Beoordelingen over Babylon Hotel Den Haag (former Hampshire Hotel - Babylon Den Haag) 4-sterren

Bezuidenhoutseweg 53, Den Haag Centrum, 2594 AC Den Haag, Nederland

#23 van de 39 hotels in Den Haag

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bad was erg klein en het water van de douche bleef niet op een temperatuur. Maar wisselde continue van koud naar gloeiend heet. En geen parkeerplekken bij het hotel...

De bedden lagen erg lekker en vriendelijk personeel

Geweldige locatie op het centraal station
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onervaren receptioniste die vertelde dat als je via Booking.com boekt je geen factuur krijgt van Babylon? Verder merk je wel wie er plezier heeft in zijn/haar werk. De Spaans uitziende man in het restaurant zo passievol over het hotel en de omgeving tegenover een ongeïnteresseerde medewerker. Dat contrast is goed merkbaar.

het ontbijt is goed alleen geen verse jus d orange. De locatie is als je met de trein reist perfect. En alle trams komen bijna voor de deur.

Prima verblijf maar met een kanttekening.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was erg warm op de kamer en direct melding van gemaakt. Helaas niet teruggebeld wat ons wel toegezegd werd. Achteraf blijkt dat de airco niet individueel werkt maar centraal gaat. Verbazingwekkend voor zo'n hotel.

Gratis upgrade

Perfecte locatie en hoog comfort

Airconditioning werkt niet vanuit de thermostaat in de kamer zelf.

Heerlijke locatie in het centrum van Den Haag. Gekozen vanwege zijn ligging en eerdere goede ervaringen. Goed te combineren met een strandbezoek

Te duur voor wat het is.

In de badkamer boven de wasbak hangt een plank zodanig in de weg dat je niet je niet gezicht kan spoelen. Klein ding maar zo vervelend. Tapijt in de kamer. Geen stopcontact in de badkamer voor stijltang of dergelijke. Kamer was nogal duur.

Hotel dicht bij het centrum en we kregen een kortingskaart voor de ondergrondse parking die er langs ligt.

Zeer goed hotel en fantastische ligging.

niets viel tegen

Mooie kamer met erg ruim balkon. Heerlijk bed, prima ligging 7 minuten nabij centrum en nog geen 200 meter naar station, trein, tram, metro. Goed ontbijt en vriendelijk personeel

Hotel dicht bij het Centraal Station en centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Net hotel dicht bij het Centraal Station dus je loopt zo het centrum in van Den Haag. Kamers zijn eenvoudig, en klein maar netjes. Er is een 24 uurs receptie. Kamers zijn rustig we hebben geen geluiden van buiten gehoord.

Praktisch en comfortabel hotel naast het centraal station
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren te zacht.

Ik vond het kamer mooie ingericht en stil. Ik had een upgrade gekregen met gratis minibar. De badkamer was schoon en heel functioneel. Het hotel is op loopafstand van uitgaan plekken en naast het centraal station; het is heel praktisch.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluid van de koelkast op de kamer, die maakte tussen elf en middernacht veel gebrom. Werd later weer stiller.

Mooie kamer met allerlei gemakken, ontbijt was prima. Rustig restaurant waar je ook goed kunt dineren

Mijn vrouw en ik zijn in het huwelijk gestapt en hadden...

Geen minpunten

Mijn vrouw en ik zijn in het huwelijk gestapt en hadden besloten om een nachtje te verblijven in dit hotel. Dit heb ik aangegeven bij de receptie en bij aankomst kregen we een upgrade naar executive suite!!! Boven aangekomen was de kamer mooi versierd en lag er een kaartje van de receptie. Wij waren sprakeloos zo prachtig was de kamer en als klap op de vuurpijl kregen we ook nogeens een ontbijt aangeboden op de kamer! Heerlijk! wat een geweldige ervaring!

Prima deal

Comfortabel hotel op toplocatie naast CS. Uitermate vriendelijk personeel, prima kamer, maar bovenal prima deal: we betaalden 107 euro voor een tweepersoonskamer, inclusief ontbijt én minibar. Het ontbijt is -in het weekend- tot 12 uur, dus je hoeft je niet te haasten. Ontbijt was oké.

perfect

badkamer was goed, alleen de doucheruimte was klein , en douchegordijnen is niet meer van deze tijd.

Ontbijt was goed, kamer perfect, alleen de douche was klein Personeel was supervriendelijk en behulpzaam

Ik kom volgend jaar terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was prima in een restaurant met uitzicht op rustig groen en interessante levendigheid. In de bar met net hoorbare achtergrond muziek. De slaapmatrassen zijn van een slaapbevorderende kwaliteit.

