Beoordelingen over Golden Tulip Weert 4-sterren

Driesveldlaan 99, 6001 KC Weert, Nederland

#9 van de 12 hotels in Weert

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 16 november 2018

Over het geheel is het een hotel dat nodig een opfrisbeurt...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Over het geheel is het een hotel dat nodig een opfrisbeurt moet krijgen. Veel zaken zijn versleten en oudbollig. Het onderhoud in de badkamer is minimaal, de deuren oud, etc.

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Gezellig tevreden
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Jammer dat er geen zwembad is En dat je moet betalen voor de parking en ook meer dan aan de over kant moet betalen

Gezellig schoon en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Comfortabel verblijf geweest
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Badkamer erg klein, had dan liever een inloopdouche gehad ipv een bad met douchewand erop en in bad douchen. Liggend in het bad kijk je tegen de onderkant van het wastafelmeubel en de wastafelleidingen en chiffon aan, dat is niet prettig. Waterafvoer van andere kamers was wel wat gehorig, maar nier echt ernstig.

Heerlijk ontbijt, fijne kamer en heerlijk bed, goede verduisterende gordijnen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn dat er de mogelijkheid wordt geboden de auto tegen een schappelijk tarief in de eigen parkeergarage te parkeren.

Gemoedelijke informele sfeer.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Gemoedelijke informele sfeer. Heerlijk ontbijt en diner. Klantvriendelijke medewerkers. Op loopafstand van station en centrum. Nette schone ruime kamer. Wij kregen een up-grade.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Als je in Weert moet zijn is dit een prima plek
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De connectie tussen het hotel en restaurant is niet duidelijk en ook niet uitnodigend. Het restaurant was op zondag dicht terwijl het kermis was.

De prima prijskwaliteit verhouding. Niet nieuw allemaal, maar goed onderhouden en goed gepoetst. Onder het hotel geparkeerd en dat is handig. Wel moeilijk entree. Heel nauw.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Slecht
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt konden ze niet aan we moesten bij de bar zitten en er was heel vol op en niet aangevuld. Lampen op de kamer defect en een heel smerige hoek op kamer 127! Personeel bij de balie was niet aardig op zaterdag met uitchecken: ze vroegen ook niet naar onze ervaring en we werden weggekeken.

de kamer heeft een kleine update nodig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden de kamer superieur, maar vond er weinig superieur aan, bij binnenkomst, onwijze rioollucht. vlekken op vloerbedekking, stofnest met insecten bij de kapstok..... Een waterkoker prima, maar dan moet hij wel onder de kraan van de wasbak passen, ik moest in de badkuip klimmen, om de waterkoker te vullen.

ontbijt zeer goed, variatie genoeg. personeel aardig. bedden lagen prima! Locatie is ook goed. om de hoek zitten de winkels!

Prima hotel voor een stedentrip
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

geen verbeter punten als ik toch iets zou adviseren , geeft wat meer informatie over roomservice en restaurant in de kamer map.

Bij het ontvangst kregen we te horen dat de kamer was geupgrate naar comfortroom. en ondanks het feit dat we een uur te vroeg waren was een blik op het schoonmaakrooster voldoende om ons de sleutel te overhandigen. Tevens werd ons er op gewezen dat de parkeergarage t.o.h. hotel die maar € 5,- kost voor 24 uur parkeren. De kamer was ruim met een apart toilet naast de badkamer en ook een goed bed. Het ontbijt was ook prima verzorgt.

matig
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

ontbijt werd onvoldoende bijgevuld, onvoldoende zitplaatsen ontbijt, gerafelde badhanddoeken, bagage werd weggezet in een publieke ruimte (diefstal!), onvoldoende ventilatie in de kamers, onduidelijke regeling qua betaling (welke kosten zijn al betaald door de klant en welke niet)

hygiëne, vriendelijkheid, restaurant van het hotel is een aanrader

Uitstekend hotel prijs-kwaliteit verhouding op wandelafstand van het centrum.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De gratis upgrade van de kamer was een aangename en onverwachte verrassing. Zéér mooie, nette en vernieuwende kamer op het gelijkvloers. Esmee de receptioniste was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Pluim! Stadsparking aan de overkant van de straat waar het slechts 5 euro is voor 24u parkeren.

