Beoordelingen over Hajé Restaurant de Aalscholver 3-sterren

Rijksweg A6 de Aalscholver 2, 8218 PW Lelystad, Nederland

#8 van de 11 hotels in Lelystad

Prima motel, gelegen aan de A6: die hoor je wel.

Gehorigheid en dicht aan de A6

Prima motel, gelegen aan de A6: die hoor je wel. Verder ideaal als je de natuur in wilt. Heerlijk ontbeten: echt een *****luxe en uitgebreid all day breakfast! Wel wat gehorig, wij hebben het prima getroffen en echt genoten!

Het was een mooi hotel in een geweldig omgeving.

Helaas de kamers zijn aan de kleine kant, wat vind ik nog vervelend was de viezigheid die aanwezig was. In de wc heb ik een aansteker gevonden en de wasbak was vies. Onder de bed lag stof en plastic flessen. Overal was stof en het was niet stofzuigt. Ik heb een klacht ingediend en hoop ik voor de andere gasten dat schoon was.

Het was een mooi hotel in een geweldig omgeving. Het personeel was vriendelijk in de restaurant. Het ontbijt was goed, je kan kiezen tussen verschillende ontbijt en de prijs was goed.

Mevrouw bij receptie is zeer vriendelijk

Kamers zijn verouderd, geen airco, alleen Nederland 1 tm 3 op tv, keuze op menukaart beetje karig, geen buffet ontbijt.

Mevrouw bij receptie is zeer vriendelijk

Prima voor doorgaande reiziger

Voorlichting fietsknooppunten. Koffie/thee met waterkoker? Ventilatie op warme dagen

Prima personeel.leuke kaart. Minder was de "inloop" douche. Dit was een verlaagde (weliswaar met hoge drempel) badkuip met douchekraan. Levensgevaarlijk helaas. Maar ik kom zeker terug als ik in Almere of Lelystad moet werken

Overnachting bij tankstation.

Aan autoweg achter tankstation in houten kamer boven het water. Het bad lag verdiept in de vloer, douchen in bad. Erg warme kamer er was geen airco. Ontbijt kon ik kopen in de.cafetaria die bij het tankstation hoort.

Behulpzame dame, deed haar best. Het brood en de gebakken eieren waren lekker.

Prima verblijf voor één nacht. Verrassend!

Het was erg warm toevallig die nacht, en er was geen airco aanwezig. Daardoor erg benauwd op de kamer en deuren openzetten was beperkt mogelijk. Niet alle deuren van de kamers hadden een functionele hordeur. Een ventilator aan plafond had een fijne oplossing kunnen zijn, en niet erg kostbaar?

Mooie locatie , wat je niet verwacht van een soort weg hotel. Leuke oplossing met de woonboot achtige hotelkamers.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Hartverwarmend

Eigenlijk niets. We zijn best kritisch aangelegd maar geen minpunten

Vanaf het eerste belletje tot het eind in 1 woord hartverwarmend. Wij kwamen om droevige redenen (sterfgeval) maar de ontvangst (zonder dat ze de reden kende van overnachting) was persoonlijk, professioneel en ondanks kleine kamers goede faciliteiten en vooral gezellig. Ontbijt heerlijk en niet onbelangrijk, heel betaalbaar! Wij konden echt even tot rust komen en zijn erg dankbaar. Volgende x komen we zeker weer, hopelijk dan onder andere omstandigheden.

Jammer

Bij reservatie reeds doorgegeven dat ik graag dezelfde kamer had waarin ik reeds verbleef (eerste nacht werd geboekt door anderen). UIteindelijk bleek na de eerste nacht de hele kamer opgeruimd door de poetsvrouw, alle persoonlijke spullen werden bij elkaar geraapt en in een hokje geplaatst... wat betreft privacy is dit een serieuze blunder. Indien de opmerkingen bij de reservaties gelezen zouden worden, had dit niet kunnen gebeuren. Er werden excuses en ontbijt aangeboden. Jammer dat dit heeft moeten gebeuren...

Een mooie rustige plek waar ik heerlijk heb geslapen en verbleven.

