Beoordelingen over Crown Hotel Eindhoven (former Hampshire Hotel - Crown Eindhoven) 4-sterren

Vestdijk 14-16, Eindhoven Centrum, 5611 CC Eindhoven, Nederland

#15 van de 28 hotels in Eindhoven

Verder prima verblijf.

Ontbijt: de ruimte was erg vol, erg druk, matige keus in broodsoorten, prijs kwaliteit ontbijt was matig. De gekookte eieren waren blauw. De doucheslang sprong er steeds vanaf.

De locatie en het personeel.

Zeer fijn hotel met zeer goede kamers en ontbijt!
    • Deluxe Kamer

De liftcapaciteit. Je moest regelmatig best lang wachten op de lift.

Zeer fijn hotel, in hartje Eindhoven. Wij hadden een familiekamers met 2 énorme bedden, bad, douche en zeer goed werkende airco. Ontbijt was ook heerlijk. Handig dat ze het ontbijt in shifts voor de early birds en de uitslapers doen. De ontbijtzaal is niet heel groot, maar door de 2 shifts voor iedereen plek. Ik zou dit hotel meteen weer boeken.

verder prima ligging t.o.v. de winkels en eet gelegenheden
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Betalen voor parkeren op eigen terrein en deze was vol, moesten in parkeer garage staan nabij het hotel ook tegen betaling. Wellicht is het handig om dit bij het boeken direct te vermelden ivm het 1 richtingsverkeer. Organisatie tijdens het ontbijt was heel druk ondanks de spreiding met tijden.

Dat de kamer vrij klein was. En de badkamer was erg klein vooral de wc was erg onhandig niet slim in gedeeld

Het bed was echt heel erg goed. Personeel was erg vriendelijk. Niks om te klagen verder

Een goed stuk vlees in het restaurant dat helaas ingevroren is geweest. Zonde! Een goed maar overpriced ontbijt; 12,50 zou billijker zijn

Uitstekend personeel!

Genoten van 3 dagen Eindhoven met een heerlijk hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer

De ontvangst was heel slecht, onvriendelijk personeel en een hele discussie over het wel of niet betalen van het ontbijt. Moest zelfs laten zien dat ik betaald had via de bank. Kregen uit eindelijk het geld van het ontbijt terug met veel moeite. Geen goed begin van ons weekend. Iedereen kan fouten maken, excuses was wel op zijn plaats geweest.

Gezellig hotel met prima hotelkamers en een heerlijk ontbijt. Lekker dicht bij het centrum. Vriendelijk personeel.

Het was goed. Alleen jammer van t ontbijt.

Het ontbijt viel ons erg tegen. Er werd bij het inchecken tegen ons gezegd dat het ontbijt tot 11uur was. Wij kwamen rond 10.10 bij het ontbijt aan. We hadden wat te eten gepakt, we gingen zitten en er werd gezegd dat ze gingen opruimen maaaar dat we wel wat konden pakken. Wat erg lastig was als alles werd opgeruimd. Het opruimen ging niet echt subtiel(erg luidruchtig), koffie apparaat werd al schoongemaakt, dus dat konden we ook niet meer nemen. En het eten werd ook weggehaald. We zaten totaal niet op ons gemak te eten. Al het personeel was aan het opruimen. Dit allemaal heeft onze rustige ontbijt beleving niet echt ten goede gedaan en dat vinden we erg jammer

Kamer was schoon

Een keer en niet nog eens
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer was erg donker en klein en totally overpriced, hotel erg lastig te vinden en konden de bagage niet voor het hotel in/uitladen, volledige bedrag was bovendien al afgeschreven toen we incheckten

Goede locatie. Faciliteiten matig.

Konden geen tafel krijgen in het restaurant terwijl maar 2 tafels bezet waren, later was het restaurant nog steeds leeg. Er werd gezegd dat er niks vrij was en we hadden moeten reserveren. Het douchen was lastig in het smalle ligbad en veel te warm. Temperatuur instellen werkte niet.

Goed ontbijt. Het bed lag goed. Perfecte locatie.

