Beoordelingen over Fletcher Stadshotel Den Haag 4-sterren

Laan van Meerdervoort 108, Den Haag Centrum, 2517 AS Den Haag, Nederland

#34 van de 39 hotels in Den Haag

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Een prima verblijf in dit hotel voor 1 of meerdere nachten.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Niets,zelfs het weer niet!

Prachtige ruime kamer,met een zitje en het gemak van een kopje koffie/thee maken op de kamer.Goede ligging t.o. openbaar vervoer.Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Kamer prima, zeer goede transport mogelijkheden naar p.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt was zeer mager, kan toch wel wat luxer voor de te betalen prijs! Handgreep bij het instappen van de douche mogelijkheid graag aanbrengen.!

Kamer prima, zeer goede transport mogelijkheden naar p.o.i.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Fijn verblijf in een prima hotel met een uitstekend ontbijt.

Geen bijzonderheden

Het is geen super chique hotel, maar alles is keurig, schoon en het personeel is viendelijk. De kamers zijn ruim genoeg en je hebt zeker vanaf de 4e etage waar wij zaten een mooi uitzicht op Den Haag. Bovendien kan je om de hoek met Lijn 16 heel gemakkelijk de stad in, of overstappen naar Delft. Het ontbijt is trouwens ook prima.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Matig.

Zie boven.

Wij zijn 3 overnachtingen geweest in kamer 405. Het personeel is niets op aan te merken, goed zo. Maar de schoonmaak van de kamer laat te wensen over. Toen we kwamen zat de spiegel in de badkamer en in de kamer vol vlekken, toen we vertrokken was het nog niet gepoetst. Bij het bad vallen de voegen tussen de tegels uit. In de tegels boven het bad zijn veel gaten geboord maar niet meer in gebruik, dit ziet niet uit. De vloerbedekking wordt niet gezogen. Er worden alleen schone handdoeken neergelegd en voor de rest wordt er volgens mij niets gedaan. Dit is de laatste keer geweest. Wij gaan beslist niet meer overnachten in een Fletcher hotel. Bij een vorig bezoek in Fletcher Arnhem stonk de kamer zo, dat we naar huis zijn gegaan. Toen we een klacht hadden gestuurd zei de manager dat ze ons toch een andere kamer aangeboden hadden. Klopt, maar onze zin was door de stank al vergaan. Dus nooit meer in een Fletcher hotel.

matig verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Bad

kapotte spullen (wc doorspoelrek viel ineens uit elkaar), doucheslang lekte, kastendeuren trokken scheef, tapijt was echt vies, muren kapot.

personeel vriendelijk

Hotel vrij ver van het centrum met vriendelijk personeel maar een slecht ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het ontbijt viel absoluut tegen. De croissants smaakten naar waspoeder. De broodrooster was gammel en eens je brood er in stak kon je het er niet meer uit krijgen. Het beleg was niet aantrekkelijk. De peren op de fruitschaal vertoonden rotte plekken en de fruitvliegjes zaten er op. Enkel de koffie was lekker.

Het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was proper maar vrij klein. Het was er rustig, geen straatlawaai. Wel vrij ver van het centrum gelegen.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Mooie lokatie met voldoende horeca en ov in de onmiddellijke...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Tweepersoons bed was geen tweepersoons bed, maar twee smalle tegen elkaar aan geschoven eenpersoons bedjes op wieltjes, die de hele nacht uitelkaar schoven. In het bad lagen haren van een vorige gast.

Mooie lokatie met voldoende horeca en ov in de onmiddellijke nabijheid.

Overnachting vuurwerkshow Scheveningen
    • Tweepersoonskamer met Bad

Iets te ver van het centrum. Dure parking. Gelukkig konden we gratis parkeren in de buurt. Helaas geen balkon

Ruime kamer. Behulpzaam personeel. Schoon.

We hebben niks te klagen het was perfect!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Er zat wat schimmel op de badkamer tussen de voegen, ons maakt het niet uit maar er kunnen misschien mensen over klagen. De parkeerplek was wat minder, er was alleen plek in een hoek waardoor wij de auto raar moesten parkeren maar hebben wel bij de receptie aangegeven dat we hem niet anders kwijt konden.