Goede plek om Den Haag te verkennen.

De verlichting in de kamer, bijvoorbeeld alle lichten moesten apart worden bediend. Er was in de kamer zelf geen spiegel. En boven de wasbak was een rand waar je makkelijk je hoofd aan stootte onder andere tijdens het scheren.

Goede plek om Den Haag te verkennen. Binnen het hotel heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

plezierig voor redelijk kort verblijf

hoewel er zeer veel kussens waren, was er geen een steviger kussen bij. zeer slechte tv ontvangst. zeker de helft van de zenders vielen om de 10 min. weg

locatie vriendelijkheid personeel was heel aangenaam restaurant was goed ontbijt was goed

Uitstekend voor het doel dat ik er was
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik ben bijna uitgegleden in het bad onder de douche ik heb het bij de receptie gemeld en ze zeiden waarom niet gebeld we hebben badmatjes. Wat een onzin zeg zorg dat die matjes er gewoon zijn.

Een hele flauwe opmerking ik was er met mijn dochter en ik vond 40 euro voor een ontbijt te duur

Genoten.

Heerlijke verjaardag gehad met champagne bij het ontbijt. Bij terug komst op onze zeer ruime kamer, was alles versierd met slingers, ballonnen. Op het bed zelfs kleine kadootjes en een persoonlijk geschreven kaart van het personeel! Een grote verrassing!!

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, dit was lekker maar er werdt niet erg goed bijgevuld en het was redelijk eenvoudig.

Fijn hotel met mooie kamers en heerlijke bedden Geweldig personeel, vriendelijk, behulpzaam en vrolijk

Mooi hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi hotel. Ruime, nette kamers met zeer comfortabele bedden. Heerlijk ontbijt en vriendelijke bediening. De ligging aan het station was zeer handig om de tram e.d. te nemen. Geen last van treingeluiden. Je bent snel in het centrum.

Het ontbijt was in orde, voldoende keuze.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De temperatuur van het douchewater was niet/moeilijk te regelen...de knop draaide niet goed meer. Er was niets van verzorgingsproducten voorzien t.t.z. watje, oorstokje, bodycrème e.d. dat had ik wel verwacht bij de keuze & prijs van dit hotel.

Het ontbijt was in orde, voldoende keuze. Geen nutellachoco ;)

heerlijk rustig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben voor de derde keer in dit gebouw gelogeerd en al de drie keren werden we getraceerd op erg koude lucht waar men zgn. niks aan kan doen.

Heerlijk ontbijt ,goed personeel.

Zeer goed hotel

Op de bedbank voor de kinderen lag maar een hele kleine deken. Dit was eigenlijk voor een 1persoonsbed. Omdat het al laat was hier geen melding meer van gemaakt, wel later bij het uitchecken doorgegeven.

Zeer ruime kamer voor 4 personen.

Bij aankomst om 22:45 uur was het erg warm op de kamers om te gaan slapen en het dekbed op de slaapbank voor de kinderen was te smal. Het betrof een 1 persoonsdekbed ipv een 2 persoonsdekbed of 2 losse dekbedden.

Lokatie en ontbijt

Het ontbijt is prima, maar de keuzes van vleeswaren en kazen mag wel iets breder...

Lekker dicht bij het park, snel bij de winkels en bezienswaardigheden (Binnenhof bv)!! Wij waren samen met twee kinderen en ook die hebben heerlijk geslapen en genoten.

Prima bed,heerlijk ontbijt en fijne lokatie,dicht bij het station en centrum

Communicatie over werking temperatuur in kamer.. De temperatuur bleef snachts ook 24° Het was ons niet bekend dat dit via de receptie geregeld kon worden..hierdoor minder geslapen

Heerlijk ontbijt!

Leuk verblijf in een ietwat gedateerde kamer.

Kamer was ruim genoeg, maar hier en daar wat mankementen. Raam met schimmel rond, kapstok kapot, niet proper gemaakt achter de shampoodispender in de douche.

Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Mooi en lekker ontbijtbuffet.

Het water was afgesloten, hier hadden ze bij de receptie wel wat beter op in kunnen spelen, door met een betere oplossing te komen.

De kamer was mooi, netjes en schoon. Ook aan de receptie was de service heel goed.

Is niet voor herhaling vatbaar .

