Beoordelingen over Hajé Hotel Joure 3-sterren

Klokmakkerij 1, 8501 ZS Joure, Nederland

#6 van de 6 hotels in Joure

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Voor de prijs hadden we meer verwacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Zeer slechte Wifi voor ons een heel zwaar minpunt geen fatsoenlijke mogelijkheid om op je terras te zitten(geen meubilair)

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Redelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

Lift deed het beide dagen niet, was vervelend om koffer via de trap naar boven en beneden moeten slepen

Kamer was goed,, schoon en badkamer en toilet schoon en ruim voldoende

ntv
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer viel me tegen Maar ok ik ben er al eerder geweest en toen had ik een hele ruime kamer van 1 tot kamer 6 zijn perfect de rest is een beetje behelpen .

De bedden zijn perfect.

Tegenvaller
    • Appartement met 3 Slaapkamers

We hadden een appartement omdat onze kleinzoon mee was. Er was geen mogelijkheid om thee te zetten, het tweepersoonsbed bestond uit 2 bedjes van 70 breed. Veel geld voor weinig.

Eten was goed, ontbijt ook.

Het is ons goed bevallen en komen zeker nog eens terug.
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Helaas wat veel muggen met deze warmte.

Ontbijt was prima. Ook het diner in het restaurant was heerlijk. Het appartement was ook prima voor een gezin van 4 personen.

We hadden de suite, erg uitgebreid en luxe.
    • Suite met Kingsize Bed en Whirlpool

Ontbijt in het weekend pas vanaf 8.00, nergens een kopje koffie te krijgen. Wellicht ergens een toegankelijke koffie automaat plaatsen? Of op de kamer?

We hadden de suite, erg uitgebreid en luxe. Fijn terras, helaas konden we de afstandsbediening van de airconditioner niet vinden.

We misten toch een koelkastje :)
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Internet. Vaak bij ontbijt ontbrak iets. B.v mes, kopjes. Maar werd na het vragen wel direct aangevuld.

Het ontbijt was goed. Het personeel was aardig.

Ik kan alleen maar iets zeggen over onze eigen kamer, maar...

Zie vorig antwoord

Ik kan alleen maar iets zeggen over onze eigen kamer, maar daar was de inventaris nodig aan een investering toe. Bekijk dan meteen of er iets als airco aan te brengen is en een klein koelkastje is ook geen overbodige luxe.

....
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Hele ouderwetse kamers. Douche met schimmel. Tv veel te klein zenders niet ingesteld Wc deur met gammele douchedeur ervoor Geen airco Kleine kamers voor kamerprijs. Karig ontbijt

....

• Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

De trap kraakte ontzettend. Daar moet iets aan gedaan worden.

De receptioniste was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt prima. Diner goed. Bediening Door vakantiehulp minder. Degene die de leiding had trad dan op om te helpen.

Goed hotel met vriendelijke medewerkers op goede lokatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt had iets uitgebreider gekund, bijv. met knäckebrot of ontbijtkoek. De verlichting in de kamer deed het gedeeltelijk niet.

Ruime kamer met terras, goed ontbijt, goede lokatie. Vriendelijke medewerkers.

Koude douche. Qua water en qua personeel

Zie boven

Moeizame incheck want de boekingscomputer werkte niet. Koud water in een kamer waar ik juist een bad had besteld. Werd smorgens heel laconiek op gereageerd...

Prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

De warmte ( ja het was mooi weer en daarna regen met onweer). Mijn kamer op de eerste etage zag er verder prima en schoon uit alleen de hitte kon nergens heen en bleef daarom erg benauwd.

Ligging is ideaal redelijk rustig en makkelijk te bereiken.

Vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Vriendelijk personeel. Babybedje stond nog niet op de kamer maar was er zo bij gezet. Ook moesten we vroeg weg waardoor we graag eerder een ontbijtje mee wilde. Was allemaal geen probleem. Handig gelegen, bijna naast de snelweg. Jumbo op 300 m afstand.

Goed hotel om te overnachten op doorreis.
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

Het waterdebiet in de douche viel tegen. Je diende er wel heel lang onder te staan eer je alle shampoo uit je haren kreeg.

