Beoordelingen over Hajé Hotel Heerenveen 3-sterren

#5 van de 5 hotels in Heerenveen

6,2

6,2

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Mooie ligging maar beetje gedateerd
    • Tweepersoonskamer met Bad

Badkamer. Douchen in de badkuip geen gordijn voor het bad de vloer dus nat .Er kwam geen warm water uit de kraan ook niet toen we alleen de warme kraan hadden openstaan. Renovatie badkamer zou geen kwaad kunnen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Matig geslapen, meer kun je daar niet doen.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Muffig geheel. Voor deze prijs kun je het e.e.a. Verwachten, maar dit was vervolgens iets erger. Karig ontbijt. Locatie in geheel niet schoon. Lagen stof waar mensen zelfs al in hadden geschreven.

de schone handdoek.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Kabaal in dé gang of leidingen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Lawaai in dé gang waardoor mijn vrouw niet kon slapen en ten einde raad naar huis iets gegaan. Er was s nachts niemand bereikbaar in het hotel of telefonisch om te zien wat het probleem was oud hoe dit opgelost kon worden. Na 1.5 uur hield het kabaal op. Mijn vrouw was toen inmiddels al op weg naar huis gegaan.

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Verblijf is altijd goed bij Haje Heerenveen
    • Tweepersoonskamer met Bad

De druk op t water had beter gekund maar ik weet niet of dit beinvloedbaar is, het lag niet aan de sproeikop want die was nieuw.

Welke kamer je ook hebt bij Haje zijn de bedden altijd van zeer goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Goede prijs en goede kamer in een ruim opgezet hotel waar wifi en menukaart beter kunnen.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Ik vond de kwaliteit van wifi niet geweldig. Vloog er vaak uit. Ik heb de voetbalwedstrijd van Fox Sports maar via mijn persoonlijke hot spot van mijn iPhone bekeken. Ik kon gelukkig wel werken. De menukaart van het restaurant had veel varkensvleesgerechten en daar ben ik niet zo van.

Grote kamer, ruim opgezet hotel, bedden waren prima. Groot restaurant met vriendelijk personeel. Gratis wifi door het hele hotel en restaurant heen. Goede prijs, waardoor de investering in het hotel in plaats van reizen een goede beslissing was.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Slecht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Bij defecten is er niemand bereikbaar om dit op te lossen of een andere kamer aan te bieden. Een compensatie wordt de volgende dag ook niet aangeboden.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Slecht verzorgde kamer (notabene de bruidssuite) in een niet al te schoon hotel.
    • Bruidssuite

De kamer, de badkamer, de bedden en het ontbijt vielen zeer tegen. Het was een slecht verzorgde kamer in een niet al te schoon hotel. We hadden voor één nacht de bruidssuite geboekt, maar wat een armoe: gordijn hangt niet goed in de rails, er stond een stoeltje met bijzonder vies geworden bekleding en zwarte haren op het beddengoed. Het tweepersoons bed bestaat uit twee matrassen met een grote 'spleet' ertussen. Je kunt dus niet lekker tegen elkaar aan liggen (...) Geen zeep in de dispensers op de badkamer, een buitengewoon kleine wastafel, heel onhandig en verder doet alles zeer gedateerd en slechts onderhouden aan. Bovendien was het een koude kamer. Er staat een losse verwarming (zie foto) maar die doet het maar matig. Het eten in het restaurant zou van biologische kwaliteit zijn, daar hebben we bij het ontbijt helemaal niets van terug gezien.

De ontvangst was oké. En ze schenken lekkere koffie. Dat is het dan ook wel.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Slechtste service ooit
    • Tweepersoonskamer met Bad

Lekkende kraan de gehele nacht. Gigantisch hard geluid ook al was de badkamer deur dicht. Het hotel reageert niet op een klachten mail die meermaals naar de manager gestuurd is. Daarom hebben wij van 9 bedrijven dit hotel uit ons systeem geschrapt wat een gigantische omzet derving voor ze moet zijn.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

accomodatie voldoet.
    • Eenpersoonskamer met Douche

de kranen alsmede de wasbak was sterk aangetast door een kalklaag. slordig en niet zo smakelijk.

ontbijt was ruim voldoende. bediening behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ben er na sluitingstijd binnen gekomen (sleutel was al in...

