1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van GuestHouse Hotel Kaatsheuvel

Beoordelingen over GuestHouse Hotel Kaatsheuvel 3-sterren

118 Gasthuisstraat, 5171 GJ Kaatsheuvel, Nederland

#2 van de 11 hotels in Kaatsheuvel

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 26 april 2019

mooi hotel, veel faciliteiten, leuk dakterras en lekkere...
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

jammer dat er geen Netflix meer is. staat nog wel op de site van het hotel.

mooi hotel, veel faciliteiten, leuk dakterras en lekkere hapjes en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 april 2019

Zalig hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

Het decor zo modern en proper Vriendelijk personeel Perfect voor kids speeltuin Gezeligge bar Lekker restaurant en je slaapt boven de alberth heijn winkel

• Beoordeeld op: 21 april 2019

Het hotel is ZEKER een aanrader !!
    • Familiekamer met 6 Bedden

De kamers waren heel proper, personeel was behulpzaam en vriendelijk, ontbijt was goed. SUPER dat met het paasweekend we een mandje met chocolade hadden gekregen !!

• Beoordeeld op: 20 april 2019

Prima accomodatie, locatie en eten. Vriendelijke personeel.
    • Deluxe Familiekamer met 6 Bedden

Bij het uitchecken merkte ik op de bon dat het eten dubbel was aangeslagen. Gemeld en opgelost. Liet wel een rare nasmaak achter...

Alles is nieuw, vriendelijke personeel, het eten overtrof mijn verwachtingen. Ontbijt was adequaat. Locatie is ook uitmuntend, 10 min. lopen naar efteling

• Beoordeeld op: 16 april 2019

Super als overnachting en uitvalsbasis voor dagje Efteling.
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Ruimte op de kamer. Eetgelegenheden in de buurt.

Aangename ontvangst. Mooi uitgeruste kamer. Toffe bar bij met buitenterras. Lekker ontbijt. Dicht bij Efteling.

• Beoordeeld op: 14 april 2019

Het personeel was heel hartelijk en bijzonder op kinderen...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

We hadden een partypackage gevraagd voor onze jarige zoon en die viel wat mager uit voor de 12,5 euro.

Het personeel was heel hartelijk en bijzonder op kinderen gericht.

• Beoordeeld op: 11 april 2019

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

Het eten was wat koud maar werd onmiddellijk iets aan gedaan..

Klantvriendelijkheid! Top!! Kamer heel mooi en dan het buitenterras met speeltuin gewoon TOP! Zeker voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 11 april 2019

Aangenaam verblijf
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Enig puntje is dat voor de prijs per overnachting het ontbijt wel inbegrepen zou mogen zijn. Des al niet te min is het ontbijt buffet ok.

Ideale uitvalsbasis voor dagje Efteling. Ook de beekse bergen is maar op 24 minuten van het hotel. Gezellige living/bar, ideaal dat je hier een kleine snack kan bestellen. Ook het restaurant is goed, kleine kaart maar alle gerechten lekker en leuk gepresenteerd. Sharing menu (3 voor-hoofdgerechten en dessertpalet) zeker aan te raden (ook super dat voor en hoofdgerechten samen op tafel konden komen omdat ons zoontje erg moe was. Hierdoor konden we toch nog genieten van een etentje zonder dat het te lang duurde).

• Beoordeeld op: 8 april 2019

Super leuk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

Als je boven zit voor het avond eten dan is het eten niet meer warm genoeg want ze komen van beneden

Personeel heel vriendelijk. Buitenterras super tof een zeeeeer kindvriendelijk. Gewoon super

• Beoordeeld op: 8 april 2019

Gewoon perfect

Geen commentaar

Heel hartelijk ontvangen met gratis Frankie en heel vriendelijke personeel. Alles was tip top in orde. Een aanrader. Wij gaan zeker nog is terug

• Beoordeeld op: 7 april 2019

Super leuk hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

Super leuk hotel. Erg sfeervol ingericht 10 minuten lopen naar de Efteling. Het is echt een familie hotel met heel veel kinderen. Leuke dingetjes voor de kinderen. Ontbijt ook lekker. Ook goed aan de kinderen gedacht.

