Beoordelingen over Hampshire Hotel - Churchill Terneuzen 4-sterren

Churchilllaan 700, 4532 JB Terneuzen, Nederland

#2 van de 7 hotels in Terneuzen

Geen opmerkingen

Het uitgebreid ontbijt-De ligging aan de Westerschelde-De gratis parking-De frigo op de kamer-Mogelijkheid om thee of koffie te zetten op de kamer-Goede bedden-Genoeg kussens-

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Het restaurant vond ik iets minder.
    • Comfort Kamer

Het restaurant vond ik iets minder. Mosselen in de aanbieding. Geen prijs vermeld, maar bij afrekening duur voor wat het was. Ook een karaf wijn is vrij duur.

Warm benauwd en niet gastvrij
    • Comfort Kamer

Kamers zonder airco, wel ventilator. Maar nog steeds heel warm en benauwd. Voorbeeld van ongastvrij: personeel maakt tijdens ontbijt al tafeltjes aan het raam met mooi uitzicht klaar voor lunch; je mag daar niet ontbijten. Wel verderop in een donker stuk van eetzaal

Fijne bedden

Prachtig verblijf in vriendelijke omkadering

GEEN tegenvallers.

Uitgebreid, gevarieerd en smakelijk ontbijt met kwaliteitsvolle producten. Ook het restaurant met prachtige visgerechten was top. De behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel was geweldig !!!

Misschien 3e keer diner beter, anders.......
    • Superior Kamer

De ligging, weinig te doen in direct omgeving.

Het ontbijt was prima verzorgd en werd zeer attent bijgevuld waar nodig. Ik heb 3 dagen, dus 2 nachten in het hotel verbleven en heb twee keer hetzelfde gegeten 's avonds (mag niet alles eten). Beide keren een kogelbiefstuk, medium gebakken, besteld en beide keren koud van binnen. Bij opmerking van mij werden excuses aangeboden, verder geen actie waarneembaar. Dus eerste keer koud, opmerking geplaatst, tweede keer eveneens koud. Jammer.....

Propere kamers, mooi groot tv scherm met voldoende zenders.
    • Comfort Kamer

Wij hadden de superior kamer gevraagd, maar kregen in plaats een familiekamer. Aangezien onze zoon 2 jaar is hadden we dus geen nood aan 2 extra bedden.. bovendien hadden we in die badkamer geen bad.

Propere kamers, mooi groot tv scherm met voldoende zenders. Omdat er geen airco aanwezig is hebben ze een ventilator voorzien. Vriendelijk personeel.

Leuk
    • Comfort Kamer

Meer afwisseling.van het ontbijt De warmte op de kamer, ondanks de ventilator

Het vriendelijke personeel, fietsen stallen in vergaderruimte, (fietsenstalling was vol

Niet doen! Voor dit geld is er beter te krijgen!
    • Superior Kamer

Lang wachten in de lobby. Miepje was alleen, maar probeerde niet om iedereen snel te helpen. Ze moest ook zeker twintig keer klikken per gast om in te checken. Erg langdurig en vervelend. Met klachten over de te warme kamer en de bedden werd niets gedaan.Zeer prijzig maar geen airco en geen comfortabel tweepersoonsbed. De superior kamer doet z'n naam geen eer aan! Ligging te ver van 't centrum.

Fijn, compleet ontbijt. Prachtig uitzicht over de Westerschelde. Laat inchecken mogelijk, de incheckprocedure echter is gruwelijk.

Leuk voor enkele dagen
    • Superior Kamer

De temperatuur in de kamers en het ganse hotel want ook het restaurant was snikheet.

Het ontbijt was uitgebreid en prima. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Ook het avondmaal was prima in een gezellige ruimte met een prachtig uitzicht. De kamer was in orde, alleen de warmte was ondraaglijk om te slapen omdat er geen airco aanwezig was. Een ventilator stond er wel maar maakt enorm veel lawaai en maakt veel koude wind. Na het eten nog op de dijk in alle rust kunnen wandelen is echt top.

