Beoordelingen over Hotel Gulpen 3-sterren

6,4

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Gezellig verblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas wat haren in de badkamer (het bad en de handdoeken) aangetroffen. Dat is het enige wat tegenviel.

Erg ruime kamer met twee eenpersoonsbedden, twee stoelen, een bank en een tafel. Voldoende ruimte dus om een kinderbedje bij te plaatsen en dan nog was er ruimte over. Dat maken we vaak niet mee. De sfeer is erg gezellig, leuke aankleding. Het ontbijt was goed, werd constant bijgevuld en de dames waren erg alert. Wij hadden het geluk dat we konden parkeren voor de deur, anders is het een klein stukje lopen vanaf het hotel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

kort maar prettig verblijf. wel een paar aandachtspuntjes.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren bij het hotel is niet mogelijk. Bed leek doorgezakt net als de stoelen van het restaurant. het was er redelijk gehorig. de televisie ontvangst was erg slecht.

De ligging van het hotel midden in gulpen lekker dicht bij de terrasjes. vriendelijk personeel. wifi was goed in hotel. mooie omgeving om te mountainbike. de fiets kon in een garagebox staan.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

40 euro extra betaald voor een suite, waarbij balkon,...
    • Suite

40 euro extra betaald voor een suite, waarbij balkon, uitzicht, flatscreen, hoekbad niet bij inbegrepen waren zoals wel in de booking stond. Tevens verschrikkelijk gehorig, langs razende verkeer sochtends. Keken via de ramen uit op een ander gebouw. Het bed lag niet verkeerd maar was ook geen kwaliteit. Verlichting in de kamer deed het niet allemaal. De televisie was zo klein dat je vanuit het bed een loop nodig had om te kunnen lezen wat er stond. Geen flatscreen waardig. De gangen stinken muf en zien er verwaarloosd uit. De aankleding bij binnenkomst maakt het hotel aantrekkelijk maar zodra je de trap op gaat is het echt geen aanrader meer.. Het ontbijt was niet vies maar ook geen kwaliteit, koffie smaakte niet lekker. Personeel kon onze klachten niet behandelen. Benieuwd of wij nog een tegemoetkoming krijgen. Nachtje weg voor een speciale gelegenheid, totaal 90 euro betaald met hoge verwachtingen zoals op de foto's aangeboden en echt weggegooid geld!!!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Fijne hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vast tapijt beter vervangen door laminaat of dergelijke.

Mooie nette kamers, grote badkamer. Zeer goede bedden en ruime badkamer! Ontbijt oké. En dit voor weinig geld.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

'n wel heel kleine hotelkamer
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit was de kleinste hotelkamer die we tot nog toe zijn tegengekomen. Als je de kastdeur open wilde de maken moest je op bed gaan staan.

Het personeel was een en al vriendelijkheid en zeer behulpzaam

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Locatie- je stapt uit het hotel op prachtige afstand naar...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer vrij klein niet zoals op de foto’s - witte gordijnen niet echt wit meer - versleten en niet fris!!!

Locatie- je stapt uit het hotel op prachtige afstand naar restaurantjes of leuke dingen te doen in een prachtige omgeving’.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Ontbijt was prima net zoals het personeel heel vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer waar wij sliepen was smerig(bloed op de muur )heel stoffig. De sierkussens waren te vies om op te pakken.

Ontbijt was prima net zoals het personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Ligging van het hotel in het gezellige centrum, aan veel...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was wat klein, net als de douche. Voor een paar dagen wel goed te doen. De stoelen in het restaurant zijn doorgezakt en aan vervanging toe.

Ligging van het hotel in het gezellige centrum, aan veel wandel- en fietsroutes was super. Ontbijtbuffet was héérlijk.