Het was niet zo schoon. Lag wel wat stof en wc was vuil. Eten mogen ook lekkere gewone broodjes zijn.

Dat het super rustig was geen geluid ondanks dat het aan de snelweg was. De ruime kamer. Ruime en heerlijke douche

Prima om 1 nachten te slapen, maar niet langer

Te weinig licht in de kamer. In de badkamer geen enkel haakje of stang om de handdoeken op te hangen. In de douche geen mogelijkheid om zeep of shampoo op te zetten.

Geen ontbijt, deze was op zondag te laat. Konden wel een lunch pakket kopen. Aardig personeel

Leuk last minute verblijf, rustig, maar de problemen met de riolering waren helaas een minus

Er was iets mis met de riolering waardoor de toilet en ook de kamer gestonken heeft. Onder het bed zat heel veel stof.

Het was rustig, midden in de natuur, vriendelijk personeel

Rustige locatie, ondanks de nabijheid van de snelweg

Neem iets mee tegen de muggen, was ik vergeten, of misschien kan het hotel iets verstrekken. Dat is echt nodig bij het water.

Rustige locatie, ondanks de nabijheid van de snelweg

Leuke lokatie, basale accommodatie maar goede prijs.

Zij hier wel vaker geweest, maar nu was hygiene slecht. In badkamertje lagen bebloed verband en dode vliegen..... bah

Leuke lokatie, basale accommodatie maar goede prijs.

Ik kwam laat aan, personeel was al naar huis.

Ik kwam laat aan, personeel was al naar huis. Geen stroom.. Hele avond/nacht en ochtend in het donker gezeten. Bij uitchecken aangegeven... Maar ze hebben er niks aan gedaan.

voldeed aan mijn verwachtingen

Dat het slot niet werkten , moest nieuwe batterijen in . en helaas waren eerst de sleutels kwijt . warm watterlijding na kijken,zoem en piepend geluid

Een heerlijk verblijf na een hele dag cursus. Een volgende keer zou ik deze kamer weer willen nemen.

Nou ja, er had wel iets beter stofgezogen mogen worden... Maar buiten dat echt wel netjes en schoon. Zeker een aanrader.

Het weer zat ontzettend mee, daarom was de locatie nog meer aantrekkelijk. Echt mooie kamer voor een paar nachten. Fijne douche! Goed bed, bureau plekje, mooi uitzicht en heel vriendelijk personeel! Goed en gezellig restaurant. Leuk winkeltje ook!

Heel aangenaam en simpel.

Uitstekende ligging vlakbij Lelystad aan de Oostvaardersplassen. Uitstekende kleine Lodge gelegen aan de achterzijde met zicht op de plas. Open douche (zichtbaar) in de kamer was spectaculair.. vreemd - maar alles naar wens! Personeel in HAJE buitengewoon aardig. Geweldig ontbijt met zelfs ayurveda- menu-opties. Ideaal voor natuurliefhebbers.

Grappige plek, verrassend omdat je er weinig verwachtingen van hebt gelet op de ligging

Eten viel tegen, dat viel wel in de categorie "wegrestaurant" en "snelle hap".

Ligt weliswaar langs de snelweg maar tegen de Oostvaardersplassen aan, leuk opgezet, kunt er ook wat rondlopen en vanaf je terras vogels kijken als je er niet midden in de winter bent!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima geschikt voor als je alleen overnachting nodig hebt

In de nacht keiharde dreunende bonkmuziek waardoor we tot 2 uur wakker hebben gelegen. Jullie medewerkster vermoedde dat dit om vrachtwagenchauffeurs op het parkeerterrein ging. Erg irritant omdat het verder zo'n mooie rustige plek is.

Basic voorzieningen, meer hadden we niet nodig.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Eten is goed.

TV ontvangst - weer - zeer slecht. Wifi werkt totaal niet. Men kwam met de smoes van de storm. De vorige keer was het de sneeuw: Klaas eis/koop gewoon een goede TV en Wifi installatie!

Eten is goed.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

prima voor een verblijf van 1 nacht als je geen zin hebt om verder te rijden.

