Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant De Broeierd-Enschede (former Hampshire Hotel – De Broeierd Enschede) 4-sterren

Hengelosestraat 725, 7521 PA Enschede, Nederland

#14 van de 23 hotels in Enschede

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Mooi relaxt verblijf in een kleinschalig en overzichtelijk rustig gelegen hotel.
    • Familiekamer met Badkamer

Als men bij het diner als 'voorafje' wat brood besteld moet men de gasten wel even de tijd geven om dat rustig, bij een eerste drankje, op te eten. M.a.w. het hoofdgerecht komt te snel! In de zeer ruime ontbijtruimte is de opstelling van het buffet en de koffieautomaten eigenlijk te krap. Men loopt mekaar voor de voeten.

Locatie is uitstekend. Prima uitvalsbasis naar Enschede, Hengelo en achterland. Hotel voorziet in alles wat verblijf aangenaam maakt: Degelijk hotel, ruime comfortabele bedden, terras, mooie en ruime bar en prima bistro. En parkeren kan (gratis) voor de deur. WIFI is gratis en wekt prima.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Niet slecht, niet goed, gewoon ok.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het was warm op de kamer, geen airco, maar de ramen konden open. Het ontbijt was wat mager voor die prijs. De keuze beperkt en het brood niet heel vers. De kamer was wat gehorig. Triest tv'tje.

Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel. Grote kamer, prima bed.

Ruime kamer, goed te ventileren, prima ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oud interieur, tv slecht beeld, weinig water uit de douche, ongezellige gang,deuren naar was en voorraadkamer vaak open. Prijs daardoor niet in verhouding tot kwaliteit

Ruime kamer, goed te ventileren, prima ontbijt

Ruime kamer alleen de trap is te stijl als je s nachts naar...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Er was niet goed schoongemaakt het was stoffig en er lagen nog sokken van de vorige gast. Helaas hadden we zondag een koude douche, er was een monteur onderweg dit werd niet gecompenseerd laat dat ded gasten weten.

Ruime kamer alleen de trap is te stijl als je s nachts naar het toilet gaat

Klantvriendelijk hotel bij campus TU Enschede
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Trap in de kamer was 's nachts lastig omdat badkamer met toilet beneden was.

Ligging t.o.v. campus is ideaal. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt.

Prettig
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Er was water overlast . Het ontbijt was de volgende dag matig . Het personeel kan daar niets aan doen maar wellicht was het aardig geweest om de mensen een extra drankje aan te bieden of iets dergelijks . Geen ook info aan de gasten dmv een brief op de kamer ( leg uit waarom er zaken andres lopen) Of op de receptie een melding ophangen .

Het aardige personeel

wij zijn nog niet in dit hotel geweest heb dus een neutrale score gegeven.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

BOOKING. com dus.

Wat mij op valt is deze enquête, wij zijn daar helemaal nog niet geweest,. Als jullie de tijd nemen om jullie vragen box en berichten naar customer service te lezen en contact met ons op te nemen, waren jullie op de hoogte geweest.

Perfecte uitvalsbasis voor een (lang) weekend Enschede en omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Gemoedelijk en gastvrij! Vriendelijk en attent personeel. Fijne kamer met terrasje. Ontbijt en keuken erg goed. Heerlijk terras bij hotel. Aanrader wat ons betreft!

Lawaai en slechte service
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Trouwerij in hotel. Zeer luide muziek met harde bas. Ging door tot midden in de nacht. Receptie kon/wilde niets doen, want er was toestemming gegeven. Ga hier dus nooit meer heen.

Kamer was ok, koelkastje werkte slecht.

Zie boven.

Kamer was ok, koelkastje werkte slecht. Op de gang frisdrank automaat was niet bijgevuld en werkte niet, receptioniste moest hem open maken, konden alleen cash betalen als je geen cash had moest je buiten het verblijf ergens gaan pinnen. Wilden om 11 uur wat eten, kon niet keuken gesloten. Tweede slechte ervaring met Fletcher, voor ons geen Fletcher meer.

Zonde van het geld
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het nespressoapparaat ontbrak, alleen de handleiding was er. Verder deed de föhn het niet en was de vloer van de douche vies. Daarnaast had ik gekozen voor de optie tweepersoonsbed, maar zijn twee eenpersoons bedden aan elkaar geschoven. Kamer had een terras, maar je kijkt tegen de achterkant van een gebouw aan dus het is niet gezellig zitten.

