Beoordelingen over Designhotel Maastricht 4-sterren

Stationsstraat 40, Wyck, 6221 BR Maastricht, Nederland

#30 van de 51 hotels in Maastricht

Heerlijk verblijf gehad.

Helemaal niks

Zeer vriendelijk personeel, prachtige kamer en een heerlijk Hästens bed. Wij hebben er voor gekozen om geen ontbijt bij te boeken, aangezien je iets verder op bij meerdere mooie terrasjes heerlijk kan ontbijten. Was voor ons de juiste keuze.

Laat je niet verleiden door een Hästens bed want die valt zwaar tegen.
    • Deluxe Kamer

we hebben expres extra betaald voor de kamer aangezien er een Hatsens bed in stond. Juist die viel zwaar tegen. te hard matras. We waren totaal brak in de morgen na een nacht slapen. Dus dat was heel jammer. Ontbijt prima, service prima, locatie goed. Alleen als je een kamer boekt met een bed waarvoor je komt, is dat toch voor ons een grote teleurstelling geweest. Voor Hastens ook want dat bed gaan we in ieder geval niet kopen. De topic was veels te hard. Dat kan ook anders.

Locatie goed, rust was zeer goed, personeel vriendelijk maar het was druk dus ze liepen over. Ontbijt prima.

Goede locatie, top bereikbaar
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Andere kamer gevraagd omdat er geen deur zat van de kamer naar de badkamer/toilet. Heel apart. In badkamer van die kamer ook geen plankje oid om je toilettasje op te zetten. Had misschien op de badrand gemoeten. Design daar staat comfort in de weg.

Locatie is top, nette kamer, schoon

De volgende dag zo snel mogelijk vertrokken.
    • Eenvoudige Kamer zonder Daglicht

Ik bleek een kamer zonder daglicht te hebben geboekt, dat bleek pas na boeking (slecht ook van Booking.com). Toen ik erover klaagde bij de receptie kwam men niet met een oplossing. Ja, een duurdere kamer kon ik boeken, de extra kosten werden gewoon in rekening gebracht. Ik vond de kamer al vrij duur voor wat het was - zonder ontbijt, dus die kans heb ik laten lopen. Een kamer notabene die een dag later veel goedkoper werd verkocht. Lullig straaltje water uit de douche, slechte afwerking, onpersoonlijke receptie.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Fantastische locatie, heerlijk ontbijt, heerlijke bedden,...
    • Eenvoudige Kamer zonder Daglicht

Een wandje tussen bed en badkamer zonder deur. Niet echt romantisch als je een grote boodschap moet doen, hoewel we er gelukkig de humor van konden inzien

Fantastische locatie, heerlijk ontbijt, heerlijke bedden, rust

Goed hotel voor redelijke prijs
    • Superior Kamer

Gym is slecht. Oude spullen. Straat voor het hotel is nu opgebroken. Koffie is niet geweldig

Locatie was goed en de kamer ook .redelijk ontbijt . Personeel is aardigven behulpzaam. Hotel is schoon

• Basic Kamer met Airconditioning

Slechte prijs-kwaliteitsverhouding. Het hotel voelt beetje goedkoop aan voor +/- EUR 200,- per nacht. Kamer is klein en personeel ongeïnteresseerd.

prima! mooi centraal in Maastricht.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We moesten al afreizen voordat het ontbijt werd geserveerd. We konden ter compensatie de avond ervoor een ontbijtpakketje bestellen wat de volgende morgen klaar stond om mee te nemen. Top!