De ligging aan de A6 maakt het noodzakelijk om eerst 7 kilometer door te rijden naar de eerste afslag en vervolgens diezelfde afstand weer terug via de andere rijstrook.

De ligging direct aan het water is leuk, de benen begroeten je 's morgens zodra je de deur opent. De kamer doet erg denken aan een Amerikaans motel, erg basis, maar schoon en comfortabel.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Goed geslapen en hotel (mag de naam niet hebben) goed bereikbaar. 1 nachtje te doen.

Kamer rook muf. Ook erg klein. Douche met instap in badkuip welke verlaagd in de grond zat was gevaarlijk omdat bij het openen van de deur je direct in de badkuip moest stappen. Weinig privacy omdat het looppad naar de andere kamers voor je eigen kamer met raam langs loopt. Tevens heel erg gehorig!

Bedden waren goed. Het personeel was erg aardig en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Mooie kamer, jammer van het eten.

Het diner viel tegen. Allemaal vreemde gezonde keuzes op de kaart maar erg vet en niet zo lekker. Ook geen normaal ontbijt. Gekozen voor de take away en op de kamer gegeten. Dit was prima.

Mooie kamer aan het water met terrasje op steiger. Bad en douche apart van badkamer. Mooie inrichting, alles aanwezig.

Relaxed en rustgevend.

Een waterkoker voor thee op de kamer is wel handig zeker in de winter, maar dat is meer een tip!

Schone kamer, heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. Prima prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk geslapen.

Goedkope overnachting op doorreis.

Zie hierboven

Budget hotelletje, alles is er wel. Tip: mengkranen aanbrengen, is waterbesparend. HEEL belangrijk: anti-slip aanbrengen in de 'verlaagde' bad/douche. Gevaarsetting! Personeel: vriendelijk!

standard

kamer koud bij aankomst, in een periode waarbij er het vriest en sneeuwt zou je verwachten dat de verwarming aan zou staan? 2 single beds with single blankets. And beds are not connected.

niets bijzonders

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Alleen wanneer er niets anders in de omgeving beschikbaar is.

Geen comfortabele stoel op de kamer, geen bureaustoel aan de desk, de afstap naar de douche en heel matig ontbijt (van de restaurantkaart).

Het bed was comfortabel en heerlijk warm water uit de douche.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prima verblijf op een goede locatie.

De WiFi valt soms weg. Gehorige kamers, al wanneer je heen en weer loopt over de (houten?) vloer maakt dat geluid. Parkeren voor gasten is wat onduidelijk aangegeven maar blijkt naast de hotelark te zijn. Omdat er grote busjes van een bouwbedrijf stonden, was er weinig plek voor mijn auto. Een vorige keer dat ik hier was, was dit overigens niet zo.

Handig vlak naast de snelweg. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Fijn dat er WiFi is. Lekkere bedden en dus lekker geslapen.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prima verblijf op een goede locatie

De kamers zijn vrij gehorig.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Eenvoudige kamer maar dat was prima. Leuke ligging aan het water. Mooie grote natuurfoto boven je bed.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Maar soms liet de snelheid van bediening iets te wensen over.

Mooie omgeving. Kamers op woonarkjes midden in de natuur maar toch aan de snelweg.

Prettig verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Erg dicht bij de snelweg, waar we overigens geen last van hadden. Wij zijn vanaf het hotel de Oostvaardersplassen in gewandeld, maar om deze goed te kunnen zien waren de afstanden vanaf het hotel iets te groot.

Nette kamers, van alle gemakken voorzien. Mooie badkamer met een heerlijke douche. Het balkon keek uit over de natuur waardoor je een buitengevoel krijgt. De lunch en het avondeten in het restaurant waren verrassend goed. In het restaurant heb je niet het gevoel van een wegrestaurant. Goede uitvalsbasis naar Bataviastad en de Oostvaardersplassen.

Ontbijt is wat te duur voor wat je krijg.

Ontbijt is wat te duur voor wat je krijg. Beter van tevoren een prijs en ontbijt afspreken. Idee om weer gewoon terug naar een Classic ontbijt voor max 10 euro zo als drie jaar geleden er wel was.