Aangenaam hotel, lekker restaurant en ontbijt. Super prijs/kwaliteit.
    • Comfort Kamer

Ondanks de gordijnen, heel snel en veel licht binnen.

Mooi, moderne, ruime kamer. Grote tv. Handige inloopdouche. Geen airco, maar wel ventilator op kamer af te koelen.

Helemaal TOP.
    • Comfort Kamer

De service van het personeel was uitstekend. Op verzoek werd de ontbijttijd iets vervroegd. En, het ontbijt was geweldig qua varatie en hoeveelheid voor sporters.

voor twee nachten net goed.
    • Comfort Kamer

diner: mogelijkheid tot kiezen was sober. kwaliteit middelmatig. uitchecken langdurig i.v.m. te weinig personeel en te veel aanbod.

ontbijt was prima; kamer is voldoende;

uitgebreid ontbijt met een schitterend zicht
    • Comfort Kamer

wij hebben in het restaurant gegeten, niet aan te raden... betaalden 50€ voor 2 personen entrecote, kregen elk 3 sneetjes vlees, klein beetje groentenmengeling en een aardappel in de pel in 2 gesneden. echt zijn geld niet waard. bij de sliptongetjes kwamen de frietjes als we bijna gedaan hadden.

uitgebreid ontbijt met een schitterend zicht

Zeer aangenaam.
    • Comfort Kamer

De kamer was zeer goed inclusief een zeer mooie comfortabele badkamer. Ontbijt prima in orde een zeer uitgebreide keuze. Het terras is ook een meerwaarde voor het hotel. Het was een zeer aangenaam verblijf

prima hotel, fijn verblijf gehad.
    • Comfort Kamer

Dat er rond kwart over 11 's avonds werd begonnen met stofzuigen terwijl wij als gasten nog in de bar zaten, die tot 24 uur geopend is.

Fijne kamers, schoon en vriendelijk personeel

kamers zijn modern ingericht
    • Comfort Kamer

Als het hotel volzet is, is het chaos in de ontbijtruimte ! Buffet zou dan over 2 locaties verdeeld moeten worden Ontbijt is uitgebreid maar wordt niet tijdig aangevuld (zowel voeding als servies) Aanschuiven aan het koffiemachine waardoor je tussen de andere gasten staat die aan het eten zijn. We hadden een diner gereserveerd en vroegen extra saus voor bij de vis en asperges, dit was niet mogelijk omdat het druk was . Als je een fles water besteld moet je zeggen als je het gewone water wilt anders brengen ze de duurdere BRU. Alle frisdranken zijn uit grote flessen, voor de prijs zouden dit kleine flesje mogen zijn. De inhoud van een glas wijn of sterke drank is zeer weinig in verhouding tot de prijs

kamers zijn modern ingericht zwembad en sauna aanwezig gratis parking nabij hotel ligt aan wandeldijk langs water

5,5
    Een mooie omgeving maar ik ga niet meer naat dit hotel.
    • Comfort Kamer

Het nachtlampje was kapot en ik heb dat meteen gemeld, maar ze hebben het niet gemaakt. De kamer was veel te warm en de laatste avond was het diner niet compleet er ontbrak patat en in plaats daarvan kregen we koffie en thee, maar die waren koud.

het ontbijt was goed

Een ontspannende 2 daagse die zeker voor herhaling vatbaar is in zelfde hotel

geen opmerkingen.

kamer was volledig in orde, zeer goede bedden alsook badkamer uitstekend met inloopdouche. Zeer mooie onderhouden. Bij ontbijt was er ruime keuze aanwezig. 's avonds diner genomen in restaurant van het hotel, qua prijs-kwaliteit zeer lekker, een aanrader. Uitzicht op het water is een pluspunt vanuit ontbijtzaal-restaurant. Via de wandel- en fietsboulevard ben je in een 20-tal minuutjes te voet in het oude stadsgedeelte van Terneuzen, dat is zeker een bezoek waard.