• Eenvoudige Kamer zonder Daglicht

Het mag iets schoner in toilet (onderzijde muur/vloer rondom)

Geweldige kamers. Goed uitgebreid ontbijt, Vriendelijk personeel, Rustig, Zeer gunstige ligging

Lacatie centraal in centrum
    • Basic Tweepersoonskamer

-Aico-geluid van gebouw best luid hoorbaar in kamer -WC in open badkamer/slaapkamer. Geen privacy wat dat betreft -Overal TL-licht -Sportapperatuur boven de kamer best luid hoorbaar -Alleen grote hoge kussens in bed

Lacatie centraal in centrum

Zeer matig, eerder slecht, zeker geen aanrader
    • Basic Tweepersoonskamer

Bij het opruimen van de kamer, werden er geen nieuwe handdoeken gelegd, ..... roomservice gebeld en kregen slechts 1 paar aangeboden;( Vensters konden niet op een kier gezet worden en dit met zulke hoge temperaturen. Bij het douchen werd het toilet direct ook nat (onvoldoende afscherming tussen douche en toilet)

P/K niet ok
    • Basic Tweepersoonskamer

Van te voren is bevestigd dat de kamer airco zou hebben. kamer an sich was mooi maar lag op bovenste verdieping. zonder airco. Daarom niet uit te houden met een zwangere vrouw. een kamer in deze prijsklasse mag je m.i. niet zonder airco verhuren als het zo warm is al afgelopen periode. Uiteindelijk een kamer met 'airco' aangeboden gekregen. Dit was een klein kamertje met een mobiele airco met luchtslang die uit het raam hing en de badkamer/wc apart aan de overkant van de gang had. Voor deze prijs mag dat niet. Daarentegen hebben we wel als tegemoetkoming een kosteloos ontbijt ontvangen.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Mooie locatie, goed ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Superior Kamer

Foto’s op de site kwamen totaal niet overeen met de daadwerkelijke kamer (superior room) het leek eerder een oud klaslokaal (kamer 330). Geen bad, en er lagen op meerdere plekken hele stofplukken op de grond. €170 per nacht vind ik het geld niet waard. Slechte prijs/kwaliteit.

Mooie locatie, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Heerlijk bed.

Personeel is erg klantvriendelijk.
    • Superior Kamer

Personeel is erg klantvriendelijk. Omdat de airco op onze kamer wat teveel geluid maakte, kregen wij een gratis upgrade naar een geweldige “de luxe” kamer. Het maakte ons moeder-dochter- weekend nog eens extra tot een feest!

Geen leuke ervaring door de ondermaatse kamer !
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was ondermaats voor een 4 sterren hotel. Zeer kleine badkamer waarvan de douche niet al te netjes oogde. De kamer was loei heet met deze temperaturen, de kleine ventilator die voorhanden was, was veel te klein om deze ruimte wat van koelte te voorzien. Zeer weinig comfort id kamer voor 4 sterren.Verouderde kamer. Bij ontbijt weinig alternatief voor mensen met lactose intolerantie !

De locatie van het hotel is prima!

Kamers zonder raam, daglicht. De kamers zonder daglicht, zijn vooral geen aanrader. We waren met 6 personen, 2 kamers zonder daglicht (geen raam, geen airco) kamer met raam is oké

De locatie van het hotel is prima! Het ontbijt was oké

prima stadshotel, prijs-kwaliteit iets te hoog
    • Basic Tweepersoonskamer

vrij kleine kamer, basic ingericht, absoluut minimum artikelen in badkamer aanwezig

ik heb om een rustige kamer gevraagd en gekregen (230). goede bedden

Locatie, kamer, vriendelijk personeel
    • Basic Tweepersoonskamer

-Geen zeep etc. aanwezig. In deze prijsklasse mag je dat toch verwachten. -Terwijl wij aan het ontbijt zaten werd de kamer al schoongemaakt voor de volgende gasten. Heel bijzonder, voelde voor ons ongemakkelijk om de kamer etc. nog te gebruiken daarna, terwijl we die tot 12:00 tot onze beschikking zouden hebben.

Locatie, kamer, vriendelijk personeel

Maastricht bevalt ons prima, de hotellocatie ook.
    • Basic Tweepersoonskamer

Te warme kamer. Voor een designhotel aan die prijs is de badkamer te veel design en te weinig badkamer. Een moderne inloopdouche zou beter passen, alsook is een enkele lavabo wat povertjes qua voorziening.