Heerlijk.

We waren aan verkeerde kan van de a6 gelogeerd. We willen voor taan aan de ander kan van de A6 dan wordt het beter voor ons om naar onze bestemming verder te gaan richting Swifterbant.

De rust

nette kamer, voor mij unieke badkamer

de luidruchtige buren tot over 22:00u luid discussiërend met de rest van de familie op de veranda (voor de deur). zelfde buren het nodig vinden om na 22:00 uur het nodige in de kamer te verbouwen / verplaatsen.

nette kamer, voor mij unieke badkamer

We waren er pas om 23u.en hebben er alleen gslapen en een kopje koffie gedronken
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De locatie was heel mooi,ik denk dat het in de zomer een prachtige locatie is om er een paar dagen of langer daar te verblijven.Het is in ieder geval iets om in gedachten te houden.

Heerlijk genoten langs het water!

Eigenlijke viel niets tegen!

kamer was knus maar netjes en strak. Met onze dochter op de kamer erbij wordt de kamer nog krapper, maar zeker te doen. Wij zijn zeer tevreden over de kamer en het personeel. Het ontbijt was wat magertjes. geen lopend buffet, maar een bord per persoon met alle onderdelen erop. Best okay gegeten. Het personeel erg behulpzaam betreft het extra bedje op de kamer. Prima geregeld!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Bijzondere en verrassende locatie.

We dachten dat het wandelgebied van de Oostvaardersplassen dichterbij zou zijn. Meer informatie.

Bijzondere en verrassende locatie. Aan de snelweg en toch in de natuur. Super vriendelijke mensen.

oke verder geen commentaar

wc en alles was niet schoon wel de bedden en de handdoeken

Er was geen ontbijt bij wel gedaan in Haje restaurant . heel duur en je krijgt bijna niets Kamer groot genoeg, was niet schoon de wc stonk en heb ik gezegd tegen het personeel

Wij boekten de twee kamers omdat we vlakbij de Oostvaarders Plassen wilden overnachten.

De kamer zonder balkon had geen douche maar een verzonken bad in de vloer, een merkwaardige oplossing en zeker niet handig voor oudere gasten. Check dus even van tevoren.

Ondanks dat de locatie aan de snelweg lag had je nagenoeg geen last van het verkeer. De kamer met balkon lag mooi met uitzicht op het water. Deze was iets duurder dan de andere kamer (geen privé balkon) maar was ook ruimer.

Vriendelijke mensen maar ik kom hier nooit meer terug

Ik dacht in de buurt van Lelystad een simpel hotel te boeken. Dat laatste is helaas gelukt. Niet kunnen ontbijten omdat we voor 8u al weg moesten en doordat we aan de verkeerde kant van de snelweg zaten moesten we erheen omrijden en de volgende dag naar Lelystad nog een keer omrijden. Bijzonder rumoerig gezelschap naast ons waar we door de slechte isolering erg veel last van hadden.

Zeer vriendelijk personeel, echter viel het verblijf tegen.

De kamer was duidelijk niet goed schoongemaakt. Er zaten haren in de gootsteen en op de toilet bril, er liepen kakkerlakken in de badkamer!! Maar ook de douche die in de woonkamer zit, was kapot. Ik heb tot 2 keer aan toe een douchekop op mijn hoofd gekregen omdat deze provisorisch met een stukje tape was vast gemaakt. Gevaarlijk en onprofessioneel. Wij hadden kamer 9. Tevens was het ontbijt erg duur, voor 2 personen moesten wij €29,00 euro betalen! Hiervoor kregen we jus ‘d orange, een klein yoghurtje, een klein pannekoekje, scrambled eggs met brood en wat beleg.

We werden vriendelijk ontvangen. Het personeel is erg vriendelijk.

Ontbijt was zelf samen te stellen in het erbij behorende...

Het bad in de badkamer lag verdiept. Even opletten met instappen.

Ontbijt was zelf samen te stellen in het erbij behorende wegrestaurant. Het was een erg rustige plek, ondanks de ernaast liggende A6.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Leuk om nog eens te doen . We waren met tien en iedereen was het er over eens.

