Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant Emmen 4-sterren

Van Schaikweg 55, 7811 HN Emmen, Nederland

#8 van de 10 hotels in Emmen

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 16 november 2018

Het ontbijt was prima, hoewel het druk was werd er goed...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamers waren veel te heet. Mijn partner kon niet slapen. Toen ze naar beneden ging om een sigaret te roken heeft ze wel een heerlijk kopje thee gekregen van de portier. Ik had vooraf gebeld of ik een fites moest reserveren, was niet per se nodig, bij mijn ontvangst wist de jongedame hier eigenlijk niet zo veel van, ik moest haar zelf de oplossing vertellen, kwam niet echt welkomend over ?

Het ontbijt was prima, hoewel het druk was werd er goed aangevuld en de dames bleven vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Ontspannen verblijf , goed ontbijt en avondeten ook prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ik zou wat wanddecoratie in de hotelkamer aanbrengen.

Dicht gelegen bij stadhart Emmen waardoor op loopafstand Wildlands en centrum te bereiken is. Dat het hotel dan uitkijkt op grote parkeerplaats moet je dan voor lief nemen.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

heelrijk genoten van even mijn eien gang gaan. genoeg te doen en te beleven voor een weekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

dat er niet standaard een waterkoker en thee stond. Hij was wel snel geregeld dat dan weer wel

Vriendelijke medewerkers en vanuit het hotel heel erg makkelijk om in het centrum maar ook in de natuur te geraken. Aan het eind van de middag was er geen plekje buiten het hotel om nog even van het zonnetje te genieten. Wat dan weer wel kon in de ochtend

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Fijn hotel met vriendelijk personeel zodat je goed uitgerust en weer fris en fruitig door kunt gaan.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ik heb slechts 1 tip voor het hotel zet een 2e koffiemachine neer tijdens drukke dagen in het hotel dit voorkomt evt. klachten. Want mensen hebben soms geen geduld.

Goed persoonlijk contact alles wordt goed en duidelijk uitgelegd, het heeft een moderne uitstraling. En er wordt ook goed naar het milieu gekeken Green Key. En een ruim assortiment bij het ontbijt. Wij hadden een heel prettig verblijf in dit hotel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Weinig nachtrust
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Wij gingen om half twaalf slapen en om 00.50 kwam er een bus van Lanting. Die maakte veel herrie en op dat tijdstip gingen er veel mensen op fietsen weg. Die stonden onder ons raam (410) hard te praten en te roepen. Ik ben wakker geschrokken en heb de rest van de nacht niet meer kunnen slapen. Heel jammer. De volgende dag moesten we veel lopen en ik was doodmoe. Heb er niet van kunnen genieten. Helaas. In de kamer was van het linker gordijn het eerste haakje kapot en daardoor kon het gordijn niet helemaal dicht. De voegen in de douche zijn heel vies. Bijna zwart en er zit een bruine vlek op de wc-bril. Dit zijn kleine dingen die ik wel even wilde melden. Als niemand het zegt word er ook niets aan gedaan. Verder vriendelijk personeel en goede bediening. Jammer van de herrie ‘s nachts. Dit zou een reden kunnen zijn om een ander hotel te nemen.

Het bed was heel goed en het ontbijt ook

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Er word op jullie site gesuggereerd dat het ontbijt bij de...

Er word op jullie site gesuggereerd dat het ontbijt bij de kamerprijs in begrepen is wat echter niet het geval was. Wat ons op onverwachte kosten van 30 € kwam.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Veel te duur! Kamers zijn vrij klein en inrichting oubollig. Mini badkamer en douchen in bad. Bedlampjes werkten niet en geen stopcontact bij bed. Geen thee of koffie of minibar op kamer. Zeer gehorig. Ontbijt prima, maar niet bij prijs inbegrepen en dus veel te duur. Niet de moeite waard

Vriendelijk personeel. Fijn matras.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Kan beter

Zie hierboven

1. De door ons gemaakt reservering was niet bekend. Gelukkig konden we een nog vrije kamer betrekken. 2 Het restaurant was bezet aldus de eerste reactie. Later toch nog een plaats gekregen 3 De sfeer in het restaurant is negatief te weinig tafels ( te veel ruimte) en veel te donker. 4 In de vensterbank stonden bloemen die al maande dood waren en de sfeer mede bepalen. Dit euvel is aan de receptie gemeld die de opmerking maakt dat de betreffende dame helaas niet aanwezig was. Als dit al maanden heeft geduurd en he topruimen een kwestie is van enkele minuten bevestigt dit het beeld dat wij hier geven.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De bar was leuk en de ontbijtruimte was ook prima.

