Beoordelingen over Hampshire Hotel - Delft Centre 4-sterren

Koepoortplaats 3, 2612 RR Delft, Nederland

#22 van de 34 hotels in Delft

De kamer was netjes en personeel aardig bij ontvangst.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De geboekte kamer met 2 losse bedden was automatisch omgezet in een kleinere kamer met 1 groter bed (hier had ik niet om gevraagd!). Verder zat ik aan de zonkant, maar was het onvoldoende mogelijk om de Airco te regelen waardoor ik ‘s ochtends door de warmte wakker werd. Heb beide bovenstaande punten meegedeeld, maar men was er niet echt van onder de indruk dat ik daar ontevreden over was...

De kamer was netjes en personeel aardig bij ontvangst.

Delft
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parkeren op het terrein van het hotel is moeilijk. 's Morgens om 08.30 uur moet je de auto verplaatsen. Waarom is niet duidelijk.

De ligging net buiten het historisch centrum; op wandelafstand! Verzorgd en lekker ontbijt. Rustige kamer.

Fijn verblijf in prachtige stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enige minpunt is dat je auto om half 9 's ochtends van het terrein moet zijn. Vanaf dat moment is het voor vergunningshouders.

Vriendelijk ontvangst, fijne bedden en een heerlijk ontbijt. Locatie top. Je wandelt zo het centrum in.

heerlijk genoten komen hier graag terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

mooie grote ruime kamers op perfecte locatie in het centrum van delft met een schitterend uitzicht op de stad vanaf de vierde verdieping, Heerlijk gegeten in het restaurant swing en 's ochtends genoten van een uitgebreid ontbijtbuffet en overal vriendelijke behulpzame medewerkers.

Top hotel op een hele goede locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat we de auto niet bij het hotel konden parkeren vond ik niet duidelijk genoeg bij de reservering omschreven. Per mail heb ik nog gecommuniceerd over de vraag maar daarop had het antwoord moeten zijn: nee kan niet tenzij u na 17:00 uur komt en vóór 8:30 weer weg bent want de parkeergelegenheid is niet van ons! Dus mijn advies zou zijn zet bij de omschrijving: parkeren is niet mogelijk of dus zoals boven omschreven.

Het ontbijt was heel veelzijdig en heel goed.

Gezellig weekend beslist de moeite waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi hotel mooie kamers en een prima ligging. DELFT is een mooie stad genoeg te beleven gezellige kroegjes goede restaurants. Mooie musea, maar ook mooie fietsknooppunten routes verkrijgbaar bij de V.V.V.

Geweldige ervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt. We waren ruim op tijd, maar toch was veel eten koud of al op. Het personeel was ook erg onvriendelijk, heeft geen 1 keer gedag gezegd. Wat ons ook stoorde was dat op alle tafels niet afgeruimd werden totdat bijna alles vol stond en dan pas werd dit met veel lawaai gedaan.

Receptieontvangst, het personeel was erg vriendelijk.

Wij hebben genoten van het verblijf in het hotel. Wij voelden ons echt gasten.

Geen opmerkingen

Nette ruime moderne kamer. Het hele hotel was schoon en verzorgd. Al het personeel was erg aardig en behulpzaam en het personeel in het restaurant was extra zorgzaam en stond open voor een praatje.

Moderne inrichting met thema's uit de muziek.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen minibar/koelkastje op de kamers.

Moderne inrichting met thema's uit de muziek. Prima bedden en goede douche/bad. Koffie- en theefaciliteiten op de kamer.

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hitte op de kamer bij aankomst (thermostaat stond op 25 graden, het duurde even voor het aangenamer was. Slecht hoofdkussen.

Ontvangst, vriendelijk gastvrouwen en -heren. Prima ontbijtbuffet,

Modern hotel zeer dicht bij het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaai van de weg in combinatie met warme kamers of lawaaiige ventilatie niet ideaal.