Zeer kleine kamer kamer met 1 stoel, vlekken op de vloer,...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer kleine kamer kamer met 1 stoel, vlekken op de vloer, (volgens mij had ik een grotere kamer moeten krijgen?) ontbijt slecht bijgevuld (borden, vleeswaren, en kopjes), koude eitjes en geen schone tafel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Verblijf hier niet voor herhaling vatbaar. Wel zeer mooie streek wat veel goedmaakte.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Donker hotel, geen verluchting. Vuil vasttapijt, op drie dagen niet gestofzuigd, ook de badkamer niet proper (stofferig). In de kamer werd enkel het bed dicht gelegd. Zelfs geen stof van de meubels. Lege glazen bleven staan. Geen parking aan het hotel, ook niet geschikt voor rolstoelgebruikers. Op de informatiefiche in de kamer stond dat het restaurant maandag en dinsdag gesloten was. Dit klopte niet.

Het ontbijt was oké. De locatie zeer goed.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

familie omstandigheid.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niets,alleen het gordijn was niet goed te sluiten,geen haakjes.

wij vonden het prima voor een a twee nachten. bij een langer verblijf zou een grotere kamer meer voldoen. verdere een gemoedelijke vriendelijke sfeer ,het ontbijt was prima goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Vriendelijkheid bij personeel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijkheid bij personeel Leuke kamers.niet zo standaard.huiselijk warm Goed ontbijt We zijn vaker geweest komen steeds weer terug .omgeving is mooi

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Een piep liene kamer voor een piep klein verblijf. Lift aanwezig, wel handig voor minder valide.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ivm eerder doorgegeven Gluten - Lactose intolerantie, moest het ontbijt aangepast worden. Er werden wel 3 heerlijke broodjes gebakken maar voor Lactose vrij melk (veel mogelijk) werd er niet voor naar de winkel (500m verder) gegaan. Koffie zonder melk is voor mij geen goede start, zeker in combinatie van mijn medicatie.

Knus hotel, centraal gelegen.

• Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer 202 en 214 heeeel erg klein. Diegene die bij het raam slaapt kan er niet normaal in stappen in 202. Zit klem op toilet tussen de muur..wasbak en pedaalemmer. In de eetzaal de stoelen vol vlekken en geen vulling erin je zit gelijk op het houtwerk rond om.

Ontbijt is goed.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco of ventilator in de kamers. Avond in het hotel weinig te doen maar in de buurt genoeg restaurants .

Ontbijt is goed. Personeel is aardig . In de buurt genoeg te doen.

Wij hebben hier alleen geslapen en het ontbijt gebruikt. Het is niet waarschijnlijk dat we hier teru
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene liet te wensen over, met name de badkamer. De sponningen van ramen en deuren en het balkon verdienen een schoonmaakbeurt. Parkeren was, zoals is omschreven gratis, echter daarvoor moest de auto weg bij het hotel en elders in Gulpen geparkeerd worden. Misschien is het beter deze omschrijving aan te passen.

Het ontbijt was goed verzorgt.

Alles OK voor een fijn lang weekend of meer in een gemoedelijke Zuid-Limburgse ambiance.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijne, gemoedelijke Zuid-Limburgse sfeer. Op 25 meter van leuke terrassen midden in het dorp. Parkeren is gratis op 40 meter afstand. Alles OK dus voor een fijn lang weekend of meer.

Wij komen ongeveer 3 a 4 keer per jaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij komen ongeveer 3 a 4 keer per jaar. Maar het valt ons elke keer op dat bij het ontbijt alles op is als je komt ontbijten geen broodjes geen beleg geen gedekte tafels . Ook al lopen de dames hard. Het lijkt of ze achter de feiten aanlopen . En de ene dame loopt erg hard en de andere dame komt en gaat elke keer met een leeg dienblad naar de keuken . Dus niet echt efficiënt . Maar verder hebben wij het altijd naar ons zin

Goed ontbijt met vriendelijk personeel in de ontbijtzaal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spetters,haren en vieze vlekken in badkamer en in de gordijnen, een keertje goed stofzuigen kan ook geen kwaad. Jonge man aan de receptie was niet vriendelijk. Volgende keer ga ik zeker ergens anders slapen.

