvaller. Zowel toiler, als wastafel als bad liepen niet goed door. Het toilet bleef meermalen doorstromen. Toilet en badkamer zijn erg krap. Het ligbad is voldoende voor een grote kleuter maar niet geschikt voor een volwassen persoon. Het gehele hotel inclusief de kamer is zeer donker. Er waren niet voldoende parkeerplaatsen en de eetzaal was bij het ontbijt veel te vol.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Hotel met top ligging!

Kamers en restaurant verouderd. Personeel vriendelijk, alleen op de vraag of er goede restaurantjes waren en waar zwembad was wisten ze geen antwoord. Misschien niet helemaal goed ingewerkt..

Perfecte ligging! Loop in 5 min. Naar centrum en fiets zo naar de duinen. Wij kregen een extra grote kamer en gratis babybedje, top service! Bakfiets gehuurd in centrum en lekker gefietst.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Redelijke prijs.

Slechte verlichting zeker boven bureau, deur naar t terras kon niet open, geen koelkast en de inrichting was somber en gedateerd.

Redelijke prijs.Ruime kamer. Schoon. Vriendelijke bali medewerkers

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

aanrader vooral als je van zee- en duinwandelen houdt.

de parkeerruimte was een chaos. Betalen voor parkeren terwijl er geen plek meer is.

De kamer was lekker ruim en rustig. Badkamer met bad was keurig maar ik had liever een fijne inloopdouche gehad.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Een grote teleurstelling.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De kamer badkamer + parkeerplaatsen moeten betalen De uitcheck. Koel en ongeïnteresseerd. Stroom viel uit. Geen reactie.

ontbijt goed kamer gedateerd + badkamer

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Bovenverwachting en zeker voor herhaling vatbaar.

Kamer was boven verwachting, schoon , ruim , goede bedden. Ontbijt ,diner zeer smakelijk en goed verzorgd. Personeel zeer gastvrij, kundig en vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Het ontbijt was goed.

Een recreatie ruimte voor de avond was niet aanwezig. De matrassen waren doorgezakt. Het toilet was bruin aangeslagen.

Het ontbijt was goed. De afstand naar het centrum.de

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Het avond eten was erg goed, pluim voor de chef.

Parkeren is echt een grootte ramp. En het is erg warm binnen. En dat je er maar op een plek in en uit kunt is gezien de grootte van het hotel ook niet fijn, wij moesten het hele hotel steeds door lopen. Ook vind ik de foto van het hotel misleidend, er is geen ruimte om het hotel. En het onderhoud mag ook wel eens opgepakt worden.

Het avond eten was erg goed, pluim voor de chef. De bedden waren prima en de kamers waren fijn. De locatie is ook prima, je loopt zo naar het dorp. Het personeel in het restaurant was echt top een voorbeeld voor de rest.

Max 2 1/2 -3 sterren

Bubbelbad na gebruik niet gepoetst. Gordijnen uit de rails. Tegels op terras lagen los en sommige kantelen 45°. Om je nek te breken. Dit was een juniorsuite. 530€ voor 3 nachten. Kitchenette maar niet te gebruiken m.u.v koelkast.

Goed bed en redelijk goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Redelijk hotel voor redelijke prijs.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het hotel was helemaal volgeboekt. 's Morgens bij het ontbijt lastig vrije tafel te vinden. Ook onvoldoende parkeerplaatsen. Wij kregen een kamer geschikt voor minder-validen. Badkamer was drijfnat na het douchen, omdat het water niet goed wegliep.

Gunstige ligging. Grote kamer. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Redelijk hotel, verouderd interieur, daardoor prijs/kwaliteit niet goed; prima personeel en keuken.

De bedden op de kamer: het hoofdbord van het bed was op veel plaatsen beschadigd. De kamer was erg donker. Interieur is verouderd en aan een update toe. Douche in het bad is niet meer van deze tijd. Kamer was wel ruim, dat is fijn. De tafels in het restaurant staan erg dicht op elkaar, waardoor ik het ervaren heb als druk en overvol.

De locatie is goed: het hotel ligt goed en vlakbij duinen; strand is op fietsafstand. Schoorl is leuke plaats en goede uitvalsbasis om Noord-Holland te verkennen. De keuken is prima.

Heel goed prima

Parkeren konden bijna nergens staan Als maar rond rijden en dan wel betalen ik vind dat moet gratis Iedere keer je auto weg halen omdat er iemand niet uit kan Graag reactie anders heeft dit invullen geen zin

Prima locatie en mooie omgeving.

Betaald voor parkeren maar er was geen parkeerplek op het terrein. Hoorde van meerdere gasten deze klacht. Geparkeerd verderop in de wijk. Ontbijtzaal is te klein voor het aantal gasten. Hotel was kennelijk vol en de ontbijtzaal is aan de krappe kant. Je zit dicht op elkaar.