700 meter van het centrum, goed ontbijt, moderne goede kamers en badkamer. Ontbijt prima. Parkeren kan gratis circa 700 meter de andere kant op bij Delftse Hout of in de parkeergarage vlak bij het hotel.

prima, enkel bovenstaande punten vond ik ronduit slordig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wat niet echt handig was ; airco stond vol aan bij aankomst, de kachel stond op 26 graden bij binnenkomst, alle verlichting stond aan , de douchekraan stond op verbranden. Kortom niets was er teruggezet naar de standaard waarden.

het was over het algemeen keurig geregeld.

fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat wij een kwartier hebben moeten wandelen voor onze auto, op de site stond dat we voor 15 euro parking hadden maar dit was niet het geval, in de buurt waren het parkeerplaatsen voor de bewoners en dit in de vrieskoude echt niet fijn !!

het dessert die wij zaterdagavond gegeten hebben zo lekker,

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Goed voor een weekend!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden en kussens waren wat minder. We waren blij dat we niet langer dan 2nachten bleven.

Badkamer was top en erg schoon. Ontbijt was goed.de ligging/locatie is ideaal!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

het ontbijt was erg goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de temperatuur op de kamer, veel te warm. Dit aangegeven en dan krijg je als antwoord, we hebben veel Braziliaanse gasten en die hebben het gouw kout. Maar wij zijn geen Brazilianen!!

het ontbijt was erg goed!!!

voor herhaling vatbaar

Het enige minpuntje was de televisie waarvan de zenders moeilijk te vinden waren.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening. Comfortabele kamer

Over het algemeen voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel ons tegen, alles was wel aanwezig maar het meeste leek ons niet vers.

ligging t.o.z.centrum, uitzicht vanaf de kamer naar het centrum was fantastisch.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Dicht bij het centrum, mooie ruime kamer.

Diner in de lounge ipv in het restaurant. Minder sfeervol. Hoofdgerecht (bavette) niet medium gebraden zoals gevraagd. Overige gerechten oké.

Dicht bij het centrum, mooie ruime kamer.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat we alleen tussen 17:00 en 8:30 konden parkeren. Nu moesten we extra vroeg op om de auto te verplaatsen. De croissants waren niet vers. Maar toen we dat kenbaar maakte kregen we meteen nieuwe. Dat was top.

Mooie locatie. Goede kamer. Goed sanitair

Fijn hotel op loopafstand Delft
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijne kamer, prima ontbijt met een mooi assortiment aan verse producten. In de avond ook nog wat gedronken aan de bar. Leuk terras erbij, voor de zomer.

Goed hotel in centrum van Delft
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel restaurant niet professioneel genoeg. Het duurde bv 1 uur voordat wij ons voorgerecht aangereikt kregen. Andere gasten die later kwamen kregen eerder hun voorgerecht. Bij het hoofdgerecht kregen we het opgegeven portie patat niet, stond echter wel op de rekening. Uiteraard hebben we ditlaten corrigeren.

Gastvrij maar een zesje voor comfort.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden. De bedden zijn hart en de lakens schieten heel snel los.

De gastvrijheid. Wij zijn door al het personeel ontzettend netjes en goed geholpen. Ze waren echt heel vriendelijk.

Boek hier om heerlijk gastvrij te rusten en te ontbijten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel ontbijt was eerst afwezig en daarna wat nukkig qua behulpzaamheid. Niet alles was goed voorradig. Enige ontvangst van de gasten bij het ontbijt was wel wenselijk geweest. Verder wel lekker ontbijt hoor. Heerlijk vers brood om zelf af te snijden. Veelzijdig qua aanbod. Aantal tafels viel wat tegen maar de sfeer maakte het wel weer goed.

