Beoordelingen over City Hotel Hengelo 4-sterren

B.P. Hofstedestraat 50, 7551 DG Hengelo, Nederland

#3 van de 4 hotels in Hengelo

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

De kussens. Volgens het foldertje op het bed had er (per persoon) een middel zacht en een hard kussen op het bed moesten liggen en wij vonden alle vier de kussens erg zacht. Ik had dit niet van te voren goed gechecked dus dat was 's nachts best wel een beetje een teleurstelling.

De locatie was precies wat wij zochten. Het personeel was vriendelijk en legde alles goed uit. De kamer was mooi en ruim. de badkamer was ook heel netjes. Er was een heel uitgebreid ontbijt. Perfect om de nieuwe dag goed te beginnen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Leuk hotel voor 1 nachtje Hengelo.

Erg veel stof in de kamer, vooral bij het bed. Vlekken en haren op molton die je door het laken heen ziet Veel vieze vlekken op de muren. De zitbank bekleding ook zwart vieze vlekken. Nespresso apparaat heeft koffie en kalkaanslag.

Junior suite is lekker ruim opgezet. Fijn groot bad waar je ook helemaal.in kan als je lang bent! Slippers in de kamer is erg fijn want loop niet graag op "vreemd" tapijt. Super dicht bij het station dus gemakkelijk te bereiken. Eetcafé de Buurman op de hoek is zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Hartstikke goed bevallen

TV ging niet aan. Was wellicht zo gefixt maar heb het niet gemeld. Ben gaan slapen.

Zeer netjes hotel op een locatie waar van alles in de buurt te doen is en een prima ontbijt. Het bed lag heerlijk.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

comfortabel en rustig.

Koffiezet apparaat op de kamer functioneerde niet. Er stond geen water of andere frisdrank in de koelkast op de kamer.

Ruime kamer, prima bed, goede badkamer, gelegen in centrum tegenover parkeergarage. tarief gereduceerd via hotel is €9.90 voor 24 uur.

Goed hotel op een prima locatie

Parkeren in P-garage, waardoor er 8,- meer afgerekend moest worden. Was ons niet bekend. Erg druk bij het ontbijt, ruimte was niet berekend op zoveel gasten.

Mooi in het centrum, nette kamer, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Het voldeed, ik kon rustig slapen
    • Kamer met Kingsize Bed

Douche straal was echt ernstig belabberd en er zat geen wandcontactdoos aan de linkerkant van het bed en met een telefoon en slaap apneu apparaat is dat erg lastig

Kamers waren netjes en groot

Voor herhaling vatbaar. De parkeergarage er tegenover en het centrum om de hoek

De bar was zaterdagavond gesloten. Jammer voor de gasten.

Het ontbijt was heerlijk. De bedden en kussens waren heel comfortabel en de badkamer was lekker ruim.

Goed hotel

De badkamer is gedateerd. De deur van de douche cabine sluit niet goed en de water afvoer van de wasbak werkt niet goed. De deur van de kamer gaat moeilijk dicht .

De kamer is ruim en schoon. De bedden zijn goed. Locatie van het hotel is uitstekend, dichtbij het station.

Receptie is het visitekaartje van het hotel

Het was gewoon koud op de kamer. Toen ik hier wat bij de receptie van zei kreeg ik te horen dat ik een extra broek moest aantrekken?! Volgens mij heeft de dame in kwestie niet begrepen dat ik een klant ben.

Ontbijt was prima

Prima hotel, dicht bij het centrum

Wij hadden een kamer vlak bij een gebouw met een grote ventilator op het dak. Bij open raam was dat storend

Vriendelijke ontvangst, goede prijs/kwaliteitverhouding. Dicht bij het centrum van de stad. Goede parkeergelegenheid vlak bij.

Twentse brouwerij met eetclub.

Het was nogal druk bij het ontbijt waardoor we in de vergaderzaal moesten ontbijten. Verder prima geregeld.