Heerlijk verblijf, maar erg warm.
    • Superior Kamer

De kamer was erg warm, een raam open was niet voldoende. En dan waren we nog niet eens in het hoogseizoen. De badkamer heeft geen afzuiging, waardoor het erg vochtig is na het douchen. Hotel geen 4 sterren waardig.

Het ontbijt was goed

Prima hotel op mooie locatie
    • Comfort Kamer

Netjes hotel, mooie kamers met prima badkamer, vriendelijk personeel, zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Ook lekker gegeten in het restaurant met mooi uitzicht op de Schelde

Voldoende voor 1 overnachting
    • Comfort Kamer

Een van de beddenlampjes was kapot en de douche gleed van de glijstang naar beneden. Dit had van te voren gerepareerd dienen te worden na een inspectie van de kamer na de vorige bezoekers. De ligging en het uitzicht van de kamer waren niet wat ik ervan had verwacht.

Ligging van het hotel is goed, maar de kamer op de begane grond keek uit op de aan de achterkant gelegen verkeersweg. Ontbijt was prima.

Leuke ko
    • Comfort Kamer

Had de indruk dat de vorige bezoekers gerookt hadden in de kamer

Leuk Hotel, vriendelijk personeel. Mooi zicht naar Container schepen die op de Westerschelde voorbij varen

we hadden deze locatie speciaal geboekt ivm even relaxen met...
    • Superior Kamer

we hadden deze locatie speciaal geboekt ivm even relaxen met een bad maar deze bleek niet in de kamer aanwezig te zijn . vandaar onze prijs verhouding . voor deze prijs en de suggestie dat gewekt was op de booking site dat er een bad was viel ons tegen dat er alleen een douche was viel ons tegen .1

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Uitstekend verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt, prima kamers voor een korte overnachting. Ontbijt werd speciaal voor ons een half uur vervroeg, heel aardig! Zou best in de zomer nog wel eens terugwillen naar dit hotel...

• Comfort Kamer

Had wel een koffie-automaat bijgekund in de ontbijtruimte. Afstand naar Terneuzen was toch wel meer dan 1,1 km. Vooral vervelend bij koude oostenwind. Misschien wat meer toeristen-folders bij receptie (bv plattegrond van de omgeving).

Ruim opgezet, mooie kamer met prachtige tv, goed ontbijt, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Mooi hotel met sauna en zwembad
    • Comfort Kamer

Net zoals het andere Hampshire hotel in Terneuzen betaal je de hoofdprijs voor één overnachting. Ik boek geregeld hotels in Nederland, maar het valt me hier steeds op.

Sauna en zwembad is een absoluut pluspunt. Ontbijt is goed en heeft mooi uitzicht op het water.

Restaurant, kamer en service was prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt om 10 u geen broodjes meer en om 10u15 nog steeds niet, mensen die om tien uur toegekomen zijn hadden nog juist een paar sneeën brood of kramiek !!!

Restaurant, kamer en service was prima

matig
    • Comfort Kamer

Ontbijt. Spek was amper gebakken, zag er nog 'wit' uit. Was koud, evenals de scrambled eggs. maar dan ook echt koud. De reactie van het personeel toen ik dit kenbaar maakte. Mevrouw haalde haar schouders op, zei dat ze 'desnoods' wel spek en eieren in de magnetron wilde zetten. Ook ga ze aan dat ze wist dat het spul koud was. Haar excuus voor de situatie was dat de warmwaterbak gewoon kapot was en dat ze ook niet wist wat ze ermee aan moest. De gasten die na ons wilden gaan ontbijten, werden ook niet getipt dat eieren en spek niet meer warm waren. Personeel lieten het gewoon doorgaan, in de hoop waarschijnlijk dat er geen klachten kwamen. Het tarief voor dit ontbijt dekt niet de kwaliteit van het gebodene. tarieven in bar/restaurant zijn over de top. Een simpel bittergarnituurtje kost 12, 50 euro. Ook wijn en dranktarieven zijn te hoog. Voor een klein glas Ginger ale (inhoud half flesje) wordt doodleuk heel flesje gerekend.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Net iets te veel geld voor iets te weinig luxe
    • Comfort Kamer

Het hotel heeft dezelfde uitstraling als de omgelegen flatgebouwen. Van binnen is het allemaal wat donker. De kamers zijn niet groot en de bedden vielen tegen (te zacht, wel kwestie van smaak). Bij de borrel bij aankomst een borrelplankje besteld. De kwaliteit hiervan was voor ons aanleiding om in ieder geval niet in het restaurant te gaan dineren.