Geweldige sfeer. Ik zat in een thema kamer "Nat King Cole", ik ben notabene muziek liefhebber. Prachtige oneliner van hem boven het zeer comfortabele bed. Buitengewoon heerlijk geslapen. Ontbijt was super, al was het personeel niet erg bij de pinken nog. Locatie is super. Modern hotel met gevoel voor afwerking. Daar houd ik van. Mijn eigen bedrijf draagt niet voor niets de slogan: Details matter. En dat draagt dit hotel ook uit. Uitstekend!

Parkeren bij het hotel is gelimiteerd tot 8:30am ivm met...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren bij het hotel is gelimiteerd tot 8:30am ivm met toeristenbussen die overdag de parkeerplaats gebruiken. ik zou verwachten dat je minimaal tot de tijd van uitchecken (11:00 am) zou kunnen parkeren bij het hotel. Op deze manier voelt het alsof je reeds om 8:30 am moet uitchecken; dit is erg vroeg in het weekend / vakantie.

Prima verblijf, een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was er erg warm en koelen lukte niet (airco werkt alleen als het buiten >16 graden is)

Vriendelijk personeel, prima faciliteiten en erg dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Gezellig verblijf in Delft
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel kleine “schoonheidsfoutjes” en de versheid van het brood aan het ontbijt. De overdaad aan Sinterklaas- en kerstversiering gaven een wat slordige indruk.

Goede ligging om het centrum van Delft te bezoeken, vriendelijke ontvangst, goede bedden, rustig

Is gewoon een mooi hotel goede ligging uitstekend ontbijt en...

Eigenlijk niets

Is gewoon een mooi hotel goede ligging uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel Dit was ons 2 de verblijf in dit hotel en wij komen volgend jaar zeer zeker terug

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Meest aangename hotel in Delft.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veruit het meest aangename hotel in Delft. Modern, fris, comfortabele kamers, uitstekende bedden. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Parkeren veilig in de garage tegenover het hotel, voor slechts 15 euro per nacht. Uitstekend ontbijt.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kluisje was gesloten bij aankomst en het duurde een paar uur voordat het geopend kon worden. Na klacht wel excuses

De kamer was ruim en goed. De badkamer was schoon en effectief ingericht.

Prima hotel op perfecte locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat matige schoonmaak, rafelige handdoeken, heb voor deze hoge prijs wel in luxere hotels geslapen

Locatie is perfect, goed ontbijt, vriendelijk personeel

Het personeel maakt van je verblijf een feestje, ondanks enkele verbeterpunten in het comfort.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigen parkeerruimte is afwezig; wel is de openbare parkeer garage dichtbij. Lunchen moest in de foyer i.p.v. het restaurant. Zeer ongezellig. Niet aan te bevelen. Onhandige, kleine wastafel en douchen in de badkuip is ook niet geweldig.

Bij ieder personeelslid met wie we contact hadden viel ons op dat allen 100% klant- en service gericht waren en uitermate vriendelijk. Zeer goede bedden.

Gezellig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zijn beide mindervalide. Dan is het vervelend dat er bij het hotel zelf geen parkeergelegenheid is. Door tussenkomst van een hoger personeelslid mochten we toch bij het hotel parkeren.

Personeel klantvriendelijk. Kamer heel netjes en ontbijt was goed.

Ontbijt was uitgebreid!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren kon niet bij het hotel, terwijl dit wel was gezegd. Prijs kwaliteit verhouding is niet goed. €130,- voor 1 nacht is het niet waard!

Ontbijt was uitgebreid!

Heerlijk ontspannen en luxe verblijf gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ik 's morgens om 8:30 uur mn auto moest verplaatsen van de hotelparking naar de woonwijk, dus ik kon niet uitslapen. Verder waren er bij het ontbijt wel hard gekookte eieren, maar geen zacht gekookte eieren.

