Beoordelingen over H2OTEL Rotterdam 3-sterren

Wijnhaven 20a, 3011 WR Rotterdam, Nederland

#36 van de 58 hotels in Rotterdam

Heerlijk geslapen ,in de buurt gelunched ,duidelijke uitleg hoe bij Ahoy te komen.

Zou niet weten

De ligging is erg leuk, dichtbij oude haven, markthal,kubuswoningen e.d. Hotel is kleinschalig en ontbeten op terras aan de wijnhaven buiten

H2OTEL verrassend hotel midden in Rotterdam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

De indeling van de badkamer was onpraktisch. Als de wastafel aan de andere muur bevestigd zou zijn, had je meer ruimte. Nu was er een loze hoek en stonden we met de rug tegen de douchewand aan als we tanden gingen poetsen.

Vriendelijk personeel, authentieke sfeer en redelijk ruime kamer (lijkt van buiten klein), heerlijk ontbijt, indeling van het hotel an sich.

Aangenaam, maar alleen in noodgevallen voor herhaling vatbaar.
    • Junior Tweepersoonskamer

De kamers zijn aan renovatie toe, Er ligt bijvoorbeeld van dat vies tapijt in de kamer dat zeker door vinyl od laminaat moet vervangen worden. De badkamer deur is vanonder opgezwollen door het vocht en normaal op het toilet zitten is onmogelijk als je wat lange benen hebt. Het bed is een echt ramp. Het kraakt en piept en omdat het een spiralenmatras is waggelt hij de hele nacht bij de minste beweging. Wij hadden ook maar 1 nachtkastje en geen stopcontact naast het bed wat opladen van bijvoorbeeld telefoon onmogelijk maakte. Dat moest je doen aan de andere kant van de kamer!

De locatie van de boot/hotel was geweldig. Op 10 minuten lopen van de markt en van de Kubische huisjes. 20 minuten lopen van de schouwburg. Het Hotel ziet er leuk uit en de ontvangst is erg goed. Als u een parkeerplaats reserveert is dat perfect geregeld en is erg dichtbij. (1 straat veder)

Mooie ligging fijne bedden vriendelijk personeel

Het was jammer dat we na het concert van Qeeun nog maar 1 biertje konden drinken aan de bar. We snappen ook.dat de jong en die ons hielp de volgende dag weer naar school.moest en het daarom niet laat kon maken..maar het zou toch wat extra inkomsten zijn voor het Hotel.

Mooie ligging fijne bedden vriendelijk personeel

Niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Gereserveerde parking is met plan te zoeken: systeem is niet klantvriendelijk. Balieverantwoordelijke 's avonds weet zelf niet goed hoe het allemaal exact werkt. Inrichting kajuit is belachelijk ingericht. Had het idee me in een door een kleuterschool ingericht geheel te bevinden. Kajuit met minibar gereserveerd, maar minibar was leeg. Room service is zgn. mogelijk, maar er is geen menu beschikbaar in je kamer: je dient in de bar te gaan kiezen. Ontbijtmogelijkheden zijn heel beperkt. Als men bijna klaar is, komt men vragen of je misschien zin hebt in een eitje. Je ontbijttafel moet je zelf indekken. Geluidsoverlast door nabijgelegen werken + door inladen paletten van 's morgens vroegen via katrolsysteem.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

gewldige accomodatie.
    • Junior Tweepersoonskamer

enigste min puntje s avonds 11 uur sluiten van de bar vonden wij te vroeg.

heerlijk ontbijt, heerlijke bedden, personeel top heel vriendelijk, aanrader.

Het ontbijt was goed verzorgt en vers.

Er was midden in de nacht geluidshinder. Iemand was op ijzer aan het slaan heel veel lawaai. Uit ongenoegen ging een ander persoon er ook mee beginnen en na verloop van tijd kwam iemand om het een halt toe te roepen. Ik neem aan dat dit de nachtportier was. Ik had oordoppen in en had er geen last van. Mijn kamergenoot had geen oordoppen in en werd door het geluid gestoord in haar nachtrust

Het ontbijt was goed verzorgt en vers. Heerlijke fruitsalade gegeten en het warme eten werd vers gemaakt zoals roerei. Vriendelijke mensen achter de balie. Top locatie. De moeite waard om nog een keer te gaan. Neem wel oordopjes mee.