De matrassen waren goed.

2 dagen met plezier er geweest. Kom er zeker terug
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

het eten was aan de prijs wel goed en lekker gegeten.

Het was een ruime kamer met een ventilator aan het plafon. Het was erg warm op de kamer ivm zomerse temperaturen.

Viel tegen!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

S'avonds met 6 man gegeten en na het voorgerecht hebben wij erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht.....na vragen bleken ze ons te hebben vergeten terwijl alle tafels (die er later kwamen) om ons heen bediend werden. Toen het eten eindelijk kwam moest 1 gerecht weer terug vanwege verkeerde bereiding. Het was erg warm op de kamer, geen airco en veel lawaai vanwege de weg. Uitchecken niet vriendelijk en ongeinteresseerd.

kamers waren.

De prijs-kwaliteitsverhouding van het Hotel-restaurant is echt niet goed. Veel betalen voor een stuk vlees(karton) van 24,50 euro en dan ook nog moeten betalen voor bijgerechten zoals patat kan echt niet.

kamers waren. Prima. vriendelijk personeel. Mooi terras. Dichtbij het centrum

Wij kwamen alleen voor de nacht, zonder maaltijd. Ik zou niet snel weer naar dit hotel gaan.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het was nogal stoffig op niet zichtbare plekken, onder en achter verwarming en gordijnen, maar ook onder het bed en bv op de richel van het douchegordijn. Wij wilden daar nl onze handdoek ophangen maar dat daarom niet gedaan. Tip voor het hotel: een handdoekenrekje zou fijn zijn. Verder erg gehorig. Bedompte atmosfeer in de kamer.

Het bed was goed, eindelijk een hotel met een goed kussen. Ook fijn dat er koffie en thee gezet kon worden: nespresso zelfs.

locatie was perfect voor ons doel van dit bezoek
    • Tweepersoonskamer met Balkon

reserveringsafspraak werd niet nagekomen: gereserveerd: begane grond, het werd: 1e verdieping; gereserveerd: tweepersoonsbed, het werd: 2 eenpersoonsbedden; ontbijt was goed, maar één ingredënt (roerbakei) proefde niet erg vers totale indruk van hotel komt over als een beetje somber en van vergane glorie, onderhoud gebouw ziet er wat vervallen uit geen mogelijkheid om 's avonds nog ergens wat te drinken, op de kamer stond wel een koelkast maar die was leeg de tv-zenders hadden geen beste ontvangst, het zag eruit als een stap terug in de tijd ik ben normaal gesproken een sneltevreden klant maar de prijs-kwaliteit was echt ondermaats (bijna 160 euro voor 1 overnachting van 2 personen)

locatie was perfect voor ons doel van dit bezoek

Prima hotel!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Beetje sobere inrichting in het zitgedeelte van de kamer. En je moet de trap af naar de wc 's nachts. Ontbijt was erg gewoontjes voor die prijs.

Goeie bedden, nespresso op de kamer, grote dakramen die open kunnen en een verkoelende plafond ventilator. Gunstige ligging t.o.v. TU en OV naar het centrum.

Perfect

Het ontbijt was zeer lekker grote keuze S'avonds daargegeten in restaurant kinderen kindermenu Volwassen a la carte het was perfect vlees was super . Een aanrader

Gebrek aan service
    • Tweepersoonskamer met Terras

- Bij aankomst bleek koffieapparaat niet gereinigd (koffiecups en koffieprut aanwezig); - op dag 2 om 11:30 uur vertrokken en s' avonds teruggekeerd. Een zak met handdoeken hing aan de deurkruk (?). Kamer was niet gereinigd en ook koffie/thee etc. waren niet aangevuld. Wij verblijven regelmatig in een hotel, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Bij balie 's avonds koffiecups etc moeten halen; - tv niet van deze tijd; slechte beeldkwaliteit - 1x ontbijt genuttigd. Wat een tegenvaller!! Gevraagde 16 euro is veel te duur voor aanbod. Op dag 2 zijn we naar Van der Valk in Enschede gegaan en hebben daar ontbeten. TOP ontbijt bij vd Valk voor 15 euro (als niet hotelgast Van der Valk)! Goedkoper en 10x beter.

Ligging. Gratis parkeren. Redelijk ruime kamer (kamer met terras beneden, wel gedateerd).