Het uitzicht was geweldig, 7e etage, uitzicht op centrum Delft!!! De douche was heerlijk! De zelfgemaakte pindarotsjes bij de koffie en thee waren verrukkelijk! Erg klantvriendelijk dat wij de hotelhanddoeken mee mochten nemen naar een sauna buiten het hotel. Voelde mij niet opgejaagd toen ik redelijk laat kwam ontbijten. En erg netjes dat er om (zelfs pas) na 10 uur werd gevraagd of je nog iets vh ontbijtbuffet wilde omdat ze zo gingen sluiten.

Dat ik nog een keer de rekening kreeg. Persoonlijk hoor je gelijk te zien dat een klant betaald heeft. En niet dat een klant moet laten zien dat hij/zij betaald heeft. De kamer was schoon. De badkamer erg stoffig en niet compleet. Bv geen doekjes. Dat kan niet voor een 4 sterren hotel.

Ontbijt was super. Goede bedden. Vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel en uitgebreid en goed...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gordijnen verduisterden niet helemaal en het was vrij warm op de kamer terwijl het buiten juist fris was (verwarming standaard vrij hoog?!)

Vriendelijk en behulpzaam personeel en uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Parkeren kon kosteloos op ca 100m van het hotel in de achterliggende wijk.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Het hotel is zeer goed gelegen, vlak bij het stadscentrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het avondeten werd heel mooi geserveerd, maar de porties waren klein, het was lekker en mooi De hoofdschotel, er waren ofwel maar 3 kleine aardappel kroketten of röstis bij zeer weinig groenten en steeds dezelfde of we nu vis,vlees of vegetarisch hadden gekozen. Het waren steeds dezelfde groenten élke dag . De vrouwen konden zeggen oké ik heb gegeten, de mannen hadden er niet genoeg mee. Wij waren met 19 personen ,en waren het er állemaal met eens Een extra kommetje met kroketten en groenten op tafel was voldoende geweest De laatste morgen, was er voor ons al geen tafel meer voorzien voor het ontbijt. Een groep van 19 mensen vergeet je toch niet

Het ontbijt was zeer goed, heel veel keuze en alles was vers. Ik heb nog niet vaak zo een uitgebreid ontbijt gehad.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Een prima hotel, kleine verbeteringen mogelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerbeleid, zowel van de stad Delft als van het hotel (enkel mogelijkheid te parkeren tijdens de nachturen en dan moet je je auto verplaatsen vanaf 8u30, buiten de hotelparking). Voor een 4* hotel zou gratis parkeren tijdens je verblijf mogelijk moeten zijn, zeker gezien het parkeerbeleid van Delft! Als persoon met een beperking is dit een probleem. Tenzij je veel parkeergeld betaald of je weken op voorhand probeert een parkeervergunning te regelen, wat zeker niet evident is.

Heel vriendelijke en behulpzame onthaalmedewerkers. Mooi hotel met een eigen uitstraling (muziek). Goede ligging.

Dagje delft
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er viel eigenlijk niets tegen.

Het is een modern hotel met een prettige stijl. De ligging in de stad is voortreffelijk, net buiten de oude stad, maar op zeer korte loopafstand. Parkeren is relatief duur, maar wel dicht bij en veilig. Het ontbijt was uitstekend.

We hebben Hampshire nog een kans gegeven maar die is nu helemaal verkeken!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze slaapkamer zag er deze keer in orde uit.

De eerste keer was onze slaapkamer stoffig. De ontbijtruimte is er donker en het personeel is niet gehaast om de verlaten tafels af te ruimen. Eergisteren kwamen wij aan in het hotel om 15:45 en mochten we niet op de parkeerruimte van het hotel staan. Dit was slechts mogelijk tussen 17:00 en 8:30 ! het personeel aan de balie deed met elkaar een babbel en liet ons geruime tijd wachten om in te checken. De jongeman die ons aansprak draaide overdreven met zijn tong zodat ik steeds moest vragen om te herhalen. Op de slaapkamer bevonden zich pen noch papier. In de badkamerruimte lagen een heleboel lange zwarte haren op de grond die aan mijn blote voeten plakten en op het badkamermatje. (Heb ik bij t uitchecken vermeld aan de balie en daarvoor hebben ze zich wel geëxcuseerd). Het bad is véél te diep! Daar geraakt een persoon van 70 jaar niet op een normale manier uit! Er was geen douchegordijn zodat het water rijkelijk over de badrand spoot. de stoelen op het terrasje wegen loodzwaar en de glazen scheidingswand met het water ernaast had ook een grondige kuisbeurt nodig. Ik denk dat ze veel meer moeten inzetten op degelijk poetspersoneel!