Badkamer was prima. Het uitzicht van uit het restaurant is mooi. Ontbijt was niet uitgebreid maar op zich goed.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwembad 'kan wel een goede schoonmaakbeurt gebruiken veel kalk vlekken op het glas. Leuk een Nespresso op de kamer, maar de kopjes passen er niet onder.

Kamer erg goed ontbijt goed Restaurant serveert zeer goede gerechten

Tevreden!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ondanks de renovatie merk je hier en daar nog wel enkele sporen van veroudering maar de belangrijkste zaken zijn allemaal mee gerenoveerd. Onze kamer was extra ruim, aangezien we onverwacht een kamer hadden gekregen voor mensen met een beperking. Handig als hoogzwangere vrouw om extra handvatten en ruimte te hebben in de douche en het toilet maar ik kan begrijpen dat dit voor ‘gewone’ gasten niet zo aangenaam is. Wel spijtig dat het zo druk was aan het ontbijt en iedereen hierdoor zo dicht op elkaar moest zitten. Iets meer privacy en rust was hier wel gewenst. Als je op zoek bent naar stilte en rust is de omgeving ideaal. Wil je meer leven en activiteiten in de nabije omgeving, is dit iets minder geschikt.

Mooi gerenoveerd hotel. Vriendelijk personeel bij de incheck en uitcheck. Kamer was in orde. Goede basiskamer, alles wat je nodig had was er. Zeer lekker eten in het restaurant aan het hotel, zowel voor lunch als dinner. Gezellig ingericht en zeer vriendelijke bediening. Ontbijt was ook zeker in orde, uitgebreid en veel keuze. Zwembad en sauna waren proper en in orde, leuke extra!

aangenaam verblijf maar veeeel te warm op de kamer.
    • Comfort Kamer

De temperatuur op de kamer was zeer warm en niet bij te regelen. Hebben dan maar het raam opengezet.

Zeer mooie kamer met uitzicht op het water, rustig gelegen aan wandelboulevard. Goed ontbijt zonder uitschieters, alles was er.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Prima kamer, goed ontbijt.
    • Comfort Kamer

Hotel ziet er aan de buitenkant gedateerd uit. Avond-eten in het restaurant duurde erg lang, 45-minuten wachten op de eerste gang als je alleen zit te eten is te lang.

Prima kamer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Heel fijn hotel van alle gemakken voorzien. Prima locatie. Van harte aanbevolen.
    • Superior Kamer

De verfrissing van de kamer na de eerste nacht heeft helaas niet plaatsgevonden: wij waren de gehele ochtend afwezig (toen had het gekund), maar het personeel kwam pas na de lunch, toen we juist een dutje deden.

Comfortabele kamer. Luxe om voor het ontbijt even te kunnen zwemmen in het binnenbad. Prima uitgebreid ontbijt. Zowel de lunch op zondag als het diner op zaterdag: goed klaargemaakt en erg lekker.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima om 1 nachtje te verblijven, niet heel veel luxe, zou er niet een weekendje boeken
    • Superior Kamer

Buitenkant zag er oud uit... hotelkamers zijn wel modern. 2 persoons superiorkamer helaas 2 aparte matrassen en 2 aparte dekbedden. Niet echt heel romantisch... mini bar zat niets in...

Uitzicht vanaf de lounge /bar was prachtig. Parkeergelegenheid ruim voldoende

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prima verblijf en locatie.
    • Comfort Kamer

Kamer op de begane grond was zeer warm. Waarschijnlijk is deze kamer boven het zwembad. Raam op een kier en verwarming uit helpt goed hier tegen.

