Beoordelingen over Best Western Plus Hotel Haarhuis 4-sterren

Stationsplein 1, 6811 KG Arnhem, Nederland

#10 van de 16 hotels in Arnhem

Een aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vloerbekleding restaurant en sommige gangen kan een opfrissingsbeurt gebruiken.

Uitgebreid ontbijt dat al vanaf 6.30 Hr kan genuttigd worden. Prima bedden, WiFi en verhouding prijs-kwaliteit. Ligging tegenover treinstation. We waren hier voor een wandelvakantie door de Veluwe. Prima uitvalsbasis gezien het uitgebreid aanbod OV.

Tegenvallende service en matige kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel in restaurant en bar waren plichtmatig, hadden meer oog voor elkaar dan voor de klanten, ondanks dat het niet druk was. De kamer was ongelukkig ingericht, met bv. een tv aan de zijkant van het bed. Badkamer: douchegedeelte van het bad was gevaarlijk glad. het zakdoekjesdosje onbereikbaar weggewerkt. Ik zal dit hotel niet aanbevelen.

Ontbijt was redelijk.

Een uitstekende overnachting gehad op een perfecte ligging
    • Superior Deluxe Kamer

Aangezien de kamer pal boven een uitgang van een tunnel bevindt, is het verkeer 's avonds duidelijk hoorbaar.

Wij hadden een kamer op de 5e verdieping, onlangs gerenoveerd en deze was voorzien van oa sauna en een dakterras. Een heerlijke kamer!

Aanrader!

Praktische locatie bij het station. Klassiek hotel. Vriendelijke en behulpzame (bij het stallen van de fietsen) nachtportier. Uitgebreid en goed ontbijt.

Redelijk hotel

Zeer gunstige ligging bij het station. Wij hadden een kleine kamer onder het dak. Het was er erg warm en door de ligging van de kamer viel er nauwelijks te ventileren.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Het aardige personeel en de ligging aan het bos

Het ontbijt. In de meeste hotels is het tegenwoordig beter met goede muesli en biologische producten en de plakjes kaas en vleeswaren lagen open en bloot met vliegen er op

Het aardige personeel en de ligging aan het bos

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Smoezelige kamer met een grandioos ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een ronduit smoezelige kamer met een niet schoongemaakte badkamer en een vieze handdoek. Daar heb ik melding van gemaakt maar werd nogal laconiek op gereageerd.

Ontbijt en de bedden waren perfect

Genieten in mooi, klantvriendelijk hotel op fantastische locatie

Het vegetarische gerecht wat we bestelden in het restaurantgedeelte viel ons heel erg tegen, we hebben dit direct gemeld. De borden werden opgehaald en we kregen een alternatief. Top geregeld! Vooral omdat later alleen het alternatief op de rekening stond en niet het oorspronkelijk bestelde gerecht. Heel klantvriendelijk gereageerd op onze teleurstelling. Compliment!

De locatie van dit hotel is top! Op loopafstand van centrum Arnhem, tegenover station, tegenover bioscoop, kortom super! Auto parkeren kan vlakbij in parkeergarage. Ontvangst in hotel was vriendelijk en vlot. We kregen een mooie kamer met heerlijke bedden en kussens. Het ontbijt was ook echt heel goed. Kortom: we hebben genoten van dit verblijf en komen zeker nog eens terug!

Goed.
    • Superior Deluxe Kamer

Dat de liftdeur traag was. En het fruit niet van kwaliteit was, zag er niet mooi uit. Geen smeerkaas, pate of kuipjes jam. De sinaasappels moest je zelf snijden en persen, er stond geen kan vers klaar. Waren nog aan tafel en de borden en bestek werd al voor je neus weggehaald.

Hotel mooi centraal gelegen. Alles op loopafstand. Mooie kamer. Alles aanwezig. Bed prima!

Een heerlijk gastvrij verblijf waarbij ieder voor je klaar stond!

Jammer dat er geen tuin bij was, maar gelukkig zijn er in Arnhem genoeg parken!

De kamer was ruim, met airco, reuze bij het tropische weer toen wij er waren! Goede bedden, lekker bad en de kamer werd iedere dag goed verzorgd. Alle mensen die er werkten waren reuze behulpzaam.

