Beoordelingen over Eden Hotel Amsterdam (former Hampshire Hotel – Eden Amsterdam) 3-sterren

Amstel 144, Amsterdam Centrum, 1017 AE Amsterdam, Nederland

#277 van de 410 hotels in Amsterdam

Het personeel was goed en vriendelijk en de plek in...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Duur ontbijt, bar was dicht, de kamer was gehorig zeker met dit warme weer, de badkamer behoeft verbetering, zeker voor de prijs van dit hotel. .

Het personeel was goed en vriendelijk en de plek in Amsterdam is heel prettig.

Prima kamers, met moderne badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima kamers, met moderne badkamer. Goede service. Kapotte Fohn, werd direct vervangen. Lokatie aan de Amstel is natuurlijk perfect. Je betaald er ook naar. Absoluut een aanrader.

geweldig , heerlijk gegeten en prima te woord gestaan.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

We keken tegen een muur aan en hoorde snachts de afzuiging , maar had alleen ik last van.

Ontbijt super heerlijk , ik ben gek op gerookte zalm en die lag daar op mij te wachten .Was smullen!!! Bedden liggen ook heerlijk en de locatie ,aan de amstel en zeer nabij rembrandtplein , wat wil je nog meer.

Gezellig
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden gehoord dat we tot 11h konden ontbijten maar blijkbaar was het tot 10h30 dus moesten we heel snel eten en hebben we er niet van kunnen genieten

Propere kamer met mooi uitzicht.

De ligging was prima, de kamer klein, maar in order
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Prijzig, slordige service (handdoek te weinig, daarna geen bekertjes meer), lange wachttijden bij de receptie

De ligging was prima, de kamer klein, maar in order

Het was leuk. Hotel aan de Amstel, Rembrandtplein op loop afstand. We hebben het naar ons zin gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat het ontbijt niet is inbegrepen. Best wel een behoorlijk bedrag betaald voor 1 nacht en dan is het nog apart betalen voor het ontbijt. Best veel geld. Wat ook tegenviel is dat er 's avonds geen bar meer open is

Dat het hotel in het centrum ligt, je loopt zo overal naar toe., Parkeergarage dichtbij. Ideaal.

Heerlijk hotel, echt genieten.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Niks aan te merken, behalve dat de beenruimte voor het toilet erg krap was.

Ontbijt heerlijk (en uitgebreid) en ligging van het hotel super. Tip om het ontbijt pas bij het inchecken in het hotel te boeken i.p.v. vooraf, dan is het goedkoper. Ligging hotel is ideaal; vele bezienswaardigheden en leuke pleinen zijn op loopafstand.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Heb mijn werk niet kunnen doen door de slechte wifi verbinding
    • Standaard Eenpersoonskamer

De wifi verbrak elke 3' waardoor ik niet op de server van mijn bedrijf kon inloggen. Ook had mijn kamer geen raam naar buiten en was de deur tussen mijn kamer en de kamer naast die van mij niet op slot.

Het ontbijt en locatie

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Zeer kleine kamers -> het nachtkastje moet verplaatst worden om de zeer kleine kast open te maken. Geen plaats voor valiezen of schoenen als je langs het bed wil rondlopen. We hadden beiden een kleine handbagage bij, moesten we langer gebleven zijn en meer spullen mee hadden was dit onmogelijk. Er was geen mini bar aanwezig en moesten water uit de automaten in de gang gaan halen. De lift werkte dag 2 niet, de receptie wees naar een andere die we niet meteen vonden en ze waren niet bereid even achter de receptie uit te komen voor ons even de weg te wijzen. Het hotel is ook zeker en vast verouderd en niet gezellig. We komen graag in Amsterdam maar het bezoek aan het Eden hotel zal maar éénmalig blijven.

Kort. mede door lawaai
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lawaai Zowel binnen als buiten veel storend lawaai Binnen het stromen van water bij douchen buren. Buiten het Nachtelijk lawaai van leeglopen bar. Hierdoor is slapen aan de achterzijde geen plezierige ervaring.

Heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik hou zelf niet van een boxspring met daarop een topper om het een twee persoonsbed te maken. Je hebt toch altijd een kuil in het midden. Ik weet dat dit zeer gebruikelijk is in de hotel wereld maar ik blijf het jammer vinden.

De locatie was geweldig en zeer centraal. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend! Ik heb geen ontbijt genomen in het hotel dus daar kan ik niet over oordelen. We hadden een zeer ruime kamer op de 4e etage en het was ook snachts zeer rustig. Dit kan natuurlijk per dag verschillen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima (Booking.com berekent 7.1 maar mijn gevoel is 8+)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tweepersoons bed (was als voorkeur aangegeven) bleek twee eenpersoonsbedden te zijn die van elkaar weggleden (klemmetje of tiewrap aan de poten zou al veel schelen en of liever nog n tweepersoons topmatras).

Lokatie en hygiëne

Ik heb een slecht verblijf gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik heb een slecht verblijf gehad! Om maar te beginnen ik kom in hotel aan kryg ik te horen dat ik een upgrade gehad heb vervolgens op de kamer aan tassen neer gelegd en ff op bed 5 min omdat we 2 half uur gereisd hadden!! Beslaan alle ramen we wille het ventileren maar lukt biet krygen de ramen niet eens open!! Vervolgens bel ik voor een balkon en dat hebben ze ook niet !! Ook de bedden waren niet 2 persoons wel om gevraagd!! Maar buiten dat om heb gewoon heel de nacht niet kunnen slapen en jet zwaar benauwd gehad :( erg jammer en als je dat meld word er niks aan gedaan als alleen extraa betalen zeeer jammer

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Perfecte locatie en uitstekend personeel: een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ietwat gehorige kamer, die verder perfect was.

Locatie fantastisch. Zeer aardig, behulpzaam en adequaat personeel. Schoon en ruime kamer. Prijs kwaliteit uitstekend

Prima locatie, maar de hygiene van de kamers kan beter.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik vond de kamer niet goed schoongemaakt en het beddengoed rook niet echt fris. Ik had zelfs het idee dat ik het parfum van de vorige gast rook... Verder zag onze kamer uit op een soort afvoerunit die behoorlijk lawaai maakte.

Uitstekende ligging midden in de binnenstad van Amsterdam, vriendelijk personeel en goed ontbijtbuffet, het bed lag heerlijk.

Locatie was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kleine kamer had een twijfelaar als dubbelbed, queenseize met z' n tweeen Als dat op de site vermeld zou zijn dan heb je de keuze, nu was dat een onaangename verrassing. Ook al stond noch de airco noch de verwarming aan, heel de nacht bleef er een ventilator lopen die een onaangenaam lawaai maakte. Verwarming was slecht te regelen

Locatie was prima.Concierge was zo vriendelijk om onze auto te parkeren👍

kamer was schoon en netjes, wel heel klein maar prima
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

dat er op de ochtend van uitchecken nog ruimschoots voor de gewenste tijd van uitchecken heel irritant door een kamermeisje op de deur geklopt werd en tot grote irritatie gewoon zonder pardon naar binnen kwam gelopen.

kamer was schoon en netjes, wel heel klein maar prima

prima volgende keer neem wij het weer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

koffie app deed het niet ,was jammer ha ha en was prettig geweest als je wist dat je er aan 2 kanten uit kunt ,wij liepen iedere keer helemaal om ,,was geen ramp ,was makkelijker geweest

ontbijt niet genomen ,maar zag er wel prima uit

Ik had een mail van jullie dat alles in orde was, bij...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had een mail van jullie dat alles in orde was, bij aankomst bleek dat onze MasterCard niet in orde was. Aan de receptie werd alles in orde gebracht. Gelukkig! Blijkbaar is de communicatie tussen hotel en booking.com niet zo goed!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Matig, maar dan andere kamer in het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluid en zeer slechte trap naar de derde verdieping

Kamer en ontbijt waren goed, maar de geluidisolatie rampzalig (hele nacht door straatlawaai, plus kamer boven)

Perfecte en rustige ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Te weinig personeel tijdens het ontbijt, waarbij de tafels bijna overal vol stonden met gebruikte borden en glazen.