Goed ontbijt met vriendelijk personeel in de ontbijtzaal.

Prima lokatie voor kort verblijf, geen luxe maar wel lekker centraal.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn gedateerd en klein, zachte matrassen, moet je van houden. Geen airco etc. waardoor warm 's nachts. Maar kosten en waarde en redelijk in balans.

Lokatie en vriendelijk personeel, parkeren niet bij Hotel maar wel op 300 meter prima plekken. Ligt mooi in het centrum, kroeg en restaurants op 100 meter.

Kamer prima voor 1 nacht, personeel vriendelijk.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden upgrade naar zolderkamer. (306). Voor 1 nacht prima maar ik vond het erg donker (1 lamp stuk) en laag (schuin dak). Ook hing er bij binnenkomst een wat bedompte lucht. Ik heb eerst alle ramen opengezet.

Prima accommodatie voor 1 nacht ivm fietstocht.

niet onaardig hotel waar veel aan veranderd moet worden. Prima ligging.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer en het ontbijt. Niet wat er was en het personeel, maar meer personeel zou al wonderen doen. in afruimen en aanvullen en zodat mensen aan afgeruimde tafels kunnen gaan zitten. Een vol hotel met de weinig personeel bij het ontbijt en te weinig service. In elke badkamer moet een lichtknop zijn. Dat kan niet is een raar antwoor. Of aanpassen of van kamer opbergruimte maken.

personeel doet ontzettend z'n best, maar bij beide ontbijten, waren er borden/ schaaltjes te kort. tafels werden niet afgeruimd. 2e pinksterdag helemaal een ramp. zelf nieuwe borden waren niet schoon, mensen zaten aan nog niet schoongemaakte tafels te eten. We hadden een erg kleine kamer waar het lichtknopje van de badkamer in de kamer zat, dan moet anders kunnen. Geef alles een verfrissend likje ver. Hightea was er goed.

De Kamers waren goed en badkamer netjes
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bediening voor een drank je viel tegen, weinig tot geen tijd en het restaurant 3 dagen dicht is vreemd , Dan kun je beter logies met ontbijt aanbieden.

De Kamers waren goed en badkamer netjes

De omgeving is bijzonder leuk en er zijn genoeg leuke...
    • Suite

Het bed met de wel heel goedkope bedbodem lag niet erg comfortabel. Het ontbijt viel een beetje tegen voor een toch aardig betaalde overnachting.

De omgeving is bijzonder leuk en er zijn genoeg leuke plaatsen in de omgeving om leuke dingen te doen.

Redelijke kamers welke ons betreft te prijzig zijn voor hetgeen er word aangeboden.
    • Suite

Onze kamer was een suite (kamer 105) welke aan de achterkant van het hotel is gelegen. - Er is geen koeling of ventilatie op de kamer. Enkel een kleine rumoerige ventilator op de badkamer. - De enige ventilatie kan middels ramen te openen, echter komt dit uit op het rokersterras van het personeel en een uitmonding van ventilatie van de restaurant keuken. Niet prettig dan ook. - De bedden liggen erg door en zijn voor ons gevoel te zacht. - Mijn vrouw houd van donkere kamers echter blinderen de gordijnen niet afdoende. - Er is geen minikoelkast op de kamer. - De sleutels zijn helemaal een vreemd iets gezien er een blok hout aan hangt ter grootte van 2 forse Iphones op elkaar. - De badkamer heeft afdoende en snel heet water, echter zit de douchekop niet passend in de doucheglijstang. - Er was een washandschoentje van voorgaande klanten achter gebleven. (controle punt personeel) - Het ontbijtbuffet was toereikend maar werd er traag aangevuld. Gebakken ei werd geheel niet meer aangevuld. Mede hierdoor en het aanbod vind ik het de 14 euro per persoon zeker niet waard. Ter illustratie men bied een klein scala aan beleg, smeerkaas, diverse jam, yoghurt, diverse broodjes/brood, jus en appelsap uit een automaat, koffie en thee uit een kan, gebakken roerei (als je op tijd bent), hard gekookte eieren. -Parkeren is een drama, je kunt maar op een paar plekken parkeren al is daar weinig aan te doen door het hotel. Kortom, voor het bedrag dat wij hebben betaald, kan ik niet zeggen dat de prijs kwaliteitsverhouding een beetje in verband zijn. Dit is al ons derde hotel in Gulpen dat ons tegen valt.