De ligging en het is niet te duur.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen kleine attenties zoals een pepermuntje in de kamer ofzo, geen minibar. Aankleding standaard en verouderd. Ik had geparkeerd in de parking tegenover iov de parking van het hotel zoals kennelijk de bedoeling was, maar het bleek dat die algemene parking een stuk goedkoper is! Ontbijt is ook niet verrassend.

De ligging en het is niet te duur.

Een prettig verblijf voor de nacht dat we er geslapen hebben.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het hotel is op sommige plekken iets gedateerd, maar niet kapot of vies.

We hadden op de dag zelf geboekt om naar het festival Solar te gaan. We mochten eerder inchecken en op de dag van uitchecken zelfs nog even de auto laten staan om nog lopend het stadje in te kunnen. De bedden liggen lekker, zeker een plus. Een basic kamer, maar prima en vooral netjes! Het ontbijt was lekker, ik vond het zelf genoeg keuze, broodjes, een eitje, yoghurt en fruit. Fijne service voornamelijk! De locatie is vlakbij het trein station.

Airco Waa fantastisch in die hitte en werkte goed.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Waarschijnlijk omdat Bospop betaalden wij bijna 300 euro voor 2 nachten. Volgens mij is Weert geen Amsterdam. Bedden waren helaas ingezakt en aan de overkant van onze wel rustige kamer werd gebouwd. Hotel voelt wat gedateerd aan door alles.

Airco Waa fantastisch in die hitte en werkte goed. Als ervaren hotelganger mag dit gezegd worden. Personeel bijzonder vriendelijk

De tijd was veel te kort, maar de gastvrijheid, het comfort en ontbijt zijn er super!

geen idee!

Geweldig vriendelijke mensen, uitvoerig ontbijt, comfortabele bedden... wat wil je nog meer voor een nachtje met je familie in Weert? Aan te raden!

Mijn verblijf op de kamer was iets van anderhalf uur.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Mijn verblijf op de kamer was iets van anderhalf uur. Kreeg helaas telefoon uit Zwolle dat mijn vader een ernstig ongeluk had gehad aan het eind van de middag. Diezelfde avond is hij nog overleden. Echt een vreselijk moment. Hoop op nog een herkansing in Weert!

De service bij vragen (via de mail) Super snel antwoord en...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De douche wisselde erg extreem van temperatuur als je de regelaar draaide

De service bij vragen (via de mail) Super snel antwoord en snel nog even kunnen "bijboeken" om vroeger in te checken

Prachtige grote, net vernieuwde kamer (gratis upgrade)
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ramen kunnen niet open, dus geen buitenlucht (wel logisch omdat de kamer aan straatkant ligt op de begane grond!)

Prachtige grote, net vernieuwde kamer (gratis upgrade)

Ondanks alle pluspunten toch slecht geslapen...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Dat het zoeken was naar verlichting naast bed. Niet gevonden ook, of ze deden het niet. Daarnaast de tering herrie van airco op de kamer die je wel uit je slaap houdt. Heb deze dan maar in de nacht uit moeten zetten. Verder kamers aan straatkant met veel verkeer is ook niet echt fijn, maar daar is aan te wennen.

Vriendelijk personeel en kamer verder keurig netjes. Ontbijt ook...

Discriminatie bij passanten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Eerst wilde ik samen met een vriend overnachten zonder reservering en toen werd mij verteld dat er geen plaats was. Ik heb toen via Booking.com een kamer moeten reserveren waar deze nog wel beschikbaar waren. Pure discriminatie! Tijdens de check in stonden we te wachten op een groep, waar steeds een aantal personen van binnenkwam lopen en voordrong. Ik heb voor mijn gevoel wel een half uur gewacht tot wij eindelijk de sleutel hadden. Echt belachelijk!

Het ontbijtbuffet was uitgebreid

Het was een kort maar prettig verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het geluid vanuit de gang, badkamer en andere kamers was wel aanwezig. Het bed was voor mij te hard. Het water liep in de badkamer, tijdens het douchen, onder het schermpje door waardoor de hele vloer erg nat was.

Het ontbijt was prima. Het enige dat ontbrak mijn inziens waren verse melkproducten om te drinken.