Goed hotel zonder uitschieters
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kwaliteit van de bedden viel echt tegen. Ik weet dat iedereen een ander gevoel bij een bed heeft, maar deze bedden waren echt niet lekker en veel te zacht. Ontbijt was compleet, maar erg standaard. Verwacht net dat beetje extra kwaliteit voor die prijs.

Het hotel is in een prachtig pand gevestigd mooi in het groen. Het personeel was bijzonder vriendelijk. Ondanks dat ik geen gebruik heb gemaakt van de Bistro en het terras zagen die er bijzonder leuk en gastvrij uit. Zeker de moeite waard om te proberen.

Snelle oplossing van problemen door het personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco! Geen water gratis (terwijl volgens boeking.com voorwaarde) Eerst andere kamer als geboekt

Snelle oplossing van problemen door het personeel

average
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bediening in het restaurant is onder de maat. Lange wachttijden. Weinig attent. Onprofessioneel. Eten is redelijk.

Ruime kamers, goede ligging. Gedateerde inrichting.

Een fijn verblijf voor 1 nacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamer waren er twee eenpersoonsbedden tegen elkaar gezet maar deze stonden op rolletjes waardoor het veel ging schuiven. Daarnaast was het vrij geluidhorig en konden we gesprekken van de gasten in de kamer naast ons duidelijk verstaan.

Mooie kamer. Ruime badkamer, leuk met de extra verdieping dat er boven een slaapkamer is en beneden een zitje.

Weekendje Enschede
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Mooie kamer met een leuke bovenverdieping en heerlijke bedden. In de bistro hebben we heerlijk gegeten. Van 17.oouur tot 18.oo uur kreeg je een drankje van het huis.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

mij persoonlijk beviel de 2 verdiepingen niet zo,nare trap gedineerd in het restaurant,biefstuk was enorm zout,1 vegetarisch gerecht was smakeloos. niet geklaagd ter plekke bediening en de rest was goed.

goed ontbijt goed geslapen,maar zeer zachte bedden,tv boven deed het niet :-( (omgewisseld voor die van beneden)

Ik had een twin kamer geboekt.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik had een twin kamer geboekt. Het waren weliswaar 2 bedden maar ze staan naast elkaar als een dubbel bed. Ik was met mijn zoon dus geen probleem, maar anderen willen mogelijk iets meer privacy.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Mooie ruime kamer, met goed bed.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Mooie ruime kamer, met goed bed. Badkamer met aparte douche. Ik kwam laat aan en moest vroeg vertrekken. Geen probleem. Aardige receptie (24 uur)

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima voor een nachtje
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Hygiëne, in bad lagen losse haren. Gelukkig was er ook een douche. En stof afnemen in slaapkamer van bijvoorbeeld tv en waterkoker. Ontbijt, keuze thee (pickwick), er was geen kruidenthee bijvoorbeeld voor mensen die geen zwarte thee drinken. Je mag toch een andere thee verwachten, iets extra's dan thuis. Ontbijt was kwalitatief minder. Er was overigens genoeg.

Het was er rustig op zondag.

Rustige locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel warm/heet dekbed. Maar dat is een persoonlijke smaak.

Rustige locatie. Gezellige sfeer. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer met goede bedden.

heel erg goed en dus tevreden
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

suggestie : een bordje aan de weg, hoe naar de ingang/parkeerplaats te rijden

zeer vriendelijk interesseerde dame bij receptie, die volgende ochtend nog even vroeg het feestje was geweest. tevens met iets praktisch geholpen. erg lekkere koffie op de kamer

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

De Gastvrije sfeer
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De randen net buiten je zicht waren best stoffig. Dit zou een probleem kunnen zijn voor mensen met een allegië.

De gastvrije sfeer en de totale ontzorging van de gasten.

Nachtje overgebleven hier ivm feestje van vriendin die werd...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn erg gedateerd. Behang laat los in de hoeken stukken van de deuren af, douche is wel schoon maar schimmel in de kitranden. Kracht straal van de douche is ook minimaal. Renovatie is hier echt van toepassing Probleem met parkeren ivm voetbalwedstrijd, moet ook echt iets aan gedaan worden!!!