De locatie is an sich goed en vlakbij het centrum

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De schoonmaak van de slaapkamer en badkamer. De slaapkamer was klein en de badkamer was meer een kast dus voor ons niet voor herhaling vatbaar! Op de foto’ lijkt het heel wat maar het is een oud bollig, hotel stoelen van de eetzaal zakken door zijn aan vervanging toe. De betaling in het Hotel betaalt met creditkaart hierover moesten we extra 4%betalen dit hadden we nog nooit meegemaakt, vonden we erg raar.

Zeer slecht
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onhygiënisch, slecht bed, goor, karig ontbijt, oud, beestjes in de kamer, toiletpot kapot, balkon bedekt met stof, raamkozijnen stof. Zeeer zeeeerrrrrr slecht Ik heb een klacht ingediend, helaas niets meer mogen horen

Toen ik weer mocht vertrekken

Locatie prima en goed ontbijt.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Piepkleine kamer met klein raampje benauwend. Op de grond gelegde handdoeken opgevouwen teruggelegd,niet vervangen.

Ontbijt was prima, personeel aardig. Goede locatie

Locatie, vriendelijke personeel, goed bed en heerlijke...
    • Suite

Ontbijtbuffet is goed van kwaliteit, maar niet uitgebreid. Kamer is donker ingericht, mag wat vrolijker.

Locatie, vriendelijke personeel, goed bed en heerlijke douche

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Muffe lucht in kamer 306, rokerig Veel oud tapijt. Badkamer kan extra schoonmaakbeurt gebruiken evenals de bekende hoekjes.

Locatie Gastvriendelijkheid

Prima voor een weekend weg.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet goed stof gezogen en de bedden waren wat doorgezakt. Ook was het wat gehorig. Tijdens ontbijt moesten we erg lang wachten op bestek, omdat het erg druk was en maar 1 persoon verantwoordelijk was op dat moment en het echter erg druk was tijdens het ontbijt.

Locatie van het hotel was prettig. Fijne douche. Lekkere verse broodjes.

Klein gezellig hotel, goedkoopste kamer was erg klein maar voldoende voor één nacht.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg klein en afhandelingskosten waren € 16,- wat nergens vermeld was, voor 1 nacht.

Ontbijt was perfect, voldoende uitgebreid en goede koffie. Voor de motoren is er een afgesloten garagebox of parkeerplaat aanwezig.

Prima, kompleet ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima, kompleet ontbijt. Kamer enigszins gedateerd. We zaten op de bovenste etage met heel warm weer. Kamer leek net een oven die aan stond. Op uw site leek het alsof we een prachtige grote kamer kregen, maar dat bleek niet het geval. De info over de verschillen in kamers heb ik gemist.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Absoluut een aanrader.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb geen negatieve dingen kunnen ontdekken.

De kamer was mooi schoon,en de bedden comfortabel. Het ontbijt was heel goed en er was ruim voldoende. We waren met de motor omdat we een tripje in de Eifel gingen maken. We mochten van de receptioniste gebruik maken van de parkeergelegenheid achter het hotel, waar we heel blij mee waren. De prijs/kwaliteit was werkelijk perfect.

al bij al goede gedegen indruk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Pijnpunt van nogal wat hotels. Parkeerplaats ergens verder op in de straat. Achteraf hoorde ik dat een koersfiets gestolen is vanuit een auto in Gulpen. Dat geeft toch een onveilig gevoel. Het veilige persoonlijke gevoel is het allerbelangrijkste en dat was dik OK. Maar het veilige gevoel voor je spullen laat in nogal wat hotel te wensen over.

al bij al goede gedegen indruk.