Prima verblijf voor een bezoek aan Weert. Goede prijs / kwaliteit
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was gerenoveerd, maar de kwaliteit van renovatie matig (the devil is in the detail): schilderwerk - losse toiletpot

Prima locatie bij station en binnenstad van Weeet

Schoon, fris, ruim, comfortabel, gezellig, luxe en dan ook...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Schoon, fris, ruim, comfortabel, gezellig, luxe en dan ook nog betaalbaar! Het blijft een feestje om hier een nachtje te logeren. Vooral als je de tijd hebt om in het naastgelegen (inpandig bereikbare) restaurant Perron 9 te dineren. En dan de volgende dag jezelf ook nog eens tegoed doen aan het uitgebreide ontbijtbuffet. Binnenkort logeer ik hier weer!

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Het parkeren van de auto in het centrum overdag is moeilijk. ondergronds parkeergarage is duur.

Centraal gelegen met de trein. Ontbijt was goed en het verblijf is prima.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Leuk hotel voor een dagje Weert
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Leuke ontvangst aan de balie door een supervriendelijke receptioniste. Door omschakeling naar zomertijd werden de ontbijt- en uitcheckuren aangepast aan het nieuwe dagritme. Het ontbijt was volgens het boekje.

Zalig
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Buiten de geweldige kamer, ruim, fris, modern (zelfs een draadloze lader voor de mobiele telefoon) en handig ingericht, was opnieuw de vriendelijkheid van het behulpzame personeel hartverwarmend. Het diner bij het inpandige Perron 9 was de kers op de taart: heerlijk en gevarieerd. We kijken nu alweer uit naar een volgend verblijf!

Het ontbijt was uitstekend, de kamer was ook fijn, Ook voor...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wifi was erg slecht, terwijl ik hierop wel het hotel op heb gekozen. Starttijd ontbijt op zaterdag brochure geeft 7.00 uur; terwijl dit pas om 7:30 uur wordt klaargemaakt.

Het ontbijt was uitstekend, de kamer was ook fijn, Ook voor de alleenreiziger. Vriendelijk personeel bereid om je te helpen. UItstekende ligging vlak bij het centrum en uitvalswegen.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

De luxe en snufjes als een draadloze oplader voor de mobiele...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Parkeren. Het viel me niet tegen omdat er een goede grote parking aan de overzijde is, maar de parkeergarage van het hotel is niet toegankelijk als je slecht ter been bent en de inrit is erg klein. Het is meer een verbeterpuntje.

De luxe en snufjes als een draadloze oplader voor de mobiele telefoon in het nachtkastje. De rustgevende tinten en bovenal de vriendelijkheid van het behulpzame personeel. De indeling van de kamer was verrassend; er was handig gebruik gemaakt van de ruimte, waardoor het interieur zeer compleet was.

Prima hotel op goede locatie in Weert
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Minibar (of minimaal flesjes water) horen toch in iedere kamer thuis?

Prima hotel... kamers zijn gemoderniseerd en het ziet er weer top uit. Per toeval geboekt omdat mijn vaste hotel in Weert gesloten was vanwege carnaval(???) Maar prijs kwaliteit is dit hotel beter...

Vriendelijke ontvangst
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij hadden last van wegvallend waterdruk als de douchekop hoog werd opgehangen. Ik miste ook een schoteltje waar ik een gebruikt theezakje op kon leggen.

Vriendelijke ontvangst Dichtbij het centrum Uitgebreid ontbijt Schoon

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Niets bijzonders maar wel een heerlijk bed op een koude kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Pasje werkte niet op parkeergarage, erg koude kamer airco werkte slecht dus kachel geleend. Eerste incheck was slecht door onvriendelijke receptie, liep meteen weg na mij als gast gezien te hebben daarna lang wachten. Een andere receptioniste was daarentegen zeer vriendelijk en bood kachel aan. Moest twee keer vragen deur parkeergarage te openen binnen vijf minuten! Twee keer trap op. Heel slecht. Stopcontact werkte niet. Verlichtingsschakelaars op lampen moeilijkvindbaar.

Ontbijt, bed

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Een leuk, betaalbaar hotel dicht bij het stadscentrum: ideaal voor een citytrip
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het enige minpunt was de verwarming. Die was moeilijk te regelen.