Leuk hotel met goede ligging
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Schoonmaak van de kamer vloer was vies en er lag nog drugs van de vorige gast tevens was de asbak van het terras nog vol en als zoals wij extra betalen Voor kamer met terras moeten ze het wel schoonmaken /houden

goede prijs/kwaliteit

Smalle badkamer zonder aparte verwarming

rustige omgeving,centraal gelegen,goed bed,koffie en thee op de kamer,leuke kamer. Vriendelijke bediening in restaurant :)

beetje tegenvaller vonden wij...
    • Junior Tweepersoonskamer

niet echt een vriendelijke ontvangst, de kamer was wel heel erg klein en het was er heel benauwd, badkamer tja ... heel klein, er was een vergadering of iets dergelijks in de zaal waar het ontbijt werd geserveerd, na afloop was het een geschuif en geklop van tafels om alles weer klaar te zetten voor het ontbijt, dat moet gebeuren ok, maar niet om 23.00h savonds.... verder gewoon heel veel geluiden en bijgeluiden van buren, ik denk dat er iemand naar het toilet ging of aan het douchen was, want bij ons in de douche kwam het water omhoog...

het was eens wat anders, geen gewoon standaard hotel...

Het personeel aan de receptie was vriendelijk maar ze...
    • Junior Tweepersoonskamer

-verse pannenkoeken ipv uit een pakje -ramen aan de kamers zijn vuil aan de buitenzijde

Het personeel aan de receptie was vriendelijk maar ze mochten wat meer uitleg geven ivm de lokatie tov winkelstraten enz. Hoedanook hebben ze enorme moeite gedaan om twee kamers naast elkaar te reserveren op onze aanvraag (waren met kinderen). De gewone kamers waren zeer klein maar hoedanook gerieflijk en heel proper. De WiFi-kwaliteit was eveneens zeer goed. In de kamer was er een een tv, kleine koelkast, haardroger, koffiezet, wekkerradio en USB-aansluiting. Het ontbijt had voldoende te bieden (charcuterie, sneetjes kaas, paté, choco ...,1 soort muesli, fruitsap, koffie en thee, croissants, verschillende broodjes) en eieren of pannenkoeken op aanvraag. Parking kostte 17.50eur per nacht en was dichtbij. Het winkelcentrum was op wandelafstand (15min).

Perfecte locatie met gezellige bar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

De allergezelligste bar van Rotterdam, zo vlak aan (of beter gezegd, op) het water. De locatie was uitstekend, de perfecte uitvalsbasis voor de verschillende buurten van de stad te leren kennen.

leuk hotel op het water

gehorige kamers (burenlawaai) - geen Belgische TV-kanalen

leuk hotel op het water met een centrale, doch rustige ligging - vriendelijk personeel - goede bedden en ruime douche - uitgebreid en lekker ontbijt

aardige locatie voor een enkel nachtje Rotterdam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

de kamer was erg summier ingericht en erg stoffig met stofnesten. geen gezellige kamer om er te ontspannen

vriendelijk personeel en het terras aan het water

Flexibiliteit mbt parkeren in de parkeergarage van het hotel.

De airco is moeilijk te bedienen, de kamer was koud en het duurde een poos voor ze opwarmer.

Flexibiliteit mbt parkeren in de parkeergarage van het hotel.

matig

water bij douche stroomt niet door, niet kunnen douchen, handdoeken zaten vol met gaten, tafeltje bij bed zat vol met koffievlekken van vorige gast,

ontbijt was goed, diner goed echter 1 personeelslid moest koken, bedienen en drankjes opnemen en bezorgen

Rotterdam zeker voor herhaling vatbaar, het hotel waarschijnlijk niet.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

De geluidsoverlast, we hadden een kamer net naast de receptie (kamer 14) met terras, waar we uitkeken op vuile was ed.. en zeer veel geluid 's nachts van op de boot zelf. Ook door het vele metaal worden normale zaken uitvergroot qua lawaai! De kamer was niet echt mooi ingericht maar dat is smaak, alles was wel voorzien.

De ligging is ideaal gelegen tov de bezienswaardigheden en het centrum, ook de parking van markthal is slecht op enkele minuten wandelen en perfect op voorhand via internet te boeken. De kamer was niet echt mooi ingericht maar dat is smaak, alles was wel voorzien en een ruime propere badkamer.

Aangenaam verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Een minpuntje weinig bergruimte (kleine kleerkast).

