Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant Mooi Veluwe (former Hampshire Hotel - Mooi Veluwe) 4-sterren

Garderenseweg 154, 3881 NC Putten, Nederland

#14 van de 20 hotels in Putten

5,5
    voor dat geld duur.
    • Kleine Tweepersoonskamer

in en uit stappen in bed badkamer te klein met wasbak en toilet

intreehal zo groot als een sporthal ,maar kamer twee personen klein met radiaterknop onder bureaublad in de hoek . geld ook voor knop in de douche bovenin.

Fijne locatie in de Veluwe.

Kamer op eerste verdieping gevraagd, maar op gelijkvloers gekregen . Er waren tuinwerkzaamheden aan de gang net aan het terras. Lawaai en stof.

Fijne locatie in de Veluwe.

Mooi, rustig
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamers bij uitchecken om 6u was de nachtwaker er niet en dit verliep dus niet zo vlot, fles water op de kamer best zelf mee nemen anders ben je 5€ kwijt

Mooi, rustig

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Niettegenstaande de minpuntjes, toch genoten met de goede huurfietsen van de wondermooi omgeving !!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het verblijf in een gedateerd bijgebouw niet zeer aangenaam De kamer was niet fris en aan de duistere kant TV met een te klein scherm voor deze kamer Badkamer veel te klein voor 2 pers. en zeker dringend aan vernieuwing toe.

Ontbijt was goed en voldoende

Fietsvakantie

1 persoonskamer, nr 44. Door kleine ingrepen, plaatsing bed en kast, kan het veel beter. Gezelliger.

De ligging. Bosrijke omgeving. Gezellige dorpen, stadjes nooit ver weg. Uitstekende fietsstreek. Volledig ontbijt, gezellige bar. Makkelijk parkeren.

Tegenvallend door vochtige kamer en klagend personeel.

De kamer was donker, bedompt, vochtig. De deur die aanwezig was kon niet op bleek in de ochtend, geen prettig idee wetende dat dat de 'nooduitgang' moet zijn. Badkamer klein en oud sanitair, wel schoon, maar de ventilator kon het echt niet aan. Daardoor werd de kamer nog vochtiger dan dat hij al was. Vloerbedekking oud en wat smoezelig. Tijdens het ontbijt heeft een van de personeelsleden uitgebreid haar beklag gedaan bij haar collega's over de bezetting en het feit dat personeel toestemming kreeg om tegelijk op vakantie te gaan. Dit beklag heeft ongeveer 20 min geduurd en gaf behoorlijke ergernis.

Ontbijt was goed gevarieerd met lekkere broodjes. Receptie personeel vriendelijk.

Fijne locatie, maar kamers zijn sneu
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers zijn zo klein en gedateerd. Het lijkt wel een verzorgingstehuis/ziekenhuis uit de jaren 90 qua inrichting en sfeer. Dit kan echt niet meer in deze tijd. De plaatjes doen anders vermoeden. Er zijn nieuwe delen toegevoegd die het opleuken en prima zijn maar het grootste deel van het hotel is qua kamers heel sneu en deprimerend. Wel schoon.

Locatie in het bos. Prachtige omgeving die heel goed te verkennen is met de fiets. Mooi stukje Nederland !

De kamer die ik gereserveerd had stond niet in het systeem,...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer die ik gereserveerd had stond niet in het systeem, zodat we een "kleine kamer" hadden. We moesten tegen een wand slapen??? De door ons geboekte kamer was vergeven. Dit was mijn eerste kennismaking met Fletcher, eveneens de laatste.