Prima kamers en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

goed hotel
    • Comfort Kamer

Alleen het ontbijt buffet was niet zo super. Helaas was er geen zalm meer en ze hadden alleen ei en bacon - geen worstjes of wafels.

De kamer was echt leuk - alles was schoon, het bed was lekker comfortabel, de badkamer was groot en modern.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Bijzonder prettige locatie met mooi uitzicht over het water!
    • Comfort Kamer

geen warm eitje bij het ontbijt :-( Enthousiasme van de receptie is wel eens beter geweest , ongeinteresseerd was onze indruk.

Fijn hotel, goed bereikbaar en de mogelijkheid om laat in te checken is ook super. Uitgebreid ontbijt buffet met uitzicht over het water. Goede bedden en in het verleden hadden we te maken met een hele vriendelijke behulpzame nachtportier.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Mooi en schoon hotel.
    • Comfort Kamer

In de kamer was het heel warm. Konden geen thermostaat vinden in de kamer om de temperatuur aan te passen. Uiteindelijk maar gewoon het raam open gezet.

Mooi en schoon hotel. Kregen in eerste instantie kamer zonder bad. Na vraag aan de balie werd dit meteen omgezet naar kamer met bad (zonder bijbetaling). Ontbijt was uitstekend.

beneden acceptabel niveau
    • Comfort Kamer

Het hotel bleek zowel in het restaurant en zeer bepaald aan de receptie te werken met mensen waarvan de werkwijze te typeren was als ongeinteresseerd. Aan de receptie was de bereidheid tot enige betrokkenheid tot en met onwelwillendheid welhaast stuitend. U kunt aan de frequentie van mijn boekingen zien en dan boek ik bepaald niet alleen bij u, dat ik regelmatig hotels bezoek, maar dit heb ik nog niet vaak meegemaakt. Ik voeg daar aan toe dat ik de beleefdheid in Hampshire nederzettingen vaak als 'van plastic' heb gekarakteriseerd.

Aangenaam en uitstekend
    • Comfort Kamer

Vloer verwarming stond veel te hoog, kan deze op de kamer niet regelen, dus moesten de ventilator aan zetten voor wat koelere lucht, Dit door gegeven aan reseptie maar was niets aan te doen blijkbaar, verder was alles na wens

Personeel

Prima verblijf voor een paar nachten.
    • Comfort Kamer

Sauna-faciliteit was niet bijzonder. Zou schoner mogen zijn.

Erg goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Werd steeds bijgevuld, dus ook als je wat later kwam ontbijten was er nog ruim voldoende keus en ook van goede kwaliteit. Nette kamer. Mooie en schone badkamer.

ontspannend
    • Comfort Kamer

Het was een heerlijk bed en een zalige douche. Het ontbijt was netjes verzorgd, ook de glutenvrije aanpassing voor mijn partner. Het zicht vanuit de ontbijtzaal maakt het plaatje helemaal af.

Ontbijt was zeer uitgebreid, ook heeft 1 van de...
    • Comfort Kamer

Het was echt heel erg warm in de kamers en de temperatuur was moeilijk te regelen.

Ontbijt was zeer uitgebreid, ook heeft 1 van de medewerksters (Mirthe?) ons heel goed geholpen bij het vinden van een taxi.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Een grote ramp met slechte service
    • Comfort Kamer

De riolering had problemen, toen we belden was het, regel dat morgen maar bij de receptie. Na aandringen kregen wij een andere ijskoude kamer, na het indienen van de klacht zei de receptioniste dat de manager mij de volgende dag zou bellen, tot op heden wacht ik daar nog steeds op. Bij het ontbijt op zondag waren de broodjes oud, nee voor mij geen tweede keer meer. Zou het iedereen afraden

De kamer was enigsinds schoon

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Op een mooie rustige locatie langs een druk bevaarde zeeroute genietend van het uitzicht.

nvt

Prachtig gelegen hotel aan de Westerschelde rede van Terneuzen. Een goed verzorgde bijeenkomst van oud leden en de verleende service maakte het verblijf compleet. Vriendelijk en adequaat reagerend personeel. Niets was teveel.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Het restaurant was super, gezellig en heerlijk eten.
    • Comfort Kamer

De sauna en het zwembad, de ruimte zou beter benut kunnen worden, grotere sauna en een Turks stoombad zouden een ware upgrade zijn voor dit hotel.