• Beoordeeld op: 5 april 2019

goed geslapen

We kregen een gratis koffie/chocomelk. Bij het nemen van een chocomelk zat er een vlieg in mijn beker. Kwam waarschijnlijk uit het machine. Bekers waren proper doen we ze gebruiken

Goed bed!

• Beoordeeld op: 28 maart 2019

verbleven hier al voor de 2e keer voor een bezoek aan de Efteling; komen zeker nog eens terug
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Geen kastje in badkamer om toiletspullen in te zetten; geen kast in de slaapkamer om kleding etc op te bergen. Wel tafeltje en bankje die hiervoor gebruikt kunnen worden. Ontbijt is wat prijzig voor de keuze die er is, maar voor de rest

Dichtbij de Efteling, AH om de hoek Prima kamers; twee kinderen (10 en 3 jr) in een stapelbed. Jammer dat er geen tweepersoonsbed naast staat, maar 2 eenpersoonsbedden tegen elkaar. Schone heel basic badkamer Restaurant wel gezellig

• Beoordeeld op: 28 maart 2019

Super!
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

We kregen het raam niet goed op ventilatie-stand... maar dat kan ook liggen aan ons technisch inzicht hahaha.

Wij vonden het een heel fijn hotel. Leuk ingericht, fijne bedden, leuke plekken om te zitten/relaxen, lekker ontbijt en ook heel handig dat je een lunchpakket mee kon nemen. Onze tienerdochter vond het hotel Insta-waardig ;-)

• Beoordeeld op: 24 maart 2019

Super concept, en goed on gespeeld op de efteling en hun...
    • Deluxe Familiekamer met 8 Bedden

In onze kamer 129 was niet goed stof gezogen, chips en m&m onder het achterste bed verder super hotel en personeel en een geweldig concept. Ga vooral door met hoe jullie bezig zijn

Super concept, en goed on gespeeld op de efteling en hun bezoekers

• Beoordeeld op: 21 maart 2019

Heel kindvriendelijk, voor alle leeftijden.
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Er lag nog een sok tussen de bedden in en wat stofrollen. De deurkruk van de badkamer was kapot. Het eten was heerlijk maar wel wat aan de prijs,de voorgerechten zijn behoorlijk groot en zou je ook kunnen aanbieden in verschillend formaat.

Heel kindvriendelijk, voor alle leeftijden. Zeer aardig personeel, ook in het restaurant!! Heerlijk diner en ontbijt, en goede parkeergelegenheid. 5 persoons Kamer prima voor 1 nacht, voor meerdere dagen zou ik het wat te klein vinden.

• Beoordeeld op: 21 maart 2019

Dit hotel is een echte aanrader!

Ik wou dat ik langer dan 1 nacht had kunnen blijven..!

Super vriendelijke staff, moderne en zeer propere kamers, voucher voor welkomstdrankjes was een leuke verrassing, heel goede WiFi, op wandelafstand van de Efteling, lekker en vers eten,...

• Beoordeeld op: 17 maart 2019

Vriendelijk , huiselijk , genieten
    • Familiekamer met 6 Bedden

Super verblijf! Wat een warme sfeer in het hotel en een dikke 10 voor het personeel! Vriendelijk en staat klaar voor een leuke babbel en een grapje! Een echte aanrader! Lekker gegeten in het hotel. 10 minuutjes wandelen naar de Efteling toplocatie

• Beoordeeld op: 13 maart 2019

Een dagje naar de Efteling met de kinderen en verblijvend in een prima accomodatie.
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Mooi gebouw en goede en nette accomodatie. Restaurant en set-up ook geschikt voor kinderen. Absoluut een aanrader als je de Efteling bezoekt of in de omgeving moet zijn. Nette en correcte staf.

• Beoordeeld op: 10 maart 2019

We hebben erg genoten van ons verblijf.
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Enkele puntjes die voor verbetering vatbaar zijn: de klink van onze badkamer was een beetje kapot (kamer 151), op het brood bij het ontbijt lag geen handdoek en alle mensen die een snee willen, nemen dat brood dus vast. Hygiëne in de keuken: wij zaten vlak bij de open keuken voor het diner en één van ons zag hoe een kok bij het schikken van saus op een bord een vinger aflikte en dan met die hand sla nam voor op het bord. Wij zitten daar niet zo erg mee, maar we kennen wel mensen die dat erg zouden vinden.