Zakelijk
    • Budget Eenpersoonskamer

Prijs kwaliteit verhouding niet helemaal in balans. De badkamer was niet geheel schoon en op een kamer werkte de airco niet. Het airco probleem kon niet verholpen worden dus een andere kamer gekregen. Deze kamer was groter maar had geen airco, deze kamer was wel koeler.

Het ontbijt en personeel

Prima vermaakt en mooie omgeving als je van fietsen en historie (WW2) houdt..
    • Budget Eenpersoonskamer

Restaurant heeft beperkte keuze aan hoofdgerechten. Eten was op zich wel prima van kwaliteit. Gehorige kamers, je kan bv het gesprek tussen je buren volgen als je in bed ligt. Fiets moet je stallen beneden achter de personele ruimtes, je kijkt dus zo de koelcel in als die bv openstaat.

Ontbijt was uitstekend. Vooral het Engels ontbijt, en dat mis je nog wel eens in andere hotels.. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, Relaxe chillcorners nabij de receptie. Bedden slapen lekker en kamers zijn goed ingericht.. WIFI bereik uitstekend.

ca va
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na herboeking nog een verkeerde kamer met tapijt. Ik had eentje zonder gevraagd wegens allergie. Gelukkig was de themakamer van jaren 50 vrij. Goed opgelost aan balie. Slecht opgelost door een zekere Renee na telefonisch contact en wilde zelfs toen geen bevestiging doorsturen. Wel toen een bevestiging gekregen van booking.com. Allemaal bizar en slecht georganiseerd.

ontbijt lekker en verzorgd en genoeg

Fantastisch hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enige puntje, is dat de badkamer niet heel erg veel privacy biedt.

Erg mooie, frisse kamer. Fantastisch ontbijt. Perfecte locatie voor een citytripje Antwerpen.

prima prijs kwaliteit
    • Budget Eenpersoonskamer

eenvoudige badkamer, maar voldeed wel

redelijke prijs voor een overnachting met ontbijt. ik had de budget 1 persoons kamer. niet erg groot maar voor een nachtje prima. alles was er, kluisje, mini buro met koffiezet mogelijkheid, tv en 1 persoonsbed. helaas geen bad, maar wel een douche met toilet. beetje oud, maar alles was schoon.

Erg fijn verblijf in hartje Arnhem

Klein puntje: we waren met een groep van 20 en er zou een tafel gereserveerd zijn. Dit was niet het geval, waardoor we een half uur moesten wachten tot we konden ontbijten.

Heerlijk ruime kamer met een comfortabel bed. Het ontbijt was fantastisch: alles vers en ruime keuze. Het personeel heeft ons goed geholpen en was heel vriendelijk.

Rustig en luxe verblijf midden in Arnhem

De kamer was zeer comfortabel. Een heerlijk bed, ligbad en luxe badkamer. Een zeer rustige ligging, waardoor je nauwelijks merkt midden in de stad te verblijven. Ook het ontbijt was zeer goed verzorgd. We hebben erg van ons verblijf genoten.

Een goed hotel
    • Budget Eenpersoonskamer

Dat in het hotel het 100 jarig jubileum gevierd werd. Je kon in de avonduren nergens gebruik van maken.

De accommodatie bevindt zich aan de overkant van het station, dat vond ik erg prettig!

Locatie is erg goed.

Ontbijt was wat chaotisch georganiseerd, en de badkamer lichtknop zit op een onhandige plek.

Locatie is erg goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. En ook de kamer en het bed zijn uitstekend.

Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Niks, alles wat tiptop in orde. Het was erg druk bij het ontbijt maar er kwam direct iemand het tafeltje schoonmaken dus geen klachten daarover!

Vriendelijk, behulpzaam personeel. We kregen een upgrade naar een superior room, super! Erg mooie kamer en luxe grote badkamer, top! Heerlijke bedden, goede douche; zou er zo weer geen gaan!

De ligging in het centrum.

Veel te klein bad, kon er net in zitten, maar daar hield ook mee op. Als ik wilde liggen zaten mijn schouders in de knel en staken mijn benen over de rand tegen de muur.