In de nacht had ik geen water . Er was geen druk . Kregen we ander kamer en in de ochtend was geen warm water . Waterpomp was stuk . Je besteld eten en die heb ik niet eens ontvangen. Tijdens de problemen hebben we het zelf moeten ondervinden . Niemand van de personeel is even langsgekomen om de probleem door te geven . Ik werd goed geholpen door Sharvan (personeel) voor overplaatsing naar ander kamer .

Groot kamer met grote bed . Was op de laatste verdieping en had een balkon erbij .

1 nacht was vrij kort maar de locatie was super. Jammer van de douche.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De waterpomp in het hotel was kapot waardoor we geen warm water hadden. Dus de douche bleef ongebruikt. Hierdoor was de prijs/kwaliteit verhouding naar mijn mening wel minder.

De locatie was super, zelfde geldt voor het ontbijt.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hadden twin kamers gevraagd. Kregen blijkbaar een upgrade kamer, wel met 1 (groot) bed). Er werd jammer genoeg niet bij verteld dat de drankjes in de minibar gratis waren.

We hebben genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kregen een upgrade als verrassing. Erg vriendelijk personeel. Er was koffie/thee en vers fruitwater. Aanbieden van een flesje water was ook een goede service.

Ideaal gelegen, maar pover ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel enorm tegen. Weinig variatie. Hebben al enkele hotels in Nederlandse steden gedaan en dit was het minst uitgebreid buffet van allemaal. Ook niet zo proper. Bv. nog lippenstift aan de koffie tassen, vuilbakjes op tafel zaten vol, vuil op de grond,... Wij hadden kamer met balkon. Deze heeft als nadeel dat de kamer niet zo groot was. Het balkon was niet proper en helemaal niet gezellig.

Hotel had iets speciaal gedaan voor de verjaardag van mijn vrouw. Dat was een leuke verrassing. Ligging is goed om van daaruit de stad te verkennen.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

matig

de junior suites hebben geen zitje meer, maar een absoluut slechte slaapbank. kortom de junior suites zijn geen junior suites meer, maar een drie/vier persoons kamer slechte verbetering

Genoten

Theeglazen op de kamer misten, en mischien wat kleine zeepjes condicioner etc in de badkamer.

De kamer en de badkamer waren erg mooi ook vond ik dat alles goed schoongemaakt was. er zat geen schimmel in de badkamer.

lekker het thuis gevoel

Er was op mijn kamer vrije drank. dat wist ik niet omdat het niet duidelijk was aangegeven.

In het restaurant werken er hele behulpzame en gezellige medewerkers die je in verschillende talen toespreken. ze kunnen goed met elkaar samenwerken. vooral de curacaose collega's lieten me thuisvoelen. ze kwamen elke dag vragen of alles naar wens was. elke dag vrij fruit !!!

Niet voor oudere gasten aan te bevelen

De badkamer is oude meuk (troep). Lage toilet, bijna onbereikbare wasbak - grotendeels onder een lege plank verscholen. Geen inloopdouche maar een oud en gevaarlijk bad!

De prettige ontvangst van de medewerkers/sters

Top hotel!

de airco,luchtzuiverings installatie. Is nogal koud. Wat ook kan is de kamer anders inrichten. Maar dit punt weegt nooit op tegen de positieve punten

Personeel, locatie, kamer

Ideale ligging als je met de trein aankomt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De mini's in de badkamer. Slechts hair/bodyzeep uit een flacon en een showercap. Node de conditioner gemist, zelf niet meegenomen want ik reken erop dat het aanwezig is. Geen ontbijt voor €18,50 gebruikt, in het station zijn genoeg broodjes etc te koop.

De locatie. We konden bij het inchecken kiezen voor city view, park view en rustig. We kozen voor city view maar op de 2e verdieping kijk je dan vooral op de bouwput naast het hotel. Verder ideaal gelegen als je met de trein komt nl naast het station en van daar kom je met tram of bus waar je moet zijn. Wij vonden het nabij gelegen Minglemush leuk om te eten (foodhall). Nespresso machine op de kamer maar de waterkoker vond ik in een kast tegen de tijd dat we uitcheckten.

v
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Duur. Hebben al in veel hotels overnacht met een veel betere prijs/kwaliteit. Hadden voor deze prijs meer verwacht (zoals faciliteiten wellness inbegrepen + mooie ruime kamer). Het was een trieste donkere en kleine kamer (paarse en zwarte gordijnen). Geluid van de airco/verwarming bleef heel de nacht aan, dit kon jammer genoeg niet afgezet worden.