Locatie voor wandelen en fietsen direct aan het hotel

een heerlijk verblijf

Parkeren is een crime.Te weinigplaatsen.

kamer oke, volgende keer een kamer aan de andere kant van het hotel.deze kamer was erg donker. ontbijt prima.Prima E-bikes.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Redelijk ontbijt in een met veel wansmaak ingerichte eetzaal.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het zolderkamertje zag er op het eerste gezicht leuk uit, maar bleek uiteindelijk uiterst onplezierig. Er was slechts één (dak)raam (boven het bed), dat bij regen niet geopend kon worden. Daardoor werd de nacht een uiterst benauwd aangelegenheid.

Redelijk ontbijt in een met veel wansmaak ingerichte eetzaal.

Ik vond de parkeerplaatsen klein en moest er nog voor...

Ik vond de parkeerplaatsen klein en moest er nog voor betalen en er waren er te weinig. We hadden een douche gevraagd en het was een bad en in bad douchen We zijn dus ook niet meer van plan om hier terug te gaan

Het diner was op zich goed, maar alles werd niet tegelijk geserveerd. De witte ventilator was niet schoon, veel stof. De lamp had spinnerag.

Ontbijt was goed.

Veel te veel betaald voor dit verblijf.

-Bloedhete zolderkamer, geen airco, 1 ventilator voor alle vertrekken. -In de koelkast nog producten van vorige gasten. -Stoelen op het balkon niet lang op te zitten zonder stoelkussens. -Prima hotel om te verblijven, maar voor dit bedrag had ik er veel meer van verwacht. Staat niet in verhouding.

Genoten, vooral van het mooie weer en de omgeving.

Het parkeren met de auto was een ramp. Je kon de auto amper ergens kwijt en vooral het in en uitdraaien was allemaal veel te krap. Hier zou het hotel wel eens wat aan mogen doen. Dit is ook de reden waarom wij niet meer voor deze locatie kiezen.

Het ontbijt was zeer goed, alles werd constant aangevuld. De kamer waar wij verbleven was goed en schoon.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Het interieur was mooi en goed, de grootte van de kamer,het...

Er zat veel kalk in de badkamer en er lag stof op de tafeltjes naast het bed

Het interieur was mooi en goed, de grootte van de kamer,het bed was goed, het bad was mooi groot.

Locatie is prachtig.

Schimmel in badkamer. Oud sanitair. Personeel zegt geen goedemorgen. Waterkoker op de kamer is vies, plastic bekertjes om thee uit te drinken armoedig.

Locatie is prachtig.

Voor ons geen aanrader.

Verouderde kamers, weinig comfort. Familiekamer geboekt, die stevig aan de prijs was, maar weinig comfort, sterk verouderde badkamer met een douche in bad.

Prachtig Schoorl

Dat er te weinig parkeer plekken zijn voor hotel en of restaurant gasten er moet wel voor betaald worden.Dat grootte groepen voor het ontbijt tafels reserveren maar heel laat pas komen eten,niet chique, andere gasten moesten daardoor in de lobby eten dit is vooral in de weekenden.

De lokatie we hebben fietsen gehuurd via mooie veilige fietspaden de via Schoorl naar Bergen via de bossen/duinen naar Camperduin en ook Alkmaar aangedaan.

Helemaal super!!!!!!

Niets! Alles was perfect: de accommodatie; mijn kamer; de streek (omgeving); mijn huurfiets en het was prima fietsweer! En zeer vriendelijk personeel!

Kamer was boven verwachting (had online foto's en reviews bekeken) en had mooi uitzicht op binnentuin en een heerlijk groot balkon. Met huurfiets de prachtige streek verkend. Ik kom zéker terug in het hotel (heb al twee extra nachten bijgeboekt). Het is dat ik maandag moet gaan werken anders was ik nóg langer gebleven! 👍👌

Goed en nabij gezellige plaatsen

Iets meer doe-aktiviteit voor kinderen verwacht en dat de bar s avonds niet bemand werd en slecht werd bezocht. Mogelijk proberen iets te organiseren.

Goed en verzorgd ontbijt

prima, mede dankzij het mooie weer.

Zeer krappe parkeerplekken waar dan ook nog voor betaald moet worden vond ik een minpunt. Zeer krappe fietsstalling. Badkamer niet super. Waarom keuken in een hotelkamer waar je verder niks mee kunt?

Het ontbijt was uitstekend, ruime keuze, de mogelijkheid om op het terras te ontbijten was ook fijn. Ruime kamer met ruim balkon.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Tot de volgende keer.

Had graag een stukje zeep gezien, vind dit altijd een leuk aandenken aan een prettig verblijf.