Geen 24 uurs receptie.

Ben er na sluitingstijd binnen gekomen (sleutel was al in bezit) en voor openingstijd weg. Kamer was prima, geen gebruik van faciliteiten gemaakt dus kan ik ook niet beoordelen. 1 persoonskamer toch ruim, dat zie ik wel eens anders.

Gedateerd hotel en voorzieningen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Gedateerd hotel en voorzieningen. Letterlijk nogal muf. Onvriendelijk personeel. Ontbijt was niet bepaald vers. Behoorlijk aan de prijs voor wat je ervoor krijgt

De mogelijkheid om eerder in te checken dan afgesproken
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Alles. Wat oud. Wat een stank en vies. Wat een verschrikkelijke kamers. Van 2 tot 6 wakker gelegen door overlast, werd niks aan gedaan! Het enige wat werd gezegd was; Tja iedereen had er last van, iedereen klaagde erover. Maar ze deden er niks aan. Ik hoop nog steeds op compensatie want dit was niet normaal. Ontbijt was het geld niet waard.

De mogelijkheid om eerder in te checken dan afgesproken

Waardeloos.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Eten was zeer slecht,keuken personeel was niet professioneel.weinig keus,eten te lang onder warmhoudlamp,saus gewoon droog van de warmte..groenten te wer door gewarmt..2 gebonden soepen ipv 1 helder,1gebonden.alles uit pakjes niks vers..zelfs de eieren komen kant en klaar in zout water binnen..ik eet koolhydraat arm ivm diabetes..ik kon niets abders eten dan die groente en tomaat en komkommer..er kon ook niets even appart voor mij gemaakt worden..en daar betaal ik 20 euro voor..echt niet terecht..ik kan nog wel even door gaan..maar Achteraf hadden we niet moeten betalen. Ook Geen leiding te bekennen, klacht ingediend bij personeel. Weinig personeel, zelfs bij uitchecken niemand aanwezig..ook de kamers oud en rommelig..muf ruikend..maar bedden waren oke..

Ligging,makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

voor 1 nacht goed maar ik zou er niet langer willen zitten.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Tv was erg klein. Douche was niet echt schoon en de straal was bijna niks

voor 1 nacht goed maar ik zou er niet langer willen zitten. Personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

T was schoon.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Erg gedateerd. Inrichting en sanitair sinds 1970 niet meer vernieuwd. Schreeuwt om modernisering. Bij aankomst 10 minuten moeten zoeken naar iemand die me in kon checken. Leek wel een spookhotel bij aankomst.

T was schoon. Bed was prima. Niet onbelangrijk.

Niet weer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Dat een Restaurant in het weekend dicht zit had ons verteld moeten worden bij het boeken. Wij kwamen om 13.30 uur uit Amsterdam aan en hadden zin om iets te eten en te drinken. De kamer was zeer basic maar de vloerbedekking ziet er niet uit: vlekken en dat geeft een vies gevoel.

Het ontbijt was goed verzorgd. Met alles er op en er aan.

Onder de maat en te duur
    • Tweepersoonskamer met Bad

Voor de derde keer kamer met bad geboekt en kreeg voor de 3e keer een kamer zonder bad. 3e keer naar de bali. Kon wel omgeruild. Hoe vreemd is dat. De badkamer is echt vreselijk. Bad niet gebruikt. Veel stof in de kamer en prullebak zat vol. Niet geleegd dus. Betrof kamer 16

De ligging is perfect

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

ok, maar niet uitgerust.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het dekbed was te warm en alleen onder de laken was te koud. Was fijn als er een tussen optie was.

Terwel dat de pand verouderd is was het schoon!, complimenten. En de restaurant en keuken personeel erg vriendelijk.