De ligging in het centrum.

Prima hotel met zeer centrale ligging.

Kamers aan de warme kant.

Zeer centrale ligging tegenover centraal station. Op paar minuten loopafstand van centrum/Korenmarkt. Zeer geluiddichte kamers met de ramen dicht. Wel aan de warme kant. Prima boxspring bedden. Mooie badkamer. Vriendelijk personeel. Royaal ontbijtbuffet.

We hebben een heerlijk weekend gehad bij Haarhuis in Arnhem, voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt viel me een beetje tegen. Ik vond dat er te veel ongezonde producten werden aangeboden, o.a. te veel zoetigheden.

De kamer was uitstekend: bed en badkamer waren beide van uitstekende kwaliteit!

Ontspanning!

Er is wel nood aan het vernieuwen van de kamers. We hadden ons een iets luxuezere badkamer voorgesteld voor de junior suit. Maar al bij al heel proper onderhouden!!

Lekker eten in perron 5! Super vriendelijk personeel!

Voor herhaling vatbaar!

Op loopafstand van Centraal Station en Korenmarkt. Schone, ruime kamers tegen een nette prijs. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Privé parking.

Ons verblijf met de vrienden was helemaal goed.

Het ontbijt was goed. Het meest zijn ons de medewerkers van het Hotel Haarhuis bevallen., heel vriendelijk, spontaan en behulpzaam. Service in een woord geweldig.

Prima locatie tegenover het station in Arnhem.

Opletten voor rolstoelgebruikers. Er zijn veel op -en afstapjes in de gangen naar de kamers. Informeer daar naar.

Prima locatie tegenover het station van Arnhem, dus met de trein komen. Je zit meteen in het bruisende hart van Arnhem. Prima kamer en heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. Ook in de kamers aan de voorkant kun je rustig slapen. Kamers voorzien van airco en kluisje.

Geweldig!

De kamer was bijzonder warm. Verwarming stond uit maar de verwarmingsbuizen waren wel gloeiend heet. Dit aangegeven bij de receptie. We hebben met het raam open geslapen.

De ontvangst was hartelijk, en hartje centrum natuurlijk

Gewoon even er lekker tussen uit met de pasen.

Het ontbijt 2e Paasdag !! Oude kaiserbroodjes taai en klef en dat was ook zo met de croissants. Hebben dit al meerdere keren meegemaakt tijdens ons verblijf met pasen en het ook toen gemeld. Erg jammer en dat voor zo'n hotel !

1e Paasdag was het ontbijt voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Was prima

Ontbijt ruimte wat ongezellig en de cappuccino was lauw.

Dat we totAal geen last hadden van het Omgevingsgeluid. Het bed lag ook heerlijk ook de hoofdkussens

Prima hotel op perfecte locatie!

Het enige wat ik miste was een klein afvalbakje op tafel bij het ontbijt, voor je theezakje, eischillen e.d. Ontbijt was verder heerlijk!

Ik had gezien de locatie (tegenover station) verwacht dat mogelijk last zouden hebben van geluidsoverlast, maar we hebben niets gehoord. Bedden waren prima!!

Het is dat we zelf goed gehumeurd waren dus, na extra betaling helemaal top.

Ik dacht dat alke kamers daar ruim waren op de gang leek het wel een gevangenis, maar na extra betaalt te hebben kregen we een grote mooie kamer. Op het nieuwe gedeelte.

Na extra betaalt te hebben kregen we een kamer met meer comfor.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ietwat oubollige uitstraling, maar niet storend.

De kamer troffen wij schoon en netjes aan. Top verzorgd en geluiden van buitenaf waren gedemd. De vrouw van de receptie was met inchecken erg vriendelijk. Het was precies zoals op de foto’s tijdens het boeken te zien is.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Ik koos het hotel uitsluitend vanwege de ligging tegenover...

De ligging is tevens een nadeel.

Ik koos het hotel uitsluitend vanwege de ligging tegenover het station: ik moest de volgende ochtend een internationale trein halen om 7.30 uur.