Het ontvangst was prima, goede uitleg op onze vragen. De bedden waren goed dekamer zelfs was ook heel netjes, ontbijt was heerlijk. We zouden zeker terug komen en het aan andere mensen aanbevelen

KAMER FACILITEIT OMTRENT AIRCO, MINPUNT. BEREIKBAARHEID CENTRALE LIGGING , OKE.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Airco op de KAMER GEMIST, TERWIJL WIJ DACHTEN DAT DIT ER WEL GEWOON BIJ ZOU ZITTEN, HEBBEN HET OOK NERGENS OVER GEHAD, VINDEN WIJ EEN MINPUNT. ALS HET ZO WARM IS, VRAAG JE DIT TOCH AAN JE GASTEN, EN ALS HET ZO WARM IS, HOU JE DE RAMEN DICHT.

Het ontbijt was prima voor de prijs

Personeel en de kamer is ruim
    • Tweepersoonskamer met Bad

Prijs- kwaliteit, hoge prijs voor een verouderde kamer. Door veroudering oogt het niet zo hygiënisch bv doordat er een douchegordijn hangt. Geen airco aanwezig. Gratis parkeren kan, dit is wel 10-15min verderop. Metro kan je pakken, ook 10-15min lopen.

Personeel en de kamer is ruim

De locatie is perfect.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Geen airco helaas. Ramen konden ook niet open, omdat ze niet vast konden worden gezet. We kwamen om 22.30 terug in het hotel, man achter balie zei niks. Hij was op zijn telefoon bezig.

De locatie is perfect. Ruime kamers.

Ligging in leuke wijk en afstand naar centrum.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het is een oud hotel die toe is aan vernieuwing. We waren er tijdens de hittegolf. Geen airco, gelukkig wel een blazer aanwezig. Ontbijt was wat karig. Prijs-kwaliteit duur.

Ligging in leuke wijk en afstand naar centrum. Plus parkeren voor een goede prijs.

Locatie was ok
    • Deze familiekamer heeft een bad.

Lelijk hotel interieur. Kamers zeer stoffig in de kasten wilde extra kussen eruit pakken en kwam hele stof lawine naar beneden. Gordijnen allemaal kleine gaatjes. Ontbijtzaal gevoel alsof je in een kelder zit.

Locatie was ok

een heel aardig hotel

ontbijt was best goed, en de kamer was ok, maar voor deze prijs kun je vaak een beter adres krijgen maar dit was voor ons enigste mogelijkheid om zo dicht mogelijk bij scheveningen te overnachten

Wij hebben wel betere fletcher hotels gehad.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ik had dacht ik dit hotel geboekt omdat er op de website stond dat het met parkeerplaats was. Helaas toen we na een lange reis aankwamen bleek er geen parkeerplaats voor handen. Bleek op de website dat het maar een aantal plaatsen waren, heb ik niet kunnen vinden. Omdat wij niet precies konden bepalen vanuit Italië hoe laat wij aankwamen kregen we meteen fijntjes te horen dat de kamer pas om 15:00 beschikbaar was. Wij waren er om 13:00. Toen we de auto in de wijk hadden geparkeerd bleek er toch een kamer voor handen. Echter nadat wij na ons avondeten op de kamer kwamen bleek deze niet goed of misschien wel in het geheel niet te zijn schoongemaakt of nagekeken. Overal zaten handen en vette vingers, de thee was niet aangevuld. En als klap op de vuurpijl zat er naast het toilet ontlasting aan de muur. Ook was de kamer erg benauwd. De receptioniste vertelde later wel dat we direct aan de bel hadden moeten trekken, maar we waren doodmoe van de reis en de gehele dag in Den Haag. Ze heeft iets van de prijs van de toch wel zeer dure kamer afgetrokken.