Lekkere bedden, goed ontbijt en natuurlijk prachtige omgeving. Ik kom hier al jaren. Ook fijn dat we op de kamer kopje koffie en thee konden zetten. Jammer dat het maar voor 1 nachtje was.

Prima gehad, maar volgende keer geen kamer onder het dak meer-beetje benauwd, warm, klein en donker
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Temperatuur hotelkamer (erg warm, zo onder het dak) .. staande airco hielp niet echt. Aandachtspuntje: Toch helaas wat haren van vorige gasten gevonden in badruimte...

Ligging van het hotel, sfeer hotel, personeel, ontbijt

vriendelijk personeel en mooi omgeving
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

kleine kamer. weinig parkeergelegenheid voor de auto. later kwamen we er achter dat er betaald parkeren was aan de achterzijde (op openbare parkeerplaats bij staatsbosbeheer)

vriendelijk personeel en mooi omgeving

Ontbijt was prima
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Bij boeking niet bekend dat we een kleine kamer hadden geboekt. Bij inchecken toch een comfort kamer gekregen zonder dat we daarom gevraagd hadden. O.i. onredelijk dat we dan wel de prijs van een comfort kamer moeten betalen. Graag het teveel betaalde retour.

Ontbijt was prima

De bedden staan los van elkaar.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

De bedden staan los van elkaar. In de kamer was een continue geluid van een machine(bv koeling of airco ) van binnen uit het gebouw te horen. Het woord fijn onderaan in de beoordeling moet weggelaten worden.

een leuk verblijf dicht bij de duinen en zee

spijtig voor het lawaai van een afzuiger we lagen achteraan en op 3 de verdieping we hoorden dat heel de dag en s'nachts anders de rest niets aan te merken

een goed uitgebreidt ontbijt, ruime slaapkamers, badkamer iets te klein voor een gezin voor 4 personen. alles was proper en vriendelijke personeel goede ligging, achter de hoek zat je in de schoorse duinen top

Het verblijf was prettig en zeker voor herhaling vatbaar.

Plastic bekers bij de de waterkoker om thee of koffie in te schenken.

De kamer had een goede afmeting. Fijn balkon. Het ontbijt was goed. Zwembad en sauna waren zeker een fijne bijkomstigheid.

Slechte ervaring!

De kamer was erg gedateerd, geen enkele luxe zoals de buitenkant doet vermoeden. Bovendien was het erg gehorig wat betreft het personeel wat al s'morgens vroeg begon met schoonmaak bezigheden.(klappen van deuren stofzuigen enz) Onze kamer bevond zich boven de fietsenstalling en afval containers wat de hele dag en nacht! Lawaai veroorzaakte.

We hebben een paar fijne, relaxte dagen gehad!

De kartonnen/plastic bekertjes op de kamer voor koffie of thee mogen wat mij betreft vervangen worden door glazen of aardewerk kopjes. De parkeerplaats is wat krapjes. Maar dit zijn kleinigheidjes.

Het ontbijt was lekker en divers. De kamer was netjes , ruim, met fijn balkon, prima bed, tv, fijne badkamer. In dit hotel voel je je welkom en ook heel vrij. Alles loopt op rolletjes. Fietsenverhuur is een fijne service. Goede prijs/kwaliteit. We hebben heerlijk gefietst door de wonderschone duinen!

Heerlijk gehad, voor herhaling vatbaar.

Kosten voor parkeren, er was alleen geen ruimte meer voor mijn auto. Uiteindelijk netjes opgelost door parkeergeld terug te krijgen.

Kamer was ruim en netjes, erg sfeervol.

Dit hotel verdient naar mijn mening geen 4 sterren. Prijs-kwaliteit slecht.

Badkamer: een douchegordijntje en droogtrekker en een heel laag toilet. Donkere, verouderde en stijlloze inrichting. Hoofdborden bedden beschadigd. Koffievoorziening betreft oploszakjes. 2 losse bedden. Bij terugkomst dag 2 geen handdoeken; daar om moeten vragen (toen snel gebracht). Betaald voor parkeren (smalle en kleine plekken), maar bij terugkomst 2e dag was er geen plek. Elders betaald moeten parkeren (wel geld terug gekregen voor 1 dag).

Locatie en ontbijt goed.

6,0
    Aardig personeel, lekker eten, gedateerd verblijf

Parkeerruimte en gedateerde kamer die erg donker was, slechte prijs kwaliteit verhouding.

Het ontbijt was geweldig en ook het diner, De kamer erg donker en gedateerd, Mijn voorstel is een jaar dicht te gaan en renoveren, airco, andere lampen, vloerbedekking eruit en een groot parkeerterrein aanleggen. We betaalden vooruit voor parkeren en moesten tegelijk ergens anders betaalt parkeren , dit werd niet in mindering op de rekening gebracht. We betaalden 200 euro per nacht voor een luxe kamer die gedateerd en niet luxe is, dat is geen goede prijs kwaliteit verhouding.