Heerlijk vertoeven. Goed gelegen nabij markthal,shopping,oude haven.Mooie kamer en het terras zalig.Wij hebben genoten van een lekker diner.Het ontbijt is verzorgd en lekker. Het personeel is zeer vriendelijk.

Het was een prima locatie om de stad Rotterdam te ontdekken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

De kamer was wat klein en je moest uitkijken dat je je hoofd niet stootte. Je kon niet voor de wasbak staan omdat de douchewand er te dicht op stond. En het dekbed was te smal voor twee personen.

De locatie is prefect. Vlakbij de markthal, de kubushuizen, de Erasmusbrug, het Maritiem Museum, enz. De ontvangst was prima en de kamer was schoon.

Goed dat het maar voor 1 nachtje was, weinig persoonlijk verblijf

Geen degelijke verlichting in de piepkleine kamer, enkel 2 lampjes op de nachtkastjes Ik kon niet eens zien wat er in mijn reistas zat als ik iets zocht Kamer was veel te klein en niet echt netjes, stof op nachtlampje, nachtkastje en kastje in de badkamer. Lakens waren ook niet echt fris

Personeel was vriendelijk en hulpvaardig Eten was lekker

Geweldige ligging
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

De badkamervloer bleef lang nat, aangezien de douche aan 1 kant open is.

De loctatie was perfect! Ik Vond de kamer ook groot. Daarnaast was het terrasje aan de kamer gezellig!

Prima hotel voor 1 overnachting als je nabij het centrum wilt zitten.

Faciliteiten en hygiëne. Leeg blikje bier onder het bed, niet werkend nachtlampje en zeer natte badkamer (na douchen). Ontbijt was prima geregeld en service/klantvriendelijkheid waren goed. Al met al is de prijs wat aan de hoge kant geweest.

locatie en type verblijf

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

hele kleine kamer, klein raampje, gehorig, onverschillig...
    • Junior Tweepersoonskamer

hele kleine kamer, klein raampje, gehorig, onverschillig personeel, kamermeisje dat binnenkwam zonder kloppen terwijl wij er waren, brandalarm ging af

perfecte locatie en een super vriendelijke staf.
    • Junior Tweepersoonskamer

de hoofdkussens vonden wij een beetje te dik/bol.

de thee op de kamer en het uitgebreid ontbijt. de "live" piano op de achtergrond tijdens het ontbijt was leuk.

Ja, ik zou nog terug keren voor 1 nacht overnachting maar niet langer.
    • Junior Tweepersoonskamer

Geen kleine yoghurtpotjes en te weinig aanbod van koffiekoeken bij het ontbijt. Het aanbod was een beetje beperkt. Iets te koude temperatuur in de ontbijtzaal.

De kamer had een uitzicht op het water, het personeel was behulpzaam en een gezellige eetruimte.Wat wij als ontbijt aten, het was lekker. Het brood was heerlijk en de koffie ook.

Super hotel
    • Junior Tweepersoonskamer

Parkeergarage, deze gaf niet de goede hoogte aan bij binnenkomst. Gaf 1.85 meter aan maar was binnen lager. Dus pas op met busjes.Maar was wel perfect opgelost.

Personeel, was zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima plek on het centrum

Wij vonden het jammer dat er geen raam open kon in onze kamer, er was overigens wel airco aanwezig.

De locatie was prima. Ook op het ontbijt was niets aan te merken.

De kamer en het sanitair waren schoon.

Het lawaai van de andere gasten. Erg luidruchtig en daardoor een mindere nachtrust.

De kamer en het sanitair waren schoon. Een pannenkoek of ander extra bij het ontbijt.

Het ontbijt was goed!

Wat ik jammer vond is dat de kamers bij binnenkomst koud en vochtig waren. We moesten de kamers zelf opwarmen. Het was er daarom ook niet comfortabel. Gelukkig later wel.

Het ontbijt was goed! De locatie perfect!