Hotel was vlak bij het centrum van Den Haag. Het centrum was goed te bereiken via het openbaar vervoer. Dit hotel ligt midden in de zeeheldenbuurt, wat een buurt in opkomst is. Ik heb daar geweldig gegeten bij bar Restaurant Hendrik.

waardeloos raad mensen niet aan om hier heen tegaan .
    • Tweepersoonskamer met Bad

dat ze geen gehoor aan nemen van rustige kamer aan achterkant zeggen sorry als je de hele nacht wakker heb gelegen van de auto,s en de tram s,morgen denderen door de straat .en dat je betalen moet voor parkeer plaats was nu duurder uit zonder ontbijt .dan bij een ander hotel met ontbijt en koelkastje op kamer en arico .zat hier niks van in .te duur .kun je nog niet buiten zitten .waardeloos hotel nooit meeeeeer weer .hoofdpijn ander dag van over gehouden vele fletcher hotel hoef je niet voor parkeren betalen .schande hier wel honderd 3 euro betaald voor i nacht en geen service bah .mensenbop beoordeling geven aan neem een kamer aan de achterkant rustig .doen ze niks mee als je het doorgeeft zeggen hotel zat vol .echt niet .kon nog geen raam open zetten dus dertig graden en bloedheet op kamer zonder koelkast en arico prut een dikke 00 van ons .

niks helemaal niks .spijt dat ik geboekt hebt .

De kamer en badkamer waren royaal.
    • Tweepersoonskamer met Bad

In de informatieklapper stond vermeld dat de bar tot 01.00 open zou zijn. Toen wij om 23.00 een drankje wilden bestellen werd ons medegedeeld dat de bar gesloten was. Toen na een kwartier iemand anders wat wilde bestellen, kregen wij alsnog ons drankje. Dit kwam erg raar op ons over.

De kamer en badkamer waren royaal. Prima bedden. Het ontbijt was uitstekend, royale keuze. De locatie is perfect om Den Haag en/of Scheveningen te verkennen. Mocht je niet meer kunnen parkeren bij het hotel, dan kun je op loopafstand, ca. 10 à 15 min. gratis parkeren.

Ligging dicht bij centrum
    • Tweepersoonskamer met Bad

Er was niet op booking een melding gemaakt dat parking beperkt was en van tevoren gereserveerd moest worden. Parkeren op straat is duur en mogelijk niet dichtbij.

Ligging dicht bij centrum

Helemaal niks , van het inchecken tot aan het uitschenken ,...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Badkamer smerig , bed vieze haren , ranzige gordijnen. , alles te vies om aan te raken , geen vers ontbijt , droog brood , vies en lauw warm drinken , slechte service , zelf het personeel zoeken omdat er niemand op de aangewezen plek zit , en voor zo een pauper hotel veel te duur! (Betaal dus liever meer , voor een echt hotel)

Helemaal niks , van het inchecken tot aan het uitschenken , was het slecht geregeld , bah !!

De ligging van de accommodatie tussen centrum en strand is...
    • Tweepersoonskamer met Bad

De accommodatie is duidelijk aan onderhoud toe. Schoonmaak kan beter; wij vonden veel etensresten in een lade.

De ligging van de accommodatie tussen centrum en strand is prima.

Redelijl goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat je jets tee ten kan bestellingen, Alton’s buiten de debut eternal.

Ontbijd was goed, de bed den eaten niet Stevie genoeg en het topmayras glijd van het bed af.

Toffe stad, matig hotel.

Geen koelkast in de slaapkamer. Interieur ruw afgewerkt (spatten verf weg, bed paste niet zo goed in de kamer). Veel geluidsoverlast als je aan de straatkant slaapt.

De vriendelijke service aan de balie. Fietsenverhuur aan een zachte prijs.

De kamer was erg ruim.

Het was druk bij het ontbijt met veel studenten, daardoor waren de broodjes snel op en deze werden niet echt snel aangevuld.

De kamer was erg ruim. Bedden waren goed. Badkamer was ruim met een goed bad.

Ontbijt was goed, ruim keuze , maar ligging v het hotel is...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Indeling kamer , misschien ?

Ontbijt was goed, ruim keuze , maar ligging v het hotel is ook goed, we hadden alles lopend kunnen doen . Personeel heel aardig , wat je ook maar vraag, goede uitleg !

Ontbijt goed verzorgt, personeel erg vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt goed verzorgt, personeel erg vriendelijk. Jammer dat ze met de kamer naast ons bezig waren, lagen erg veel ijzersplinters en werd niet opgeruimd. zat een "bloed of ontlastingsvlek" bij bedlamp. Kreeg ik wel de kriebels van.

