Beoordelingen over City Hotel Groningen 3-sterren

Gedempte Kattendiep 25, 9711 PM Groningen, Nederland

#12 van de 23 hotels in Groningen

Prima voor snelle overnachting
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Parkeren is best duur, 17,50 per nacht - We waren al wakker, maar de bouwvakkers in de kamer naast ons begonnen al vroeg met klussen (boren!!), dus we wisten niet hoe snel we moesten uitchecken

In principe geen grote kamer. Prijs kwaliteit is prima. Groot goed bed en fijne badkamer. Alleen jammer dat je nauwelijks door een raam naar buiten kunt kijken, maar ook dat wisten we vooraf. Parkeren 200m verderop is in een kleine parkeergarage tussen de huizen in. Staat de auto in iedergeval veilig.

Kort maar heerlijk verblijf.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk bed. Nespresso koffie om zelf te zetten. Appeltje meegekregen bij het vertrek. Super vriendelijk personeel bij de ontvangst. Bij de checkout deels hetzelfde personeel- vroegen naar onze dag. Leuk dat het werd onthouden.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prettig.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het storende geluid van de airco (stond deze misschien op het dak; vergeten te vragen?). Hierdoor konden we het raam niet open doen. Terwijl het verder zo'n rustige kamer aan de achterzijde was.

De korte afstand en ligging in het centrum.

Super hotel op een super locatie
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer gaf mij een iets beklemmend gevoel. Zag er super goed uit alleen een heel groot bed in een kleine kamer.

Ligging perfect, je loopt het hotel uit en binnen een paar minuten loop je in het centrum.

Kan niets bedenken

Mooie ruime van airco voorziene kamer, schone badkamer . Uiterst behulpzaam personeel met tips voor de omgeving. Was enige verwarring met inchecken van persoon met dezelfde naam maar dit werd heel snel opgelost/rechtgezet. Handig dat er de beschikking is over een parkeergarage, auto heb je niet nodig gezien de afstand naar het stadscentrum.

Uitstekende ontvangst, had een eenpersoonskamer geboekt maar...

Uitzicht

Uitstekende ontvangst, had een eenpersoonskamer geboekt maar deze werd gelijk geüpgrade naar een tweepersoonskamer. Verder keurig hotel in de buurt van het centrum en het openbaar vervoer.

Top gelegen hotel met goed personeel
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige was dat er een heel klein beetje schimmel dat bij de douchedeur. Dat zou opnieuw gekit kunnen worden. Het valt heel erg mee hoor. De rest van de kamer zag er top uit!

Het was een heet weekend. De airco was heerlijk s nachts. Daarnaast zaten wij aan de kant van de restaurantjes voor, maar met het raampje dicht. Hoorde wij helemaal niets.

Positief, zou het hotel zeker aanbevelen bij anderen.

vanuit raam keek ik op een historische muur en had weinig licht inval.

Ontbijt goed, personeel klantvriendelijk, kamer in rustig gedeelte van het hotel zonder verkeer

Leuk als je de kamer zelf niet zo belangrijk vindt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiëne en algemene staat van het pand met name kamers en gangen kunnen wel onderhoud gebruiken. Nogal donker. Kamer vrij krap en sanitair klein en hier en daar schimmel.

Vriendelijk personeel en ligging t.o.v. centrum. Horeca naast hotel ook gezellig.

uitstekend, boven verwachting. Een aanrader

helemaal niets

kamers zijn heel goed, bedden prima, alles was super schoon. niet anders als lof. Ontbijt zeer goed verzorgd ruim voldoende en een groot assortiment. Toppie. ook de parkeergarage was goed verzorgd.

Ruime kamer, douchen in bad.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Donkere kamer door uitzicht op muur. Kreatief opgelost met een bord waarop staat dat het een historische muur betreft.

Ruime kamer, douchen in bad. Goed bed. Goed ontbijtbuffet. Perfect locatie voor een bezoek aan de binnenstad. Eigen parkeergarage.