Dikke prima

Nou niets eigenlijk

Ideaal hotel als je lekker wilt shoppen Je hoef niet als een pakezel rond te lopen Je kan je spullen ( als je veel heb ) even op de kamer zetten en weer opnieuw beginnen

4,0
    niet best

er was op de avond van aankomst geen warm water, dat kan gebeuren. Echter, de volgende ochtend nog steeds niet. Een primaire eis voor een hotel is te kunnen douchen! Geen enkele tegenprestatie/ compensatie vanuit het hotel personeel. "we doen er alles aan". Er staat wel iemand te controleren of er betaald is voor ontbijt. Slecht. geef dit gratis als compensatie, laat merken dat je er iets aan doet

Niet veel

kleine en gehorige kamers.

het waren kleine en zeer gehorige kamers. De badkuip was volgens mij voor baby's bedoeld, laat hem gewoon weg als er geen plek voor is.

goede kussens op het bed, de ligging is perfect.

Prima, prachtige locatie dicht bij centrum. Ga zeker nog een keer terug.

Airco deed het niet . Was een warm weekend dus kamers waren benauwd. Toen we dit meldden bij de receptie heeft het hotel ventilatoren op onze kamers gezet. Prima service!

Grote, schone, mooie kamers. Ontbijt was prima. Was een uitstekend verblijf

Voor ons nooit meer.

Personeel echt onvriendelijk; handelt zaken af zonder je aan te kijken of te informeren. Enorm veel geluidsoverlast (uitgaansgebied) waardoor je gestoord wordt in de slaap. Ramen kunnen niet open; gelukkig wel airco

Het ontbijt was normaal, de bedden waren kwalitatief goed, maar niet heel groot. Dit gold ook voor de badkamer. De ligging, als het je daar om gaat, is fantastisch.

Het inchecken. Wij kregen het idee dat deze dame geen zin had om in het kort even uit te leggen hoelaat het ontbijt is en waar we onze kamer konden vinden. Uiteindelijk zelf naar gevraagd.

De kids vonden het geweldig!!
    • Deluxe Kamer

Er waren op de kamer geen ramen die open konden, was er erg warm. Vond dat er weinig lichtinv was! Er is wel een airco, maar die kon het niet koel maken.

De bedden waren geweldig, heerlijk groot! Ontbijt was heerlijk en een ruime keus. En wat ideaal was dat het hotel midden in het centrum ligt!

Prettig hotel!

Voor de tweede keer dit hotel geboekt. Het is een kleinschalig, maar prima en schoon hotel welke ook nog eens een geweldige ligging heeft. Je loopt het hotel uit, hoek om en je bent in de drukte. Andere faciliteiten als bioscoop et cetera zitten tevens om te hoek. Ontbijt is prima! Voor ieder wat wils. Kamers zijn schoon en dan heb je het bed....nog nooit in zo’n fijn hotel bed geslapen. Keuze uit verschillende kussens welke zorgen voor jouw ideale comfort. Echt top!!

Perfecte locatie, minder fijne kamer

Het bed was heel zacht en de kamer was té heet. Er kon geen raam open en de thermostaat die in de kamer hangt werkt niet.

De locatie was perfect, midden in de stad!

Voldoende en heerlijk in de stad

Dat de tv niet in het midden van de kamer was. Waar wij sliepen. Maar is niet wat heel erg was of zo.

Bedden zijn goed. Kamers alles inoorde. Midddn in het centrum en vlakbij centraal.

Goed hotel, prima ligging.
    • Deluxe Kamer

Personeel aan de receptie was nogal koel. Een glimlach of vriendelijk woord kon er niet af.

Goed hotel, prima ligging. Ontbijt dik ok. Kamer ruim en netjes

Prima verblijf gehad met prima faciliteiten

Natuurlijke lichtinval is minimaal te noemen. Geen onoverkomelijk probleem.

Kwaliteit van het bed. Normaliter altijd last vd rug, nu heerlijk geslapen.

goed maar erg duur
    • Deluxe Kamer

Wat mij enorm stoort is dat er geen raam open kon op de kamer . En dat alles bij je overnachting nog extra geld kost

Bedden en kamer was perfect badkamer ook goed voor elkaar

Mooie kamer, slecht bed

Tijdens het ontbijt waren wij de laatste die toekwamen, en da konden we klaarblijkelijk merken ze waren enorm luidruchtig aan het opkuisen en opruimen, de helft van het brood/de boterkoeken lagen er niet meer... Toen mijn vriend zich neer zette op de bank was die nog helemaal nat van te kuisen net als zijn broek achteraf iets wat niet kan.