De omgeving en de grote gebouwen, zalen erom heen. Geen airco en als je het raam open had veel geluid overlast van apparatuur die op het platte dak stond.

De bar was leuk en de ontbijtruimte was ook prima. Kamers wel goed, fijne bedden.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Is ons goed bevallen.

Wij hebben niet aan het ontbijt deelgenomen vinden wij voor kleine eters nogal prijzig.

Klantvriendelijk en informatief. De kamer en toiletruimte waren zeer schoon.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima Bed, alles schoon.
    • Deluxe Suite

Maar de inrichting van de kamer leek een beetje uit de kringloopwinkel te komen. Als je een luxe kamer boekt, verwacht je niet dat je op harde keukenstoelen moet zitten. Een tafeltje van 30 x 30 cm, behoorlijk beschadigd. Voor diner had ik een wokpannetje besteld. dat was een soort soep kennelijk met 5 kleine stukjes rundvlees. Dat was dus niet echt maagvullend.

Prima Bed, alles schoon. M

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Fletcher Emmen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was goed, maar 16 euro is wel erg duur! Er staat maar één stoel op een tweepersoons kamer. Het uitzicht van de kamer was op het dak van het restaurant.

Door een reden wilde ik het bezoek een dag verplaatsen. Dit is zonder bijkomende kosten gedaan.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

leuk en gezellig hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

er waren geen verzorgingsproducten in onze kamer

ik moet eerlijk bekennen dat de kamers aan de kleine kant waren, maar de comfor was goed. bedden waren groot genoeg en lagen heerlijk. we hadden het ontbijt er bij zitten en dat was de complimenten waar. keuze genoeg. hotel ligt op een leuke afstand van het centrum. goed te lopen.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Mijn bed helft was wat doorgezakt.

Mijn bed helft was wat doorgezakt. Dit heb ik gemeld bij de receptie en ik verwacht dat ze dat zeker gaan veranderen, de bedden waren nog geen jaar oud.

goed, is voor gezinnen aan te raden

matrassen in het bed , er was maar een koffie apparaat en het was behoorlijk druk

ontbijt was goed , het is er rustig, personeel is vriendelijk je hebt ruim voldoende parkeergelegenheid , zit niet ver van het centrum

4,5
    Zal dit hotel niet meer boeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

129 euro betaald voor een kamer die vol vlekken was, dit hotel /kamer is echt geen vier sterren waard. Ontbijtzaal was erg ongezellig en het ontbijt echt minimum.

Helaas, ik zou het hotel niet aanraden

onbijt was heel goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

geen shampoo . badschuim of douchegel op kamer

onbijt was heel goed. veel keuze het bed en de kussens van het bed waren HEERLIJK. (we willen graag weten waar deze vandaan komen) personeel was super vriendelijk!

Wij hebben op ons verzoek een upgrade gekregen naar een...

Wij hebben op ons verzoek een upgrade gekregen naar een "suite" omdat we graag airconditioning wilden, gezien de warmte (35C). Wij vinden persoonlijk de aanduiding "suite" wat overdreven voor deze, weliswaar ruime, kamer. We hadden een meer luxe uitstraling verwacht.

ontbijt was uitgebreid en lekker.

was overal veel te warm binnen, tip airco. fohn heeft te weinig blaasvolume.

ontbijt was uitgebreid en lekker. kamers waren ruim en schoon. bedden niet te hard en niet te zacht , heerlijk geslapen. vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima voor 1 nacht

Erg gehorig hotel, zowel buiten geluiden van de aangrenzende weg en trein maar ook van de andere kamers. Deurdrangers zouden geen overbodige luxe zijn. Ontbreken van airco is ook een minpunt. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer, hiervoor moet extra betaald worden. Voor het bedrag wat voor de kamer betaald moet worden zou dit er standaard bij moeten zitten.