Verblijf voldeed, hebben het evengoed naar zin gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen stopcontact bij bed in comfortkamer, geen haakjes voor kleding/handdoek in badkamer, erg rumoerig aan straatkant.

De lokatie is super. Hartje Gulpen, mooi vertrekpunt van uistapjes en wandelingen. Prima busverbinding met Maastricht.(binnen half uur)

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Buiten een mini minpuntje bij het onthaal was alles top.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onthaal had beter gekund, niet zo professioneel . Maar geen drama , de goede wil was er.

Buiten een mini minpuntje bij het onthaal was alles top. Echt een aanrader.

Goed !
    • Suite

De kuisvrouwen die enorm luid waren tijdens onze late check out! Ik kan begrijpen dat ze hun werk moeten doen maar ze bonkten met de ramen en deuren, zo hebben we niet van onze late check out kunnen genieten!

De kamer #204 ! Topkamer, leuk hemelbed en groot terras!

Super!!
    • Suite

1 kant van het bed was wat doorgezakt. Dit hebben we gemeld en zou verholpen worden.

de suite was enorm groot en het ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam als je vragen had. Hotel ligt praktisch midden in het dorp waardoor je na een minuutje lopen bij de terrasjes was.

geweldig personeel en lekker ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

jammer van de tapijten, badkamer niet proper, lavabo staat los, buren douchen en je bent meteen wakker om 6 u, zijn deluxe kamers altijd zo klein. algemeen : hotel is jammer genoeg verouderd maar personeel is geweldig

ontbijt en personeel super, personeel geeft zeer snelle bediening, accommodatie jammerlijk verouderd.

Prima hotel voor prima prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was wat gehorig, zowel van de gang af als van buitenaf.

Locatie (loopafstand van de brouwerij en rijafstand van oa Maastricht), goed bed, goede douche, goed ontbijt en vriendelijk personeel

Vreselijk
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit hebben we nog in geen enkel hotel ooit meegemaakt. Wat een onwaarschijnlijk slechte service. Bij het inchecken bleek dat we geen extra kamer sleutel konden krijgen. Er is geen nacht receptie en ook van de buitendeur kregen we slechts 1 sleutel. Aangezien een groep vrienden ook in Gulpen verbleef en het idee van deze reis was dat ik eerder naar bed zou kunnen gaan dan mijn man hadden we echt een extra sleutel nodig. Die was er wel maar de manager weigerde ons die te geven. We moesten ons maar aan elkaar aanpassen, waren haar woorden. Gastvrijheid komt niet in haar woordenboek voor.

Het verblijf voldeed aan onze verwachtingen. De prijs kwaliteit is OK.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb niet veel negatiefs te vertellen, behalve dat het gebouw al iets verouderd is. Maar het was toch nog goed.

Het ontbijt was in orde. In de bar was het gezellig zitten. Het personeel was vriendelijk.

Het ontbijt viel heel erg tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel heel erg tegen. Er werd niets aangevuld. Een ouder hotel. Nood aan vernieuwing. Eventueel thee en koffie faciliteiten op de kamer

De kamers waren prima ingericht en de badkamer was erg mooi.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontbijtzaal is iets aan de kleine kant.

De kamers waren prima ingericht en de badkamer was erg mooi. Ontbijt was lekker uitgebreid en erg lekker. Op loopafstand heb je leuke kroegjes en restaurantjes.

centraal gelegen en meteen vanuit het hotel ...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorige kamer met een kuil in het matras. Zeer kleine badkamer. Hangertjes in de kast kan je niet ergens anders ophangen voor een natte jas na het wandelen. Zeer warme ontbijtzaal.

centraal gelegen en meteen vanuit het hotel wandelmogelijkheden.

Het verblijf was goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamers, personeel aan de receptie was niet zo hulpvaardig. Alles wat we vroegen moesten we zelf maar opzoeken via het internet.