Het was een mooie kamer op een hogere verdieping zoals ik gevraagt had, maar het bed was volledig doorgezakt door vorige loges.

Goed. Super locatie

Gehorig. Logisch in de stad....maar misschien beter waneer er goed geïsoleerd zou zijn.

Ontbijt erg goed! en personeel van de ontbijtruimte zijn erg vriendelijk . Ligging is fantastisch. Nette kamers. .goede bedden en variatie aan kussens.

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was zeer goed, ruime keus en voldoende! Kamer was schoon en had heerlijke bedden! En de ligging van het hotel was geweldig, om de hoek van alle winkels, restaurants en terrassen!

Super! Doen we zeker nog eens!

Helaas was er geen plaats meer vrij op de parking, dus hebben ondergronds moeten parkeren, dit was €35 om van vrijdagavond tot zondagochtend te staan = extreem duur en ver wandelen!

Super hotel! Wij zijn een homo koppel en ook zeer dicht bij de gay sauna Tibet in Eindhoven! Ligt ook pal in het centrum, gewoon even de hoek omwandelen en je bent in de winkelstraat

goed en aangenaam

voor mij persoonlijk vond ik de WC borstel aan vervanging toe en dat je nog 13.50€ moet bijbetalen voor op de parking te staan vind ik ook veel,maar voor de rest goed gelegen en vriendelijk personeel.

het ontbijt was heel lekker,ruim de tijd Zondagmorgen vanaf 7u30 tot 11u.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima lokatie, slechte bedden.

Echter de bedden, althans het bed waarin ik sliep was extreem slecht. Het bed was doorgezakt en/ of slap, waardoor er in het midden een slaapkuil was ontstaan waarin je eenmaal ingerold moeite moest doen om er weer uit te komen.

Hotel is netjes, schoon en vriendelijk personeel. Parkeerplaats op loopafstand en geheel afgesloten van het openbaar. Ontbijt is goed, niet speciaal.

Een heerlijk verblijf gehad.
    • Deluxe Kamer

Het uitzicht op een muur en dat de ramen niet open kunnen.

Onbijt was goed de bedden heel lekker en dat het hotel midden in het centrum staat.. echt top.

Fijn verblijf gehad
    • Executive Tweepersoonskamer

De kamer was meer dan in orde, ruim, alle comfort was aanwezig en het was netjes. Het ontbijt was tip top! verse producten, ruime keuze, voor ieder wat wils. zo zou ik elke ochtend kunnen opstaan en willen ontbijten! Over de locatie is ook niet heel veel op te merken want die was heel centraal gelegen en dus fijn want veel kan je te voet doen. Over de gehele lijn was dit een heel goed hotel!

Goede locatie

Als we dan toch iets moeten noemen dan maar de iets verouderde badkamer waar je in de badkuip moet staan douchen....

Top locatie midden in t centrum. Mooie grote kamer (upgrade), vriendelijk personeel en prima ontbijt.

Geweldig hotel op een goede locatie

Verlichting in de badkamer voor vrouwen om je op te maken een vergrootspiegel voor vrouwen op leeftijd. Afvalbakje bij ontbijt.

De locatie, mooie kamer, goed ontbijt vriendelijk, behulpzaam personeel

redelijk verblijf voor max. 1 nacht

kamers waren niet wat er op de foto’s stond.. erg klein maar vooral gedateerd en ‘smoezelig’ vieze geurtjes overal, een loshangende tv, heel vies tapijt

de ligging en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Heb al betere ervaringen gehad.

Standaardkamer was veel te klein .Uitzicht waardeloos .Badkamer klein . Had als kamer/hotel geen meerwaarde bij ons verblijf .

Ontbijt was goed .te weinig plaats voor te veel volk

aardig personeel, fantastische bedden, schone kamers,...

verschil in ontbijttijden is niet bij de incheck genoemd, daardoor een keer het ontbijt gemist

aardig personeel, fantastische bedden, schone kamers, heerlijk ontbijt, late check out mogelijk

Goeie lokatie! Net hotel
    • Comfort Eenpersoonskamer

Waterdruk douche laag. Ontbijt te duur! 18.'- pp naast je kamerprijs van bijna 100.-pp Weet niet wat ze opdienen maar dat moet een wel lekker ontbijt wezen.