Voortreffelijk ontbijt inclusief bubbels en vers sinaassap.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Voldeed verder in orde
    • Basic Tweepersoonskamer

Er werd een kamer toegewezen alleen toegangkelijk via een gang met een trap van vijf treden en mijn vrouw kan geen traplopen. De kamer die daarna ter beschikking gesteld werd was mooi maar als je uit de douce kwam gleed je uit wat nog maar net goed ging , wij zijn 86 en 85 jaar dus een val was levensgevaarlijk geweest.

Mooi strak design interieur vriendelijke ontvangst ,goed...
    • Basic Kamer met Airconditioning

Kamer aan voorkant erg gehorig maar genoteerd , dus volgende keer andere kamer

Mooi strak design interieur vriendelijke ontvangst ,goed ontbijt ,perfecte ligging

super
    • Basic Tweepersoonskamer

tip: de kamer misschien voorzien van een inloopdouche ( er is plaats genoeg)

het ontbijt was super lekker en veelzijdig. de kamer mooi, ruim en netjes. een comfortabel groot bed.

Zakelijk maar geen genoegen.
    • Basic Kamer met Airconditioning

De kamer was netjes ingericht maar had kleine ramen die begonnen op borsthoogte : geen uitzicht. De straat ervoor wordt gerenoveerd : al vroeg in de ochtend veel lawaai. Hotel is onoverzichtelijk : veel gangen zonder duidelijke verwijzing hoe je waar terecht moet komen. Gezien de ramenkwestie te duur voor hetgeen er geboden wordt.

Perfecte ligging vlakbij het station.

Duur hotel, maar op een prachtige locatie.
    • Basic Tweepersoonskamer

De Rituals kamer heeft behalve een potje oude Rituals handzeep geen Rituals spulletjes. Erg krappe entree in de kamer, je kan niet fatsoenlijk naar binnen lopen. Frontoffice medewerkers groeten niet als je langs loopt, dat voelt niet zo gastvrij.

Het hotel is perfect gelegen in het leuke Wijck. Erg goed ontbijt met vriendelijke service.

Leuk om te vertoeven.
    • Basic Kamer met Airconditioning

Kamer was op het 4de verdiep gelegen, was heel moeilijk bereikbaar voor een rolstoelpatiënt. We werden wel goed geholpen, toen iemand van het hotel deze problemen zag. Ook het ontbijt was vrij beperkt, maar wel heerlijk.

Ontbijt was heerlijk. De kamer was heel mooi ingericht. Het restaurant was heel fijn om in te vertoeven, eten was er lekker en het mooiste was de appreciatie voor mijn verjaardag, hiervoor heb ik een presentje gekregen, namelijk een heel mooi kookboek.

In eerste instantie was airco in diner ruimte te hard ingesteld, maar is tijdens aanwezigheid gecorrigeerd.

De service. Geboden stalling van fiets en mogelijkheid tot douchen na uitchecken.

Prima hotel voor een short break.
    • Basic Tweepersoonskamer

Jammer dat het raam aan de hoge kant was. En redelijk prijzig voor de grootte van de kamer. Ontbijt prima maar mag ook in de prijs van de kamer.

Prima kamer. Prima ontbijt.

mensen en entourage top, kamers kan iets handiger ingedeeld
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was enigszins eng bij alleen de douche met gladde bak en nergens mogelijkheid om je vast te houden. En zitten op toilet dan kan niemand meer bij de wasbak. Andere twee kamers waren handiger ingedeeld maar hadden een douche in bad, wat ook niet altijd handig is.

Gezellige ontvangst aan de balie met tot 2x toe een heerlijk taartje en bij afscheid zelfgebakken koekjes met de duim terecht omhoog! Design was op 2 van de 3 kamers prachtig. Mooie vloerbedekking bij ingang.