Het ontbijt was basic maar wel heel lekker.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Afgezien van het stadje Gulpen, hebben we ook in de verre omtrek genoten van het vele moois.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren was niet mogelijk bij het hotel, maar moest een eindje lopen naar en vanaf een vrije parkeerplaats

Ontbijt was uitstekend. De bedden prima. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Een prettig verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was wat aan de kleine kant en de gangen en trappen van het hotel waren erg gedateerd met oude vloerbedekking etc.

Goed ontbijt, lekkere bedden, fijne douche en de sfeer van de kamer en het restaurant.

Kort verblijf in zalige omgeving
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren proper maar basic, onze was vrij klein maar ok voor twee dagen.

Het ontbijt was prima , de ligging leende zich voor mooie uitstappen en het personeel was uiterst vriendelijk

Gezellig uitje voor een aatla dagen in goed hotel en mooie omgeving !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer; overigens wel goed verzorgd

Goede service en verzorging in het hotel (o.a. diner en ontbijt) Ligging: in het centrum en alles op loopafstand. Ook mooie omgeving

Prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ERG gehorig en je hoort de naastliggende kamergenoten op toilet en douche gebruiken. Ook vanwege erg rammelende douche deuren.

Plaatsje en ligging hotel.

Prima bevallen, vriendelijk en prettig hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer was erg klein (12m2) maar dit wisten we al bij de boeking. Inrichting van de kamer had wat gezelliger gekund, er hing bv. niets aan de muren. Er was geen föhn in de badkamer.

Vriendelijk personeel, leuke lounge beneden. Ontbijt heerlijk, ligging midden in Gulpen. Je loopt zo naar leuke terrassen om gezellig te zitten. Vanuit Gulpen kun je prachtige wandelingen maken. Ook het hotel heeft wandel- en fietstochten ter beschikking die je kunt gebruiken.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Bed kon beter, rest was prima in orde
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matras trok op niet veel. 2 Eenpersoonsbedden met een matras die allang zijn beste tijd had gehad en helemaal doorzakte. Slecht geslapen dus die nacht.

Badkamer was zeer proper. Ontbijt was lekker

Het verblijf was redelijk aangenaam, maar het personeel kan wat vriendelijker en de prijs wat lager.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lift kon na 23.00 uur 's avonds niet meer gebruikt worden. Bovenop de prijs bleken nog aardig wat toeslagen te komen.

Het ontbijt was goed, o.a. met croissants, vers schoongemaakt fruit, yoghurt etc. De kamer was niet helemaal schoon (de vloer), maar groot genoeg, en aan de achterkant gelegen, dus heerlijk rustig.

Slaapcomfort na een dag in de natuur
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zoals ook bij personeel aangegeven is de Wifi momenteel een probleem in deze accommodatie. Bij aankomst alleen goede ontvangst in lounge, laatste dag ook daar geen wifi. Vaak verbonden met de melding geen internet. Gezien ik een kleine data bundel heb wat extra MB's bijgekocht. Maar wanneer je een Netflix of muziekje mee wilt nemen kan dit het beste thuis op toestel gedownload worden. -> Nee geen wereldramp maar zoals de vraag dit viel mij tegen. Bij ontbijt wat discrete opmerkingen gegeven aan personeel welke dit meteen opvolgde. Als reisadvies zou ik uiterlijk 09:30 gaan ontbijten. (open tot 10:30) Hotel is wat gehorig denk aan horen douchen en toilet van naasten.

Dit is een accommodatie welke je boekt om lekker buiten te zijn. Verken de prachtige omgeving in Gulpen en doe gerust de buurplaatsjes aan. Locatie is zeer gunstig en personeel is vriendelijk. Ontbijt smaakt goed en je hebt vrijheid in hotel. De kleine kamer is goed uitgerust en de bedden liggen erg lekker. Op een snoepje onder het bed na erg goed schoongemaakt door vriendelijk personeel.