Locatie en prima kamers. Ruime badkamer.

Lastminute deal

Dat kamerpas paar x door mobiel in hand werd gedeactiveerd en zeepdispenser douche was echt leeg. Oh en lastminute incheck verwarring over virtuele creditcard terwijl ik met Ideal betaald had wat hotel nier kon zien!!!

Vriendelijke personeel en extra gratis koffie en fruutwater in hal

Fijn hotel op goede locatie!

Restaurant leek de drukte bij het ontbijt wat slecht aan te kunnen. Laat met bijvullen, iedereen moest bestek, glazen, legen koffieapparaat enz vragen...

Heerlijke kamer. Lekker schoon. Fijn bed.

Bezoek Hengelo

Er was geen airco. Daarom moest het raam open. Het was luidruchtig op straat tot drie, vier uur. Voor de prijs van een kamer onvoldoende dus.

Het lag mooi in het centrum. Leuke terassen.

Kort

2 aparte bedden voor Collega's is wat mij betreft 2 aparte bedden uit elkaar , niet tegen elkaar aan . Bedden te zacht . Parkeerkosten .

Koffie/thee op de kamer, misschien wat verschillende smaakjes thee? kruiden thee zou ook lekker zijn .

Een aanrader: geweldig wat een kamer voor zo'n bescheiden prijs.

Er was een lampje stuk en het duurde even voor er een vervangende lamp was gevonden.

De kamer was geweldig en het ontbijt uitstekend, kortom een voortreffelijke prijs-pret verhouding.

Geweldige locatie.

Ontbijt was goed, maar redelijk standaard. Niet verrassend.

Geweldige locatie. In het centrum van Hengelo. Toch merk je niks van de drukte van een centrum.

Lekkere bedden, maar dat was ook alles. Heel jammer!

Veel te warm, geen airco, geen ventilator. Ongeinteresseerd personeel. Ontbijt werd slecht bijgevuld.

Goeie bedden. Jammer, want ik houd van goede recensies geven.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Zeer vriendelijk ontvangst, fijne grote bedden.

Het was erg warm in de kamer, en er was geen thermostaat of iets dergelijks om dit aan te kunnen passen.

Zeer vriendelijk ontvangst, fijne grote bedden.

Behulpzaam personeel, zeer goed en uitgebreid ontbijt,...

Vrij warme kamers

Behulpzaam personeel, zeer goed en uitgebreid ontbijt, dichtbij horecavoorzieningen in het centrum en parkeergarage is gelegen aan de overkant van het hotel

Grote nette kamers, goeie centrale locatie met...
    • Kamer met Kingsize Bed

Communicatie over het ontbijt, deze bleek achteraf toch in de prijs te zijn inbegrepen

Grote nette kamers, goeie centrale locatie met parkeergelegenheid vlakbij

Genoten

De temperatuur in de kamer was gedurende de nacht voor ons te warm.zelfs met raam open bleef het warm dankzij de vloerverwarming. ( tenminste zo voeld het als ik door de kamer liep.. )

Voor herhaling vaatbaar

Wij verbleven in de junior suite 502. Heel mooie kamer met ruime badkamer. Tevens ook super goed bed. Mooi ontbijt met alles erop en aan ,niets tekort. Ook heel vriendelijk personeel.

Prima kamer met heerlijk bed en ruime badkamer.

Het uitzicht en er was een fout gemaakt bij het afrekenen van drankjes, maar dat is prima opgelost.

Prima kamer met heerlijk bed en ruime badkamer. Hotel in centrum, daardoor wel last gehad van lawaai vanaf straat 's nachts

Voor herhaling vatbaar! Maar dan graag een koelere kamer.

Het was erg warm in de kamer, zelfs met de ramen open en de verwarming uit!

Prima kamer, fijne bedden. Hotel perfect in het centrum en tegenover parkeergarage. Ontbijt was heerlijk.