Hotel een 5 en het personeel een 8
    • Tweepersoonskamer met Terras

Kamer was erg klein in de douche aan het plafond randen met schimmel ook de ventilator die er zat ook veel schimmel en in de randen van de tegels tot aan de vloer

Het ontbijt werd in de nopjes verzorgt vriendelijk personeel

Uiteindelijk is het goed geweest
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bij ontvangst werden we een heel kleine kamer toegewezen,met een bed van amper 130 breedte wat niet meer van deze tijd is en ook tegen de muur geplaatst. We hebben terug naar de receptie geweest en na wat gebabbel kregen we dan toch een mooie kamer voor 1 nacht wat dan uiteindelijk toch kon voor ons verblijf van 4 nachten (met dank voor die receptioniste

Het ontbijt is heel goed

Heel matig
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt; eten in restaurant aan dure Kant voor wat je krijgt.verschrikkelijk parkeren , receptie en gangen van complex totaal geen uitstraling . Kregen alleen badlakens en geen kleine handdoeken op kamer. Vindt 186 euro voor 2 nachten erg veel voor wat ze te bieden hebben en dit betreft gewoon een comfort kamer.

De badkamer

Prima verblijf in mooi en rustig gelegen omgeving!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer was nog niet klaar na het inchecken, water liep moeizaam weg bij het douchen en we zagen wat lekkage vlekken in het plafond (kamer was toch redelijk nieuw, dus viel erg op).

Mooie kamer, vriendelijk personeel en lekker eten (zowel diner als ontbijt)

Teleurstellend!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was extreem klein, kon maar van 1 kant in- en uit bed komen. Had het gevoel in een gevangeniscel te zitten! Menukaart van Grand Cafe kwam niet overeen met website. Kon alleen maar kiezen uit de duurdere restaurantmenu`s. Eten was ook nog eens van slechte kwaliteit en bedienend personeel kwam ook niet 1 keer langs om te vragen of het smaakte of dat alles naar wens was! Ontbijt heel gewoon. Personeel was over het algemeen wel vriendelijk. We hadden voor 2 nachten geboekt, maar zijn na 1 nacht weer vertrokken, omdat we het door bovenstaande feiten, het totaal niet meer naar onze zin hadden.

Weinig.

Geen vier sterren hotel!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ons verblijf was in de oude annex, kamernrs. 60 t/m 80. Somber en donker. De kamer en douche/wc ruimte was klein en vervelend en onhandig ingericht. Zelfs de kledingkast was onhandig in gebruik. Het terrasje was een sombere overkapping. Eten in het restaurant werd gecompliceerd omdat eerst gereserveerd moest worden via de receptie. De ontbijtzaal was vaak te klein voor het aantal gasten en er was te weinig personeel. We hebben 2 ochtenden zelf de tafels moeten afruimen van vorige gasten. Kortom alles een beetje teleurstellend voor een 4 sterren hotel.

De kamers waren schoon, het personeel was vriendelijk en het geboden ontbijt was goed.

De bedden waren goed.
    • Tweepersoonskamer met Terras

(Ontbijt,dan was er geen brood,dan geen eieren,de kwark was op,kaas was op.het vuile ontbijt serviesstond te lang op tafel,zodat er niemand bij die tafel kon gaan zitten.

De bedden waren goed.kleine bad kamer.

Het ontbijt was heel goed.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Eigenlijk niets ! Behalve misschien de warmte op de kamer maar het was dan ook extreem warm weer buiten

Het ontbijt was heel goed. Ook de ligging in de natuur is zeer rustig.

Mooie omgeving
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wat vaak andere dingen gekregen dan besteld en het eten en drinken was wat "catering achting", voor ingeschonken wijn met fruitvliegen erin uitdelen kan echt niet! Personeel wat onprofessioneel. De kamer was te warm, geen koelkastje, geen zakje in het toilet prullenbakje.

Personeel wel vriendelijk, mooie omgeving,

Nette kamer , mooie ligging.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamers zijn erg warm. Een ventilator s raadzaam. Personeel gaf weinig info over bv het ontbijt, zelf alles moeten vragen.

Nette kamer , mooie ligging. Lekker ontbijt.