Het restaurant was super, gezellig en heerlijk eten.

voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Kamer

Wij vonden dit hotel super, comfortabele kamers, heerlijk en uitgebreid ontbijt en super vriendelijk personeel. Ook het restaurant was heel goed, zowel het eten als de bediening.

Superweekend gehad
    • Comfort Kamer

Was een prachtig verblijf,vriendelijk ontvangen en genoten van een lekker diner in het hotel. Zwembad en sauna waren ook héél mooi meegenomen. Hygiëne was troef Zeer voor herhaling vatbaar

Hotel met mooi zicht op water maar met veel lawaai..
    • Comfort Kamer

Veel lawaai op de kamer, weinig nachtrust gehad. Dichtslaande deuren, veel straatlawaai door ligging aan drukke baan en zelfs lawaai van wasmachine in hotel !!

Kamer zeer net en ontbijt verzorgd en genoeg.

voor een weekend is dit een goed hotel

ontbijt

De kamers waren goed gerestaureerd. We hebben enkel jaren geleden ook verbleven in dit hotel en ik moet toegeven dat het ontbijt vroeger beter was georganiseerd en meer uitgebreider was

Topverblijf op een toplocatie!

Nogal kleine parkeerplaatsen

Ruime en nette kamer en badkamer. Heel goed ontbijt en toplocatie restaurant, tijdens ontbijt mooi uitzicht over de zee. Vriendelijk personeel

Goede plek voor een paar dagen aan zee.
    • Comfort Kamer

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer en badkamer waren goed. Het restaurant en het eten ook erg goed. Overall een goede plek om te verblijven.

Wij hadden er graag een exstra stoel bij.
    • Comfort Kamer

Wij hadden er graag een exstra stoel bij. Wij misten een balkon. Of in ieder geval een raam dat goed open kan. Het was zo warm ,s nachts. Verder geen klachten!

Prima verzorgd ontbijt, ruime keuze, werd ook steeds goed...
    • Comfort Kamer

Hotel was erg benauwd. Kamer was ook heel erg benauwd. Stond gelukkig wel een ventilator, maar ja die laat je 's nachts niet draaien i.v.m. lawaai. Kamer was niet schoon bij aankomst. Er lag nog allemaal vuil en stof op de vloer, bij het raam behoorlijk wat spinnenwebben. Zenders op tv waren niet conform lijstje. Diverse wel op de lijst vermelde zenders waren gewoon offline. Beddengoed hele week niet verschoond, toiletspullen op badkamer alleen de tweede dag aangevuld, rest van de week niet meer.

Prima verzorgd ontbijt, ruime keuze, werd ook steeds goed aangevuld/bijgevuld.

Ligging: voortreffelijk. Geen mogelijkheid tot cancelen. Bedrag wordt direct van de creditkaart afg
    • Comfort Kamer

a. het koffieapparaat is slechts te gebruiken indien het licht in het halletje werd ingeschakeld, gebruiksaanwijzing nergens te vinden. b. een toiletgang in de nacht is een beproeving, feller licht is niet denkbaar, gevolg moeilijk de slaap hervatten

a. ontbijt, prima; b. de messen zijn een verschrikking, nog geen aardappel mee te snijden, zo stomp

Genieten
    • Comfort Kamer

Centrum was nog best een eindje lopen. Uiteindelijk niet erg maar had het dichterbij verwacht op de kaart

Kamer was van alle gemakken voorzien en de bedden lagen heerlijk

Het Hotel was redelijk goed! Balie personeel vriendelijk, prachtige locatie!
    • Comfort Kamer

Mijn dochter vond het jammer dat er geen bad was. Maar dat was mijn schuld had er niet op gelet! Douche mag wel een beetje opgeknapt worden! De laatste dag in het Restaurant was een beetje vaag. We gingen een plek zoeken, en wilden bij het raam zitten uitzicht op de Westerschelde. Maar de tafels waren niet gedekt, geen bestek place mats. Dus dacht eerst mag ik hier wel zitten. Dan maar zelf bestek gepakt en toch gaan zitten. Andere gaste deden het zelfde. Het personeel zag dat er mensen gingen zitten. Maar ging niet eens de tafels dekken! Minpunt dus. kijk als je daar niet mag zitten baken dat af of wees duidelijk!