Top verblijf in hartje Groningen!
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het opmaken van de bedden na de eerste nacht. Een van de reizigers had een koffer op het bed laten liggen en het dekbed was daar gewoon overheen gelegd. Dat kan in mijn ogen wel iets beter. In de badkamer was er geen aparte douche, dus moet je douchen in het bad. Deze wordt erg glad, dus je moet goed uitkijken met uitstappen.

De kamers waren ruim en erg goed verzorgd. De badkamer was schoon en goed opgezet. Het personeel was heel aardig en behulpzaam en het ontbijtbuffet was uitgebreid en heel lekker. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, waar naast grote winkelketens ook heel veel leuke kleine winkeltjes te vinden zijn waar je hee leuk kan winkelen. Een topcentrum!

Gaan niet snel nog eens terug naar dit hotel.

De kamers waren niet schoon en erg krap, vooral de eenpersoons kamer. Verder was het ontbijt karig en werd er niet adequaat aangevuld. Daarnaast was er niet voldoende plek voor alle gasten om te kunnen ontbijten.

Het hotel lag redelijk in het centrum gelegen.

Heel goed bevallen. een volgende keer naar Groningen hoef ik geen (ander) hotel meer te zoeken.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De TV was kapot. Ik had er geen behoefte aan en heb het achteraf gemeld. Als ik er last van had gehad, had ik het gewoon kunnen melden natuurlijk. De kamerverlichting was uitstekend, alleen de bediening (vanuit bed) niet logisch.

De kamer was niet supergroot maar wel groot genoeg en efficient ingedeeld. Heerlijk bed, rustige kamer (weinig geluiden), schoon, vriendelijk personeel en een mooi ontbijt in een prachtige zaal met veel daglicht.

tevreden, goede locatie, voor herhaling vatbaar.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

parkeren?! altijd een crime in de stad. hadden gelukkig op loopafstand een parkeergarage.

modern ingericht, zeer vriendelijke mensen, uitstekend ontbijt.

• City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat de prive sauna stuk was. Ik had graag ook daar gebruik van willen maken naast de Turkse stoombad.

De vriendelijkheid en de goede service van het personeel. Ik heb goed en uitgebreid kunnen ontbijten. Heerlijke koffie! Centraal gelegen, top! Voor herhaling vatbaar

Leuk voor een a twee dagen maar zeker niet voor langer.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bad en het uitzicht was zeer slecht. Bad heel erg oud en heel smal en zeer glad” gewoon gevaarlijk” en geen aparte douchs. Het uitzich was een blinde muur waar zeer weinig licht doorheen kwam waardoor het zeer donker is in de kamer.

Het bed was super...

Heerlijk verblijf
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was wel koffie op de kamer, maar geen thee. Een kleinigheidje, maar als ik dan toch iets moet zeggen wat tegenviel, dan is het dit.

Hotel ligt op loopafstand vh centrum, maar wel op een rustige plek. Prima kamer met goede bedden. Heerlijk ontbijt.

Prettig!

Niets, alleen die zoemer.

Het ontbijt is heerlijk en voldoende keus! Fijne centrale ligging, heel vriendelijk personeel. Kamers zijn prettig. Ik heb 1 puntje van kritiek: er gaat ongeveer om het uur een zoemer, ook s'nachts en dat is niet fijn, word je wakker van. Tweede nacht heb ik er minder last van gehad maar ik vond het niet prettig.

De locatie is echt super, rustig gelegen doch op loopafstand...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een kleine zoektocht omdat de parkeergarage van het afgebrande casino gesloten is. Het bad niet geschikt voor 2 personen.

De locatie is echt super, rustig gelegen doch op loopafstand van het centrum en leuke restaurants om de hoek.

• City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Paar kleine zaken maar zijn van technische aard. Alles wordt goed onderhouden. Men heeft daar wel hart voor de zaak.

Heerlijk ontbijt, zachte heerlijke bedden. Mooie locatie tegen zeer schappelijke prijs. Diner ook heerlijk. Dichtbij een wandelgebied en 18 km van Giethoorn.