Prima. Zijn tevreden

Had melding gedaan wbt hygiëne toilet.Is meteen opgelost. Keurig. Kan gebeuren maar jammer dat het heeft plaats gevonden. Voor ons mocht de ruit van slaapkamer naar badkamer meer geblindeerd

Heerlijk bed

Op het incident met dat personeelslid na een prima verblijf. Helaas is dat hetgeen blijft hangen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben een zeer slechte ervaring opgedaan met een dwaas personeelslid wat het nodig vond om ons op zeer ongepaste en asosiale wijze aan te spreken/schreeuwen op gedrag wat niet van toepassing was. Dreigen dat we buiten konden gaan slapen en meer van die onzin. Een enorme domper op ons gezellige weekend. Zeer ongepast.

Prima kamers, schoon en op steenworpafstand van het centrum van Arnhem

Uitstekend.

De accommodatie ligt dicht bij het centrum. Het personeel is zeer klantvriendelijk. Het ontbijt was super. Zeker een aanrader om naar Hotel Haarhuis te gaan.

Prima basic hotel voor weekendje Arnhem op loopafstand van de binnenstad en horeca.

Hotel tegenover het station (geen last van) en perfect gelegen tov de stad. Hele basic kamer maar voldoende voor kort verblijf. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Prima plek voor weekendje arnhem. Buiten hotel ontbeten in erg leuk ontbijtrestaurant Babo. Op loopafstand van de binnenstad en heel veel leuke horeca. Parkeergelegenheid bij het hotel. Niet veel plekken, maar bij het station is vast ook nog wel een parkeergarage.

Vriendelijk personeel, zowel aan der balie als in restaurant.
    • Budget Eenpersoonskamer

Ik had een zogeheten budgetkamer, maar gerafelde vitrage is wel erg droevig.

Vriendelijk personeel, zowel aan der balie als in restaurant. Uitstekende ligging voor treinreizigers.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Een overheerlijke carnavalsvakantie voor onszelf

badkamer. Erg koud en toilet papier hing op een onhandige plaats.

De ligging was super. Van het hotel uit gemakkelijk te voet de stad verkennen. En met het openbaar vervoer aan de overkant de omgeving verkennen. Heel vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt en een gezellig restaurant voor heerlijke lunch en diner.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Super verblijf, zal het zeker aanbevelen!

De grote van de kamer. Wij hadden de superior kamer, maar vond de prijs iets te hoog. Verder alles top!

Mooie schone kamer, goed en uitgebreid ontbijt en aardig/behulpzaam personeel!

Mooie locatie met gedateerde uitstraling, alles na de receptie

Hygiene, vieze tapijten (vlekken) gedateerde kamers, gangen met gevangenisachtige uitstraling (deuren) zeep en shampoofles leeg, pas tijdens douchen opgemerkt, aangegeven bij receptie, tv zenders stopten, volgens receptie bekend fenomeen bij sommige zenders

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prima hotel op loopafstand van het centrum

Zaterdagnacht, toch wat overlast van het uitgaanspubliek buiten, ondanks kenmerk 'Geluiddicht' van de kamer. Parkeren in de openbare parkeergarage onder het station.

Een uitgebreid ontbijtbuffet. Prima kamer, heerlijk bed.

Ligging perfect, moeder die er een nachtje uit gaan willen graag lang en warm douchen.

Helaas deed onze tv het niet goed. Sprong steeds op C1 module. En het water van de douche/bad werd niet warm genoeg. Dit was voor ons echt een groot minpunt.

Perfecte ligging! Ontbijt was zeer uitgebreid en werdt tijdig aangevuld.

Het ontbijt was inderdaad heerlijk en ook de bar/lounge...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deur tussen kamer en badkamer kraakt behoorlijk. m.n. 's nachts vervelend. En het raam 's nachts open was geen optie vanwege straatlawaai.

Het ontbijt was inderdaad heerlijk en ook de bar/lounge waren gezellig.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Het was een heerlijk verblijf in een fijn hotel met prima service en attent personeel.

De parkeerkosten zijn aan de hoge kant. Als je in de parkeergarage parkeert en net voor 12 uur 's nachts aan komt en tot 10 uur de volgende ochtend parkeert, moet je meer dan 15 euro betalen. We waren ruim 2 dagen in Arnhem en moesten 48 euro betalen. Misschien een idee om aan te geven waar je goedkoper parkeert op welke loopafstand?