Perfecte en rustige ligging. Kamer en badkamer zeker groot genoeg. Openbare parking gelegen voor de ingang van het hotel. Vraag aan de receptie een parkeerkaart dan is de openbare parking tegen de helft van de prijs.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Tegenvaller
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was betrekkelijk klein, maar vooral viel op dat hij slecht was schoongemaakt. Er waren nog vieze plakkerige kringen op de nachtkastjes en het bureau. Daar is geen schoonmaak aan te pas gekomen. Als klapper op de vuurpijl werd er in de ochtend om 07:30 in de gang behoorlijk ruw begonnen met stofzuigen. Je kent dat wel, dat gebons van de stofzuiger tegen je deur. En dan je kamer uitkomen en nog papiersnippers zien liggen.....

De locatie van het hotel is perfect. Wij hadden parkeerplaatsen gereserveerd in de parkeergarage tegenover het hotel. Wel prijzig (€ 60 per 24 uur), maar lekker dichtbij.

Zeer goed hotel, met een paar minpuntjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schoonmaken van de kamer. Stof op de meubels( van langere datum) Toilet- en koffie artikelen werden niet aangevuld. Voorlaatste dag werd het bed niet opgemaakt en geen verse handdoeken. Was na melding bij de receptie ok. Geen bruiswater in de automaat.

Uitgebreid ontbijt, steeds goed aangevuld. Restaurant Flo zeer lekker en dichtbij.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

De liggen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was donker ,de venster gaf zicht op de binnen gang. In de badkamer was geen plats voor toilet grief ,geen enkelen hak . Den tv was defect ,van eerste dag gemeld . niet gereageerd.

De liggen

• Beoordeeld op: 28 april 2017

• Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte hygiene, kamers waren niet zoals op de foto. Tevens kun je niet douchen want de afstand in het bad tot plafond is veel te laag. De prijs kwaliteit verhouding mag dan omhoog geschroefd worden met Koningsdag maar dan mag je wel verwachten dat je krijgt waarvoor je geboekt hebt. Van de valk voor €100 minder is 100x beter!!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Kamer net een gevangeniscel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een gevangeniscel is niet veel kleiner en heeft ook geen uitzicht. De foto's op booking.com komen geenszins overeen met de werkelijkheid. Een belabberde kamer voor dit bedrag

Mooie locatie in centrum amsterdam

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goed verblijf
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het was een eenpersoonskamer, maar het slaapgedeelte vond ik toch vrij klein. Wel een lange gang, waar ik makkelijk mijn bagage in kwijt kon

Personeel was heel vriendelijk en het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Bij het ontbijt op de kamer, voor de prijs van 18.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het ontbijt op de kamer, voor de prijs van 18.50 euro verwacht ik niet 1 kop koffie! Daar komt bij dat er geen plaats was om fatsoenlijk te ontbijten, voor 2 personen 1 stoel ... Daar komt bij dat er in de douche een grote haardos van de vorige gast lag :-/

Uitzicht over amstel
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor een suite heb Ik verwacht een flesje water koffie of thee op kamer.., in Badkamer Veel Schimmel en weerplekken ... vieze tapijt

Uitzicht over amstel

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

De kamer was Ok.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het enige kleine minpuntje, de WiFi was niet zo snel. Maar het werkte wel.

De kamer was Ok. Fijn dat het hotel heel de nacht open is en er steeds iemand van het personeel beschikbaar is. Personeel was trouwens suoer vriendelijk. Ook prima gelegen, vlak bij het centrum.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

behalve slapen alles ok, personeel vriendelijk en zeer behulpzaam. TV werd gerepareerd, kabel gejat
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een bed voor een ouder echtpaar van net 150 cm met één matras en een dekbed is onvoldoende. bij de boeking heb ik de wensen geuit. Heb hier niets van terug gevonden

dit was´allemaal ok

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Prima hotel voor één nacht met uitstekende ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De uitleg om bij de parkeergarage te komen was slecht waardoor wij zo'n beetje door heel Amsterdam centrum moesten.(veel éénrichtingsverkeer) Daardoor zijn wij een etentje mis gelopen, dat was jammer.