Een best hotel voor een nachtje, maar dan wel zonder ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De kamer was netjes. De bedden daarentegen waren hard, waardoor de volgende morgen opstaan voor mij niet echt een feest was. Eigenlijk de gehele dag nog last van mijn rug gehad, terwijl wij dit eerder niet hadden (verkeerde kamer??). Het ontbijt holt achteruit. Geen sappen, geen roerei, geen cornflakes of iets anders dan muesli, geen bordjes welke kan melk en welke kan karnemelk is en nog wat andere kleine dingen. En dat voor zo'n hoog bedrag extra. Hierin moeten ze toch echt weer meer service bieden om dit bedrag te mogen vragen.

Het voordeel van dit hotel is dat het een goede uitvalbasis is voor uitstapjes rond Heerenveen. De ruime inchecktijden zijn erg fijn en een late uitchecktijd (standaard 12.00) is ook fantastisch. Gratis parkeren en ruime parkeermogelijkheden zijn zeker een pluspunt.

Ondanks de onderbezetting was het personeel vriendelijk en...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Dit hotel heeft een ernstig probleem. Met name de keuken is een drama. Er worden kant en klare gerechten opgewarmd. Niets is vers of zelf klaar gemaakt. De borden zij gewoon vies dwz er zit nog eten op na het afwassen. De glazen voor de jus idem. Hoogtepunt was wel de mayonaise pomp deze deed het niet toen ik de emmer opende zat et een dikke korst opgedroogde mayo in mijn eetlust was meteen weg. Bij het ontbijt op zondag geen ei producten of vers brood. Er was amper personeel. De dame die daags tevoren achter de receptie zat moest met spoed komen opdraven omdat er te weinig staf was. Directie neem uw verantwoordelijkheid. Investeer hier in, ga eens in uw eigen hotel eten ....

Ondanks de onderbezetting was het personeel vriendelijk en behulpzaam

Bedroevend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Spinnenwebben in kamer. Bad was niet schoon (speigel vies van vorige klant) Muffe geur in hele hotel!!!!!!!!!!!!!!!!! Ontbijt was van 08:00 tot 10:00, om 9:00 was er vers brood, geen verse jus de organge. Zeer beperkte keuze. Te weinig personeel in het hele hotel. Receptie onbemand, restaurant (ontbijt) geen mens te zien.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Geen aandacht voor hygiëne en klacht gast
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Kamer was niet schoon (veel spinrag). Afvalemmer niet geleegd. Geen toiletpapier (na klacht hierover werd beloofd dat het snel gebracht zou worden, hetgeen niet is gebeurd)

Het ontbijtbuffet was prima.

Prima budgethotel voor overnachting met goed ontbijt en restaurant. Super vriendelijk personeel.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het interieur van de kamers is gedateerd, maar alles werkt. Prima douche met harde straal. Helaas begon om 7:30 uur een graafmachine luidruchtig met werkzaamheden. Gelukkig voor ons een tijd om op te staan en weer op pad te gaan, dus op dit moment niet geschikt voor uitslapers.

De vriendelijkheid en service van het personeel is echt top! De kwaliteit van het eten is goed. De saté was heerlijk en de tomatensoep was ook erg lekker. Je proeft dat er verse eerlijke ingrediënten worden gebruikt. Het ontbijt was uitgebreid; er is voor elk wat wils. Goede verse koffie. Daar word ik 's morgens vrolijk van!

Voor een goedkope nacht zonder veeleisend te zijn voldoende.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer gedateerd. Badkamer had de nodige schimmelplekken. Geen bekertjes op de kamer om wat water uit te drinken, geen koffieapparaat o.i.d.; al met al zeer basic. Geen luchtbehandeling / airco, dus dan moet het raam open; met ligging langs de snelweg niet prettig.

Ontbijt en bedden waren goed.

Dat een hotel zo mensen ontvangt. Onbegrijpelijk.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Buiten was het al afgekoeld, de kamer was bloedheet. Geen airco, geen ventilator. Wel muggen, want de horren waren kapot en het raam een stuk uit de sponning gezakt. Een drankje om 22.30u kon niet meer. De nachtportier die er tussen 23 en 1 zou zijn was onvindbaar. Om kwart voor zes 's ochtends ging de verwarming (!) schrapen. Op de achtergrond de snelweg. Gruwelijk.