Alles was prima. Super vlotte en vriendelijke bediening met een flinke dosis humor, leuke kamers en decoratie, goede ligging, alles top. Er werd ook heel mooi rekening gehouden met mijn intoleranties (zaken die ik niet mag eten).

• Beoordeeld op: 8 maart 2019

Handig voor Efteling. Te duur.

1) Avondeten: te duur en vreselijk: vermijd het 2) Uitcheckproces: chagrijnig personeel 3) Factuur moet twee keer aangepast worden ivm slecht gecalculeerede verborgene extra kosten.

1) Locatie, <10min loopafstand van Efteling 2) Vriendelijke personeel in bar en restaurant 3) Speelkamer naast bar 4) Heel comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 7 maart 2019

Nieuwe en sfeervolle inrichting van kamer en prima bed.

Wc-rolhouder hangt onpraktisch. Je moet je bijna een hernia draaien om papier te kunnen pakken. Kwaliteit/prijsverhoging ontbijt Kamer wisselen als je een nachtje wilt bijboeken.

Nieuwe en sfeervolle inrichting van kamer en prima bed. Fijne ruime douche. Ligging op loopafstand van Efteling.

• Beoordeeld op: 6 maart 2019

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

De vriendelijke ontvangst, het lekkere eten, de prachtige kamer, .. het was werkelijk fantastisch.. wandeling naar Efteling is nog geen 10min.. absolute aanrader..

• Beoordeeld op: 6 maart 2019

Leuk ingericht, kindvriendelijk!
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Het personeel was niet altijd even geïnteresseerd, veel samen aan het kletsen als je aan de balie stond te wachten. In direct contact met ze was het wel goed, dan enthousiast.

Leuk ingericht, kindvriendelijk!

• Beoordeeld op: 4 maart 2019

Voor herhaling vatbaar en ideaal voor uitstap Efteling :)
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Jammer van de ventilatie op de kamers die niet kan stilgelegd worden. Bij moeilijke slapers kan dit een irriterend geluid zijn.

Zeer vriendelijk personeel. Zowel bij toekomst, tussendoor en bij uitcheck . Zeer nette kamer. Het volledige hotel zeer proper . Lekker ontbijt met voldoende keuze

• Beoordeeld op: 28 februari 2019

Schoon, fijn voor de kinderen, leuke frisse en nieuwe kamers.
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Ontbijt is wat mager, kouwe eitjes, maar dat is spijkers zoeken op laag water. Verder helemaal top.

Schoon, fijn voor de kinderen, leuke frisse en nieuwe kamers. Mooi dakterras. Helemaal top allemaal.

• Beoordeeld op: 27 februari 2019

Mooi hotel met fijne ruimtes (lounge, dakterras, restaurant)...
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Mooi hotel met fijne ruimtes (lounge, dakterras, restaurant) en goede voorzieningen. Prettige sfeer en zeer vriendelijk personeel. Heel goed ingesteld op mensen met kinderen.

• Beoordeeld op: 25 februari 2019

Ideaal verblijf in combinatie met eftelingbezoek
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Isolatie kon beter of de tv van de buren stond echt heel luid. Helaas werden we ook elke ochtend te vroeg gewekt door het lawaai van de supermarkt beneden Jammer dat er geen vers gesneden fruit was

Mooie&propere kamer Goed bed Goeie douche Ideaal gelegen Lekker koffie/broodjes

• Beoordeeld op: 25 februari 2019

Het was super!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

De kamer, de 4 persoonskamer die wij hadden was voor 4/5 personen, deze was voor 4 personen eigenlijk net wat te krap! Verder echt een super mooie kamer👍🏼

De gastvrijheid van het personeel!

• Beoordeeld op: 24 februari 2019

Zeker voor herhaling vatbaar in combinatie met Efteling bezoek
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Misschien eens kijken naar isolatie rond de ramen.

Kamers zijn ideaal voor gezinnen, zelfs met 3 kinderen of meer! Veel ruimte in hotel, heel mooie gangen en leuke bar. Lekker ontbijt. Personeel ook heel kindvriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 februari 2019

Heel prima!
    • Familiekamer met 6 Bedden

Dat de föhn opgehaald moest worden bij de receptie. Een waterkoker op de kamer zou ik ook erg prettig vinden.