Prachtig hotel op een fijne locatie in Delft!

Geen commentaar.

Het uitzicht over Delft was magnifiek! Daarbij was het telefoontje vooraf met de vraag of we nog specifieke wensen/behoeften hadden heel attent.

Een prima hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een eigen parkeerkeerplaats bij het hotel?

Mooie kamers, goed ontbijt , uitstekend personeel,goede service,mooi pianospel tijdens het ontbijt. Volgende keer komen wij weer naar het Hampshire hotel.

Een boeiend, gezellig en een ontspannend weekend in een mooie omgeving!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gratis parking zou een pluspunt zijn!

Vriendelijk personeel, supermooie kamer, gezellige bar, dicht bij 't centrum en een superlekker en gevarieerd ontbijt! Top!

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Dat de tafels niet af geruimd waren om te kunnen ontbijten...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de tafels niet af geruimd waren om te kunnen ontbijten en dat er niet veel keus meer was. 2de dag :Waren niet op de hoogte gebracht dat we tot 8.30 konden ontbijten ,want om 9.30 begon de brunch i.v.b met moederdag. Al met al 2x een teleurstellend ontbijt .

Prima hotel op korte loopafstand van het centrum van Delft
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was prima, alleen zat ons doucheputje verstopt en stond de badkamer dus blank.

Mooie moderne en schone kamer. Parkeergarage (tegen betaling) op 1 minuut loopafstand.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Lekker dicht bij het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gratis parkeerplaatsen in de wijk zijn niet een plek waar ik mijn auto graag een dag achter laat. Een betere plek was een stuk lopen en kostte 29 euro per dag. Heb een kamer geboekt met 2 eenpersoonsbedden. Toen we de kamer binnen kwamen, zaten de bedden aan elkaar vast. Bij het uit elkaar halen van de bedden, kwam er een grote hoeveelheid stof vrij. Hier was duidelijk maanden niet onder/tussen de bedden gestofzuigd.

Lekker dicht bij het centrum Goed ontbijt

we hebben een leuk en ontspannen driedaagse gehad, we komen zeker nog terug naar delft!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ijskastje op de kamer, ontbijt was miniem te weinig variatie. geen parkeergelegenheid aan het hotel, enkel voor reisbussen bestemd.

propere kamer en badkamer, uitstekend bed. direct bij het gezellige stadje delft. gemakkelijk te bereiken naar den Haag met de tram!

Leuk hotel in een leuke stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren! We wisten niet waar we konden parkeren en dat gevraagd bij de receptie en in die tussentijd een parkeerbon gekregen. Dat was een domper. Het is erg onduidelijk.

Ontbijt was erg lekker en je kon vanaf het hotel zo het centrum in lopen.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

De ligging van het hotel t.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur in de kamer tamelijk hoog. Ontbijt is voldoende maar biedt weinig extra's. Opstelling buffet vrij rommelig.

De ligging van het hotel t.o.v het centrum. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

delft is heel mooi en gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Al de rest is flop, voor wat men aanbied is dit hotel veel te duur. (kamer als ontbijt voldoen totaal niet aan de betaalde prijs)

Personeel en locatie zijn top.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Wandelafstand tot centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer had onaangename geur. Hotel heeft geen eigen parking. Gehorig: af en toe lawaaihinder van buiten en andere kamers.