Mijn vriend en ik kregen zonder hiervoor te betalen een...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Mijn vriend en ik kregen zonder hiervoor te betalen een upgrade. Mijn vriend had om een romantisch pakket gevraagd en daarvoor kregen we een kamer met Jacuzzi, bubbels en heel veel rozenblaadjes. Dat allemaal voor 40 euro!

Perfect voor weekendje in de stad.

Had een kamer met een verbindingsdeur, dat gaf wat geluidsoverlast.

De receptie. Kwam laat aan, vrijdagavond. De receptionist haalde alles uit de kast om me warm welkom te geven. Chapeau!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

De kamer was ruim en comfortabel.

Er stond in de kamer een mooie designlamp. Helaas konden wij geen aansluitingspunt vinden om de lamp te gebruiken.

De kamer was ruim en comfortabel. Het hotel was goed bereikbaar met OV. Het ontbijt was gevarieerd en ruim voldoende.

Best oke

De ketel was een poosje defect waardoor we niet konden douche of in bad. Zijn twee bedden naast elkaar ipv een tweepersoonsbed, en die top matrassen verschuiven heel snel. Naar het centrum was toch lopend best ff zoeken en een eindje lopen....

Krachtige douche,heerlijk! Bedden lagen goed! Schoon en netjes!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Vriendelijkheid

Er zat een behoorlijke beschadiging in de deur van de badkamer. De televisie kon niet harder, waardoor we het slecht konden verstaan. De kleuren waren grijs en niet wazig.

Vriendelijkheid

Wel oke

Kleine kamer anders dan op foto. Koud. Vies

Te veel wint ondanks de luikjes dicht haden gedaan behoorlijk koud. Badkamer niet schoon. Lag haar in het bad Kuip. Verder oke

Prima slaapplek voor een weekendje Den Haag.

Een douchegordijn is echt niet meer van deze tijd. Het meubilair van de bar en de ontbijtruimte ziet er heel goedkoop uit. Past niet bij een 4* hotel.

Goede bedden, uitstekend geslapen, parkeren achter het hotel, ruime kamer aan de achterkant was lekker rustig ‘s nachts.

Prima hotel voor een nacht/paar nachtjes. Niet voor een lange vakantie

De grote pilaar in de kamer :) heel apart, en compleet kale muren zonder ook maar 1 schilderijtje.

Een hoekkamer was gewenst en deze kregen wij ook, erg fijn. Positief is dat een tv niet tot mega hard gezet kan worden, toch hadden overburen van ons een eigen radio waardoor er wel wat geluidsoverlast was, maar niet tot heel laat.

Voldeed goed aan onze verwachtingen, enkele onvolkomenheden daargelaten.

Bad minder geschikt voor 80 +, liever douche. Themostaatkraan i.p.v. mengkranen zou het comfort kunnen verbeteren. Is het mogelijk de lelijke vlekken in de vloerbedekking weg te krijgen?

Uitstekende bedden. Prima ontbijt. Mooie ruime kamer.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Praktisch, redelijk rustig gelegen nabij het centrum

Indien ventilatierooster te sluiten was, hadden we minder geluidsoverlast gehand. Niet gekozen voor ontbijt omdat we samen met anderen elders een ontbijt zouden nuttigen. In vergelijking met andere hotels is de prijs van het ontbijt redelijk. Gezien ons ontbijtschema (yoghurt en fruit) , zijn opties buitenshuis beter. Ben je een ontbijtpersoon, probeer het eens en laat weten hoe het was

Kamer 210, ligt bij de ingang. Ventilatierooster bleef open, daardoor meer geluid van buiten, vooral als het waait. Gemeld bij balie bij uitchecken. Zouden iemand er naar laten kijken. Verder prima kamer, je ziet gebruikssporen, maar voor ons niet storend. Bedden boxspring met twee verschillende kussens. Keuze is aan jou. Goed geslapen. Prima hotel voor uitstapjes naar centrum, op loopafstand.

prima, maar voor deze prijs moet en kan beter
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douchekop beetje verkalkt? en passpiegel kast liep niet zo lekker. (Kamer 307? aan de voorkant)

ontbijt was heerlijk. service daar om met kop koffie te blijven zitten ook.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Tv kwaliteit was slecht.