Fijne bedden. Gezellige ruimte beneden om te vertoeven. Tien minuten lopen afstand van de Efteling.

• Beoordeeld op: 30 januari 2019

Zeker een aanrader, wij komen nog eens terug!
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Wij hadden een kamer gekregen. Toen we toekwamen lagen er nog enkele spullen, we dachten dat dit vergeten op te halen was door de poetsploeg. Helaas bleek achteraf dat er een foutje was gebeurd met het inchecken en stond er ineens een andere familie in onze kamer. Dit werd alle geluk snel opgelost en het personeel reageerde heel professioneel.

Het was een hele mooie kamer. Ontbijt was heel fijn georganiseerd en niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 28 januari 2019

Super mooi en nieuw hotel zeker voor herhaling vatbaar

Het was rumoerig maar dat was niet om over te klagen. Dat krijg je als er veel kinderen zijn in een hotel wat dichtbij de efteling is.. wel een idee om eventueel koffie en thee op de kamer te kunnen zetten eventueel.

De nette kamers, vriendelijk personeel een goed ontbijt en ook de locatie natuurlijk helemaal top.

• Beoordeeld op: 26 januari 2019

• Familiekamer 1 (5 Bedden)

Bedden waren vrij hoog en zonder beschermrandje, vonden we toch wat griezelig met onze draaiende peuter.

Mooie grote kamer, comfortabele bedden. Lekker eten

• Beoordeeld op: 21 januari 2019

Samen heerlijk genoten!!
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Het ontbijt viel tegen. Wij gingen rond half 10 ontbijten en toen was er al veel op en werd niet meer aangevuld. Terwijl je kon ontbijten tot 11 uur. Wij vinden dat er tot 11 uur voldoende van alles moet zijn.

Fijne slaapkamer en heel fijn dat we met zijn allen heerlijk konden slapen.

• Beoordeeld op: 21 januari 2019

Mooie, ruime, moderne kamer.
    • Deluxe Familiekamer met 8 Bedden

Heel modern en schoon toilet, maar een scherm om de douche heen en een iets hogere douche zou het nog net iets beter maken.

Mooie, ruime, moderne kamer. Goede bedden. Schoon. Stil. Minder dan 10 minuten lopen naar de ingang van de Efteling. Albert Heijn om de hoek. Bakker een minuut lopen.

• Beoordeeld op: 18 januari 2019

perfect

de koffie machine was naar ons idee een beetje ver van het ontbijt gezet, dat zouden wij een verbeter puntje vinden.

het personeel was heel vriendelijk en hoffelijk, stonden altijd klaar. kamers waren perfect. we hebben een heerlijk verblijf gehad en is zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 10 januari 2019

Leuke overnachtingplaats om een dagje Efteling te combineren met Rotterdam
    • Familiekamer met 6 Bedden

Ontbijt mag inbegrepen zijn in prijs. Ik miste wat vers brood van de bakker rechtover.

Ligging dicht bij Efteling. Restaurant bij hotel is handig na lange dag pretparken (eten is ok maar niet bijzonder)

• Beoordeeld op: 7 januari 2019

Ligging tov Efteling, schone en nieuwe kamer, grappig en...
    • Familiekamer met 6 Bedden

Ontbijt is vrij karig, mag wat uitgebreider met bv gebakken spek, salades, pannenkoekjes, worstjes of vis. Lange wachtrij voor koffiemachines, staan niet handig opgesteld voor de ingang van het restaurant.

Ligging tov Efteling, schone en nieuwe kamer, grappig en comfortabel stapelbed, goed restaurant voor diner, leuke loungeruimte, gratis kop koffie

• Beoordeeld op: 5 januari 2019

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar!
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Minpuntje was de drukte bij het ontbijt, nauwelijks zitplaatsen. Om 10 uur kwam de schoonmaak al binnen terwijl we nog binnen waren en niet uitgecheckt. Even kloppen zou fijn zijn geweest. In onze kamer kon het rooster niet dicht, kwam best was tocht binnen. 2 lekkageplekken op plafond.

Huiselijke sfeer. Vriendelijk personeel en de gezellige bedrijvigheid!

Voor herhaling
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

We bestelde net voor 22.00uur pizza...die was niet lekker...te kort gebakken..en leek supermarktpizza

Superschoon...nieuw perfecte bedden...leuke sfeer.