Ivm bezoek Wildlands goede locatie, ligt op loopafstand. Familiekamer ruim genoeg. Je kon ook gebruik maken van koelkastje. Ontbijt was prima. Personeel in hotel vriendelijk. Een voorbeeld; Cocktails stonden niet op de kaart in de hotelbar maar werd door de bediening opgezocht op internet en alsnog gemaakt.

Helemaal tot rust gekomen op deze prima en totaal niet gehorige locatie.

Bij aankomst op de kamer bleek er alleen op koffieliefhebbers gerekend te zijn. Als niet koffiedrinker was er helaas geen thee.

Het uitgebreide ontbijt was prima. Zeer goed restaurant met goede bediening.

Aan te raden hotel bij bezoek aan Wildlands

Eigenlijk niets, behalve toen ik bij vertrek nog een kleinigheid moest afrekenen stond er een behoorlijk lange rij wachtenden, dus heb ik het hotel een bericht gestuurd dit van de creditcard af te boeken. Dus wat meer personeel bij de balie 's ochtends.

Het bed was fantastisch

Gezellig familie hotel
    • Wildlands Adventure Zoo-Arrangement

Het ontbijt! Ik snap niet dat de recenties zo goed waren! Niks bijzonders, zelf in de rij je brood snijden en weinig lekkere vleeswaren

Vriendelijke gastvrouwen

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Dat we niet konden dineren in het hotel omdat we niet hadden gereserveerd, bij inchecken was ons ook niet verteld dat je moest reserveren

Het balkon op de kamer

Ligt heel centraal.

Vond 114 euro best veel geld voor 1 overnachting met hotel. Ik was met mijn zoontje van 4. Vind dat de prijzen voor ontbijt voor een 4 jarige wel wat lager kunnen die eten bijna niks.

Ligt heel centraal. Dicht bij Wildlands. Ideaal.

Ontbijt was goed, personeel vriendelijk
    • Familiekamer met Sauna

De airco op de kamer maakte een ontzettende kabaal. Ook toen het ding uit stond bleef het kabaal maken. Daardoor erg weinig geslapen. Airco op de andere kamer deed het niet was bloedheet daar.

Ontbijt was goed, personeel vriendelijk

warme temperaturen buiten, warme temperaturen in het hotel...

Wij hebben onlangs een weekendje in dit hotel gezeten. Buiten waren er hoge temperaturen. Aangezien dit een vrij nieuw hotel was, waren wij er een beetje vanuit gegaan dat ze in het hotel wel goede voorzieningen hadden om de temperatuur binnen te regelen (airco). Helaas was dit niet zo. Het raam stond wagenwijd open (de gordijnen wel dicht) op de dag van aankomst (waarschijnlijk voor de frisse lucht, maar met het gevolg dat de zon, en de warmte, dus `vrij spel` hadden. De dagen daarop hebben wij overdag de ramen en gordijnen gesloten gehouden en `s nachts alles open. Helaas hoor je dan al het verkeer + de trein langs razen. Sowieso vonden wij het wat gehorig in het hotel. Wij zaten op de eerste verdieping en hoorden de mensen op de gang en in de hal beneden nog praten. Kortom: van een nieuw hotel verwacht ik wel betere aanpassingen voor warme dagen. Een koelkastje o.i.d. zou inderdaad ook handig zijn. Of een waterkoker zodat je ook op je kamer gewoon iets kunt drinken en niet altijd naar beneden hoeft.

Ligging dicht bij het centrum (en Wildland) is ideaal! Alles kun je lopend doen. Voor bezoek aan een mooi stukje natuur moest je wel een stukje rijden. De bedden lagen verder prima. De kamer was mooi schoon. Personeel was vriendelijk. Het ontbijt was uitgebreid met divers hartig / zoet beleg en verschillende soorten brood en bolletjes.

Een paar dagen uit.

De warmte in de kamer,

Ontbijt was goed. De ligging is dicht bij een groot winkelcentrum (loopafstand) De kamer was goed, helaas geen airco. Het waren erg warme dagen

Veel te warm in de kamer.