Vriendelijke ontvangst, goede bedden en lekker ontbijt met vers fruit voorhanden. Akoestiek van de kamers heel goed.

Relaxed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Bij de booking kwam er niet uit dat het ontbijt erbij betaald moest worden. Poot van het bed was eraf, open prullenbak in de badkamer, deze was niet geleegd. Grote vlek op de vloerbedekking.

Voor het doel, mooie uitvalsbasis, niet voor rust zoeker.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

locatie is wat minder, direct aan de snelweg t.o. grote rotonde in aanleg, fijnstof en geluidsoverlast.

ontbijt was goed, keuken wat minder(diner), service goed. Terras goed.

prijs / kwaliteit helemaal goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Dunne plastic glaasjes op de kamer. als je iets in schenkt of zelfs uit de folie haalt knijp je ze meteen kapot. De ontbijtruimte was koud. We hebben een extra trui moeten halen van de kamer

Onrbijt goed. en kompleet. Ook in restaurant 's avonds lekker en gezellig gegeten

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Voor een overnachting zonder verder vakantie-doel is het een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Grote van de kamer. Eenvoudige setting maar dat verwacht je ook. Kortom precies passend.

Voor een overnachting zonder verder vakantie-doel is het een goed hotel. Het is een eenvoudig hotel met kleine kamers met lekkere bedden en rustig gelegen. Ontbijt was prima. Kortom voor één overnachting prima.

Goed naar de zin gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

De inrichting vond ik erg gedateerd. Wel schoon. Helaas hadden we wel erg vieze tegeltjes op de toilet, iemand die volgens mij ziek was geweest en naast de pot had gespuugd. Maar toen we dit aangegeven hadden bij het kamermeisje, is het meteen verholpen.

Mooie afstand tot Heerenveen. Goede kaart van het diner. Goede prijs/kwaliteit-verhouding.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Net adequaat voor één nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Duidelijk zichtbare stoflagen in hoekjes van de kamer en op alle plinten, lange haar op deksel van toilet, als je op blote voeten stond voelde je steentjes in het tapijt. Kortom, waardeloos gestofzuigd of waardeloze stofzuiger.

Ontbijt was goed, maar voor 11,75 mag dat ook.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Laadpaal bij het hotel was niet helemaal in orde, 10 minuten...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Laadpaal bij het hotel was niet helemaal in orde, 10 minuten bezig geweest om die aan de praat te krijgen en in harde wind/regen is dat niet prettig.

Top verblijf. Romantisch en Bourgondisch.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt was goed maar verscheidene broodjes waren al erg vroeg op.

Als kamer kregen we de suite, voorzien van een open haard en een enorme badkamer met ligbad en douche. Echt een absolute topper!

Goed restaurant en personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Wij hebben een broek vergeten in de kledingkast, en in eerste instantie weigerden ze de broek op te sturen, zelfs niet als wij de verzendkosten zelf betalen. na dat wij bij het hoofdkantoor geklaagd hadden kon het op eens wel. Niet erg klantvriendelijk.

Goed restaurant en personeel

• Beoordeeld op: 22 november 2017

goed voor overnachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

kamer was voldoende voor 1 overnachting. Badkamer was piepklein, toilet werd afgeschermd met een douchedeur, waarvan de bovenkant open was, dus weinig privacy. Douche had wisselende temperatuur, bleef niet constant.

Kamer was schoon en voldoende ingericht voor een overnachting. Bedden waren uitstekend.

Prima verblijf in gedateerde kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer en toiletruimte zeer gedateerd. Douche geen constant warm water. Toilet en douche staan in open verbinding met slaapkamer, wat niet hygiënisch is. Bedden prima, TV erg klein.

Prima ontbijt, goed diner

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Goede locatie aan de snelweg en als je het centrum lopend...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Schoonmaak viel tegen, enkel het zichtbare is gedaan maar als je goed kijkt was de kamer best stoffig

Goede locatie aan de snelweg en als je het centrum lopend wilt doen is dit prima te doen

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prima hotel, gunstig gelegen voor mijn doel de volgende dag.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ik zou graag bij het ontbijt wat tomaten willen hebben. De scambled eggs zagen er nogal onappetijtelijk uit.