Prijs/kwaliteit niet correct, ligging perfect
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was klein met een heel klein raam met uitzicht op een trap. Prijs-kwaliteit kamer vind ik daardoor minder. Ontbijt was goed maar eenvoudig en standaard en ook daar vind ik de prijs hoog voor hetgeen aangeboden werd

Prima hotel, prima locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een kamer aan de achterzijde gevraagd maar kregen een kamer aan de voorzijde. Hierdoor hebben wij de hele nacht niet kunnen slapen aangezien er tot 's ochtends 7:00 uur mensen voor de deur van het hotel hebben zitten schreeuwen. Het is ons bekend dat er meestal herrie is aan de voorzijde en daarom willen wij altijd een kamer aan de achterzijde. Kortom, het was dit keer niet zo'n succes.

Ontbijt is altijd prima en het personeel is super.

Groningen is super qua stad. Het verblijf was redelijk we zijn niet veel ik het hotel geweest
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het gordijn hing los. De hygiëne van de kamer (425) viel ons tegen, er lag nog een haarklem van iemand onder het bed en ook lag daar veel stof. Zijkant van het bed was ook niet schoon vette vlekken om dat zwart leer van je matras. De roosters zaten vol met stof, waardoor er weinig zuurstof in de kamer kwam. Tot slot als je in bad zit kijk je precies onder de wastafel ook hier zaten grote plukken stof, wat niet een prettig uitzicht is als je aan het ontspannen bent in bad.

De dame die ons ontving was zeer vriendelijk gaf leuke tips en was enthousiast

We hebben genoten!
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik hou er niet van om in bad te douchen.

Het personeel van het hotel was opvallend vriendelijk (en oprecht vriendelijk, niet omdat het zo hoort). Zowel de receptionistes, als de medewerkers bij het ontbijt als de manager. Ook het grote bed was fijn en het feit dat er op de kamer een Nespresso-apparaat stond. En uiteraard de fantastische locatie niet te vergeten.

Voor de 2de keer een zeer goede ervaring hier. Aanrader!
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is klein en daar is er niks mis mee, maar dan zou ik geen badkuip zetten. Liever een goede (luxe)douche.

Locatie. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Bedden waren erg comfortabel en de kamer was rustig.

Goede locatie, schoon en aardig personeel.

De kamer was claustrofobisch klein en ik had last van geluidsoverlast (feestje naast het hotel). Voor €100,- vond ik dit echt te duur.

Goede locatie, schoon en aardig personeel.

Compacte maar zeer complete kamers, inclusief koffiezetter...
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche in het ligbad is een beetje smal en glad, een losse douchekabine met lage instap zou prettiger zijn. Bedden zijn prima, maar het systetische dekbed wordt wel snel te warm en benauwd.

Compacte maar zeer complete kamers, inclusief koffiezetter en goede wifi. Mooi centraal gelegen maar toch heerlijk rustig. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een hotel wat in alles gaat voor klantbeleving met prima kamers! AANRADER!
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat je niet kan parkeren voor de deur, ook niet voor het inchecken. Dit hebben we toch gedaan en dat was maar goed ook, want de parkeergarage vinden was waarschijnlijk niet gelukt zonder de verkregen uitleg. Verder vond ik de prijs aan de hoge kant voor alleen een kamer en een parkeerplaats. Als daar ook nog ontbijt bij had gezeten had ik het te duur gevonden (€ 16.50 pp voor ontbijt is erg duur als je in de stad prima kan ontbijten voor € 10,00 pp)

Het hotel lag op een perfecte locatie in de binnenstad. Bij binnenkomst voelden wij ons direct welkom. Alle personeel, ook de schoonmakers, waren ingesteld op service en verleenden die met een echte lach. Alles was schoon en fris! Je kwam ook niet op een benauwde kamer binnen. Topidee vond ik het plaatje bij het raam dat uitkeek op een -monumentale- muur! Briljant! Voordat het een tegenvaller kon worden, werd je al meegenomen in het positieve en dat tekent dit hotel.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Geen uitzicht

Geen uitzicht Het betreden van de kamer smal bediening verlichting bij het betreden en verlaten moeilijk De kamer was erg donker en door de zware duur en smalle doorgang zag je niets Zolang je de kaart niet in de houder deed Je moest met je voet de duur open houden om te kunnen zien waar je de kaart in moest doen dan pas kon je de schakelaar gebruiken Ik zou nooit meer een een persoons kamer boeken Erg duur exc ontbijt

Een vriendelijk, comfortabel en voor herhaling geschikt verblijf in de stad Groningen.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedmatrassen waren voor ons te zacht. De topmatras lag los en verschoof.