Nespresso en thee en flesjes water bij de receptie alsook op de kamer. Korting van 20% op de prijs van de parking. Goed gelegen, toplocatie ! Goed bed. Vriendelijk onthaal personeel (bij de receptie).

Het personeel, in het bijzonder ‘s avonds in de bar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbreken van een stopcontact in de badkamer, voor een stijltang bijvoorbeeld vond ik vervelend.

Het personeel, in het bijzonder ‘s avonds in de bar. Ze zijn een extra reden om nog een keer terug te keren.

Ik blijf binnen met pasen!

1 zondag in het jaar is paasdag en de prijs schiet omhoog. Logisch? Nee tuurlijk niet denk ff na aub? In de kamer blijft alles hetzelfde....BTW paasdag schijnt geen feestdag meer te zijn. Bevestigd door gemeente Den Haag!parkeren is gewoon normaal tarief op deze "feestdag". Anyway het laatste kan het hotel niets aan doen.

Personeel, kamer, incheckmeisje en uitcheckzwangermeisje. :-) Alles! Knip in je vingers en its done. Bij wijze van! Behulpzaam, lief, probleemoplossend denken, geen gezeur geen discussie. Gewoon top. In iedergeval 25x beter als shanghai hotel!

Goede ligging, lekker ontbijt, prima kamer.

Goede ligging, lekker ontbijt, prima kamer. Ik had een foutje gemaakt bij het boeken via booking, maar receptie heeft het zonder enige problemen aangepast. Heel vriendelijk!

Voldoet prima, wel overpriced.

We moeten vooraf betalen.... mwah...vooruit dan maar. Maar dan komt het... meneer laat mij 50 euro extra betalen. Als een soort borg voor als we bv. wat van de minibar zouden gebruiken. Uhhhh? Wat? Ik betaal 150 euro om een nachtje te tukken, en dan moet ik 50 euro extra betalen? Dat doe ik dus niet. Ik geef aan dat het netter zou vinden als bij vertrek mijn kamer plus evt. extra's zoals minibar af kon rekenen. Enigszins verontwaardigd laat de medewerker weten dat het goed is om die 50 euro borg niet te hoeven betalen.

Kamer 417, de junior suite, geboekt. Gekozen voor een verblijf inclusief ontbijt. Bij het inchecken is het prettig dat we al een uurtje eerder de kamer kunnen krijgen. Ligging is top. Vlakbij CS en op 5 tot 10 minuten lopen van winkelstraten en Binnenhof.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Een badkamer met een bad waarin gedoucht moest worden.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Een badkamer met een bad waarin gedoucht moest worden. Voor ouderen en mensen met een reumatische aandoening vrijwel onmogelijk. Dit was ons bij de boeking niet duidelijk geworden.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

zeer matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

om 23u in de Parkeergarage van Qpark niet uit te komen,geen verbinding meer naar Hotel alle deuren gesloten,moesten zonder info,via achterommetje met zeer onveilig gevoel weg naar Hotel zoeken!!

ontbijt redelijk en kamer slechte indeling en te klein

Mooi hotel, maar met gastvrijheid van personeel moet je geluk hebben wie je krijgt.

Bad was klein voor mensen boven de 1.90m. Bij uitchecken was de dame die me hielp matig. Eerst zei ze dat ik nog moest betalen, terwijl dat al rond was. Daarna geen vraag of alles naar wens was geweest. Ik moest zelf vragen of het gesprek nu klaar was en alles in orde was. Vind ik ronduit slecht. Daarnaast wenste ze me geen fijne dag. Mag je wel verwachten van zo'n duur hotel. Dame bij ontvangst was wel vriendelijk en gastvrij.

Kamer zag er goed en verzorgd uit. Bed lag heerlijk.

heel erg goed bevallen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel in het restaurant bij het ontbijt was niet heel erg alert op dingen die op waren en het schoonmaken van de tafels. We hebben vrij lang moeten wachten voor de tafel werd afgeruimd

De kamer van zeer ruim en van alle gemakken voorzien

Het bad

Vroeger had je een badjas en slippers op het bed nu lagen die er niet meer BadSlippers handig vanwege de hygiëne Hele tijd een brom geluid in de kamer

Het bad Groot bed en mooi uitzicht over de stad

Het was keurig verzorgd en het personeel was zeer...

Het geluid van de airco/verwarming die de hele nacht doorging. Was niet uit te zetten.

Het was keurig verzorgd en het personeel was zeer vriendelijk. Ligging van het hotel is perfect.