Mooi design maar niet altijd functioneel
    • Superior Kamer

- 1e kamer (superior) had een douche in het bad: als je langer bent dan 1.80m kun je niet onder de douche(kop) staan... Wastafel net boven kniehoogte: krom staan dus! Heb gevraagd om andere kamer en gelukkig was het probleem toen opgelost. - schoonmaakpersoneel vrij rumoerig in de ochtend - ontbijt vrij “karig” in verhouding tot uitstraling hotel - 3 dagen ontbijt geregistreerd terwijl maar 2 dagen gebruikt - fitnessruimte erg klein en warm ondanks airco op maximaal (glazen wand met zon er vol op) - te weinig licht bij spiegel voor make-up en dergelijke

- Lokatie nabij centrum, leuke buurten, station - Sfeervolle kamer, zeker de 2e kamer na wijziging op verzoek - leuke aankleding hotel, vrolijke kleuren

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Een fijn verblijf, enkel jammer van het lawaai en gebrek aan privacy.
    • Basic Kamer met Airconditioning

We kwamen voor de 4de keer logeren in het hotel, maar kregen helaas een kamer op de 4 de verdieping waar de muren wel van karton leken. De hele nacht hoorden we machines (wasmachine of zo) draaien en onze buren leken wel in onze kamer aanwezig te zijn. Ook het straatlawaai viel nogal tegen. In de kamer was alles in 1 ruimte, dus op het toilet of in het douchebad was er geen privacy. Geen ramp met een partner, maar met vrienden ligt dit net iets anders.

De ligging van het hotel is ideaal en het restaurant serveert overheerlijke gerechten. De kamers zijn netjes en mooi ingericht.

Bedankt voor de ontvangst, lekker geslapen en goed gefietst !
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer, en dan vooral de badkamer, was misschien iets minder "design" dan de naam van het hotel zou doen vermoeden.

Erg goed ontvangen, middenin de geweldige drukte door de Amstel Gold Race en de bijhorende gezellige drukte in de lobby door al het extra fietsmateriaal. Lekker ontbijt voor een zéér correcte prijs

Het feit dat ze over de hond na hadden gedacht door een...
    • Eenvoudige Kamer zonder Daglicht

Designer hotel en de foto’s waren anders dan de realiteit. Het was een prima kamer, maar niet echt design. Het was gewoon een kamer, met een wit getegelde badkamer, met later inbouwd verlaagd donker plafond (slecht afgewerkt) en een crème kleur tegel grond waarbij je in het bad moest douchen... Niks bijzonders, laat staan design!

Het feit dat ze over de hond na hadden gedacht door een bakje neer te zetten en een balletje neer te leggen.

goed bed
    • Basic Tweepersoonskamer

prijs. staat van onderhoud, versleten meubels, kapotte tegels, hoezo design, vrij oubollig interieur, slechte verlichting in de badkamer. herrie van afzuiging, om 22.00 uit maar al om 07.00 uur weer aan!!

goed bed

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Leuke verblijf in het hart van Maastricht
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We misten een grote kast om makkelijk ons spullen te kunnen opbergen.

De locatie van het hotel is geweldig! Je zit midden in de stad en er zijn uitstekende restaurants in je buurt. Ook het moderne bad verdient een plus punt.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prima, dichtbij de binnenstad.
    • Basic Tweepersoonskamer

Omdat de prijs van een ontbijt erg hoog is, hebben we hier geen gebruik van gemaakt.

Net en modern hotel. Hygiënisch. Kregen tot onze verrassing een upgrade naar de suite. Personeel erg vriendelijk. Op loopafstand van de binnenstad.