Het ontbijt was zeer bijzonder en enorm uitgebreid. Heerlijk vers brood en een paar warme gerechten. Ik zou werkelijk niet weten, wat ik hierbij mis. Er was zelfs prosecco.

prima verblijf voor korte duur.
    • Budget Eenpersoonskamer

de 1 persoonskamer is wel erg klein en de gang daar met de zware deuren vond ik lijken op een gevangenisgang.

snelle opvolging op technische vraag. ontbijt was prima. Hotel is prima centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

op zich mopper ik iet

gedateerd hotel

Hotel wat gedateerd, maar voor een nacht wel ok. Het ontbijt op zich was prima, maar de ontbijtzaal was ook echt een weinig sfeervolle zaal.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prima kamer op een toplocatie.
    • Budget Eenpersoonskamer

De lift was kapot of werd vernieuwd en het koffieapparaat in de ontbijtzaal werkte niet goed.

Toplocatie, dichtbij het station. De de budgetkamer is klein maar netjes. Voldoet aan alles wat je mag verwachten.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Zeer comfortabel hotel waar je je als gast welkom voelt.

Dit is een uitstekend hotel. Het is precies wat je verwacht in deze prijsklasse. Wij hadden een superior kamer en het was zeer comfortabel, ruim en schoon. De bedden zijn uitstekend. Het personeel is zeer attent, vriendelijk en behulpzaam. De lobby is gezellig en smaakvol ingericht. Dit hotel draait met aandacht en liefde, heel fijn. Het ontbijt is ook zeer goed. Als feedback zou ik nog het lichtplan willen aansnijden. Wij hadden weinig ramen en het was vrij donker in de kamer ondanks de lampen. Wij komen hier nog wel eens terug.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Ontbijt was prima.

Voor de prijs en een 4 sterrenhotel verwachtte ik wel een betere kamer. Uit de deurpost was het kettingslot gesloopt met de gaten nog in de post. Deuren waren beschadigd en er was een klein tafeltje met 2 plastic stoelen voor het bureau gepropt. Overal in het hotel hingen rook en drugsgebruik verbod. Daar laatste impliceert dat ze daar kennelijk veel last van hebben gehad. Geeft mij geen fijn gevoel als gast.

Ontbijt was prima. Bed was comfortabel

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prima centraal gelegen hotel.

Parkeren is prijzig. Bij het hotel klein parkeerterreintje waar dezelfde prijs berekend wordt als in de parkeergarages.

De ligging in het centrum van Arnhem. Maar toch geen last van verkeersdrukte.

Goede uitvalsbasis om Arnhem te verkennen

De kamers zijn wat aan de smalle kant voor twee personen, maar prima als het wordt gebruikt als uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Fijne locatie in het centrum met een fantastisch ontbijt

Prima hotel!

Van de 4 muren, was diegene met de meeste ramen het geluid dichtst. We sliepen aan de straatkant, nagenoeg geen geluid van de bussen en auto's. Gesprekken op de gang kon je letterlijk mee luisteren.

Ruim bed

De slot op de deur en het systeem tot het aandoen van de lampen zijn oud. Niet alle zenders op de tv deden het.

Ontbijt was overtreffelijk. Geen geluidsoverlast, van zowel binnen als buiten. Ideaal!

Goed , net en degelijk hotel

Hotel had net wat meer sfeer mogen hebben. Ook parkeren was niet ideaal.

Zeer nette kamers, goed ingericht en ruim zat. Goed hotel, maar geen toppertje...

Mooi hotel in het centrum

Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. De kamer netjes en een heerlijk bed. Niet groot, maar wel ruim genoeg om lekker van te genieten. Zeker voor een avondje weg in Arnhem is dit ideaal.

Heerlijk ontbijt en heel tevreden over het personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer kwam niet overeen met wat Booking.com aangeeft op de bevestigingsmail. In tegenstelling met wat zij hadden aangegeven, queensize bed, moesten we het stellen met 2 enkele bedden.

Heerlijk ontbijt en heel tevreden over het personeel.