Tv kwaliteit was slecht. Als je een avond alleen door brengt in een vreemde stad en je wilt niet naar buiten, dan ben je toch snel op de tv aangewezen.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Erg prettig.

Prettig hotel en personeel. Met 20-30 minuten wandelen ben je in de binnenstad. Er is parkeergelegenheid achter het hotel maar de toegang is via een smalle steeg dus bij een wat bredere auto moet je wel opletten.

Oke voor een nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontzettend warm in de kamer. Vloerbedekking met erg veel vlekken. Beetje vreemd om een spiegel te plaatsen bij 't bad;je ziet jezelf zowat op de wc zitten. Douchestang in bad zat los.

Kamer was ruim. Bed in principe oke.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Wij willen altijd slapen met het raam open, maar je kon het raam niet vastzetten, dus de hele nacht klapperde het raam omdat er heel veel wind stond. Op de kamer was het ook te warm.

Heerlijke bedden en een goed ontbijtprima

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

De douche al voor de derde keer en dat is meer dan genoeg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche al voor de derde keer en dat is meer dan genoeg.Een piezerig straaltje bedoeld voor de green key dat kan toch niet de bedoeling zijn.Bied de mogelijkheid voor een piezerige douche maar laat de klant kiezen.Zo begint je dag niet fijn

Vriendelijlheid receptie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche gaf veel te weinig water. Zijn bij dochter in Den Haag ons gaan douchen. Zat geendruk op het water. Tweede nacht was eea hersteld. Door allertheid receptie. Kamer was erg stoffig.

Vriendelijlheid receptie

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Verrassend goed.

Kamer niet schoongemaakt, door vergissing. Werd door balie personeel goed op gereageerd. In een tegemoetkoming voor kosten van koffie en thee. Prima.

Ontbijt heerlijk. Parkeren super!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

prima locatie voor ons reisdoel

veel lawaai door feestje achterburen. Ventilatiesleuven in raam waren defect en konden ondanks koude wind en lawaai helaas niet gesloten worden.....Doorgegeven aan hotel

prima bedden

Super verblijf...heerlijk tot rust gekomen

nvt

Zeer ruime complete kamer voorzien van alle gemakken (koffie, thee, senseo) Ruime badkamer, zeer goed uitgebreid ontbijt. Kortom kwaliteit die goed betaalbaar is.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Warm water was even buiten werking, kan gebeuren natuurlijk! Kregen we de wijntjes van de avond ervoor gratis😄

Het was een prettig welkom! Kamer geüpgrade! Wat een mazzel! Lekker ontbijt! Was top

Geweldig!

Receptioniste was zeer vriendelijk en meedenkend, waardoor het verblijf (en tevens mijn huwelijksaanzoek aan partner) dubbel zo leuk werd. Daarnaast de auto zonder zorgen kunnen parkeren op het prive-terrein. Heerlijk compleet ontbijt. We komen zeker terug!

Prima basic hotelverblijf dicht bij het centrum

De sinasappelsap bij het ontbijt vonden wij veel te waterig. Badkamer was koud, oncomfortabel daardoor. Het snoer van de föhn was beschimmeld. De badkamer mag wel wat knusser en gezelliger.

Het bed was comfortabel en veel ruimte in de kamer.

het is een prima net verblijf, echt iets om aan te bevelen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

misschien makkelijk als er voor het hotel, speciaal een parkeerplek voor gasten zou zijn waar je een half uurtje mag parkeren om je zo makkelijker te laten inschrijven. De parkeerruimte achter is heel klein, en in de buurt staat alles helemaal vol. Wellicht advies geven aan hotelgasten waar dichtbij wel parkeerruimte aanwezig is.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. En er hing een gezellige kerst sfeer in het hotel

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bij vraag aan receptie of onze bagage bij het world forum theater afgegeven zouden kunnen woerden , kwam een gedecideerd nee dat kan niet ...later bij navraag in het theater kan dat altijd wel geregeld worden....dat was een heel klein minpuntje...verder alles prima oké ...