• Beoordeeld op: 4 januari 2019

het is een mooie locatie vooral in combinatie om naar de efteling te gaan 10 minuten lopen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

wij waren er met de kerstdagen vanaf kerstavond was er een dining diner dit was wel goed alleen elke avond hetzelfde dus we hebben 2 avonden precies hetzelfde gegeten het was prettiger geweest dat er meerdere keuzes waren voor dit dining diner

het ontbijt was goed ruim aanbod van producten

• Familiekamer 1 (5 Bedden)

De bedden waren niet prettig, matrassen veel te zacht waardoor alles pijn gaat doen als je er langer dan een uur in ligt.

Dat het restaurant ook later op de avond open was en de algehele inrichting

• Beoordeeld op: 3 januari 2019

Veelbelovend, maar uiteindelijk echt teleurstellend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

Jammer genoeg kregen we een luidruchtige kamer met een “airco” die niet kon worden uitgeschakeld, waarna we rond middernacht moesten verhuizen naar een andere kamer, met ons slapend zoontje. Ons restaurantbezoek was jammer genoeg ook ronduit teleurstellend. Een pasta “parma & parmezan” leek uiteindelijk gewoon platgekookte tagliatelle met tomatensaus, zonder parma of parmazan. De curry was ook zeker geen aanrader. Zelden meegemaakt aan deze prijzen ( ong €20 per gerecht ).

De lobby, het interieur, en het vriendelijke personeel waren goede aspecten aan dit hotel.

• Beoordeeld op: 2 januari 2019

EEN AANRADER VOOR 1 OF MEERDERE NACHTEN
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Helaas waren de burgers niet doorbakken, de pasta wat te ver gekookt en de zalm iets te licht gebakken. De soep en het dessert waren verrassend en het personeel heel vriendelijk.

Uitstekende ligging voor een bezoek aan de Efteling, propere en toffe kamers , vriendelijk personeel. Gezellige bar om er nog een slaapmutsje te nuttigen. Heerlijke menu gegeten in het Guesthouse ,maar..

• Beoordeeld op: 2 januari 2019

• Familiekamer 1 (5 Bedden)

Wat ik erg jammer vond, was dat er 's avonds alleen maar pizza's konden worden besteld en geen bitterballen. En dat er 's ochtends (vanaf 12.00 uur) geen gebruik kon worden gemaakt van de lunchkaart. In beide gevallen was je genoodzaakt om gebruik te maken van het buffet. En kon er niet worden volstaan met een klein hapje.

• Beoordeeld op: 1 januari 2019

het was een zeer leuk verblijf!
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

de airco/verwarming in de kamer was nogal luidruchtig en kon ook niet direct opgelost worden.

zeer praktische kamers, welkomstkoffie, toffe, jonge sfeer en interieur. Lekker ontbijt.zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 december 2018

Voor een kortverblijf vlakbij de Efteling met jonge kinderen is dit een absolute aanrader.
    • Deluxe Familiekamer met 6 Bedden

Het kerstavonddiner was matig. Het was een soort foodsharing formule (tapas) maar dat loste niet echt de verwachtingen in. Niet dat het een ramp was, maar het mocht wel wat verfijnder.

Ontbijt was lekker maar verliep wat chaotisch door de kerstdrukte. Het vriendelijke personeeel was zeer behulpzaam om toch nog een tafel van zes te helpen zoeken.

• Beoordeeld op: 23 december 2018

Een heerlijke en gezellige tijd gehad met ons gezin.
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Helemaal niks viel tegen.

De locatie was perfect en het makkelijk parkeren. Verder vonden we het personeel heel vriendelijk en gemakkelijk in de omgang zeker naar de kinderen. Er mocht veel. Kinderen hebben lekker kunnen rennen en ontdekken in het hotel en restaurant. Kamers waren zeer modern en gezellig ingericht en lekker schoon. Het hele hotel en restaurant vonden we prachtig ingericht! Dus een top tijd gehad. Bedankt !

• Beoordeeld op: 23 december 2018

Aanrader in combinatie met bezoek aan de Efteling!
    • Familiekamer met 6 Bedden

Het ontbijt was lekker en er was zeker genoeg voorzien. Enkel was er iets te weinig plaats voor de aanwezigen...