Hittebestendige gasten gezocht.

Het was binnen zeker 30graden. Na informatie bleek dit een bekend probleem te zijn. Jammer dat er geen actie op is ondernomen.

De locatie en de grote van de kamer.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prima hotel voor een kort verblijf.
    • Kamer met Kingsize Bed

In de kamer bleek dat mechanische ventilatie heel veel herrie te maken. Hier werden we in de ochtend wakker van en was niet uit te zetten. Dat was jammer! In de ontbijtzaal was het erg druk en de ruimte is niet heel groot. Hierdoor was het best rommelig en rumoerig. Er waren wel een paar grote groepen dus misschien troffen we het gewoon niet dat weekend en is het op andere dagen een stuk rustiger.

De nabijheid bij het station. Als je met de trein bent is dit ideaal! De kamer die we geboekt hadden bleek boven de afzuiging van de keuken te zitten. Dit vonden we hinderlijk. Zonder problemen werden we omgeboekt naar een andere kamer. Top!

kamer viel tegen verder geen comentaar

zie boven

het personeel was keurig .het ontbijt was prima, maar de kamer was veel te warm. het blijkt dat er cv leidingen in de vloer zitten ,de radiator was uit maar het was veel te warm. de vloer straalde zoveel warmte uit dat als je er met blote voeten een poosje op de zelfde plaats zou blijven staan je het niet uit zou houden zo warm is het daar,dit is door door gegeven aan de receptie kamer 117

Heerlijk hotel, absoluut voor herhaling vatbaar!
    • Kamer met Kingsize Bed

Bij het verlaten van de lift liepen we bijna tegen een openstaande deur aan (voorraadkast van housekeeping, volgens mij).

Mooie kamer, wij vonden de achtergrond van het bed(hoe heet zoiets..) erg mooi. Heerlijk bed, en de vloerverwarming in de badkamer vond ik ook erg fijn. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker!

super

Dit ligt tegen zeuren aan: een blikjesautomaat was s nachts lekker geweest. Of een bar die nog open was.

Het ontbijt was meer dan compleet en lekker. Ook het verzoek om een extra kussen, werd direct geregeld. Tip: regel een arrangement met het restaurant (Buurman) wat er achter zit en een Swingnight in het Rabo. Dit is voor ons steeds de reden van ons bezoek. Superleuke avond uit met vriendinnen :-)

Goed hotel, voor deze prijs echt de moeite waard.

Klein minpuntje: gedateerde badkamer, de doucheslang was lek. Bij de aansluiting van de douchekop kwam evenveel water als uit de kop zelf. Kamer te warm en lege koelkastje maakt te veel geluid.

Prima hotel, is al wat ouder maar schoon en netjes met aardig personeel. Goede ligging in het centrum. Kamers zijn exclusief ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Ruime en aangename kamers
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt kan erg druk zijn, moeilijk om een plekje te vinden, eten wordt niet tijdig aangevuld, wachten aan het koffiemachine

Ruime en aangename kamers

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Centraal gelegen tegenover de Bibliotheek, openbare...

Centraal gelegen tegenover de Bibliotheek, openbare parkeergarage tegenover het hotel. Vriendelijke ontvangst, prima kamer, ruime badgelegenheid, alles netjes en goed verzorgd. Prettig dat raam wat open kan. Goed geslapen na concert in naastgelegen Schouwburg met nazit in de gezellige schouwburgbrasserie. Geweldig goed ontbijtbuffet. Aanraderhotel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Het was comfortabel en aangenaam

Het ontbijt is goed, maar de ontbijtruimte op het piekmoment is net iets te klein en het personeel kan niet altijd volgen met afruimen en aanvullen. Eén koffiemachine is te weinig.

Goed gelegen aan de rand van het centrum, parkeergarage voor de deur waarvan de kost op de rekening kan. Mooie ruime kamers, degelijke badkamer, goed bed. Erg stil op de kamers. Vriendelijke ontvangst.