Ontbijt prima ..kamer1 106 groot genoeg andere kamer 2 108 iets kleiner zonder zitje ...badkamer top...alleen het straat geluid is erg hoorbaar ondanks het dubbel glas ...

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima voor een citytrip!

De tv was even groot als een pc-beeldscherm. Daarnaast vond ik dat de muren van de kamer niet erg schoon waren. Er zaten vlekken overal en de waterkoker werkte niet.

Ik vond het ontbijt perfect en de kamer was ruim en van alle gemakken voorzien.

Afgesloten fietsenstalling aanwezig.

Prijs ontbijt moest extra betaald worden, bij toch al redelijke kamerprijs. In de wijk heb je hele leuke bakkers met eetgelegenheid, zijn ook op zondagochtend open. Aanrader!

Afgesloten fietsenstalling aanwezig. Dan kun je auto elders (gratis) in Den Haag parkeren en te fiets laatste stuk doen. Den Haag is leuk op de fiets!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prettige locatie, prettige buurt en lopen naar Centrum goed...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Naast ontbijt geen eetmogelijkheid, maar in de omgeving voldoende alternatieven.

Prettige locatie, prettige buurt en lopen naar Centrum goed alternatief.

Ik zou dit hotel niet aanbevelen.

Behoorlijk oud bollig en de kamer waar wij sliepen was heel ongelukkig ingedeeld. En er hing een zeeetvoeten lucht in de kamer moesten meteen de ramen open zetten bah

Het onbijt was goed zat

had om 1 tweepersoonbed gevraagd, helaas was op de kamer 1 2...

had om 1 tweepersoonbed gevraagd, helaas was op de kamer 1 2 persoonsbed met 2 verschillende bedden, dat was erg jammer, voor de rest, prima voor elkaar

5,5
    Heel duur voor alleen een overnachting in een kamer die niet bijzonder was.

Kamer was erg duur, en wij moesten veel meer betalen dan onze zoon die een veel luxere kamer had.... Parkeerplaats was niet voor de hele dag.

De locatie en parkeerplaats

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Bijzonder aangenaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwelkoming met complimentary flesje wijn en upgrade naar Junior Suite. Ook opgevraagde informatie aan de receptiebalie was uitgebreid, prompt en informatief. Ook het complimentary gebruik van de fietsen was top.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Het was alles goed en prettig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles viel ons mee, Aan de achterkant was het heel rustig.

Het was alles goed en prettig. Goede bedden. Goed ontbijt. Het hotel ligt heel goed om verschillende doelen te bereiken, zoals de stad en de kust, Eet gelegenheden in de omgeving. Openbaarvervoer

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Goed op zich

Vriendelijk personeel in het algemeen, behalve bij het uitchecken. De oudere dame was kortaf. Ondanks de boeking voor 2 was bleek de dame dit niet te weten. Ze bekeek mijn vriendin alsof ik haar die nacht nog meegenomen had. Ze gaf ons het gevoel dat wij verantwoordelijk waren voor de fout. We voelden ons zeker niet opgetogen.

Wij hadden een boeking bij het andere Hampshire hotel in Den Haag, maar moesten door omstandigheden hier overnachten. Correcte en vriendelijke afhandeling vooraf. Het hotel, de kamers, bedden en het ontbijt zijn goed. Momenteel zijn er werkzaamheden naast het hotel aan de gang. Wij hebben hier geen last van gehad.

prima bed, ontbijt maar badkamer is zeer slecht

We hadden een douche zonder mengkraan, hierdoor hadden we fluctuerend warm en koud water. Het was douchen in een klein smal bad met een douchegordijn. De kamer naast ons was heel stoffig. Het raam kan ook niet op kiepstand. Voor de prijs € 200,- vindt ik het comfort ver beneden de maat. Dit ook aangegeven en we hebben het ontbijt gratis gekregen. Maar ik vind het belangrijker dat ze er echt iets mee gaan doen.