Survival heerenveen😣😎
    • Eenpersoonskamer met Douche

Vies.verouderd. kon door de vuile ramen nauwelijks naar buiten kijken. In ochtend alleen koud water. Nog niet eens n ventilator op kamer met t hete weer. Zeer kleine boven ramen om te kunnen ventileren

T koude biertje op t terras in de schaduw onder n kapotte parasol

Bij aankomst kreeg ik een kamer toegewezen waar het Sahara...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Bij aankomst kreeg ik een kamer toegewezen waar het Sahara warm was....ook vies; nooit eerder meegemaakt dit. Receptie gebeld; moeilijkheden ivm. Verbouwing...tja geen kamers beschikbaar...mijn antwoord ik ga hier absoluut niet SLAPEN...resulteerde in een zoektocht door de gerenoveerde kamers op de begane grond....tja geen elektriciteit maar een stuk koeler en schoon dus gekozen voor boven douchen en beneden slapen. Met dank voor de inzet aan de dame van de receptie. Klasse !!! HaJe dit kunnen jullie echt niet maken ! De fondsen voor de verbouwingen zijn waarschijnlijk rijkelijk aanwezig, want op het terras, waar ik dacht een drankje te drinken, verscheen geen bediening....dus geen omzet; gemiste kans. Op de receptie balie een bordje met de tekst : opleidingsbedrijf.... Tja zo'n bord kan er staan...maar ik heb op dit moment grote twijfel bij de begeleiding en opleiding van de jongere staf. Bij het ontbijt liep een lief meisje, maar zaak was absoluut niet onder controle. Wat mij opviel was dat mijn " gerenoveerde " kamer een wat onlogische indeling had...

De buiten temperatuur was vrij hoog en er was geen...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De buiten temperatuur was vrij hoog en er was geen airconditioning aanwezig op de hotelkamer. Nu heb ik dit ook niet gecontroleerd bij het boeken, dus dit kan ik bij mezelf zoeken. Maar welk Hotel heeft tegenwoordig geen airco? Daarbij was de kamer niet schoon, een lek in de douchekop, en een vies douchegordijn. Personeel was bij het inchecken niet aanwezig, deze diende je zelf bij de 1e verdieping op te zoeken.

matig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Onze kamer was zeer gedateerd. Er mocht niet gerookt worden in het hotel maar wij roken rook in de gang. Ontbijtruimte was niet fris en schoon.

ontbijt was redelijk.

• Eenpersoonskamer met Douche

Sigaretten lucht op de gang/etage/kamer Rumoerig op de gang. In uit lopen van gasten die elkaar gingen opzoeken Betreft hygiëne was de wasbak niet schoon. Nog resten tandpasta in de bak Opknap beurt zoals een keer de muren schilderen van de kamer dan oogt het al frisser

Dat ik een ruimte had in de buurt van de afspraak voor de volgende dag

Voor een hotel op doorreis is het oké.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het was bloedheet op de kamer. Ik snap dat airco wellicht teveel gevraagd is, maar ik zou echt aanraden daar zonneschermen aan te brengen. De hele nacht bleef het warm, omdat de zon de hele dag op die kamer stond. Verder rook het zowel in de kamer als daarbuiten erg muf. Het zag er versleten uit.

Voor een hotel op doorreis is het oké. Maar voor zo'n prijs kan je ook niet meer verwachten.

We zullen hier waarschijnlijk niet meer komen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Antieke inrichting en geen jus d’oranje bij het ontbijt. De bar was dicht op vrijdagavond. Moesten in t restaurant zitten in de avond. We

Gedateerde kamer.

Verblijf Heerenveen

Geen/niets.

Zoals gebruikelijk een prima verblijf tegen een gunstige prijs. Parkeren op eigen terrein met ruim plaats. Op de (leen)fiets in 5 minuten in centrum Heerenveen. Prima plek voor een tussenstop of voor een verkenning van Friesland.

Noodzakelijke lokatie wegens gepland bezoek aan ziekenhuis tjongerschans
    • Eenpersoonskamer met Douche

Abominabel weinig personeel.ontbijt werd slecht bijgevuld Met q man in de keuken ging dat niet lukken. Koffie automaten werkte slecht. Kortom jammer.