Vriendelijk personeel. Hotel gelegen aan de rand van het centrum, ongeveer 10 minuten wandelen tot de markt. Comfortabele en ruime kamer. Ontbijt ok.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Prima locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was op 2e verdieping, s'avonds werden de tafels en stoelen in het restaurant verschoven wat een erg hinderlijk geluid gaf. Misschien een tip om nieuwe viltjes onder de poten te plaatsen?

De locatie, je loopt zo het centrum in. Kamer was prima.

Had het leuk gevonden om ook wat muziek te horen in het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Had het leuk gevonden om ook wat muziek te horen in het hotel, misschien zelfs in de hotelkamer (boxje met iPod oid) aangezien het muziekthema wel duidelijk naar voren komt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Prima verblijf voor 2 dagen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aanvullen ontbijt (ontbijt zelf prima!) Parkeren (nu moet je naar parkeergarage en betaal je het normale tarief)

Locatie t.o.v het centrum, kamers netjes, prima hotel

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Goed locatie voor bezoek aan Delft.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het rook een beetje muf. De badkamer had iets schoner gekund. Het ontbijt viel een beetje tegen: taaie croissants en broodjes, pannekoekjes waren niet vers.

Locatie: niet te ver van centrum en rustig. Live pianomuziek bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

goed en mooi hotel kwa prijs en service
    • Grote Deluxe Tweepersoonskamer

onbijt was wat matig , producten werden niet op tijd bijgevuld. onbijtzaal was wat vol, tafels stonden te dicht op elkaar waardoor je moeilijk op je plaats kon komen, niet bij alle tafels

kamer en ligging hotel

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

geweldig ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

temperatuurregeling op de kamer is niet mogelijk omdat de buitentemperatuur niet boven de 16 graden was. Temperatuur op de kamer is dan niet confortabel

geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prettig hotel op goede locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchewater had geen constante temperatuur, er kwam soms lauw water uit maar ook opeens gloeiendheet! Pijnlijk! En de koffiekopjes waren niet schoon.

Locatie! Vriendelijk personeel, comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Het personeel in het restaurant !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De communicatievaardigheden van het personeel aan de receptie. NIet roddelen over klanten waar andere klanten bij staan.

Het personeel in het restaurant !

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Prima bevallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een heel gezellig barretje bij de receptie alleen stoelen en banken waren van zeer slechte kwaliteit, kon je niet echt lang in blijven zitten.

Heerlijke ruime en schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende locatie.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prima prijs kwaliteit. Personeel nonchalant.

Bij boeking gevraagd om bad. Was niet gezien en kon gelukkig nog geruild worden. Ook per apart bericht 20 uur vantevoren gevraagd om huurfietsen. Dat bericht was nog niet gezien. Werd beiden vrij laconiek over gedaan. Vond het echter erg slordig. Rare rioollucht in badkamer (7e verd). Personeel erg 'jij en jou' ook tegen hoogbejaarde dames.

Prijs voor het ontbijt is goed in relatie tot het gebodene. Moest wel vragen om bestek en aanvullen van brood ed was te traag. Locatie is echt prima. Parkeren 15 euro in parkeergarage er tegenover. KAmer heel prettig, ruim en mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Parkeren verdient aandacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

parkeren, de auto moest eerst worden geparkeerd in de marktgarage. Geringe afstand lopen maar wel voor een nacht 15 euro betaald. Er is een mogelijkheid om te parkeren bij het hotel na 17:00u maar dan moet je 's ochtends voor 8:30u weer verplaatst worden. Dit duidelijker omschrijven.

ontbijt is prima, maar blijven aanvullen is uiteraard een ding.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Ontspannen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aanvankelijk konden we het hotel niet direct van buitenkant vinden... we zochten naar 'Hamshire"en dachten met "Delft Centre Hotel"dat we verkeerd waren.

Een onverwachte upgrade naar de suite. Super!!!! Ontbijt was ook heerlijk!