Dichtbij Metropool, prima voor één nacht

De bar was wegens een besloten feest gesloten en dat vonden wij ongastvrij én een enorme tegenvaller, omdat dit mede de keuze voor dit hotel had bepaald. Wegens ruimtegebrek werden wij tijdens het ontbijt in een kale en vrij koude zaal geplaatst.

De locatie van het hotel is zonder meer goed: zeer vlakbij het centrum, het station en poppodium Metropool. De hotelkamer was compleet: een goed bed, bad, douche, koffie- en theefaciliteiten. Het ontbijt was goed.

Schone kamer, vriendelijk personeel.
    • Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt viel een beetje tegen, en daardoor wat aan de dure kant (15,50 euro). Kamer modern en schoon, alleen kunnen de badkamer en trappenhuis wel een opkapbeurt gebruiken

Schone kamer, vriendelijk personeel. Middenin de stad met een parkeergarage naast de deur

Uitstekende lokatie, vriendelijk personeel en prima bed.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het poetsen zou wat zorgvuldiger kunnen. Daarnaast heeft de douche in mijn ogen een wel erg zuinige waterdruk.

Uitstekende lokatie, vriendelijk personeel en prima bed. Dit alles maakt het verblijf uiteindelijk wel de moeite waard, in ieder geval voor één nacht.

Ontspannen
    • Kamer met Kingsize Bed

De matrassen waren te hard Het bed wiebelt als mijn partner omdraaide De prullenbakken waren niet leeg

Fijne plek Aardig personeel In het centrum

niet weer
    • Kamer met Kingsize Bed

vond het ontbijt duur , kamer kost 90 euro en ontbijt kost gewoon 31 euro voor 2 personen als ik beter opgelet had en gezien had voor een kamer met ontbijt bijna 125 euro moest betalen had ik niet geboekt ,daarbij het ontbijt ook niet echt 15.50 per persoon waard vond

Locatie, kwantiteit onbijt,wifi, grote kamer, goede badkamer

kwaliteit ontbijt (alles oud/droog), geen stopcontact in de buurt van het bed, slechte mattras

Locatie, kwantiteit onbijt,wifi, grote kamer, goede badkamer

Het personeel was geweldig, ik had spoedhulp nodig en ze...
    • Kamer met Kingsize Bed

Het personeel was geweldig, ik had spoedhulp nodig en ze hebben me gelijk geholpen. Ik heb zelfs nog een zeer uitgebreid lunchpakketje meegekregen, was er Maar 1 nacht maar zeker aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prettig hotel met vooral vriendelijk en behulpzaam personeel

straatkant wat rumoerig.

service en vriendelijk personeel: ik moest heel vroeg weg: geregeld is een klaargezet ontbijtje (packed lunch) en ik kreeg ondanks het feit dat restaurant nog niet open was ongevraagd een vers kopje koffie!

Weekendje weg in Hengelo

Het is erg gehorig het raam dicht doen is geen optie want dan is het erg warm

Het was een mooie kamer en alles wat je nodig hebt voor een weekendje weg was aanwezig

goed behoudens mijn aanmerkingen als genoemd.

Betere info vwb. het gesloten restaurant en de parkeergelegenheid.

Er is TOCH GEEN PARKEERGELEGENHEID ! Wel dichtbij voor 9,90 per nacht !! In der beschrijving wordt een restaurant aangegeven, maar dat was op vrijdagavond en zaterdagavond gesloten ! Maar nog steeds hangt in de lift het menu.... Helaas 2 haren in de wastafel van vortige gasten.

Nette kamer redelijk bed
    • Kamer met Kingsize Bed

Hygiene matig, vieze deur Erg warm matige ventilatie Matig vriendelijke ontvangst Met Booking.com veel duurder dan met hotelspecials boeking

Nette kamer redelijk bed Centraal in Hengelo

Prima hotel, prima kamer.
    • Kamer met Kingsize Bed

De hoeveelheid water die uit de douche kwam. De prijs van het ontbijt (daarom daar geen gebruik van gemaakt).