Het hotel is zeer centraal gelegen, dicht aan het station. Heel ruime en mooi verzorgde kamers; Het ontbijt 's morgens was ook dik in orde. Publieke ondergrondse parking bij het stadhuis voor 5 EUR/dag

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Prima, maar ik denk niet dat
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bediening in het restaurant was wel vriendelijk, maar niet erg vlot en weinig service gericht. Het duurde vrij lang voordat drankjes en broodplankje kwamen, dat lijken toch redelijk eenvoudige zaken. Parkeer capaciteit onder het hotel is beperkt, daardoor moest ik tegenover het hotel in openbare parkeergarage parkeren. Geen contactloos betalen --> hopeloos ouderwets. Kamer was niet stil, er kwamen behoorlijk wat straatgeluiden naar binnen.

Prima ontbijt. Check-in / check-out prima.

super
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

in één woord geweldig. de kamers waren superschoon, het sanitair was perfect, heerlijk bed, zelfs een nespresso-apparaat, toppersoneel. bijna onwaarschijnlijk voor deze prijs. heel erg aan te bevelen

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

zo goed, dat ik hier zeker in de toekomst gebruik van zal maken indien in die buurt zijnde.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

ik heb niets nadeligs kunnen bemerken

Nieuwe kamer met goede voorzieningen en geen herrie door het verkeer. zelde hebben mijn collega en ik zo goed gedineerd in het restaurant van een hotel keten

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Een prima verblijf voor enkele nachten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Rustige kamers waren heel welkom na een lange reis. Ook de ontvangst door de nachtportier was prima. Kamers waren comfortabel en ruim, ontbijt was ok.

Slecht
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De schimmel in de kamer en dat niemand het hek vd garage opende waardoor ik achteruit de enorm steile helling op moest en daarnee mijn versnellingsbak bijna verbrandde

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Niet perfect, maar prima voor deze prijs
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Beetje muffe kamers, duidelijk een ventilatie probleem. Na het douchen waren alle ruiten beslagen. Er was geen afzuiging die we aan konden zetten. Op de vensterbank lag aardig wat stof, blijkbaar wordt dat niet standaard meegenomen. Douchen in bad is ook niet optimaal.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel. Ontbijt was beperkt, maar van goede kwaliteit. We hadden een aparte toilet wat erg fijn is. Douche kon goed heet en goede straal. Bed sliep echt heerlijk.

ontbijt was goed, kamer viel tegen, 2 kussen alleen, koud...

zie boven

ontbijt was goed, kamer viel tegen, 2 kussen alleen, koud verwarming deed niet na behoren. kamer is geen 4 sterren wat aan is gegeven. wel thee maar geen suiker, een koffie. verlichting instructie in de map, bij aankomst in de kamer was alles uit/donker met mobiele telefoon naar de verlichting gezocht.

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik ben gek op uitgebreide ontbijtjes en het kon wat mij betreft nog net wt meer aangekleed.

Een prachtige nieuwe kamer met een geweldige badkamer. Een 2 persoons jacuzzi met muziek, sfeervol verlicht en lekker badolie. Daarnaast was er ook nog een mooie regendouche. Het bed sliep heerlijk en ondanks dat ik naast de ontbijtzaal sliep (wat in de ochtend heel fijn was) was er totaal geen geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima hotel voor zakelijke overnachting. Met prettig klein restaurant waar je je niet verloren voelt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Dat de temperatuur niet onder de 20 graden te regelen is zonder de ramen te openen.

goede bedden en waterkoker aanwezig met theezakjes en koffiekorrels

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Prima. Weert leuke plaats
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Erg warm s’nachts op de kamer.

Netjes en schoon hotel vriendelijk personeel Dicht bij het centrum . Makkelijk parkeren aan de overkant in parkeergarage .

Ons verblijf was 1 nacht, maar gezien de luxe, ontbijt en vriendelijkheid personeel was dat tekort.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We hadden een comfort kamer gereserveerd, bij aankomst werden we verrast want we kregen een suite. Hoeveel geluk en luxe wil een mens nog meer? Met zo`n kamer wil je echt nog wel een nachtje langer blijven.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik vond het hotel tamelijk sfeerloos en zou er niet voor de gezelligheid verblijven.