De locatie! Gewoon super op een bankje zitten en voor je uit te staren! Westerschelde alle grote en kleine schepen die daar langs varen. Voor mij echt geweldig en rustgevend! En tja als uitvalsbasis helemaal goed je bent zo in Gent of Antwerpen enz!

het is prachtig en heel goed daar.
    • Superior Kamer

De kamer had geen zicht op de schelde,spijtig.We hadden een beetje last van de waterzuivering van het zwembad(kolkende geluiden.)

Het ontbijt was heerlijk,tafelen met zicht op de schelde terwijl de schepen langs komen is geweldig.

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en eindelijk een...
    • Comfort Kamer

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en eindelijk een groot beeldscherm zodat je vanuit bed fatsoenlijk tv kon kijken. Nog nergens anders aangetroffen.

Geweldig ,uitzicht op de Westerschelde , diner en bediening was geweldig
    • Comfort Kamer

Temperatuur slaapkamer was veel te warm. Geen klachten.

ontbijt was heerlijk en zeer voldoende keuzen. kamers was ruim voldoende qua grote ,schoon ,badkamer ruim schoon.

Zeer mooi hotel!
    • Comfort Kamer

De deur van de badkamer was met een pomp en viel heel hard dicht! Maakte 's nachts veel lawaai. We konden ook die van de buren horen

Zeer mooi hotel! Mooie kamer! Proper!

Aardig hotel
    • Comfort Kamer

Geen airco. Niet geslapen, want superwarm en ventilator maakte superveel herrie. Eten in het restaurant was aardig, maar service middelmatig. Weinig flexibiliteit.

Het hotel ziet er binnen prima uit. Mooie kamer, net restaurant, mooi zwembad.

We hebben hier niet geslapen, omdat er een fout in het...
    • Comfort Kamer

We hebben hier niet geslapen, omdat er een fout in het systeem was en hij dus volgeboekt was :( ze hebben een dag vooraf wel netjes gebeld en ons een extra grote kamer in het city hotel aangeboden, maar dit was helemaal niks in vergelijking met dit hotel. We hebben in dit hotel wel ons aangeboden 3 gangendiner genuttigd incl. een fles wijn voor het ongemak. Super vriendelijk allemaal, maar het andere hotel was zo'n tegenvaller. Bedden ongelijk, douche niet echt schoon en het zeepbakje kwam met schroef en al naar beneden zetten. Personeel super, maar dit hotel heeft echt een veel betere ligging dan het city hotel en veel mee charme.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Toch wel aan te raden.

Zie hierboven.

Ontbijt prima, kamer prima. De minibar was er wel, maar die was leeg, de TV zenders (VRT - VRT Canvas - Eurosport werkten niet en waren gecodeerd, maar geen code te vinden, de kluis op de kamer was aanwezig, maar op slot en geen code om te openen. Wij maken daar geen punt van, maar ik vond het toch de moeite waard om dit te vermelden. Voor de rest alles tiptop in orde.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Rustig ligging, moderne inrichting, top personeel, ruime...
    • Superior Kamer

Te weinig druk op water douche

Rustig ligging, moderne inrichting, top personeel, ruime parking, culinair genot, op wandelafstand van centrum, gratis faciliteiten,ruime kamers,heerlijk ontbijt...

Een hotel waar het altijd goed toeven is en een goede uitvalsbasis voor uitstapjes.
    • Comfort Kamer

Het doorgeven aan de receptie, dat het tv toestel niet juist was aangesloten.