Het was fijn vertoeven met de kinderen. Echt kindvriendelijk en goed ontvangst!

• Beoordeeld op: 22 december 2018

Een aanrader. Komen zeker terug vanwege de prettige ambiance.
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

De kiepstand van het raam (k. 150) werkt niet als kiep maar draait dan geheel open. Het ontbijt was prima, zou alleen bijv ook bruin brood erbij willen zien en iets als een pannenkoekje (juist bij zo'n kindgericht hotel). Ook was er in de speelhoek bij de hotellobby best wat speelgoed stuk. Verder prima.

Heel sfeervol hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer kindvriendelijk zowel hotel als restaurant. Goede bedden, genoeg handdoeken op de kamer. 8 minuten rijden vanaf de Efteling.

• Beoordeeld op: 17 december 2018

De foto’s op de site van de kamers zijn niet juist.
    • Deluxe Familiekamer met 6 Bedden

De kamer was niet wat we geboekt hadden. Personeel geeft hier wel oké op gereageerd konden alleen niets doen want hotel zat vol. Eten in restaurant was redelijk, personeel onbeschoft. Ontbijt was redelijk.. werden snel gevraagt of we klaar waten ivm drukte.. wij hadden geboekt van 09:15 tot 10:30... dus ga er vanuit dat we gewoon rustig kunnen ontbijten.. we werden nog net niet weg gekeken... erg jammer

De bedden lagen goed. En hotel ziet er mooi uit..

• Beoordeeld op: 17 december 2018

Fijn!
    • Familiekamer met 6 Bedden

We hadden voor ons gezin van vier een kamer voor zes geboekt. In het hotel aangekomen, bleek dat ze ons een kamer van vier gegeven hadden. In ruil voor deze down grade, kregen we wel gratis ontbijt, dus heel elegante oplossing! We waren onze babyfoon thuis vergeten, maar gelukkig konden we er bij de receptie eentje gratis uitlenen. Hierdoor konden mama en papa met een gerust gemoed een hapje eten in het restaurant van het hotel.

• Beoordeeld op: 12 december 2018

Ontvangst was hartelijk, beleefd en met een stralende...
    • Familiekamer met 6 Bedden

Ontvangst was hartelijk, beleefd en met een stralende glimlach. Ontbijt was zeer lekker en gevarieerd. Kamer was zeer netjes, en meer dan voldoende. Iets meer ruimte om wat te chillen voor het slapengaan zou leuk zijn. Als ik dan toch 1 opmerking mag geven, dan vind ik dat de beveiliging van het bovenste gedeelte van de stapelbedden wat weinig is. De reling langs de zijkanten vertoont grote gaten, en aan de achterzijde is er helemaal geen reling. Met kinderen die nogal veel bewegen in bed slaap je dan als ouder niet zo rustig, met de schrik dat ze er zouden uitvallen.

• Beoordeeld op: 11 december 2018

Fantastisch verblijf voor familie´s
    • Deluxe Familiekamer met 8 Bedden

Alles was perfect voor onze familie en met wat wij voor ogen hadden om te doen. Bezoek aan de Efteling. Op loopafstand. Auto bij het hotel laten staan

• Beoordeeld op: 7 december 2018

Alles was perfect, alleen toen we in bed lagen kwam er om 23.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

Alles was perfect, alleen toen we in bed lagen kwam er om 23.00 uur iemand onze kamer in, die ook toegang had tot onze kamer. Dubbel geboet of zo, maar wel heel vervelend dat anderen zomaar in jouw kamer kunnen

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Perfect op een paar details na.
    • Familiekamer met 6 Bedden

Bij het aankomen voelde onze kamer qua temperatuur koud aan. Zelfs met het regelen van de thermostaat en het invoeren van de kamersleutel werd een aangename temperatuur niet gehaald. Gelukkig hadden we dikke dekens dus hadden we er 's nachts minder last van. Het bed was iets te kort voor mij persoonlijk, het voeteinde zat me in de weg. Maar met mijn 196cm kom ik dit vaker tegen.

Warme ontvangst en vriendelijk hulpvaardig personeel. Lekker eten en ontbijt. Leuke kamer. Ligging ideaal dichtbij de Efteling (wandelafstand).