Comfortabel
    • Basic Tweepersoonskamer

Helaas was er geen deur tussen de badkamer en het slaapgedeelte

Nette kamer, mogelijkheid om koffie of thee te maken, kussens waren uitstekend, grote badkamer met ligbad

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

• Superior Kamer

Het bad, duurde lang voordat het bad 'vol' was, met douchen lag het water overal , partner en ik hadden allebei last van de droge lucht in de kamer en de minibar was leeg bij aankomst

Ontbijt was heerlijk, we werden vriendelijk geholpen door medewerkers

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Het verblijf was top!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg behulpzaam, vriendelijk personeel. De kamer keurig, fijne bedden en een ligbad als pluspunt. De locatie is werkelijk top, station, winkels, de Maas en horeca gelegenheden op korte loopafstand! Wij komen zeker terug naar dit hotel mochten we nogmaals naar Maastricht gaan!

Perfect weekend in Maastricht!
    • Superior Kamer

Mooie, strakke, een sfeervolle hotel! Super goed geholpen door het personeel. Ten eerste dat er ballonnetjes en slingertjes werden gehangen voor mijn vriend die 25 werd! Plus ook nog eens een lief kaartje namens Martijn die daar werkt! En we hebben ook nog een een voucher gekregen van het hotel, om nog champagne te drinken. Eenmaal aangekomen om in te checken, werd ons ook nog vertel dat we een gratis deluxe kamer kregen. Zelf had ik een superior kamer gereserveerd... waar ik achteraf super blij mee was!! Want kamer 122 wat was je mooi en gezellig! Al met al, we hebben flink genoten van onze weekend in Maastricht! Maar ook erg goed verwend door het personeel! TOPPIE!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Goed hotel, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Basic Tweepersoonskamer

Ruime kamer en rustig gelegen op de bovenste verdieping. Voldeed aan onze verwachtingen, vooraf de voorkeur voor een bad aangegeven, dit was ook geregeld. Ook de locatie van het hotel is goed, alles op loop afstand.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Aangenaam met een heel centrale ligging
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kregen de eerste maal een kamer zonder bad toegewezen terwijl ik hierom expliciet via de telefoon om had gevraagd. Hierna een kamer gekregen met slecht uitzicht op de binnenplaats en lawaai van de airco, maar wegens tijdsdruk hier geen issue meer van gemaakt.

Het personeel was heel behulpzaam, de schoonmaak is prima en de ligging is perfect.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

• Basic Tweepersoonskamer

De kamers voldeden niet. Het was te warm en geen deur naar de badkamer/toilet. Daardoor geen privacy en veel te licht in de kamer. Zeker gezien de hoge prijzen van 130 per kamer verwacht ik meer.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Fantastisch hotel!
    • Superior Kamer

Klein puntje is het stromend water op de hotelkamer (vermoedelijk van de verwarming) wat erg hard stroomde.

Fantastisch hotel! We kregen gratis een upgrade naar een suite, een werkelijk prachtige suite. Zeer comfortabele bedden, een bad & douche. Ontbijt zeer uitgebreid. Zeer de moeite waard om nog eens terug te komen!

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Ok
    • Superior Kamer

Had een superior kamer geboekt, mini koelkast was kapot, zat maar 1 spa flesje erin. Het is best een duur kamer met weinig amenities. Was daar om mijn verjaardag te vieren.

Het bed

Prima verblijf in een top hotel met super vriendelijk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer lag iets vuil in een hoekje.

De locatie, dicht bij het station, en de vriendelijke ontvangst. We kregen goede informatie en werden ontzettend fijn geholpen

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

super hotel, perfecte prijs kwaliteit verhouding.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douchen in het ligbad is iets minder handig, maar verder prima badkamer

dit hotel is een echte aanrader! nette kamers, prima bedden, super ontbijt, Flo is een geweldig restaurant en al het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Het was koud in de kamer, en het duurde even voordat we...
    • Deluxe Kamer

Het was koud in de kamer, en het duurde even voordat we wisten hoe we de temperatuur konden verhogen. De warm en koud kraan was ook niet duidelijk aangegeven. Onze sleutel van de kamer was eenmaal onterecht gedesactiveerd. Om 9u30 smorgens kwam er al iemand kijken of we al uit de kamer waren.