Nachtje overgebleven hier ivm feestje van vriendin die werd gehouden in dit hotel. Vriendelijk ontvangst en ook bij het uitboeken prima. Bedden sliepen goed, schone kamer en koffie en thee faciliteit ook fijn , hebben we gebruikt.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

De ligging en de vriendelijke ontvangst bij de receptie.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De LED-verlichting bij de trap die werkt met een bewegingsmeter en pas na 10 min weer uitgaat. Geen allergiekaart en een ober met weinig kennis van waren die niet kan adviseren

De ligging en de vriendelijke ontvangst bij de receptie.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prettig
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt is relatief duur en heb ik daarom overgeslagen

Fijne, rustige kamer, goed personeel en heerlijk gegeten in het restaurant. Nespresso op de kamer :)

ruime kamer met een trap waar je boven slaapt , het zijn...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

ruime kamer met een trap waar je boven slaapt , het zijn kamers met een huiselijke sfeer, ook dichtbij evenementenhallen, kinepolis, twente expo... en dichtbij station kennispark!

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Kamer meer dan prima, ontbijt ruim voldoende en de koffie...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De koffiefaciliteiten, nespresso machine bleek niet te werken; dit gemeld helaas niet vervangen.

Kamer meer dan prima, ontbijt ruim voldoende en de koffie was heerlijk!

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Vriendelijk personeel en ruime kamers waarbij ramen open kunnen (niet te warm)
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De wifi deed het erg slecht maar volgens personeel was er een storing.

Aparte slaapkamer op verdieping waarbij het dakraam open kon. Heerlijk frisse lucht en niet te warm.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Geen rookvrije familiekamer

Familiekamer stonk vreselijk naar de rook. Na 1 nacht roken alle kleren naar rook. Volgens receptie was dit onmogelijk daar er vanaf 2007 niet meer gerookt mag worden. Verklaar u nader.

Onbijt was goed

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Een hotel om niet uit weg te willen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Onze kussens waren een beetje te hoog/hard voor ons. Misschien dat ik daar overgevoelig voor ben vanwege nekklachten, maar goed te weten misschien.

Beste ontbijt ooit! Alles vers en zeer uitgebreide keuze. Van vers fruit en gezonde zaden tot vers gebakken wafels (!) en voor je neus gebakken spiegeleitjes, wat een feest! Heerlijke koffiebroodjes. Mijn eigen jus geperst, niet te versmaden. Alles in ontspannen rust en gezelligheid. Onze kamer was ook heel leuk, met 2 verdiepingen, een maisonnette als het ware, met het slaapgedeelte boven knus onder het dak en de badkamer beneden. Kraakhelder en schoon alles. Zeer hartelijk ontvangst.

Smerig toilet, geluidsoverlast van drukke weg langs hotel, waardoor geen raam op kon voor wat frisse lucht. Gereserveerd voor een lagere prijs dan in rekening werd gebracht (is achteraf wel gecorrigeerd).

Goede bedden

Het was een fijn en aanbevelenswaardig verblijf...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer kon een beetje meer persoonlijkheid gebruiken in de vorm van een salontafel en of een dressoir. Helaas ligt het hotel op een businesspark wat je op de foto's niet ziet...

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamers was schoon en goed verzorgd De bedden waren super. 2 televisies. Het ontbijt was goed verzorgd en prijs kwaliteit was goed. Dit gold eigenlijk voor het gehele arrangement. Aan te bevelen.

Prachtige kamer met super voorzieningen aan de rand van Enschede
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie grote kamer met badkamer met bad en aparte douche. Ook heeft kamer 1 een mooi terras. Koffie en thee kun je zelf zetten en er is zelfs een koelkastje in de kamer!

Het ontbijt was prima.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De bar was al gesloten toen we om half 12 terug kwamen van het festival, terwijl het hotel vol zat met festivalgangers. Er was nog wel de mogelijkheid een drankje mee te nemen, maar er was ook niets meer te snacken. Niet goed geanticipeerd op het evenement dus.

Het ontbijt was prima. De trap vrselijk, met nare spikes tegen de gladheid. Toilet 1 etage lager, heel vervelend 's nachts...

Prettige, ruime kamer en zeer behulpzaam personeel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ophangpunt van de douchekop ontbrak.

Ruime kamer, fijn bed, heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Ik had 's morgens vroeg al mijn bagage afgeleverd en dat was toen ik incheckte al voor me naar de kamer gebracht. Topservice!

Goed, eenvoudig hotel met wat positieve verrassingen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bediening in de brasserie en op het terras was van goede wil en zeer vriendelijk maar verdient nog wat basic horeca training (als iedereen met lege handen terug loopt dan gaat alles wel heeeel lang duren!).