Rust en ruimte in overvloed
    • Kleine Tweepersoonskamer

We vonden de 'kleine kamer' echt te klein. Een bed van een 160 is wel knus voor een stelletje, maar niet geschikt voor twee collega's. We hebben dus moeten upgraden. In de grote kamer was wel ruimte genoeg, maar helaas geen bad beschikbaar. Dat zou volgens mij toch wel moeten in een viersterrenhotel?

Ontbijt was prima en werd op tijd bijgevuld. Op drukke momenten staat er een rij voor de koffieautomaat. Heeft ook te maken met de (uitstekende) kwaliteit van de koffie.

Mooie omgeving om te fietsen.
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

De vooraf geboekte kamer met terras, helaas kregen we een kamer om het 1 ste verdiep zonder terras. Na onze fietstocht omstreeks 15.30 à 16 uur even douchen op onze kamer, er was nog geen poetsvrouw geweest. Tot onze grote verbazing kwam de poetsvrouw onze kamer binnen om de kamer te poetsen, terwijl mijn vriend net uit de douche kwam. Een beetje privacy zou gepast zijn.

Mooie omgeving om te fietsen. De 3 gangen menu. Vriendelijke bediening in het restaurant.

Een rustige accomodatie middenin het groen
    • Tweepersoonskamer met Terras

De accomodatie ligt middenin de bossen en heeft een prachtig terras. De vele gelijkvloerse kamers hebben elk een eigen terrasje. Een uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Voldoende parkeerplaatsen en ze zijn gratis.

Heel goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

In de douche misten we een stang om je aan vaste te houden om je benen te wassen Lift Krukje om je kousen aan te trekken Plankje om de schampo en zeep op te leggen

Goed en kamer heel mooie

Slordig !

Zie boven

is de derde keer dat we komen in een jaar, maar ik boek alleen als andere hotels bezet zijn in de regio We wassen ons en slapen alleen maar bij jullie. Ontbijt is zeer goed en oudere man is altijd zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Hygiëne van tafels na 8 uur kan veel beter. - Elke keer missen we op de kamer weer een 4e Handdoek, zeep niet in het bakje etc.... Ook de terrassen zijn volgens mij nog nooit ontdaan van de spinnenwebben en de stoeltjes zijn vies en 10 jaar niet meer met water gepoetst. Ook die verschrikkelijke beuten deuren krijg je zonder je te bezeren niet goed open. Scherpe delen) Ook na twee keer bellen of ze een handdoek kunnen brengen, duurt minstens een half uur waar we geen tijd voor hebben we elke keer een hekel aan en dat zou niet mogen gebeuren in een hotel waar dit soort zaken in het standaard controle apparaat moeten worden gecontroleerd. Ook is de vriendelijkheid aan de balie een stukje slechter als de dame dan maar zelf besluit de handdoeken te brengen. Wij hebben het gevoel dat we dan een klagende klant zijn. We willen gewoon onze luxe hebben die we thuis ook hebben en zijn dan afhankelijk als het hotel niet functioneert. Verder prachtige lokatie in de natuur, rustig (niet aan wegzijde) en een beetje gedateerd. Badkamer heel eenvoudig en nog als slot. Voor deze prijs is een koffie/tee apparaat in de kamer geen overbodige luxe. Gewoon doen. Klant zal dat zeer waarderen. Succes met de verbeteringen !

Prima voor 1 nacht, maar prijzig. € 69,- voor 1 nacht zou echt meer dan genoeg zijn.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De badkamer is waardeloos. Je kunt je amper douchen onder de kleine waterstraal en de hele badkamer wordt nat van het douchen. Geen scherm, afvoerputje of iets. Ook misten wij een extra handdoek in de badkamer

De grootte van de kamer en de stilte. Kamers zijn niet gehorig.