Veel te warm in de kamer. Betaal 170 euro voor 1 nacht dan verwacht ik wel dat ik normaal kan slapen en niet wakker lig door de warmte. Douche was veel te warm, kon gewoon niet kouder dat het zowel voor mij als mijn zoontje van 2 jaar veel te warm was in zijn geval heet. Zeer slecht ben ik niet gewend van Fletcher

Als airco naar behoren had gewerkt dan was het een prima hotel

In eerste instantie een kamer zonder airco, kan echt niet met deze temperaturen. Met een upgrade van slechts 20,- een kamer met airco, dat was een prima oplossing...……….. Als deze na behoren had gewerkt en dat was duidelijk niet het geval. Als het zo warm is kun je niet goed slapen, vindt ik een slechte zaak.

Prima hotel voor die prijs, maar geen 4 sterren
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Erg saaie kamer kale muren. en weinig luxe. Geen koelkastje, koffiefaciliteiten. Kleed het wat aan, dan pas is het echt een 4 sterren hotel, nu net 3 sterren.

Prima ontbijt, ruime en schone kamer

Wij haden een drie gangen diner Was aanbieding 32,95 pp Alleen vond de keuzes zeer beperkt Vooraf was enkel keuze uit groente soep en hoofdgerecht uit kipfilet of roodbaars en toetje chocolade taartje Als ik dat wist dat de kaart zo beperkt was had ik gewoon allacarte gegeten Maar is weer een les voor de volgende keer

Ontbijt was heerlijk

Het was okee, maar niet meer voor een volgende keer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

In de badkamer was geen zeep bij de wastafel!! Heel belangrijk als je handen wilt wassen. Ook niet iets van een douchecap of een doosje bijvoorbeeld met watjes, oorstaafjes, wat je persoonlijk verwelkomt. Wat niet van deze tijd is , is het grote aparte ligbad. Zeker niet als jullie in het informatie boekje op de kamer het hebben over de groene Key van het hotel. En wat typisch Fletcher is, het ontbijt wat al vroeg is afgelopen en de vroege uitchecktijd die jullie hanteren.

Het ontbijt was goed, van de kamer was het bed ook goed.

We hebben heerlijk geslapen in goede bedden en lekker ontbeten.

Het avondeten was matig. Twee vreselijk doorgebakken varkenshaasjesen, spaghettisaus gemaakt van de groentenrestjes van de vorige dag en de saladebar was gewoonweg hilarisch slecht: sla, geraspte wortel, piccalilly en vruchtensmurrie. Wat moet een mens daar nou van maken? Geen ijs op de desertkaart vond ik ook vreemd. Er was voor 'savonds bij de borrel niet iets te knabbelen. Je kon bitterballen bestellen maar geen nootjes. Een vendingmachine met chipjes en wat marsjes zou wel handig zijn.

Geweldigen familiekamer

De kamer was warm.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was warm. (geen airco). Het is dan ook handig om zomerdekbedden te gebruiken ipv de dikke (winter) dekbedden. Daarnaast kwam er bijna geen zeep uit de zeep dispencer in de badkamer. Een zeepje op de wastafel was welkom geweest.

Goed ontbijt en vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Douche schuim was op en het bed was niet verstelbaar (als longpatient is het fijn om wat hoger te liggen bij het hoofdeind)

Goed ontbijt en vriendelijk personeel

prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Dat er geen waterkoker op de kamer aanwezig was voor een kopje thee te maken.

het ontbijt was meer dan voortreffelijk. Het ontvangst was prima, er werd naar je geluisterd bij bepaalde vragen.

Helemaal prima!

Misschien de prijs

Wij kwamen na 22.00 uur aan na gebeld te hebben uiteraard, we hadden nog trek en we werden verwend met een broodje hamburger die nog even voor ons werd gemaakt Top!!

Prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers hebben een update nodig.

Onze kamers waren wel wat gedateerd. De bedden lagen en sliepen prima. Ontbijt was ook goed. De tijd was aangepast voor de TT in Assen, zodat we mooi op tijd weg konden.

Tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeep pompje op wastafel want er was alleen een in de douche waardoor je als men de handen wilde wassen zeep in de douche moest pakken

Kamers waren goed en ontbijt was super

Goede ligging, gratis parkeren voor de deur, fijn bad (mits...