De servicegerichtheid en de plezierige en vriendelijke benadering van alle personeelsleden.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima bed,schoon, locatie en parkeergelegenheid in de buurt.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt duur, Verzorgingsproducten niet aangevuld, flesje al half gebruikt door vorige huurder. Uitzicht .

Prima bed,schoon, locatie en parkeergelegenheid in de buurt. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Kamers waren ruim en goed voorzien

Erg gehorige kamers, uitslapen niet goed mogelijk vanwege gestommel van schoonamkers inbelendende kamers.

Kamers waren ruim en goed voorzien Goede bereikbaarheid tov uitgaanscentrum Vriendelijkpersoneel

Goed personeel, slechte architektuur.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De architektuur van het gebouw gaat boven het comfort. Merkwaardige geplaatste ramen waardoor de kamer raar donker was overdag.

Prima, plezierig personeel.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Dichtbij centrum
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was erg klein. Om te douchen moet je in bad staan.

De ligging is erg goed. Je bent zo in de stad. Veel goede restaurants in de buurt zoals wok aan de overkant en Mexicaan verderop in de straat

Ik kwam savonds om 10 uur aan.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kwam savonds om 10 uur aan. De medewerkster van de balie bood aan om de sauna klaar te maken en kwam me persoonlijk later vertellen dat het klaar was. Heerlijk om zo laat nog gastvrij te worden onthaald.

Fijn verblijf!
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was ietwat klein en de douchekop bleef niet goed hangen

Het ontbijt was lekker en ruime keuze, heel vriendelijk personeel en het hotel ligt lekker dichtbij het centrum! ideaal

De lokatie, in het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je kunt niet naar buiten kijken. De ramen zitten onder kniehoogte en boven hoofdhoogte. Beetje claustrofobisch. De kamer was niet ruim, beetje krap om het bed heen lopen.

De lokatie, in het centrum. Luxe inrichting van de kamer (alleen de badkamer is nog 'oud'). Heerlijk bed. De eigen parkeergarage.

• City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nadeel was dat de douche op een gegeven moment geen warm water meer gaf pas na een paar minuten wachten. Ook het parkeren was een nadeel, is op een afstandje parkeren in een QPark locatie. Ook hier komen extra kosten bij helaas.

Het ontbijt was netjes en goed verzorgd ondanks de drukte. Bed was zeer comfortabel en kamer was comfortabel rustig. Personeel erg netjes en vriendelijk. Hygiëne zowel binnen als buiten de kamer is erg goed!

vrij luxe budget hotel, beetje studentikoos, goede ligging, prima ontvangst, goede bedden
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer in souterrain, dus helaas geen uitzicht. Douche in de ochtend erg lauw tot koud rond 10.00h Nespresso apparaatje op de kamer werkte niet.

groot comfortabel box spring bed. Grote flatsceen TV met goed beeld. Badkamer met ligbad Goed ontbijt met ruime keuze.

Gezellig
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het gebouw raakt wat in verval. De kamers zijn een beetje gedateerd. Al met al zou een vernieuwing / opknapbeurt niet overbodig zijn.

De ligging in de stad, de vriendelijkheid van het personeel.

Ok voor locatie voor enkele nacht verblijf waar verder niet veel nodig is.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airconditioning werkte niet. Koffie (extra in de gang was niet lekker) Faciliteiten in kamer zeer beperkt. Naast koffie en TV

Locatie was op loopaftand van het grootste deel van het centrum. Bed was ok.

Heel goed bevallen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Groningen is een studentenstad, dus er is soms wat nachtelijk horecalawaai in de kamers aan de straatkant.

Goed ontbijtbuffet, nette kamer, vriendelijke dienstverlening.