Grote badkamer met ligbad en douche. Fauteuills in de kamer.

Prima standaard hotel in Hengelo, met één aandachtspuntje....
    • Kamer met Kingsize Bed

Ik ben meerdere keren te gast geweest in dit hotel. Ik had dus (weer) geboekt tegen het non-refundable tarief met mijn creditcard als garantie. Vrijwel direct na boeken kreeg ik een email dat ik vooruit moest betalen en anders werd er geannuleerd. Gebeld met het hotel, leek opgelost. Kreeg toch een emailreminder en later zelfs een annulering. Toen ik desondanks incheckte moest er een flink bedrag gepind worden met mijn creditcard als 'garantie'. Bij de uitcheck werd dat weer verrekend met mijn besteding. Kortom; ik kreeg de indruk dat het hotel mij niet vertrouwende en/of heel erg om geld verlegen zit. Op mij kwam het zeer wantrouwend en absoluut niet gastvriendelijk over, zeker niet als je een repeater bent. Dat is voor mij dus echt wel een aandachtspuntje...

Prima standaard hotel waar je alles aantreft wat je verwacht. Geen positieve verrassingen maar gelukkig ook geen negatieve. Keurige ruime kamers, perfecte hygiëne en fijne complete badkamer. Bijzonder is dat er geen airco op de kamer is terwijl de ramen slechts op een kier open kunnen (veiligheidsblokkade). Zowel ontbijt als diner is van een bovengemiddelde kwaliteit, hoewel de prijs dat ook is. Kortom een prima verblijf als je in Hengelo zelf moet zijn.

Prima hotel midden in het stadscentrum.

WiFi gratis maar traag. Een snelle(re) verbinding kost geld: uit de tijd! Kamer was erg warm/benauwd met nagenoeg geen ventilatiemogelijkheden.

Goede bedden, heerlijk ontbijt.

Nachtje Hengelo
    • Kamer met Kingsize Bed

De kussen op het bed waren erg dun waar door ik en mijn partner last van onze nek hadden

Openings tijden van het hotel waren erg goed omdat wij gingen stappen in de stad

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Was ok

Langwerpige Tafel voor lopen buffet zodat de mensen er Robson kunnen lopen Ipv terug, heen een weer.

Waren te weinig Tafels, mensen stonden te wachten voor het ontbijt, die ruimte is inefficient ingedeeld.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Gewoon goed.

Om van het hotel naar het centrum te komen, moet je wel door wat smoezelige straten.

Het was gewoon goed. Vriendelijke mensen, mooie kamer, fijne douche, goed ontbijt.

Prima overnachting

Parkeren niet gratis. In parkeergarage aan overzijde. 9.90 euro per dag

Hotel is netjes en verzorgd en compleet. Op loopafstand binnenstad. Heel goed ontbijt

Ontbijt prima, receptie efficiënt.

In deze tijd nog steeds vloerbedekking in de kamers- ook al wat ouder. Parkeergarage: speciaal tarief hotelgasten? Je kunt nergens anders parkeren. Ik vind €12 voor de nacht vrij veel...

Ontbijt prima, receptie efficiënt.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Personeel was heel vriendelijk en de kamer was netjes
    • Kamer met Kingsize Bed

Was te warm op de kamer want het raam ging niet goed open en er was geen airco. Het bed was ook te warm omdat er een flanellen matras beschermer was en dat slaapt niet lekker in de zomer.

Personeel was heel vriendelijk en de kamer was netjes

prima lokatie voor 1 nacht. wij gingen naar het metropool

helaas waren de liften kapot. en erg druk met ontbijt dan is het erg krap. wij mochten naar een andere zaal om te ontbijten.

ontbijt was super. en de kamers mooi en schoon.