De locatie . Rustig aan het water gelegen . In de lente en zomer moet deze plek nog veel leuker zijn. Mooi terras om ( met vrienden ) samen te zitten terwijl de zon ondergaat over het water. Is gekoppeld aan het wegrestaurant . Goede keuze warme maaltijden en super ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prima startplaats om de Oostvaardersplassen te bezoeken.

De inrichting van de kamer is basic, maar daar is de prijs ook naar.

In het restaurant kun je heerlijke, gezonde gerechten bestellen en ze serveren ook een prima ontbijt. Ze gebruiken zo veel mogelijk natuurlijke producten in het restaurant. De kamers die je kunt huren liggen heel leuk op een drijvend ponton in een vijver. Het complex ligt aan de rand van de Oostvaardersplassen, een prachtige plek om te starten met een wandel- of fietstocht door het natuurgebied.

Ik heb een leuke tijd gehad.

De locatie " de Aalscholvers" heeft geen bruggetje om richting Lelystad te rijden. Men moet helemaal terug bij Almere buiten uitrijden, om weer op A6 richting Lelystad te kunnen komen.

We hebben genoten van de mooie omgeving.

Kamer zou wat beter schoon gemaakt kunnen worden. Kapot beddengoed mag niet voor komen. Matrassen doorgelegen bij kamer van onze zoon.

Heel mooi uitzicht vanuit kamer en van hier uit prachtige fietsroutes in de natuur.

geweldig, gaan zeker nog een keer terug
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

ontbijt was niet inbegrepen, je kon kiezen van de kaart in het restaurant, was uitstekend. personeel was erg vriendelijk vooral de bedrijfsleider. ligging tegen natuurgebied aan, heel mooi.

Prima,

Iets te warm op de kamer. Kon niet echt een raam open omdat er geen hor inzat en er veel mugjes en ander ongedierte rondom het raam zat.

heerlijk gedineerd in het restaurant. Mooie kamer, en mooie badkamer. geen overlast van verkeer.

Het uitzicht vanuit de kamer

Bereikbaarheid van de locatie De onbereikbaarheid van personeel toen we midden in de nacht geen toegang meer tot onze kamer hadden

Het uitzicht vanuit de kamer

Voor één nacht een prima verblijf.

In de kledingkast lag nog vuil wasgoed van de vorige gast...... De bad-randen waren beschimmeld. De bad- instap was erg laag. Dit had beter aangegeven kunnen worden bij de info. Geen waterkoker en föhn op de kamer.

de ligging van de kamers is heel mooi, uitkijkend over een watertje.

De kamer waar ik met mijn dochter sliep was gerookt ondanks dat er in het regelement stond dat het een rookvrij hotel was. Dat vond ik niet prettig.

De kamer was van alle gemakken voorzien. Het was goed verzorgt.

Wat een aangename verrassing.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De gratis wifi was een aanfluiting. Je lag er vaker uit dan dat je connectie had. En voor een wegrestaurant was de bediening wel wat traag. Je moet er rekening mee houden dat je op de autoweg zit en niet zomaar snel even ergens naar toe kunt rijden. Je moet altijd eerst naar de dichtstbijzijnde afrit rijden (die gelukkig ook weer niet al te ver weg lag).

In eerste instantie wordt je op het verkeerde been gezet,omdat het bij een wegrestaurant ligt. Maar wat een aangename verrassing toen de kamerdeur openging. Ruime kamer met een balkonnetje pal boven een watertje waarin je de meerkoetjes en vissen voorbij ziet zwemmen en de aalscholvers je met open vleugels begroeten.De badkamer was zeer ruim met een regendouche en een mooie wastafel. Ik miste daar alleen een haakje voor je kleren op te hangen. Naast de accommodatie ligt het wegrestaurant, dus je hoeft niet ver te lopen voor je maal. De keus was niet slecht, maar ook niet geweldig,hoewel de zoete aardappel frietjes me zeer konden bekoren. Dan was het wel weer jammer dat ze hier het volle pond extra voor telden (ik had nl gevraagd of ze mijn normale frietjes wilden vervangen door de zoete aardappel frietjes). Ontbijt was niet inbegrepen, maar aan het hotel vast lag een 'Take Away' met heerlijke broodjes en lekkere koffie. Ook was er een ruime sortering van sapjes e.d.Eventueel kon je ook in het restaurant terecht voor het ontbijt, maar daar hadden wij niet voor gekozen. We vonden het veel leuker om voor de openslaande balkondeuren met uitzicht op het water te ontbijten.