Alles was ok en gezien de prijs niets om over te klagen. Het is schoon, de medewerkers aardig, de ligging handig, het bed heel erg fijn, de douche prima, maar heel laag, wat me onmogelijk lijkt voor lange mensen. Voor zakentrip bijzonder geschikt.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Mooie kamer, schoon en heerlijke bedden.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Oorspronkelijk geboekt hotel had geen WiFi en aangezien ik nog moest werken, heb ik die andere geannuleerd en ben ik naar dit hotel gegaan. De WiFi deed het niet en daar baalde ik van. De barman vertelde weliswaar heel aardig dat dat wel vaker voorkwam, maar daar had ik natuurlijk niets aan. Verder duurde het nogal lang voordat er personeel in de bar aanwezig was. Prima hotel verder maar dit waren voor mij echt mindere scores.

Mooie kamer, schoon en heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

xx
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Messen bij het ontbijt wat scherper - of minder harde korsten aan het brood.

Moderne kamer - maar misschien de douche te open waardoor slaapkamer klam.

Het juiste hotel op het juiste moment op de juiste plaats
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ietwat complex om 's nachts binnen te lopen en kamer te boeken (zonder reservering). Uiteindelijk snelst (en laagste prijs) via booking.com

Zeer later aankomst (en boeking) mogelijk, centraal bij station

Een hotel waar je het thuis komen gevoel krijgt.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Alles was oke en fijn. Oké vooruit dan. Geen kk op 2 van de 3 kamers die we hadden.

Voortreffelijk ontbijt en kamers zijn oke. Bedden prima maar bovenal super vriendelijk personeel

Goede locatie maar hotel heeft in de toekomst niet mijn voorkeur.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De sfeer en de informatie voorziening. Je moest alles vragen.

Het ontbijt was erg goed. Alleen had ik wat karnemelk gewenst. Op onze laatste dag was er wel melk

Perfekte ligging en super medewerkers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets, behalve dat het ontbijt een beetje sobertjes is.

Super mooie nieuwe kamer, van alle gemakken voorzien. Super vriendelijke medewerkers. Voldoende parkeermogelijkheden onder het stadhuis.

Druk met verbouwingen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Druk met verbouwingen. Was dus even aanpassen. De eigen parkeergarage is eigenlijk niet te doen. Een publieke parkeergarage is tegenover het hotel. Is een beter alternatief dan eigen garage.

Ons kind van 4 mocht tussen ons in slapen met als thuis...
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ons kind van 4 mocht tussen ons in slapen met als thuis zonder dat de prijs verhoogd werd. Mocht ook mee ontbijten. Erg vriendelijk. Ook kregen we een groot tweepersoonsbed ipv twee losse bedden. Wat een service!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Prima voor 2 nachten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Douchen moet in bad en er is nauwelijks sprake van een waterstraal. Dat was niet alleen op een tijdstip dat iedereen in het hotel aan het douchen was, maar ook op zaterdagmiddag... Parkeergarage is ERG smal. Omdat er dat weekend ook Bospop was, mochten er geen fietsen verhuurd worden. Uiteindelijk is de prijs (289 voor 2 nachten) ook best aan de hoge kant.

prima ontbijt, voldoende keus, geen overdaad aan producten. mooie kamer met airco. Zeer vriendelijk personeel.

Voor een weekendje Weert, niet verder zoeken, Golden Tulip!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij hadden een van de splinternieuwe kamers en wij mochten als eerste een van deze kamers overnachten. Het is heel aangenaam hotel met zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Het is echt een aanrader!

ruimte van de kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Keuze mogelijkheden ontbijt vielen tegen (beperkt keuze in producten) en de bad kamer waar luxe douche in zat , echter douche was ontbruikbaar en de bedienings knoppen vielen er gewoon van af. Slechte staat van technisch onderhoud. Verder werd ons gewezen op het gebruik van de mini bar, maar die was er niet eens.

ruimte van de kamer

Eénmalig...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De bak met doekjes op de badkamer was leeg en bleef leeg. De TV deed het niet. Geen gratis parking. Moest extra bijbetalen voor lunchpakket alhoewel ik geen ontbijt genomen had.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Vriendelijke medewerkers bij ontvangst en in de hotelbar.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Hotelbar en restaurant in dezelfde ruimte is niet optimaal. Voor mij een reden om elders te eten.