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

De ontvangst bij de receptie was bijzonder hartelijk.
    • Grote Deluxe Tweepersoonskamer

Ik vond het in de kamer aan de frisse kant. Maar het was dan ook wel heel koud buiten!

De ontvangst bij de receptie was bijzonder hartelijk. We hadden een mooie kamer op de 7e verdieping met prachtig uitzicht over Delft. 's Nachts hebben we de gordijnen zelfs opengelaten, zo mooi. Het hotel heeft als thema 'Muziek'. Onze kamer was in 'Bob Dylan'-stijl. In het restaurant kun je heerlijk eten, en ook daar was de bediening erg aardig. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Kiezen zeker weer voor dit hotel als we in Delft zijn!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aangename kamers. Toevallig een kamer met bad getroffen wat voor een ouder echtpaar niet prettig is. Er waren echter ook kamers met een douche. Brunch was heerlijk.

Alles was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche en ophangsysteem ervan was onder de maat en gammel. Parkeren aan de overkant kost € 15,- per dag.

Alles was prima. Zeer nette en mooie kamer en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

een Top verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima kamer met uitzicht op het historisch centrum, lekker bed en mooi sanitair. Ontbijt prima. Klantvriendelijk personeel. De locatie is uitstekend. Aan de rand van het historisch centrum en vanuit het station ook op loopafstand. Absoluut aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeren was een drama!De reseptioniste zei ons bij de huizen kunt u gratis parkeren bij terug komende hadden we een parkeerbon van 86,00 euro!! We hadden dit gekregen van onze dochter omdat we 50 jaar getrouwd waren en wij moeten leven van onze aow. Dus is dit voor ons bijzonder zuur.!!

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was heel fijn!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Ontbijt was in orde.
    • Grote Deluxe Tweepersoonskamer

We hadden een luxe kamer. Lag aan de kant van de straat. mooi zicht, maar je hoorde nogal goed het lawaai aangezien het venster niet volledig afgesloten kon worden. Chauffage werkte niet ten volle

Ontbijt was in orde. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Fijn hotel vlakbij het oude centrum van Delft
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De eenpersoonsbedden, die overigens naast elkaar stonden, zijn met 80 cm aan de smalle kant.

Prima hotel, uitstekende ligging voor bezoek Delft, vriendelijke medewerkers, mooie kamer, goed ontbijt. Parkeren in parkeergarage Markt tegenover het hotel, handig is om eerst te parkeren en dan in te checken.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Leuk hotel voor stedentrip
    • Grote Deluxe Tweepersoonskamer

TV had alleen geluid en geen beeld. Doucheputje vermoedelijk verstopt waardoor tijdens het douchen de badkamer blank kwam te staan

Nette kamer en badkamer. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Uitstekend hotel met kleine verbeterpunten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Peuken op het terras en as op de terrasstoelen niet schoongemaakt Geen beveiligde en overdekte stalling voor de fietsen

Prima kamer goede bedden goed ontbijt goed personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima accomodatie bij een bezoek aan Delft!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche in het bad was wat ongemakkelijk door de hoge instap van het bad.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker, de kamer rustig! Prima bedden

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

goed hotel maar slechte parkeergelegenheid!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen parkeerplaats voor de auto anders dan een parkeergarage die 15 Euro per dag kost. De slecht informatie van het personeel over de parkeerzone die rond het GEHELE hotel geldt, ook voor de doorgaande weg!!!

Dicht bij het centrum, op loop afstand

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Onbijt ruime keus, goed verzorgt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst was de wastafel van de badkamer erg nat en er lagen plassen water op, vlekken en een gebruikt bekertje. Geeft je het gevoel dat ze iets vergeten zijn. Verder alles goed verzorgt.

Onbijt ruime keus, goed verzorgt. Kamer met mooi uitzicht. Dicht bij het centrum markt plein.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hampshire Hotel - Delft Centre