Volgende keer hopelijk beter.
    • Tweepersoonskamer met Terras

In hotel gegeten, gewoon vd kaart, erg teleurstellend. Doorbakken biefstuk met gare groentes. Dagschotel schnitzel met vieze korst en 3 blaadjes sla. Ontbijt goed, echter de 2e ochtend om alles moeten vragen, alle schalen leeg. Uiteindelijk kwam dat dan wel. Maar als je tot 10 uur kan ontbijten moet er om kwart voor 10 gewoon alles aanwezig zijn. We hebben vakantie!

De kamer was prima, echter een feestje in het hotel, waardoor wij ons eigen terras niet konden gebruiken op een mooie zomeravond, ivm met enorme geluidsoverlast. Uiteindelijk na klacht goed opgelost door de manager.

Verder hebben wij ons prima vermaakt hele mooie (fiets/wandel) omgeving
    • Tweepersoonskamer met Terras

De informatie die het personeel gaf. Zij waren niet goed op de hoogte. Wij wilde voor 1 nacht bij boeken volgens de gastvrouw kon dit alleen met ontbijt ook online volgens haar. Maar toen wij dit thuis probeerden om te controleren kon dit wel degelijk.

Kamers prima alleen wij hebben bewust 2 eenpersoons bedden gekozen met terras. Bij aankomst kregen wij een kamer zonder terras, dit niet geaccepteerd en wel een kamer met gekregen maar toen was het weer een 2 persoons bed.omdat ik een slechte slaper ben houden wij elkaar dan wakker. Volgende x accepteren wij dit niet meer, we willen krijgen waar we bewust voor boeken.

Rustig en ontspannen met een gezonde boslucht
    • Tweepersoonskamer met Terras

Omdat we te vroeg waren, hebben een ruim 1 uur moeten wachten, voor we op de kamer konden. Dan ligt het hotel wel erg ver van het dorp verwijderd, want alle bushaltes zijn tijdelijk vervallen!!!

Kamer op begane grond met terras

Was geweldig mooi. Mooi ligging van het hotel, mooie omgeving.
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

We kregen 2 badhanddoeken. Hadden geen handdoek voor de volgende morgen. Hoorden later van iemand van het personeel dat die in de kast op de kamer lagen. Wisten wij niet.

Ontbijt was prima verzorgd. Kamer klein maar was prima.

De mogelijkheid om de kamer te ventileren met name 's...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De mogelijkheid om de kamer te ventileren met name 's nachts. De kamer was op de begane grond en, uit oogpunt van veiligheid, kon er 's nachts derhalve geen raam open.

viel tegen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer. Klein - benauwd en bekrompen.. bed tegen de wand, waardoor een persoon geen kant op kon zonder over de ander heen te moeten kruipen. Mijn oma zou zeggen: "je kon je kont niet keren". Douche even zo.

ontbijt was prima, ook erg uitgebreid

we hebben er met z'n allen wat van gemaakt

De bejegening was bij de receptie vriendelijk. De bediening op het terras was matig, lang wachten en erg zakelijk. De familiekamer was erg basic.

de ligging van het hotel, midden in de natuur was het mooist.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De inrichting van onze kamer en badkamer was een beetje verouderd, maar aan de foto's te zien zijn sommige kamers wel al gerenoveerd.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Prachtige locatie in de bossen. Nette kamer. Fijn om op je eigen terras te kunnen zitten, zalig relaxen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie, in het grand café en bij het ontbijt (geen gebruik gemaakt van het diner in het restaurant dus dat weet ik niet)

Goed voor korte periode .
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen koffiezet op de kamer staat wel genoteerd op de inschrijving.geen haardroger.

Ontbijt was goed. Beetje stofnetten op de kamer en warm geen venster die open kan zonder dat er vliegen binnen komen.

Heerlijke locatie, rustig, in de natuur.
    • Tweepersoonskamer met Terras

's nachts kan er geen raam open, maar alleen een deur. Mijn partner voelde zich daar niet prettig bij. Daardoor werd het een broeierige nacht, want de kamers hebben geen airco.