De ligging is perfect

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Door het uitermate vriendelijke personeel is het toch nog enigszins te doen geweest
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is gewoon antiek, echt triest

Ik kreeg eerst een kamer in een gedeelte waar men aan het verbouwen was, drie keer op en neer omdat de kamersleutels niet functioneerden. Alles oud en versleten, zwaar achterhaald en onverzorgd

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Paleisje in centrum amsterdam
    • Appartement

De service viel erg tegen. Dit hotel heeft 1 concierge tijdends spitstijden. Deze man wijst de weg . Hiervoor moesten de mensen uren wachten. Wij zijn daarom eerst een hapje gaan eten. Bij terugkomst was het nog steeds druk.2 uur na inchecktijd waren we pas in het appartement. Die we uiteindelijk zonder de verplichte aanwezigheid van de concierge hadden gevonden.

Appartement, mooi, groot,waanzinnig uitzicht over de Amstel. Paleisje in centrum Amsterdam. Wel hele stijle trappen om er te komen. Gelukkig hadden we geen grote koffers mee.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Een zeer prettige verblijf.,
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed, die was iets doorgezakt.

De locatie, maar ook de vriendelijke en behulpzame personeel. Het ontbijt was goed verzorgd en alles was heel erg schoon.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

De bereikbaarheid
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Matig schone kamer! Ontbijt was veel te duur voor dat gene wat op de site stond, voorbeeld, Brood van Albert heyn. Vroegen om een gebakken ei, ging niet was het antwoord. We betalen €18,95 pp. voor een Amerikaans ontbijt! Belachelijk veel voor wat er aangeboden werd. Stel voor dat de verantwoordelijke eens een kijkje gaan nemen in Amerika.

De bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

vriendelijk personeel bij receptie
    • Standaard Eenpersoonskamer

ontbijt. onduidelijkheid of ontbijt nu wel of niet inbegrepen was. moest regelmatig wachten op portier bij in en uitchecken van bagage

vriendelijk personeel bij receptie

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Geen onverdeeld genoegen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel maakte een smoezelige indruk: in de gangen lagen niet opgehaalde plateaus met etensresten, in de kamer zaten talloze verfvlekken in het tapijt. Om middernacht werden we gewekt door naar elkaar schreeuwende gasten.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Met vrienden avondje Amsterdam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Viezige gangen, donker en geen mooie kamerdeuren.

Ontvangst, de dames achter de receptie, super vrolijk. Kamer en badkamer waren netjes en prima op orde.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Super goede lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hele kleine kamer, gebruikte ontbijt dienbladen op de grond in de gang, stonden er de volgende dag nog steeds! Geen douchekop aanwezig!

Super goede lokatie

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Rust in de drukte
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het comfortniveau was zoals ik het had verwacht van een gevestigde naam als Hampshire-Eden en vooral de ligging was meer dan perfect gezien het doel van mijn verblijf (een opera in de Stopera). (Aan de overkant van de Amstel, 350 meter lopen vanaf het hotel.) Ik zal hier zeker vaker komen overnachten en dit kan ik ook aan vrienden aanbevelen. (Hermitage, Carre, Waterlooplein en verschillende uitgaansgelegenheden (Rembrandtplein). Dit alles op loopafstand van het Hotel waar het 's nachts overigens zeer rustig is qua geluidsniveau ondanks het feit dat je slaapt in het drukke centrum van Amsterdam. Lof niets dan lof.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Proper maar een beetje afgeleefd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een van onze bedden kraakten vrij veel, en de matras voelde erg doorgelegen, alsof er geen vering meer in zat. Ok de tv bleef soms hangen.

Kamer en badkamer waren proper.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Uitstekend als je bv theater of andere voorstelling bezoekt want het ligt perfect in het centrum.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel kalk in de badkamer, achter de wasbak en op de kranen, dat kan beter.