Het meest bevalt het vriendelijke servicegerichte personeel, mooie schone kamer met uitstekende bedden en een zeer uitgebreid goed verzorgd ontbijtbuffet. Ter illustratie, de computer was uitgevallen, ter compensatie kregen wij gelijk 2 bonnen voor een kopje koffie. De storing was snel voorbij, we kregen dat ook gelijk te horen. Op de kamer bleek het mooie nieuwe tv scherm het niet te doen, er is gelijk naar gekeken. Bij na vraag bleek dat de oude kabel niet geschikt bleek voor het nieuwe toestel. Dit kon pas maandag opgelost worden, we kregen gelijk een andere kamer.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Zeer net en mooi maar niet volgens afspraak
    • Comfort Kamer

Booking.com vermelde dat mijn creditcard enkel voor reservatie bevestiging ging gebruikt worden. Echter tijdens check out bleek dat helemaal niet zo en was de rekening al volledig afgetrokken van mijn kaart. Niet volgens afspraak!

Uitzicht, netheid en zeer nette accommodatie

Het diner veel te zout.
    • Comfort Kamer

Het diner veel te zout. Bij het stukje kabeljouw werd een stamppotje geserveerd wat een droge prak aardappelen was. De sliptong was onder de maat en veel te hard gebakken en daardoor erg droog.

Regeltjes zijn belangrijker dan proberen te helpen - zware onvoldoende
    • Superior Kamer

Na autoreis van 9 uur vanuit woonplaats Zwitserland om 12 uur s middags bij de balie. Op beleefde vraag of er een kamer beschikbaar was volgt het antwoord dat incheck pas om 3 uur is. is er dan niet een kamer al beschikbasr ? Nu het antwoord dat alle kamers op dat moment worden schoongemaakt. Een zware onvoldoende dat er geen enkele moeite werd gedaan om te kijken of er geholpen kon worden. De balie assistente is daarmee ongeschikt voor een functie in een service industrie. Wij mijden voortaan dit hotel & deze hotel keten.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

NK Rolstoel biljarten jaarlijks in Terneuzen
    • Comfort Kamer

Geen fijn lucht in zwembad helaas en de schone handdoeken ruimten niet echt fris bij zwembad kan beiden echt iets aangedaan worden vinden wij

Mooi uitzicht vriendelijk personeel goede matras

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Wij zijn ontgoocheld tov andere Hampshires dat we top vinden. We hadden beter verwacht. Toch 4* hé ?
    • Comfort Kamer

Druk van het water in de douche te weinig, moeilijk om de haren te spoelen - Bij aankomst was onze kamer ijskoud, heeft tot de dag nadien geduurd eer deze warm genoeg was - Wc-papier velletjes ipv rollen? Geen badjassen noch pantoffels? Een lege minibar. Ook het plat water in de frisdrankautomaten was op.

Hygiëne, kamer en het hotel in het algemeen heel proper. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Mooi en verzorgd hotel!
    • Comfort Kamer

Te zachte matrassen...ondanks de prachtige kamer..heel kille kamer.radiator kon niet verwarmen.Koud om even in je zithoekje op de kamer te vertoeven...in de namiddag genoten wij van het uitzicht met een besteld biertje en thee...in het restaurant...van dra die uit was,werden we aangesproken of we nog iets wensten.. neen...dus werden we feitelijk verplicht om daar niet meer te vertoeven.

Mooi en verzorgd hotel!lekker eten....

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Prima overnacht in schoon en vriendelijke omgeving
    • Superior Kamer

Televisie niet heel scherp, afstand naar centrum is iets verder lopen (maar is nog goed te doen)

Prima ontbijt, schone kamer met prima bad. Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar en voldoende parkeermogelijkheid. Snelstromend water voor bad.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Ontbijt en het eten in het restaurant goed.
    • Comfort Kamer

Badkamer werd slecht geventileerd: wel afzuiging, maar de deur zat potdicht dus geen luchttoevoer. Mogelijk mede daardoor zwarte schimmel in de douche. Bedden waren nogal doorgezakt.

Ontbijt en het eten in het restaurant goed. Verder een keurig hotel.