super lokatie, dicht bij goedkope parkeer gelegenheid en op...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was erg prijzig, genoeg koffie barretjes in de straat voor de helft van de prijs

super lokatie, dicht bij goedkope parkeer gelegenheid en op wandelafstand van de stad

Een succes dat, wanneer wij weer in Maastricht komen, zeker herhaald zal worden!
    • Superior Kamer

De kamer was erg benauwd, net alsof de verwarming te lang te hoog aan had gestaan. Na de kamer te luchten was het probleem verholpen. Echter werden mijn vriendin en ik om half 4 's nachts wakker van wederom de benauwde lucht. Geen groot probleem en waarschijnlijk een ongelukkige toevalstreffer, maar wel wat vervelend.

De kamer was prachtig en mooi ruim. Het bad was heerlijk diep, de inrichting zag er goed uit. De slaapkamer was goed donker en het bad/en 'lounge'gedeelte was licht. Ook de koffie op de kamer werd 's ochtends gewaardeerd!

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Wij hebben genoten van de stad maar van het hotel minder..
    • Eenvoudige Kamer zonder Daglicht

Geen raam in de kamer. Heel benauwd. Dat je door glas heen kan kijken terwijl iemand op het toilet zit.. ik hoef dat niet te zien. Beetje goedkope uitstraling van de kamer. Wij hebben voor een veel lager tarief in de stad gelogeerd met veel meer luxe!

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prima.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is prima. Alleen de badkamer zou ik niet direct 'design' noemen.

Leuke locatie! Je loopt direct via een leuke winkelstraat de stad in. In de straat zitten tal van ontbijttentjes. Gebruik maken van het dure hotelontbijt is dus zeker niet nodig!

Ontspannen in Maastricht
    • Basic Kamer met Airconditioning

Als ik dan toch iets moet noemen, er was maar 1 stoel ipv 2.

Goed ontbijt! Kamer met lekker bed en goede douche. De verwarming was goed te regelen, daardoor was het s'nachts niet zo warm.

Dicht bij het centrum
    • Eenvoudige Kamer zonder Daglicht

Jammer dat er geen raam in zat

Het ontbijt was goed . Kamer was leuk ingericht met een spiegel aan de plafond . Op de wanden grote posters om het idee te geven dat je niet opgesloten voelt vanwege geen raam op de kamer. Al met al leuke kamer.

Ondanks ongemak fijn
    • Basic Tweepersoonskamer

In de kamer zeer veel geluid van de lift en airco. En de hele nacht veel spotlicht van buiten dat niet door de gordijn tegen werd gehouden

Vriendelijk en behulpzaam personeel Goede ligging Lekker eten

Fantastische locatie
    • Basic Tweepersoonskamer

Het bed is de helft van een Hastings. De onderkant is Hastings en daarop hoort de tweede deel van het matras, maar er ligt alleen een topdekje. Keihard. Ik vind het dan ook een ontzettend duur hotel voor wat je krijgt. Geen luxe.

De locatie is fantastisch. Ontbijt goed!

Mooi en comfortabel hotel met een heerlijk ontbijt
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer inclusief wc is helemaal open, dus niet echt privacy.

Mooie grote kamer, goede locatie in een leuke wijk. Klein stukje lopen vanaf het centrum. Vlakbij het station. Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel.

Viel wat tegen.
    • Superior Kamer

Afwerking kamer is matig, veel is verouderd, toont gebruikerssporen. Parkeren kan alleen op 5 minuten lopen afstand. Ontbijt was matig in keuze en presentatie.

Even er tussen uit
    • Eenvoudige Kamer zonder Daglicht

Het ontbijt inclusief, want het is een aardige prijs voor een kamer zonder raam. We zijn bij de bagels & beans voor 5,95 per ontbijt ook een stuk goedkoper uit dan voor 19,95 op de site bij te boeken.

Leuke kamer; Cool Best thema. Schoon.