Geen airco, verblijf ‘s zomers is niet te doen! Deel van de kamers is enorm gedateerd!!!

Goede ligging, gratis parkeren voor de deur, fijn bad (mits gerenoveerde kamers)

Ok hotel maar wel duur

Geen airco, bar was al vroeg dicht. De prijs voor 1 overovernachting van €123 (2 pers.) is erg prijzig. Hotel is gedateerd

Goeie bedden. Ruime parkeerplaats. Centraal gelegen

Aangenaam verpozen voor een redelijke prijs
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel schakelt om van New Hamshire naar een Fletcher Hotel, dat is te merken ivm allerlei zaken wordt beknibbeld bv verhoging van de prijzen, koffie alleen gratis bij het ontbijt en op kamer niet aangevulde nespresso, vroeger moeten uitchecken en ook de fietsverhuur verliep rommelig: Uiteindelijk wel een paar fietsen meegekregen na schriftelijke reservering en vooraf betalen, maar dat waren electrische fietsen zonder accu met als gevolg terugfietsen in het donker zonder lichten!

Het verblijf was erg prettig. Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Geen idee.

Ruime nette kamer. Ondanks dat we 's ochtends te laat bij het ontbijt verschenen konden we er toch nog gebruik van maken, was geen probleem. Fijn dat het zo dicht bij het centrum is.

lekker geslapen
    • Deluxe Suite

mijn vriendin was niet zo blij dat ze in mijn stank zat na mijn toiletbezoek.Het ging om een open badkamer. De stoelen in de kamer , alhowel goed gestyled waren niet echt comfotabel.

comfortabel bed en de leuke styling van de kamer

Goed en voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zoals bijna overal voorkomt kun je met de messen van het bestek geen croissantje doorsnijden blijkbaar is dit probleem in de horeca moeilijk op te lossen, of gewoon scherpe kartelmesjes gebruiken? Het restaurant mag wat sfeervoller aangekleed zijn, dit ontbrak misschien omdat het hotel net was overgenomen.

Kamer en badkamer zag er netjes uit en werden ook steeds correct achtergelaten

Makkelijk overal breibaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bad kamer kan wel beter vooral de douchedeur mag wel vervangen worden dat zit er niet uit. En te hoogte instap. Je kunt beter inloop douche nemen

Ontbijt is heerlijk En de kamer is goed Je kunt goed uitrusten

Prima hotel voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Wel gehorig, geluiden vanuit de gang ,lift etc. Ontbijt prijzig dus niet genomen.

Vriendelijk personeel, mooie schone kamer en nespresso apparaat aanwezig!

eenmalig

Badkamer Gehorigheid Geen airco Ik had 1 tweepersoons bed besteld en kreeg 2 eenpersoons. Is niet erg, maar ook niet de afspraak.

De kamers zijn oud, de bedden niet erg comfortabel. De badkamer is in een staat alsof je een huurhuis hebt en wacht tot de woningbouw ingrijpt :/ Erg gehorig, als de buren douchen kan je meegenieten. Voor de locatie is een parkeerplaats die maakt herrie, achter de locatie een spoorbaan: die hoor je niet.

Minder als toen het nog Hampshire hotel was.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verder liet de communicatie tussen het personeel bij de incheckbalie en het personeel in het restaurant te wensen over. Bij het inchecken (vrijdagmiddag) reserveerde ik een tafel in het restaurant voor de volgende dag. Bij aankomst de volgende dag in het restaurant wist het personeel van geen reservering. Slordig! Ook kon ik op een gegeven ogenblik niet meer in mijn kamer met de electronische sleutel. Moest ik eerst naar de balie om deze om te wisselen. ?? In de badkamer was er niet voorzien in een shampoo'tje en een douchegel. Alleen een klein stukje zeep. Een beetje goedkoop!!

Ontbijt was prima. Waren voor de 3e keer in dit hotel. Toen het nog Hampshire hotel heette was het ontbijt uitgebreider.

Het bed sliep heerlijk (ondanks de 2 losse matrassen)

We hadden voor 1 tweepersoons bed gereserveerd echter was het een bed met 2 losse matrassen, dit hebben we verder niet aangegeven dus we weten ook niet of het zou worden opgelost.