Service
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Lunch gebruikt voor 4 personen. Duurde allemaal wat langer. Bij elk besteld gerecht miste wel iets (een ingrediënt wat wel op de menukaart staat). Vlekken in hoes wat op voeteind bed ligt. Badkamer niet heel schoon. Sommige delen wat verouderd.

Vriendelijk personeel. Erg behulpzaam. Mooie zalen met leuke zitjes. Het lijkt er op dat het hotel in gedeeltes wordt opgeknapt. Ziet er goed uit!

Goed verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Ja ik kwam geloof ik op een ongunstige tijd binnen. Er was een groep voor mij aan, een groet van welkom is toch wel minste.

Voor de prijs een prachtige kamer met alles aanwezig en ruimte, het was er schoon en alles wat een kamer nodig heeft aanwezig.

Geen aanrader....
    • Eenpersoonskamer met Douche

- Vieze kamer: allerlei stofvlokken, butsen en gaten in de muur en viezige badkamer; - Geen airco of mogelijkheid de kamer te koelen, konden alleen 2 klepraampjes open; - Ongezellige en gedateerde kamers; - Donkere gangen naar de kamers; - Personeel reageerde niet echt op kritiek behalve dat ze "het weten"; - Omgeving voelde onveilig, gelegen op een industrieterrein zonder andere bebouwing in de buurt.

- Praktische ligging.

Niet erg prettig . Zeker geen herhalings poging
    • Eenpersoonskamer met Douche

De kamer de onfrisse lucht door het gehele hotel. Geen aansluiting voor laptop of usb. De aangeboden flatscreen tv dateerde nog uit de jaren '80

Dit hele hotel is aan een gedegen renovatie toe

Gedateerde zeer warme kamers, de medewerkers waren wel zo...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Gedateerde zeer warme kamers, de medewerkers waren wel zo vriendelijk om een andere kamer te regelen toen ik daar om vroeg. Vriendelijke medewerkers!!!

prima locatie, verouderde kamers, vriendelijk personeel
    • Eenpersoonskamer met Douche

het hotel is behoorlijk verouderd. De kamers werken met sleutels ipv kaarten, de tv was een 'dikke', de televisie in centrale ruimte was ingebrand, de waterdruk van de douche is erg laag.

Het personeel is erg vriendelijk en meedenkend. Goed bed, fatsoenlijk kussen.

Friesland, de Elfstedentocht gefietst is een gastvrij land ook uw personeel erg vriendelijk en behul
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Meer variatie in het diner en wat kleine porties, desnoods kunnen liefhebbers dan altijd bijhalen . Het is zonde dat wij veel frites en bijna de helft van de schnitzels hebben moeten laten staan. Maar de schnitzels waren wel voortreffelijk, dat hebben wij ook wel anders meegemaakt. Een plattegrond van Heerenveen bij de receptie zou ook gemakkelijk zijn voor de gasten. Maar prijs kwaliteit echt een opsteker.

De kamer was heel clean en het parkeerterrein beveiligd zodat ik mijn racefiets achterop kon laten zitten

Matig, hotel is nodig aan renovatie toe. Teweinig personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Ontbijt, maar een persoon vernatwoordelijk deze kon het bijvullen en opruimen niet bijhouden. Volstrekt onvoldoende tov het aantal gasten

Dicht bij centrum

Matige ervaring
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het was erg muf in het hele hotel. Zeer verouderd, nu is veroudering niet erg als het maar onderhouden is, maar dat is hier zeer zeker niet het geval. Ik denk dat als de kamers even een frisse opkapper zouden krijgen het een heel fijn hotel zal zijn.

Het personeel was heel vriendelijk. Hotel is gelegen op een rustige lokatie wat heel prettig is. Ook ruim voldoende parkeergelegenheid.

Vreselijk.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Hele kleine, ontzettend warme kamer. De douchedeur stond open en de hele kamer stonk naar het toilet. Er konden maar twee kleine raampjes open. Geen koelkast aanwezig. WiFi werkte niet. Geen receptie. De manager was in het restaurant aanwezig. 'S morgens zat het hele hoofdgebouw op slot, terwijl ik aangegeven had om 7 uur te moeten vertrekken. Zelfs het personeel stond voor de dichte deur.

.....