Prima hotel op loopafstand van het centrum
    • Basic Tweepersoonskamer

Donkere kamer. Slechte verlichting. Kleine badkamer. Voor EUR 19,50 p/p verwacht ik een uitgebreider ontbijt

Prachtige locatie, op loopafstand van het centrum. Zeer vriendelijk personeel

vriendelijk personeel - verzorgd ontbijt - goede ligging

veel lawaai in de gangen - de kamerdeuren hebben een pomp en kunnen niet zachtjes gesloten worden, ze "paffen" dicht.

vriendelijk personeel - verzorgd ontbijt - goede ligging

Niet voor herhaling vatbaar
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was klein en onpraktisch. Geen kleerkast, enkel een nis met 4 kapstokken. Nergens een lade om ondergoed te bergen. Onze kleding heeft 4 dagen in de koffer moet blijven steken in het midden van de kamer, omdat ook voor koffers geen opbergruimte is. Om de koelkast te openen, moet je een zetel verschuiven. Na het douchen is de badkamervloer nat omdat de glazen deur niet afsluit.

De kleine attenties dagelijks op het bed was aangenaam. Met kerst een kleine kerstroos.

Mooie ruime kamers dichtbij het centrum
    • Basic Tweepersoonskamer

Iets meer kastruinte op de kamer.

Hele mooie grote kamers. Ik was ziek bij aankomst en het personeel heeft er alles aan gedaan om mij het zo aangenaam mogelijk te maken en te helpen. Kamers mooi en ruim en schoon. Als ik naar Maastricht ga zou ik zeker weer dit hotel boeken. 10 minuten lopen naar het centrum.

Ideaal om Maastricht te ontdekken
    • Eenvoudige Kamer zonder Daglicht

De kamers zonder daglicht zijn prima, echter hebben geen goede afzuiging. Wanneer 2 personen onder de douche hebben gestaan is de kamer behoorlijk benauwd

De locatie is perfect

Jammer, kom hier niet weer , of moet zeker weten dat het een ruimere kamer is.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer ontzettend klein (470) schuin met 2 veluxdakramen, toen ik de rolgordijnen optrok, zag en kon ik de dakpannen aanraken van het dak pal voor ons (dat was ons uitzicht) Geen kast aanwezig , alleen een beugel waar geen 2 jassen aan konden hangen, één fauteuil die als kast ed moest fungeren. Kamer is beslist niet geschikt voor 2 personen, heb veel en vaak gereisd maar zo klein en benauwd nog nooit meegemaakt .

Mooie locatie om het gezellige Maastricht te bezoeken.
    • Basic Tweepersoonskamer

Vind het prijs-kwaliteit nogal aan de dure kant. Kamers zijn nogal klein... amper plaats aan de ééne kant van het bed. Ook de badkamer is gedateerd. Voor vier sterren mag het iets meer zijn.

Uitgebreid ontbijt. De ligging van het hotel is ideaal.

Goed hotel voor een weekendje weg in bourchondisch Maastricht
    • Basic Tweepersoonskamer

Het watertemperatuur in de douche schommelde nogal, waardoor het niet altijd prettig aanvoelde.

We hadden een kamer op de derde verdieping die goed te bereiken was met de lift. De kamer had prima voorzieningen, maar was wel wat warm. Het raam kon gelukking open en de omgeving was rustig dus hierdoor genoeg frisse lucht. De medewerkers waren erg hartelijk en zaten vol met handige tips van de omgeving. Leuk detail: er lag een ansichtkaart op de kamer die je gratis kon versturen naar één van de thuisblijvers. Al met al een heerlijk weekend!

Top hotel met fijn personeel! Vooral bij de receptie zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam
    • Basic Tweepersoonskamer

Service in brasserie Flo, lang gezeten voordat ik geholpen werd. Ontbijt buffet mager, er zitten veel leukere-betere ontbijtzaakjes in de straat.

Grote kamer, lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Gewoon geweldig!!
    • Basic Tweepersoonskamer

De sleutelpasjes deden t niet goed.dat was echt t enigste .