Heerlijke locatie, rustig, in de natuur. Eigen terrasje was een grote bonus.

Even lekker terug naar de natuur en uit de hectiek van de randstad.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ik vond het ontbijt een beetje basic. Ik had graag wat meer keuze gehad in vleeswaar. Nu alleen kaas/ham. (Er was overigens wel ei en bacon.)

Fantastische ligging, midden in de bossen. Je ruikt hier de natuur nog en hoort de vogeltjes fluiten. Mooi terras buiten.

5,5
    Op het verblijf verder niks op aan temerken.
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

Toen we aankwamen hing er in de slaapkamer en douche/wc een kadaverlucht. Was wel wat beter na luchten maar ging niet geheel weg. Douche/ wc heel krap.Slaapkamer oke.

Eenvoudig maar goed.

Voor een luxe kamer, had ik meer comfort verwacht. Ik vond de badkamer netjes, maar erg eenvoudig.

Het ontbijt was goed en de locatie prima. De bedden waren erg goed. Heerlijk geslapen!

Prettig, We zijn vergeten de KOK te bedanken bij deze doe ik dit nu.Alle lof voor de uitstekende ver

zie vorige.

Het ontbijt was Prima In de douche ontbraken een paar punten ,geen bekertjes geen douche kapje voor je haar. Voor de veiligheid moeten er handgrepen zijn bij de WC en Bad , vooral voor de ouderen die veel aanwezig waren.

Nette sobere kamers en accommodatie, overheerlijk ontbijt en lekker eten in het restaurant!
    • Tweepersoonskamer met Terras

De jongere medewerkster in het restaurant wilde duidelijk graag naar huis toe! Ze plande zelfs ons te weigeren ondanks we ruim voor sluiting van de keuken toekwamen en dat de receptioniste ons bevestigd had dat er geen enkel probleem was. De tweede bestelling voor een drankje is nooit toegekomen ...

Fantastisch ontbijt met zéér vriendelijke bediening ... :-)

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Hier kun je genieten van de natuur
    • Tweepersoonskamer met Terras

Kamers zijn erg gehorig Wijn prijzig Personeel is wat traag in de bediening

Prachtige omgeving. Je loopt de kamer uit en je bent gelijk in het bos. Lekker uitgebreid ontbijt met ruim de tijd. Gezellige sfeer in het cafe.

• Tweepersoonskamer met Terras

Mooie locatie, helaas wel verkeershinder van naastgelegen weg. Jammer dat er s'nachts geen raam open kon, alleen een klein rooster.

Mooie terraskamer, goede bedden, schoon, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijtbuffet...zeer klantvriendelijke bediening!! Prima startpunt voor wandelingen en fietstochten. Mooie stalling voor e/bike inkl. oplaadpunten.

Lekker ontbijt en mooie omgeving.

De kamer had een stapelbed voor kids dat ongelooflijk veel lawaai maakte bij elke beweging, dus geen goede nachtrust gehad, jammer! Ook was er geen haardroger in de badkamer voorzien.

Lekker ontbijt en mooie omgeving.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, personeel erg behulpzaam.
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

te kleine badkamer, verder alles prima

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, personeel erg behulpzaam. Prijs kwaliteit dik in orde!(begin april 2018) Tussentijds van een andere eigenaar, was nog geen fletcher de prijzen zijn na overname gestegen de hygiene gaat dan ook achteruit zoals ik gewend ben van fletcher! Kamer aan de bos zijde (achterzijde) geen last van verkeer, tip reserveer zo ver mogelijk van de doorgaande weg Putten> Garderen, vraag er naar bij het boeken!

Gezellig ,gastvrij ,vriendelijk ,lekker eten en goede bedden .
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

Hetgeen wat ik nietzo goed vond was hoe het stond aangegeven waar je de afslag moest nemen om bij het hotel te komen .