We hoefden er alleen te slapen gelukkig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Beetje verlopen hotel, geen tuin, geen sfeer. Niet zo geschikt voor vakantiedoeleinden. Het restaurant was ook sfeerloos en shabby. De vloer lag los. Prijs-kwaliteitsverhouding van het eten viel ook tegen.

De bedden waren goed.

her personeel in het restaurant was super vriendelijk en...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De kamer was niet schoon (badkamer overigens wel) De stofwebben hingen aan het plafond, vieze vlekken in een stoffen stoel en er leek al in geen tijden te zijn gestofzuigd.

her personeel in het restaurant was super vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt was goed, maar het avondeten minder.

Zie bovenstaand.

Het ontbijt was goed, maar het avondeten minder. Weinig aandacht aan besteed. 2 tongen besteld, zo op het bord gelegd met helemaal geen versiering (stukje citroen of i.d.) en geen smaak aan de tong.

• Eenpersoonskamer met Douche

Slechte staat van de kamer. Half door gerot raamkozijn dat ook stonk, vloerbedekking was oud en niet schoon. TV deed het niet, douche met een gordijn, dat is echt niet acceptabel voor deze kamerprijzen . Bloedheet op de kamers. Muffe geur die er hangt in het hotel, ligt aan vloerbedekking en slechte ventilatie.

Het serveren van een eenvoudige maaltijd duurde erg lang,...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het serveren van een eenvoudige maaltijd duurde erg lang, zeker als het slechts een schnitzel en een biefstuk met wat friet betreft. De warm/koude saladebar was nagenoeg leeg. De schnitzel was erg slap gebakken.

Voor een heel kort verblijf een zeer magere voldoende, maar voor Hajé is er echt werk aan de winkel

Gedateerd hotel met een redelijk ontbijt. Housekeeping is een aandachtspunt, maar besproken met de receptioniste. Personeel verdient eigenlijk een beter hotel.

Vriendelijk personeel, stevig bed maar voor ons prima

redelijk tevreden
    • Eenpersoonskamer met Douche

Kamer is dringend aan renovatie toe op 1 kamer werkte de TV niet (konden ze niet oplossen) de andere kamer was de raam totaal versleten en gezakt, zodat er een spleet van boven van min. 1 cm open stond

ontbijt is goed kamer is aan renovatie toe

Het was er super ranzig.
    • Bruidssuite

Het was er super ranzig.. ik ben niet zo kieskeurig maar dit was echt heel vies! Het tapijt zat vol haren net of er een hond was geweest.. bij binnenkomst stonk het naar rook en ik ontdekte later ook een kaarsenhouder waar sigarettenas in zat dus er is wel degelijk gerookt! De badkamer was erg luxe maar heeeel vies! Ik had het bad gevuld en ging erin zitten maar elke keer kwam er een vlaag aan schimmellucht voorbij dus ik ben er snel uit gegaan.. de stoomdouche was ook echt heeeeel vies.. zie foto van de stortdouche.. vol aanslag en schimmel.. ik snap niet hoe ze dit nog durven aan te bieden als bruidsuite.. tis een behoorlijke domper als je net de mooiste dag van je leven hebt gehad en je in dit terecht komt! Bedden lagen prima maar als je wou knuffelen samen ging dat niet want er zit een spleet van wel 10 cm tussen de beide matrassen.. de dame achter de balie had ook geen idee wat ze deed.. kortkom ik kom hier nooit meer terug en ik ben niet zo snel niet tevreden maar dit was echt slecht.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Voor een overnachting is het een super comfortabel hotel.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Ik miste bij het ontbijt yoghurt en/of kwark naturel. Er was wel yoghurt aanwezig, maar daar zat suiker in.

Een heerlijk comfortabel groot bed. Heb tegen mijn gewoonte in, de hele nacht door kunnen slapen!

Dichtbij centrum
    • Eenpersoonskamer met Douche

Weinig personeel, na drankje in restaurant geen personeel te vinden om af te rekenen, kamers vies, douche werkt niet naar behoren, zeer gedateerde inrichting en faciliteiten, ontbijt erg karig.

Dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

spookhotel
    • Eenpersoonskamer met Douche

Enige belangstelling om de klant van dienst te zijn

Het ontbijt was prima maar het was een spookhotel en er was in geen velden of wegen personeel te vinden.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Voldoende om alleen maar te slapen maar voor de prijs verwacht ik meer en ben ik dat ook gewend.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Heel weinig personeel heb het ontbijt zelf moeten uitvinden waar het stond waar ik het kon pakken om de hoek vond ik nog ergens een koffiemachine. In het restaurant heb ik niemand gezien. Had wellicht ook zonder betalen gewoon op mijn gemak kunnen ontbijten.

Gezellig en sfeervol.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Omdat wij een gedeeltelijk gerenoveerde kamer hadden was er geen open haard en dat viel een beetje tegen.

Het ontbijtbuffet was fantastisch, de kamer heel gedateerd maar de bedden waren goed. Het hotel is heel sfeervol en gezellig en we hebben heerlijk gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prettig, rust, comfortabel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het eten in het restaurant vond ik niet speciaal en beperkt in keus. Zonde..een volgende keer zouden wij ergens anders gaan eten.

Vlakbij de snelweg en toch heerlijke rust in het gehele hotel

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Ik voelde me heel happy omdat ik een zeer gezellige, leuke kamer had.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Er lag veel stof dat had wel beter gekund en het bed was een beetje hard maar voor de rest uitermate top!

Ik liep naar boven om mijn kamer te bekijken en had een hele simpele kamer verwacht maar dat was het zeker niet. Een lekker bad en douche een lekker groot bed en een heerlijke kachel. Ik was die avond helemaal happy! De prijsverhouding was ook uitstekend boven normaal.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Een qua inrichting en onderhoud sterk gedateerd hotel met een smoezelige uitstraling.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Kraan in de badkamer zat los. Koude en warme kraan waren omgewisseld. Erg pijnlijke voor een reuma patient. Bed liep af naar de zijkant. Shampoo flesje was niet in te drukken voor mij. Echt jammer.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Weekend Heerenveen voor familie- en vriendenbezoek
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Opnieuw een goed verblijf in dit hotel. Personeel was zoals gebruikelijk uiterst behulpzaam. Ruime parkeerplaats op eigen terrein. Comfortabele bedden en prima badkamer.

voor 1 nachtje prima maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

In de kamer, daar was de verwarming stuk. na 2 uur na kregen wij een elektrisch kacheltje en dat volstond prima verder.

Ontbijt was eenvoudig maar prima. Behalve het slaladebuffet kregen we geen groente bij ons vlees.

Een heerlijk weekend, maar het hotel kwam niet overeen met onze verwachtingen

We hadden een comfortkamer geboekt waarbij zelfs stond dat er een open haard en zithoekje zou zijn met uitzicht op de tuin, maar dit was niet het geval. De kamer kwam overeen met de standaardkamer die mijn broer had. Bij hem deed de televisie het niet. Bij ons was de kamer wel opgeknapt qua sanitair en het bed was goed, maar niet de luxe die je van een comfortkamer met deze omschrijving zou verwachten. Zodoende was het uiteindelijk in verhouding behoorlijk aan de prijs, daar het ontbijt er ook los bij kwam.

Het hotel was prima voor het verblijf van een nachtje zoals bij ons het geval was. Het personeel was vriendelijk en het eten was goed. Daarbij hebben we een heerlijk weekend gehad

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Het ontbijt.
    • Eenpersoonskamer met Douche

De prijs-kwaliteitverhouding. Shampoo was leeg. De badkamer was gedateerd, het hele hotel was een beetje gedateerd. Badkamer was niet helemaal schoon.

Het ontbijt. De koffie

Voor één nacht was het goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Zoals gezegd de kamer en dan vooral de badkamer.

Het ontbijt was ruim voldoende. De kamer was erg gedateerd. Die kan wel een opknapbeurt gebruiken! De bedden waren prima.

Peroneel en servive goed, accomodatie slecht

Badkamer was zeker niet goed. natte handdoeken en douchekraan kapot kamer 32 verlichting boven bed kapot

ontbijt was goed, maar kamers en vooral badkamer gedateerd

Vergane glorie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Onze hotelkamer deed me denken aan het huis van mijn opa en oma vroeger. Oud en ouderwets. Meubilair dat je nog niet eens naar de kringloop zou brengen. Vloerbedekking dat niet meer schoon te krijgen is.