Simpel hotel, fijn midden in de stad.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hele gehorige kamers. Konden de gesprekken van mensen op straat letterlijk volgen. Badkamer veel schimmelplekken en turks stoombad niet schoon en ook schimmel. Ontbijt heel erg weinig en simpel en dat voor 16€. Toen we aangaven dat we het ontbijt niet wilde kon het wel ineens voor €12

Loopafstand van alle winkels/restaurants

Locatie, prijs, lekker bed, vriendelijk personeel.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Straal vd douche kon harder maar dat is persoonlijk. Fietsen per dag huren. Jammer dat ze er niet gewoon wat hadden staan waar je alleen borg voor moet betalen.

Locatie, prijs, lekker bed, vriendelijk personeel.

• City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Van mij hoeft er geen bad in de badkamer en al helemaal niet als in bad gedoucht moet worden. Maar Dit is persoonlijk en geen reden om er niet naartoe te gaan.

Locatie en prijs-kwaliteitverhouding waren goed.

Matig voor 1 nacht was het te doen!
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoe vies de badkamer was er zat schimmel op de afvoer onder de wastafel waar je van uit bad zo tegen aan keek en het bad was niet schoon, de kraan in bad was half vergaan.

Personeel en ontbijt

Fantastisch hotel met heerlijk ontbijt op geweldige plek in Groningen
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks de goede bedden toch niet zo goed geslapen omdat de kussens veel te dik waren. Hierover hebben we niet geklaagd omdat we maar 1 nacht verbleven. Bij een volgend verblijft gaan we andere kussens vragen of we nemen ons eigen kussen mee.

Fijn hotel op een fantastische plek in Groningen. Parkeergarage was vol maar direct doorverwezen naar openbare parkeergarage waar hotel een speciaal tarief heeft. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Kamer aan achterzijde was heerlijk rustig. Goede bedden.

Prima verblijf in het centrum van de stad.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de site leek het alsof parkeren er gratis bij zat. Er kwam nog ruim 6 euro toeristenbelasting bij. Het koffieapparaat op de kamer deed het niet, is overbodig. Er was wel een goede automaat op de gang.

De kamer was prima. Wanneer je gereserveerd had kon je gebruik maken van de sauna. Het ontbijt was heel goed, alles wat je van een ontbijt verwacht was aanwezig. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Groningen is een leuke stad!
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De grote van de kamer in verhouding met de prijs. Je kon net langs het bed lopen en doordat er een kluisje in de kast zat kon een deur niet helemaal dicht maar een grotere kast paste niet in de kamer. Ook de keuze in het ontbijt buffet viel afgewogen tegen de prijs tegen. Wat er lag was lekker maar geen ruime keuze. Ook zat er geen verschil in keuze door de week en in het weekend. Een nadeel dat het hotel in het centrum van Groningen lag was de rumoerige kroeggangers de hele nacht op vrijdagavond.

Centraal gelegen en super vriendelijk personeel.

• City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ons koffie apparaat op de kamer werkte niet, dat hadden ze opgelost met koffie apparaten op de gang op elke verdieping

Dat het zo dicht bij het feestje lag wat we daar in een café hadden

Heerlijk centraal gelegen hotel
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kussens op het bed waren te dik om fatsoenlijk op te liggen. Ze waren heerlijk om tv mee te kijken, dat wel. Toen we dit aangaven bij ons vertrek gaf de receptie aan dat ze nét een kussenmenu hadden samengesteld.

Het ontbijt in dit hotel was perfect, heel leuk geregeld met producten uit Groningen met wat uitleg er bij hoe je het het beste kon eten en wat het precies was. Verder was de kamer beter dan op de foto's en het personeel erg vriendelijk. De bar zag er gezellig uit en er zaten ook elke avond mensen bij de openhaard wat uitnodigd om nog even wat te drinken voor je naar bed gaat.

Heerlijk weekend gehad!
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kussens; groot en te hard (hoorde ik meer mensen over tijdens het ontbijt). Snel vervangen dan is het verblijf uitstekend.