• Beoordeeld op: 27 november 2018

Erg leuk, gemoedelijk en ook op zeer goede loopafstand naar de Efteling (10 min)
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

De douche is schoon en nieuw, maar het water komt overal. Hebben we overigens iet heel veel hinder van ondervonden aangezien wij maar 1 nacht zijn gebleven

Leuke innovatieve uitstraling. Knus en de kamers waren ook heel erg leuk ingericht voor kinderen. Mooie stapelbedden en zelfs een soort balkon waarop de bedden waren gemaakt. Ook op de buitenspeelplaats voor kinderen is echt voldoende te doen om het de kinderen naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 25 november 2018

Fantastisch en mooi hotel
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Wij sliepen in een familiekamer maar ik vind het stapelbed niet echt veilig. Het onderste bed is uitschuifbaar maar de wieltjes zijn erg soepel waardoor het bed makkelijk op je voeten terecht kan komen bij het uitschuiven wat bij mij is gebeurd, hier zou iets op verzonnen moeten worden want ook kindervoetjes kunnen hier makkelijk onder terecht komen.

Hele gezellige sfeer door de mooie inrichting, aardig personeel en heerlijke bedden. Wij gingen erheen voor de Efteling en hebben een bolderkar via het hotel gehuurd, superfijn was dat!

• Beoordeeld op: 21 november 2018

Mooi
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

Zeer veel kleine rennende kinderen. Veel kamers met meerdere bedden maar geen stoelen voor aantal mensen. Geen kast voor bagage, alleen een paar hangertjes.

Zeer kindvriendelijk loop afstand Efteling, een grote AH supermarkt op de begane grond met een grote gratis parkeervoorziening.

• Beoordeeld op: 21 november 2018

Super verblijf 😆😆😆
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Ontbijtzaal was heel druk.

Super locatie voor de kinderen!enige minpuntje was dat we geen plaats hadden id zaal om te ontbijten. Dan maar id gang gezeten die ook mooi is ingericht. Maar we zaten wel ver vh buffet. Toffe en verzorgde slaapkamer en propere badkamer. We hebben er echt genoten vd mooie inrichting en de vreidelijk bediening. Heeeel kindvriendelijk en maar een tiental min. Gelegen vd efteling. Top! Hier komen we zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Zeer goed, alles in orde enkel de geluidsisolatie was zeer spijtig....
    • Familiekamer met 6 Bedden

De geluidsisolatie in de kamer, konden de conversatie naast ons perfect volgen, dus aan isolatie mocht meer aandacht gegeven worden.

Alles was zeer netjes en verzorgd !

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Gezellig en kindvriendelijk hotel.
    • Familiekamer met 6 Bedden

Gezellig en kindvriendelijk hotel. Hou rekening met aanwezigheid van veel kinderen. Nette (bad)kamer. Uitschuifbaar bed op de grond: tocht aan het raam! Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer.

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Perfect met kinderen!

Jammer dat er om 6u vrachtwagen stond te leveren op straat. De Albert Heijn bevindt zich in het zelfde gebouw en je werd er echt wakker van. Kamers straatkant hebben hier zeker allen last van.

Hotel is echt gericht op kinderen! Indeling kamers, gangpad, binnentuin, bar en restaurant... Overal was wel iets voor de kinderen voorzien. Locatie is prima op 500m van de Efteling en het personeel super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 november 2018

de gezellige gezinskamers zijn een perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de Efteling
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Er was wat verwarring over de kosten voor het ontbijt, uiteindelijk werd er toch €10 teveel aangerekend.

Superleuke plek voor gezinnen: gezellige familiekamers, leuk restaurant met aanbod voor kinderen en volwassenen. Tof ontbijt met ruime keuze.

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Knus en ideaal in combinatie met een bezoek aan de Efteling.
    • Familiekamer met 6 Bedden

Ruimte rondom het stapelbed; na uitschuiven van het 5e en 6e bed is er bijna geen loopruimte meer over.

Tweepersoons stapelbed, heel leuk voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

heel aangenaam & voor herhaling vatbaar !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Extra Bedden

zeer zachte kussens op de kamer, en de prijs kwaliteit van het restaurant kan béter, maar was zeker OK & vriendelijke bediening.