Vriendelijk personeel Goede lokatie

Mwah
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Schaamhaar in bed, haren achter de deur van de badkamer. Kreeg wel een andere kamer, dezelfde maar dan schoner. Handdoeken leken niet heel schoon. Zaten gebruikte koffie capsules in het apparaat. Ontbijt was redelijk. Bedden goed. Voor de prijs niet geweldig.

Locatie.

Ontzettend goed en vriendelijk personeel.

Het is een prima hotel maar de inrichting is wel wat outdated

Ontzettend goed en vriendelijk personeel. Er was goed geluisterd naar mijn wensen en ik had een heerlijke rustige kamer met een uitstekend bed.

Heel vriendelijk personeel.

Nachtlawaai (Tip: oordopjes ter beschikking stellen)

Heel vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Lekker diner. Parking rechtover hotel. Koffie en thee op de kamer. Alle winkels binnen wandelafstand.

Goed hotel met perfecte locatie
    • Executive Tweepersoonskamer

Het hotel heeft een eigen parkeerplaats, maar die was vol. We konden naar een andere parkeer garage, maar daardoor waren we wel 28 euro kwijt voor parkeren, dat was zeker een nadeel. Ook vond ik het ontbijt van 18.50 zeer prijzig.

Het hotel heeft echt een top locatie Je zit in het centrum van Eindhoven. De stad leeft ook erg want er zijn veel mensen op straat. Het personeel is zeer vriendelijk. De kamer is erg mooi, het bed ligt erg lekker en het bad is super.

Wij komen zeker terug !!!
    • Executive Tweepersoonskamer

De tv (flatscreen) had zeker iets groter mogen zijn en het bad. Voor de rest was de kamer zeer proper en groot genoeg. Zalig Bed overigens.

Het ontbijt was gewoon top. Bij aankomst zijn we fijn ontvangen geweest door de zéér vriendelijke mensen van de receptie. Echt een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Heerlijk ontspannen

Bij aankomst wilden wij graag via het hotel boeken. Echter zouden wij de volle prijs moeten betalen als wij niet via booking zouden boeken. Dat viel ons tegen van het hotel en was positief voor booking. Het scheelde 40 euro voor 2 nachten

Goede locatie midden in de stad.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst was het zeer heet op de kamer, het was niet mogelijk om het raam open te zetten. Door middel van de airco werd het wel cooler alleen mijn voorkeur gaat uit naar frisse lucht.

Goede locatie midden in de stad.

Praktisch en voldoende; schoon en prima bedden.

Ik vond het vreselijk dat het raam niet open kon en de frisse lucht alleen via de airconditioning te regelen was.

De ligging was prima, het perspneel aardig en klantvriendelijk.

Perfecte ligging en heel goed ontbijt.

Zeer matige badkamer, erg klein douchescherm waardoor halve badkamer nat wordt en doucheruimte zeer beperkt (alleen geschikt voor erg kleine mensen), slecht toilet. Duur parkeren

Perfecte ligging en heel goed ontbijt. Mooie ruime kamers

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer

De kamer was vrij donker, doordat er slechts 1 smal raam inzat. Bedden waren vrij kort

Nette frisse familiekamer. Deze kamer was vrij groot. Vlak bij station, winkels en restaurants. Ontbijt was goed. Diverse soorten broodjes,cereals en yoghurt.

De kamers waren ruim en goed schoongemaakt

Er was veel mis communicatie over het ontbijt. We waren met z'n 2en en dachten eerst dat er maar 1 van ons ging ontbijten. Er werd gezegd dat het kon tot half 12 maar om 11 uur kregen we te horen dat we gauw wat moesten pakken omdat ze wouden opruimen. Wat betreft communicatie is er ruimte voor verbetering.

De kamers waren ruim en goed schoongemaakt

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Fijne weekendbreak!

De ramen in de kamers kunnen niet open. Dat is echt wel em gemis. We misten de frisse lucht.

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Prima bedden.. pal naast het centrum. Aan de ene kant winkels aan de andere kant restaurants en bioscoop.