Ligging hotel, goed ontbijt en vriendelijk personeel

Het was een gastvrij en goed verzorgd verblijf
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De synthetische dekbedden maken de nacht te warm, zelfs met raam open en verwarming uit.

Het heerlijke ontbijt, en s’ avonds kunnen relaxen bij de openhaard in de lounge.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Helemaal goed. Een echte aanrader.

Kan ik niet verzinnen.

Het City Hotel Groningen is een perfect hotel voor een weekendje Groningen. De ligging is perfect, de kamers zijn helemaal goed. Er is echt nagedacht over de inrichting, waardoor het niet de standaard hotelkamer is. Compliment hiervoor.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Heel relaxt goed geslapen goed ontbeten!
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is jammer dat de parkeergarage verder weg was, normaal ook geen probleem maar ik zit in een rolstoel en we konden niet voor de deur parkeren. Maar we hebben het opgelost dus was maar een klein dingetje.

Heel gastvrij hotel met gratis koffie en thee op de kamers! Goed ontbijt. Heerlijke bedden! Hele goede ligging tov het umcGroningen waar we moesten zijn. Loopafstand van het centrum. Volgende keer weer!!

Eindelijk een hotel waar ze snappen waar je voor komt:...
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer uit de jaren 80 (schijnt deze zomer te worden gerenoveerd). Ontbijt goed maar wel heel erg duur.

Eindelijk een hotel waar ze snappen waar je voor komt: slapen! Heeeeeeeel goede bedden!

Goede ligging voor citytrip
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is heel ok. De minpunten zijn dan ook details. De kamers hebben weinig ziel en niet al te groot, maar zijn wel in orde. De parking vond ik vrij duur: 17,5 euro per dag. De kamerprijs van iets minder dan 100 euro vond ik ook vrij hoog in verhouding tot het hotel.

Degelijk hotel met perfecte ligging in Groningen. Ook leuke restaurants vlak bij het hotel: Italiaan, Cubaan, mediterraans en Spaans. Het personeel was heel erg vriendelijk. Het is een typisch goed ketenhotel waar alles ok is maar weinig persoonlijke touch. Het is er vrij stil. Ideaal om uit te slapen.

Ontbijt was erg goed
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen eerst een kamer in de kelder. We hebben gezegd dat we dit niet prettig vonden en kregen toen een kamer op de derde verdieping.

Ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

• City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Extra attentie bij het boeken dat er ook een parkeerplaats gereserveerd moet worden. Dat was bij mij in ieder geval niet duidelijk

Zowel het ontbijt als de kamer

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Fijn hotel in binnenstad Groningen.

De parkeergarage van het hotel zelf zou ik niet gebruiken. Met een Peugeot 308 SW kun je al bijna niet keren in de garage, daarnaast zijn de vakken erg krap.

Rustige kamers welke ook ruim zat zijn. Daarnaast vriendelijk personeel, gunstige locatie, en goede prijs.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima bed en keuze uit verschillende soorten kussens.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima bed en keuze uit verschillende soorten kussens. Wel een kleine kamer maar dat maakte ons niet uit, want we kwamen alleen om te slapen. Goede ligging tov het centrum. We hebben fietsen gehuurd bij het hotel maar die waren niet geweldig in relatie tot de prijs (10 euro per dag). Wel handig in de stad. Het ontbijt was lekker maar niet heel uitgebreid voor 16 euro pp maar zeker niet slecht. De koffie bij het ontbijt was lekker. Sympathiek dat er op de kamer een nespressoapparaat staat met 4 cupjes en op elke verdieping een gratis koffie/thee automaat. Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Fijn hotel in het centrum
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij de douche zat wat zwarte aanslag in het hoekje. Ook vuiligheid op de bovenrand van de zeepdispenser

Goede ligging, erg vriendelijk personeel met interesse in de gast. Lekkere koffie op de kamer

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Erg prettig. Te kort. Heerlijk bed. Fijne accomodatie, super aardige mensen. Fantastisch Turks stoom

Niks!