Prima kamer, zeer verzorgd. Misschien nog eens een klein koelkastje?

Te duur voor hetgeen geboden is!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt was goed maar de faciliteiten er omheen waren te weinig. Te weinig ruimte bij het buffet. te weinig zitplaatsen. Gingen daarom ook om 8:00 uur ontbijten. Kamer was te klein, nauwelijks ruimte

Parkeerplaats was goed

• Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

Vieze douch bij aankomst. Was helemaal niet schoon gemaakt. Werd bij aangeven wel gelijk gehandeld. Maar ze kwamen ons niet tegemoet met een kopje koffie of zo. Dat viel tegen.

De centrale ligging van het hotel, goeie bedden.

Hotel Hajé Joure ligt gunstig als uitvalsbasis naar mooie Friese dorpen
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

we waren met twee kleinkinderen en kregen twee kamers tegenover elkaar, aan het eind van de gang. afsluitbaar met een deur naar de overige kamers. Heel fijn! Tieners kúnnen nog al eens wat rumoerig zijn en nu had niemand last van ze. Hotel Hajé Joure ligt gunstig als uitvalsbasis naar leuke Friese dorpen

Wij zijn na een nacht vertrokken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer, geen vaste deur naar toilet en douche, enkel een gordijn.. Kleine kamer, verlichting werkte niet, veel stuk, geen individueel bedlampje. Buitenterrasje, minimaal privacy, geen tafeltje, slechts twee stoelen.

buitenterras hotel voorzijde

Niet voor herhaling vatbaar. Zijn in t zak gezet! Belazerd dus....

Zie bovenstaand commentaar

Het ontbijt was goed, standaard..niks speciaals. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bed was goed. Hond welkom! Kamer veel te klein, muf, vies, oud. Douche miserabel, bloedheet en even daarna steenkoud, dan weer bloedheet...dan weer steenkoud.... Prijs/kwaliteitverhouding... Veel te duur, voor zo'n klein kamertje met verouderde en veel te kleine was/douche/wc-gelegenheid...ouwbollige inrichting....zeer slechte 'zogenaamde gratis wifi'. Mini-tv....met veel slecht te ontvangen zenders....Minimale keuze van 'inbegrepen 2 gangenmenu'.....en ongezond...was goedkoper geweest als we gewoon iets hadden kunnen bestellen ....waar we echt zin in hadden om te eten....geen geregelde aanvulling van flesjes water en shampoo en douchegel....bijboeking voor 2 nachten aan 135 euro...belachelijk hoog...zonder ontbijt notabene!!!! Geen asbakken buiten....1 tafeltje buiten per 2 kamers op de begane grond....terrasje niet volledig overdekt, dus natte stoelen buiten. Wat mij betreft, niet voor herhaling vatbaar.

personeel ontzettend behulpzaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

matras niet de jongste meer. wasgelegenheid niet al te modern en een beetje aan onderhoud toe. verf bladdert af en schimmel bij tegels.

personeel ontzettend behulpzaam

Zeer goed hier komen wij zeker nog eens terug
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Voor ons waren er geen negatieven punten

De kamer was zeer goed en schoon en wat opviel iedere dag 2 nieuwe flesjes mineraalwater op de kamer geheel gratis en de badkamer zeer goed en schoon alles aanwezig bedden zeer goed en ondanks dat deze locatie aan de drukke rotonde van Joure ligt ,geen lawaai van van verkeer hoorbaar in de kamer

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Enige verwarring bij het inchecken. Twee kamers geboekt maar in de hoteladministratie stond er maar één. Het bleek uiteindelijk een miscommunicatie in het systeem en dus kwam alles weer goed.