Wij hebben genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben genoten. Zeer vriendelijk personeel, alles zag er netjes uit en ontbijt was genoeg keuze en smaakte goed! Zou hier zeker nog eens terugkeren.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Het was super zoals altijd!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We keken recht in een kamer van er gebouw tegenover onze kamer! Keer hiervoor hadden we een betere kamer!

Het diner en ontbijt, er werkt een jong meisje welke ontzettend goed bediend en helpt! Erg vriendelijk!

Goed hotel naast het Centraal Station.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lange wachttijd in het restaurant 's avonds. Geen brood aangeboden. Nadat ik had besteld hoorde ik bij de tafel naast mij dat er een driegangen menu was. Dat moet beter kunnen. Mijn kamer was 40 Euro duurder dan twee weken geleden.

Zeer vriendelijke en behulpzame staf.

Kamers zijn schoon en personeel is behulpzaam en vriendelijk.

De airconditioning maakt erg veel lawaai. We hadden eerst een kamer op de negende etage en het geluid van de airco was echt niet te doen. Gelukkig deden ze daar niet moeilijk over en kregen we een kamer op de derde waar de airco minder te horen was. Als je gevoelig bent voor dit soort geluiden zou ik aanraden om voor een kamer op een lagere etage te gaan. Anders wordt het met oordoppen in slapen. Ook viel de prijs/kwaliteit van het ontbijt wel tegen. Het ontbijt is op zich prima maar eigenlijk te duur voor wat het is (Gewoon standaard ontbijtbuffet) Het is makkelijk om in het hotel te ontbijten, maar voor 18 euro pp kan je beter in het centrum een leuk zaakje opzoeken.

Kamers zijn schoon en personeel is behulpzaam en vriendelijk. Locatie is naast het station en op loopafstand van het centrum. Prima bedden. Ook is de minibar inbegrepen wat wel fijn is als je s'avonds toch trek krijgt in een biertje of een glas wijn . Wel wordt deze niet meer bijgevuld.

Mooi en trendy hotel

Parkeergelegenheid is ongelooflijk duur!! Badgesysteem van de lift werkte niet altijd zo subliem

Dichtbij het centrum Junior suite is een mooie, ruime kamer

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Genoten van verblijf op een prima locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur veel te hoog in de kamer waardoor we slecht hebben geslapen. Volgende ochtend wel doorgegeven aan personeel.

Ruime kamer. Grote, zeer schone badkamer en toilet.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Matige vier sterren

Ontwerp badkamer slecht. Kunt nauwelijks je tanden poetsen door brede plank boven wastafel. Douchen in bad. Personeel heeft kennelijk een training klantvriendelijkheid gehad: standaard vragen (heeft u een fijne dag gehad? heeft u lekker geslapen? maar naar antwoord wordt niet echt geluisterd. Als je later terug komt bij de balie, krijg je dezelfde vragen. Ontbijt OK.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Heerlijk tot rust gekomen na een hectische tijd in prachtig hotel met vakkundig personeel.

Helemaal niets.

De kamer was zeer ruim en lag op een rustige plek. Heerlijk bed en alles zag er heel netjes en verzorgd uit. We kregen zelfs na het uitchecken nog een paraplu te leen omda het regende. Superservice!

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima accommodatie, locatie en ontbijt.

De douchekop paste niet bij de houder die ook al defect was. Kamer had in deze toestand niet verhuurd mogen worden. Heb dit aangegeven bij uitchecken.

Prima accommodatie, locatie en ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

aangenaam

vlekken op zijkant bed uitstraling van de kamer.. verwachten die geschept was door foto's op internet kwam niet overeen met werkelijkheid

beleefdheid van het personeel!

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Het was er super
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lampen op de kamers waren erg groot vooral de tafellamp en de staandelamp maar de rest was in orde

Wij hebben er genoten de kamers waren goed ,en het ontbijt was ook zeer goed En het personeel was vriendelijk in een woord het was er super

Dat zit hem in een paar details: uitstraling is vrij zakelijk en strak. Geen tot weinig unieke elementen. Tip: toiletpapier is nu stug (schuurpapier). Daar zou een Edet Soft niet misstaan. Tandenstokers bij het ontbijt. Twee glaasjes wijn bij de minibar etc. Het feit dat het over zulke details gaat zegt veel over onze tevredenheid.

Alles is tot in de puntjes geregeld: goede ontvangst. schoon, fijne kamers, lekker ontbijt, prima locatie. Leuk cadeautje bij aankomst, al is dat geloof ik niet standaard.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Heerlijk!