Het ontbijt was vast meer dan prima, maar ik had er op dat moment dus rust niet voor. Heb heel lief broodjes meegekregen! Dus personeel was top en de andere gasten zaten lekker te eten. :-)

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Vriendelijk personeel door wie je goed wordt ontvangen.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was niet geweldig, voor de betaalde prijs valt het eigenlijk een beetje tegen.

Vriendelijk personeel door wie je goed wordt ontvangen. Kamers zijn prima, badkamer een tikkeltje gedateerd. Uitzicht was een schuin dak, dus niet geweldig te noemen. De locatie is top, midden in het centrum en om de hoek van een grote parkeergarage. Ontbijt was prima, maar niet bijzonder.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Lekker genoten!
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken bij de parkeergarage was onze parkeerplek bezet door een andere klant die al uitgecheckt was.

Heerlijk ontbijt en vooral heerlijke matrassen!

Klein kamertje, maar schoon en goed.

Van alle plekken op de wereld waar ik ben geweest (ik reis veel voor werk) is Groningen één van de weinigen waar een éénpersoons hotelkamer ook werkelijk voor één persoon is. Met een éénpersoons bed en het formaat van een kippenhok. Dat geldt niet alleen voor deze Hampshire, maar ook voor anderen als Schimmelpenninck en De Doelen. Van deze 3 heeft Hampshire toch mijn voorkeur.

Prima hotel op goede locatie. Modern, schoon, redelijk geprijsd.

er zijn betere opties
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel geluidsoverlast van mensen op de gang en van de riolering: alsof ze in je kamer naar het toilet staan te gaan. Leuk! Nespresso machine op de kamer... maar dan graag wel één die werkt...

De locatie midden in het centrum is prima.

Verder voeldoet het prima voor een overnachting in de binnensad van Groningen.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schoonmaak badkamer, en aub graag een paar fatsoenlijke kleding/handdoekhaken in de badkamer i.p.v. 'millimeter' haakjes. Raar misschien maar ik heb het idee dat het toiletpapier op 'de bon' is

goede prijs/kwaliteit verhouding

Een mooi centraal gelegen hotel in de binnenstad met alle bezienswaardigheden op loopafstand.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontvangst in het hotel was uitstekend, vriendelijk en servicegericht. De kamer was voorzien van alle gemakken, zoals een nespresso apparaat en flatscreen TV. Het ontbijt was uitgebreid met uitgebreide keuze aan brood en beleg.

Ontzettend fijn en heeft onze verwachtingen overtroffen!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer van de kleine ramen, maar gezien wij overdag weg waren en maar een nachtje verbleven heeft dit geen invloed voor ons gehad.

Het personeel was heel erg vriendelijk en hebben aan al onze voorafgestelde vragen en wensen voldaan. De kamer was luxe en het bed was heerlijk!

Prima hotel in binnenstad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat kleine ramen met beperkt uitzicht naar buiten. Aan de voorkant hoor je 's nachts met open ramen wel soms wat luidruchtigere voetgangers maar dat heb je nu eenmaal in de binnenstad.

Prima hotel in binnenstad. Grootte van kamer was in orde.

Het personeel is bijzonder vriendelijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De garage van het hotel is twee straten verder. Het hotel is eigenlijk alleen te voet bereikbaar vanwege de bouwactiviteiten aan de overkant. De badkamers zijn gedateerd, maar die worden binnenkort vernieuwd.

Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het hotel ligt in het centrum.

Prettig hotel op rustige plek vlakbij centrum.
    • City Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kaas bij ontbijt had lang ik open lucht gelegen en was hard aan de randen. Eieren ene dag hardgekookt, andere dag zacht.

Goed hotel op rustige plek vlakbij centrum. Privé uurtje sauna te boeken in hotel zelf. Zeer vriendelijk en attent personeel. Bedden lagen goed (niet te zacht).

Zeer vriendelijk personeel!

als je aangeeft dat je aalleen reist krijg je een heel klein bedje. De prijs is het zelfde als je aangeeft dat je met 2 personen bent. Ik verwacht dan ook een tweepersoonsbed voor het zelfde geld als je alleen reist.

Zeer vriendelijk personeel!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van City Hotel Groningen