Modern, licht open hotel met veel openbare ruimte om in te zitten & voor de kids om te spelen. aangename kamers met prima bedden. Locatie is super, op 10min wandelen van de ingang van de Efteling.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

De ideale verblijfplaats voor bezoek aan de Efteling met kinderen

Niets op aan te merken.

Nieuw hotel met modern ingerichte kamers - zeer proper en praktisch ingericht. Supervriendelijk personeel, ondanks de drukte van de herfstvakantie deden ze er alles aan om het iedereen naar z'n zin te maken. Bij inchecken extra vouchers voor gratis drankje/koffie/thee. Kindvriendelijke lounge, met spelletjes en mogelijkheid tot eten van een snack (pizza kon ook op de kamer worden geleverd!). Op benedenverdieping mogelijkheid tot dineren (en ontbijt), maar in drukke periodes is tafel reserveren een must. Ruime gratis parking, aan het hotel (wordt gedeeld met Albert Hein en nog aantal horeca zaken). Zeep/douchegel aanwezig in de kamer, ook voldoende handdoeken. Echt top!

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Super locatie om combinatie Efteling te bezoeken
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Beperkte menukaart in restaurant voor tieners en jammer dat Netflix tss 19u en 21u niet wou streamen

Super locatie om combinatie Efteling te bezoeken

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Mooi en verzorgd hotel.
    • Deluxe Familiekamer met 6 Bedden

De lange wachttijd in het restaurant. Bij het nemen van een douche ligt de hele badkamer onder water.

Mooie en verzorgde kamers met goede bedden. Aangenaam ontbijt. De locatie, dichtbij de efteling.

• Beoordeeld op: 1 november 2018

Fijn verblijf gehad!

Zie boven

Goede ligging, mooi ingericht, goede bedden (wel ver klimmen naar bovenste bed in stapelbed), leuke airhockey op dakterras. Spelletjeskast die aanwezig is moet aangevuld/ opgeruimd. Wat ik gemist heb: koffie/ thee op de kamer of met lagere kosten. Verlichting is huiskamer is matig geschikt voor doen van een gezelschapsspelletje. Verder mag de muziek daar beter afgesteld qua bastonen en wat zachter qua volume. Jammer dat netflix niet werkte op de kamer. Parkeren is goed geregeld. Ontbijt prima. De fitnessruimte bestaat, denk ik, niet meer? Tip: leg de spellen in een beheerde kast zodat de kleintjes er geen rommeltje van maken.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Kindvriendelijk, nieuw hotel in de buurt van de Efteling
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

- Het ontbijt vond ik vrij eenvoudig, bijvoorbeeld geen versgebakken croissants. - Familiekamer was nogal klein.

- Nieuw, modern ruim opgezet hotel in 'industrial style' met veel hout en staal. - Mooie opzet met kamers die liggen rond een patio. - Ongeveer een kwartiertje lopen naar van de ingang van de Efteling. - Voor onze kinderen van 7 en 10 jaar was het leuk om andere kinderen te ontmoeten: voor een potje air-hockey. tafelvoetbal en air tafeltennis. - Gezellige houten tafels in de lobby met een bar erbij. Ouders kunnen de kinderen zien spelen. - Vriendelijk en behulpzaam personeel. - Goede bedden. - We komen terug.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Een op en top hotel👍
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Kamer was klein/maar wel knus En ik miste de waterkoker Eten kon wel een beetje goed verdeelt worden op het bord.De ene kreeg meer groente op het bord dan de ander. . Dat was ook met het vlees. En het had wel wat warmer gekunt.

Dat het een netjes hotel is.Mensen die daar werken zijn heel erg vriendelijk. Het is goed schoon.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

De vriendelijk heid van het personeel en het niet moelijk...
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

Dat er geen speciaal drinken smorgens was bij het ontbijt voor kinderen... plus onze zoon wilde graag pizza zonder tomaat maar in plaats daarvan ananas. Maar dit was niet mogelijk

De vriendelijk heid van het personeel en het niet moelijk doen over kleine dingen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Mooi hotel, super locatie, vriendelijk personeel echt een...
    • Familiekamer 1 (5 Bedden)

De cappuccino uit de automaat :)

Mooi hotel, super locatie, vriendelijk personeel echt een aanrader. Perfect om met je kids heen te gaan in combinatie zoals wij dat deden naar de Efteling.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van GuestHouse Hotel Kaatsheuvel