Ontbijt naar keuze, alles goed verzorgd, niets op aan te merken

Een handige locatie met fijne bedden en vriendelijk personeel, geen ontbijt bij boeken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Broodjes ontbijt waren droog. Er was heel veel niet genoeg voorradig; tekort aan boter, crossants, borden en bestek Het ontbijt was slecht georganiseerd en niet lekker

Ruime en schone kamer. Heerlijke douche

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Het eten en het ontbijt viel tegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het eten en het ontbijt viel tegen. Veel herrie 's nachts van verkeer en andere hotel gasten. Het personeel aan de receptie was niet professioneel, ons werd bij aankomst en bij vertrek gevraagd te betalen terwijl de kamer al bij de boeking betaald was. Schimmel in de badkamer, badkuip was vies.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Vreselijk rumoerig ook doordat het direct aan de rotonde...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Vreselijk rumoerig ook doordat het direct aan de rotonde ligt en tegenover een McDonald, waar ze tot midden in de nacht met motoren racen. Wat de buren zeggen kun je gewoon horen. 'S morgen geen warm water!!!!!! Dus geen gebruik kunnen maken van de douche. Bedden zijn hangmatten en zeer vieze matrassen!!! Geen koelkastje op de kamer. Ronduit nog geen ster waard!!!

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Goed ontbijt in gezellige ruimte
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Douche en toilet erg krap en slechts door schuifdeur gescheiden. Om 7 u gewekt daar vrachtwagen die met veel lawaai de was kwam brengen/ halen. Niet erg prettig als je kamer er pal naast ligt.

Goed ontbijt in gezellige ruimte

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Rustige kamer. Zeer uitgebreid goed ontbijt op de sterke koffie na dan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

de zeepdispenser in de douche was bijna leeg. Van mij mag er wel een flaconnetje shampoo en een zeepje mogen zijn.

Ontbijt was heerlijk en ook uitgebreid. maar de koffie was veel en veel te sterk. Niet lekker.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Nooit meer.

Zie boven.

Tv defect Ernstige riool lucht in kamer loop nacht. Soort keukenkrukken in de kamer, niet om een boek te lezen, na kwartier rugpijn. Ontbijt uitstekend.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Heel leuk en gezellig verblijf in Joure
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De temperatuursverschillen in het hotel. Gangen naar de kamers koud. Ontbijtruimte aan de frisse kant. Restaurant lekker warm en receptie heel warm. De douche vloer (hoeken) kon schoner

Gezellige bibliotheek, lekker ontbijt en lekker gegeten. Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam. Het was een leuk verblijf

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Teleurstellend vergeleken met andere hotels in de buurt van Joure/Heerenveen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Erg kleine badkamer/wc afgescheiden met de kamer dmv een gordijn. Weinig water uit de douche. Kleine tv. Matig ontbijt met gesmolten boterkuipjes waarvan enkelen over de datum.

Het personeel was vriendelijk, de wifi voldeed en voldoende gratis parkeerplekken. Lekkere koffie bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Onvriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Onvriendelijk personeel. Klaagde in bijzijn van gasten over werkdruk. Waren kortaf en niet gastvrij. Kamer was slecht onderhouden en vies. Voelde niet welkom.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goed, maar voor het volgende schaatsevenement ga ik kijken of er iets anders te boeken is.
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

Elke keer is er minder. Voorbeeld: tijdens het ontbijt krijg je geen cappuccino meer, brood komt uit een plastic zak i.p.v. zelf (af)bakken. Lepeltjes zijn plastic geworden. Mosterdsoep staat wel op het menu, maar is niet meer te krijgen.

De locatie is prima, vlakbij Heerenveen. Bedden zijn goed.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

de elektrische oplaadbaar werkte niet helaas kan Haje daar...
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

de elektrische oplaadbaar werkte niet helaas kan Haje daar niks aan doen omdat deze paal door de ANWB er is geplaatst. Maar als ze mogelijk overwegen om zelf te gaan plaatsen dan graag aan de achterzijde waar je kunt parkeren voor het hotel.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

1 dag vol passie gezelligheid in mooie omgeving en kamer
    • Suite met Kingsize Bed en Whirlpool

begin koud op de kamer na wat zelf te moeten uitvinden gewoon goed

kamer was oke misch wat uitleg bij de openhaard voor de rest goed niks mis mee zou zeker nogmaals komen

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Voor een 3-sterrenhotel voldoet het hotel boven verwachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ondanks dat stond aangegeven dat bij aankomst na 01:00 uur de nachtportier moest worden gebeld, was het hotel ook voor 01:00 uur al gesloten. De nachtportier was overigens erg vriendelijk.

Vriendelijke ontvangst en het prima ontbijt. Voor een 3-sterrenhotel is dit echt een goede.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Zeer matig. Snel weggegaan naar ander hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

WiFi. Drukte van verkeer.