Heerlijk genoten

Wij hadden ons verblijf willen verlengen maar het was helemaal volgeboekt😬

We hebben heerlijk genoten in het Ark hotel op het water, wakker worden van de vogeltjes, kijken naar de aalscholvers op het meertje. Mooi!

Nooit meer terug.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Doorgezakte bedden. Tafel die steeds dreigt om te vallen. Geen ijskastje of magnetron. Kussens als beton. Houten stoel op balkon met gaten erin. Gaaswerk balkon zat vol stofnesten. (Schommel) stoelen kun je niet op zitten, veel te groot voor zo'n kleine kamer. In weekeind worden de kamers niet schoongemaakt en de bedden opgemaakt. (volgens het personeel) Zondag gaat het restaurant pas om 08.00 Hr open. Als je de gordijnen openschuift komt het stof je tegemoet.

Diner en omgeving

Fantastische ervaring. Niet verwacht dat het zo een unieke locatie zou zijn.

Verstelbare douchekop. De lucht op het toilet was niet plezierig.

Locatie, beschikbaarheid van het personeel (6:00-22:00). Parkeer gelegenheid. Knus gevoel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Ontspannen & genieten in een prachtige omgeving

Het viel niet tegen (wist het vantevoren), maar het is altijd fijn om een koelkastje op je kamer te hebben.

De rust en de omgeving; wie wil er nu niet in een ark, op/aan het water slapen? En als verrassing blijkt de douche ik nog een bad te zijn!

Prima voor 1 nachtje.

Dat het raam van de badkamer geen gordijn o.i.d. heeft is een minpunt, de zon komt daar vol de kamer in en je word dus vroeg wakker.

De kamer is klein maar goed, het bed te zacht maar dat is persoonlijk.

Erg fijn en praktisch voor het doel van ons verblijf ( congres in Swifterbant)

Het diner, vlees was erg droog en patat snel koud en droog, leek op oude patat die nog een keer was opgewarmd in magnetron. Kan zijn dat de kok z'n dag niet had of toevalstreffer. Omdat we verder geen maaltijden hebben gebruikt in het restaurant willen we deze 1 matige ervaring niet laten meewegen in de beoordeling.

De veranda bij de kamer zodat je met mooi weer heerlijk ' s avonds buiten kon zitten

Goede kamers met super uitzicht!

De bedden zijn vrij zacht.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke douche. Mooi uitzicht op een meer en bos. Er staan stoeltjes voor de kamer zodat je daar lekker van kan genieten!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Leuke ingerichte kamers

Dat je moet betalen voor de koffie bij het ontbijt. Dus je besteld een ontbijt voor 9,50 waar geen koffie bij blijkt te zitten.

Leuke ingerichte kamers

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima verblijf gehad in dit hotel met zeer fijne bedden.

- Het inchecken na 22.00 uur. De accommodatie is niet overal even goed verlicht en de naam van de kamer is van buitenaf niet te zien. Het was even zoeken, wat frustrerend is als je snel naar je kamer wilt. Zo staat op het pasje om de kamer te kunnen betreden de kamernaam, op de factuur staat het kamernummer. - Het water uit de kraan in de badkamer loopt niet in een straal, dat zorgt voor gespetter rondom de wastafel. - Geen antwoord gekregen op mijn vraag of het mogelijk was een ontbijtpakketje te krijgen

- De bedden zijn heerlijk, waar kan ik ze kopen? - Ruime kamers, door de hoge plafonds lijken de kamers nog groter. - Parkeren vlak naast de kamer - Direct aan de snelweg gelegen zonder last te hebben van verkeer - Ruime badkamer, stopcontact naast de spiegel - Stopcontacten naast het bed

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

geweldig vriendelijke ontvangst zowel bij aankomst als bij het ontbijt

zie boven. de afstand van kamer tot aan de receptie kan korter via de achterkant

de verlichting was niet vanuit bed te regelen. geen enkele vorm van airco veel te warm in de kamer voordeur geen optie ivm de muggen

Aan de autoweg en toch lekker rustig.