Was zeer schamel voor een flinke prijs; vooral omdat wij niet konden ontbijten en er geen airco was
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen ontbijt; geen airco, geen ijskastje/minibar. Erg schamel voor de prijs.

Helaas geen ontbijt kunnen nuttigen. Wij waren er voor de Formule 1 in Spa Francorchamps, en moesten vroeg weg, vanwege de te verwachten files. Helaas werd de ontbijttijd door dit hotel niet aangepast, het bleef vanaf 07.30 uur ondanks dat er meerdere gasten eerder wilden ontbijten. Jammer, gemiste kans; dit hotel neem ik nooit meer.

lekker relaxen en nette kamer dicht bij het centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

was er met de fiets, als service een hangslot kunnen lenen, zodat de fiets netjes in de garagebox kon

goed ontbijt, vriendelijke mensen, kort bij centrum

Prima voor een nachtje
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg kleine kamer en badkamer, nauwelijks ventilatie dus wordt na douchen ook erg warm. Parkeren in de buurt was even zoeken en personeel had niet verteld dat parkeerplekken aan de straat de volgende ochtend voor evenement bestemd waren.

Ontbijt was prima, vriendelijk ontvangst en prima bedden.

Rustig hotel voor beschaafde prijs
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers en gang erg donker maar dat zag ik al op de plaatjes. Bed lekker maar als je teveel op de kant lag, kantelde bovenste matras.

Vroeg om de rest koffie mee voor onderweg en kreeg prompt een vers gezette kan om de thermosfles te vullen.

Met vrienden fijn weekend gehad!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit keer de kleinste kamer gehad, jammer...

Hartelijke ontvangst bij de receptie! Ontbijt was prima, ontbijtzaal gezellig! We zijn meerdere keren geweest, altijd goed bevallen! In de omgeving genoeg vertier: Valkenburg, Maastricht en Outlet Village Maasmechelen.

Top hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

helaas was de kamer zeer klein, te klein, konden onze motorkleding niet kwijt

Super ontbijt, heerlijk centraal gelegen, en toch rust, goed uitgangspunt voor groot en kleine wandelingen

Prettig verblijf ondanks de aanmerkingen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet goed schoon; overal vlekken in de vloerbedekking (ook op de gangen). Er was een stuk van de rand van de douche af; klodders vuil tussen de glazen wand en de bak. De stoelen waren ingezakt. De bedden niet netjes opgemaakt. (lakens niet over de matrassen gespannen.) Voor ouderen zoals wij was het parkeren toch soms moeilijk door de steile straten, maar dat konden we natuurlijk verwachten.

Het ontbijt was uitgebreid en prima. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel was prima; in het centrum van Gulpen vlak bij de restaurants.

Prima overnachten tegen goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed bestond uit 2 eenpersoonsbedden en dat is minder comfortabel. Het was echter de laatste kamer, dus er was niet veel keus. Aandacht bij de balie was matig. Het leek erop dat er te weinig personeel was aangezien het hotel volgeboekt was.

Ontbijt was prima en uitgebreid.

In verhouding met wat je betaald
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer oude vloer/kast in de kamer. Dit maakte het verblijf in de kamer enigszins onaangenaam omdat je niet kon lopen zonder dat alles piepte en kraakte. Zo hard dat we bang waren dat andere gasten wakker zouden worden. Gelukkig hebben we weinig tijd op de kamer door gebracht, dit is wel de reden dat we hier niet terug zullen keren.

Echte Limburgse sfeer. Niks bijzonders maar alles zoals je verwacht. Echt in verhouding met zeer nette kamerprijzen.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

prima uitgangspunt voor mooie wandelingen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hygiene: sanitair niet goed schoon en ik werd ziek van vermoedelijk oude ham

vriendelijkheid personeel en gunstige ligging voor wandelingen en restaurants

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Wel nog eens , Een keer schoonmaken zou prettig zijn.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer werd niks aan gedaan in 6 dgn wel bed opgemaakt, schone handdoeken niet gezogen of gepoetst!!! Dus werd steeds viezer.ventilatie matig tot niet.tv beeld slecht, ook gemeld.ik vind dat er wel in 6 dgn IETS gedaan kan worden.vieze vloerbedekking in gangen!