WiFi zeer slecht. Geen receptionist (e). Personeel doet dat erbij. Dus lang wachten. Kleine kamers. Niet zo schoon. Verkeersdrukte enorm rond hotel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Functioneel hotel waar de schoonmaakdienst beter zijn best moet doen.
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Wij hadden het appartement met drie slaapkamers. Twee slaapkamers bleken kleine éénpersoonskamers met zeer smalle bedden. Slechts één tweepersoonskamer (ook smalle bedden). Wel een ruime woonkamer, met een grote eettafel. Maar helemaal niets om eten mee te maken, dat verwacht je toch eigenlijk wel in een appartement, zeker als er zo'n grote eettafel staat. Al was het maar een koelkast, een magnetron en wat servies ofzo. De naam "Familie-suite" zou denk ik beter passen. Het appartement was beslist niet brandschoon, er zat zelfs kauwgum op de muur. Al met al vonden wij de €200 die we moesten betalen aan de forse kant, gezien het gebodene.

Prima ontbijt met ruime keuze. Fietsenverhuur voor zeer redelijke prijs (het waren dan ook niet echt topfietsen). Parkeerplaatsen ruim voorhanden. Vriendelijke receptiemedewerkster. De zeer centrale en toegankelijke ligging heeft ook nadelen: zo pal langs de snelweg en met uitzicht op de McDrive waan je je niet echt in vakantiesfeer.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Net voldoende voor 1 zakelijke overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De inrichting van de kamer was verouderd. Het was erg koud op de kamer bij binnenkomst, doordat een raam open stond. De vloer van de douche was niet helemaal schoon en het ventilatierooster zat behoorlijk wat stof in (of was het een stuk schuim tegen het trillen?). Geen (bereikbaar) stopcontact bij het bed. Keuze bij het ontbijt is beperkt.

Locatie is perfect en restaurant deel ziet er sfeervol uit.

Locatie, schoon
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

Douche werkte niet: mbv een plastic zakje was deze wel bruikbaar

Locatie, schoon

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Het was een goed ge organiseerd hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

Het was een goed ge organiseerd hotel.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Zeer goed

Gezelig en aardig personeel

Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Heel erg vies en lawaaierig

Mij zie je daar niet meer

Heel dure kamerprijzen

De kamer was oud en versleten Het ontbijt was basic

in orde

in orde

Zeer slechte ervaring

Hygiene, comfort

Goede bedden

locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

geen airco douche kapot zeer gedateerd hotel

locatie meiden doen hun best

Leuke accomodatie met attent personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

Geen op- of aanmerkingen.

De gezellige ruimte bij het ontbijt.

Niet aan te raden
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Heel erg warm op de kamer, veel muggen en diverse mieren kolonies op de kamer.Zeer slecht

Ontbijt was in orde

• Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

De kamer, douche, toilet ouderwets. Douchegordijn als scheiding met kamer, geen badkamer, matig

Wij waren op doorreis. Joure Hotel was een goede keus.

n.v.t.

De kamer en het ontbijt waren zoals wij verwacht hebben. Gewoon goed.

goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Schuifdeuren in toilet ...ook erg laag, lange mensen lopen met hun hoofd er tegenaan.

Goed geslapen

Gord
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Prima voor kort verblijf. Vriendelijk personeel, goed ontbijt.

WiFi was slecht.

WiFi was slecht.

Er lag nog chips op de vloer van de vorige gasten (dus niet echt schoon).

De ligging Erg kleine kamer.(prijs daarvoor te hoog) Veel geluidsoverlast

Dat we een bed hadden.

Flexibele organisatie, inchecken verliep vlot. Kamers zijn eenvoudig maar prima om op doorreis te ov

Geen tegenvallers

Ontbijt was goed.

Kleine kamers kleine wel heel erg eenvoudige badkamer

Kleine kamers kleine wel heel erg eenvoudige badkamer

alles keurig
    • Comfort Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

dat ontbijt niet incl was

alles was naar wens

• Appartement met 3 Slaapkamers

Gebrom in slaapkamer en erg warm

Het personeel het eten

Fantastisch!!!!