Mooie kamer, bad aanwezig en ook koffiefaciliteit. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

3,5
    Een groot drama!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer zeer smerig, muren vies, toiletbril niet schoon, de kraan van het bad vies en verkalkt. gaten in de vloerbedekking. smerige vlekken op het tapijt, zodanig dat wij er niet met blote voeten durfden te lopen. Lakens gescheurd, dus avonds nog nieuwe gevraagd, deze bedekte het matras niet zodat we nachts na het draaien op een kaal matras wakker werden, dekbed was te klein voor het overtrek.De muren waren besmeurd met donkere vlekken.... Een hotel vergelijkbaar met een smerige studentenkamer! Zeer gehorig, we hoorden s'nachts de buren gewoon praten. Nog nooit zo'n vies, smerig hotel gezien, zeker NIET voor herhaling vatbaar!!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Fijn appartement aan de Amstel
    • Appartement

Er waren geen theedoeken, geen keuze voor koffie en thee. Toch vreemd in een appartement van een hotel. Er is geen lift. Door de metro die onder het gebouw doorgaat wordt je heel erg vroeg wakker geschud. Je hoort de metro ook. Uitslapen is hier geen optie.

Het bovenste appartement is zeer ruim. Je hebt twee verdiepingen, je kan hier prima met vier personen verblijven. Het is groot en netjes. De bedden prima. Het uitzicht is geweldig. De ligging is super.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij zaten 16 en 17 oktober in jullie hotel in de badkamer is het dopje van de douchekop stuk niet heel erg natuurlijk maar wil het toch even vermelden staat niet zo netjes

het ontbijt en het personeel van het hotel top👍🏻

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Vanuit Ede, lekker gegeten op het plein, aansluitend naar Carré en redelijk geslapen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het midden in de nacht dichtslaan van de kamerdeuren. Zijn wel vier keer wakker geworden daarvan.

De locatie, midden in het gebied waar we wilden zijn

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Zeer geslaagd voor herhaling vatbaar
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was wat aan de kleine kant kwa prijs. Badkamer erg klein ik vond t te klein, krap, kleine douche ruimte, had al met al kwa prijs ruimer gekund. Miste koelkastje en radio/cd speler. Tweepersoons bed waren twee enkele bedden tegen elkaar aan geschoven dat vond ik wat minder wel twee apparte dekbedden dat was een plus punt. Al met al wel confortabel bed.

Zeer mooie locatie uitzicht op de Amstel veel te doen in de buurt van het hotel. Zeer goed ontbijt gezellige sfeer.Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Slechte prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik kwam alleen en bij het inchecken werd verteld dat ik een hele bijzondere kamer zou krijgen. Nou bijzonder zeker! Een hele kleine kamer. Alles leek er in gepropt te zijn. Gordijnen hingen van de rails, bed zag er onopgemaakt uit, lamp stond scheef.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Modern hotel met een goede ligging.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De 1 persoonskamer was wel erg klein en dat geeft geen fijn gevoel. Je kunt er niet veel meer dan slapen. Wel allemaal schoon.

De uitstraling van het hotel en de ligging

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Zeer mooi uitzicht, bedden waren comfortabel en ook de kamer...
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klein minpuntje was de drukte in de ochtend toen ze (de werkers) in de gang voor de deur aan het werken waren en zeer luid aan het praten waren vlak voor de deur.

Zeer mooi uitzicht, bedden waren comfortabel en ook de kamer zag er zeer mooi uit (was blijlbaar net gerenoveerd)

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Heerlijk verblijf in het midden van de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De airco was niet uitstekend maar er waren voldoende ventilators ter beschikking die we konden benutten.

In de plaats van ons geboekte hotelkamer was voor dezelfde prijs een veel ruimer appartement vrij met zicht op het water waar we gebruik van mochten maken.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie: prima,dicht bij het centrum Kamer : Prima Badkamer: Erg gedateerd. Om bij de kamer te passen moet er veel gebeuren. Watervlekken in het plafond, gebroken tegeltjes, en deel vh bad flink beschadigd. Hierdoor ziet de badkamer er wat armoedig uit. Wel een zeer prettige douche.

Prima hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is erg prijzig.

Net hotel, midden in de stad. Wel wat kleine kamer maar verder erg goed, doucheruimte perfect. bedden zacht maar prima. leuk uitzicht over de stad.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Uitstekend verblijf. Centraal gelegen, rustig, mooie kamer, netjes...een aanrader!
    • Standaard Eenpersoonskamer

ik moet zoeken om iets te vinden.