De omgeving is prachtig en het personeel super vriendelijk

fantastisch!
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

zeer rustige accommodatie,super vriendelijk personeel,mooie kamer met goed bed, toplocatie in verband met eten en drinken alles in overvloed,personeel paste maaltijden aan naar onze behoeften! alvast bedankt

Supertevreden
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

Hoofdkussens wa een aan de dikke kant.

Rustig gelegen. Prima bed. Prima ontbijtbuffet. Vriendelijk behulpzaam personeel. Prima toffe sauna. Goede fietsen.

Zalig verblijf in een prachtige omgeving, gewoon top!

Helemaal niets!

Vriendelijk onthaal! Mooie propere kamer en een lekker ontbijt. Gemakkelijk privé parkeren. Het hotel staat in een prachtige omgeving. En wat een rust s'nachts! Gewoon zalig, hier kom ik zeker terug!!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Rustige ligging, vriendelijk personeel, zalige bedden

Veel te warm in de kamer en geen mogelijkheid om een raam open te zetten. Minimalistische badkamer

Rustige ligging, vriendelijk personeel, zalige bedden

Een heerlijk weekend
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

Het bed zakte een beetje door.

Alles aan dit hotel beviel mij eigenlijk. Bij vroege aankomst was de kamer al klaar. De kamer was keurig en schoon. De gehuurde fietsen stonden klaar. Uitgebreide mogelijkheid tot eten in het hotel (wat wij overigens niet gedaan hebben). De volgende dag een zeer uitgebreid ontbijt en een vlotte uitcheck met nuttige info over een wandel8ng vanaf het hotel. ‘s Nachts was het ook heerlijk rustig. Niks gehoord.

Uitstekende prijs-kwaliteit en mooie locatie zijn de troeven van dit hotel
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

Bij regenweer moet je buiten om van de kamers naar de lobby en restaurants te geraken

Ideaal als startplaats voor mooie boswandelingen, vanuit het hotel. Het ontbijtbuffet biedt een zeer uitgebreide keuze van zoet tot hartig, met zelfs gerookte zalm op zondag! Ruime keuze aan huurfietsen ter plaatse

Ligging en vriendelijke ontvangst, ontbijt prima (alleen erg...
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

Wel wat gehorige terraskamers, maar door achterste kamer weinig last van gehad, douche zwakke straal

Ligging en vriendelijke ontvangst, ontbijt prima (alleen erg druk op zondagochtend en dan weinig personeel)

super dus maar wil de volgende keer wel een kamer aan de stille kant
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

kachel deed het niet goed vreemde lucht uit de badkamer ramen beter isoleren zodat je rustiger kan slapen

Heb genoten van 1 overnachting. Werd zeer vriendelijk ontvangen door de dames. Kamer mooi en netjes. Badkamer rook vreemd, rioollucht. Kachel deed het niet goed. de hele nacht een krakend geluid. Ontbijt was goed en uitgebreid. Minpunt is het feit dat je de hele nacht de auto's hoort rijden. Had bij aankomst de benodigde belastingen cash betaald. Moest dat bij het uitchecken weer betalen omdat het niet afgeboekt was in het systeem. Uiteindelijk zijn wij eruit gekomen en was dat niet meer nodig. super dus maar wil de volgende keer wel een kamer aan de stille kant.

Goed slapen, midden in het bos
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

De badkamer is enigszins gedateerd, maar wel helemaal schoon.

De kamer heeft een grote tweepersoons boxspring, een tv en een badkamer met douche. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Het rozijnenbrood en de geitenkaas uit de regio waren erg lekker. De kamer heeft een terras met uitzicht op het bos en de douche was krachtig en warm.

Aangenaam hotel in een mooie omgeving
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

Bij de omschrijving van de hotelkamer stond een oppervlakte van 22m2. Dit was bij lange na niet het geval toen we de kamer in het echt zagen (eerder 16m2). Bij het kiezen van een hotel kijken we juist ook naar de oppervlakte van de kamer, dus dit was erg jammer.