Het zwembad.

Een van de slaapkamers had geen ramen. Gewoon een donker hol. En dat voor 300€ zonder ontbijt.

Het zwembad. We hadden een grote kamer, maar in de kelder. Voordeel was wel dat het daardoor koel was. We hadden ook een klein terrasje, maar alles gaf een wat bedroevende indruk. Wel heel goed gegeten. Geen ontbijt genomen, veel te duur. De kamer was al onbetaalbaar.

Ontbijt was goed, kamers ook maar mogen wel een beetje...

Het afruimen van de ontbijttafels, met name buiten op het terras.

Ontbijt was goed, kamers ook maar mogen wel een beetje opgeknapt worden, vloerbedekking was niet erg fris meer.

We komen zeker nog eens terug

Uitzicht kamer op het parkeerterrein, niet zo geweldig. Lange rij 's morgens bij de koffie/thee apparaten, kan beter nog een apparaat bij in het hoog seizoen

Locatie was top, vriendelijk personeel, ontbijt prima, binnen zwembad heerlijk na een dagje strand.

Een prettig verblijf en vriendelijk personeel

de kamer kon een opknapbeurt gebruiken en het is jammer dat aan bepaalde faciliteiten een ' prijskaartje' hangt waardoor je per saldo duurder uit bent dan je in eerste instantie zou verwachten (bv kosten om te parkeren of om je fiets te stallen)

het ontbijt was prima!

Dankzij het prachtige weer en de mooie ligging van het hotel hebben we een fijne week gehad.

De kamer is oubollig met een paar oude stoelen en overal is de vloerbedekking op. De lamp in de badkamer van onze kamer 232 viel plotseling naar beneden…goed afgelopen. Kozijn naar het balkon verrot

De bedden waren perfect. Lekker fris. De diners in het restaurant waren erg goed. We hebben niet van het ontbijt gebruik gemaakt.

Het parkeren en er werd tijdens het boeken niet op gewezen dat er apart parkeergeld werd gevraagd.

Ontbijt was prima. Er was een mankement aan de douche, maar dit werd direct verholpen

Goed hotel prima kamer goede bedden goed ontbijt

Geen koelkastje op de kamer we hebben anderhalf uur moeten wachten voor dat we konden parkeren. Bij het weggaan niet gevraagd of alles naar wens was. Geen goede reis gewenst .vind dit niet klantvriendelijk.

Het ontbijt was voortreffelijk.

heerlijk fietsen in de omgeving. We komen terug in deze prachtige omgeving om te fietsen en meer.

zijkant matras vies alsof vorige gast had overgegeven en licht van afzuigkap bleef aan..... Geen info aan de bali over busvervoer, dat was jammer.Met de buurtbus reis je elk uur o.a. naar Camperduin een heel rustig strand, verder prima

prima restaurant en fietsenhuur

Fijn weekend gehad!

De hete dagen vragen om een airco voorziening. Niet alleen voor de gasten, maar ook voor het bedienend personeel, waarvoor wij alle waardering hebben! Douchen in een bad met een douchegordijn is toch echt uit de tijd!

Het ontbijt en de maaltijden waren top, hoewel het ontbijt wat aan de dure kant was.

Leuk hotel midden in prachtige omgeving

De huur van elektrische fietsen was flink aan de prijs. Dat zou een tandje minder mogen

Locatie en de kamers. Personeel was behulpzaam en vriendelijk

Fijn, onbezorgd verblijf

Het hotel heeft achterstallig onderhoud. Het zou goed zijn alles te moderniseren, want dan gaat het hotel weer shinen!

Lekker ontspannen hotel. Alles is prima.

Comfortabel.

Kleedjes op tuintafels bij ontbijt en balkons beter verzorgen.

Mooie kamer, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Parkeren ging net, fietsen konden in stalling.

Duur in vergelijking met geboden kwaliteit

Betaald parkeren en vervolgens volle parkeerplaatsen😰. Oubollig terrasje en muffe geur in hotelkamer. Badkamer was redelijk maar verouderd.

Bedden en badkamer

Een tegenvaller

Kamer was erg gedateerd. Ziet er op de foto beter uit dan in het echt. Verder is het gehele hotel stil blijven staan in de tijd. Ook de hygiene liet de wensen over. Zogenaamde airco was een ventilator wat op een zolderkamer echt niet voldoet met warm weer. Kamer was wel ontzettend groot. Parkeergelegenheid was wat mager.

Ontbijtbuffet was lekker, uitgebreid en het brood was heerlijk vers! Grote kamer.

Resultaat 1 – 75