Nespresso op de kamer! Aardige diner in de brasserie, goede bedden, redelijk ontbijt.

Kamers ruim en met een comfortabel zitje en een bad.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De slaapervaring was helaas niet top. We hadden twee kamers, naast elkaar. Beide waren behoorlijk warm op het benauwde af. Met een fan boven het bed, maar daar houden wij persoonlijk niet van. Uitzicht van onze kamer (schuin dak met twee veluxramen) is ongeveer twee meter vrij zicht op een ander dak, dat vonden wij eerlijk gezegd nogal deprimerend. En we hadden muggen in de kamer en badkamer, dus we hebben niet zo goed geslapen. De douchestraal was ons iets aan de milieuvriendelijke kant. Personeel was vriendelijk maar er was helaas geen plek op het terras of binnen in het restaurant voor drie hongerige net gearriveerde hotelgasten om een drankje en een klein hapje te eten.

Kamers ruim en met een comfortabel zitje en een bad. Bedden liggen prima. Voldoende parkeerruimte voor het hotel. Na afloop van de Oranje leeuwinnen wedstrijd 's avonds laat nog heerlijk op het terras gezeten en heerlijke wijn gedronken. Bediening was erg leuk.

We hebben hier een nachtje geslapen tijdens de halve finale...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Is wel ver van het centrum van Enschede af...

We hebben hier een nachtje geslapen tijdens de halve finale van het EK damesvoetbal. Het is nog geen 10 minuten lopen naar het stadion. Het personeel is vriendelijk en het restaurant is dik in orde.

Een relaxt verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deze keer geen superdeal of iets dergelijks. Dat was wel weer jammer.

Prima kamer en vriendelijk personeel. Altijd prettig verblijven daar. Als we in Enschede zijn, gaan we erheen voor de overnachting.

Veel verbeterpunten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De verwarming werkte niet, noch was er airconditioning! Dit kan echt niet. Wij zaten in een zolderkamer en het was er 's middags amper uit te houden, zo warm was het. In de badkamer was het fijn geweest als de verwarming zou werken. Zelfs met de ramen open was het erg warm op de kamer. Bijkomstigheid waren de vele vliegen die binnenkwamen. Kamers waren erg sober en ouderwets. Kleine tv's.

Vriendelijk personeel. Er werd geluisterd naar aan-/opmerkingen. Ruime kamer, met verduisterende raambekleding. Grote badkamer, met zowel een douche als een badkuip. Aanwezigheid van waterkoker en koelkast waren een groot pluspunt.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Goede plek om fietsroutes te starten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kwaliteit en hoeveelheid van de hoofdgerechten is niet in overeenstemming met de gevraagde prijs.

De gastvrouwen en gastheren van het restaurant zijn vakbekwaam en zeer gastvriendelijk.

Goed hotel voor een tussenstop maar ook voor vakantie.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Middenin de nacht maakte een groep dronken festivalgangers langdurig lawaai op het terras van het restaurant. Duurde lang voordat nachtportier ingreep. Een excuus kon er de volgende dag niet af. Eerdere bezoeken watren echter prima.

Ligging van hotel. Aan de rand van de stad bij de campus en bos, maar goed bereikbaar per OV. Ruime kamer.Goed ontbijtbuffet.

Okay.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was niet bijzonder. Tafels waren niet schoon. Deels gebruikte tafels werden opnieuw ingedekt, waarbij personeel reeds ingedekte couverts op vuile tafels liet liggen. Zag er niet zo netjes uit.

Kamers waren ruim, prima en voldoende schoen.

Een heel aangenaam verblijf zonder dissonanten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Eigenlijk was op de niet aanwezige theezakjes, koffiemelk en suiker na, alles dik in orde