Perfect

Niks negatiefs

Supergrote fijne kamer, heerlijk bed, geen last van geluiden. Fijn personeel, heerlijk ontbijt, echt in het centrum. Volgende keer Eindhoven zeker weer dit hotel

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima hotel voor die prijs en top locatie!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was erg klein en gedateerd. Er stond op booking.com dat er een bad in zat, maar het was bijna geen bad te noemen.. zo klein!! dat was het enige minpunt..

De locatie was top en de kamer was netjes! Ook heerlijk ontbijt gehad!!

Eindhoven een aanrader!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De medewerkster aan de check-in balie leek niet goed te weten waar ze mee bezig was en het duurde ook heel lang. De check-out bij een collega verliep wel vlot.

Superlocatie!Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Heerlijk ontbijt en superlekkere bedden!

Parkeren was een beetje prijzig. €13,50 voor 1 nacht en voor €7,50 mocht hij de volgende dag ook nog blijven staan.

Heerlijk ontbijt en superlekkere bedden!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prima bed, rustige kamer.

Kamers zijn vrij klein. Douche met weinig water. Kamers zijn stuk beter dan de entree van het hotel doet vermoeden.

Prima bed, rustige kamer. Personeel was zeer vriendelijke, ook al heel vroeg in de ochtend! Midden in het centrum.

Geweldige locatie, in het centrum en 2 verschillende...

Geen mogelijkheid om een dag te werken vanuit het hotel. Tot 12.00 uur vanuit de kamer.

Geweldige locatie, in het centrum en 2 verschillende bioscopen in de buurt. Uitchecken pas om 12.00 uur.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Het was voor mij zeker geslaagd
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond de parking wel wat duur, maar het was wel gemakkelijk zo dicht bij het hotel. Bij de boeking werd er niet doorgegeven dat de parking nog apart te betalen viel.

Het ontbijt is zeer goed, de kamer was proper en met de nodige comfort

• Beoordeeld op: 17 november 2017

We hebben genoten van Eindhoven: gezellige stad om te wandelen, te shoppen, lekker te eten...

Tijdens ons verblijf was er 1 lift defect, het wachten op de andere lift duurde wel even.

We zijn goed onthaald en geholpen aan de receptie. De kamer was prima... het bed en de kussens waren heel goed!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Zeer matig hotel wat absoluut geen 4 sterren waardig is.

De bedden zijn oncomfortabel, de kamer is klein. Het is geen ‘design’ hotel zoals aangegeven. De parkeer gelegheid kost 13,50 maar je kan gewoon afrijden zonder dit te betalen, dus betaal dit niet want het hek opent vanzelf.

Relaxed en ontspannen

Het bed bestond uit 2 bedden. Hierdoor is er een 'kuil' ontstaan in het midden. 's Nachts rolden we dus allebei naar het midden. Ondanks dat, erg goed geslapen en heerlijk ontspannen wakker geworden.

Het hotel is zo goed als midden in de stad. Op loopafstand van het station. De ligging is erg fijn.

Super..!!
    • Suite

Gebruik van de suite gemaakt voor onze huwelijksnacht.. De ruimte was groot en prima uitgerust. heerlijk kunnen genieten in het bubbelbad. Tevens nog een presentje ontvangen in de vorm van een doos Merci met een mooie kaart. Al met al genoten...!!

Niet al te grote maar gezellige kamer met alle nodige...

Er zat een grote vertraging op het verwisselen van tv zender.

Niet al te grote maar gezellige kamer met alle nodige voorzieningen. Mooi verzorgd ontbijtbuffetje.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Leuk hotel dichtbij de winkeltjes

Geen waterkoker of koffiezet op de kamer. Wij waren daar van donderdag op vrijdag en op donderdagavond is het daar studentendag met het gevolg dat er tot 3u 's nachts heel veel lawaai was.

Lekker ontbijtbuffet, ruime standaardkamer met badkamer, zalig om te gaan shoppen.....de winkels bevinden zich achter het hoekje, voldoende en ruime afgesloten parkeergelegenheid recht tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Uiteindelijk hebben we in een Executive room overnacht.

Uiteindelijk hebben we in een Executive room overnacht. In een gewone kamer was geen ruimte voor een babybedje. Het hotel is wat aan de prijzige kant voor even een simpele overnachting, maar de parkeergelegenheid was erg fijn, en het hotel ligt ideaal midden in het centrum.