De jongeman die in zijn eentje het ontbijt draaide en ook nog tijd had voor een praatje met zijn gasten, top!

Armoedig.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Geen leeslamp op de kamer. Bij aankomst in de bar een wijntje en bitterballen besteld. De witte wijn was lauw en weinig, het meisje in de bediening had geen idee wat er voor bier in de koelkast lag en begreep ook niet dat witte wijn gekoeld gedronken word. Het 2e glaasje witte wijn was nog warmer dan de eerste en er werd nog minder in het glas geschonken. Geen aanrader!!

Ontbijt was prima!

De prijs en goede bedden
    • Tweepersoonskamer met Bad

Wij sliepen maar 1 nachtje dus dan is het bed het belangrijkst dat was goed maar de badkamer was erg verouderd. Zouden het in vintage style kunnen opknappen ( dus juist die tegels houden en wat grappige elementen erbij) of helemaal vernieuwen

De prijs en goede bedden

Waarde na betaling. Geen luxe, maar wel schoon. Wel achterstallig onderhoud, maar niet kapot
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Shampoo en zeep in kamer waren op. Kunt zien dat er ivm laag budget, de inrichting enz ook achter blijven

kamer was simpel, maar dat wisten we. Bedden zijn perfect!!!!!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Lekker bed, matig ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De gedateerde inrichting van de kamer, het ontbijt: na pellen waren de eieren beige van kleur, zoektocht naar de lepels voor de yoghurt. Smerig ogende koffieautomaten. Glaasjes voor jus d’orange plakten aan de vitrine vast, uitgedroogde kaas. Toen we bij het ontbijt kwamen, vonden we het eerst al vreemd dat het personeel zich verontschuldigde voor de rommel! De tafels waren ook nog smerig met aangekoekt vuil en dan ook nog eens een aantal dode vliegen in de vensterbank. De inrichting vonden we niet zo erg, maar hygiëne kan wat aan gedaan worden

Het enige pluspunt is dat het bed lekker was, vriendelijk ontvangst

Lekker geslapen en goed ontbijt

Sterk verouderde kamers...en badkamer erg oud.. Geeen muziek aanwezig in restaurant en bij receptie.. Maar 1 werknemer bij ontbijt..alle tafels bleven vies en er werd niks opgeruimd.. Oude tv op kamer..

De bedden sliepen heerlijk!!

Goed te doen als je niets verwacht
    • Eenpersoonskamer met Douche

Totaal achterhaald, niet vies maar geheel vergeeld, gang is koud en ruikt muf, geen lampje bij bed 1-p kamer, slechte WiFi (1pnt), lieve maar slechte bediening, zenders tv kloppen niet, verwachting op de site matcht niet met werkelijkheid.

Het was erg goedkoop en dichtbij de locatie waar ik moest zijn, lekkere eenvoudige biefstuk gegeten, genoeg en vers ontbijt.

prima om een nachtje voor het werk te slapen,redelijk ontbijt, niet geschikt als weekendje samen uit
    • Eenpersoonskamer met Douche

slechte wifi, slechte ontvangst tv kanalen met een half werkende afstandbediening, inrichting hotel is een bende, van alles door elkaar en vreselijke vloerbedekking en behang. er worden ook meubels verkocht waardoor het een rommelmarkt uitstraling krijgt. verder klapperend leidingwerk in de badkamer en erg beperkte keuken,in het restaurant gebruiken ze bij sommige gerechten de helft van de nodige ingredienten voor prijzen die bovengemiddeld zijn.

vriendelijke ontvangst, kamer schoon.

Zeer matig en niet voor herhaling
    • Eenpersoonskamer met Douche

Wasbak kapot, kamer heel donker, vloerbedekking niet schoon, badkamer als ook kamer ruikt naar urine, vlekken op stoel, ramen niet doorheen kunnen kijken, douchestraal is zo weinig dat je er geen haren mee kunt wassen

Het bed ligt lekker

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hajé Hotel Heerenveen