Soms heb je het geluk dat je in een hotel komt waar (bijna) niets op aan te merken valt. Bijna, want hoewel er een waterkoker en ook een Nespresso apparaat in de kamer waren, was men helaas vergeten theezakjes, suiker en koffiemelk neer te leggen. Echter dat was door het uitstekende, inclusieve ontbijt (tot 11.00 uur te gebruiken!) niet onoverkomelijk. De receptie was content dat ik het heb gemeld bij het vertrek en er is een aantekening van gemaakt. Het personeel is zeer klantgericht, vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt net aan de rand van de stad tegenover de universiteit van Enschede. Het heeft een rustieke landelijke en prettige uitstraling. Er is een ruim en zonnig buitenterras dat ligt tussen het hotel en het restaurant. De kamer op de begane grond is ruim, heeft goede bedden en ook een klein terrasje met 2 stoelen en een tafeltje. Er is in de kamer een kielkastj e. De badkamer met 2 wastbakken, een ligbad, een douche en toilet is schoon en aangenaam. Het restaurant is uitstekend en heeft een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Voor hotelgasten is er een mogelijkheid om een driegangendiner tegen een gereduceerde prijs te bestellen. Desgewenst vlees, vis of vegetarisch. Al met al een fijn hotel waar je voor je plezier bent en waarbij je jezelf voorneemt om terug te komen als je weer eens in de buurt moet zijn.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Prima uitvalslocatie voor een feest bij de Faculty Club op de UT. Prima bedden, aardig personeel, relaxte uitchecktijd (12uur). Verder niet veel van het hotel gezien.

Lekker ruim
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het balkon was niet zo schoon Het was warm in de slaapkamer

De badkamer was erg ruim. Dubbele wastafel van alles voorzien. Nespresso met cups en waterflesjes.

6,0
    Kamer prima en ontbijt ook.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Restaurant Diner was middelmatig en de wijn was heel duur €6.50 per glas Hadden lastminet geboekt en bij afrekenen moesten wij de volle pond betalen. Gelukkig had ik een afdruk van reservering. Dus goed gekomen.

Functioneel

Bedden met sky bekleding ziet er goedkoop uit en de ontbijtfaciliteiten zijn nogal gedateerd. Sommige delen dienen echt nog opgeknapt te worden, andere delen zijn al vernieuwd. Het ontbijt is te duur voor het aanbod . Voor 15 euro pp verwacht ik echt wel meer diversiteit en luxe brood. Dat kan veel beter.

Ruimtelijk opgezet hotel, met grote parkeerplaats. Makkelijk te bereiken. Fietsen verhuur, heerlijke fietsroutes in de buurt. Prima bistro (bistro kwaliteit) er is verder niets gezelligs in de buurt.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Voldoende parkeergelegenheid.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel bij het ontbijt was onvriendelijk en ongeinteresseerd. Slapen op een andere verdieping dan waar het toilet zich bevindt, is niet handig, zeker niet voor ouderen.

Voldoende parkeergelegenheid. Prettig lunchen in de bistro. Vriendelijke mensen bij de receptie. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Goed als je op doorreis bent zoals wij waren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Linnengoed versleten, geen gootsteenstoppers (ivm contactlenzen onhandig;-). weinig zitgelegenheid, wifi voor maar 1 device en stoffige kamer (weinig gebruikt?) locatie gied bereikbaar maar zou meer groen omheen mogen om bedrijfspanden aan oog te onttrekken.

Kwaliteit restaurant de Broeijerd naast/in hotel

Mooi hotel met vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was niet goed gestofzuigd en op ons onderlaken (wat wel was gewassen en gestreken) zaten veel stofjes, dat vonden wij niet erg fris.

Lekker grote kamer met een zitje buiten. Luxe badkamer met dubbele wastafel en bubbelbad. Hotel ligt ver buiten het centrum, maaar dat was in ons geval júist prima omdat we op de campus moesten zijn.

Kamer was geweldig .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Service personeel slecht . Niet klant vriendelijk. faciliteiten minder . Verwaming was hele periode defect.

Kamer was geweldig . Ontbijt was goed. Landelijke uitstraling

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Mooi hotel ...jammer van de bedrijven rondom
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligt eigenlijk op bedrijventerrein en op nacht 5-6 mei lag het festivalterrein pal naast het hotel.....alsof de muziek in de kamer was. Tip : niet boeken voir deze datum!!

Mooie kamer, goed comfort, gezellige bistro, snelle verbinding met centrum met trein, auto of fiets. Snel in wandelgebied.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Was weer een mooi verblijf, hebben hier al voor de 2e keer genoten!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Helaas was er snachts bij binnenkomst kortsluiting (of iets in die richting), rook in de gang naar brand, en duurde helaas ook ff voordat we weer stroom hadden. We konden dus toen werkelijk niks!! Dat was best vervelend.. Maar uiteindelijk..... opgelost.

De mooie schone kamers!!