Het hotel ligt in een mooie omgeving. Vanaf het terrein kun je direct al beginnen aan een lange wandeling door het bos (met diverse paden). De mogelijkheid pas om 12 uur uit te checken is erg prettig. Goede bedden, dekbedden en (lees)lampen. De twee stoelen waren ook erg fijn, al stond één wel in de weg bij het opendoen van de deur naar het terrasje (beperkte ruimte in de kamer).

Uitstekend verblijf in een klantvriendelijk hotel.

We misten toch een koelkastje voor een drankje of een waterkokertje voor een kopje thee of koffie.

Vriendelijk personeel, ontbijt prima, veel keus, eten in grand café uitstekend, keurige/ vriendelijke bediening. Kamer netjes.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Zeer relaxte mini vakantie in mooi hotel in de bossen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk. Personeel erg vriendelijk. Ik vierde mijn verjaardag in Mooi Veluwe en bij terugkomst van een wandeling was onze kamer versierd en lagen er 2 consumptie bonnen als cadeautje.

Voor herhaling vatbaar.
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

Te weinig personeel om het ontbijt aan te vullen . Slecht georganiseerd bij drukte.

Uitstekende bedden . Leuke kamer op begane grond met uitzicht op bos.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Heerlijk weekend en voor herhaling vatbaar

Dat we niet nog een dagje konden boeken. Hotel sloot op 1 januari

Heerlijke kamer, na de wandeling even lekker de sauna in. Gezellig cafe kortom een heerlijk weekend gehad.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Nooit weer!

Afspraak: gegarandeerd niet nodig om te reserveren voor diner (van tevoren voor gebeld), maar eenmaal daar, konden we toch niet dineren omdat volgeboekt was. Zoek het verder maar uit. Ander hotel gevraagd: was diner ook volgeboekt, maar die hebben wel wat prachtige voor ons geregeld (terwijl we daar niet eens gast waren). Kijk dat is nu dienstverlening.

Rust, ontbijt

Leuk voor een prima prijs

Kamer (1 pers.) had iets groter gemogen. Ik verbleef 1 nachtje dus vond het niet zo erg, maar als ik hier een weekend zou verblijven zou ik een 2 persoons kamer boeken.

Het ontbijt was heerlijk. De kamer heeft een schuifpui met zitje.

De eenpersoonskamer netjes en schoon.
    • Compact Kamer

De eenpersoonskamer netjes en schoon. Een fijn ruim bed. Goede Service, kundig en vriendelijk personeel. De accomodatie is sfeervol, modern en is rustig.

De ligging !
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

De kaart in het a la carte restaurant had wel wat uitgebreider gekund vooral als je niet zo van vis houdt, maar we snappen het wel met zo veel gasten.

De ligging !

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Vond dit bescheiden maar comfortabele boshotel een accomodatie waar ik zeker terug zal komen.
    • Compact Kamer

Ik ben altijd voor koffie/thee faciliteiten op de kamer; die miste ik dus.

Dit hotel is echt een boshotel. Het is niet groot, alleen laagbouw en valt nauwelijks op. Binnen is het comfortabel. Ik had de kleinste kamer maar vond die toch ruim genoeg, modern en goed doordacht met een ruim buro, een grote tv en een fijn bed. Bijna alle kamers hebben een eigen terras. Een stap buiten het hotel en je staat in de Veluwse bossen !

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima plek om te verblijven (we bezochten een sauna in de buurt) maar ongeschikt voor langer.
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

Erg zachte matrassen Geen waterkoker op de kamer Geen koelkastje op de kamer Slapen direct achter de deur, geen halletje oid

Ontbijt(buffet) was prima

Prima verblijf, midden in het bos en uitstekend ontbijt.
    • Compact Kamer

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Het ontbijt blinkt uit bij diverse andere locaties in de buurt. Heel goed verzorgd. Locatie ligt mooi in het bos.