Ons gezelschap vond alles top,ontbijt👍Kamers 👍u heeft ook zeer enthousiaste ,zeer vriendelijke mensen in dienst.👌🏻👌🏻

Wij komen al vele jaren in dit hotel naar tevredenheid, maar dit jaar zeker niet.
    • Basic Tweepersoonskamer

In de kamer was een zeer verouderde badkamer aanwezig. Dat er onverwachts een andere klant onze kamer zo maar kon binnenlopen. Bij de receptie was gewoon een dubbele kaart op onze kamer afgegeven. Later kwam wel het personeel excuses aanbieden, maar het was voor ons een onaangename verrassing.

Het restaurant

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Heerlijk weekend gehad in dit hotel! Een echte aanrader.
    • Basic Kamer met Airconditioning

Het zachte kussen en de kamer was s'nachts vrij warm! Een raam open zetten was geen optie want dan was er teveel kabaal van de straat.

Hey vriendelijke personeel en de nette grote kamer!

prima voor 1 nacht
    • Superior Kamer

Badkamer midden in de kamer viel niet goed bij mijn puberdochter. Geen privacy. Alles open.

Ontbijt was erg duur. Aan de overkant kun je met z'n 2en voor dezelfde prijs uitgebreid en lekker eten

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Een aangenaam verblijf gehad.
    • Basic Kamer met Airconditioning

De deur van het toilet had voor ons qua privacy niet bijna doorzichtig hoeven te wezen. De wastafel was op een andere plaats in de kamer als in de badkamer, waar deze wastafel handigerwijs béter op zijn plaats had geweest. Beetje onhandig om je vervolgens bijv. na het douchen je tanden te poetsen/je te scheren op een andere plaats dan in de badkamer.

Ruime schone kamer, erg netjes alles.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Bijna alles in orde
    • Basic Kamer met Airconditioning

Minpuntjes: de alles-of-niets-helle-verlichting in de kamer (dimmer erop??), de geblurred-maar wel glazen deur van het toilet, het ontbreken van afhangpunten voor de handdoeken bij de wastafel. Ook zou het fijn zijn als het hotel parkeerservice verleent, indien gewenst, met valet-parking. Parkeren is een eind weg en in de buurt maar voor twee uur mogelijk.

Door de centrale ligging is het Hampshire design Hotel Maastricht een ideale plek om te verblijven bij een bezoek aan deze gezellige stad. De ontvangst is correct en vriendelijk. We kregen ongevraagd een gratis update naar een luxere kamer. Onze kamer was mooi en ruim, niet toegankelijk voor lichamelijk (ook enigszins) beperkten, maar dat gold niet voor ons. De bedden zijn prima. Er zat een USB oplaadpunt in het bedlampje. Leuk! Het ontbijt was heerlijk en overvloedig. Er is koffie en thee op de kamer.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Mooi, centraal gelegen hotel.
    • Superior Kamer

Kamer is ruim. De douche is in de kamer, dus niet in een aparte ruimte. Dat kan niet wenselijk zijn. WC is wel afgesloten. Ontbijt was heerlijk en erg uitgebreid. Locatie is prima, je loopt de straat uit en je zit in het centrum.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Geweldig verblijf gehad en we komen zeker terug!
    • Basic Tweepersoonskamer

De douche was iets minder. Je moest douchen in het bad met een douchegordijn. De straal was niet optimaal en soms werd de douche ineens heel heet. Dit doorgegeven aan de receptie. Badkamer had ook iets schoner gekund (veel kalkresten). Verder top!

We verbleven voor de tweede keer in dit hotel. Zeer grote kamer met uitzicht op straat, leuk! Veel ramen en een prima bed. Ook het ontbijt was erg lekker. Het personeel is ontzettend vriendelijk en oplettend. Overal wordt aan gedacht. We kregen een gratis upgrade, super! Wij komen hier zeker nog een keer terug, top hotel!