Koud in de eetzaal en ontbijtzaal

De ligging was ideaal! Dichtbij de Martkhal, het centrum en OV. Alles keurig schoon, goede bedden en kussens. Bij aankomst lekker warm op de kamer. Ontbijt ook prima, eieren en pannenkoeken worden vers gebakken.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

• Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden en het ontbijt personeel erg gestrest bij het ontbijt door drukte. Pannenkoek die kant en klaar uit een pakje komt. 10 euro was erg veel voor dit ontbijt.

een aanrader!!!
    • Junior Tweepersoonskamer

geen verwarming in de badkamer, ontbijtruimte tamelijk koud (het was die week ook echt superkoud!) maar ze hadden extra verwarming kunnen plaatsen tijdens het ontbijt, dit zijn echt minpunten die te wijten zijn aan de polar vortex ;)

Supervriendelijk personeel,perfecte ligging,leuk concept,lekker ontbijt,gezellige kamers

Ontbijt was prima verzorgd, locatie ideaal dicht bij het...

Hygiëne was matig en de airco deed het slecht, op 30 graden werd het nog niet warm.

Ontbijt was prima verzorgd, locatie ideaal dicht bij het centrum, markthal, Erasmus brug, etc.

Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd.
    • Junior Tweepersoonskamer

Het bed is veel te zacht, de lakens waren vies. Dit was ook zichtbaar. Op de wanden van de badkamer zaten verschillende haren. De tv stoorde, het beeld was slecht. Het had een grotere kamer mogen zijn.

Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd.

Kan beter.

De bedden hadden beter gekunt waten niet confortabel. Badkamer: water van de douch kwam in de badkamer tijden het douchen. Ontbijt was matig weinig keus.

De locatie midden in het centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Was niet schoon, dingen kapot kamer donker door smal strookje raam aan de bovenkant. Foto’s corresponderen niet met de werkelijkheid helaas.

De locatie midden in het centrum

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Relaxt

Ontbijt was heerlijk en ontbijt service zeer goed. Prive parking faciliteit zeer goed wel wat duur. Al bij al een leuke ervaring met vriendelijk personeel. Gaan we nog gebruik van maken.

voor herhaling rotterdam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

deuren iets meer isoleren kwestie van buitenlawaai(tip,rubberen boord aan zetten,past in context van de boot)

leuk concept om te gaan logeren ,lekker ontbijt en vriendelijk

Teleurgesteld
    • Junior Tweepersoonskamer

Wij zaten in kamer 39 en hebben amper geslapen. Toen we naar de receptie belden om te melden dat er echt veel lawaai was, kregen wij het antwoord dat het de eerste keer was dat er iemand over klaagde en dat ze niets kon doen voor ons...

ontbijt was simpel, maar wel erg lekker en netjes verzorgd. Evenals de kamers, die waren simpel, maar zeer schoon en prettig qua warmte (of koelte). Daarnaast was de locatie erg gunstig, op loopafstand van het centrum en andere grote bezienswaardigheden! Fijne sfeer ook in het hotel en vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goed, maar niet geweldig.
    • Art Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptie viel erg tegen. Niet perse onvriendelijk maar ook niet hartelijk. Ontbijt matig omdat er niet veel keuze is. Als je een kajuit heb op het dek doe je je deur open en sta je meteen in buiten... Niet zo aangenaam wanneer het erg koud is.

Vriendelijke bediening bij ontbijt. Het bed is heel comfortabel.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

goed en genoten.
    • Junior Tweepersoonskamer

Werd niet vermeld dat er aan de weg gewerkt werd, waardoor wij om moesten rijden. Werden daardoor ook redelijk vroeg wakker van de werkende mensen. Het uitzicht was niet wat je er van zou verwachten.

Wij waren hier ivm Vrienden van Amstel live. Hebben een heerlijke nacht gehad. Lekkere douche die ook goed op temperatuur te houden is. Het ontbijt was goed. Wordt zelfs gevraagt hoe je je ei wou en die werd dan direct voor je klaar gemaakt.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Er zijn direct naast het hotel werkzaamheden waardoor we om...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Er zijn direct naast het hotel werkzaamheden waardoor we om 7u-7u30 gewekt werden door enorm lawaai. Er was van te voren niet duidelijk gemaakt dat er werkzaamheden waren. Toen we de kamer binnen kwamen lag er een A4 met daarop de mededeling dat er werkzaamheden waren en dat we gratis oordopjes konden krijgen bij de receptie. Maar tegen heien helpen geen oordopjes! Ik raad dit hotel af, in ieder geval totdat de werkzaamheden voorbij zijn. Voor de rest is alles oké, maar niet bijzonder. Ik had meer verwacht.

Basic kamers, maar prima prijs/kwaliteitverhouding.
    • Junior Tweepersoonskamer

De kamer; in principe prima prijs/kwaliteit verhouding maar de kamers waren super basic ingericht.