Het bed sliep heerlijk (ondanks de 2 losse matrassen)

Prima locatie om Wildlands te bezoeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

We hadden een upgrade geboekt naar een suite; die ziet er in het echt absoluut niet zo uit als op internet. En de WiFi was op dat moment echt super slecht! Er werd gezegd dat er normaal wel een goede WiFi aanwezig is.

Hotel eenvoudig, restaurant schiet te kort.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

In de brochure van de kamer staat dat er twee dispensers voor de douch hangen, dat klopt niet er was er maar een en die was helaas ook leeg. Wij hebben voor ons diner uw restaurant gebruikt, wat ons tegen viel waren de porties, naar mijn mening echt te klein voor 4 personen maar 2 kleine mandjes patat en één klein schaaltje salade. Ook wat u een grand dessert noemt was echt te kort door de bocht jammer.

prima uitvalbasis voor bezoek aan Wildlands

geen aircovoorziening in kamer, het was dus erg warm deze dagen/nachten

Meerprijs voor ontbijt iets te hoog, ontbijt is prima hoor, geen op- of aanmerkingen. Gratis parkeerruimte in overvloed, op loopafstand van centrum en wildlands.

prima verblijf. vroendelijjk personeel

(bad)kamers langzaam maar zeker aan opfrisbeurtje toe. waterdruk op 5e etage kennelijk erg laag waardoor 45min duurt voor het bad vol is. Douche ook wat lage waterdruk

ontbijtbuffet. zeer veel keus en werd goed aangevuld

Voor de rest zoals altijd goed. Maar volgende leerdicht vragen voor een kamer aan deandere kant.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was rumoerig op de gang. Er werd geschreeuwd, er liepen kinderen open neer te rennen en de deuren werden hard dicht getrokken om 6/half7 s'morgens(zondag)

Het bevalt het ons altijd wel komen er elk jaar(2x)

prima hotel voor een paar dagen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

op de foto;s van het hotel zag je een kamer met bad en douch apart. dit bleek niet het geval het was enkel een bad dat viel tegen. er is ook geen airco aanwezig in de kamer.

de locatie was perfect voor een dagje emmen en dierentuin. het hotel ligt op 10 min lopen van het centrum waar je goedkoper kan ontbijten dan in het hotel.

• Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Ontbijt maar tot 09.30 uur, dat vind ik veel te vroeg, mag best tot 10.00 uur of later duren. Kamer en badkamer oubollig, rijp voor een opknapbeurt

kamer was goed, zeer rustig, bed prima, koffie faciliteiten op kamer (zag geen theezakje,) kluisje. Goed ontbijt!

De locatie was prima, het hotel is een kwartiertje lopen...

Ik vond de badkamer erg oud en het was ook niet heel schoon. Ik ben een paar zwarte haren tegen gekomen en in de douche zat er nog blauw van tandpasta of douchegel.

De locatie was prima, het hotel is een kwartiertje lopen vanaf het centrum. Ook ben je zo bij Wildlands. Bij het hotel kan je gratis parkeren, ook dat is een fijne bijkomstigheid. Verder waren de bedden prima.

Geen idee
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen idee heb het proberen te cancelen lag met dubbele longontsteking in het ziekenhuis geen antwoord op gehad dus gewoon 70€ lichter

• Beoordeeld op: 19 april 2018

zeker aan te raden vanwege goede ligging,vriendelijk personeel maar jammer van n zonnig terras
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er ontbrak voor ons een zonnig groot terras beneden om iets te drinken .

prijs kwaliteit heel goed net zoals het stadje Emmen die maar 10 minuten stappen is.

Heerlijk geslapen ik wil ook zo'n bed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douchekop kregen we niet goed in het midden, waardoor de waterstralen naar links afweken en de badmat erg nat werd.

De bedden waren heerlijk! Ik heb net een mail aan jullie gestuurd met de vraag welk merk/type bed dit is, aangezien ons eigen bed aan vervanging toe is en we wellicht dezelfde bedden aan willen schaffen. Heel fijn ook dat er een kussen menu is. Ik heb op nummer 3 heerlijk geslapen (welk merk/type is dit)?. Ontbijt was erg uitgebreid en het brood heerlijk. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Oké verblijf, prima voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is een koffiezetapparaat op de kamer, maar ik drink geen koffie. Een waterkoker met theezakjes zou een mooie aanvulling zijn op de kamer. Er zijn geen stopcontacten naast het bed. Ik gebruik die altijd om mijn telefoon ‘s nachts op te laden. Nu moest ik de stekker van het koffieapparaat eruit halen om deze te gebruiken voor mijn telefoon. Waterdruk van de douche is laag.