Fijne overnachting, ideale uitvalsbasis voor een dagje shoppen in Eindhoven!
    • Executive Tweepersoonskamer

Hygiëne in de badkamer was iets minder; nagellak strepen in bad nog aanwezig.

Parking was ideaal; onthaal receptie was zéér vriendelijk en uitleg over kamer en ontbijt zeer duidelijk. Ontbijt was zeer goed, lekker; er was voldoende aanwezig en ruime keuze. Kussens op bed waren zéér goed!

Perfecte kamer/hotel op een perfecte locatie van het centrum.
    • Executive Tweepersoonskamer

De badkamer. Had liever 1 goede douche gehad dan een douche en bad in 1. Ik ben aardig lang en vind het gevaarlijk glad in zo'n bad.

De moderne luxe kamer. En de locatie helemaal! Perfecte plek!!

genieten
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Geen geluidsoverlast ondanks dat t hotel midden in het centrum is gelegen. De bedden lagen heerlijk, de kamer was schoon en het ontbijt uitgebreid en vers. We konden op een veilige manier onze bagage achterlaten bij het uitchecken wat erg prettig maar ook safe aanvoelde.

Goed voor 2 nachtjes niet langer

Het ontbijt , geen minibar zelfs geen flesje water op de kamer. Wel te krijgen aan receptie voor 1 euro ! Sommige receptionisten niet zo vriendelijk ! Kleine kamer + badkamer.

Het goede bed en de locatie

Toffe stad.

Bij aankomst werd ons veel meer aangerekend voor de kamer. Zelfs bij voorlegging van onze reservatiepapier was er nog discussie. Ondanks het feit dat we ontbijt bijbetaald hadden begon terug een discussie dat we niet betaald hadden.

Ideaal voor een overnachting als je naar de Effenaar gaat
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer op de 4e verdieping, toch nog tamelijk veel geluid van de straatzijde als je een slechte slaper bent. Toilet in de badkamer was niet doorgespoeld toen we incheckten, waarschijnlijk een vergetelheid maar toch niet aangenaam. We misten een minibar in de kamer (superior twin)

Mooie gerenoveerde kamers, comfortabele bedden, goed werkende airco, lekker uitgebreid ontbijtbuffet, parkeergelegenheid recht tov hotel Early check-in gevraagd omwille van gezondheidsproblemen, was geen enkel probleem

Ik heb graag 's morgens frisse lucht in de slaapkamer en het raam kon niet open...

Heerlijk, uitgebreid ontbijt! Zalige bedden en supervriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Goed hotel prima ligging voor treinreizigers
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Te warm op de kamer er kon geen raam open airco maakt veel lawaai dus s nachts uit moeten zetten De matrassen verschuiven

De centrale ligging Goed bereikbaar per trein Ideaal verblijf tijdens DDW

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Kort, een nacht. Prima, maar niet ontbeten omdat dit €18,50 per persoon kost, gelukkig elders wel mo

Klantvriendelijkheid. Elke verzoek, elke wens kostte geld: een flesje water in een bak op de balie gepresenteerd: kost een euro. En meer van dat soort dingen.

Top!!!

De airco werkte niet...

Prima ontbijt en prachtige, ruime kamer met 2 badkamers waarvan één met heerlijk bubbelbad. Dank voor de gratis upgrade naar deze kamer!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Helaas is er een verkeerde boeking gemaakt ( schuld van onze...

Helaas is er een verkeerde boeking gemaakt ( schuld van onze kant) en stond ik de 24 voor de balie ipv van de geboekte 23 Resultaat hotel vol moest na veel zoeken (dutch design In eindhoven) nog kamer huren Ik heb wel een no sleeping formulier ontvangen waarmee het hotel bevestigde dat ik er niet geslapen heb.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima verblijf tijdens evenement. Lekker dicht bij de horecagelegenheden op de Markt.

Droge lucht (airco), waardoor ik s'nachts wakker werd. Geen koffie/theefaciliteiten op de kamer.

Geen geluidsoverlast, ondanks dat het hotel midden in de stad staat.

Goed hotel midden in Eindhoven met zorgzaam en prettig personeel.

Temperatuur en rookgeur in eerste kamer.

Helaas eerste nacht overlast van rokende gasten (roken is eigenlijk verboden). Dankzij alert en attent personeel kreeg ik een andere en mooiere kamer.