Top hotel comfort qau bedden viel tegen.

Comfort kamer en dan geen vast 2 persoons bed. Mooi gerenoveerd maar de bedden verwacht je een twee persoons bed en geen losse 1 persoons bedden en zeker niet voor een comfort kamer. Jaar geleden ook geweest in dit hotel toen upgrade gehad naar de luxe kamer was perfect voor toen 2 nachten nu 1 nacht en gezien de bedden maar goed ook! (Helaas want het hotel is perfect)!

Locatie/ personeel top

Netjes en goede locatie, maar erg saai en oubollig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel komt op de foto's mooier over dan in het echt. De kamers zijn erg standaard en sfeerloos, het komt allemaal vrij oubollig over. De gang naar onze kamer had meer weg van een gevangenis dan van een hotel.

Comfortabel, goede locatie en prima ontbijt!

Als ik dan toch iets zou moeten noemen dan is het dat de badkamer erg mooi is maar wel in het midden van de kamer staat en voor groot gedeelte van glas is. Op het toilet kun je dus gewoon je kamergenoot zien en vice versa... :-)

Wij hadden de geluidsdichte superieur kamer. Fantastisch. Inderdaad muisstil, ruim, schoon en met Nespresso koffiemachine. Locatie perfect. Alles gemakkelijk aan te lopen en openbaar vervoer voor de deur. Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk verblijf, goed hotel en een levendige stad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb niet echt een minpunt kunnen ontdekken, wel staat er regelmatig een bus voor de deur die bij het hotel hoort die het zicht vanuit de Lobby ontneemt, maar het was Kerst toen ik er was dus denk dat het buiten de feestdagen erg meevalt

Mooi hotel op een gunstige lokatie in Arnhem.Uitgebreid en gezond ontbijt.Mooie kamer( comfort).Zelfs aan straatkant is van geluidsoverlast geen sprake, natuurlijk niet geheel stil want Arnhem leeft :)

Hotel dichtbij het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gedateerde kamer en badkamer. Ontbijtbuffet (zoals het werd gepresenteerd) viel mij tegen.

Locatie is goed, dichtbij station en centrum. Kamers zijn ruim. Koffie en theefaciliteiten op de kamer. Personeel achter de balie is vriendelijk en gastvrij.

Prima, leuk hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

koffie uit apparaat eetzaal lauw. Er wordt niet genoeg bijgevuld, zuivel weinig, vaak lege flessen. Wij hadden een comfortkamer geboekt met 2 losse bedden, bij aankomst sleutel ontvangen, helaas was de kamer niet schoongemaakt, vuile handdoeken in de badkamer, 2pers bed ipv losse bedden.Om een andere kamer gevraagd, jongen vd receptie gaf aan dat deze kamer ook 2persbed had, maar er konden wel 2 aparte dekbedden gegeven worden. In de kamer aangekomen blijkt dat het gewoon 2 losse bedden zijn, heb zelf met de toevallig aanwezige housekeeping geregeld dat de bedden apart opgemaakt konden worden Gelukkig van 4e verdieping naar de 2e.Kamer was prima, jammer dat receptie niet weet dat de bedden apart zijn en ook zo kunnen worden opgemaakt.

comfortkamer prima, locatie perfect, uitstekende isolatie ramen, je hoort helemaal niets van het verkeer. Leuke bar met een vriendelijke barkeeper.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Hadden voor een Kerstconcert een overnachting geboekt.

Vond wel jammer dat fruitpers in ontbijtruimte nogal herrie maakte. Op kamer miste ik een koelkastje en jammer dat raam niet makkelijk open bleef staan. Maar verder waren mijn zus en ik zeer tervreden

Ontbijt was goed. Matras was prima en kamer zag er goed verzorgd uit.

Wij hebben genoten!

Het was vrij donker in de kamer ‘sAvonds. De lampen gaven niet echt veel licht.

De kamer die wij hadden lag op de hoek, heel stil aan het eind van de gang. Heerlijk rustig.

Voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben een upgrade genomen, deze kamer was uitstekend met gezellig uitzicht! Het ontbijt heerlijk, goed gevarieerd, een klein minpuntje: de tafels zouden wat sneller afgeruimd kunnen worden

kamer aan de voorkant van het hotel, erg lawaaierig door verkeer (tunnel, bussen, trein, auto's). Glazen wand van de badkamer laat veel zien, niet handig voor privacy en licht aan in badkamer 's nachts is jammer voor de partner want die wordt dan ook wakker.

Groede bedden, grote kamer, vriendelijk personeel, fijn ontbijt.

dat de tafels niet gedekt zijn bij het ontbijt dat je met je...

dat de tafels niet gedekt zijn bij het ontbijt dat je met je bord een plaats moet gaan zoeken. heel veel 4 persoonstafels die bezet zijn met 2 personen het is volgens mij een kleine moeite om die uit elkaar te schuiven. en thee en koffie in kartonnen bekers vinden wij ook een groot minpunt. dit verwacht je bij een 2 of 3 sterren restaurant maar niet bij een 4. ook geen afvalbakjes op de tafels. op het ontbijt zelf was niets aan te merken ruime keuze.

De ligging is perfect!

De prijs voor parkeren is te zot voor worden. Als je €150 per nacht betaald mag je minstens verwachten dat je gratis kan parkeren. De parkeerplaats is erg krap en je loopt een groot risico op krassen en deuken. Het ontbijt op de kamer viel ons ook tegen. De transportkar was te ranzig om aan te raken. Weinig diversiteit.

De ligging is perfect!

Het diner was heerlijk. Ontbijt ook oké.

Was erg koud op de kamer. Best kleine kamer.

Kamer was op de 4e etage, was erg koud. Kreeg het niet warm. Parkeren achter het hotel kon ik niet vinden in het donker, en ik ken de weg niet uiteraard. Stond aan de overkant op -3 in de garage.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

IK WIL NOG EEN KEER!!!!

Als ik ergens over mag zeuren: de sinaasappelpers was een onding. Maar goed, dan heb ik echt moeten zoeken naar iets wat me tegen viel.

Serieus: alles! De ligging is perfect, dr kamer was top (upgrade gekregen...SUPER BEDANKT!!), personeel is super vriendelijk en het ontbijt was gewoon goed (verse zalm, scrambled eggs, verse jus, op verzoek heerlijk glitenbrij brood, etc).

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Teleurstellend.
    • Budget Eenpersoonskamer

Ik boekte een vrij prijzige eenpersoonskamer. Op de recensies las ik over enorm fijne bedden en een mooie douche, et cetera. Echter, was van dit alles op mijn kamer geen sprake. Enorm kleine kamer met een klein eenpersoonsbed. In de douche stond je gewoon op de koude badkamervloer met enkel een gordijntje die je dicht kon doen. Deze kamer was het geld wat ik ervoor betaalde niet waard en ik raad mensen die alleen reizen dan ook aan een tweepersoons kamer te boeken, aangezien die wel mooi schijnen te zijn.

Het ontbijt was vrij uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Om in Sinterklaas stijl te praten: Heerlijk weekendje was gekomen.

Niets, het was perfect.

We zijn al eerder in Arnhem geweest, maar dit hotel overtrof alles. Het was in een woord fantastisch. Attent en aardig personeel. Er was rust in het hotel, je kon de tijd nemen om te ontbijten (heerlijk trouwens, vooral de verse zalm), het diner was goed en zitten in de foyer was heerlijk. Vooral het uitzicht op de drukte van het station was prachtig. Onze kamer keek er ook opuit en we hoorden niets. We kregen ongevraagd 2 kamers naast elkaar en er werd niets voor berekend. Alles wat we wilden bezoeken lag voor ons op loopafstand, kerstmarkt in de Eusebiuskerk, natuur markt in Sonsbeek. Ook hebben we gewoon met de stadsbus een deel van de stad bekeken en we kwamen weer terug op het station, zo kon de auto blijven staan. Gezellige stad om te winkelen met genoeg horeca om te genieten van warme chocomelk. Het was een koud weekend.

Prima voor een nachtje

De kamer was erg warm en het raam opendoen was geen optie omdat het buiten min 1 was. Verder zijn de kamers ongezellig verlicht.

Fijne bedden en een nette badkamer.