Houdt er rekening mee dat er 2 hotels zijn aan beide zijden van de autoweg. Er is geen brug of tunnel, dus om omrijden te voorkomen en de volgende dag de juiste richting te kunnen vervolgen, goed opletten bij het boeken.

De rustige ligging van de kamers, en goede bedden.

het geheel is naar tevredenheid verlopen.

Geluidshinder van buren. (gehorig)

Leuk, spontaan, alert en aardig personeel. Goede parkeer ruimte dicht bij de hotel ruimte. Geen last, of geluid van autoweg. Hotelkamer ruimte is klein en eenvoudig maar de prijs zeker waard.

qua prijs/aanbod is het zeker niet verkeerd. Mooie lokatie, rustig, vriendelijke bediening.

Het nadeel naast de snelweg is dat als je naar Lelystad wil, je een heel eind in de verkeerde richting moet rijden en dan omkeren.

rustige kamer ondanks naast snelweg gelegen. Er is wel voldoende parking, ook vlakbij de kamers.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

niets, je weet toch van te voren wat je boekt !!...

het idee alleen al,slapen op het water en "s nachts een keer wakker worden van de brul-kikkers !!!

Goed om te ervaren, maar absoluut niet voor herhaling vatbaar!

In ons appartementje: geen koelkastje, geen waterkoker, erg klein vertrek, veel te warm zonder enige vorm van ventilatie. Er was 1 klein raampje en de voordeur, maar als men die open zette voor verkoeling, stikte het van de vliegjes en muggen. Een gewone ventilator, die verkoeling bracht, was al voldoende geweest. En dan 's nachts, die vele, vele kikkers, die ons uit de slaap hielden. Raampje en deur dicht was geen optie, want dan was het niet uit te houden van de warmte binnenskamers. Voor mensen op doortocht is dit redelijk, die even willen rusten tijdens een lange (auto)rit, maar voor mensen zoals wij, die enkele dagen en nachten de omgeving willen verkennen en echt 'n vakantiegevoel willen hebben, is dit absoluut geen goede locatie.

We hebben mooie fietstochtjes kunnen maken, en de man, die ons voorzag van handdoeken en toiletpapier was heel aardig, zo ook het personeel in het restaurant was heel vriendelijk, maar verder zijn we helemaal niet tevreden over deze locatie.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Fijne, sfeervolle schone kamers, pal langs de snelweg en tegelijkertijd midden in de natuur.

Er was geen airco op de kamer en om het die dag 25 graden was, en ik pas laat in de middag aankwam, had ik geen genoeg tijd meer om te luchten via de hordeur. Het was daarom erg warm en benauwd op de kamer toen ik aankwam, maar heb gelukkig toch prima kunnen slapen onder een laken. Wat ik mistte is een waterkoker, maar deze had ik zelf meegenomen. Ook een koelkastje was praktisch en handig geweest. Omdat het kikkerpaarseizoen is, kwaakten de kikkers er flink op los en als ik geen wassen oordoppen had ik gehad, dan had ik waarschijnlijk niet kunnen slapen door de kikkers. Ik weet even niet of ze ook oorddoppen verkochten, maar indien niet, dan raad ik dit het hotel aan. Hetzelfde geld voor een tekentangen. Ik was de mijne vergeten mee te nemen en heb spotte na een wandeling een teek op mijn been. De prijskwaliteit van het diner was prima, maar ik vond mijn broodje voor het ontbijt eigenlijk te duur.