Goede locatie, 5 minuten vanaf de markthal. Fijn dat we gebruik konden maken van hun parkeergarage 2 minuten vanaf het hotel; de nacht maar ook de middag erna.

Het leek veel belovend.
    • Junior Tweepersoonskamer

De hygiene op de kamer was heel slecht. Overal lagen donkere lange haren. Zelf op de toiletbril. Dit was uitermate smerig. Er stond een klein koelkastje op de kamer. Wij hadden wat blikjes drinken meegenomen om die daarin koel te houden. Alleen jammer dat deze koelkast uit stond. De stekker was uit de koelkast gehaald. Wij wilde deze in het stopcontact doen maar deze redde het stopcontact niet. Zet er dan geen koelkast neer als je er toch niets mee kan. Je kan draaien aan de douche thermostaat wat je wilt maar warmer word de douche echt niet. Na het ontbijt op de dag van vertrek ging ik naar het toilet in het restaurant/ bar gedeelte. Een personeelslid wilde mijn deur openen maar merkte dat deze op slot zat. Om de hoek riep zij tegen haar collega dat zij hoopte dat ik "niet zat te schijten". Ik kwam het toilet uit en liet weten dat ik haar had gehoord. Geen excuses helemaal niks. Zij draaide haar hoofd om en liep weg. Dit is ronduit asociaal gedrag!

Het ontbijt was goed verzorg en de keuze was ruim. Het eet en drink gedeelte bij de bar was leuk aangekleed en zag er gezellig uit. Je kan hier prima zitten in de zomer.

We hebben genoten!

Bedlampjes zaten geschakeld op de hoofdschakelaar, we moesten in de nacht daarom het grote licht aandoen.

Bed en douche waren top. Ontbijt was eenvoudig en heerlijk.

Tegenvaller
    • Junior Tweepersoonskamer

Geen verwarming, dus vrij koud en vooral de badkamer onaangenaam. Bed veel te zacht (doorgelegen). Heel erg gehorig, geen oog dicht gedaan.

Leuke locatie, dicht bij highlights van Rdam

Prettig verblijf en heerlijk centraal in rotterdam.
    • Deluxe Kamer

Wij hadden een 4 persoonskamer waarvan de bedbank niet echt comfortabel lag, dat is na melding meteen verholpen door een extra laag op het bed te leggen.

Het personeel is heel erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Prima.
    • Junior Tweepersoonskamer

De vloer in de kamer en de badkamer waren heel erg koud. Misschien inherent aan het feit dat het een hotel(boot) op het water is. Niet heel aangenaam. Ik heb een extra kacheltje aan moeten zetten.

Ik had een kabeltje in de kamer laten liggen. Deze is door de baliemedewerker naar mijn huisadres gestuurd. Top!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Fris

Met sneeuw buiten was de kamer koud en niet comfortabel . De capaciteit vd verwarming was te klein, het duurde uren om de kamer comfortabel te krijgen. Twee vd drie lampen in de kamer waren kapot De TV ontvangst was slecht.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel die van gastvrijheid een belevenis maken. Tonen oprechte interesse, en een wens of iets extra wordt direct en serieus opgepakt. Hele schone mooie en ruime kamers met zeer schone voorzieningen. Een aanrader midden in het centrum en heerlijk aan het water.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

De locatie is perfect en prijs/kwaliteit ook.

Ik gaf bij het diner en ontbijt aan dat ik een maagverkleining heb en dat de porties flink kleiner gemaakt moest worden. Bijvoorbeeld geen friet bij het gerecht. DIt zouden ze doen, echter toch alles op tafel gezet wat dan weer weg gegooid moet worden. Dit vind ik heel erg jammer. Bij het ontbijt gaf ik ook aan, een klein portie Scrambled Egg, en toch krijg je weer een heel bord vol. Dit konden ze ook weer weggooien, zonde van de verspilling van het voedsel.

Ligging van het hotel is goed, echter zijn de kamers heel sober. Ik heb de hele nacht naar een zoemend voorwerp liggen luisteren wat van buitenaf kwam. (koeling of verwarming) En 's morgens niet kunnen uitslapen i.v.m de verbouwingen die rondom het hotel gedaan worden.

Aanrader!!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Heerlijk ontbijt. Super centrale ligging metro dichtbij en treinstation idem waardoor je binnen 3 minuten op centraal bent en bij Ahoy rond de 20 minuten. Op 5 minuten loopafstand van de koopgoot, markthal en kubuswoningen.