Rustige en mooie kamer, netjes, weliswaar klein, maar dat is niet vreemd voor een hotel in een stadscentrum. Heel goeie ligging. Gratis WIFI & safe. Ontbijt prima.

Was geslaagd verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche had iets schoner gekund

Op onze eerste kamer hing de tv van de muur. Aangegeven bij de receptie en we kregen meteen een andere kamer! En die was zelfs vele male groter dan de eerst! Top kwalitiet

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Amsterdam blijft een topper, waardoor het aantal toeristen aan zijn limiet zit.

De ligging tov het centrum is ideaal. Alle belangrijke plaatsen in de stad liggen op wandelafstand. De nabijheid van de metro is een pluspunt zodat wij de auto parkeerden aan de P+R Arena met een goedkoop parkeertarief.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Erg matig...;(
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was door de rare indeling een benauwend geheel, de kamer stonk naar rook bij het betreden, hygiene van de erg kleine badkamer was erg matig. Veel haren op het rooster, lampje defect, toiletpapier houder ook niet werkend. Het bed was ook bedroefend.

De locatie is top! Midden in het centrum op loopafstand van alle hoogtepunten. De executive kamer had een leuk uitzicht over de Amstel.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Goede locatie maar mindere goede kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vreselijke bedden die uit elkaar schoven en waarvan de poten niet stevig waren. Alles behalve een geluiddichte kamer, onze kamer was gelegen tegenover het 'poets' lokaal waardoor er extra geluid was en ieder geluid op de gang was te horen in de kamer.

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Perfecte locatie, maar slecht onderhouden kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer mocht wel wat beter onthouden worden. Er was veel beschadigd (behang, tapijt, vensterbanken, bad) of kapot (verlichting) en er zat schimmel in de kitnaden van het bad. Daarnaast had de kamer uitzicht op een rommelig binnenpleintje en kon je zo bij je overburen naar binnenkijken. Ook zijn de kamers erg gehorig. Voor de prijs die je ervoor betaald had ik toch wat meer verwacht.

De locatie is geweldig. Je bent binnen vijf minuten op het Rembrandtsplein.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

6,0
    Perfecte locatie in de buurt van Rembrandtplein en Metrohalte
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij zijn hier de afgelopen 6 jaar een keer of 4 geweest. Dit keer viel ons echt op dat het onderhoud en de schoonmaak sterk achteruit gaat, wat ons teleurstelde.

De locatie van dit hotel is fantastisch. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en het ontbijt is heerlijk uitgebreid.

het ging kon beter dat ik voor mijn crosant moest betalen in een ander hotel was het in de middag gr

de bar

de kamer

Fraaie lokatie

Fraaie lokatie

ontbijt prima

lawaai van de lift

ontbijt prima

Goed en op een uitstekende plek.

Geen ijskastje.

Dure kleine, donkere kamer
    • Standaard Eenpersoonskamer

De grootte van de kamer en de badkamer. Het uitzicht op een overdekt gangpad.

De ligging van het hotel

Het vriendelijke personeel en de locatie

Het vriendelijke personeel en de locatie

Goede ligging hotel, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit van onze kamer, 416, viel heel erg tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer was wel heel erg klein! En het bed was veel te zacht voor ons

Prima ontbijt, goede ligging van het hotel

bereikbaarheid en locatid
    • Standaard Eenpersoonskamer

de badkamer was erg klein en de kamer erg heet

bereikbaarheid en locatid

De kamer even verluchten was een geurtje toen we de kamer...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer even verluchten was een geurtje toen we de kamer binnen kwamen

Ik kom weer terug!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Een geweldig leuke en mooie bar - lekker lang open tot 01:00 uur! Veel keuze en redelijke prijzen

• Beoordeeld op: 7 april 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De laatste dag dat we aan het ontbijten waren toen er plots een muis op de grond liep

Zoveel keuze bij het ontbijt

Net hotel op super locatie.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Extra wensen(geen losse bedden) werd naar mijn mening totaal niets mee gedaan.

Prijs en de ligging

Fijn hotel op goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Klimaat in de kamer was niet ok. Er kon geen raam open. Daardoor matige nachtrust.

Goede bedden, heerlijk ontbijt