De waterlodge was klein, maar ruim genoeg en schoon! Twee eenpersoonsbedden, een werkblad, kledingkast met planken en hangers een apart toilet met wastafel en bidet en een aparte douche met ligbad! Het fotobehang van edelherten vond ik erg leuk en de rest van de aankleding was hier op afgestemd. Hoewel er al muggen waren, hielden de horren alle muggen buiten. Van het tafeltje buiten op de vlonder heb ik fijn 's avonds gebruik gemaakt. Je kijkt dan over het water naar een fontein en het groen erom heen. Van de snelweg heb ik tot mijn verbazing geen last gehad - je hoorde hem nauwelijks bij de waterlodges. Er waren waterflesjes, kartonnen bekers, zeep en shampoo, douchegel aanwezig en meer dan genoeg schone, zachte handdoeken. Het restaurant is leuk aangekleed en heeft een fijn terras en mooie tuin met speeltuintje met gras! Het broodontbijt smaakte goed en het diner wat heerlijk (tagliatelle met pikante garnalen en groene asperges). Het winkeltje bij het restaurant had leuke en lekkere artikelen voor op de kamer of als cadeau. Vanuit het hotel loop je via een bruggetje direct de Oostvaardersplassen in. Bij de receptie verkochten ze goede wandel- en fiets kaarten. Als ze fietsen verhuurd had, had ik er zeker een gehuurd.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Een perfecte plaats om tot rust te komen na een lange rit....

Wat wij niet wisten is dat dit gelegen is naast een snelweg (wat niet te merken is in de lodges) maar dat het wel belangrijk is dat je de juiste kant van de snelweg neemt. Wij moesten nl gaan varen in Lelystad en deze ligt eigenlijk op de terugweg. Dwz dat je eerst terug moet een 5 km om dan terug de snelweg op te gaan naar Lelystad , de afstand tussen deze lodge en Lelystad Batavia Haven is dus wel 0.30 min ook al is het in vogelvlucht 10km.

Het ontbijt hoef je niet echt op voorhand te boeken , dit is nl een wegrestaurant dus vanaf 6u kan je al ontbijten. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. De lodge ligt netjes op het water dus lekker rustig (als je de kwakende kikkers om 5u s'morgens niet meetelt. Nette kamers alhoewel ik vrees als het echt warm is dat de kamers dit ook zullen zijn , alles is netjes aanwezig , douche, wc, tv en wifi, zachte bedden en goede kussens. Prijs qualiteit kan je eigenlijk niet beter hebben.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Het is een net hotel met goed restaurant en vriendelijk personeel .Prijs kwaliteit is goed

De afzuiging in de toiletruimte staat niet altijd aan dus het ruikt een beetje muf

Het is een leuke opzet met de kamers langs het water, ontbijt kan je gewoon kiezen van de kaart in het restaurant.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Rustig

Er is niets in de buurt en je moet een eind omrijden om er te komen. Geen gezellige omgeving.

Heerlijk rustig met een terrasje aan het water. Wel afgelegen, maar wel lekker rustig. Goede plek om te fietsen. Ontbijt en diner in restaurant was goed, Niet luxe maar gezellig

Verblijf was prima.

Er viel niets tegen

Kamer voldeed aan verwachtingen. Ontbijt was heerlijk. Ontvangst was erg hartelijk en personeel erg behulpzaam. Volop gelegenheden in de omgeving om er op uit te trekken. Enige minpunt: het om moeten rijden over snelweg om hotel te kunnen bereiken.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

mooi ,gezellig en aan te raden bij vrienden .

Was zeer moeilijk te vinden met gps, na telefonisch contact zijn we er geraakt

ontbijt was geen aanrader, prijzig voor hetgeen men krijgt .De buitenstand was beter en betaalbaar

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Het uitzicht vanuit de kamer en een ideale uitvalsbasis voor...

De kamer was niet goed gepoetst, overdreven veel stof tegen de muur en op de spullen die er stonden.

Het uitzicht vanuit de kamer en een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de Oostvaarderplassen.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

mooi hotel voor mooie prijs.

ging even iets mis met ontbijt en moesten tijdje wachten, wel heerlijk ontbeten daarna...vind ontbijtbuffet wel leuker.

Mooie kamer, prachtig uitzicht over het water...heerlijke bedden