Weekendje weg
    • Junior Tweepersoonskamer

De kamer. Dat het klein is is niet erg, maar dat je niet normaal op t toilet kunt zitten en het ijskoud is op de douche kan echt niet!! Dan de kou op de kamer, verschrikkelijk. Een klein electrischkacheltje zou het moeten verwarmen...no way. En als je gaat douche... staat de hele douche blank.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Concert waylon ahoy
    • Junior Tweepersoonskamer

Nvt.Er werd aan de brug gewerkt dus was hotel minder goed bereikbaar maar dat is niet hun schuld

Het is een geweldig hotel op een goede locatie loopafstand van centrum. Goede schone kamer en vriendelijk behulpzaam personeel en heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet

Overnachten op een boot is eens iets anders en zeker een aanrader.
    • Junior Tweepersoonskamer

Parkeren kom maar tot 12u. We wilde om 15u vertrekken. Dus nog extra moeten betalenin voor het parkeren van 3u elders.

Slapen op een boot is eens iets anders. Vriendelijk personeel.

heel fijn.

De kamers waren een beetje bedompt omdat er geen ramen open kunnen en de badkamer in directe verbinding met de slaapkamer staat. Verder is de slaapkamer slecht verlicht.

Locatie was vlak bij het centrum en personeel erg aardig. Faciliteiten van het hotel waren goed.

Erg matig. Prima locatie.

Kwaliteit is behoorlijk matig. Kamer is koud, vooral de badkamer. Water van de douche stroomt na 1 minuut de hele badkamer door. Matrassen hangen erg door. Buren zijn goed hoorbaar. Tijdens ons verblijf was er rondom het hotel een bouwput, pech.

Locatie in het centrum van de stad is goed, veel is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Goede service, iets meer op de details letten met schoonmaak wellicht.

De tafeltjes naast het bed en het dressoir waren niet proper. Jammer.. stoffig en aangekoekte randen. Met een natte tissue en wat schrob kracht kreeg ik het er zo af. Verder flink wat stofwolk hoekjes.

Tevreden over de service. Was verbaasd over een paal midden in mijn kamer en recht voor de tv. Toen ik dit aangaf bij de receptie kreeg ik direct een andere kamer..een luxere ook nog naar ik vermoed. Netjes opgelost.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Nette kamers, ruim ontbijt

Gezellige en nette kamers, vriendelijk personeel, ontbijt waarbij warme gerechten aan de keuken kunnen gevraagd worden, een toffe bar, uitstekende matras.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goede overnachtingsmogelijkheid in het centrum van Rotterdam.
    • Junior Tweepersoonskamer

welke kamer je krijgt , maakt wel verschil. Dichtbij klapdeur en eetzaal is wat lawaaieriger dan daar iets verder vandaan, terwijl de prijs hetzelfde is.

De kamer was netjes en comfortabel; veel keuze bij het ontbijt, dat geeft een dag een goede start.

Goed.

Onthaal was afstandelijk. We hebben een dag gehad dat de kamer niet was schoongemaakt. Je kon de badkamer niet luchten, beetje jammer.

We hebben ons goed geamuseerd tijdens ons verblijf. Goed ontbijt, goed geslapen, leuke bar, prima ligging.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

leuk spijtig van lawaai.

Veel lawaai in kamer boven ons. Heb zelfs om 23 uur naar receptie gebeld. Lawaai heeft geduurd tot 1 uur. Wij moeten geen kamer beneden meer hebben. Hotel door de werken zéér moeilijk te bereiken alsook de parking

Mooie locatie. Dichtbij centrum. Heel goed ontbijt.

Verblijf viel een beetje tegen. Ontbijt was Ok...

Kamer was niet echt proper, stofnetten in de hoeken. Het hoofdbord van het bed hing los en de spiegel van de kast was kapot. De ijskast deed het niet op de kamer.

leuk voor een keer maar zou er niet langdurig willen verblijven
    • Junior Tweepersoonskamer

kamer was een beetje klein rond om hotel is het één grote bouwput

lekker dicht bij het centrum goed ontbijtje eitjes en pannekoek vers klaar gemaakt als je wensen hebt kan hier aan voldaan worden

Toplocatie en uitstekende hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Dat de telefoon op me kamer het niet deed en de stopcontact achter mijn bed was en kon er niet bij. Hier door kon mijn telefoon niet naast me bed.