Alles was prima.

Ontvangst bij de receptie was hartelijk en correct. Heerlijk rustige kamer, prima bed! Kon nog een tandenborstel/pasta (gratis) krijgen. Fijn dat je niet hoeft bij te betalen voor de minibar (alleen voor de refill).

Puntjes op de i wat betreft onderhoud kamers. Niets ernstigs maar gewoon de details netjes bijhouden (plintje kapot, dubbele boorgaten). De plank boven de wastafel is onhandig icm de ondiepe wasbak. Je stoot je hoofd.

Heerlijk bed, ruime kamers, lekkere Nespresso koffie.

Prima plek voor een bataalbare prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Standaard kamer is niet ruim bemeten en de luchtcirculatiesysteem was goed hoorbaar. Na klacht hierover werd echter een prima oplossing gevonden door een andere kamer (upgrade) aan te bieden.

locatie en klantgerichtheid.

Dat we nog even 40 euro moesten betalen voor de paleer garage! Het lijkt me niet meer dan normaal dat het hotel een pakeer faciliteit aanbied als je 130 euro per nacht betaald

De ruime kamer en de service! Het ontbijt was ook uitgebreid

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

We kregen een upgrade, dat was echt super!

We kregen een upgrade, dat was echt super!! mooie kamer met prachtig uitzicht. Erg lekkere bedden, en je kunt kiezen uit 3 types kussens...ook een goede service!!

Toch een fijn verblijf gehad op een prachtige kamer!

Waarschijnlijk hadden we wat pech, maar de verwarming op onze kamer was stuk. Deze kon door het personeel niet uitgezet worden. Hierdoor sliepen we snachts met 24 graden op de kamer. Ook was het af en toe lastig om warm of zelfs koud water te krijgen op de kamer. Dit had volgens het personeel te maken met de doorstroom van het water. Wel probeerden ze ons zo goed mogelijk hierbij te helpen.

Wat ons erg beviel was dat we bij het inchecken een gratis upgrade kregen naar een prachtige kamer! Ook was deze kamer voorzien van een minikoelkast met gratis inhoud! Daarnaast was het ontbijt prima en de locatie top!

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schimmel op de badkamer bij het bad.

Ligging: dicht bij het station. Zeer vriendelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. We kregen een gratis upgrade.

Uitstekend voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen gezellige bar waar je 's'avonds nog gezellig even wat kan drinken.

Het vriendelijk personeel, de service, de ideale ligging in het centrum

Een goed hotel, zeker om nog een keer naar terug te komen bij een nieuw bezoek aan Den Haag.

Het ontbijt was van goede kwaliteit, de kamer was ruim, wat echt een fijne verrassing was dat er een drankje en snack klaarstond en we gebruik konden maken van de minibar, zonder extra kosten. Ook het Nespresso-apparaat was een bonus. We vonden het matras wat zacht, maar dat is denk ik persoonlijk. De bereikbaarheid van de binnenstad is ideaal op loopafstand, en de parkeergelegenheid binnen het Babylon-complex is fijn, ook al is parkeren wel duur. De korting van het hotel op parkeren is dan mooi meegenomen.

Tophotel op centrale locatie. Ideaal voor bezoek aan Den Haag.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein verbeterpuntje: licht kan niet heel gevarieerd geregeld worden.

Standaard kamer geboekt, upgrade gekregen naar junior suite. Goede kamer! Koelkastje, waterkoker en koffiezetapparaat aanwezig. Prima bed.

Personeel erg vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden de kamers erg gedateerd en veel te klein. Veel geld betaald voor 3 nachtjes. Dat vonden wij het niet waard.

Personeel erg vriendelijk. Ontbijt was prima.

Leuk hotel, vlak bij de winkelstraten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was prima behalve het behang, dit was hier en daar flink beschadigd. Dus dat geeft al een gedateerde z indruk. Bij navraag aan de resectie worden de kamers in het nieuwe jaar opgeknapt, dit is hard nodig.

De locatie en de ontbijdzaal

Prima verblijf, dicht bij centrum.

Parkeren alleen mogelijk in Q-park, voor maar liefst 28 euro per dag. Zou fijn zijn als hotel deal zou hebben met deze garage, zodat prijs stuk lager kan.

Kamer was uitstekend. Ontbijt was goed. Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig!

Ons verblijf was prettig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer kon schoner. Op de wandtegels zaten aan de onderzijde viezige spetters.

De upgrade naar een superior kamer en de mogelijkheid om onze bagage in het hotel te stallen.