Uitgebreid ontbijt. Prima bed, beetje verouderde badkamer, maar functioneel. Voegen van de tegels mogen wel iets schoner naar mijn idee.

Prachtige omgeving, op loopafstand van het station en bossen met mooie wandelroutes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik reisde met mijn hondje en was blij verrast dat er bij aankomst een mooi kussen voor haar klaar lag, met een paar heerlijke hondenkoekjes erop. Prima kamer, goed bed en een fijne badkamer met ligbad

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima voor 1 nacht. Wellicht voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een bijbel op de kamer had voor mij niet perse gehoeven. Ontbijt en modernisering kamer had beter gekund. Hopelijk wordt het onder Fletcher gemoderniseerd.

Prijs kwaliteit in verhouding met andere hotels in de omgeving is ondermaats maar niet slecht. Kamers zijn dringend aan een renovatie toe. Ontbijt was voldoende echter niet uitgebreid. Personeel was daarentegen zeer vriendelijk.

Top nachtje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat de kachel niet kouder werd, ondanks dat ik hem terug had gedraaid naar 1. Het bleef de hele tijd warm, helaas kon ik het raam niet kantelen om even wat koude lucht binnen te krijgen.

Een mooie ruime kamer. Fijn dat het bad en douche gedeelte apart van elkaar waren. Het personeel is super vriendelijk. Het ontbijt was ook goed geregeld, genoeg aanbod om genoeg te kunnen eten.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Gewoon prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was prima. De bedden waren erg goed. Verder vind ik het wel een vondst om een Nespresso met vier Nespresso's neer te zetten op de kamer. Lounge beneden leuk. Ja. Prima

Heerlijk verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer was vlakbij de lift. En dat was gehorig. Maar je kunt niet alles hebben...

Het personeel was super vriendelijk en attent. En de ligging vlakbij het centrum was ideaal!

Heerlijk genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

badkamer kleine kant. Watertemperatuur schommelde beetje

de kamer was netjes. Badkamer relatief klein. Ontbijt buffet zeer goed en eten daar in het restaurant ook

Goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer geen thee op kamer, wel koffie.jammer we waren met kerst niks geen kerst stukje ofzo op de kamer of presentje.weinig kerst versiering.

Schoon. Mooi, ruim. Leuk kleed voor hond lag klaar met paar honde snoepjes. Heerlijk ontbijt.

Voor een nachtje prima, maar voor een 4sterrenhotel vind ik het tegenvallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was een beetje saai ingericht, ‘s nachts het geluid van een ventilator buiten wat de hele nacht doorgaat.

Parkeren voor de deur, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

relaxed. Goede kuipstoeltjes in de lounge.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

klantvriendelijkheid, extra lange bedden, gratis koffie/thee overdag in de lounge, schone kamer. De lounge: Ik kon er prima op mijn laptop werken.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Heerlijk geslapen in een hotel met vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluid van buiten kwam vrij goed binnen (ondanks dat alles goed dicht zat), maar 's nachts reed er geen verkeer en geen trein, dus uiteindelijk hebben we er geen last van gehad.

We hadden een superior kamer en die was mooi ingericht en afgewerkt. Er was een aparte inloopdouche en (apart) een badkuip. Matras was groot en één geheel, wat wij prettiger vinden dan 2 matrassen. Matras en dekbed sliepen heerlijk.

Ontbijt was goed verzorgd.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een hing een zeer smerige geur in de gang naar onze kamer op de 1e etage.

Ontbijt was goed verzorgd. Ook het diner in het restaurant van het hotel was prima.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Fijn personeel, prima kamers, verwarming mag aan in restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant was kil 's avonds, waardoor we minder van ons verder uitstekende diner genoten

We hadden 3 kamers voor 3 volwassenen, prima geregeld.