De locatie was uitstekend en het eten was ook goed.

Perfecte locatie in het centrum; alles prima!

Geen opmerkingen.

Prima prijs-kwaliteit verhouding, keurig schoon, fijn bed en nette badkamer, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, gezellige bar.

Het is een erg leuke stad, maar ik kies volgende keer een ander hotel.
    • Deluxe Kamer

De koelkast koelde niet, één van de twee bedden was niet oké. De bediende aan het onthaal was niet erg behulpzaam en kende de buurt of stad ontvoldoende om zaken aan te raden en om eventueel een reservatie te doen. De kamer kon niet verlucht worden en er hing een muffe geur. De haardroger en de ventilator in de badkamer zagen er ronduit vies uit!

Het ontbijt was gevarieerd en lekker. Het personeel van het ontbijt was vriendelijk en behulpzaam.

Goede uitvalsbasis om Rotterdam te verkennen.

Kamer was warm en slecht verlicht; 2 bedlampjes konden alleen aan. Er hing ook een muffe lucht in het hele hotel. Halverwege ons ontbijt kwam personeel vragen of we nog extra dingen wilden (gebakken ei, roerei, fruit etc). Beetje jammer, we waren al bijna klaar.

Het hotel ligt lekker centraal; je kunt overal te voet naar toe. We hadden parkeerplaats gereserveerd via het hotel en deze ligt aan de andere kant van de weg. Deze mochten we na het uitchecken voor kleine vergoeding dagje extra aanhouden. Echt super! Receptiepersoneel erg vriendelijk en de man in de bar ook. Kan ook goed biertje tappen! Kamer ruim genoeg en prima bed! Ontbijt goed en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Ok voor een snelle nacht, eenvoudig proper en hygiënisch. Niet geschikt voor een city-trip.

Lawaai 's morgens als mensen de slaapboot verlaten. De metalen trappen maken erg veel lawaai. Ook de werken rondom de hotelboot beginnen erg vroeg en jagen je uit je bed.

Heb niet ontbeten of gedineerd, enkel geslapen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Aangenaam leuk en gezellig
    • Junior Tweepersoonskamer

Het ontbijt kon beter. We hadden al gegeten toen men ons kwam vragen of we een eitje wilden hebben. De bediening was te weinig aanwezig en het aanvullen van het buffet ging stroef. Jammer, want van het ontbijt geniet ik het meest. We hebben 1 keer avondmaal bij jullie genomen, de roséwijn viel ons erg tegen alsook de prijs ervan. De douchewand is veel te klein zodat we heel voorzichtig moesten douchen.

De kamer was zeer netjes. De mogelijkheid om een parkeerplek te huren. De prijs.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima kamer qua bed en badkamer voor kort verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Iets gehorige kamers onderling en vooral lawaai met schoonmaak trolleys in de ochtend over de gallerij. Met regen had de kamer een hoge luchtvochtigheid.

Prima kamer qua bed en badkamer voor kort verblijf.

Goede locatie maar slechte kamers, zachte matras en geen ventilatie mogelijk!

Zie boven!goede locatie ,

Het ontbijt was heerlijk en zeer vriendelijk personeel! Kamers beneden zijn slecht, geen ventilatie en stonken. Zachte bedden, maar je kan wel kopje thee maken op kamer.

Leuke ligging, een goed ontbijt, maar kleine kamers en duur voor wat je krijgt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Terras

Op foto's leken de kamers veel ruimer en klassevoller. Het leek ook dat we een 'terras' aan het water hadden, maar eigenlijk zaten we gewoon naast de receptie. Het rookalarm ging in elke kamer 's nachts omstreeks 3u af zonder te weten waarom. Ik had een parkeerplaats gereserveerd voor 2 dagen maar kreeg er maar één voor 1 dag. De kamer zou vrij zijn rond 15u, toen we er waren hebben we tot 16u moeten wachten om er in te kunnen.

Het ontbijt was goed De privé parking was heel veilig en dichtbij

Niks mis mee !!

Airco stond veels te koud. En konden wij niet regelen. Dus uiteindelijk helemaal uit gezet

Kamer was 👍 Fijne bedden. Mooie badkamer. Parkeren bij t ibis hotel was prima. En je loopt zo t centrum ( markthal ) in.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van H2OTEL Rotterdam