Heerlijk in de watten gelegd.
    • Compact Kamer

Gehorigheid van de gang naar de kamers toe. Zitjes op de gang stimuleren dit in de avond. Jammer.

Het ontbijt, sfeer en inrichting van Het Grand Café, privé sauna.

Het ontbijt was prima.
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

15.00 uur in hotel. 16.00 uur weer weg. Terug 21.30 uur. Toen was het buiten 3 graden onder nul, de verwarming was uit in kamer en badkamer, de laatste uurtjes van de dag waren dus niet confortabel.

Het ontbijt was prima. Rustig kunnen ontbijten. Goed matras met dekbed.

Prima nachtje op leuke locatie!
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

We hebben gedineerd in het restaurant. De prijs was aan de hoge kant en de bediening klopte niet met die prijzen.

Het ontbijt was boven verwachting. De kamers netjes, mooie, schone douche en toiletruimte.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Eenvoudig verblijf, prima voor een nacht.
    • Compact Kamer

De kamer was koud, de verwarming was niet ontlucht waardoor deze veel lawaai maakte en ook niet echt warm werd. Klonk alsof de buren de hele nacht aan het douchen waren. Voelde niet comfortabel aan.

Het ontbijt was super, de ontvangst vriendelijk en ook het personeel was vriendelijk. Duurde in het restaurant wel lang voordat het drankje kwam na het plaatsen van de bestelling. Kwam pas even nadat het eten geserveerd was. De lamp boven de tafel flikkerde de hele tijd.

Ligging is perfect en personeel welwillend en vriendelijk.

Een beetje achtergebleven hotel. Kleine ongemakken kapotte lampjes weinig zenders geen smart tv, weinig waterdruk. Schnitzels uit de diepvries, sauzen en roerei uit een pakje dat hoeft toch echt niet. Inrichting restaurant is zo saai daar ga je niet voor de gezelligheid rond de "open haard" zitten. Vooraf kamerhuur betalen en bij uitchecken je rekeningetje.

Ligging is perfect en personeel welwillend en vriendelijk.

Zeer goed mooie ligging en je kan er heerlijk fietsen.
    • Terraskamer met Twee Eenpersoonsbedden

De afsluiting van het fietsenhok nu kan iedereen er in ???Ook s'nachts

Ontbijt wás prima mag van mij ook naar 7.00 tot 10.30 Zeer vriendelijk personeel en erg behulpzaam

Het ontbijt was zeer goed.

Het ontbijt was zeer goed. Ik had een eenpersoonskamer. Ze was niet zo goed geïsoleerd. De persoon in de kamer naast me snurkte. Ik kon er niet van slapen. Gelukkig was het personeel zeer begripvol en hoefde ik geen 4 nachten te blijven.

Was aangenaam verblijf.

Hadden een kamer met terras geboekt, maar kregen die pas de volgende dag. Dat was niet fijn, weer opnieuw verhuizen met de koffer.

Ontbijt was goed, niet overmatig.

Overheerlijk verblijf met een palet aan herfstkleuren in de omgeving, zeker terug doen in de Lente.

Overheerlijk en ruim ontbijt, het personeel zowel aan de balie als bij bediening waren heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Het is een prachtige omgeving, midden in een bosrijke streek met in de herfst een kleurenpalet. Wat zou het geven in de Lente? Zeker doen wij toch.

Prima, rustig en centraal gelegen hotel om de vele bezienswaardigheden op de Veluwe te bereiken.

De opbergruimte op de familiekamers (gezin met 2 kinderen) is beperkt.

Het hotel is gelegen aan de rand van het bos op een rustige lokatie. Van hieruit kun je prima wandelen of fietsen. Er is een ruime keuze aan brood/broodjes, beleg, yoghurt etc. tijdens het ontbijt