Goede kamers .

Helaas deed de lift het niet waardoor naar de 4'verdieping moesten lopen . Wat voor mijn man best zwaar was .

Goede kamers . En het personeel vriendelijk en behulpzaam .

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Top verblijf in een top accommodatie.

De vooraf aangekondigde lange wachttijd voor het diner. Dit kwam door de personele bezetting. Als je een goede maaltijd wil in dit dorp, ben je eigenlijk aangewezen op deze accommodatie (hotel/restaurant) Bij de kwaliteit van deze accommodatie hoort geen uitzonderlijke lange wachttijd omdat er toevallig 2 groepen zijn van elk ca. 10 personen, wat voor een professioneel bedrijf geen enkel probleem mag zijn. Wel heeft men getracht de overlast te beperken. Het wel aanwezige personeel was gewoon erg goed.

Het totale niveau van de kamers, het restaurant, ontbijt, diner en het personeel. Top, de absoluut beste van de in totaal 5 verschillende accommodaties in 7 dagen

Het eten was super kamers waren proper 9/10 score

In het begin na het inschrijven een kwartier vast gezeten in de lift defeckt ,de sleutel kaarten niet ge scant ,kon niet binnen in de kamer

De stilte en de Rust was goed .

Het verblijf begon met 10 minuten vast zitten in de lift...

De prijs van het ontbijt is belachelijk hoog, 16 euro per persoon voor een ontbijtje is echt ver boven normaal. Ten opzichte van bijvoorbeeld het goedkoopste hoofdgerecht van 15,50 in hun restaurant dan is de prijs van 16 euro voor een ontbijt natuurlijk volkomen uit verhouding en buiten proportie.

Het verblijf begon met 10 minuten vast zitten in de lift toen we op weg waren naar onze kamer. We zaten met 4 andere personen vast op een dag waarop de temperatuur rond de 30 graden was. Gelukkig reageerde het personeel heel adequaat en waren we na 10 minuten weer bevrijd uit de lift. Dit kleine ongemak werd ruimschoots gecompenseerd met 2 gratis drankjes aan de bar voor mijn vriendin en mij. En de liften zijn die zelfde middag nog gerepareerd zodat we niet de rest van ons verblijf met de trap hoefde.

Prima city hotel

Kamer is wel warm maar personeel heeft 'klem' van het raam gehaald zodat het raam verder open kon. Schoonmaak oke iets kalk in de randen van de douchecabine maar ws doordat er al ruim 10jr gebruik van wordt gemaakt.

Ruime kamer met bad. goede locatie op 2 min lopen van het station en 20 stappen van het centrum. Parkeergarage tegenover het hotel. Aardig personeel. Ik mocht eerder inchecken dan normaal

leuk

had voor superior kamer geboekt Dus 2 single bed Heb 2 keer een kamer aangeboden met 1 king size bed Dus niet wat ik betaald had Na 3 keer aan de receptie te zijn geweest was het opgelost

ontbijt prima

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Voldoet aan mijn eisen voor een noodzakelijke overnachting.

Het bed voelde wat stijfjes aan. De €15,50 voor het ontbijt vind ik absurd. Ook vroeg de receptie mij of ik al had betaald, terwijl ik dat van tevoren had gedaan. Wellicht handig als het personeel dit ook op een scherm kan zien.

De kamer was netjes.

De locatie is perfect, in het centrum. Heerlijk avondje uit gehad. Kamer was ruim, netjes en praktisch. Bed precies goed, heerlijk geslapen. tot de volgende keer.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Prima hotel!

Het kussen had iets hoger gekund, ging ten koste van mijn nachtrust. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Ligging van het hotel vlakbij het station en bij het centrum. Kamer en doucheruimte waren prima!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Fijn verblijf na concert in Metropool

Het weer ;)

Heerlijk verblijf na een avondje Racoon in Metropool. Puur toeval dat de hele band met crew vervolgens aan het zelfde ontbijt zaten als wij. Ontbijt was zeer goed verzorgd! Ook fijn was de late check out. Ruim de tijd tot 12 uur.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Komen zeker terug bij volgende (concert) bezoek!