Vriendelijke medewerkers bij ontvangst en in de hotelbar. Keurige kamer en badkamer, hoewel douchen in bad altijd een uitdaging blijft. Goed ontbijt. Voldoende parkeerruimte in de onmiddellijke nabijheid.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

OK op glutenvrij ontbijt na.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Glutenvrij ontbijt bij boeking gevraagd. Moesten om glutenvrij ontbijt vragen, werden eerst naar granola verwezen en cornflakes, later werden er vijf schrale sneetjes brood geserveerd.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Prima voor een nachtje voor een redelijke prijs, maar tijd voor onderhoud
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Outdated veel kapot. Tijd voor opfris beurt. Bed was niet erg comfortabel erg veel lawaai van buiten (verkeer) ondanks ramen dicht

Alles nodig wat je nodig hebt voor een goede prijs. Parkeergarage tegenover hotel 5€

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Prima hotel, verwacht geen uitgebreide luxe.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het avondeten was prima maar echt veel te weinig voor de prijs. Parkeerplaats onder hotel erg krap om in te rijden. Voor een goed geoefende bestuurder te doen. Prijs voor parkeren te hoog.

Standaard hotel ontbijt. Personeel erg vriendelijk. Kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Fijn en zeer hartelijk ontvangst
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst en enorme bereidheid te willen helpen. De optie tot de late checkout was ook heel fijn. De carnavalsoptocht was hierdoor vanuit de hotelkamer te bekijken

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Aangenaam oponthoud in Weert dat toch wat "groter gegroeid" is dan in mijn jeugd.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Een goede leeslamp bij het bed ontbrak, zeker als je met twee lezers bent. De verwarming werkt wel maar doordat de warme lucht moet "afdalen" niet optimaal.

Ontvangst en hulpverlening waren buitengewoon. Echte gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Saai hotel zonder eetgelegenheid op zondag (!)
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het restaurant was gesloten. Uitgestorven boel in het hotel. Het is niet makkelijk om de parkeergarage in te rijden. De wc was niet goed schoon.

Goed ontbijt. Redelijke kamer.

Prima hotel voor deze prijs
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik verheug me altijd op een lekker warm ontbijt en dan valt hebt zo tegen als de omeletmix niet naar eieren smaakt. Waarom doen hotels dit toch? Verkeerde bezuiniging, goedkoop is duurkoop.

Prima hotel voor eeen prima prijs. Paar kleinigheidjes
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wiet lucht op de gang. Veel lawaai om 05:00 ochtends. Badkamer is vies. Deze mag wel een beetje bijgewerkt (geschilderd) worden.

Prima kamer, genoeg ruimte. Internet werkt goed.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Functioneel hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is gedateerd en is toe aan vernieuwing. Functioneel, zeker niet gezellig. Vrij gehorige deur.

Ruime kamer, vriendelijke ontvangst. Schoon. Snelle incheck. Centrale ligging. Behoorlijke prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Parkeergarage maar wel 8€.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer had een zeer muffe geur. Het voelde als een hotel die wat afgeleefd was en niet netjes. Brasserie en ontbijtruimte waren wel goed.

Parkeergarage maar wel 8€. Ontbijt was uitgebreid. Eten in brasserie was lekker.

• Beoordeeld op: 14 november 2018

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Dicht bij station. Heerlijk ontbijt. Mooie ruime kamer. Nespresso op de kamer.

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Goed bed leuke resto en super ontbijt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ramen aan vernieuwing in kamer

Goed bed leuke resto en super ontbijt

• Beoordeeld op: 7 november 2018

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Matras had een kuil waardoor het slaapcomfort minder was.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Centrale ligging.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

vriendelijk onthaal, zeer nette goed verduisterde kamer.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

vriendelijk onthaal, zeer nette goed verduisterde kamer. uitgebreid lekker ontbijt. parkeermogelijkheid onder het hotel

Leuke herinnering.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De verlichting was zwak. Zeker als je wenst een boek of krant te lezen.

Verhoudung prijs kwaliteit

Uitstekend.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Lekker dicht bij station en centrum.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Parkeerkelder wat krap.

De gerenoveerde kamer. Perfect 003.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Prima locatie en aardig personeel