Ontbijt goed kamer goed personeel heel aardig

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Voor deze prijs kun je beter vinden.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matige kamers, niets bijzonders. Melding over verstopping douche gedaan en men zij hiernaar te hebben gekeken. Geen verandering gemerkt! Luidruchtige kamers. Ook gebruik van de "mini" lift was met kamer er tussen goed te horen.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Goed om te slapen, geen luxe, fruitsap op, sorry er is nog
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen eigen parking, wc bleef doorlopen, geen airco, fruitsap was op eerste dag en we hadden een vals brandalarm om 4 u s'morgens, er was toen geen personeel in het hotel, de brandweer kon zonder hulp bpvan de gasten niet binnen.

Dicht bij eetgelegenheden

wel genoten van de omgeving
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat er na elf uur niemand van het personeel aanwezig was we kregen van zaterdag nacht op zondag een brand alarm er was niemand van het personeel om de gasten te waarshuwen en het was dat de gasten zelf heel rustig bleven en door de nood uit gang naar buiten gingen.dat er geen buiten zit was ze hadden een dak taras maar daar stonden geen stoelen om lekker te gaan zitten

de omgeving ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Hotel met een speciaal Gulpener karakter en Limburgse gastvijheid zoals je het mag verwachten.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer kan gelucht zijn voor iemands komst? En douche gordijn beweegt slecht. Badkamer mag frisser zijn.

Receptie service, en rustige sfeer. Rookvrij hotel. Het restaurant dat het goed doet.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Ontzettend slecht ontbijt!
    • Suite

Ontzettend slecht ontbijt! Personeel kreeg het ook niet bijgehouden. Producten aangeboden van goedkope kwaliteit en Wolfs broodjes van de dag ervoor lagen er tussen

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Matig-gemiddeld, prima voor een nacht, niet voor langere tijd.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer kleine kamer, nauwelijks mogelijk elkaar te passeren in de kamer. Slechts een nachtlampje bij het twee persoonsbed. Kamer lag aan vrij drukke weg, wel schoon maar rook muf bij aankomst. Dus suggesties: extra lampje, maak van deze kamer (109) een eenpersoons kamer, nieuw tapijt op de vloer (lag er niet al te strak meer in).

Ontbijt was ok, voldoende keuze, al duurde het wel even voordat alles werd aangevuld.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima maar niet speciaal hotel in centrum van mooi Gulpen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was erg zacht. Ik stond op met rugpijn. Zou goed zijn ook iets over de bedden te schrijven in de informatie op de site zodat je een keuze kunt maken.

De locatie en het ontbijt waren uitstekend. Ook het personeel was heel aardig en behulpzaam. Mijn kamer, aan de achterzijde van het hotel, was erg stil en rustig. In het gastenboek bij de receptie zag ik wel dat dat niet zo is voor de kamers aan de straatkant.

Teleurstellend verblijf in het ons zo geliefde Limburg
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer stonk, de bedden waren doorgelegen( twee kuilen in het matras) , de dekbedden waren koud( vulling zat in proppen en niet verdeeld over dekbed) en lag onder schuin dak waardoor je niet normaal naar je bed kon lopen,geen WiFi op de kamer ( men zegt dat het hele hotel gratis WiFi heeft maar niet op onze kamer) douche kapot waardoor mijn vriendin niet kon douchen, geluidsoverlast van grote groep Belgen, 1 gastvrouw bij ontbijt voor twee eetzalen waardoor er geen koffie was, moest worden gewacht op borden beleg. Niks ten nadele van de mevrouw die werkte heel hard maar kon het niet belopen.

Prettig dat het hotel dichtbij de restaurants en terrassen lag.