In Hengelo valt er niet veel te beleven, maar dit was niet het uiteindelijke doel van onze trip. Het concertgebouw Rabotheater ligt naast het hotel en dit is een luxe voor wie een concert wil bijwonen!

Ondanks de late check-in (3 uur later dan voorzien) werden we heel hartelijk ontvangen aan de onthaalbalie. De parkeergarage (afrekenen in het hotel is leuke service) in de onmiddellijke omgeving is 24/7 en niet duur. De junior suite is heel ruim en net. Prijs/kwaliteit (weekdag)is een échte aanrader!

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Fijn en functioneel.

Geen eigen parkeergelegenheid, maar aan de overkant van de straat ligt een parkeergarage. Kosten 10 euro per dag.

Heerlijk ligbad. Stadscentrum op loopafstand. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Superlocatie!!!

Voor ons zijn er geen negatieve punten te vermelden.

Prijs kwaliteit is dit het perfecte hotel. Vriendelijke ontvangst, kraaknette superruime kamers, ontbijt met alles wat je nodig hebt. Op wandelafstand van het centrum en station.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Heerlijk weekendje weg!

De kamers waren ruim. Zowel een bad als een losse douchecabine, fijn en groot bed. Het hotel ligt mooi in het centrum, alles is op loopafstand. Het treinstation is ook heel dichtbij, dus een uitstapje naar bijvoorbeeld Enschede was zo gemaakt

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Prima voor kort verblijf

Jammer extra betalen voor parkeren dat hotel niet speciaal tarief heeft voor gasten! Graag douchegel vullen... Kamer was zeker even niet gebruikt want het was heel erg stoffig! Dikke laag op oa de waterkoker, kopjes niet schoon.

Ruime kamer... fijn midden in de stad!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Heerlijk hotel in het centrum.

Als je te laat bent voor ontbijt, zou het fijn zijn als je een broodje of tosti kan bestellen

Ontbijt is uitstekend, kamers netjes, goede bedden, perfecte ligging in het centrum, parkeergarage t.o. Hotel perfect geregeld.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

We hebben er heerlijk gelogeerd .

Wel restaurant ,maar in het weekeinde niet open voor (zelfs voor geen simpele gerechten)bv. Tostie ,bitterbal kroket. Bij de koffie in het restaurant geen enkele vorm van gebak of koekwerk . Geen Mini bar .

Het hotel is (wat ons betreft) fantastisch gelegen. Veilig ( je kamerpas voor de lift) Koffie en thee faciliteit . Mindervaliden badkamer uitstekend . Héél goed ontbijt. Pas om 12 uur uitchecken. Vriendelijk personeel. Invalide parkeerplaats naast hotel. ( Gelukkig nog beschikbaar bij onze aankomst)

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

allen slapen en eten

Kamers en ontbijt en vriendelijk personeel. Kamers waren lekker ruim en dat er een douche aanwezig was daardoor we niet in bad hoeven te douchen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Hengelo

Ondanks dat het ontbijt erg lekker en uitgebreid was vond ik de prijs van het ontbijt aan de hoge kant. De magneetstrip van de pasjes voor de kamers werkten niet direct. Ook niet na het omwisselen.

Heerlijk uitgebreid ontbijt en fijn bed

Bah

Een hele smerige afstandbediening. Verder heel heel heel erg veel stof op de kamer. zoals boven het bed. kapstok, kasten. De Badkamer zo vies dat we niet wilde douche... Zo Vies dat we geen foto's wilde maken om andere niet af te schrikken. Heel veel, veel te geld voor wat we kregen. Bah

De Locatie

Resultaat 1 – 75