• Beoordeeld op: 26 april 2017

fantastisch verblijf in heerlijk ruim hotel aan de rand van Enschede

helemaal niets!

luxe kamer: split level: zit kamer beneden, slaapgedeelte boven: fantastisch, super ruim. Ruime badkamer, ruim badlinnen. Wij kwamen middernacht binnen maar werden ontspannen en vrolijk verwelkomd!

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Maar toch goed overnacht en beslist aan te bevelen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt kon wel wat uitgebreider. Kamer mooi, maar miste thee en roerstokjes in het doosje met koffie/thee. En er waren maar 3 handdoeken voor 2 personen? Het linker bed kraakte!

Prachtige locatie en viendelijk personeel

Het was fantastisch hier!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk alleen de kraan van het bad. Deze stroomt niet zo goed. Wij sliepen in kamernr. 2

Het prachtige bos in de omgeving. En dat wij in de oudste herberg van Nederland hebben gelogeerd.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Vriendelijk personeel maar slecht uitzicht op alleen dakpannen. Daardoor ook een erg donkere kamer.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het bed. Ik ben een buikslaper. Het bed zakte te ver door en de tijk Van het matra is erg dun. Als je dan met je oor op het matras ligt hoor je de springveren trillen door je ademhaling en ook wanneer je je beweegt.

Vriendelijk personeel!

Prima plek
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De trap in de kamer... op de site staat dat er kamers zijn met trap maar als je boekt krijg je niet te zien of dat jouw kamer wordt... is speels en leuk maar voor sommige mensen ook erg onhandig lijkt me. Ontbijt inbegrepen had ik fijner gevonden. Simpel ontbijt kan bestaan uit koffie, croissant en jus d'range & appel - dan kan je een luxe ontbijt wel bijboeken of zo.

Fijn bed Mooie badkamer Heel rustig Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Verhuizen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Natuurlijk hadden we graag meteen een goed bed gewild maar de service was perfect en hebben het alsnog ontzettend naar onze zin gehad

Op de kamer die we hadden gehuurd hadden we een bed dat stuk was. Na overleg met de receptie mochten we verhuizen naar een familie kamer.

In orde
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een bruiloft, daardoor was er geen parkeerruimte meer en moesten we parkeren bij een bedrijf in de buurt. Het personeel vond het niet raar dat er voor hotelgasten geen parkeerplaats was. Er werd eerst koffie en thee inrekening gebracht die we niet gehad hadden, tien we dat zeiden, kwam het wel goed, maar wel slordig.

Er was niks mis, er was ook niks bijzonders.

Voor alleen overnachten oke , maar geen aantrekkelijke locatie
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Foto's op website wekken de indruk van een landelijke omgeving. In werkelijkheid ligt het hotel aan een drukke weg tussen (saaie) kantoorgebouwen. 's Avonds bij thuiskomst veel lawaai i.v.m. een trouwpartij. Die worden hier blijkbaar regelmatig georganiseerd. Kamer, bestaande uit boven- en benedenverdieping erg basic ingericht. Kortom, voor de gezelligheid zouden we de volgende keer een ander hotel kiezen.

Ontbijt redelijk voor een 4-sterren hotel, maar niet heel bijzonder.

Beetje jammer
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geluidsoverlast, hebben ze goed opgelost diir ons door te sturen naar Hengelo maar was wek een tegenvaller dat ze dat niet hadden gemeld

Wij zijn weg gegaan ivm geluidsoverlast van een bruiloft die er werd gehouden

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Internet erg slecht, of tegen betaling.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Internet erg slecht, of tegen betaling. Had een kamer met 2 verdiepingen, erg onhandig en onpraktisch. Verder geen werkende verlichting in slaapkamer. Ontbijt veel te duur.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Het is erg gehorig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is erg gehorig. Het is simpelweg niet goed geïsoleerd. Lijken prima kamers qua comfort, maar midden in de nacht ging iemand bellen in een andere kamer en dat was letterlijk te verstaan. Veel te gehorig. Voor mij een reden om daar niet meer heen te gaan.

Super weekendje Enschede ! De wintertriatlon met volop lente weer😜!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Klein minpuntje : de drukke weg . Maar daar kunnen jullie niks aan doen .

Het was perfect het ontbijt , kamer,en het eten in de bistro . Vriendelijk personeel . We hadden mooi weer en dat maakt het helemaal compleet.