Hotel is prima gelegen en dichtbij kun je gratis parkeren (vraag even bij het hotel waar) Het bed is nieuw en lag heerlijk!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Niet goed

Stond bij de informatie dat het midden in het centrum lag we moesten nog 20 min wandelen voor we aan het centrum lag. Er lagen overal haren in de douche.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Vind douchen erg belangrijk bij een hotelovernachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De doucheslang was doormidden zodat we niet konden douchen.Er was wel een bad maar daar komen we niet meer uit.Als je een kamer schoonmaakt dan moet je dat toch merken😕Een eerdere keer in dit hotel waren er ook problemen met de douche.We kregen s ochtends aangeboden op een andere kamer te douchen.Maar daar was vanwege oppassen op kleinkinderen geen tijd meer voor

Kan ik niet zeggen

Comfort op de kamer was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verder geen gebruik gemaakt van de faciliteiten omdat daar elders in voorzien was. Daarbij waren zowel parkeren als het ontbijt prijzig te noemen

Comfort op de kamer was prima.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Zaten op begane grond en als je de raam open had, kon er zo iemand van buiten bij je binnenstappen in de kamer. Voelt niet veilig. Ook beperkte ruimte in de kamer. Zeker geen 4 sterren waardig.

Top !
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kregen een gratis upgrade van de kamer. Ook kregen we, zoals we als voorkeur hadden aangegeven, ontbijt op de kamer bezorgd vanwege onze 27e trouwdag. Dit ondanks het feit dat het best erg druk was voor het weinig beschikbare personeel die ochtend.

Goede plek om uit te rusten na een lange dag sightseeing

Sommige onderdelen van het ontbijt waren niet vers. en de eerste dag hoorde ik het personeel klagen over dat er zoveel gegeten was met het ontbijt, Dit maakte mij en mijn partner erg ongemakkelijk. Op het moment dat je een ontbijt buffet serveert kan je verwachten dt mensen ook eten wat je serveert. De eerste ochtend was ook de bacon en de fruitsalade oud en niet smakelijk. dit hebben wij dan ook vermeden op de andere dagen.

Het meeste was uitstekend, mooie rustige kamer, alle voorzieningen die je nodig kan hebben, gratis koffie en thee op de kamer. Top

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer had wat beschadigingen en bed erg zacht.

zonder ontbijt geboekt. Kamer was prettig gelegen want aan de achterkant en strategisch gelegen in de stad. Fijne badkamer

Vriendelijke, enthousiaste mensen zien er op toe dat je in dit leuke hotelletje alle comfort krijgt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alleen het licht boven de lavabo mocht wat straffer. Voor vrouwen een minpunt. ; )

Het ontbijt was heel verzorgd, heel veel keuze. De kamer voor 2 personen was voorzien van de nodige comfort, bedden waren zeer goed en ook de badkamer was ruim en bood alles wat een mens nodig heeft. En heel vriendelijke mensen die je met enthousiasme te woord staan.

Was goed. Wel enkele minpunten zie hierboven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden schoven uit elkaar en dat is lastig.

Ontbijt was prima. Veel keuze en verse producten. De kamer was wel erg warm en een raam open gaf veel straatlawaai.

We hadden een wake up call gevraagd maar helaas niet gekregen.

Wij hebben een kamer aan de rustige kant gevraagd na de eerste nacht.Dat werd keurig geregeld.

voor herhaling vatbaar

de afwatering van de badkuip was defect (daar geen hinder van ondervonden)

hotellocatie dicht bij appartement van een van de kinderen; prima bed, ontbijt idem

personeel was vriendelijk en behulpzaam.

personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was heerlijk. Ondanks de drukke straat heerlijk rustig aan de achterkant van het hotel geslapen. goede openbare verbindingen.

Kantel kiep raam was wel handig geweest. Raam ging wel open maar kon niet gekandelt worden. Geeft een stukje veilig gevoel op de begane vloer.

Kamer op de begane grond

Het ontbijt was erg goed en lekker
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer, klein bed, zacht matras. Maar 1 nachtkastje en een twee persoonsdekbed(te warm). Daarnaast was het heel erg warm in de kamer en als je de ramen openzet tijdens de nacht is er erg veel overlast van straatgeluid, wat in Den Haag tot diep in de nacht doorgaat. Douchen in bad, ook niet ideaal. Al met al, niet echt comfortabel

Het ontbijt was erg goed en lekker